אחרי שדיברנו על הצד החיובי בכל אחת מהקבוצות, בואו נדבר על נקודות החולשה שלהן. נתחיל, גם הפעם, מ-3 המזרחיות והלייקרס.
פילדלפיה – ההיסטוריה
דוק ריברס איבד 3 פעמים יתרון של 3:1 בפלייאוף. טוביאס האריס קורס שנה אחרי שנה בפלייאוף (15.5 נקודות בפלייאוף ב-50.4% טרו שוטינג בשני הפלייאופים האחרונים, אחרי 19.8 נקודות ב-57.5% בעונות הסדירות של השנתיים האחרונות). בן סימונס מתקשה מאוד מול קבוצות שמאטות את המגרש ולא נותנות לו ספייס. יש להם שחקן אחד עם היסטוריה טובה בפלייאוף, אבל בשנה האחרונה ובפלייאוף הקודם דני גרין נראה לפרקים כאילו הוא שייך להיסטוריה.
זאת בעיה. תוסיפו לזה את הרקורד הלא מרשים שיש לפילדלפיה נגד קבוצות עם מאזן חיובי (16-19) ואת הסיכוי שהם יפגשו מהמקום השמיני או השביעי קבוצה עם ניסיון בפלייאוף, כמו טורונטו, מיאמי או בוסטון, ויכול להיות upset מוקדם מאוד. ברוב המקרים קבוצות עם הרבה שחקנים שמשחקים רע במשך שנים בפלייאוף לא מתרוממות, במיוחד עם מאמן שלא הצליח למצות את הפוטנציאל של הקבוצות שלו ברגעים החשובים של העונה. וזה עוד לפני שדיברנו על החשש מפציעות אצל אמביד וסימונס.
ברוקלין – הגנה
סטיב נאש, מאמן ברוקלין, היה מוח ההתקפה באחת מקבוצות ההתקפה הגדולות בהיסטוריה שלא עשתה גמר כי היא פגשה את אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביותר בכל הזמנים (סן אנטוניו של דאנקן). זאת יכולה להיות הבעיה של הנטס. מאז 2002 עד היום הדירוג ההגנתי, כמות הנקודות שקבוצה סופגת ב-100 מהלכים, הנמוך ביותר של אלופה היה 11. ברוקלין כרגע במקום ה-25.
יש שיפור קל במשחקים האחרונים, אבל יש לא מעט סימנים מדאיגים. אין לנטס אף שחקן הגנה טוב מאוד, אולי חוץ מקווין דוראנט שיצטרך להוביל את ההתקפה. יש להם בור הגנתי מדאיג מאוד בקו הקדמי (דיאנדרה ג'ורדן ובלייק גריפין שומרים רעים, ככה שהם נשארו עם ניק קלאקסטון, ששוקל 29 ק"ג פחות מאמביד) וגם קיירי והארדן לא שומרים טובים במיוחד. הנטס מנסים הרבה חילופים, משהו שיכול להיות בעייתי בהתחשב בכמות הדקות הנמוכה של שלושת הכוכבים שלהם ביחד. הם אולי יכולים לקלוע 140 נקודות במשחק, אבל ממה שראינו עד עכשיו חלק משמעותי מהיריבות יכולות לקלוע עליהם 141. קבוצות הגנה רעות, ברוב המקרים, לא לוקחות אליפויות.
לייקרס – המתג
כתבתי בפוסט החיובי על זה שכשהלייקרס בריאים כנראה אין קבוצה שיכולה לעצור אותם. אני מאמין בזה, ולכן אני גם חושב שהם יקחו אליפות בסוף העונה, אבל השאלה היא כמה בריאים הם יהיו ואיך הם יחזרו. יש לא מעט שחקנים חדשים בקבוצה הזאת ושני השחקנים הטובים ביותר שלה, אנטוני דיוויס ולברון ג'יימס, חוזרים מפציעות ארוכות.
כבר עכשיו חלודה, ולא בטוח שיש להם מספיק זמן בשביל להסיר אותה באופן מלא. במקרה הספציפי של הלייקרס יש עוד בעיה: הקליעה שלהם לא טובה. הם לא זורקים הרבה שלשות וקולעים אותן באחוז נמוך. זה לא עצר אותם בשנה שעברה, אבל חשוב לזכור שראינו בהרבה מקרים שחקנים שחוזרים מפציעה ולא מצליחים להיות פיזיים באותה מידה, וזה היתרון היחסי של הלייקרס עם לברון, דיוויס ודראמונד ביחד. יש חשש מסויים, בעיקר במקרה של דיוויס, מהפיזיות שלהם במקרה שיריבות יסגרו את הצבע ויהמרו על השלשות. אם הוא ולברון לא יצליחו לחזור לעצמם עד הפלייאוף, יהיה להם מאוד קשה.
מילווקי – הקליעה של יאניס
הבאקס כן מראים שינויים לקראת הפלייאוף, כמו שכתבתי בחלק הראשון, אבל נשארו כמה בעיות. הראשונה והבולטת שבהן היא הקליעה של יאניס אנטדקומפו. היווני אמנם שיפר את הקליעה מהעונשין, אבל קולע ב-30.5% מהשלוש, נתון כמעט זהה לשנה שעברה, כשהשנה הוא זורק קצת פחות באופן יחסי.
מילווקי לא נותנת לו הרבה דקות כסנטר בהשוואה לעונה הקודמת והוא לא קיבל כמות משמעותית של דקות לצד פי ג'יי טאקר, ההרכב שאמור לסגור משחקים. יש להרבה קבוצות במזרח (פילדלפיה, מיאמי וניו יורק) את הכלים בשביל לסגור את הצבע. יאניס מייצר לעצמו את רוב הזריקות ובשנתיים האחרונות מילווקי פשוט נתקעה ברגע שעשו את "החומה" ההיא נגדו. לא בטוח שמידלטון (49% אפקטיבי מהשדה בפלייאוף בשנתיים האחרונות, לצד 41.1% מרשים מהשלוש), לופז (33.6% מהשלוש) והולידיי (31.5% מהשלוש בפלייאוף) ירווחו את המגרש ואין סיבה שקבוצה, כל קבוצה, לא תנסה משהו כזה נגד הבאקס. הם שינו מספיק דברים בהתקפה בשביל לעקוף את זה? אם לא, אז בפלייאוף 2022 יהיה שם מאמן חדש.
Wave Bull
2 מאי 2021 09:54:43מסכים לגמרי לגבי הלייקרס. זה לא נראה טוב. השילוב החדש עם שרודר ודראמונד והספסל עם הראל, הורטון טאקר ומקלמור לא זורם, ואם קיי.סי.פי לא תופס יום משלוש הם בבעיה. רק לראות מה שהווארד עושה כל ערב בפילי (וגם דני קלינקר גרין) גורם לגעגועים לקבוצה של העונה שעברה. לא מאמין שהם יתדרדרו לפליי אין אבל בסיבוב ראשון מול הנאגטס או הקליפס הם החלט יכולים להעקץ חזק. הלייקרס השנה בבעיה בלי אליפות או לפחות הגעה לגמר כי בעונה הבאה יש להם מלא פרי אייגנטס – דראמונד, שרודר, הראל, קארוסו, הורטון טאקר וקארוסו – והם מעל התקרה. ג׳יני באס בהחלט כוססת ציפורניים בימים טרופים אלו
גיא רוזן
2 מאי 2021 10:02:04התשובה ל-"למה לא?" לכל הקבוצות הנ"ל היא חדה ופשוטה:
.
הסאנס…
.
וקצת יותר ברצינות (אלו הרגעים לשמוח ולהתלוצץ. אחרי ההדחה בסיבוב הראשון זה יהיה פחות קל…) –
.
מסכים עם מה שכתבת, למעט אולי למשמעות של "היסטוריה" (ריברס זכה באליפות. פילי של אמביד היו מרחק נגיעה מגמר המזרח).
רועי ויינברג
2 מאי 2021 11:50:09ריברס זכה באליפות אחרי יותר משחקים מכל מאמן אחר, ואני חושב שהיה צריך לקחת יותר מאליפות אחת עם הכישרון שהיה לו בבוסטון ובקליפרס
גיא רוזן
2 מאי 2021 12:17:39אז הטיעון משתנה –
אתה יכול לכתוב שריברס לא מאמן מתאים לקבוצת אליפות, ואז זה דיון אחר.
אפשר גם לטעון שהכדורסל של האריס לא מתאים לרמות הגבוהות,
שהוא "קלוריות ריקות",
גם זה דיון אחר.
.
מה שאני לא מסכים זה שיש משמעות לטיעונים מזן "הפסיד ולכן יפסיד שוב" (טיעון ההיסטוריה).
רועי ויינברג
2 מאי 2021 13:59:39יכול לקבל את זה, אבל אני כן חושב שהכדורסל של האריס, סימונס וריברס לא מתאים לרמות הגבוהות באמת. גם על בסיס העבר וגם על בסיס הרקורד הרע שלהם מול קבוצות טובות
האווי לאסוף
2 מאי 2021 10:28:40יש ללייקרס עוד כמה משחקים עד לפלייאוף. בהנחה שלברון חוזר בימים הקרובים כמו שפורסם, אני מניח שיהיה להם מספיק זמן להתחמם לרמה סבירה. מספיק לאליפות? קטונתי.
בנטס יש בעיה נוספת, שבטח קשורה לבעיית ההגנה, והיא כמובן מיעוט הדקות של הבכירים ופציעות באופן כללי. אי אפשר לבנות סכמות הגנתיות שכולם על הספסל… דרך אגב, יש צפי חזרה של אבו זקן?
תודה רבה על הפוסט
עידו גילרי
2 מאי 2021 10:29:50אההה – לברון כבר חזר…
עידו גילרי
2 מאי 2021 10:38:37לגבי הארדן – נאש אמר שהוא ממש לא בטוח שהוא יחזור לפני הפלייאוף.
רועי ויינברג
2 מאי 2021 11:50:25זאת הולכת להיות בעיה רצינית
bobby
2 מאי 2021 11:20:54תודה רועי.
אין הרבה מה להוסיף בנוגע לברוקלין ופילי – הכתובות בהחלט על הקיר, ואף אחד לא יהיה מופתע אם הם ייצאו לחופשת הקיץ מוקדם.
אולי כן חשוב לציין בברוקלין, שהשלישייה בקושי שיחקה ביחד. ככה שגם אם הארדן, דוראנט וקיירי יהיו 100% כשירים עם תחילת הפלייאוף, הם לא ממש התרגלו לשחק האחד עם השני, וזה בהחלט יכול לפגוע בהם בשלבים המתקדמים בפלייאוף.
.
לגבי הלייקרס חשוב לציין ששנה שעברה, החל מסדרת חצי הגמר מול הרוקטס והלאה, היה להם אקס-פקטוג משמעותי מהספסל – פלייאוף רונדו. הוא היה בן זונה רציני בפלייאןף הקודם, ובהחלט עזר ללייקרס לשנות מומנטום, אחרי סדרה טובה אך מנומנמת בסיבוב הראשון מול פורטלנד, והסתבכות בתחילת סדרת חצי הגמר מול הרוקטס.
אם שרודר לא יצליח לספק את הסחורה שרונדו סיפק, הלייקרס לדעתי יתקשו מאוד לשחזר את ההישג משנה שעברה. בטח בהתחשב בכך שלברון ודייויס מתאוששים מפציעות והם פחות בכושר.
ניר מועלם
2 מאי 2021 12:01:18תודה רבה רועי, אהבתי את הכתבה, אני יכול להסכים עם כל הלא שאמרת, ועם כבר הלייקרס – אז לברון אמר אחרי משחק החזרה שלו שהוא כבר לא יוכל לחזור למה שהוא היה לפני, או במילים שלו : הוא לא יהיה 100% כמו לפני הפציעה, וגם דיוויס עדיין לא נראה חד, אבל מצד שני שיש מולם את מילווקי הלא מאוזנת, את הקליפרס שלא ממש פוגעים ואת הנטס שגם פצועים וגם מחוררים יותר ממסננת אז הכל פתוח.
רועי ויינברג
2 מאי 2021 13:58:55זה בדיוק היופי (ומה שעומד מאחורי הסדרה הזאת). אחרי הפציעות של לברון ודיוויס אין קבוצה שאי אפשר למצוא אצלה חולשות ברורות
ניר מועלם
2 מאי 2021 17:08:50מסכים לחלוטין, אין אף פייבוריטית ברורה שאפשר להמר עליה בביטחון שהיא לוקחת, כולן די שוות ברמתן, ואפילו ברוקלין שכולם דיברו עליה כאלופה בטוחה לא נראית כך.
Dor
2 מאי 2021 12:31:43תודה רועי. מסכים עם הבעיות של המזרחיות והלייקרס. הבאקס לא באמת שינו יותר מדי, מעניין אותי מאוד איך יאניס יתפקד מול ׳חומות׳. בפילי אני מתחבר למה שגיא כתב לגבי אי הצלחה קודמת בפלייאוף, זה פחות רלוונטי לדעתי ואני חושב שהכל תלוי באמביד. אם הוא ישחק בפלייאוף כמו שהוא משחק השנה פילי תגיע רחוק. אם הוא יחזור לזרוק שלשות ופייקים זה לא ילך. בנטס השאלה אם הארדן יחזור ואז השת״פ שלו עם קיירי ו KD ואצל הלייקרס זה בעיקר הבריאות של לברון ו AD
golan
2 מאי 2021 15:18:21תודה רועי.
צודק ברוב הדברים,
הלייקרס לדעתי ייפגעו מאוד מההחלפה של רונדו והניסיון שלו בשרודר והניסיון שלו … אני גם לא בטוח שהויתור על הווארד היה רעיון טוב,
שניהם עשו נכון את כל הדברים הקטנים שצריך בשביל קבוצה מנצחת (ניסור, שיוף, ליטוש וצבע = נגרות איכותית)
אם לברון לא בכושר שיא ויעשה דברים יוצאי דופן, הם לא לוקחים שוב.
ההגנה של ברוקלין תהיה בעוכריהם ולדעתי הם לא ייקחו אליפות.
G-dog
2 מאי 2021 16:20:53כל יום שעובר בן סימונס נראה פחות ופחות כמו כוכב… למרות שהוא מקבל קרדיט של אחד (מזכיר שמסיבה מסוימת הוא היה בקבוצת העונה השלישית שנה שעברה, והוא אולסטאר לפני סאבוניס, יאנג, טוביאס או מידלטון). לטוביאס תמיד קשה בפלייאוף, בגדול הכל נופל על סדרות טובות של אמביד והקליעה של קרי וגרין – אם הם כל השלושה יתנו את מה שהם יודעים, אליפות היא לא מילה גסה.
ברוקלין תלויה בחיבור של שחקניה, בדומה לקליפרס של שנה שעברה, הם יתקשו להתחבר, אבל הם כל כך מוכשרים שהם רק צריכים להיות בריאים והם פייבוריטים – ההתקפה שלהם טובה יותר משההגנה שלהם גרועה.
trusttheprocess
2 מאי 2021 17:14:58באמת? אני ראיתי שבוע שעבר 4 משחקים נגד קבוצות טובות שסימנס לא שיחק ופילי נראו על הפנים בהגנה ובהתקפה , הייתי אומר שהשבוע האחרון הוכיח ההיפך ממה שאמרת , וכל השחקנים שהזכרת הם פחות טובים מסימונס כי כדורסל מה לעשות משחקים בשני צידי המגרש
ברוך רובין
2 מאי 2021 19:08:27סימונס משפר המון את פילי בלעדיו אין לנו עושה משחק הבעיה, כמו תמיד זה החיסרון האדיר שלו בהתקפה שהוא בא עם תקרה ברורה בפלייאוף ושקבוצות מתואמות לזה זה בעיה. פרט ליאנג שהוא שחקן טוב משמעותית מסימונס אין שחקן שאני לוקח ברשימה הזאת על פניו כיוון שאף אחד מהם הוא לא מנהל משחק שחסר לפילי.
.
עם כל הכבוד לקליעה של גרין הוא לא מסוגל לכדרר או להוביל התקפה, וגם סת קרי לא מסוגל לעשות את זה משחק שלם ובטח לא סדרה.
פילי לא תהיה אלופה כי היא מוגבלת בכשרון התקפי (הרבה בגלל הנגר) ואין לה דרך להתמודד עם הנטס, הם צריכים 40 נקודות מאמביד+ הגנה עילאית של כל השאר + לקבור את הקליעות מ3 למשך סדרה ואני לא מאמין שזה יקרה.
trusttheprocess
2 מאי 2021 20:24:36יאנג הוא קלעי יותר טוב מסימונס,בשום דבר אחר בכדורסל הוא לא יותר טוב מסימונס
פילי עם יאנג במקום סימונס זה מקום 6 במזרח כי אמביד יצטרך לבזבז אנרגיה ופאולים בהגנה כי יאנג לא מסוגל לשמור על קונוס
ברוך רובין
2 מאי 2021 20:41:40כמה שטויות אתה פולט זה לא להאמין כדרור זריזות אחד על איד , ניהול משחק יצירת התקפות ומצבים לו לחברים לקבוצה, הגרביטציה שיאנג יוצר וזה שהוא סקורר ומנהל משחק הרבה יותר טוב מסימונס שמוגבל מאוד התקפית.
.
החסרון של סימונס משאיר את הקבוצה 4 על 5 בהתקפה ותוקע אותם בהתקפה עומדת ששם הוא לא קיים, ראינו לאן הוא הגיע ללא אמביד ומה קרה שפגש קבוצות רציניות. פילי עם יאנג במקום סימונס קבוצה הרבה אבל הרבה יותר טובה ומסוכנת
trusttheprocess
2 מאי 2021 21:33:05אתה מסוגל לראות 1000 משחקים ולא להבין ולא להבין מה אתה רואה .
בוואקום אפשר לנהל דיון על מי שחקן יותר טוב אבל זה רלוונטי כי אתה מדבר על עונג במקום סימונס .
אמביד לא יהיה מוכן לשחק עם יאנג (או ישחק גרוע וזה לא יעבוד)
אמביד לא יהיה מוכן לשחק עם יאנג מכדרר את הכדור למוות 20 שניות , אמביד לא אוהב ולא מעוניין לשחק פיק אנד רול ואתה רוצה לתקוע אותו לשחק בסגנון קלינט קאפלה שהוא מקבל רק לובס (מה שדרך אגב יפצע אותו יותר, כל הפציעות של אמביד זה כשהוא מנסה להטביע חזק או לובס כי יש לו בעיית באלאנס בנחיתה)
וכמו שאמרתי יאנג זה חמאה בהגנה ואמביד יצטרך לרוץ צד לצד להתעייף ולנסות לחסום מה שיוביל דוב לעוד פציעות.
לשים את יאנג עם אמביד באותה קבוצה זה לגמור לאמביד את הקריירה
ברוך רובין
3 מאי 2021 01:05:57זה שתכתוב הרבה שטויות לא יהפוך אותם לנכונות, אמביד לא יהפוך לקאפלה ולא יקבל לובים אלא הצבע יהיה לו הרבה יותר פנוי שלא יוכלו להביא את השומר של הנגר עליו בדאבל טים, כן הקבוצה תתאמץ טיפה יותר בהגנה אבל תהיה הרבה יותר מסוכנת התקפית שיאנג ינהל ויפעיל את כולם ויהיה עוד סקורר שמשאיר את אמביד לבצע את זממו בצבע ובחצי מרחק.
.
פילי חוטפים טרייד כזה שלא יקרה כי סימונס זה טויוטה ליד פרארי כמו יאנג
ברוך רובין
2 מאי 2021 16:51:49אוי רועי איזה טיעון שבחר להוציא את הלייקרס מהמשוואה שלקחה את אחת האליפויות הדומיננטיות בהיסטוריה.
הלייקרס של קובי ושאק לקחה את אחת האליפויות הכי דומיננטיות בהיסטוריה הם היו באותה עונה מקום 22 בדפנסיב רייטינג (לקחו אליפות עם מקום 19 גם הגנתית) אממה זה קרה לפני 2002, הנטס כרגע ממוקמים במקום ה26 שהבדל בינם לבין ההגנה ה22 בטיבה בליגה כיום .הוא 0.6 נקודות ל100 פושיזונים (ממש לא משמעותי).
. מה שדומה זה ששני הקבוצות מחזיקות באופנסיב רייטינג של המקום ה1 בליגה והסקוררים הטובים בליגה לאותה תקופת זמן שלאף קבוצה אין תשובה להן.
.
(התקפות והגנות+ הבנת המשחק ובחירת הזריקות שונות לחלוטין לכן אני לא משווה דפנסיב ואופנסיב רייטינג).
.
זאת גם הסיבה שאני לא מתרגש משבירת שיאי הנקודות והיעילות של ההתקפה עונה אחר עונה, השנה יש 6 קבוצות ששברו את שיא האופנסיב רייטינג שהוגדר שנה שעברה על ידי דאלאס עברו את רף ה116נקודות ל100 פושיזונים. עדיין אני לא חושב שקיים אדם בעולם שיגיד שהתקפה של יוטה או פורטלנד טובה ומסוכנת יותר מזאת של גולדן סטייט עם קרי קליי ודוראנט.
רועי ויינברג
2 מאי 2021 17:03:23הלייקרס של שאקובי עשו את זה אחרי שנה אחת עם אליפות. אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה, אבל יוצא מהכלל שממש לא מעיד על הכלל. לכן גם צריך להתייחס לזה באופן יחסי לליגה (מקום מתוך ה-30) ולא המספר עצמו
thejanitor
2 מאי 2021 18:24:13תגיד לי ברוך, עם כאלה תגובות של פלוס מאה, איך הרשית לעצמך לחבור לגוש רק שימון, כמו בנט סינדלת את עצמך לתרבות הבייס, חבל, מקווה שבסופו של דבר תיצא כמו אלי אבידר.
ברוך רובין
2 מאי 2021 18:43:11הייתי מקבל טריפל וקואטרטים ללא הפסקה פה באתר על כל תגובה הייתי מקבל 10 תגובות , והייתי צריך מישהו שיעזור להשיב מלחמה ומדי פעם שהוא היה זורק אירבול פה ושם לא היה אכפת לי,כי היינו מנגבים. לא הזיקה העובדה שהתובנות שלו בלא מעט מקרים היו דומות. אבל שמעון בתקופה האחרונה כמו הגיבור שלו ראסל התחיל לירות בלי הפסקה ושובר רק קרשים (:
.
רועי גם הנטס היא קבוצה שהיא יוצאת מהכלל, אף פעם בהיסטוריה של הליגה קבוצה לא החזיקה בכל כך הרבה כלים התקפיים יש לה 3 מארבעת שחקני הבידודים הטובים בליגה 2 סופרסטארים, 4 צלפי עילית (האריס בטופ של הליגה) וספסל מגוון. כל מה שהקבוצה צריכה לעשות זה לרדת 2 נקודות בדפנסיב רייטינג ל100 פושיזונים ולהגיע לטופ 10 וזוהי קבוצה חדשה ומאוד פצועה שהמטרה שלה רק להגיע לפלייאוף בריאה). בפליאוף כשיש הכנות מדויקות להתמודדות עם מאצאפ וכשהדקות עולות זה משימה שלא אמורה להיות קשה.
.
אם צפית בנטס השנה אתה יודע שנטש בעיקר מריץ טסטים ומנסה המון סוגים של שילובים וטסטים שלא יקרו בפלייאוף.
ברוך רובין
2 מאי 2021 19:02:47בכללי לי מפריע הבחירה הסלקטיבית הזאת של נתונים אתה צריך להציג את כל המצג בפועל, ולהציג מה קרה באמת,הסאנס לא עלו לגמר לא בגלל הגנה רעה אלא בגלל אחד בשם דונהי שפשוט מכר את הסאנס.
.
אותו דבר זה הבעייתיות שאתה מנסה להציג לטוביאס האריס ולסווג אותו כקלוריות ריקות, שפשוט שיחק אם מאמן שלא ידע לנצל אותו ואת החוזקות שלו, רק צריך לראות את הקפיצות מדרגה שהוא עשה שוב תחת ריברס הוא חזר להיות שחקן של 40% מ3 ו56.5 אפקטיבי אחרי שהוא נפל לשפל המדרגה תחת האוויל בראון.
.
מילווקי זה פחות הקליעה של יאניס אלא יותר הצוות המסייע והמאמן המוגבל שהוא מאמן של שיטה שלא מסוגל לבצע את הניואנסים הקטנים בפלייאוף ושועלי קרבות פשוט מחסלים אותו , צריכים להריץ את יאניס הרבה יותר כחוסם במהלכי פיקאנדרול והטרייד שביצעו על הולידיי הוא די דבילי, יכלו באותו מחיר להביא את הארדן (למרות שבינו לבין היווני שרר מתח עונה שעברה) / קארל אנתוני טאונס ואז הייתה מסתכל על הקבוצה כקונטנדרית)
thejanitor
2 מאי 2021 19:27:40אני מוריד את הכובע בפניך ברוך, ניגבת, שייפת, פילשת ואפילו שמת לקה בסדרת התגובות האלה
עגל
3 מאי 2021 14:09:49חחח
גדול ברוך
🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
2 מאי 2021 18:37:35מעולה רועי, תודה רבה.
.
עם האוכל בא התאבון – צריך להמשיך למצוא חולשות ולקוות שהקבוצות שיעפילו מהפלייאין לא יסתפקו בסיבוב אחד. סיכויים קלושים, בעיקר אם הן לא יהיו פורטלנד, מיאמי או אפילו גולדן, אבל אם זה יקרה, זה בהחלט יכול להוסיף לעונה הזו.
Warrior
2 מאי 2021 23:13:24ההתקפה של מילווקי עברה שינוי בהתייחס ליאניס. הוא חוסם הרבה יותר וככה אתה לא יכוללבנות לו את החומה מראש בעיקר אם הוא עושה את הפיק עם מידלטון (הגדילו את כמות הפיקאנרול ביניהם באיזור הארבעים ומשהו אחוז). הוא מתחיל לקבל יחסית יותר כדורים בפוסט מאשר בטופ אוף דה קי. קואץ' באד ניסה הרבה דברים חדשים העונה ואני חושב שהסגל שבנוי סביב יאניס השנה זה הסגל הכי טוב שהיה לו עד עכשיו.
Berch
3 מאי 2021 15:02:48אי מקווה שפילי יכו את תחזיותך הרעות ויוכיחו לך ההפך. שאר הקבוצות יכולות לזרום…. אין לי בעיה עם זה
🙂
ירון, החלום
4 מאי 2021 02:08:49בס"ד
תודה רבה רועי.
מדאיג אותי מאד דיוויס. נראה לא בעניינים מאז שחזר.
יש מקום לפניקס יוטה ודנבר להפתיע.
Guy
4 מאי 2021 12:53:27תודה כתיבה מעולה.
מסכים לגבי פילדלפיה, לאבד יתרון 3-1 עם קבוצה מאוד מוכשרת מרמז הרבה, ולשחזר כזה הישג אומר עוד יותר.. זה שריברס לקח אליפות עם בוסטון זה שהיה לו קבוצה ברמה גבוהה מאוד וגם הצליח לקחת רק אחת הייתי מצפה לאחת נוספת.
הייתי רוצה לראות את מילווקי מצליחים בפלייאוף אני אישית אוהב מאוד את יאניס, גם מבחינת אופי הוא לדעתי ווינר ורואים איזה מוסר עבודה יש לו. לא חושב שהקליעה שלו קריטית כמו שלא בנו סביבו בצורה האופטימלית שעוד יכלו, הולידיי מעולה כל עוד השלשות יכנסו יותר בפלייאוף וירווח. לופז לדעתי יתן יותר עבודה בפלייאוף ויעשה לופז כמו בעבר. אם היו מביאים קלעי נוסף ברמה גבוהה ליד יאניס היה שם קבוצה מפחידה יותר בפער(והיה להם את הנכסים לעשות את זה).
הלייקרס זה הלייקרס… שיגיע הפלייאוף לברון יתחיל לעבוד כבר.
פינגבק: למה לא? (2) / רועי ויינברג – Hoops