שני סלי ניצחון בליל הפתיחה / WNBA, משחקי ה-14 במאי / יאן מלניקוב

שני סלי ניצחון בליל הפתיחה / WNBA, משחקי ה-14 במאי / יאן מלניקוב

הלילה המיוחל הגיע – 8 מתוך 12 קבוצות ה-WNBA הוציאו לדרך את העונה ה-25 שלה, ורק מעטות מהן באמת הצליחו לאכזב בליל פתיחה יוצא מן הכלל, בו היו גם דרמות וגם תצוגות תכלית.

ניו יורק – אינדיאנה 87:90
סברינה יונסקו התחילה את הרבע הרביעי של משחקה הרביעי ב-WNBA עם 12 נקודות על שמה, בערב קליעה לא יעיל במיוחד שלה. רוב נטל הקליעה מצא את עצמו על כתפיהן של בנייז'א לייני והרוקי מיכאלה אוניינוורה, כשמהצד השני אינדיאנה לא נותנת לליברטי לברוח ומוחקת כל יתרון שלהן – עד הדקה האחרונה של המשחק, אז עלו הפיבר ליתרון 4. למזלה של ניו יורק, יונסקו החלה למצוא את הטבעת בדיוק בזמן, כשקלעה 13 נקודות ברבע האחרון – כולל 8 הנקודות האחרונות של הליברטי, וכולל שלשת ניצחון אדירה עם 0.4 שניות לסיום. הסנטר טיארה מקאוון בלטה אצל אינדיאנה עם 22 נק' ו-16 ריב' (7 מהם בהתקפה). לייני הובילה את כלל הקלעיות במשחק עם 30, אוניינוורה הוסיפה 18 בבכורה נהדרת ויונסקו קלעה 25 לצד 11 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

אטלנטה – קונטיקט 78:67
עברו כמעט שנתיים מאז משחק הכדורסל האחרון של ג'ונקוול ג'ונס במדי קונטיקט, והיא חזרה בגדול עם 16 נקודות ברבע הראשון. הסאן הצליחו להכריח את עצמן על המשחק ולשתק ללא יותר מדי בעיה את הקו האחורי של אטלנטה, שלא הצליחה להיכנס לקצב למשך כל המשחק. הרוקי המלהיבה ארי מקדונלד תיאלץ לחפש את סל השדה הראשון שלה כמקצוענית במשחק הבא, והצד החיובי מבחינת אטלנטה – שלא באמת התקרבה לאיים על הסאן למרות ההפרש הנמוך יחסית – 4 שחקניות סיימו בדאבל פיגרס.
קורטני וויליאמס ואודיסי סימס הובילו את הצד המפסיד עם 14 נקודות כ"א. אצל קונטיקס, ג'ונס סיימה את המשחק עם 26 נק' ו-8 ריבאונדים, דוואנה בונר הוסיפה 21 (4/7 מהשלוש) לצד 7 ריב' ו-5 אס'.

מינסוטה – פיניקס 77:75
המנה העיקרית של הלילה התאפיינה גם היא בדרמה גדולה. המשחק לא ממש נכנס לקצב קליעה בתחילתו, ופיניקס הצליחה לנצל זאת לטובתה כשכבר הובילה ב-11 נקודות במהלך הרבע השני וירדה למחצית ביתרון 9. הקבוצה שחוברה לה יחדיו במינסוטה הצליחה למצוא את הקצב שלה, צברה 30 נקודות ברבע השלישי ואף עלתה ליתרון לקראת סופו, מה שהוביל לדקות אחרונות מותחות במיוחד. לקראת הסיום, מינסוטה החזיקה את הכדור ביתרון נקודה, אבל איבוד כדור של קריסטל דיינג'רפילד עם 7 שניות לסיום סידר לדיאנה טוראסי שלשת ניצחון דרמטית – כל זה כששעון המשחק נעצר בעקבות שגיאת הפעלה. לבסוף נקבע שהסל של טוראסי – השלישי שלה מתוך 13 זריקות – נקלע עם 1.1 שניות לסיום המשחק. עם הזמן הזה מינסוטה לא הצליחה לעשות דבר, ויצאה מפסידה ממשחק הפתיחה שלה.
סקיילר דיגינס-סמית' הובילה את פיניקס עם 18 נק', בריטני גריינר רשמה דאבל-דאבל עם 17 נק' ו-11 ריב'. גם אריאל פאוורס קלעה 18 נק' אצל מינסוטה, לצד 17 של מקברייד ודיינג'רפילד.

לוס אנג'לס – דאלאס 94:71
לא רבים יזכרו שהספארקס בכלל הובילו בשבע נקודות בסיום הרבע הראשון, לאור ההתרסקות המוחלטת שלהן בשאר המשחק. לוס אנג'לס איפשרה לדאלאס לא פחות מ-53 אחוז מהשדה, כשהווינגס משחקות ללא סאטו סבאלי, עם ספסל קצר למדי ועם אריקה אוגונבואלה בבעיית עבירות. זה לא מנע מהמשחק להיות חד משמעי – הרבה בעזרת הנוכחות של צ'ארלי קולייר בצבע וערב הקליעה המעולה של אלישה גריי – ודאלאס זכתה לחגוג ניצחון גדול דווקא אצל לוס אנג'לס במשחק האחרון של ערב פתיחת הליגה.
חמש שחקניות של דאלאס סיימו את המשחק בדאבל פיגרס, כשגריי מובילה את כולן עם 23, אוגונבואלה מוסיפה 17 וקולייר קולעת 11 לצד 10 ריבאונדים. האחיות אוגומיקה בלטו אצל לוס אנג'לס, עם 18 של נקה ו-12 של צ'יניי.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. אני זוכר את טיארה מקאוון עוד מהתיכון ונבחרת ארה:ב לבנות 17 ו-18. היא קלטה את עיני כשחקנית שלא חוששת להתערב, פעילה וחכמה מאד. לא היה חסר שהיא תנצח את הליברטי. שחנית נשמה

  2. סל הניצחון של טאורסי הגיע יממה אחרי פרסום סקר ה-GMים בו היא נבחרה במקום הראשון ב-"Which player would you want taking a shot with the game on the line?". הראתה להם מה זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט