אירועי דיומא – 30.04.2021

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – חצי הגמר

12:00, 21:00: סטיוארט בינגהאם-מארק סלבי (4:4)
16:30: קיירן ווילסוןשון מרפי (6:2 לווילסון)

שני הסשנים הראשונים של חצאי הגמר אתמול היוו שונים בתכלית. המשחק בין מארק סלבי לסטיוארט בינגהאם נפתח בצורה מהוססת משהו בין שני השחקנים, ואף אחד מהם לא באמת הצליח להמריא. זה נגמר בחלוקת פריימים. במשחק בין שון מרפי לקיירן ווילסון, ראינו כבר מההתחלה התבלטות של שחקן אחד – ווילסון. הלוחם הלם בקוסם בסשן הראשון של המשחק, עם שלושה סנצ'וריז מתוך ששת הפריימים בהם זכה, מה שהביא אותו כבר בערב הראשון ליתרון של ארבעה פריימים. שני המשחקים יימשכו גם היום (ואמורים להסתיים מחר).

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של רומנדי – קטע 3

קטע 2 של המירוץ היה מרובה טיפוסים אך הסתיים במישור. קבוצת אינאוס, שכרגע שולטת במירוץ, הכתיבה כפי שהיא יודעת את הקצב מלפנים, ולא איפשרה לאף אחד ממתמודדי ה-GC לתקוף. מי שהרשים כאן במיוחד היה המוביל רוהאן דניס, שהוליך את הדבוקה בטיפוס האחרון והקשה, בתצוגה שהזכירה את הג'ירו האחרון. בסופו של דבר, הדבוקה המצומצמת הגיעה לקו הסיום, שם הצליח סוני קולברלי להקדים את פט בווין מ-ISN במיאוץ הסיום, כשמארק הירשי משלים את הפודיום. למאיץ האיטלקי זהו באופן מפתיע למדי הניצחון הראשון בדרג הוורלד טור. בווין יתנחם בעובדה שמלבד הפודיום בקטע, הוא התברג גם לפודיום בדירוג הכללי. רוהאן דניס עדיין מוביל במירוץ לפני בווין (8+), תומאס, פורט וקולברלי (9+), הירשי (11+), הראדה (14+), קטנאו (15+), קלדרמן, ואן ווילדר וקוס (16+).
קטע 2 של היום חוזר לתוואי השטוח, עם כמה טיפוסים קטנים בדרך. יום שאמור להיות מתאים יותר למאיצים הטהורים. סאגאן, קולברלי, ויוויאני, קורט וגם בווין צפויים להתמודד על הזכייה כאן. שידור ביורוספורט 2 ב-16:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט