מי ה-MVP של העונה? / חברי הופס

NBA news: Nikola Jokic, Joel Embiid take early lead in MVP race

איזו עונה זאת הייתה! שחקנים חולים, נפצעים, נכנסים לבידוד ומה לא. לו"ז צפוף והרבה לחץ.
בתוך כל זה מירוץ ה-MVP עדיין פתוח וכמו שאנחנו יודעים, אנשי הליגה הטובה בעולם עוקבים אחרי אתרנו האהוב ולכן התאגדו חברי האתר בכדי לשכנע אתכם ואותם מדוע דווקא המועמד שלו הוא האיש שצריך לזכות במירוץ.

ג'ואל אמביד – פילדלפיה 76רס

שמעון "טזמ" איש שב"ר

פילדלפיה מקום ראשון במזרח עם 23-49.

51 משחקים, 31 דק'. 28.5 נק' (51.3% מהשדה, 37.7% משלוש, 86% עונשין). 10.6 ריב', 2.8 אס', 1 חט', 1.4 חסימות.

הסיבה היחידה שה-MVP לא של אמביד ממזמן ופה אחד, היא כי הוא החמיץ 21 משחקים מתוך ה-72 של הקבוצה, כלומר רבע עונה. נכון זה חסרון, נכון זה כ-8 משחקים יותר מהלואד מנג'מנט הרגיל ששחקני הליגה עושים, ומה לעשות, אמביד לא מחליט אם הוא נפצע או לא. מי שרוצה לפסול אותו בגלל זה שיבושם לו.

עכשיו נגיע ללמה כן:

  1. המאזן של פילי עם אמביד הינו 11-41, כלומר 78.8% אחוז הצלחה. אין שחקן שמתקרב לזה בליגה. המאזן בלי אמביד? 10-10 (50%).
  2. הוא קולע 30 נק', יותר מכל מועמד ל-MVP העונה. זה כאשר כל ערב הוא מקבל דאבל וטריפל טים מהיריבות. הוא גם חוסם ולוקח יותר ריב' מכל מועמד אחר.
  3. הוא שומר יותר טוב מכל מועמד אחר ל-MVP שעולה כאן בדיון הופס. יותר טוב מסטף, הארדן ויוקיץ'. הרבה יותר טוב.
  4. יגידו לכם שאצל אחרים נפצעו שחקני מפתח. גם בפילי שחקני מפתח בדמות האריס וסימונס החמיצו משחקים.
  5. אף אחד לא דומיננטי כמוהו, המאמץ שקבוצות משקיעות בלעצור אותו הוא עצום. למעט סטף שום מועמד מהדיון הזה לא מקבל הגנות כמו שהוא נאלץ להתמודד איתן כל משחק.

לא מספיק סיבות בשבילכם? אז אתם רפי הבנה.

סטף קארי – גולדן סטייט ווריורס

עמית "עמיתלהב" טבול

גולדן סטייט מקום שמיני במערב במאזן – 33-39.

63 משחקים, 34.2 דקות. 32 נק' (48.2% משתיים, 42.1% משלוש, 91.6% מהעונשין). 5.5 ריב', 5.8 אס', 1.2 חטיפות.

למה סטף קרי ראוי לקבל את ה-MVP?

טוב חברים.. הגיע הזמן לתת כבוד לגדול הצלפים אי פעם שידעה האנושות.
אבל עזבו. אני סתם עמיתלהב. בואו נדבר תכלס.

מהי ההגדרה של המונח MVP? את זה כולם יודעים: השחקן בעל הערך הגבוה ביותר עבור קבוצתו, או בפחות מדויק ורשמי: השחקן המצטיין.

נתחיל בנטרול מוקשים:

הווריורס ממוקמים במקום השמיני בלבד במערב והולכים לריב עם הלייקרס המידרדרים על מקום בפלייאוף. מעולם לא ניתן תואר MVP לשחקן שקבוצתו ניצחה פחות מ-50 משחקים, למעט שחקנים שזכו בעונות מקוצרות או שחקן אחד שהשיג ממוצע טריפל דאבל (רמז: זה לא ביג O).

  • אין לזלזל בטענות הנ"ל, אבל צריך לזכור כמה דברים: נכון לכתיבת שורות יש לווריורס רק 36 ניצחונות, אולם בהנחה וינצחו עוד פעמיים עד סוף העונה, ננרמל 38 ניצחונות למונחי עונה בת 82 משחקים ונגיע ל-43 ניצחונות – מאזן חיובי מכובד ומקום שמיני במערב.
  • מבין שחקני הקבוצות עם פחות מ-50 ניצחונות, אם ניקח את החריג של ווסטברוק על ממוצע הטריפל דאבל שלו (לפחות אז ממוצע טריפל דאבל נראה סנסציוני..) ואוקלהומה שניצחה רק 47 משחקים באותה עונה, הרי שהעונה הנוכחית של סטף קרי לטעמי מרשימה הרבה יותר. הבן אדם אשכרה ממטיר 32 נקודות לערב בכמעט 49% מהשדה, כולל 5.4 שלשות למשחק ב-43% וכמעט 92% מהקו על 6.2 זריקות.

Are you kidding me???

רגע, שכחתי גם 5.5 ריב' ו-5.7 אס' + 1.2 חטיפות לערב.

אלה נתונים היסטוריים ולא אנושיים שעוד נספר עליהם לנינים שלנו. נתונים שבהחלט "מחפים" על הפרש הניצחונות מעונת ה-MVP של ראס, והרבה יותר מזה.

  • תוציאו את קרי מהקבוצה ותקבלו אסקופה נדרסת באיזור חיוג שבין אורלנדו לדטרויט, בואכה יוסטון. ולא, דריימונד גרין לא היה עוזר כאן. מרוב דיכאון הוא פשוט היה מרים טלפון לדוראנט במגרש החניה ושובת עד שסטף והמשרת יתייצבו לשירות. ליוקיץ' היו רוב העונה את ג'מארי ופורטר ג'וניור האדירים ועוד כמה שחקנים נחמדים. אני מניח שבלעדיו דנבר הייתה מקום 7-9 במערב. סטף שווה לווריורס יותר ניצחונות ויותר מקומות בטבלה מאשר יוקיץ' לדנבר. אין מה להגיד – יוקיץ' אדיר העונה אבל אצלי הוא מקום שני.

על שאר המתמודדים אני בכלל לא רוצה להכביר במילים. חלקם החסירו המון משחקים, חלקם נהנים מצוות מסייע איכותי מאוד. בקיצור.. לא כוחות.
בל נשכח שקרי הגיע העונה אחרי תקופה רוויית פציעות וכשלונות שלו ושל קבוצתו והוא כבר בן 33, וזה עוד יותר מרשים.

אי לכך ובהתאם לזאת, לדעתי התואר מגיע לסטף קרי האגדי שמעבר למספרים וההישגים, אחראי על הצגת/חוויית הכדורסל הכי טובה בעיר ובכלל.

ג'יימס הארדן – ברוקלין נטס

גדי הלוי

ברוקלין במקום השני במזרח במאזן 24-48.

44 משחקים (36 בברוקלין), 36.6 דקות. 24.6 נק' (46.6% משתיים, 36.2% משלוש, 86% עונשין). 7.9 ריב', 10.8 אס', 1.2 חטיפות.

הארדן הוא שחקן שעשה את אחד השינויים הכי גדולים לטובה העונה ובכללי בשנים האחרונות. אחרי שתי עונות של רצופות של כ-35 נקודות למשחק, הארדן אימץ את השינוי שבא עם המעבר לברוקלין ב-100%. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 25 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים למשחק, על אחוזים יותר טובים מהרגלו (46% מהשדה), והגנה שהשתפרה הדרגתית לאורך השנים האחרונות. אם מסתכלים רק על המספרים להארדן יש עונה מרשימה, אבל לא משהו שצועק "MVP". האמת היא שהטיעון המשמעותי לטובת הארדן הוא ההשפעה שלו על ברוקלין כקבוצה.

הארדן שיחק סך הכל 36 משחקים בברוקלין העונה, מתוכם ניצח 29 (79% לעומת המאזן העונתי של 64%). קודם כל, המספר הזה בלבד עוקף כל מועמד אחר ל-MVP – יוקיץ', אמביד, קרי, יאניס – כולם.
עכשיו, תאמרו שלברוקלין יש קבוצה מצוינת גם בלי הארדן, הרי יש להם גם את דוראנט ואירווינג. עם זאת, השלישייה המהוללת שיחקו יחד רק 8 משחקים. אם מסתכלים על כל אחד בנפרד, הארדן שיחק עם קיירי ב-26 משחקים ועם דוראנט ב-9 משחקים, כלומר השותף העיקרי שלו לאורך העונה היה קיירי.
אם מסתכלים על נתונים מתקדמים, ה-Net RTG של ברוקלין משתפר ב-3.8 כאשר הארדן נמצא על המגרש ואירווינג לא, מאשר כשאירווינג נמצא על המגרש והארדן לא. מאז שהארדן נפצע, ברוקלין במאזן לא מרשים של 9 ניצחונות ו-8 הפסדים, למרות שקיירי או דוראנט שיחקו בכל אחד מהמשחקים הללו.

לבסוף, כל זה יכול ללכת לפח, כי הארדן לא קרוב לכמות המשחקים הנחוצה למועמדות רצינית ל-MVP, אבל כן רציתי לתת קול לעונה מצוינת ובעלת אופי שונה ממה שראינו בדרך כלל מה-MVP לשעבר, כי בכל זאת הוא מעמיד ממוצעים מרשימים בקבוצה בפסגה של המזרח, ונראה שהוא השחקן המשפיע ביותר שלהם, או במילים אחרות "Most Valuable".

ניקולה יוקיץ' – דנבר נאגטס

רותם אלרן

דנבר נאגטס סיימה במקום השלישי במערב במאזן 25-47.

שיחק 72 משחקים, 34.6 דקות. קלע 26.4 (56.6% משתיים, 38.8% משלוש, 86.8% מהעונשין). 10.8 ריב', 8.3 אס', 1.3 חטיפות.

הסרבי הענק צריך להיות השחקן המצטיין של העונה בליגה חד משמעית – הוא אחד השחקנים הכי יעילים בליגה עם אחוז אפקטיבי שעומד על 60.3%, ומעבר ליעילות הוא נותן את אחת מהעונות ההתקפיות הטובות בתולדות הליגה, וכל זה כמוביל של אחת מהקבוצות המובילות בקונפרנס החזק מהשניים.

ההתקפה של ניקולה מתחלקת לשני רכיבים עיקריים, כל אחד חשוב בפני עצמו ומשפיע על היכולת הקבוצתית של הנאגטס:
הדבר הראשון שיש להתמקד בו הוא הסקורינג – יוקיץ' מדורג במקום ה-12 בליגה בסקורינג, ומבין השחקנים שזרקו לפחות 15 זריקות לערב הוא ביעילות, מיד אחרי שני סקוררים מצוינים שכמעט ולא זורקים משלוש (זאיון ויאניס). העובדה שהוא אחד מהשחקנים היעילים ביותר בליגה כשיש לו פרופיל זריקות קשה יותר מהשניים שלפניו מציב אותו כאחד מהסקוררים הקטלניים ביותר בליגה באמצעות משחק פוסט קטלני ויכולת לרווח.

הסקורינג של יוקיץ' נהדר ומהווה חלק מרכזי מאוד מהמשחק שלו, אך ייתכן שהוא אפילו לא התכונה הטובה ביותר שלו, כשניהול המשחק של הפנומן הסרבי הוא אחד מהטובים בליגה, אם לא הטוב ביותר – יוקיץ' מדורג במקום השביעי בליגה במספר האסיסטים הממוצע למשחק כשארבעה מששת השחקנים שנמצאים לפניו מאבדים כמות גבוהה יותר של כדורים, והיכולת שלו לשפר את חבריו לקבוצה בעזרת ראיית משחק יוצאת דופן היא יוצאת דופן ומפרידה אותו משאר המתחרים על התואר.

כשהסקורינג שלו מתחבר לניהול משחק מבריק, בנוסף ליציבות לאורך העונה כולה (לא החמיץ אפילו משחק אחד מ-72 המשחקים של הקבוצה) והיותו המוביל ההתקפי המובהק של אחת מהקבוצות החזקות ביותר בליגה העונה בצד זה של הפארקט, הוא צריך להיות הזוכה החד משמעי בתואר הנכסף, כשיש לו יתרון על פני כל אחד ואחד מהמתחרים האחרים על ה-MVP העונה.

הצביעו מי לדעתכם צריך לקבל את התואר ה-MVP:

MVPמי צריך לקבל את תואר ה
ג'ואל אמביד
סטף קרי
ג'יימס הארדן
ניקולה יוקיץ
אחר
Created with QuizMaker

 

ראסל ווסטברוק – וושינגטון ויזרדס

מנחם לס

למה ה-MVP שלי הוא ראסל ווסטברוק לעונה זו?

כי הוא עשה העונה הזאת הישג אינדיבידואלי מדהים ביותר שלא נעשה לפני כן ע"י אף שחקן אחר בהסטוריה של הכדורסל.

למעשה הוא שבר את שיא הטריפל דאבלים כשהשיג אותו 183 פעמים. גם את השיא ששבר – שיאו של אוסקאר רוברטסון אמרו שאיש לא ישבור 'אף פעם' והנה הוא נשבר. בסדר, אבל חיכינו 50 שנה שזה יקרה. אוקיי, לא 'לעולם לא', אבל 50 שנה זה מספיק עבורי כדי להכליל את התקופה כ-'לעולם לא'..

הוא סיים את העונה עם 22.2 נק', 11.5 ריבאונדים, ו-11.8 אסיסטים. אתם יודעים כמה אנשים לפניו עשו ממוצעים כאלה בעונה אחת?

אף אחד!

מי המועמדים האחרים ל-MVP? ג'ואל אמביד? ניקולה ג'וקיץ'? אתם יודעים כמה שחקנים לפניהם עשו ממוצעים כאלה? לפחות 50.

מי שאומר שראסל לא ניצח מספיק משחקים עבור וושינגטון כל מה שיש לי להוסיף זה ששחקן לא מנצח או מפסיד משחקים. קבוצה עושה זאת.

אז נכון, ראסל שיחק בקבוצה שבקושי עשתה את הפליי-אין. אבל היא עשתה את הפלייאין. 14 קבוצות כלל לא עשו זאת, והוא עשה את רוב משחקי הענק שלו ללא בראדלי ביל, וללא דני אבדיה.

הוא שחקן בלתי עציר. הוא שחקן אדיר בקבוצה עלובה שהוא הצליח בכוחות עצמו ממש להעלות מבור עמוק אל תוך הפליי-אין.

הוא ה-MVP שלי לעונה זאת ללא ויכוח. הוא עשה העונה מה שאף שחקן כדורסל אחר בתולדות המשחק לא הצליח לעשות ב-NBA!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. תודה לכולם.
    אמנם הוא לא במועמדים אך חשוב לי להזכיר את לילארד שנתן עונה יוצאת דופן.
    28.8 נק, 7.5 אס 4.5 רב.
    שיחק 67 משחקים
    במהלך חודש וחצי היה ללא שני הכוכבים שלצידו וסחב את פורטלנד על הגב שלו כל הדרך לפלייאוף.

  2. כתבתם יפה, אני עם יוקיץ' ואמביד שני.

    חייב לשאול – למה בכל מקום ברור שסטף חזק במאבק, ולוקה לא?
    כאמור לדעתי שניהם לא ראויים לקבל MVP, יכולים להיות טופ 5, אבל אם נשווה…

    דאלאס עם 3 ניצחונות יותר.
    לוקה עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8.5 אסיסטים. סטף עם 32/6/6 נניח. סטף קולע באחוזים קצת יותר טובים.
    הקבוצה שיש סביב לוקה לדעתי לא פחות חלשה מהקבוצה שיש סביב סטף.
    וויגינס ודריימונד, אוברה ששיחק 55 משחקים, וייזמן נתן שבועות יפים.
    סביב לוקה יש את פורזינגיס שהוא על תקן כוכב אבל שיחק רק 43 משחקים וסיים עם 20 נק' ו-9 ריב'. חוץ ממנו – הרדאווי, ברנסון, פיני סמית', ריצ'רדסון…

    בגדול, שתי הקבוצות דומות בבינוניותן והמספרים של לוקה וסטף דומים בגדולתם.

    1. קודם כל טיעון די נכון לגבי הקבוצה שמסביב. כשלדאלאס יש קצת יותר עומק. גם מדויק ששניהם לא ממש בדיון. אבל זה יותר מ"קולע באחוזים קצת יותר טובים" זה 66%לעומת 59% ב-TS. וכשמדובר גם בעוד 4 נקודות יותר זה הבדל מאד מהותי.

      1. מקבל לגבי האחוזים, לא רציתי להיכנס לזה לעומק, ציינתי את זה באקט של אובייקטיביות 🙂

        בכל מקרה, אפשר מנגד לומר שללוקה יש 2-3 אסיסטים וריבאונדים יותר. מסכים שדאלאס קצת עמוקה יותר, וגם וייזמן שיחק רק 30 ומשהו משחקים. אבל מצד שני דווקא בווריורס יש יותר איכות – חוץ מפורזינגיס אין שחקנים עם כישרון אישי ברמה של דריימונד, וויגינס ואוברה.

        1. אוברה לא ממש הראה כישרון העונה… אבל זה נכון. מצד שני ברגע שאתה יורד מהחמישיה אצל הווריורס אתה מגיע ישירות לחומר ג'י ליג (מילולית).

          1. אוברה התחיל מזעזע אבל עדיין תרם.
            בכל מקרה הכל מגיע לדעתי למסקנה שזה צמוד בין שניהם.
            קבוצה אחת יותר עמוקה והשנייה יותר איכותית. זה קולע באחוזים מטורפים ולזה יש יותר ריבאונדים ואסיסטים. מאזנים דומים עם יתרון לדאלאס.
            בקיצור, אם סטף מוזכר אז גם לוקה שווה אזכור

            1. תראה ריבאונדים זה קצת אוברייטד בקונטקסט הזה אבל האסיסטים של לוקה מאד משמעותיים. מצד שני אתה חייב לקחת חשבון גם את הכאוס שהתנועה של קרי מייצרת בהגנת היריב זה יותר משמעותי מכל אסיסט שתרשום. איפה אתה רואה את זה? באחוזי הקליעה של שחקני המשנה (אותו סגל שחקני ג'י ליג)

    2. האחוזים של קרי לא קצת יותר טובים הם הרבה יותר טובים. לא שזה אומר חלילה משהו בגנות ה-55% אפקטיבי של לוקה (מה לעשות, הבחור תותח),
      זה יותר אומר על קרי וה-60% אפקטיבי שלו המורכבים לא מעט מ-42.1% מטווח השלוש עם שלשות מטווחים ומצבים שהם פשוט מפילי לסתות…

      1. הייתי צריך לצפות את התגובות שלכם לגבי האחוזים… 🙂 מקבל
        סטף מטורף, שלא ישתמע משהו אחר, פשוט בכלל לא ברור לי שהוא מעל לוקה בדיון. מה שכן ברור לי זה ששניהם בכלל לא באמת בדיון, ואני כל הזמן רואה שמזכירים את סטף ואפילו בוחרים בו בכמויות נכבדות

        1. אני חושב שסיבה מרכזית היא מה היו הציפיות מהצמד לפני העונה –
          קרי חזר לגולדן סטייט נטולת קליי (אפשר היה לראות לפני העונה איך לא מעט חשבו שהם לא עושים פלייאוף).
          לוקה היה הבחירה הראשונה בקרב לא מעט כמועמד המוביל לזכיה ב-MVP.

          1. מעניין, נשמע סביר.
            אני לא מחזיק כאמור מהקבוצה שיש סביב לוקה ולכן הציפיות שלי מהם היו להיאבק על הפלייאוף – ובהתאם לא חשבתי שיש לו סיכוי ל-MVP. מבחינת מספרים אישיים הוא ענה על הציפיות בהחלט.
            לגבי גולדן סטייט הציפייה הייתה דומה מבחינתי, סטף קצת התעלה על הציפיות אבל זה לא השחקן המשתפר כאן 🙂

            1. לדעתי זה קטע שהאמריקאים פשוט רוצים להריץ מישהו משלהם… אני די מסכים שהצוות המסייע של גולדן סטייט לא כזה גרוע כמו שיצא השם שלו, אם נוציא גם את לוקה וגם את סטף מהקבוצה שלו הם מתחרים עם מינסוטה על תחתית הליגה. וויגינס בעונה גדולה, דריימונד היה אחלה, פול נתן עונה טובה, ויש מספיק שחקנים משלימים טובים בשביל שהקבוצה תישאר יחסית תחרותית. לוקה גם יש לו מקום שם, נתן עונה טובה והוא הכניס את דאלאס לפלייאוף, אבל בגדול שניהם קצת מתחת לאמביד ויוקיץ'.

            2. טוב קודם כל חגי תירגע. הם אנשים טובים שבאמת חושבים ככה.
              זהו אחרי שנרגעתי: איזה בולשיט. הנרטיב לפיו לוקה סוחב קבוצת נגרים ועוד להקצין את זה למחוזות המינוסוטה? G-dog אתה אמיתי? נתוני הנט-רייטינג של מינוסוטה העונה הם 5.3- אתה יודע מהם נתוני הנט-רייטניג של דאלס כאשר לוקה לא משחק? 0.9+ (ו3.9+ כשהוא על המגרש) אתה רוצה לראות עד כמה התלות של הווריורס בסטף? כשהוא על המגרש הם ב4.6+ כשהוא לא משחק הם ב5.6- (מינוסוטה מישהו?) אז כןנתוני ה+/- הם בעייתיים אבל הם נותנים כיוון כללי.
              .
              אגב שמעון ברוך קבלו: (הנתונים של המשחק בנפרד הם בקירוב היות ואין לי גישה לכל הסטטיסטיקות, והם ללא המשחק האחרון מול ממפיס)
              דריימונד וסטף ביחד אופנס-רייט: 116.2 ב1738 משותפות
              הרכבים של סטף ללא דריי: 405 דקות אופנס-רייט 104
              הרכבים של דריי ללא סטף: 235 דקות אופנס-רייט 101.8
              אז מה? אולי בכל זאת גרין משמעותי ויודע למנף את הגרוויטי של סטף? או שעדיין כל אחד יכול לעשות את זה?

            3. חגי, כשלוקה לא משחק הם בד"כ מול המחליפים של היריבות אז זו לא השוואה הכי טובה

            4. אבל גם כשסטף לא משחק הם נגד המחליפים, אז ההשוואה חזרה למקומה

            5. גם כשסטף לא משחק הם בכ"כ מול המחליפים של היריבות וזה נכון לכל שחקן מפתח. אני לא אומר שהמאבס היו באמת בנט-רייטינג חיובי בלי לוקה אלא שזה נותן כיוון לתלות של הקבוצה בו.

            6. לא השוויתי לסטף השוויתי למינסוטה

  3. אני על מוצארט ובטהובן, קשה לי להחליט כי אני נהנה משניהם.
    אני לא אוהב את החגיגות המתגרות של סטף אחרי השלשות המטורפות. זה כמו סכין בלב של השחקנים מהקבוצה השניה. אפשר לחגוג אבל הצורה….
    טוב נו החלטתי, מוצארט

  4. אני סקרן, אם אנשים שהצביעו לסטף (או לכל מישהו נוסף למעט אמביד), עושים את זה כי הם באמת מאמינים של יוקיץ' הוא לא הMVP, או שהם מנסים להעלות על נס, את פועלם של השחקנים המוערכים על ידם

  5. MVP זה גם תואר קבוצתי.. סטף נותן עונה אישית גדולה אבל מפה לmvp ממקום 8 במערב זה מוגזם.. היחיד בכל ההיסטוריה של הליגה ששבר את החוק הזה וזכה ממקום נמוך(ועדיין גם עם יותר נצחונות גם מקרי) זה ראסל עם עונה באמת היסטורית של 60 שנה כמעט, גם העונה של סטף היסטורית אבל פחות תיזכר מזו של ראסל כנראה.

    לטעמי יוקיץ' העונה הMVP, עונה על כל הבחינות סטטיסטיקה אישית מעולה(מצחיק שיוקיץ' מוסר 8 אסיסטים נתון מדהים לעמדה שלו זה מרגיש רגיל לחלוטין), מאזן קבוצתי שעונה על הדרישות והיה כל העונה ויש את הנרטיב שמארי נפצע.

    כמובן שיש לי העדפות אישיות אחרות לMVP אבל צריך להיות אובייקטיבים מי השנה באמת מגיע לו.. אמביד כן הוביל רוב השנה והיה המועמד הליגטמי לדעתי להיות הMVP וההשפעה שלו על פילדלפיה משוגעת אבל שאתה מפסיד רבע עונה זה יותר מדי לזכות בתואר. גם יאניס נתן עונה מעולה ומילווקי במאזן טוב אבל הם לא היו דומיננטים כמו שנתיים קודמות ופתחו חלש ונראה שיאניס נשכח קצת ולא יהיה פעם שלישית ברציפות.

            1. מאיפה הוא יכול לדעת על העמדות שלך?

            2. אתה חדש יחסית – הוא מלכלך כבר מהפרהיסטוריה…

            3. אני נתקלתי בו לא מעט… התכוונתי ביחס אליך.
              אבל לא חשוב. אני מקדיש לו יותר מידי זמן וזה מרגיז אותי

            4. התכוונתי שהיו תקופות שבהם התייחסתי גם לנושאי חוץ כדורסל עד שהבנתי שזה בזבוז אנרגיות (למרות שהיו כמה דיונים מאד מעניינים בעיקר בימים קדומים יותר בעיקר עם אנשים שכבר לא נמצאים כאן יותר)

      1. יאניס חווה ירידה מספרית (אגב לראשונה בקריירה שזה די מדהים) ודירוגית קבוצתית. הוא סובל משתי העונותהקודמות שלו. בכל סיטואציה אחרת הוא היה מועמד בכיר.

  6. אני לא חושב שלהארדן יש ממש מקום בדיון, שיחק 44 משחקים, 36 בקבוצה הנוכחית שלו (שאגב מצחיק ששני אנשים טוענים שלשחקן שלהם יש את אחוז הניצחונות הגבוהה ביותר כשהוא משחק למרות שזה לא ממש נתון לדיון). שיחק מעולה, ובאמת היה כיף לראות אותו. אבל הסיפור שלו בתחילת העונה, והפציעות שלו, משאירים אותו די הרחק מאחור. אני מקווה שיהיה לו פלייאוף טוב, הסדרה בין מילווקי לנטס עתידה להיות הסדרה הכי טובה שתהיה בפלייאוף (אני משאיר ללייקרס-קליפרס סיכוי)

  7. סטף. ואם לא אז יוקיץ'.
    המאזנים של דנבר ופילי יותר טובים אבל אלו לא קבוצות שהשיגו קרוב ל-60 נצחונות אם היינו בעונה באורך רגיל. פילי עם מקסימום 56 בתיקנון ל-82 משחקים בעונה.
    אבל בגדול – אם נצחונות זה פקטור, אז לעזאזל סטטיסטיקות אישיות אז אני רוצה לראות את דונובן מיצ'ל ואת בוקר יותר גבוה במירוץ. כרגע רוב המקומות אפילו לא מדברים עליהם לשתי החמישיות הראשונות של העונה.

  8. קצת ניטפוק…
    איך לעזאזל אמביד קולע 30 למשחק כשהסטטיסטיקה שלו היא 28.5 נקודות למשחק?
    שלא נדבר על זה שהוא קולע פחות מסטף ולוקח פחות ריבאונדים מיוקיץ׳

כתיבת תגובה

סגירת תפריט