חמישה קווטרבקים בסיבוב הראשון: סיכום יום 1 בדראפט ה-NFL

שתי הבחירות הראשונות היו ידועות כבר שבועות מראש, אבל זה לא אומר שלא היו הפתעות במהלך הערב הראשון של הדראפט. זה התחיל אצל סן פרסיסקו שלקחו את הקווטרבק ג'סטין פילד, המשיך בטייט אנד שנבחר הכי גבוה אי פעם, והסתיים אחרי שנבחרו חמישה קווטרבקים בסיבוב הראשון.

המהלך הגדול של הערב שייך ללא ספק לשיקאגו, שקפצו 9 בחירות כדי לקחת את ג'סטין פילד מאוהיו סטייט. הם שילמו על כך בבחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה בתוספת בחירה בסיבוב החמישי (השנה) והרביעי (2022). ראוי לציין גם שזה היה הטרייד דאון הראשון בהיסטוריה של ג'נרל מנג'ר הג'איינטס דייב גטלמן.

אירוע משמעותי נוסף הוא בחירתו של מאק ג'ונס מאלבמה על ידי ניו אינגלד פטריוטס כקווטרבק העתיד שלהם. יש לציין כי הוא השחקן ה-22 שביל ביליצ'יק בוחר מהמכללה של חניכו לשעבר ניק סייבן.

אחרי היום הראשון צפויים לנו עוד יומיים עמוסים, שנחשבים לימים החשובים ביותר בדראפט, משום ששם בונים את הסגל הרחב של הקבוצה, ומי שתצליח בימים האלה תשיג יתרון על האחרות.

רשימת הבחירות בסיבוב הראשון:

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. עם כל הכבוד לג'מאר צ'ייס, שאני מקווה שיהווה מטרה איכותית מהסוג שאין לנו כרגע ברוסטר- איך לעזאזל הבנגאלס לא בחרו בפני סיוול?? ראינו מה קרה שנה שעברה עם קו התקפה חלש, יש לקבוצה קוורטרבק בשאיפה ל10-15 שנה (שיתאושש מהפציעה), צריך לעשות הכל כדי לשמור עליו. את טיילר בויד, טי היגינס והשאר הוא ימצא (אין ספק שחסרות לבנגאלס מטרות איכות), אבל כדי לעשות זאת הוא צריך קו חזק שיגן עליו. גם ככה העונה הקרובה תיגמר עם עוד בחירת דראפט גבוהה, ויש עומק בדראפטים האחרונים ברסיברים, אז למה לא לחזק את קו ההתקפה בשחקן הכי טוב שנשאר על הלוח????יהרגו אותי עוד הבנגאלס האלה

    1. בשידור דיברו על זה שהם חושבים שה-value של צ'ייס היה כ"כ גבוה "שהם לא היו יכולים לוותר עליו". מה שאומר שהם חשבו שהפער בין הרסיבר שהיו לוקחים בסיבוב השני היה גדול יותר מאשר הטאקל שייקחו היום לעומת סוול.

    1. אני לא מסכים, ולא רק בגלל המהפכה שעושים בג'אגוארס.
      ג'קסונוויל אומנם היתה בחירה מאוד מוזרה בשעתה, אבל מאז מדובר על אחד משלוש המטרופולינים הצומחים בארה"ב, ויש להם את הבעלים החשוב בספורט האמריקאי. במקביל הם הביאו השנה גם את אורבן מאייר מהקולג' וקיבלו ק"ב ready made. זה הזמן שלהם להצליח (ואם לא, אז סנט לואיס עדיין מחפשים קבוצה…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט