האלופה עדיין אלופה / משחקי ה-15 במאי, WNBA / יאן מלניקוב

האלופה עדיין אלופה / משחקי ה-15 במאי, WNBA / יאן מלניקוב

שני המשחקים שנערכו אתמול בשעות הערב (שעון ישראל!) סגרו את הסבב הראשון של משחק עונת ה-WNBA. כעת, כל קבוצה בליגה נמצאת במאזן 1-0 או 0-1. משחקים צמודים במיוחד לא היו לנו הערב, אבל כדורסל בשיאו בהחלט היה – גם בשיאו השלילי.

וושינגטון – שיקגו 70:56
בעוד בשיקגו הרגישו את נוכחותה של קנדס פארקר והמימדים החדש שהיא הוסיפה לה בשני צידי המגרש, בוושינגטון הרגישו בעוצמה רבה עוד יותר את היעדרותה של אלנה דלה דון, שעדיין מתאוששת מניתוח גב. המיסטיקס פשוט לא הצליחו לייצר התקפה וקלעו באחוזים מזעזעים (25%) שגרמו לאלה של שיקאגו (37%) להיראות מרשימים במיוחד. משחק התקפה לא גדול של שיקאגו, במיוחד בהתחשב בכישרון הנוטף ממנה בצד ההתקפי, הספיק הפעם כדי להכריע את וושינגטון המוחלשת. פארקר תרמה בכל אספקט כשקלעה 16, הורידה 8 ריבאונדים, מסרה 4 אסיסטים וחסמה 3 זריקות. קליאה קופר הובילה את שיקגו בנקודות עם 19, טינה צ'ארלס הייתה היחידה בוושינגטון שקלעה בדו ספרתי (14).

סיאטל – לאס וגאס 83:97
שחזור הגמר מהשנה שעברה היה צריך להיות משחק בין שתי קבוצות שונות לגמרי – לאס וגאס כפייבוריטית לניצחון כאן ולזכייה באליפות, מחוזקת בצ'לסי גריי, ריקוואנה וויליאמס, דיארקה האמבי וכמובן ליז קמבייג', מול סיאטל מוחלשת שנאלצה לחפש מחליפות לאלישה קלארק ונטאשה הווארד. אבל הסיפור היה אותו סיפור. וגאס פתחה חזק ותקפה באגרסיביות את הצבע, שם היתרון שלה מובהק. אבל בסופו של דבר היא לא הצליחה לעמוד בקצב, בעומק ובקליעה של סיאטל, והסטורם ניצחו – אפילו די בקלות. משחק טוב ויעיל של אייג'ה ווילסון (24 נק', 9 מ-16 מהשדה) וליז קמבייג' (16, 7 מ-12) פשוט לא הספיק לוגאס. אצל האלופה, בריאנה סטיוארט בלטה כהרגלה עם 28 נק' ו-13 ריב'. ג'ואל לויד קלעה 22 ומסרה 6 אסיסטים, סו בירד הוסיפה 8 אסיסטים משלה לצד 11 נקודות.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. תודה יאן. ושוב איזה תענוג שאתה נותן כאן במה לליגה. פארקר וסו בירד אלו וותיקות חסרות מנוח. שרק נהנה מהן עוד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט