חם מהתנור – סטיבנס יחליף את איינג' שיתפטר

בעקבות ההדחה הבוקר של הסלטיקס, והעונה הפחות מוצלחת באופן כללי, מדווחים בתקשורת הספורט בארה"ב שדני איינג' החליט להתפטר מתפקידו כנשיא פעילות הכדורסל של המועדון. מי שצפוי להחליף אותו בתפקיד על פי הדיווחים הוא בראד סטיבנס, מאמן הקבוצה ב-8 העונות האחרונות, אשר יהיה זה שיוביל את תהליך החיפוש אחר מאמן חדש.

איינג' שימש בתפקיד 18 שנים, מאז 2003, והוא אחראי לטריידים שהביאו לבוסטון את גארנט וריי אלן ואת האליפות ב-2008, ובשנים המאוחרות יותר העביר את פירס וגארנט לברוקלין בטרייד שהביא לבוסטון מיליון בחירות דראפט שהפכו בין השאר לג'ייסון טייטום וג'יילן בראון, כוכבי הקבוצה כיום. סטיבנס אימן את הסלטיקס ב-8 השנים האחרונות, והוביל אותם ל-3 הופעות בגמר המזרח ב-5 השנים האחרונות, אך הכישלון בעונה הנוכחית כנראה עשה את שלו עבור שניהם.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
104 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NBA בדם
02/06/2021 17:32:55

הטעות הכי גדולה של איינג' היא לקח לכל הקבוצות.
כוכבים מוכחים תמיד עדיפים על בחירות דראפט גם אם הם גבוהות.

Jonathan
02/06/2021 17:43:59
הגב ל  NBA בדם

כן.
מאיירס עשה אצלנו את אותה הטעות עם בחירת דראפט מאוד גבוהה…

רן הנרגן
02/06/2021 17:50:03
הגב ל  NBA בדם

הוא הביא את קירי וזה התרסק לו בפרצוף וגם ההחתמה ש האוורד לא הניבה פירות רבים, אז לא כל החתמה של כוכב מצליחה. לעומת זאת בחירות גבוהות = בראון וטיטום הניבו בסיס לשלד טוב. הטעות שפגעה בו יותר מכל היתה פרשית איזיאה תומס

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  רן הנרגן

לא חושב מה שפגע בו זה היהירות שחשב שבחירות דראפט שלו שוות הרבה הוא עשה הערכה לא נכונה

רן הנרגן
02/06/2021 18:05:49

זו נקודה נכונה כשמדובר על עסקאות מול GM אחרים אבל מול שחקנים חופשיים – דיוויס למשל – הנזק מפרשית תומס היה קטלני

jefffoster10
02/06/2021 18:49:49

הטייה פסיכולוגית ידועה- אתה מעריך ביתר את מה שיש לך ביד. הוא העריך מדי את הפוטנציאל של הבחירות (ומשלל הבחירות הנמוכות בסיבוב הראשון הוא לא הוציא את המיטב)
באופן אישי אני לוקה בה כלפי הסגל של אינדיאנה.
אין לי מקורות מוסמכים, אבל אני נוטה להסכים עם העמדה שגם פרשת תומאס פגעה במעמדו וכתוצאה מכך בסלטיקס, כשהכוח עובר לשחקנים (בעיקר לטובין שבהם), והם יכולים לא רק לכפות מעבר אלא לכפות מעבר לאן שהם רוצים- המעשים של איינג' היוו גורם מרתיע עבור שחקנים שרצו להגיע.
מעבר לזה היו לו בעיות בריאות, ואחרי עונה קשה ובתום 18 שנים בתפקיד- החליט שדי.
קיץ מעניין יהיה בסלטיקס.

etayle
etayle
02/06/2021 17:32:57

דוקטור רזי למזכירות דוקטור רזי למזכירות. WTF??

דוקטור רזי הופמן
02/06/2021 18:12:34
הגב ל  etayle

למה מי מת?
מהפח אל הש-תחת…

Jonathan
02/06/2021 17:45:14

תכלס הזיזו את איינג' ועשו מהלך שיזיז את סטיבנס מהקווים. אם אנשים בבוסטון חשבו כמו רזי ומנחם – אז שתי ציפורים במכה אחת.

דוקטור רזי הופמן
02/06/2021 18:14:38
הגב ל  Jonathan

שתי ציפורים בסרקופג עם יין שאטו לה פייה רוטשילד

פיני
02/06/2021 17:57:54

רזי, מרים שמפניה?

דוקטור רזי הופמן
02/06/2021 18:15:03
הגב ל  פיני

ראה תגובה לעיל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

בדיוק איינג שילם את מחיר היהירות של הדראפטים שלו בסוף אין סולל בונה השגת כוכבים תביא קונטנדרית והוא השיג אותם אבל במקום להביא משלימים נורמלים על הבחירות דראפט הביא כל מיני אוגליי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/06/2021 18:02:51

הפתעה גדולה, יותר החלק של סטיבנס מאשר איינג', אבל בכל זאת. עדיין לא התרגלתי לזה שהבייבי פייס הזה מאמן, אז עכשיו נשיא?

דוקטור רזי הופמן
02/06/2021 18:16:12

השלב הבא הוא יהיה אחד מהבעלים, אולי חיית מחמד?

jefffoster10
02/06/2021 18:43:28

בייבי פייס נשיא זה החל מהיום גם בישראל…

trusttheprocess
trusttheprocess
02/06/2021 18:05:41

Wtf
איזה החלטה מטומטמת , יום טוב לשונאי סלטיקס
לא זה שפיטרו את איינג', מייק זארן אמור להיות מחליף מצוין שמוערך בליגה , עשה בכל מקרה את רוב העבודה והתפקיד הובטח לו כמה פעמים אחרי איינג' כדי למנוע ממנו לעבור לקבוצות אחרות.
ועכשיו לא רק שמצניחים מישהו מעל הראש גם נותנים את זה למאמן ?
זה אף פעם לא מצליח כפל התפקידים הזה , כשלום ידוע מראש.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/06/2021 18:07:59
הגב ל  trusttheprocess

אולי הבנתי לא נכון, אז בעצם סטיבנס לא מאמן יוצר ומקודם לפרונט אופיס בלי שום ניסיון ויהיה מקבל החלטות?
תענוג

birdman
birdman
02/06/2021 18:08:05

קישורית לבחירות דראפט של בוסטון https://en.wikipedia.org/wiki/Boston_Celtics_draft_history היו לאיינג׳ אחוזי הצלחה נמוכים.

etayle
etayle
02/06/2021 18:13:10
הגב ל  birdman

למה נמוכים? קשה למצוא יהלומים בבחירות נמוכות. בבחירות כבוהות לקח את טייטום ובראון, שהם זוג אולסטארים.

birdman
birdman
02/06/2021 18:29:41
הגב ל  etayle

כמעט 50 בחירות מ- 2003. תסתכל על מיאמי, טורונטו, יוטה, גולדן סטייט, זה רק מה שקופץ לי לראש.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/06/2021 18:12:21

לגבי המאמן הבא של בוסטון
זה יהיה מאמן שחור בגלל כל הטענות של שחקנים מחוץ.ובתוך הקבוצה על גזענות.
לדעתי זה יהיה סאם קאסל שכבר היה מועמד לכמה קבוצות ועבד בעבר בבוסטון

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

😂😂😂 בלאק פריווילג

עידו גילרי
02/06/2021 19:29:17
הגב ל  trusttheprocess

אני דווקא חושב לויד פירס.

אור
אור
02/06/2021 19:31:15

ריג'קט של אטלנטה? למה להם?

חגי "התותח" ניסני
02/06/2021 19:45:13
הגב ל  אור

+100
המהפך שההוקס עשו אחרי העזיבה שלו אמור להיות תמרור אזהרה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

חחחחח יהיה צחוקים לראות את העגל בבוסטון הם יתגעגעו לסטיבוט.
אין סיכוי שימנו אותו אני חא רואה את העגל בזמן הקרוב מקבל עוד צאנס כמאמן ראשי.
בשם בלאק פריווילג אפשר לשים אותו עוזר מאמן

עידו גילרי
02/06/2021 20:56:09
הגב ל  אור

כי למעט יאנג וקולינס השחקנים אהבו אותו. הוא באדי עם ג'יילן בראון. ובגדול הוא סבל מאד מהפציעות ומהכוכב שלו…

אור
אור
02/06/2021 21:07:51

לא יודע.. קשה לי להאמין

חגי "התותח" ניסני
03/06/2021 3:50:33

כמו שאמרתי לך אז זה לא התוצאות זו הדרך. וזה לא שהמאמץ של השחקנים השתפר פתאום בעידן של מקמילן. זו השיטה ב2 צידי המגרש שפתאום היא הרבה יותר מגוונת וטובה

אשך טמיר המקורי
02/06/2021 20:17:15

ואני על צ'ונסי שמי שתיקח תזכה בגדול

etayle
etayle
02/06/2021 18:14:15

לגבי הבוט במחווה לאריק שרון, מי שלא רוצה את הבוט בתור מאמן יקבל אותו בתור מנג'ר 😂😂

Tzafriros
02/06/2021 18:27:27

איינג׳ היה מנג׳ר כושל והיה צריך ללכת הרבה לפני. על טייטום אגיד גם תרנגול עיוור יכול למצוא גרגר חיטה. פיטר את ריברס שלקח אליפות והביא מאמן חסר ניסיון. סרב להשלים עם זה שהקבוצה לא משחקת טוב. טייטום ובראון לא יביאו אליפות בחיים. גם היחס לכוכבי האליפות לדעתי היה קר. בייחוד עם פירס. עשה הרבה רעש וחבל לסלטיקס שמכל השחקנים הנפלאים של שנות ה 80 הוא הפך לפנים שלהם. החיסרון היחידי פה שלא יהיה לי את מי לשנוא

רביד אראל
רביד אראל
02/06/2021 20:54:52
הגב ל  Tzafriros

ריברס לא הגיע לגמר הקונפרנס מאז שהוא עזב את בוסטון, סטיבנס הגיע לשם שלוש פעמים..
שאלו את פירס לגבי הטרייד שהוא עבר בו והעבירו איתו את גארנט כי זה מה שהם רצו…
נחמד לראות אוהד לייקרס שממשיך את המסורת המפוארת של הקבוצה (אהדת הצלחות וחוסר הבנה כללי)

גיא רוזן
02/06/2021 21:03:49
הגב ל  Tzafriros

תרנגול עיוור?
.
אחד הטריידים המבריקים,
בטרייד שבסופו טייטום הגיע לסלטיקס.
קל לשכוח, אבל רוב מוחלט של פרשנים לא הבינו את המהלך.
ג'יילן בראון –
רק להזכיר,
כמות ביקורת פסיכית (כאן בהופס) נכתבה אחרי בחירתו.

אור
אור
02/06/2021 21:10:18
הגב ל  גיא רוזן

מה כתבו פה על בראון? מעניין

עידו גילרי
02/06/2021 21:15:17
הגב ל  אור

בעיקר ברוך… ודדי.

עידו גילרי
02/06/2021 21:15:31

או בקיצור לייקרס – לא מדד

גיא רוזן
02/06/2021 21:33:11

היום בו הסאנס בחרו בבנדר עם הבחירה ה-4 הדראפט…
היו, היו לא מעט שביקרו את הסלטיקס בסיומו של אותו דראפט.

אור
אור
02/06/2021 21:49:43
הגב ל  גיא רוזן

את בנדר כולם כבר הכירו ממכבי ולא הראה שום דבר מבטיח לבחירה כזו גבוהה. בכל מקרה אשאל שוב מה אמרו על בראון ולמה..

ארבל חילבה
03/06/2021 3:46:59
הגב ל  גיא רוזן

היום בו מילווקי בחרו את ברוגדון בבחירה ה 36.
ובבחירה ה 10 את ת'ון מייקר…

אור
אור
02/06/2021 18:59:31

יפה, ברכות לסטיבנס על הקידום, מגיע לו

John
02/06/2021 19:02:01

לגבי זה שהוא העדיף בחירות דרפאט על כוכבים מוכחים – אשמח לדעת מיהו הכוכב המוכח שהיה אופציה ריאלית להנחית בסלטיקס? פול ג'ורג'?
קיירי – לא עבד משלל סיבות אבל לראות אותו העונה זה פשוט חוויה עצומה.
גורדון היוורד – פריק אקסידנט. היוורד חזר לעצמו השנה אבל שוב נפצע
קמבה ווקר – שחקן נחמד ובשיאו מסוכן, אבל לא כזה שהוא בעל משמעות לקונטנדרית אמיתית

יש בסוף אולי 10 שחקנים בליגה שבונים סביבם קבוצה אלופה כאופציה ראשונה. אף אחד מהם מעולם לא היה אפילו קרוב לסלטיקס למרות האטרקטיביות של העיר וקבוצה מוכנה עם רכיבים מצויינים.

איינג' עשה 2 טעויות גדולות בשנים האחרונות. הראשונה הוא היחס לאייזיה תומאס. לא זה שהם לא שילמו… אלא זה שהם לחצו עליו לשחק, הסתירו ממנו את הסיכונים ואז הציעו לו הצעה מאוד מעליבה בגלל הפציעה שהם דחפו לה. הרצחת וגם ירשת. אף שחקן בעל קליבר אמיתי לא היה מעז להתקרב לארגון שעושה דבר שכזה.
הטעות השנייה היא ההערה שלו שממש לא עברה מתחת לאף של הליגה ושל הקבוצה. להגיד שרוב אוהדי בוסטון ואנשיה הם אנשים הוגנים ושיש להוקיע את הגזענים שבה זו אמירה אחת. לומר ב-2021 שהוא מעולם לא שמע אף אמירה גזענית לא ישירות ולא דרך שחקנים אחרים משדר מסר רע מאוד לשחקנים שהפכו מודעים בהרבה לסביבה בה הם חיים
.
לגבי בחירות דראפט, איינג' פגע ביג טיים עם טייטום ובראון שנתן השנה קפיצה נהדרת. נכון שאיינג' פספס פה ושם. במיוחד בחלק מהבחירות אמצע סוף סיבוב ראשון, אך תזכרו את דבריי:
רומיו לנגפורד לא פראייר בכלל. בסיטואציה אחרת ואילולי הפציעות הטורדניות יכל להתפתח מהר מאוד לשחקן רוטציה משמעותי. ארון ניסמית' הולך לפרוץ שנה הבאה. רוברט ווילאמס זה שיחוק לבחירה כה מאוחרת (במיוחד שהיה במוקים גבוה יותר). דווקא הבחירות של שחקני הותק מהמכללות פחות מרשימות אותי. פייטון פריצ'ארד הוא פשוט בעל פור על הרוקיז כבן 23. כרכז שלישי בקבוצת פלייאוף הוא מצויין, אך קיום אתה חייב פליימייקר עילי שעולה מהספסל. אני לא סגור על היכולת שלו להתרומם הרבה מעבר למה שהוא הראה. גראנט ווילאמס גם שחקן שיש לו תקרה מאוד ברורה.

ברוך רובין
02/06/2021 20:00:17
הגב ל  John

קוואי הארדן דיוויס, האיש פחד לשים את כל הביצים בסל אחד וקפא על השמרים, אני לא מדבר בכלל על היחס המגעיל לשחקנים (ואם חושבים ששחקנים לא מדברים בליגה אתם טועים). היה צריך לעוף מזמן עם סטיבוט יפה שעשו את השינוי.

אשך טמיר המקורי
02/06/2021 20:19:46

אף אחד מהם לא היה מגיע. לכולם היה יעד אחד ברור.

ברוך רובין
02/06/2021 23:25:56

מגיע לעונה כמו שקוואי עשה בטורנטו, עדיף אליפות אחת על עשור סיבוב ראשון

Smiley
02/06/2021 19:10:24

מהלך מוזר שיש לך אחד כמו זארן שיושב שם ושמים את סטיבנס ללא ניסיון כ-GM

רביד אראל
רביד אראל
02/06/2021 21:01:06
הגב ל  Smiley

לא ראיתי בשום מקום התייחסות אבל אני מניח (ומקווה) שהוא יקודם להיות הג׳נרל מנג׳ר

Smiley
02/06/2021 23:10:15

צודק. העניין שהוא מחליף את איינג' כראש הארגון ללא ניסיון בבניית קבוצה.

רביד אראל
רביד אראל
03/06/2021 8:07:47
הגב ל  Smiley

יש לו ניסיון בבניית קבוצה הבעיה שאין מספיק דמיון בין הקולג׳ים לnba, אם הוא יצליח לעשות מה שהוא עשה בבאטלר הרווחנו אבל השנה הראשונה תהיה ככל הנראה שנת למידה

עידו גילרי
03/06/2021 8:08:53

זה לא בר השוואה בשום צורה

רביד אראל
רביד אראל
03/06/2021 17:14:34

בגלל זה אמרתי שאין דמיון 🙂
אם הוא יצליח לעשות אצלנו מה שעשה בבאטלר כלומר להפוך לקונטנדרית אז הרווחנו בעמק

רביד אראל
רביד אראל
03/06/2021 17:14:49

בענק

דה שוט
02/06/2021 19:13:17

הגיע הזמן, לפני כמה חודשים באחד מהדיונים האינסופיים על הסלטיקס כתבתי כאן שקארמה היא חוף. צחקו עלי אז ומאז כולם מבינים ואומרים את זה, כך או אחרת. מי שזרק ככה את איזיאה – חרץ את גורלו שלו. אם הייתה לי גישה אל האלגוריתם – הייתי מביא כאן את התגובה ההיא. בכל מקרה, לשים את סטיבנס בראש במקומו זאת טעות. הקארמה של איינג' דבוקה גם אליו. הוא היה שם כשזה קרה, שלא יספר סיפורים. חכו ותראו. טייטום יברח, גם בראון יברח. אם עושים ניקוי אורוות – צריך לנקות את כל האורוות.

אור
אור
02/06/2021 19:22:03
הגב ל  דה שוט

נו, בוא נפתח את זה בפעם המאה. מה רצית שיעשה? ייתן לתומאס חוזה גדול? לא יביא את קיירי? מה?

דה שוט
02/06/2021 20:36:51
הגב ל  אור

בטוח היו לו אפשרויות. אני לא מספיק בקיא בפרטים. קבוצות לא אמורות לזרוק ככה לכלבים שחקן שנפצע בזמן ששיחק עבורם. בטח לא חמש דקות אחרי שנפצע.

דה שוט
02/06/2021 20:37:45
הגב ל  דה שוט

צ״ל עבורן 🙂

עידו גילרי
02/06/2021 21:14:33
הגב ל  דה שוט

כל ג'י אם אחר היה עושה בדיוק אותו דבר

אור
אור
02/06/2021 21:21:54

מעצבן שצריך בכלל להגיד את זה לאנשים שמכירים את הליגה לא מאתמול

דה שוט
02/06/2021 22:59:27

כן בטח. ראינו כמה גאוני הופס מבינים בעולם הטריידים. מתוך 675532 טריידים שהוצעו פה בשנים האחרונות, אולי 2 התממשו.
תראה לי עוד דוגמה לקבוצה שהכוכב שלה נפצע וחודש אחר כך נשלח בטרייד.

אור
אור
02/06/2021 23:16:15
הגב ל  דה שוט

אז זהו, שהוא לא היה כוכב מרגע הפציעה. קיירי כן (ובהרבה יותר כוכב)

ברוך רובין
03/06/2021 1:09:48
הגב ל  דה שוט

שכנעו אותו לשחק פצוע שאחותו מתה, לא אמרו לו יל הסיכויים.

רן הנרגן
02/06/2021 19:28:38

פינת ג"ס. אני חושב שזו הזדמנות מצוינת לומר שאני שמח שלא עלינו לפליאוף. זה לא שלא היתי נהנה לראות את ג"ס מוציאה את המיץ לפניקס או יוטה ובסיטואציה מסוימת אפילו עולה שלב אבל עם סגל כל כך קצר שאחד ממנו ממש לא עומד בציפיות (מולדר) הסכנה שקרי או דרימונד יפצעו ותהיה לזה השפעה שלישית על הסיכוי בשנה הבאה גדול משמעותית מתועלת בנסיון שהצעירים יצברו וקרי ודרימונד יפיקו הנאה. המצב של ג"ס הוא כזה שכל עוד קרי משחק זה הכל או כלום. או סיכוי ללכת עד הסוף או לוטרי. לפני 2015-2020 עצם העליה לפליאוף היה השג עכשו? הכל או כלום.

Guy
Guy
02/06/2021 20:07:41

יש כיוון למישהו למה ההחלטה המוזרה הזו להעביר את סטיבנס לתפקיד במקום איינג'? או שאין פרטים בנושא🧐

עידו גילרי
02/06/2021 21:13:46
הגב ל  Guy

כי סטיבנס רצה…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברוך די לדבר על קאווי דיוויס וכו איש מהם לא היה דורך בבוסטון. הם היו עם רצון לשחק אך ורק באל איי כי ככה הם החליטו כל דבר אחר לא היה אופציה.
גם לשנה אין מה להביא אותם כי הם אומרים לך במפורש שהם לא מעוניינים.
הכשלון של איינג הוא בשחקנים המשלימים והמחליפים שם הוא לא השתמש בבחירות דראפט

אור
אור
02/06/2021 21:02:03

מדויק, ובעיקר זה שגם קיירי וגם קמבה וגם הייוורד כשלו (כל אחד בדרך שלו), לא הייתי מאשים את איינג' בזה

ברוך רובין
03/06/2021 1:10:36

איפה קאווי אמר שהוא לא רוצה לשחק בבוסטון, הארדן? קוואי שיחק כמו גדול בטורנטו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איינג' – צעד מתקבל על הדעת.
.
ההערכה, שלי לפחות, הייתה שבוסטון תהיה הקבוצה, אחרי הלוחמים. זה לא קרה גם בגלל חוסר מזל (הייווארד), וגם בגלל שכוכבים החליטו ליצר סופרטימז בקבוצות שוק גדול (לייקרס, ברוקלין).
.
מה שכן, אפשר בהחלט להצביע על שתי טעויות גדולות של איינג', ושתיהן דווקא בתחום שנחשב חזק אצלו – הטריידים.
.
טעות ראשונה – קיירי. גם אם נשים בצד את העניין של "כשר אבל מסריח" בהטרדה של תומאס, וגם אם נטען שקיירי בכל מקרה היה עוזב לשוק גדול אחרי שנתיים, גם בשנה וחצי שלו בקבוצה קיירי לא ממש התחבר לעסק בכלל ובהשוואה לקוואי בפרט. לא יודע מה מזה היה קשור לכדורסל, ומה מזה היה קשור לאופי של קיירי, אבל בסופו של דבר הוא הביא סופרסטאר וכשל. נכון שגם כאן היה מרכיב של מזל – קיירי נפצע בעונה הראשונה שלו שם, אבל אין מה לעשות הטרייד פשוט נכשל.
.
טעות שנייה – קוואי. איינג' פשוט פיספס. היה צריך להבין שבקבוצת שוק קטן, ונכון לעכשיו בוסטון היא לכל היותר בינוני, הוא חייב ללכת על כל הקופה לחלון זמנים צר, כמו שיוג'ירי עשה. אבל איינג' חיכה, לא הטריד עבור קוואי, לא הטריד עבור דייויס, ובעצם לא הטריד עבור אף אחד משמעותי (סורי פורנייה). טורונטו הטרידה, וזכתה, פילי הטרידה וכמעט הצליחה. בוסטון לא.
.
ככתוב כאן:
https://hoops.co.il/?p=166782
וכאן:
https://hoops.co.il/?p=167023
.
בנוסף, איבד המון נכסים ללא תמורה (הורפורד, מוריס, רוזייר, הייווארד, קיירי).
.
סטיבנס – מינוי כמנג'ר נראית לי החלטה סבירה, ולו כדי לא לנענע את הסירה יותר מדי, ובכל מקרה הזארן הזה נשאר שם, ואם לא יסתדר יוכלו להחליף אותו בשנה הבאה. הפסקת עבודתו כמאמן הייתה סבירה לגמרי לנוכח השנה האחרונה.
.
מאמן חדש – צריך למצוא מישהו שישכנע את טייטום ובראון להישאר. נאש כבר תפוס, גם ברק בכר, אבל מישהו בסגנון.

עידו גילרי
02/06/2021 21:13:02

מה לשכנע אותם להישאר? הרגע חתמו הארכות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה לא אומר יותר מדי, הם יכולים לעשות מעשה קיירי/קוואי/באטלר במיניסוטה/דייויס. להערכתי הרשימה רק תתארך בשנים הקרובות, ואם שניהם לא יראו שם מסלול להישגים, הם בהחלט יכולים להיות חלק ממנה.

עידו גילרי
02/06/2021 21:36:56

והם יכולים לעשות לילארד יאניס וכל אחד אחר. המחשבה שבמקום אחר דברים פתאום יהיו להם יותר קלים לאו דווקא תואמת סיטואציה.
כל עוד הם ימשיכו לצמוח יחד בקבוצה יש לה גרעין שרק ילך וישתפר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה שאולי זו תקוות שווא לא אומר שהם לא עלולים לחשוב ככה. למה קיירי עזב את קליבלנד? הייתה לו קבוצה מצוינת. דוראנט כנ"ל, גם הארדן, גם כריס פול. מתברר שלא מעט פעמים הכוכבים מרגישים תקועים ורוצים לזוז הלאה. זה סיכון שהנהלות חייבות להתמודד איתו כל הזמן.

עידו גילרי
02/06/2021 22:12:08

כל תגובה שלך שתתחיל בלמה קיירי תקהל את המענה 🤷🏼‍♂️

עידו גילרי
02/06/2021 22:13:03

זה סיכון שאתה צריך להתמודד איתו לא בתחילת החוזה הגדול הראשון של השניים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סטטיסטית אתה כנראה צודק, אבל לא בטוח שזה ישאר ככה. אם הכיוון לא חיובי שחקנים יכולים לדרוש גם לפני מה שהיה מקובל עד כה. וזה בוודאי משהו שקבוצת צריכות להתחשב בו משלב מוקדם יחסית – ע"ע החלפת וויגינס בראסל "בשביל" קאט, כריס פול לסאנס "להרגיע" את בוקר, ועוד. אם אני דאלאס וניו אורלינס אני כבר עכשיו מתחיל לדאוג בנוגע ללוקה וציון. לצעירים אין סבלנות ויש להם כח.

עידו גילרי
02/06/2021 21:17:49

ומעבר לזה – הכל סקולפלציות אין לך או לי מושג מה היה על השולחן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קוואי לא היה על השולחן? אין סיבה לחשוב ככה. האריס? באטלר? ווצביץ' ? רק מהשחקנים שעברו בליגה בשנים האחרונות אפשר להרכיב רשימת יעדים יפה.

עידו גילרי
02/06/2021 21:37:53

איך אתה יודע שהייתה אופציה שענינה את הספרס?

עידו גילרי
02/06/2021 21:38:24

או לכל אחד אחר מאלה שציינת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

למה שלא תהיה? לבוסטון היו נכסים מכל הסוגים והמינים – שחקנים ותיקים טובים, צעירים טובים, בחירות דראפט בשפע. אתה לא חושב שבוסטון יכלה להציע חבילה יפה על קוואי? על אחרים? היו להם מספיק נכסים, כנראה שלא הציעו מספיק, וזה על איינג'.

עידו גילרי
02/06/2021 22:11:13

אני לא יודע אם הם הציעו או לא ואם הספרס סירבו או לא.
ללא ספק חוסר ניכולת לבצע מהלך היא באחריותו של איינג' אבל אתה אומר שהוא לא היה מוכן לקחת הימור ואין לך מושג מה הוא היא מוכן לתת ומה לא.
גם בכל דיל כזה יש מחיר מוגזם.
נשאל אותך ככה – בראון או טייטום בטרייד הזה הוא היה צריך לקחת ?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני מסתמן כאדם עם לינק לכל עת…
.
https://hoops.co.il/?p=125106
.
כל אחת מהאופציות כאן נראית לי, גם בדיעבד, טובה מאד לבוסטון, והייתה מסתיימת, להערכתי, ולנוכח הפציעות של הלוחמים, באליפות ירוקה.

עידו גילרי
02/06/2021 22:52:00

טייטום ובראון תמורת קאווי נראה לך דיל טוב בדיעבד ??? באיזה סרט בדיוק?
לא נראה לי שהספרס היו לוקחים כל אחת מהאופציות האחרות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אז בראון ובחירות תמורת קוואי, ועוד כמה שחקנים כדי להשלים שכר.
.
לא יודע מה הספרס היו לוקחים, יודע מה איינג' היה צריך להציע, או להיות מוכן לוותר עליו. לפי הדיווחים הוא החריג את טייטום, בראון, הייווארד, קיירי ונדמה לי עוד מישהו. אם אכן כך זו הייתה טעות גדולה.

עידו גילרי
02/06/2021 23:06:36

כמו שאמרתי הכל ספקולציות

דוקטור רזי הופמן
03/06/2021 1:30:39

מיקי, אני מסכים עם כל מילה וחרד מהבריחה של טייטום ובראון.
אני בניגוד לעידו חושש שהם ידרשו טרייד באיזה שהוא שלב.
אני מצטער שאיינג' פורש או מופרש מבוסטון. חושב שהיה ג"מ לא רע בכלל למעט עניין איזאייה. חושב שסטיבנס היה טוב עד לפני כשנתיים, אז נוכחתי שפשוט אין לו את היכולת ללמוד ולהשתנות על מנת לעבור ללוול של מאמן שנותן אקסטרה לקבוצה. פשוט אין לו את זה. הגיע לשיא ומשם ירידה למרות שהיו לו את הכלים. הירידה התחילה בשנה שעברה והשנה זו היתה גלישה במורד ואי אפשר להאשים רק את הפציעות.
המעבר של סטיבנס לעמדת הג"מ פסולה מבחינתי. אני לא חושב שהוא יתאים, מצד שני היא יכולה לרמוז על כך שאולי הוא היה הרבה יותר מעורב בכל מה שהתרחש מאחורי הקלעים בבוסטון בשנים האחרונות. כפי שהצעתי בעבר, איינג' והבוט עבדו ביחד חזק, הבוטוקס אמר את מי הוא רוצה בקבוצה ואיינג' ניסה להביא לו, הורפורד? קיירי? היווארד????????……
ומצד שני להיפטר ממי שלא בא לו טוב בעין? רונדו (בשיאו). אותו הרונדו שהיה סמל של הסלטיקס נבעט החוצה בטרייד לדאלאס. בדאלאס הוא לא קיבל משמעותית יותר כסף מאשר בסלטיקס כך שהקרבה לסיום חוזה לא פקטור פה….

אור
אור
02/06/2021 21:52:00

מייק ששבסקי יפרוש בתום העונה הקרובה, לצערו של.. אף אחד

Smiley
02/06/2021 23:27:47
הגב ל  אור

וג'ון שייר, מיודענו… המועמד להחליפו

אור
אור
02/06/2021 23:33:42
הגב ל  Smiley

שיחק במכבי? אני לא כזה עוקב אחרי כדורסל מקומי או אירופי

Smiley
02/06/2021 23:43:01
הגב ל  אור

כן. ואז התגלתה לו בעיית עיניים או משהו כזה ואחר כך נפצע ופרש

אור
אור
03/06/2021 0:12:18
הגב ל  Smiley

הם לא יחפשו מישהו עם שם גדול במכללות?

Smiley
03/06/2021 0:22:35
הגב ל  אור

ימים יגידו. שייר היה העוזר של ששבסקי כבר כמה שנים טובות

אור
אור
03/06/2021 1:15:05
הגב ל  אור

תודה, לא ידעתי

Warrior
Warrior
02/06/2021 22:52:32

אני חושב שבוסטון צריכים לנסות להביא את דיאנתוני

emcrosenberg
emcrosenberg
02/06/2021 23:42:45

Rondo as player-coach / mostly coach.

דוקטור רזי הופמן
03/06/2021 4:24:45
הגב ל  emcrosenberg

זה רעיון

Smiley
02/06/2021 23:43:42

בינתיים שמועות קושרות את איינג' לג'אז ולבלייזרס

מנחם לס
03/06/2021 3:33:53

קפלה 5 מ-5

מנחם לס
03/06/2021 3:35:11

איזו החטאה של הצ'ימורה!

אוהד ס"א
03/06/2021 6:34:03

אני לא שותף לביקורת על איינג'.
הבן אדם כל הזמן ניסה. לפעמים הצליח יותר לפעמים פחות, אבל לא ישב על הישבן מדושן העונג שלו. כמו איזה קבוצה דרומית שאני מכיר.
לגבי סטיבנס, ברכות על הבעיטה למעלה. הבוט אולי מאמן חביב. לא יותר לא פחות. לרוב, כשלוקחים מאמן קולג'ים יודעים שיש תקרת זכוכית. סטיבנס שפשף אותה כמה פעמים.
בואו !
כמה מאמנים יותר טובים בליגה יש?
אפשר לספור על כף יד אחת?

אבל כמו בפוליטיקה הישראלית, גם פה אני שואל את עצמי את השאלה. מה התכונות של סטיבנס שיעשו את gm טוב?
ממזרות? חוש עסקי? מיצוי הזדמנויות? איפה ראינו את זה ממנו?
(עכשיו תשאלו את השאלה על ליברמן באוצר)?

דוקטור רזי הופמן
03/06/2021 9:26:29
הגב ל  אוהד ס"א

ידע כאמור לא מספיק בשביל להיות מאמן של אליפות.
הבוט מנהל? אולי הבוס לא הסכים לתת פיצויים על הפרת חוזה ולכן הציע לו את המשרה שהתפנתה.

ירון, החלום
ירון, החלום
03/06/2021 15:05:37

בס"ד
מקוה בשביל בוסטון, שיעשו קפיצת מדרגה, פוטנציאל יש שם.