אירועי דיומא – 01.05.21

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא C2A86881-E3FE-4172-8582-A5B81A5E7FA0.jpeg

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

פליאוף עליון – מחזור 6 (מתוך 10):

18:15 קריית שמונה – אשדוד, 5 לייב : אשדוד שבמקום ה-3 תארח את ק"ש שבמקום ה-5, כאשר 6 נקודות מפרידות ביניהן, והקרב על המקום ה-3 יתחיל לתפוס תאוצה המחזור הזה, כאשר ניצחון של אשדוד יוציא את ק"ש מהמירוץ, ואילו ניצחון ביתי של ק"ש יפתח את המאבק שכבר נראה גמור מחדש. ק"ש מגיעה אחרי ניצחון מפתיע 2-0 על מכבי תל אביב, שהגיע אחרי שלא ניצחו ארבעה מחזורים ברציפות, ואילו אשדוד מגיעים אחרי תיקו 0-0 מול מכבי פתח תקווה, ועבורם זה היה המשחק הרביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. הימור – קריית שמונה בבית חייבת את הניצחון והיא תשיג אותו.

20:30 מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה, ספורט 1 : מכבי חיפה הראשונה בטבלה הצליחה השבוע לבעוט בדלי כמו שהיא עושה תמיד במצבי לחץ אחרי שהיא סיימה רק בתיקו 1-1 מול ב"ש ולא הצליחה לברוח למכבי תל אביב לגמריי, והפער עדיין עומד על משחק אחד בלבד, ומנגד פתח תקווה שעדיין מפנטזת על המקום ה-3 תהיה חייבת לנצח היום אחרת הסיכוי ככל הנראה יגמר, והם מגיעים אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. הימור – מכבי חיפה תחזור למסלול הניצחונות לקראת המפגש הכפול מול מכבי תל אביב בגביע ובליגה.

פליאוף תחתון – מחזור 5 ( מתוך 7):

18:00 בני יהודה – מכבי נתניה, ספורט 1 : בבני יהודה כבר דיברו השבוע שהם ירדו וסיימו את העונה, אבל אולי הם לא שמו לב אבל עדיין יש 9 נקודות בקופה והם רק בפער של 7 נקודות, אז אני חושב שהם קצת טעו בכך שהם יצאו בהצהרות מראש אבל אני מניח שזה יחלחל לשחקנים והם ימצאו את עצמם בסוף המחזור בליגה השניה, כאשר הם פוגשים היום את נתניה שנמצאת במקום הראשון בפליאוף התחתון. הימור – נתניה מנצחת ובני יהודה מצטרפת באופן רשמי לליגה הלאומית.

20:30 הפועל חדרה – בני סכנין, 5 לייב : חדרה במקום ה-2 בפליאוף התחתון ואילו סכנין במקום ה-6 ואיבדה קצת גובה לאחרונה, אבל למזלה בני יהודה כל כך חלשה והיא עשתה עבורה את העבודה, כאשר חדרה מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ואילו סכנין אחרי שני הפסדים רצופים, ואני אהמר על כך שהרצפים הללו ימשיכו וחדרה תנצח את המשחק.

פורמולה 1 / ניר מועלם

17:00 מקצה דירוג – פורטימאו ( מירוץ 3 ), 5 לייב :

אחרי שבמירוץ האחרון ניצח מקס ורסטאפן מרד בול, אנחנו מגיעים למסלול הנהדר בפורטוגל כאשר יש לנו מספר דברים לקראת מקצה הדירוג :

  1. האם וויליאמס יוכלו לשחזר את ההצלחה ממקצה הדירוג הקודם ולהכניס שוב 2 מכוניות ל-Q2.
  2. האם לואיס יוכל לקחת שוב את הפול פוזישן? או שהפעם הנהגים של רד בול יהיו לפניו
  3. האם בוטאס ימשיך להראות לנו שהוא נהג בינוני ושעצם זה שהוא עדיין נוהג במכונית כל כך טובה זו טעות.
  4. האם לאנדו נוריס ומקלארן יוכלו שוב להיות בטופ של מקצה הדירוג

הימור – המילטון שוב ינצח את מקצה הדירוג ויסיים בפול פוזישן, כאשר אחריו יהיה לנו את מקס ורסטאפן במקום השני ואחריהם נהג של פרארי (סיינז או לקלר).

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – חצי הגמר

12:00, 21:00: קיירן ווילסוןשון מרפי (10:6 לווילסון)
16:30: סטיוארט בינגהאם-מארק סלבי (13:11 לבינגהאם)

משחקי חצי הגמר נמשכו גם אתמול. בראשון ראינו את קיירן ווילסון מאיים להגדיל את הפער שלו על שון מרפי לכזה שיהיה כמעט בלתי מחיק, אך מרפי הצליח להתאושש קלות בסוף הסשן על מנת להחזיר את היתרון של ווילסון לארבעה פריימים. הלוחם עדיין נמצא חזק בכסא הנהג לפני שני הסשנים המסיימים. במשחק השני ראינו בתחילה את מארק סלבי עולה ליתרון קל בסיום של סשן לא איכותי במיוחד של השניים. סשן הערב היה אחד המטורפים שראינו באליפות, עם שליטה של בינגהאם, שני פריימים שנמשכו כשעה, החמצת מקסימום של בינגהאם ושני reracks לאותו הפריים. זה נגמר ביתרון של שני פריימים לבינגהאם לפני הסשן המסיים של המשחק היום. שני המשחקים יסתיימו היום.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של רומנדי – קטע 4

קטע 3 של המירוץ נערך בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד, שהשפיעו מאד על מהלך העניינים. הכבישים החלקים הביאו להתרסקויות רבות, כולל זו של המוביל במירוץ, רוהאן דניס, ושל סטפן קונג, שהיה בבריחה. תנאי המסלול גם הביאו לדילול ניכר של הדבוקה, ומי שניצל זאת עד תום היה מארק סולר. הספרדי תקף בעלייה האחרונה, וברח לכל הדבוקה, תוך שהוא שומר על פער קבוע של כחצי דקה. זה נגמר בניצחון שלו בפער של 22 שניות על הדבוקה מאחור, כשמגנוס קורט מצליח להקדים שם את פטר סאגאן במאבק על שאר המקומות. לסולר זהו הניצחון הראשון העונה, לאחר שזכה בעבר בפאריס-ניס ובקטע בוואלטה, וההישג הזה אתמול גם העלה אותו לעמדת ההובלה במירוץ. הוא כעת מוביל לפני תומאס, פורט וקולברלי (14+), הירשי (16+), קטנאו (20+), קלדרמן, ואן ווילדר וקוס (16+) וקושטה (24+).
קטע 4 של היום הוא קטע המלך של המירוץ, שבהחלט עשוי לקבוע מי ינצח במירוץ כולו. הוא כולל שלושה טיפוסים קשים, שהאחרון בסיום, לאתר הסקי תיון 2000, הוא פסיכי למדי עם 20 ק"מ בשיפוע של 7.6%. כמובן מדובר בקטע למטפסים מהסוג של תומאס, פורט, קוס, וודס, איזאגיר והירשי. יהיה מעניין לראות איך קבוצת אינאוס תתנהל עם צמד המובילים תומאס ופורט, ואם הסופר דומסטיק דניס ירגיש טוב היום לאחר ההתרסקות אתמול. שידור ביורוספורט 2 ב-15:00.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. סשן הערב באמת נשמע מטורף, לא הצלחתי להחזיק לצפות.
    יפה לבינגהאם שהיה נראה בדרך לקרשים, שני המתמודדים נראים כמתאגרפים אשר סופגים אגרופים לפנים ונראה שהקרב בדרך להכרעה, ופתאום הם חוזרים והמומנטום עובר צד.

    1. היו שם גם קטעים של סלבי הישן והרע. בפריים הראשון שנמשך שעה, הוא לקח הרבה מאד זמן על מכות, עד שפעם אחת אפילו השופט התערב ושאל אותו אם הוא הולך להכות. בפריים האחרון זה הגיע למצב של יתרון של חמישה סנוקרים לבינגהאם, אבל הוא עדיין לא היה מוכן להיכנע ומשך את המשחק.

        1. זה היה מטורף וזה שיא קרוסיבל מנקודות פנלטי, אם כי זה לא שיא בניסיונות לא מוצלחים לצאת מסנוקר שעומד על 11 ניסיונות שהיו שווים 44 נקודות בזמנו

  2. הסשן האחרון באמת היה מדהים, רק הבוקר השלמתי אותו כיוון שהסתיים סביב 2 בלילה שעוננו. בינגהאם נראה נינוח וקליל יותר לאורך כל המשחק, הוא מחוייך ומאוד ניזון מהקהל מעניין אם זה יספיק לו, כולם באולפן של יורוספורט בעדו ולא מסתירים את זה.
    המשחק השני נראה די גמור, אני אשמח לראות את מרפי החביב לפחות מצמצם קצת, אבל ווילסון נראה חד ורעב והאמת שמגיע לו עוד ניסיון בגמר אחרי שנה שעברה.
    אליפות מצויינת, חבל שמתחילים להרגיש את הסוף, לפחות הרווחנו את הרוקט כפרשן

    1. כל מה שאמרת נכון. לגבי מרפי-ווילסון, חושב גם שהמשחק גמור (אפילו שנשארו שני סשנים על הנייר). אני מאד אוהב את מרפי, אבל חושב שהוא לא מספיק טוב כדי להמשיך. הוא בעיקר הצליח באליפות הזאת על רקע החולשה היחסית של היריבים (גם טראמפ). ווילסון כבר חזק מדי מכדי שזה יימשך.
      לגבי בינגהאם – ברור שהפרשנים יהיו בעדו. זה גם בגלל הגישה ה"וויליאמסית" שהגיע איתה לאליפות, שלפיה מכאן הכל בונוס, ברגע שהגיע למוקדמות. אבל זה בעיקר בגלל סלבי, צורת המשחק שלו, שהיא לנסות לנצח את היריב על ידי זה שהוא מנסה להיכנס לו לראש (מה שפיטר אבדון היה בעבר עושה). זה לא מקובל בענף הזה, ורואים שהפרשנים לא אוהבים את זה, גם אם הם אומרים את זה בצורה מעודנת.

      1. רוני אמר שהוא בעד בינגהאם כי הוא חבר שמזמין אותו לערבי שתייה ואוכל אצלו בבית… את סלידתו מסלבי רוני מתקשה להסתיר

  3. ומה שקורה ברומנדי כרגע הוא אחד התרחישים ההזויים: הבריחה נמצאת כמעט שש דקות לפני הדבוקה, 17 ק"מ לסיום. מי שנמצא בדבוקה הוא מגנוס קורט, אול אראונדר שיכול לצאת מקטע המלך עם יתרון על כל המטפסים. פסיכי לגמרי.

      1. נכון, הוא בטוח יפסיד זמן. אבל הוא חמש דקות על הפייבוריטים, כשהוא בפיגור של דקה ב-GC מהם, 13 ק"מ לסיום. זה קורה בעיקר בגלל שאינאוס לא ממש דחפו חזק בחזית עד לא מזמן.

            1. בינתיים זה אפילו עוד יותר מהר

            2. דניס עבר לחזית, זה מה שקרה.

  4. טוב זה היה מוזר.
    וודס עם יתרון שיהיה לו מאד קשה לשמור עליו.
    בכל מקרה הבן אדם בכושר של החיים שלו וללא ספק ההחתמה המוצלחת ביותר של ISN.

  5. מרפי חזר איכשהו ל-12-12 (לא ראיתי), האיש אמיץ ולוחם גאה עם ביצי שור, אני מאוד מעריך את אופיו.
    בינגהאם עם הגב לקיר, מצליח להציל את עצמו מפיגור גדול ופסע מהפסד, קיבל הזדמנות אחרונה עם אדום ארוך וקבר את זה, וניקה את השולחן.
    הם יחזרו לסשן מיוחד גם בתשע לסיום המשחק, 16-15 לסלבי.

        1. לא ראיתי את סשן הבוקר, אבל כבר כשעמדו במסדרון ראו כמה הוא נחוש, מרוכז ובטוח.
          4 משחקונים, ריכוז מלא לכל שנייה.
          כל טעות של ווילסון (אחרי שנכנס עם מכות יפות) זו הטעות האחרונה.
          מרפי באמת שטיפוס מיוחד.

            1. מה שמדהים זה שהוא הגיע עם המיינדסט הזה. לא שהכניס כמה כדורים, הכל הלך לו ונכנס לגרוב.
              הוא פשוט החליט שהוא מנצח ובגמר וזהו.
              וגרם לזה לקרות במציאות עם ריכוז פסיכי וביטחון, ונחישות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט