אירועי דיומא 13.05.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A0BA8448-3904-4AB0-8DC0-A9D4F29DFB78.jpeg

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הג'ירו ד'איטליה – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה קטע שטוח ללא אירועים מיוחדים עד לקילומטרים האחרונים. זה התחיל בהתרסקות של פאבל סיבאקוב, שאחריה הצליח לקום. אלא שאח"כ קבוצת אינאוס הודיעה שהוא ייאלץ לנטוש את המירוץ, מה שיותיר את איגן ברנאל ללא הסגן הראשי שלו. התרסקות קשה אף יותר קיבלנו 4 ק"מ לסיום, שם מצאו עצמם על הקרקע ג'ו דומברובסקי ומיקל לאנדה. דומברובסקי, זוכה הקטע הקודם והממוקם שני בדירוג, הצליח לקום, אך נלקח לבית החולים לאחר הקטע, שם תתברר חומרת פציעתו. לאנדה, לעומתו, נשאר לשכב על הקרקע, מה שסיים את המירוץ שלו בו במקום. הבאסקי, שנראה דווקא מצויין בקטע הקודם, ממשיך את חוסר המזל שלו במירוצים הגדולים. והיה גם מיאוץ סיום, שבו הצליח קיילב יואן להגיע מאחור, תוך שהוא עוקף בצורה מרשימה את ג'אקומו ניצולו. האוסטרלי הקטן, שנראה כסוג של פייבוריט בקטעים השטוחים, זוכה לניצחון הראשון במירוץ ולשני העונה, הישג המצטרף לרשימה מתפקעת של נצחונות במירוצים הגדולים מכולם. מלבד הנפילה של דומברובסקי, תמונת ה-GC לא השתנתה, ואלסנדרו דה מארקי ממשיך להוביל במירוץ, כשאחריו ורוואקה (42+), אוליברה (48+), ואלטר (1:00+), אדה (1:15+), ולאסוב (1:24+), אוונפול (1:28+), בטיול (1:37+), קארתי (1:38+) וברנאל (1:39+).

קטע 6 מחזיר אותנו אל ההרים. הקטע כולל כמה טיפוסים מדרגות בינוניות, עד לטיפוס הארוך של סן ג'אקומו באורך של 15.6 ק"מ בסיום. מאבקי ה-GC יתחדשו מן הסתם כאן היום, כשהפציעה של סיבאקוב תגביר את המגמה של מירוץ ללא שליטה של קבוצה מסויימת. זה צפוי להוביל להתקפות רבות על הטיפוס האחרון. ייטס, ברנאל, קארתי, אוונפול, ולאסוב, מרטין וכל השאר יתגוששו כאן על הקטע ועל ה-GC. יהיה מעניין לראות מה יקרה עם ISN כאן היום. הקבוצה הישראלית תצטרך להגן על החולצה הוורודה של אלסנדרו דה מארקי, וגם על המוביל המיועד שלה, דן מרטין, וכל זה ללא קריסטס ניילנדס, שנפצע לאחר קטע 1. דה מארקי מסוגל לצלוח טיפוסים מהסוג הנ"ל, מה גם שהפייבוריטים הראשונים ב-GC מרוחקים כדקה וחצי ממנו. אלא שהוא יצטרך לעשות זאת מהקרקע הלא מוכרת של הגנה על הובלה, ולא מבריחה. שידור ביורוספורט ב-13:35.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. ההתרסקויות אתמול היו מה זה מוזרות. לי לפחות זה היה נראה שסיבקוב עף בגלל שהראש שלו נתקע בענף של עץ ואז התאונה ששהורידה את לאנדה הייתה בגלל שרוכב אחר הוריד שוטר שעמד שם וסימן מכשול בכביש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט