מעורב הופס ליום ששי: אונ' דוק שילמה לציון והוריו? תביעה והוכחות בבית המשפט! / מנחם לס

1.סוכנו לשעבר של ציון ויליאמסון מגלה כמה כסף אונ' 'דוק' שילמה להוריו ולו. מדהים

a man standing in front of a crowd: New Orleans Pelicans forward Zion Williamson continues to get dogged about rumors about malfeasance from his time at Duke.

סוכנו לשעבר של ציון ויליאמסון הגיש מסמכים כראיות לבית המשפט בהם סיכומי סכומים שאונ' דוק (בה למד כמובן כפרשמן) שילמה לו ולהוריו, ותאור חיי המותרות והלוקסוס בהם חיו הוריו בוילה מהודרת בניו אורלינס, לפני שכספי ה-NBA, וכספי הפרסומים וכו' הגיעו לחשבונו.

הוא בקושי שם רגל בטוחה ב-NBA וכבר הוכה באשמה ע"י סוכנת השיווק שלו ג'ינה פורד מ-PRIME SPORTS MARKETING שהוא הפר אמונים, והפר חוזה שהיה לו איתה והחברה אותה היא ייצגה, וחתם עפם חברה מתחרה CREATIVE ARTISTS AGENCY. בחקירת אנשי מקצוע ש'ספורט מרקטינג שכרה, הם גילו כספים לא לגליים שהוא והוריו קיבלו מדוק, כספים שהיו גורמים ל-NCAA להכריז עליו כ-INELIGIBLE ולהכריז את כל משחקי דוק בהם השתתף כהפסדים. דוק עלולה לחטוף השעייה מאליפות המכללות לכמה שנים.

אם זה אמנם יקרה, אני לא מאמין שמייק ששבסקי בן ה-73 יעמוד בלחץ המשפטים וכו' אם באמת הוא לא היה חלק מהעניין, והוא יפרוש. אבל אם הוא היה חלק מהקנוניה, המוניטין שלו כמאמן דוק והאליפויות שזכה איתה, ומדליות הזהב כמרמן נבחרת ארה"ב יוכו מכה חזקה ביותר שתחסל את דמותו, המוניטין שלו, ועמדתו כ'רקטור מאמני ה-NCAA' תחטוף חבטה שהוא לא יעמוד בה. היו מקרים דומים בעבר שחיסלו מאמנים ואפילו גרמו למותם ממשבר פיזי ונפשי, והאחרון שניכנס לראשי הוא מאמן הפוטבול של פן סטייט, ג'ו פטרנו.

השופט הראשון שה-CASE נפל על ברכיו דחה פטיציה של עורכי דינו של ויליאמסון ודוק לזרוק את ההאשמות (על מה הסתמכה בקשתו (או בקשתיהן) של ויליאמסון ובקשתה של דוק לזרוק את ההאשמות לא ידועה לי, אבל השופט לא המשיך עם המשפט משום מה. אני רוצה לציין רק שלמייק ששבסקי ולאוניברסיטת דוק ישנם כוחות שאפילו למושל המדינה והאדמיניסטרטורים שלו אין) . עורכי דינו של ויליאמסון ודוק הגישו פטיציה שנייה לזרוק את האשמה, ושופט שני – שמונה לנהל את המשפט דחה זמנית את ההאשמות (מה אמרתי לכם על כוחם של ששבסקי ודוק?) זכה ב-TEMPORARY STAY שלפניו ויליאמסון ודוק לא חייבים בינתיים לענות על אף שאלה.

פורד מבקשת לדעת כיצד הוריו של ציון ויליאמסון הצליחו לעבור מבית עליו שילמו $900 לחודש, לוילה בדוראם – ביתה של 'דוק' – השווה $950,000 עם שכר של $5,000 לחודש.

לג'ינה פורד ישנן הוכחות שאף אותן הגישה לבית המשפט על עוזר מאמן קנזס יוניברסיטי קורטיס טאוסנדהציע 'כסף גדול' לויליאמסון לבוא לשחק בקנזס. השופט קפלן קבע שההוכחות שהגישה ג'ינה הן INADMISSIBLE לפי חוקי ה- college basketball corruption case).SDNY).

*************

להלן פרטי ההאשמות וכתבי ההגנה למעוניינים (ניתן לעבור למס' 2)

View image on Twitter

Gina Ford’s attorneys also point to the improved housing situation of Zion Williamson’s parents as evidence that he was paid to attend Duke:

Pre-Duke: $895 monthly rental in South Carolina:

At Duke: resided in NC property valued at $950.000 (with listed monthly rent at $4,995)

View image on Twitter

Gina Ford’s attorneys also point to the improved housing situation of Zion Williamson’s parents as evidence that he was paid to attend Duke:

Pre-Duke: $895 monthly rental in South Carolina:

At Duke: resided in NC property valued at $950.000 (with listed monthly rent at $4,995)

View image on Twitter

וכן, שלוש מכוניות: מרצדס בנץ, GMC, וקדילאק.

View image on Twitter
View image on Twitter

2. ניתוח ברך לרוג'ר פדרר מוחק עבורו את הטניס לשנת 2020 (לפחות עד אליפות אוסטרליה)

3. יותר ויותר שחקנים מ-22 הקבוצות לא מרוצים מחידוש העונה

רוב השחקנים מרוצים מההחלטה לסיים את העונה, אבל אדריאן ווג'נרוסקי מה-ESPN מדווח ש"כמה תריסרי שחקנים" כלל לא מרוצים, ולמעשה מתנגדים להמשך העונה.

"הם מדברים ביניהם", כותב ווג', והיו כבר כמה שיחות ZOOM בהשתתפות רבה של שחקנים, אבל לדעתי הם לא יותר ממדברים. מה הטענות?

*מה יהיה עם האישה והילדים, אם הם שחקנים יותר מבוגרים.

*ישנן דאגות אמתיות בקשר להתפשטות הנגיף, ומה תהיה האפשרות האמתית לבידוד, בדיקות, וטיפולים רפואיים כפי שהיה בבית.

*ישנם כמה שחקנים שפשוט יסרבו לטורניר BUBBLE כי אין דבר בחוזיהם המכריח אותם לשחק בתנאים של ה-BUBBLE באורלנדו, וה-NBA וה-NBPA מדברים עתה על מה יקרה עם שחקנים שיסרבו להופיע. דבר אחד בטוח הוא שמשכורתם – שכבר נפגעה – תיפגע עוד יותר כי אז לא תהיה כל משכורת. הקבוצות תהיינה מורשות להביא שחקנים במקומם, מתוך קבוצות ה-"G" שלהן, ואם ישנן קבוצות ללא קבוצות "G", מדברים עתה על אופציות אחרות.

*שחקנים רבים דורשים שהליגה תמצא סידור של מגורים 'במקום מתאים', לא רחוק מהמתחם בו הם ישהו. ועתה מדברים על ימי-חופש, וערבי חופש, ובאיזו צורה שחקנים יורשו – או לא יורשו – לעזוב את המתחם ליום שלם או רק לכמה שעות. הרבה עדיין לא ידוע.

4.פאו גאסול רוצה לסיים את הקריירה בלייקרס (ואתר האוהדים הוא כולו בעד!)

ללוס אנג'לס לייקרס אין ברירה: אם הם רוצים או לא – הם כל הזמן במדור החדשות הראשי.

זוהי קבוצה שתמיד קורה בה משהו. היא מכנה את הוליווד 'בית' ויש לה יותר טבעות מאצבעות.. תמיד יש לה כוכבים גדולים מהחיים (בהווה לברון, ואנטוני דייויס בדרך), והיא כמעט ולא משעממת.

נכון להיות היא המועמדת מס' 1 לאליפות אפילו מהייטרים כמוני.

מה חדש עכשיו? פאו גאסול – השחקן שאל.איי למדה להעריץ – רוצה לחזור לפחות לעונה אחת, אבל אם יצליח, למה לא יותר? הוא רק בן 39, וכמה הוא רץ במשחק? הייתי מנחש שבערך 600-700 מטרים. אז אם קרים עשה זאת, למה לא פאו, ה-7 פוטר של הקבוצה (2.14 מ')? שעון החול כמעט ריק, אבל הוא עדיין מתקתק ופועל.

הוא הגיע ל-LA ב-2008, ועם קובי לקח אליפויות ב-2009 ו-2010. ב-2014 הוא עזב כשחקן חפשי ומאז הוא נע ונד בליגה, בלי שנראה נינוח באף קבוצה כפי שנראה בלייקרס.

מצידי שיעבור. לי לא נראה שנשאר לו הרבה דלק בטנק.

"לייקרס יהיה חלום. יהיה נפלא לסיים שם את הקריירה. אבל גם ברצלונה יהיו סיום מרתק".

שיצליח.

5. בריאן שואו יאמן את קבוצת ה-'G' של הלייקרס

בריאן שואו שיחק עם לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פריש בסלטיקס. עם שקיל ופני הרדאוויי במג'יק. עם שקיל וקובי בלייקרס. ואז הוא היה עוזר המאמן בלייקרס שנים על גבי שנים.

בן ה-54 הזה יהיה אחראי עתה על פיתוח שחקנים כג'לן גרין, אייזיה גרין, אייזיה טוד, ודיישן ניקס – כולם החליטו לוותר על שנת מכללה, להישאר על אדמת מולדתם, ולהתחיל את חלום ה-NBA שלהם כאן.

בריאן היה פוינט גארד די טוב. אבל הוא יהיה מאמן מצויין לצעירים האלה.

6. דני גרין: "בקי המונד היא אחת מ-5 המאמנים הטובים ביותר שאימנו אותי!"

דני גרין שיחק בצפון קרולינה. מאמנו היה רוי ויליאמס. אחרי זה בסן אנטוניו תחת גרג פופוביץ', ואליפות. אח"כ ניק נרס בטורונטו, ואליפות. עכשיו בלייקרס. היו לא עוזרי מאמנים בעשרות.

כשהוא אומר "היא יכולה להיות מאמן ראשי ב -NBA ללא כל בעייה!", אני די מאמין לו.

7. "לוקה דונצ'יק אינו בכושר משחק" – הטריינר שלו. אז מוטב שתאמינו (אם אני מכיר טיפוסים כמוהו, אז כבר 4 חודשים הוא רק אוכל ושותה וישן עד 14:00 כל יום)

Iמחנה האימונים של דאלאס מבריקס עומד להיפתח, והטריינר האישי שלו ג'ורה דרקסלר אמר ל'דאלאס מורניטנג ניוז" ש"לוקה אינו בכושר, ואינו מסוגל להתחיל להתאמן בפול ספיד. אבל הוא צעיר ואני מאמין שב-6 שבועות הוא יגיע לכושר משחק".

אולי הוא מאמין אבל לא אני. לוקה נראה לי כשמנמן שאוהב כמה בירות והמבורגר שמן ב-11 בלילה, לפני שהוא הולך ליישון, ומאחר ומאומה לא מדאיג אותו, הוא ישן בוודאי על 1 או 2 אחה"צ, ואז מרביץ אומלט של איזה 6 ביצים עם בייקון וצ'יפס.

ככה חיים בסלובניה, והוא היה בסלובניה יום אחרי שהליגה ננעלה, והוא עדיין ב-QUARANTINE כמוני, מאז ועד הלום.

"הוא העלה כמה קילוגרמים, לא אגלה כמה, והוא מתחיל בדיאטה חמורה. הוא לא אוכל דבר מלבד מה שאנחנו מבשלים עבורו".

בסדר, אז הוא יתחיל עייף וחלש. אתה לא יכול לשקר את הטבע. אתה לא יכול לעלות 4 ק"ג – מה שנראה לי שהוא העלה לפי התמונה, ולא לשלם על כך. אתה לא יכול לשקר את הטבע. יש לו עוד 4 ימים עד שהוא חייב לחזור, והוא ינצל את זמנו בסלובניה עד הרגע האחרון.

חבל שטריי יאנג וההאוקס לא בין ה-22. יש לי רושםמ שיאנג היה חוגג עליו עד שלוקה ייכנס לכושר.

8. ג'ק וון הוא אחד המובילים במרוץ לאמן את הנטס

ג'ק וון היה המאמן שהחליף את המפוטר קני אטקינסון. הוא מיד יצר קשר טוב עם השחקנים, והוא ומנכ"ל הנטס שון מרקס הם חברים וותיקים, ולשניהם יש את ה-PEDIGREE הספארי, מהמילה ספארס.

למעשה, לפי הדיילי ניוז והניו יורק פוסט הוא ומייק בראון הם שני המועמדים העיקריים.

9. טורניר ה-TBT – 'מנצח לוקח הכל' (מיליון דולאר) ישוחק בקולומבוס אוהיו מה-4 עד 14 ליולי

הטורניר, בהשתתפות 24 קבוצות, ישוחק באולם ה-NATIONAL ARENA של אוהיו סטייט (20,000 מושבים), עם קהל!

יהיו כל מיני חוקים וסידורים עם הקהל, כגון ישיבה כל ספסל רביעי (המרווח נימדד והוא 6', כמבוקש), ובדיקת קורונה (תוצאות מיידיות? לא שמעתי עדיין על בדיקה כזאת!), ועוד.

זוהי השנה השביעית שדל הטורניר הדי מוצלח הזה המשודר ע"י ה-ESPN. זה טורניר של 'המפסיד יוצא', והמנצחת לוקחת את כל הקופה.

רוב הקבוצות הן מין התחברות של שחקני קולג' לשעבר שלא עשו את ה-NBA אבל מסיבה זו או אחרת נשארו בארה"ב אבל המשיכו לשחק בליגות חצי מקצועניות מקומיות, אליהם מתחברים כמה שחקנים בינלאומיים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 209 תגובות

  1. על הncaa להשעות את ציון לאלתר 😂😂😂😂
    ככה זה שהחוקים רקובים הם נועדו להפרה
    אדם בכיר אמר לי פעם מה אני אשם שהחוק עקום?
    חוקים עקומים יש לעקור.
    אין שחקן בפרופיל גבוה שלא מקבל מתחת לשולחן וגם בעבר לא היה. השאלה על מי מלשינים מי שלא מרוצה ואת מי תופסים.
    הncaa עובד על עצמו.

    אני לא דואג ללוקה לדעתי יחזור לכושר שיא בטח שיחק פלייסטיישן עם המבורגר וכמה סלובניות סביבו. אני בטוח שהדונציק שובבון לא קטן כמו מורהו הרוחני הארדן, מה גם שיש לו חיוך כמו של מגיק פעם והוא השחקן די בודאות החתיך בליגה אם יהיה סקר כזה, אז בחורות סביבו בטח כל היום.

    מי לא רוצה לחזור מנחם? מי הבכירים? ליליארד ביל קיירי וכל אלו שהפכו אותם ליריבי אימון לקבוצות הרציניות.

    מי מאד מאד מאד רוצה לחזור? שיקצה יאניס קאווי גורג הארדן ראס אצלם זה שאלה של מורשת ודירוגים.
    ותכלס את מי מעניינים כל היתר? אפשר להתחיל מבחינתי מחצאי גמר אזוריים, כל השאר מיותר.
    עלאק מה יהיה עם האישה והילדים? 😂😂 הכוונה בשאלה הזאת שלהם זה איך הם ישחררו את האנקונדה שהאישה והילדים לידם בכל דקה ככ הרבה זמן….

    היה טוב אם טריי היה חוזר אבל הוא כבר בקבוצה של השיקצה חתם שם עם דריימונד ובלדסו

    פאו לא פרש כבר?

    1. שמעון אל תגלה להם, מה פתאום אין כספים מתחת לשולחן הכל ישר ונקי.
      .
      אני דווקא לא מסכים איתך לגבי לוקה זה לא סלובניות זה יותר אוקראיניות או רוסיות , חגג בבידוד והוא מתקדם דרגה ברמה של השחקנים האוהבים ברשימת שמעון ברוך אשך , יש לו עדיין כוורת דרך ארוכה (מליון דולר בלילה) כדי להיות הארדן אבל הוא בכיוון הנכון .
      .
      פאן גסול גופה, הוא קיבל הוא פרש על המגרש כבר לפני שנתיים, אני ושאר של צוות הפתלוגים של האתר (אלא שמעלי) חתמו על תעודת הפרישה כבר לפני שנתיים, אבל מה רע לקבל עוד שני מליון דולר ?

      1. כרגיל אתה יודע הכל על כולם. כי הוא זורק סטפבק אז בטוח הוא מסתובב כל הזמן במועדוני חשפנות. למה לא ללכלך אם אפשר.

        1. למה ללכלך כל הכבוד לו, אם הייתי בגילו הייתי עושה אותו דבר , צעיר מפורסם מיליונר בן 20 בלי חרדה בחיים, בטח מעניין אותו לימודיים אקדמאיים ותורת האנשות, במקום מאות בחורות יפהייפיות שקופצות עליו…

          1. נכון . אז בגלל שאתה לא יכול אז אתה הולך ומטריד נערות שמגיעות אליך למשרד. כי זה מה שזקנים עשירים יכולים להרשות לעצמם.
            זה נראה לך הגיוני שאני אכתוב משהו כזה? נראה לי שלא. אז למה אתה מרשה לעצמך?

            1. אני קראתי ללוקה אנס ? מטרידן? הוא בן 20 זה הגיל שלו להנות מהחיים, זה בסדר

            2. נכון אתה לא מטריד כי אתה משלם להן. זה הזמן שלך ליהנות מהחיים ומה שהשגת.
              מה ההבדל?

            3. שהייתי צעיר יותר לפני 20 ו25 שנה ברור, הבחורות היו באות לבד לכסף, לא הוצאתי מיליון דולר בלילה כמו הארדן אצל חשפניות , אבל היו לי לא מעט ליליות שנגמרו בסכום של 20-30 אלף דולר (השוי זה בערך כפול כסף היום). אני לא רואה בזה דבר פסול יתרה מכך אני מעריך אנשים שנהנים מהחיים כל עוד הם מממנים את זה בעצמם .

            4. אז בגלל שאתה נהגת לצרוך זנות אז גם כל אחד אחר שיש לו כסף עושה את אותו דבר?

            5. רוב האנשים שאני מכיר כן, שוב שום דבר לא פסול בזה ,אני לא מדבר על פדופילים חולים כמו ג’פרי וינשטיין שהיה הולך עם קטינות (ורק לראות מי היה אורחים אצלו , כמה מאנשים החזקים בעולם, אני לא מדבר בכלל בכלל על מפורסמים והמסיבות שיש להם .
              לדעתך מה צעיר חתיך מיליונר שהעציד הכלכלי שלו בטוח בן 20 עושה בחופש?

            6. לא יודע אבל לפחות אני לא מכיל את הסטנדרטים שלי על כל אחד אחר.

            7. ברוך, רק אדם מושחת מוסרית לא רואה בדבר כזה דבר פסול.
              גן אם זה לא פלילי זה בכל מקרה התנהלות בהמית, מגעילה ומכוערת, אנטי מוסרית ואנטי ערכית. זה נכון גם לנקבות שמורות את גופן וזה נכון גם לגברים שצורכים את שירותיהן.
              אנשים ערכיים ומוסריים ברמה אנושית בסיסית סולדים מדברים כאלו ורואים בהם דברים פסולים מייקאפ, בוודאי אם הם נשואים אך גם אם לא!!!

            8. *גם אם
              *המילה "מייקאפ" מיותרת (לא ברור איך נכנסה כאן כי לא זוכר שהקלדתי מילה כזו).

            9. ומצחיק איך אתה מביא את ג'פרי אפשטיין כדי להרגיש טוב עם עצמך. אתה בדקת את הגיל של כל הבחורות ששילמת עליהן? הם נראו לך בנות 18 זה בטח מספיק טוב.

            10. קרמר יקירי כמה נשים היה למלך שלך לפי הסיפורים בתנך 1000? כמה מהם היו קטינות כיוון שזה היה נהוג באותה תקופה… ל ואני לא מדבר על אברהם והגר (שהייתה עבד ממש מוסרי) …
              .
              עידו זה המועדון חשפנות בודק דרך אגב וגם הכל נעשה בהסכמה כמובן

            11. ברור שבהסכמה. זה ממש לא הופך את זה לניצול. הן רק עושות את מה שצריך כדי להגיע למקום שאתה נמצא בו בחיים. עבודה קשה והתמדה. ברור שיום אחד גם הן יוכלו להזמין בחורים במועדון. זה החלום האמריקאי לא?
              הם רק יקיאו כל לילה לפני שהן הולכות לישון ואם הם לא יממשו את השאיפות שלהן זה רק בגלל שהן לא התאמצו מספיק בדרך.
              לוזריות.

            12. עידו את השיעורי מוסר בגרוש תשמור לאחרים, הן באות מרצונם החופשי הם בוחרות לעבוד במקצוע שחוקי לעבוד (ברוב המקומות) והן רודפות אחרי הכסף הן נהנות אתה נהנה לא מבין מה הבעיה בזה

            13. אתה מדבר על שיעורי מוסר?
              מה בדיוק צווחת פה במשך כל השבוע האחרון?

            14. וברור שהו בוחרות בזה. מה כבר עוד הן יכולות לעשות בתור טפט?

            1. היא רק טאפט…

            2. יחליף אותה בחמודות אחרות או כמו לברון יהיה אהובתו מגיל 16 עד סוף חייו.😂😂
              יגיד לא לכל ה200 בחורות שימרחו עליו לפני ואחרי כל משחק במשך 15 השנה הקרובות. הוא יעמוד בזה כמו הציפור הנדירה שלנו 😂😂

        2. לוקה לא צריך מועדון חשפנות הוא היה מביא גם ברגיל 20 רוסיות סלובניות אוקראיניות אמריקאיות ועוד עכשיו שהוא בnba אני בטוח שאם ירצה יוכל לשבור את השיא של ווילט.
          אבל אני בטוח שהוא שומר את עצמו לנישואים. הוא ילד טוב

          1. אני לא מתיימר לדעת אם מי הוא כן או לו שוכב מהצד. לקבוע שהוא לא בכושר בגלל שהוא מנצל את הזמן לשכב עם כל מה שזז זה מביך.

            1. לא קבעתי שהוא לא בכושר בגלל זה. להיפך זה מכניס ליותר כושר אם זה לא לפני המשחק.
              אחרי משחק זה בדיוק מה שהגוף צריך להתאוששות לא אמבטיות קרח ושטויות

            2. ברור שבחורות זה חלק עיקרי, גם חברים המשחקים שיש להם היום… מה אתה חושב הוא עשה בפגרה של 3 חודשים בבית, חקר את תורת האטום ?

            3. אז כשהוא סגור עם החברה שלו בבידוד זה בדיוק הזמן לחפש בחורות אחרות – גאוני.

            4. עידו מזמינים את הבנות הביתה איזה בידוד אחי 😂😂😂.
              נראה לך לוקה הסתגר בבית 3 חודשים אל תצחיק אותי.

            5. החברה היה על תקן טפט כמו אצל לברון קרי מסי… (או שאתה חושב שהם אנשי משפחה נאמנים)?

            6. אהה אהה. והחברה שלו, אין לה דעה בנושא?

            7. ממש היא יודעת, עידו מצחיק אותי כמה אתה תמים גם אשתו של לברון לא ראתה אותו בוגד וגם לא של קרי רונאלדו… גם מג’יק היה נשוי ונאמן בשנות ה80.

            8. אתה לא רואה את המרחק בין רומנים מהצד לשרשרת זונות שמגיעה אליך כל יום הבייתה.
              ולמה אתה מניח דאם אתה נהנה מסקס בתשלום שזה הקטע של כל אחד?
              תפסיק להשליך את הפנטזיות שלך על אחד אחר בעולם ולהגיד ככה זה. לא – תגיד אני כזה.

            9. מגיק בגד בזונות עם אשתו

          2. תקשיבו זה שבשבילכם בחורה היא משהו שמזיינים ומשלמים לו לא אומר שאצל כולם זה ככה. חברה היא לא טאפט היא אדם שיש לו רצונות ודעות.
            לאנשים יש קטעים מהצד וואלה באמת? איזה חידוש. אנשים צעירים אוהבים להתנסות מינית? לא נכון איפה נשמע כדבר הזה.
            זה עדיין לא אומר שהם לא יכולים לנהל מערכת זוגית בלי להזמין סקס בתשלום על בסיס קבוע.

            1. מי אמר שמשלמים? לוקה חתיך מיליונר צעיר בן 20 הוא לא צריך לשלם הן באות לבד .כשהייתי צעיר יותר היה משפט שהייתי נוהג לומר לעובדים שלי שהייתי רוצה לדרבן אותם לעבוד קשה ושעות נוספות ,
              תרדוף אחרי בחורות וכל הכסף ילך לך , תרדוף אחרי הכסף והבחורות יבואו לבד.

            2. מה אתה רוצה מהם? הם חושבים ומדברים/מגיבים לפי רמת הערכים והמוסר שלהם. הם ברמה אנטי מוסרית ואנטי ערכית ולכן החשיבה שלהם ותגוהותיהם הן ברמה אנטי מוסרית ואנטי ערכית!!!

            3. עידו 20 שחקניות פורנו יחד אפשר רק בתשלום 😎 אין קשר. שחקנים וסלבס עשירים חוגגים בגדול. זה לא סתם בחורות רגילות אותן הם טוחנים בחינם.

            4. שמעון תחסוך לי את ההרצאה.
              מי שחושב שברגע שהבחורה הורידה את התחתונים הסיפור סגור איבד מזמן את המצפן המוסרי שלו.

            5. לא רואה מה הבעיה בזה אם היא באה מרצון, ואם היא בגיל המתאים, ברור שלוקה אוהב את חברה שלו עדיין הוא הולך מהצד הוא מיליונר צעיר חתיך שיש לו כמויות של פיתויים כמעט בלתי אפשרי לא לעמוד בזה .

            6. ציפור אני בטוח ש20 שחקניות פורנו היו מעלות לך את המוסר חבלז 😂😂

            7. שמעון עזוב שהוא מכנה את עצמו בכינוי של פדופיל (הרי הרמבם היה פדופיל), המוסריות שלו הולכת לפי ספר בין 2000 שנה , שבו כל מי שלא הסכים עם הדעה והיהדות היה מוצא להורג ,סקילה באבנים היה עבדות … ציפור אני מנסה להבין את המוסריות של אלוהים שבו הוא רצח את כל הבכורים של מצרים (מה ילד קטן בן יומו אשם בגלל מעשה אביו?)

            8. "שכל זונה מאוד מאוד נהנית מהמקצוע שלה. היא בטח עושה את זה רק כי מבנה האישיות שלה מובל על ידי ליבידו בלתי נשלט. אז בעצם הניצול הוא הפוך: היא זו שמנצלת את הגברים. היא זו שכוחנית, וכל מה שמניע אותה זו הנהנתנות המינית והכספית. "
              .
              הקריאה בחוסר אירוניה היא על אחריותכם.
              .
              למי שהתנסה במין עם זונה סתם שתדעו: היא מן הסתם מנותקת לחלוטין בזמן הסקס והיא לא באמת אתכם. תהנו בפעם הבאה שאתם שם.
              .
              ולא לשכוח דבר אחרון. ככל הנראה זו העבודה היחידה בעולם שלא רק שאסור לבוא אליה בזמן של צריכת סמים או אלכוהול, צריך לבוא אליה ככה כדי לא להרגיש את כל החרא.

            9. חחח ברוך זה משפט חזק

            10. חגי מישהו אמר נהנית, כמה אנשים אוהבים את מקום העבודה שלהם? היא מקבלת שכר שהרבה פה באתר חולמים עליו, עזוב שהרבה בחורות באות בחינם ומחפשות את העושר שיוציא אותם. השטויות שטוני רובינס ו״מנטורים ״ אחרים מכניסים לאנשים עשה את מה שאתה אוהב … זה טמטום אתה צריך לעשות מה שטוב לך כלכלית גם .

            11. אהה נניח בניגוד לשטויות שלך שאם תעבוד מספיק קשה ותעשה מה צריך בטוח תצליח.
              ואם לא הצלחת זה רק בגלל שאתה בכיין שלא מתאמץ מספיק, לא משחד מספיק, לא מוצץ מספיק או לא יודע מה לא מספיק.

            12. השוואה ראויה בהחלט. בול כמו כל מקום עבודה אחר. תמשיך לספר לעצמך סיפורים.

        1. ברור לי שמעון אני ואתה נאיביים ותמימים , הוא גם חקר את תורת האטום ואת עבודת הדוקטורט של מנחם לס

    2. חחחח
      אני קורא את הפרופסור וכבר מדמיין את התגובה של שימון וברוך.
      שימון, לא טעיתי הרבה…
      🙂

  2. תודה מנחם, מעורב מרענן אחרי הבצורת.
    .
    מקווה שהבלגאן הזה לא יפגע בזאיון יותר מדי. קשה לי להאמין שהוא בין היחידים שעשו זאת, וצריך להחליט – או שאוכפים באופן מלא או שמשנים את החוקים, כרגע נראה לי שזה מתנהל כמו אכיפת שינויי בניה – תופסים רק את זה השכנים הלשינו עליו.
    .
    מחווה יפה של דני. לא יאמן שהשם של טיבודו עולה כל הזמן לניקס ובקי שלנו תישאר בחוץ.
    .
    מקווה ומאמין שכמות ואיכות ההעדרויות לא תשפיע באופן שיצדיק כוכבית נוספת.

    1. למה לניקס עם הניהול המחורבן שלהם? אם הספרס מעריכים אותה שיקדמו אותה לדרגת מאמן שותף או איך שקוראים לתואר של מיק בראון בג"ס. שיצהירו עכשו שהיא היורשת של פופ. ומנחם, לפרסם תמונות שלה כדוגמנית זה זלזול. אתה רוצה להראות שהיא נראית טוב? תמצא תמונות שלה שרלונטיות למקצוע הנוכחי שלה ובהן היא נראית טוב.

      1. מסכים עם רן. קשה לי להאמין שהיית מפרסם תמונה של מועמד לאימון בבגד ים או משהו דומה… בתור מאמנת הרבה יותר חשוב מה יש לה בראש מאשר המראה

        1. מסכים עם שניכם על ההערה הנכונה כלפי התמונה של האמון. אני במקום הספרס מודיע שהיא היורשת של פופ ויאללה קדימה.

      2. רן, הכנסתי את התמונות רק להנאת הגולשים. אם היא הצטלמה כך ונתנה לצילומים לפרוץ לשוק, לי זה אומר שכלל לא איכפת לה, ולא צריך להיות איכפת לה.

        1. +1.

          מי שלא רוצה שיעסקו במיניות שלה שלא תייחצן את המיניות שלה
          לפעמים לא צריך "להגן" על אנשים מפני עצמם.

        2. מנחם, זו שאלה של קונטקסט. אתה כותב מאמר ומוסיף תמונות שמבטאות דברים בצורה ויזואלית ולא מילולית כדי להעביר מסרים לא טקסטואלים שתורמים למסרים הטקסטואלים של המאמר. הטקסט במאמר דיבר על היכולות המקצועיות שלה כמאמנת כדור סל. לתמונות מימיה כדוגמנית , שהופצו בצורה מקצועית על ידה / בידיעתה, אין שום רלונטיות למאמר. אם אתה כותב מאמר על אסטטיקה / דימויי גוף / או בגדי שחיה בחלט יש מקום לצילומים כאלו. היו מאמרים כאלו באתר וזה לא חורג מנורמות מקובלות (לא היתה מפרסם / מאפשר לפרסם תמונות פורנוגרפיות / תמונות שצולמו בהסתר ללא רשות). גם במאמר שסוקר את הביוגרפיה שלה לאורך השנים אפשר לשלב תמונות כאלו אבל במאמר שמדבר על מקצועה כמאמנת? זה לא קשור. זה מרדד את הערך של המאמר.

      1. מסכים עם שניכם על ההערה הנכונה כלפי התמונה של האמון. אני במקום הספרס מודיע שהיא היורשת של פופ ויאללה קדימה. זוכר אותה בתור שחקנית עם טונה שכל והבנת משחק, לפחות לפי מה שעולה מפעם לפעם משחקנים בספרס שעבדו אתה כנראה גם על הקווים היא אשת מקצוע מאוד מוכשרת.

  3. נקודה מענינת שאחד מאוהדי ג"ס העלה. העסקה של וויגנס תמורת ראסל איפשרה לג"ס לרדת מתחת לתקרת המס ולכן היא לא נכנסת השנה לקטגוריה הגבוהה ביוותר של תשלומי מס (קבוצה נכנסת לקטגוריה הזו אם בשלוש מתוך ארבע השנים הקודמות שילמה מס על חריגה מתקרת השכר) שמשמעותה תשלום דולר נוסף על כל דולר מעבר לתקרה. אם נניח רגע את השפעות הקורונה על תקרת השכר ג"ס תכננה להגיע השנה לתשלומי שכר של 165 עד 180 מיליון דולר שמהווים חריגה של 25 עד 45 מיליון מעבר לתקרת המס. העסקה על וויגנס חוסכת את התשלום הנוסף שבין 25 ל 45 מיליון דולר.

    כמובן שכל החישובים האלו עלו בעשן עקב נזקי הקורונה על כלכלת הנבא. למי ששואל איך ג"ס חשבו לממן את הסכומים האלו (שעושים צחוק מהרעיון שמאחורי תקרת המס), התשובה היא האולם (למעשה קומפלקס) שבנו ואמור ליצר הכנסות (כולל הכנסות טלויזיה) של 500 עד 600 מיליון דולר בשנה.

    1. מתי סופסוף תכתוב לנו על גולדן בפוסטים, יא נודניק???
      .
      מתי שזה לא יהיה שהעונה הבאה תיפתח אני רושם אותך לכתוב את הפריוויו עליהם. לא, אין טעם להתווכח, העניין סגור וחתום. עכשיו שים פיז'מה ולך לצחצח שיניים.
      😉

    1. לא חושב שציון יכול להענש על ידי הנבא. אם הוא עבר על חוקים אלו חוקים של NCAA שאינם מענינה של הנבא. מי שיכולה להענש, בחומרה, היא דיוק. אבל דיוק היא מכונה ליצור כסף עבור רשתות השידור אז…?

    1. https://sports.yahoo.com/amphtml/san-antonio-spurs-lonnie-walker-sexually-assaulted-fifth-grade-abused-hair-cut-coronavirus-covid-19-pandemic-032542596.html
      סיפור גדול וכואב שלוני ווקר סוחב אתו. צריך המון אומץ לפתוח את זה , בטח ובטח שאתה אדם מוכר וידוע, הלכת כמה וכמה בעיניי במקרה של גברים שנפגעו בילדות ועוד פחות מוכנים לדבר על זה אפילו לא בציבור.

      1. באמת מגיע כל הכבוד לבחור.
        בנשימה מאוחרת יותר אזכיר גם שדרוזן היה אחד הספורטאים הראשונים שדיבר על דיכאון. ובנשימה נוספת אחרי אגיד כל הכבוד לפופוביץ', על התרבות שבנה שמאפשרת דברים כאלה. מישהו רואה את זה קורה אצל ג'ימבוילן, למשל?
        .
        (לא יודע אם יעזור פה למישהו, אבל תמיד כדאי להזכיר: 1202 לנשים, 1203 לגברים. קו החירום לנפגעי אלימות מינית)

  4. ציוננקו צריך להזרק מכל המדרגות בכל בניין שיש בו מדרגות, ככה עוברים על החוק הקרדינלי בכל הנוגע לספורט אמריקני: It ain't cheating as long as you don't get caught?

    איך בכל הוא מצא את עצמו בסיטואציה שבה פרטים שאמורים להיות מוסתרים מאחורי ערימות של NDA יוצאים ככה חופשי? חובבן.
    והג׳ינה פורד הזאת, גם כן ליצנית, כנראה רוצה לעבור לעשות יוגה לצמחים כי עם ספורטאים היא לא תעבוד יותר כי אף ספורטאי לא יחתום עם מישהי שאחרי זה תלך ותלכלך עליו ככה. מישהו בקוזה נוסטרה של המאפיה הקולג׳ית נרדם בשמירה, והסוד הגלוי ביותר בספורט שוב נחשף וכולם עכשיו צריכים לעשות פרצוף של ״לא ידענו״, כאילו גילו אתמול שהשמש זורחת בבוקר.

  5. בוקר טוב לכולם .
    אם אלו באמת המועמדים היחידים לנטס , הכסף שלי על מייק בראון . בכל הטראומה של גולדן , משחקי הפלייאוף שניהל מייק בראון בעת שקר היה מושבת , היו המשחקים בהם KD נראה הכי נינוח והכי משתלב . תחת קר , נראה היה הרבה פחות משולב .

  6. צדיקים מלאכתם נעשית על ידי… ובכן, שמעון-רובין…
    .
    תעשיית המין כוללת מעט מאוד בחירה, והמון ניצול. זו לא איזו אמירה מתחסדת,
    זו המציאות.
    לא שאמורות מתלבשות הן מעבר לכוחותי,
    אבל במקרה הנ"ל מי שבקיא בתחום מהצד הסוציאלי יוכל להעיד שאלו הן העובדות.
    .
    אני מוכרח לציין השכנוע העצמי,
    הוא מרשים למדי (ומשעשע לא פחות…)
    (מי אני שאלין…)

    1. ברור כולם באו מעוני מחפיר , יש היום זונות שלוקחות 01000 דולר+ לשעה, לא כולם מסכנות, רוב פעמים בחיים שלי הבחורות באו מרצונם בחינם (ראו כסף ונדלקו), אני לא מבין מה הבעיה בזה

  7. שימון אין נערה/אשה שעושה את זה מרצון…וגם אם כן היא תתחרט בהמשך…אתה מחמיץ פה את לב העניין, הניצול, המצוקה שלהן. להגיד אין בזה דבר רע זו פשוט בורות…לך לכל סרטון או סרט שבו ניצולות זנות מדברות ותבין לבד.

    1. נשים בכלל לא אוהבות סקס. כל סקס שהן עושות זה בכוונה כי הן מסכנות ומנוצלות, מישהו אנס אותן, לא יודעות כלום על העולם. מובילים אותן כמו עדר.
      כולן עברו ילדות קשה, מסכנות.
      אתה צודק לגמרי.
      אמרתי לך מוסד שב"ר הוא תורם ידוע לקרן אייסי גרין.
      הן בדיוק כמו השחורים, הערבים, ההיספנים, הרדנקים, העשירים, העניים המסכנים המקופחים שנוצלו כל היום בעבדות, סמים, זנות, תעשיית המזון, ניסויים בתרופות.
      לכן אנו מקימים את קרן דרור-לחופש נולדו.
      דרור יגייס את התרומות חברים, נא לתרום ביד נדיבה.

      1. ואני חשבתי שדיוני האחוז האפקטיבי היו התחתית…
        .
        באמת?
        באמת לא ברור לך ההבדל בין סקס לניצול?
        באמת לא ברור לך ההבדל בין בחירה חופשית לאילוץ? לכפייה? לאונס?
        זה מאיר את עולם היחסים שלך באור בעייתית משהו…
        .
        יש נשים שעוסקות בתעשיית המין מבחירה. לא עליהן מדובר. מדובר על רוב העוסקות בתעשיית המין, רובן לא מבחירה, ומי מהן שזו אכן "הבחירה" שלהן, אז זן לא באמת בחירה.
        .
        דרך אגב,
        לא יושבת עליך יפה, הציניות. היא מתאימה הרבה יותר ל"חמוצים…"

        1. אני יודע מה ההבדל השאלה האם אתה יודע מה ההבדל כי זה נראה שלא.
          לא ציני בכלל נשים לא אוהבות סקס והן לא יכולות ליזום סקס שהיא אומרת כן זה בעצם לא כי אבא שלה אנס אותה בילדות והיא לא מבינה מה היא עושה.
          אגב גם עובדי הסופר והשמירה מנוצלים. עובד הסופר הולך כל יום לעבודה ואומר איזה כיף אני הולך לסדר מדפים ולענות לשאלות של אנשים.

          1. לתחושתי, את התגובה הנ"ל שלפת מויקיפדיה (תחת הערך: "דוגמאות לדמגוגיה מהזן הזול…")
            .
            אתה מכיר הרבה עובדי/עובדות סופר שמייבאים אותם/אותן בכפייה/הונאה מארצות זרות, ואז כולאים אותם/אותן ומסממים אותם/אותן?
            .
            אני כבר רואה את כתבת התחקיר הבאה של אילנה דיין –
            "עובדות הסופר – למה הן כלואות, ומי מסמם אותן? חשיפה בלעדית של שמעון…"

            1. בטח מלא עובדים בסופר מאריתריאה וההבדל בינם לבין זונה שאותם מזיינים ברבע מחיר יותר שעות.
              מה עושים כל העובדים הזרים בארץ?
              אתה כנראה חוקר של תעשיית המין..

            2. שמעון,
              תמשיך לזרוק לחלל העולם נרטיבים בלי לבדוק עובדות. אני יודע, לבדוק זה לחלשים…
              .
              א. אין בכלל ספק –
              יש לא מעט מהגרי עבודה שמנוצלים. לאו דווקא בעבודה בסופר, אבל יש.
              ב. מה הקשר?
              לא צריך לעשות יותר מלהקשיב, מלבדוק, בשביל לגלות שזנות מאורגנת נשלטת על ידי ארגוני פשיעה וכוללת אלימות, ניצול, אונס, סמים, יחדיו בחבילה של אכזריות בלתי נסבלת.
              לנסות להצדיק את זה, זה, ובכן, משהו בנקודת המפגש בה פתטיות פוגשת היעדר מוחלט של מצפון, לצד חוסר מודעות מבחירה.

        2. גיא נראה לך שהייתי הולך לאחת בת 14? שהייתי כופה על מישהי את רצוני בכוח? אני לא אנס , כל הבחורות באו מרצונם החופשי אף אחד אף פעם לא כיוון להם אקדח לרכה או איים עליהם, גיא איפה בדיוק מייבאים עובדות בארצות הברית בכפייה במקומות המובחרים ? כולן באות מרצון לאף אחד לא לוקחים את תעודת הזהות מאיימים עליה, מה שכן מציעים לה להרוויח פי כמה מאשר להיות מלצרית.

          1. ברוך אתה לא שם לך איך הם מנסים להכניס לך מילים לפה? 😂😂😂. זה הופך את זה ליותר מצחיק לכן אני ממשיך להשתתף. למשוך את זה לקצה.
            חסר לי פה עוד כמה אנשים בדיון הזה 😂😂

            1. אני יודע זה די מגוכח, יו הפנר לא אנס אף אחת גם לא דן בליזריאן… הבחורות הן ממש לא תמימות מסכנות ונאיביות כמו שמנסים להציג אותן באתר (אני לא מדבר על פדופילים כמו אפשטיין אלא על בחורות מעל גיל 18) … הן יודעות מה הן עושות ועושות את זה מרצון והסכמה

            2. גל גדות סיפרה פעם לפני שהייתה מפורסמת שפאף דדי הציע לה 100 אלף לילה באחת מהמסיבות שלו לאחר שלא נענתה לחיזוריו הראשונים😂
              היום אני מניח היא שווה לפחות 2 מיליון לפאפי 😂😂

            3. חחח גיא גם סקס אתה עושה עם מספרים? 😂😂😂 הרגת אותי.
              מה זה רלוונטי לדיון? מישהו אמר שאין אנשים מסכנים?
              תעשה מחקר על עובדי הסופר תראה שגם שם יש אנשים מסכנים. לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד לנו?

            4. שמעון,
              כבר הבנו שבמספרים אתה חלש (ע"ע אחוז אפקטיבי)
              (אני מקווה שלא תרתי משמע. התגובות גורמות לפקפק בתקווה הנ"ל…),
              אז זה נכון גם ביכולת לקרוא מאמר באנגלית?
              .
              (דרך אגב, וחבל שזה נשמע כמו הרצאה שצריך להעביר לנער מתבגר –
              זנות, או כל סוג שהוא של ניצול, זה לא סקס. רחוק מכך. אני מאחל לך לפגוש את הסוג הנכון, אולי בבוא היום…)

            5. גיא לא קראתי כי זה לא רלוונטי לדיון בכלל.

            6. גיא לא ברור לך שכל הזונות שברוך ושמעון קונים מודות להם כל יום.
              נראה לך שהוא יקרא?
              אני מזכיר לך אתה מדבר כאן עם מישהו שחושב שבחורה לא יכולה להתחרט באמצע. מרגע מסוים זה כבר לא הגוף שלה.

  8. אני רואה שהתעוררתי באיחור לדיון החשוב של הקיץ. ובכל זאת, כמה דעות לא פופולריות (אני חושב שיש היום חובה באינטרנט לכתוב את זה לפני כל הבעת דעה באשר היא):
    סקס מזדמן זה אחלה, למי שרוצה.
    לנצל את מעמד הסלבריטאיות לסקס מזדמן זה פתטי, אבל שיהיה.
    להשתמש בכוח, מעמד או בכסף כדי לנצל בני אדם אחרים זה דוחה. (מצטער, הפקס שנשלח, זה שאומר שברגע שעבר כסף אז מדובר בפעולה עסקית חיובית בין שני צדדים שווים שהסכימו, לא הגיע אליי. אולי זה כי הפקס אצלי לא מחובר מאז שנות השמונים)
    להתייחס לבני אדם כמוצרי צריכה או גוש בשר זה זוועה.
    לתרץ את ההתנהגות ב"יאללה, כולם היו עושים את זה אם היו במקום הזה" מבטיח מקום מיוחד בגיהנום יחד עם מיליארדרים שמקדמים עבדות חלל ואנשים שנהנים מפאנפיקים רומנטיים בין האחים ווינצ'סטר.
    לחשוב שזנות זה סקס זה פשוט… מה זה משהו שהוא גם תמים וגם מרושע באותו זמן? נגיד כזה – https://julienord.dk/english.html.

      1. אוקיי, תגובה על זאיון:
        זה היה צפוי. אולי היה יכול לקחת יותר זמן עד שיגלו, אבל היה מובן מאליו שקרה משהו כזה.
        יותר מלרדוף אחרי שחקנים שמקבלים כסף, ואחרי הקבוצות הגדולות יותר להן יש יותר כסף ויכולת להעביר מתחת לשולחן, אולי עדיף לשנות את המערכת הזו שהתפקיד המרכזי שלה היום הוא להיות שער כניסה ולהכניס אנשים לחובות עוד לפני שבכלל יצאו לעולם כדי שיהיו נואשים לכסף ויעשו כל מה שצריך כדי לשרוד, ותוך כדי גם המערכת הפנימית שמרוויחה כסף על חשבון אותם עילית של השחקנים (אבל כן באיזשהו מקום עוזרת למי שאינו עילית להתמודד איתה) תאלץ להשתנות.

  9. טוני רובינס גדול ברוך הרגת אותי 😂😂😂😂
    ראית אגב איך הליברלים דוחפים לנו מילים ומנסים לדחוף בכוח? 😂😂
    אני מניח שהעובד מקדונלדס נהנה בעבודה שלו 😂😂😂. מי שהולך לזונה נראה לך מעניין אותו אם היה נהנית או לא? העיקר שהוא נהנה.
    שאתה קונה בורגר אכפת לך אם מי שמגיש לך אותו שמח להגיש לך?
    ואם אתה עורך מסיבה גדולה זה רק בתשלום אחרת מאיפה תביא 100 בחורות שיהיו גם דיסקרטיות במסיבות של ברלוסקוני?
    יש הבדל בין מי שחגי הלך אליה איזה שבורה מהחיים ב200 שח לבחורות של שחקני הnba עם 10 אלף לילה.

    1. טוב, אין לי מושג אם התכוונת במילה הזו גם אליי או לא, אבל זו אזהרה לכולם –
      אם מישהו יעיז לקרוא לי "ליברל" – התגובה נמחקת. יש גבול.

    1. כן טייגר וודס כל שחקני הnba והמיליארדרים הם לוזרים בהחלט. גם טראמפ פוטין וברלוסקוני לוזרים כולם ומוכי גורל.
      נגיד עכשיו בא ללוקה 4 טוסיקים יחד בדיסקרטיות מאיפה הוא מביא? ולוקה לרוב באמת לא צריך לשלם אני מניח שהוא רק צריך לבחור מ200 שעומדות בתור אחרי המשחק
      חוץ מזה תחשוב עכשיו בא לו על 3 דוגמנויות ויקטוריה סיקרטס סוםר מודלס שלושתן יחד איך ישיג? רק כסף.
      טייגר שילם מיליון דולר ללילה לדוגמנית על ששמה לא נחשף אגב.
      שיש לך כסף בכמויות שלהם אתה יכול להגשים הכל דברים שאדם רגיל אפילו לא חולם ואין לו סיכוי.
      לא מדובר על שבורות מהגטו שינקאווה בשביל הקראק ב50 דולר. אליהן כן הולכים מי שאמרת.
      אני מדבר על דברים ברמה אחרת.

      1. בדיוק שמעון רמה אחרת , אני מכיר כמה שלוקחות 10000 אלף ירוק לשעה לא ללילה , זה בחורות שבחלום שלי לא הייתי מאמין שקיימות, שבלי כסף היא לא תבוא , היא ממש לא מסכנה תמימה נאיבית…. בשניקוואה מהגטו אף אחד לא יגע .
        .
        דרך אגב שמעון 85% מאנשים שונא את העבודה שלהם, עדיין עושים מה שצריך .

          1. בחורות ברמה שהלסת נופלת , שמע קטע שקרא לי בתחילת שנות ה80, הכרתי במיאמי דוגמנית יפהפיה בת 20 יצאנו לדייט הכל זורם טוב חשבתי כמוך התאהבה בי ובהצלחה שלי מגיעים למלון באיזה 1 בבוקר מתקדמים הכל טוב פתאום עוצרת אותי אומרת לי allowance שזה תשלום במילה יפה .

            1. ומה בדיוק עושה את הרמה ברוך?
              המחיר של המותג. שתוכל להתרברב אחר כך בצעצוע החדש שלך?
              כנראה דאתה לא באמת מבין מה זה קלאס – רחוק ממך שנות אור.

            2. לא יודע אני נוסע ברולס רויס אני חושב שיש לי קלאס

            3. כן זו בדיוק הבעיה שלך.

  10. שימון אתה צבוע…אם היית מגלה שמישהי קרובה לך (חס וחלילה כן?) נאלצה למכור את גופה ונשמתה היית כועס ופגוע כמו כולנו…צרכני זנות הם אנשים דוחים ונצלנים. אני לא קונה את האישיות הקפיטליסטית חזירית שאתה ורובין מוכרים פה…אתה כבר לא בן 15 וגם אז הדעות שלכם לא היו "מגניבות". אתה צבוע כפי שאמרתי…מנסה להסוות זאת בתחכום וציניות….זה אחלה כשזה מכוון נגד השיקצה שהוא חזק ויכול להגן על עצמו….הרבה פחות כשזה נגד שחורים וזונות. אין שום בעיה בלשכב עם כל מה שזז כל עוד אין ניצול מודע של הבחורה וזה דבר שאתה אמור להרגיש לבד. אתה מספיק אינטיליגנט והעולם מספיק מסריח. אייסי גרין לא פחות גבר ממך כי הוא נזיר (לא הייתי מתחלף אתו בחיים, כן?). איך בנאדם בוגר יכול לעשות צחוקים מניצול נשים ומכירת ולהשוות את זה לעבוד מקדונלד'ס? אתה ליצן רפואי?

  11. זה החלום שלכם? עלובי החיים…מה שווה הכסף שלכם אם אף פעם זה לא מספיק? "מרעיבו שבע ומשביעו רעב". טראמפ הוא לא איש מסכן בעינייך? מיליונר שנעלב סדרתית מכל בדל ביקורת ? נוכל ניתן כוחני בור מלא שנאה? טראמפ וביבי הם שניים מהמסכים ביותר שראיתי ואני מתקרב לחמישים. יאללה תעשו חיים אתם נהנים מפרובוקציה כמו שני טינאייג'רים…אף פעם לא ראיתי איש כה אומלל וקטן כמו טראמפ…הנבלה.

    1. הלוואי שהולם היו מסכנים ועלובים כמו טראמפ, מיליארדר שיוצא עם דוגמניות ובעל כמויות של נכסים וחברות בכל העולם, אני הולך פה לתרום בכפר שלם בוא תראה מה זה מסכנים אמיתיים

        1. נראה יותר מבסוט בחלקו ממך זה בטוח😎.
          אני בטוח שהוא מבסוט וגם רוצה עוד.
          בכל מקרה כמו שאמר הזאב
          בכל יום נתון עדיף להיות עשיר על עני. תפתור בעיות עם כסף.

      1. מאוד , הלוואי על כולם בעולם חיים כמו שלו, מה רע להיות מיליארד האיש החזק בעולם לצאת עם דוגמניות, לאכול רק במסעדות הטובות ביותר …

  12. ומה שאתה רוצה זה לשלם לארבע בחורות שיענגו אותך? אתה קצת הזוי, לא? ומה תעשה אחרי, תרצה שש ואז שמונה? זה לא מפגר בעיניך? למה אתה לא מסתפק במה שיש לך? נהנה מהחיים בלי לנצל אחרים? בלי להקטין שחורים וזונות? אולי תנסה ספורט קצת חשיש וחברים טובים במקום? בחייאת אתה שוב מיתמם…

    1. עוד פעם המוסריות בגרוש, טבע האדם זה לרצות יותר , מי לא רוצה בית יותר, משכורת יותר גדולה , מכונית יותר טובה …

      1. ברוך אתה יכול לצעוק מוסריות בגרוש כמה שאתה רוצה אבל אחר כך אל תבוא לבכות כאן על הבדידות אוקיי? יש גבול.

    2. כן אחרי 4 זה 6 ואז זה 8 ואז 10 סידרה חשבונית. תמיד רוצים עוד לחלומות אין גבול. רק הכסף מגביל אותם.
      אם יבואו אליך עכשיו 4 אתה ישר עף איתן למיטה מה אתה מבלבל במוח.

      1. עדיין לא ענית לשאלה שלי: מה היית אומר אם זו הייתה מישהי ממשפחתך? אתה צודק שיש פנטזיות בתחום, בהחלט, אבל יש גם עניין אנושי, זו בחורה, לא בובת גומי. ואתה יודע הרי שהיא לא רוצה אותך, לכן גם האגו שלך לא נרגע ואתה רוצה עוד כל הזמן…

            1. אולי את הבת שלך ישלחו אליך מאיפה אתה יודע?

            2. אני לא אמצא את זה מצחיק.

      2. למה את חושב שכולם כמוך. כאילו שמספר הבחורות שאתה שוכב איתן יחד הוא החוויה?
        או מידת החזייה של הניתוח שעשו.
        אל תשליך את הרצונות שלך עלינו.

  13. חחח…לצאת עם דוגמניות😂…הוא בן 70 פלוס…אם זה החלום שלו ושלך שיהיה בהצלחה….חשבתי לתומי שלרצות יותר כל הזמן זה דווקא מתכון לאומללות אבל כנראה שאני דביל…מודעות עצמית זו מין שמועה רחוקה רחוקה שאתה ושימון לא סגורים עליה עד הסוף…מאחל לך הרבה דוגמניות בנות עשרים…ואין לי ספק שמה שהכי מדליק אותן זה תרח בן שבעים שירייר עליהן…מה, אתה לא היית רוצה שקשישה בת 120 תרייר עליך? חלום😍

    1. לרצות יותר זה לא מתכון לאומללות זה מתכון לחיים טובים, הבעיה שכל האנשים נשארים בינוניים בחיים שלהם זה אחת הסיבות שהם לא שואפים ליותר.

        1. ואנשים עניים לא מרגישים בודדים? מה הקשר
          הוא חי כמו קינג.
          בגיל 80 כולם ירגישו עייפים ובודדים אני מניח.
          טוב חברים היה דיון מהנה מאד צחקתי חייכתי נהניתי זז לים.
          שבת שלום כולם

  14. היצע וביקוש לזנות תמיד יהיו.
    מכיוון שזה צורך בסיסי לאדם, כמו אוכל וחברה.
    הלקוחות, בניגוד למה שרשמת דרור, מגיעים מכל המגזרים.
    החל מהילד הבתול, דרך בן ה-30 המופנם, ההוא שאשתו לא נותנת לו, ההוא שאשתו מתה והוא לא מסוגל להמשיך הלאה, הנכה, הדתי, העשיר והעני.
    תמיד יהיו נשים שיהיו מוכנות לעבוד בזה, מסיבותיהן.
    חלק נמצאות במצוקה כספית, חלק התרגלו לרמת חיים גבוהה בזכות הכסף הקל, חלק נוצלו, חלק עברו ניצול מיני בילדותן, וחלק פשוט אוהבות מין ואין להן בעיה להשתמש בגופן.
    לנסות למגר זנות ולהפליל לקוחות זה מועד לכישלון, בדיוק כמו המלחמה בקנאביס והפללת משתמשים.
    רוצים להילחם בתופעה? תילחמו בסוחרים – בסרסורים מנצלים.
    רוצים באמת לעזור לנשים שמנוצלות בתחום? תסדירו את הנושא, תאגדו אותן, תנו להן מעגל תמיכה מסודר לכל בעיה גופנית / נפשית, ותנו את הכוח בידיהן.
    אני באמת שונא כשאנשים (גברים ו"פמיניסטיות" בעיני עצמן) תופסים בעלות על הזונות ועל גופן, מדברים עבורן ומחליטים עבורן מה יעשו איתו ובמה יעבדו.
    זכותו של כל אדם לעבוד במה שהוא רוצה.
    ה"פמיניסטיות" הן אלה שמקטינות את הזונות יותר מכל אחד אחר.
    לא רוצה לשמוע אף אדם מדבר ומחליט בשם מישהו אחר במה יעבוד ומה יעשה עם גופו.
    גם לעבוד בזבל זה דבר משפיל (עבור חלק מהמסתכלים מבחוץ), מדוע לא אוסרים על עובדי הזבל לעבוד בעבודתם?
    גם לסעוד קשישים ולנגב ישבנים.
    ויש עוד מלא עבודות "משפילות" ומלא עבודות עם ניצול נוראי של העובדים.
    ומלא עבודות שפוגעות בגוף העובד, ועדיין אנשים בוחרים לעבוד בהן, מסיבותיהן השונות (גם חוסר ברירה זו סיבה).
    בקיצור – היחידים שאני מוכן לשמוע מהם על הנושא אלא הזונות עצמן.
    וכאן ראיתי מאמרים לכאן ולכאן.
    כל מדינה נורמלית צריכה למסד את הנושא, לאגד את העובדות בתחום ולספק להן רשת תמיכה כוללת.
    סה-טו.

    1. מסכים אם הרבה מהתגובה שלך. לאישה או גבר צריך להיות החופש לעסוק בזנות. הבעיה שרוב אלו שמגיעות לתחום לא ממש עושות את זה מבחירה ויותר גרוע מכך אין להן מוצא אמיתי ממנו ברגע שנכנסו.

    2. אשך אני מסכים בכל מילה, אף אחד לא מדבר על שני קורה מהגטו או איזה קולמביאנית רני מדבר על האיכות לא מבין מה הבעיה בזה ולמה מישהו אחר צריך להחליט לאדם שבזה הוא לא יעבוד/ יעסוק

    1. נראה לך? מה אתה חושב שאתה מכיר אותי?
      אני זה שמתפאר כאן בכמה כסף הוא הוציא על זונות או ברוך?
      אני זה שטען כאן שבחורה לא יכולה להתחרט באמצע סקס?
      אני זה שכתב כאן על מעלליו המיניים ואז התחרט ומחק את התגובה?
      נגעת בנקודה רגישה ? בטח שנגעת אתה מתייחס לנשים כצעצוע שמטרתו לשרת אותך. אז כן זו נקודה רגישה במיוחד עכשיו כאב לשתי בנות ששואל את עצמו איך הוא מגן עליהן מאנשים כמוך.

      1. הצרכנים זה בכלל לא העניין כאן. תמיד יהיו צרכנים ממגוון סוגים.
        בכל כתבה על זנות שמובאת ממקור ראשון מעובדת בתחום זה מצוין.
        כל מה שצריך לעשות זה להסדיר את התחום כדי למנוע מצב של צרכנים פוגעניים, כמו בכל תחום אחר.

            1. זה היה בנוגע לדברים שברוך כתב אם הבנת אחרת אני מתנצל.

        1. אל תמציא דברים שאמרתי. אני לא משחק איתך למי יש יותר גדול- ניצחת מראש אוקיי? גם כל הנשים שהיו איתך גמרו כמו שלא גמרו אף פעם שזה ברור.
          מה אני מניח? לא הנחתי כלום. ציינתי דברים שכתבת כאן.
          האם לא כתבת תגובה שמתארת דברים שעשית שאחר כך מחקת ואז אמרת שעדיף שלא יופיע?
          האם לא כתבת שאחרי החדירה אישה לא יכולה להתחרט יותר ולהגיד אני לא רוצה?

          1. האשמת אותי והטרדה , בפדופילה בניצול אתה די מיתמם ״ ומצחיק איך אתה מביא את ג'פרי אפשטיין כדי להרגיש טוב עם עצמך. אתה בדקת את הגיל של כל הבחורות ששילמת עליהן? הם נראו לך בנות 18 זה בטח מספיק טוב״

            1. לא האשמתי אותך בהטרדה או פדופיליה אל תהיה מצחיק. הבאתי את זה כטיעון בצורה מאד ברורה. כדי להמחיש את האבסורד בטיעון שלך לגבי דונצ'יץ'.

  15. מחר אני אגיד שכל עובדי תעשיית ההיי-טק מנוצלים ושיש לסגור את מקומות עבודתם מתוך דאגה להם.
    הם עוברים שטיפת מוח כבר בגיל צעיר, שאם לא היי-טק לעולם לא תהיה להם משכורת טובה.
    הם נאלצים לוותר על שאיפות בתחומים אחרים, ולכוון לתחום שאותו הם שונאים.
    כשהם נכנסים לתעשייה הם נכלאים בכלוב של זהב, הם מקבלים רכב, לפטופ, ומשכורת גבוהה תמורת שעבוד מוחלט לחברה.
    עובדים ימי עבודה ארוכים מאוד, ואז גם מהבית.
    ילדיהם ונשותיהם נפגעים שכן בכלל לא רואים אותם.
    חלקם חווים לחצים נפשיים אדירים במקום עבודתם, וחלק מהם מפתחים מחלות גופניות או נפשיות עקב כך.
    אני אפעיל לובי לסגירת כל תעשיית ההיי-טק מתוך דאגה לשלומם.
    מה יגידו כל המגיבים עובדי ההיי-טק באתר, כשיסגרו להם את מקום העבודה והם יצטרכו ללכת לעבוד בשכר מינימום?

            1. מי אמר כאן שצריך לאסור את הזנות?

        1. ואתה בהחלט מוזמן ללכת לקבוצת "שיח פמיניסטי" בפייסבוק, ולהגיד לה את הדברים האלה. אם איכשהו תדחוף גם שהן TERFיות, אגבה אותך.

      1. גיא מי חוטף נערות, אונס אותם? אנחנו מדברים על אלא שבאו מרצון אין שופ דבר פסול בזה כמו שאתה מנסה לצייר

        1. א. קונטקסט. מה לעשות, הטמיר כתב בציניות על שוק עובדי ההיי טק. מה לעשות, עובדי היי טק, להבדל מנשים בתעשיית הזנות, לא נחטפים, נאנסים, ומסוממים, כחלק התנאי ההעסקה שלהם.
          .
          ב. אני מניח שיש מי שעוסקות בזנות מרצון. לא עליהן אני מדבר. עובדתית, חלק גדול מתעשיית הזנות כוללת ניצול, והיא מנוהלת על ידי עבריינים. כולל נשים שחלק מהחזות שהן מציגות זה "סקס תמורת כסף מרצון", כולל כמויות מזעזעות של קטינים/קטינות (מזעזע לא פחות זה ההיתממות מזן ה-"לא ידעתי…").

          1. אשך כל מילה ,וזה הבעיה הגדולה בפמניסטיות ובתנועת הPC של העולם, הם מחליטים לאדם במה יעבוד איך ידבר … מתייחסים לנשים כמו תמימות מפגרות מנוצלות וכולי…למרות שזה רחוק שנות אור מהמצב , אני באמת לא מבין מה הבעיה באישה שבוחרת את המקצוע זנות וחשפנות לעבודה שלה שעושה את זה מרצונה הפרטי , הבחור נהנה היא מקבלת את התמורה שביקשה עבור שירותיה win win , ואפס ניצול אונס ו…
            כשהשתחררתי מהצבא לפני שטסתי לאמריקה עבדתי בסבלות חלק מאנשים לא היו עובדים בזה כיוון שהם חושבים שזה משפיל…
            אני כלל לא מתייחס לאלה שגיא מדבר אליהם שנחטפו נאנסו… לאלה אני גם לא הלכתי וילך ,ולדעתי סרסורים יש להוציא מהחוק כמו בקולמביה.
            .
            גיא ניצול אונס וכאלה אני לא תומך בזה ולעולם לא הייתי הולך לאחת כזאת אנחנו מדברים על המקרה השני אלא שבאו מהסכמה וכרגיל עשיתה הכללה פקטיבית כדי להוכיח נקודה

        1. טמיר,
          אם תבחן את התגובות שלי, הן כלל לא דנות בזכות הנשים לעסוק בזנות.
          עקרונית,
          אם הייתה הסדרה בתחום,
          לצד פיקוח, הגנה על העוסקות בתחום, ומלחמת חרמה בעבריינים המנצלים (להלן, סחר בנשים),
          אז כלל לא הייתה לי בעיה עם התחום.
          .
          הבעיה שלי הייתה, ונשארה, ניצול.
          אם נחזור לשורשו של הדיון –
          ניצול מגיע לא פעם מצד גברים בעמדות כוח, גברים עם הרבה כסף.
          הטראמפים של העולם, לא ניזונים מיחסים בהסכמה. הם ניזונים מכיבושים (מכל המשתמע מכך).

            1. אני אשמח לראות ציטוט של האשמה שלי כלפי מישהו.

            2. הבעיה שלי הייתה, ונשארה, ניצול.
              אם נחזור לשורשו של הדיון –
              ניצול מגיע לא פעם מצד גברים בעמדות כוח, גברים עם הרבה כסף.
              הטראמפים של העולם, לא ניזונים מיחסים בהסכמה. הם ניזונים מכיבושים (מכל המשתמע מכך).
              .
              אף אחד לא מטומטם גיא , להגיד במילים אחרות ומסביב לא הופך את זה לקביל גיא.

            3. אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי.
              אם הייתי רוצה להאשים את טראמפ באונס, הייתי עושה את זה.
              .
              עכשיו אתה באמת מתקומם על כך שאני מאשים את טראמפ ביחס מבזה לנשים? באמת?
              הייתי מביא ציטוט, 2, או 3. אבל זה כבר ממש מיותר…

  16. אשך אני מסכים שצריך לעזור להן ולתמוך והכל…אבל שימון וברוך יודעים שאין בעולם הזנות ניצול…יש הבדל. ויש גם הבדל מלעבוד בזבל אני חושב. מה גם כשמדובר בהארדן (שחקן ענק) לא מדובר המסכן שלא מסוגל להיפרד מבתוליו בלי שונה. וחוצמזה אני לא מסוגל להתחבר לקנייה של בחורה…בטוח שיש דרכים למנוע את זה או לצמצם מאד, עי טיפול במצוקות לפני שזה מדרדר לזנות. לולא הפמיניסטיות המודעות לניצול הייתה פחותה בהרבה, הן רק תורמות ולא עושות נזק. אחוז ענק מהנשים האלה זקוקות לעזרה. ברוך ושמעון רואים בזה עניין טבעי…אבל זה ניצול מחריד. לא מספיק מבין בעניין המיסוד זה נשמע פתרון ביניים שיכול להקטין מצוקות אבל עזוב…אף אחד לא מאחל לדרישותיו שיהיו זונות. גם לא שימון. בויכוח הקודם (תקן אותי אם אני טועה) הגישה שלהם הייתה: מה הבעיה להיות שחור? תתאמץ תצליח. התעלמות מוחלטת מסבל….זה מוטיב חוזר. אי לקיחת אשמה ואחריות. אדם לאדם זאב. ועוד שטויות ניאוליברליות/פאשיסטיות. הבלים.

    1. הפמיניסטיות עושות נזק עצום.
      מי שם אותן לקבוע לנשים אחרות במה יעבדו ומה יעשו עם גופן?
      זה בדיוק מה שהן קובלות עליו!
      אין שום הבדל בין עבודה זו לאחרת.
      עובד בניין פוגע בגופו (וסיכוי גבוה ביחס לעבודות אחרות שישלם בחייו).
      אחד יטען שעבודה בזבל זה משפיל.
      אחר יגיד שעבודה בניקיון זה משפיל.
      אתה מן הסתם יודע איך רוב האנשים בחברות גדולות מתייחסים לעובדות הניקיון הרוסיות והאתיופיות – שקופות ומושפלות.
      ברור שיש ניצול – ויש גם בהרבה תחומי עבודה אחרים.
      מה שחשוב כאן זה להסדיר כדי למנוע את הניצול.
      אגב היפותטית לגמרי אבל אם הייתה לי בת – והיא הייתה בוחרת מרצונה לעבוד בתחום הייתי מאחל לה בהצלחה ורק מוודא שהיא עושה זאת מהשיקולים הנכונים ושומרת על עצמה.

      1. אשך כל מילה ,וזה הבעיה הגדולה בפמניסטיות ובתנועת הPC של העולם, הם מחליטים לאדם במה יעבוד איך ידבר … מתייחסים לנשים כמו תמימות מפגרות מנוצלות וכולי…למרות שזה רחוק שנות אור מהמצב , אני באמת לא מבין מה הבעיה באישה שבוחרת את המקצוע זנות וחשפנות לעבודה שלה שעושה את זה מרצונה הפרטי , הבחור נהנה היא מקבלת את התמורה שביקשה עבור שירותיה win win , ואפס ניצול אונס ו…
        כשהשתחררתי מהצבא לפני שטסתי לאמריקה עבדתי בסבלות חלק מאנשים לא היו עובדים בזה כיוון שהם חושבים שזה משפיל…

        אני כלל לא מתייחס לאלה שגיא מדבר אליהם שנחטפו נאנסו… לאלה אני גם לא הלכתי וילך ,ולדעתי סרסורים יש להוציא מהחוק כמו בקולמביה)

  17. יאאאא מנחם איך פוסט על כדורסל וציון המושחז ובאקי הופך לדיון בענייני נערות ליווי של לוקה וברוך?
    היה או לא היה?
    פרופסור חשבתי עליך היום כשגלשתי בבת גלים שפינקה אותי ביום גלישה נפלא.
    היית נהנה לטייל בטיילת ולראות בחוף הכניסיה את הקייטים (גלישת עפיפונים), ליד הרכבל את גולשי הרוח ובקזינו גולשי גלים וסאפ.

      1. בטוח שאתה מתגעגע לבת והנכדות. סקייפ וזום זה לא אותו דבר כמו הדבר האמיתי.
        לדבר אחד לא היית מתגעגע וזה המדוזות. כשעזבת פה לא היו מדוזות ולא דגי זהרון. היום הזבל פה אבל הדבר הכי מגניב ויפה הוא שיש, תקשיב טוב, המון צבי ים, כרישים ובעיקר בטאים בכמויות, שזה דגי חשמל, סטינג-רייס וגיטרנים. וואו כמה יש, המון ולא ברור למה כל כך הרבה. בעצם ברור לגמרי. יש טונה סרטנים…. היית נהנה לשנרקל בבת גלים, היום דיווחו על חשמלנים, רייס וגיטרנים רבים. אני ראיתי 3 צבי ים מלמעלה.

  18. לא נכנס כאן לויכוח מה טוב ומה רע ומה צריך לעשות.
    אבל בשאלת הכסף של מיליונרים או שחקנים מפורסמים.
    הם לא משלמים לבחורה שתבוא , הם משלמים לה שתעזוב.
    השחקנים האלה לא רוצים הריון בלתי מוכר,לא רוצים מערכת יחסים, לא רוצים בחורה שאחרי ואן נייט סטנד תפרסם בלוג עם הגודל של הזין שלהם.
    הם רוצים לגמור ואז הם רוצים שקט,ובחורה שעוסקת בזנות ובדרך כלל עושה מעשים לא חוקיים לא תפליל את עצמה .
    יכול להיות שזה טוב , יכול להיות שזה רע, אבל זאת הסיבה ,זה לא משנה שהם יכולים להביא את הבחורות הכי פצצות בחינם , הם רוצים clean brake

  19. מה שכואב לי ביותר הוא שהקוריוז (שמעון) וברוך, גורמים לכך שגולשים יישארו בפוסט הזה המדבר בעיקר על ציון ודוק, ומאמרים מצויינים אחרים על בייסבול ועוד, יוצאים מפסידים.

  20. ודבר נוסף שאני מרגיש חובה ממש לךהזכיר:
    הקוריוז לא מפסיק לדבר על זיונים מהצד של שחקנים כמו לוקה, לברון, ומי לא. ללוקה אגב מותר כי אני לא יודע שהוא ארוס. אולי יש לו חברה, ואולי הוא נאמן רק לה. בקשר ללברון, ישנם היום מיליוני סמרטפונים בכל פינה. לברון לא יכול ללכת לשום מקום בלי שעשרות כתבים וצלמים עוקבים אחריו. הוא לא יכול להיכנס לאף מלון מבלי שיידעו ויעקבו ויצלמו. אני לא יודע אם לברון בכלל מעוניין – ישנם מאות מיליוני אנשים בעולם האוהבים את נשותיהם ולא מעוניינים באף זיון מהצד כי יש להם בדיוק את הרוך והאהבה שהם מחפשים בבית. אז כששמעון מאשים את לברון שהוא מזיין עשרות מהצד ללא כל הוכחה זוהי עלילה. מעניין גם מה היא האוססיה שלו ב'זיונים מהצד'. בד"כ בפסיכולוגיה מסבירים זאת כ-"חוסר אישי", או "צורך אישי". רק להזכירכם, שמעון הוא אדם נשוי, ואבא. אז שימשיך לפנטז על זיונים מהצד, ושיבורך לו. אבל אילו היה – נניח – עתונאי ב-NYT שכתב זאת, הוא, והעתון, היו חוטפים מיד תביעה משפטית על עלילה ב-100 מיליון דולארים.
    ובקשר לברוך…
    הוא לא מפסיק להזכיר לנו את עושרו כי רב. מולטי מיליונר גדול. טס ארצה לבחור. נוהג בניו יורק ברולס רויס שלו. משלם 10,000 דולארים לשעה של סקס. שוב ושוב מזכיר את עושרו.
    מה הבעייה עם זה? עשירים של ממש לא מוציאים מילה בקשר לעושרם. עושרם הוא סוד כמוס שרק 'פורבס' וכאלה מגלים. הם מרגישים מאד לא נוח כשכעושים עליהם סידרה ב"RICH AND FAMOUS'. ברוך, מנגד, מנסה להזכיר זאת לנו שוב ושוב.
    I WONDER WHY. אולי הוא עוד אחד מהישראלים הזקנים בניו יורק שבקושי חיים, ובקושי מסיימים את החודש. ייתכן גם שהוא בסדר מבחינה כספית, ושישנה לו דירה באפטאון שהיום שווה 2 מיליון, אבל כל התאורים האחרים שלו הם WISHFUL THINKING של אדם שחסר לו משהו הנקרא 'אושר'. אחרת לא היה הצורך לכתוב שוב ושוב על המיליונים. אגב, אני מניח שגם לכמה מגולשי האתר (אני מכיר לפחות 2, שלא מגיבים הרבה אבל מגיבים מדי פעם)ישנה דירה של 5 מיליון (בשקלים) בת"א. אבל הם מעולם לא יגלו זאת, והם יהאגו אותי אם אגלה את שמם.

    רציתי רק להביע את דעתי, ומה אני חושב כשאני קורא את תגובותיהם.

    ועוד מילה על שמעון: הוא חבר צוות. הוא נמצא באתר שעות בתגובות. אבל מה בקשר לתרומה אמיתית בדבר שהאתר באמת זקוק לו – כתבות? הוא חבר צוות שלדעתי כבר יותר מחצי שנה לא תרם מאמר דפוק אחד.

    1. חחח מנחם הרגת אותי. העשירים בפורבס מדווחים לפורבס בעצמם כי הם רוצים להופיע הרשימה היוקרתית וחלק מהם שווה גם יותר ממה שהם מדווחים. אתה כזה נאיבי אין לך מושג איך זה עובד.
      מה שאני כותב פה זה מה שאני אומר לאשתי ואשתי לרוב מסכימה איתי .
      אדון מנחם זה החיים ואתם חיים בסרט אבל בסדר.
      תביעת דיבה על מה חחח הכל פה לכאורה ואני רק מביע את דעתי ולא שום עובדות אליבא דגיא, אני ממש לא עיתונאי.
      הניתוח הפסיכולוגי שלך זה כמו גואקים נואה קולע מ3 בערך לא נורא.
      ברוך יכול לומר מה שהוא רוצה ואת דעתו.
      על מה אתה רוצה פוסט שאין ליגה? על זיונים מהצד או מימון ההפגנות בארהב או סוגיית הסיפוח? 😂
      אהבתי אבל את הפאסיב אגרסיב שלך היה חמוד

      1. שמעון עזוב אותך שטויות החיים האמיתיים הם כמו סינדרלה יש אהבה אחת בחיים אף אחד לא הולך מהצד , לברון מסי ופדרר… הם קתולים אדוקים ואנשי משפחה נאמנים, והמוסד שלנו שב״ר תומך באי סי גרין .

      2. שמעון צודק – הסתבר שקיירי קרדשיאן ניפחה את השווי האמיתי שלה כדי לעשות רושם כאילו היא מיליארדרית.
        האם יכול להיות ,בענייני הכיבושים המיניים שמעון עושה אותו דבר?
        🙂

  21. מה הקטע של ג'ינה פורד הזאת? איזה ספורטאי יעסיק אותה עכשיו?
    .
    ברוך האמת אני מרחם עליך שקנית "סקס" בכסף כדרך קבע. ומה בדקת כל אחת שהיא עובדת שם מרצון? אז איך אתה יודע שלא הלכת לאחת כזאת?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט