סיכום השבוע בבייסבול: אוקלנד ועוד 29 / יוני לב ארי

הירוק היום ירוק מאוד. עוד שבוע חלף במייג'ור ליג בייסבול, ואם לא המשחק האחרון שהתקיים לפנות בוקר (ב'), האוקלנד אייז היו עם רצף בלתי נתפס. החבורה בירוק נכנעה אמש 8:1 לבולטימור, מה שעצר רצף של 13 ניצחונות, שהגיעו אחרי פתיחה מזעזעת של 8:1. כעת האייז התייצבו על 8:14, בראשות הבית המערבי של האמריקן ליג, בתקווה להתחיל בטמפה ביי רצף חדש.

האייז חוגגים (צילום: usatoday.com)

רגע השיא של הרצף הזה הגיע כנראה לפני מספר ימים, במשחק הבית מול מינסוטה. האייז השוו ל-10:10 בתשיעי התחתון, חטפו מהטווינס שתי ריצות בעשירי העליון, אך ניצחו 12:13, הודות לשני ארורס של ההגנה ממינסוטה בעשירי התחתון.

אל.איי לא

מי שמפתיעה במקום השני בבית הזה היא סיאטל, שם קייל סיגר, מיץ' האניגר וטיי פראנס שומרים את המארינרס מרחק משחק אחד בלבד מאוקלנד, ושני משחקים מעל האיינג'לס, שפתחו את העונה עם 10:10 בינוני. החבורה מ-LA הפסידה שלושה מארבעה ביוסטון, מוכת הקורונה, ולא מצליחה לייצר רצף שיעלה אותה למעלה. כל זה למרות שמייק טראוט חובט 393. ושוהי אוטאני כבר העיף שבעה הום ראנס. הבעיה – פיצ'ינג. האיינג'לס במקום האחרון בליגה ב-ERA, עם 5.22, כשהם מרשים 5.7 ריצות למשחק. זה המון.

זה אתה, קלינט?

הבית המפתיע בינתיים הוא המרכזי של האמריקן ליג, שם קנזס סיטי מוליכה עם מאזן של 7:13. ארבעה ניצחונות רצופים, על טמפה ביי ודטרויט, הטיסו את הרויאלס לפסגת הבית, כשדני דאפי מוביל את הקבוצה עם ERA בלתי נתפס של 0.39. המאכזבת בבית הזה היא בעיקר מינסוטה, במקום הרביעי עם 13:7, רחוקה שישה משחקים מהרויאלס. הטווינס הפסידו ב-11 מתוך 13 המשחקים האחרונים שלהם, כשנלסון קרוז בן ה-500 הוא היחיד שמתפקד שם, עם שבעה דינגרס וממוצע חבטות 323..

מה שכן, ג'יי.איי האפ, הסטארטר הקשישא של הטווינס (38), היה קרוב מאוד ל-No Hitter, אך חטף דאבל בשמיני עם אאוט אחד. אם האפ היה מצליח זה היה ה-No Hitter השלישי העונה. אה, בעצם היה סוג של אחד כזה השבוע. מדיסון באמגארנר מאריזונה זרק No Hitter לפנות בוקר, רק שהמשחק היה חלק מדאבל הדר, ולכן הוא נעצר אחרי שבעה אינינגים. לא נחשב. ועדיין – אפס היטס, אפס הולכות, שבעה סטרייק אאוטס, וארור אחד.

עוד יום בעבודה לבאקסטון

It’s Up To You, New York, New York

הבית המזרחי מתחיל לקבל צורה. האוריולס נועלים, הרד סוקס עדיין מוליכים, אם כי מעט חזרו לקרקע, כשבתשעת המשחקים האחרונים הם עם מאזן שלילי של 5:4. היאנקיז עשו קולות של חזרה לעניינים בקליבלנד, עם שלושה ניצחונות ברציפות, אך הפסידו את האחרון. הסדרה שתחל היום בבולטימור תקבע אם מדובר בפוקס, או שהם באמת שוב פה. הברונקס בומברס עדיין במקום הלפני אחרון בכל המייג'ורס בממוצע חבטות עם 206. עלוב. בוסטון, אגב, מוליכה את כל הליגה עם 276..

נעבור לנשיונל ליג. הדודג'רס עדיין מוליכים את הבית המערבי, אך זה לא היה שבוע משובח במיוחד. אחרי שרשמו שמונה ניצחונות ברציפות, ו-13 מ-14, האלופים הפסידו ב-7 מתשעת המשחקים האחרונים, כולל שלוש פעמים לפאדרס. ההפסד האחרון היה סופר דרמטי, כשהדודג'רס איבדו יתרון של 1:7, עם קאמבק מהסרטים של החבורה מסן דייגו.

אוהדי הרדס מאוכזבים (צילום: springfieldnewssun.com)

אך גם לפאדרס זה לא היה שבוע מוצלח במיוחד, עם 4:3 בלבד, כולל שלושה הפסדים בבית למילווקי. הפאדרס נמצאים רק במקום השלישי בבית, מרחק שלושה משחקים מהדודג'רס, כשהג'איינטס המפתיעים במקום השני, אחרי שבוע של 2:6. קווין גוזמן מוביל את הענקים עם ERA של 2.14, כשלג'איינטס כקבוצה יש את ה-ERA השני בטיבו במייג'ורס – 2.94. אגב, שלוש הקבוצות עם ה-ERA הטוב בליגה מגיעות מאותו הבית – הפאדרס ראשונים, הג'איינטס במקום השני והדודג'רס שלישי.

לא ממש רד הוט

בבית המרכזי דיברנו בשבוע שעבר על ההפתעה מכיוון סינסינטי. שהוליכה אז את הבית. אז תוך שבוע הרדס "חזרו" לעצמם, הפסידו את כל שבעת המשחקים, ונפלו למקום האחרון בבית. אאוץ'. להביא הביתה 11 רצים מול אריזונה ועדיין להפסיד? זה לא פשוט. מילווקי נטולת כריסטיאן ייליץ' הפצוע מוליכה את הבית, אחרי חמישה ניצחונות בשישה משחקים, סיינט לואיס דולקת אחריה, מרחק שני משחקים.

הפנים של האפ אומרות הכל (צילום: bringmethenews.com)

הבית הצמוד והמעניין ביותר הוא ללא ספק המזרחי, כפי שצפינו עוד לפני תחילת העונה. המרחק בין המקום הראשון (המטס) לאחרון (וושינגטון) הוא שני משחקים בלבד, כשאף אחת לא מצליחה לברוח. המטס חטפו סוויפ בשיקגו, מול הקאבס החלשים, אך התאוששו עם שני ניצחונות מול הנשיונלס, ומתחילים הלילה סדרה חשובה בבית מול בוסטון. הכתומים-כחולים נועלים את הליגה בעמדת הכח, עם 14 הום ראנס בלבד, 0.8 למשחק.

הפיליס אמנם במקום השני, אך ב-18 המשחקים האחרונים לא הצליחו לחבר שני ניצחונות ברציפות. הברייבס הם ללא ספק המאכזבים של הבית, עם מאזן בינוני של 12:9, כש-בדאבל הדר לפנות בוקר מול אריזונה הם הפסידו 5:0 ו-0:7. ה-ERA הקבוצתי של אטלנטה במקום הלפני אחרון בליגה, עם 4.79.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. מה עובר על הברייבס? משחק ההגשה שלהם פשוט מזעזע, ואחרי שאקונה נרגע מפתיחת העונה המטורללת שלו, גם לחבוט הם בקושי מצליחים.
    הייתי מציין לטובה גם את הפיירטס, שהיו אמורים לשמש כשק החבטות של הליגה, וכרגע נמצאים במאזן חצוי.

  2. כרגיל, עושים תחזיות, מעריכים הערכות, ואז באה המציאות ועושה מה בראש שלה. כואב הלב על טראוט, האיש מוביל את הליגה בכל נתון התקפי, והקבוצה שלו לא מצליחה לתפור שני נצחונות רצוף.

  3. תודה יוני.
    .
    אני חייב להגיד שמרגישים שניו יורק מתעוררת, ואני נתקל בסאבוויי בהרבה מאוד אוהדים שהולכים למשחקים. נקווה שהמושל יגדיל את התפוסה בקרוב כדי שהמחירים קצת יירדו ויהיה אפשר ללכת למשחק.
    .
    ומה אפשר להגיד על באמגארדנר? האם זאת המקבילה של הגולף לקליעה לחור במכה אחת מבלי שאף אחד רואה?

    1. אי אפשר לדעת מה היה קורה אם היו 9 אינינגס, אבל השאלה היא למה זה לא נחשב. complete game וshutout נחשב ב7 אינינגס, אז למה לא נו-היטר? סתם התקטננות.

          1. נדיר יותר, בהחלט. לדעתי זה פועל יוצא של הגדרות. קומפליט גיים מוגדר כ״זרק בכל המשחק״ כולל משחקים שהופסקו אחרי 6 אינינגס בגלל גשם, ונו היטר מוגדר כ״זרק בכל המשחק, לפחות 9 אינינגס״. אני צריך לבדוק את הניסוח המדוייק. בכל מקרה, אם הגימיק של 7 אינינגס ימשיך, בעתיד ישנו את הקריטריון ובומגארנר יקבל את הנו-נו שלו.

  4. ג׳קוב דה גרום עם פתיחת עונה פסיכית
    הוא עשה שיא קריירה של 15 K ו 14 במשחק הקודם
    פתיחת עונה עם שיא של 50 K ל 4 המשחקים הראשונים
    הגיע הזמן שיהיה MVP מהמטס

    1. הוא זרק 7 בראשון, ואז 14, 14, 15, וכרגע עם ERA של 0.31 מ4 משחקים. לא יודע לגבי MVP, יש לעיתונאים בעיה לתת אותו לזורק. אם כי נתוני החבטה שלו בהחלט עוזרים לקייס.

  5. תודה יוני, אחלה פתיחת עונה, מי אמר שהבייסבול מת
    .
    הפאדרס לא משפילים מבט מול הדודג'רס וטאטיס ג'וניור משתולל כל פעם שהוא רואה כחול (גם בהעפת הום-ראנס וגם בטעויות הגנה). הקבוצה הזו והשחקן הזה יעשו לנו את המוות בשנים הקרובות

    1. נתוני החבטה שלו בכלל הזויים, במשחק האחרון שלו הוא עלה שמיני, ולא בקטע של טקטיקה או אנליטיקס, אלא כי תומאס נידו, התופס המחליף שלנו טרם איפס את המחבט בעוד שדהגרום כבר העיף כמה היטס והכניס כמה ראנס…

  6. עדכון מהשטח, הBBC שיתפו את הקליפ של קלינט פרייז׳ר לקוראיהם ועוקביהם, וכמובן שכל הבריטים מייד קפצו על זה שהוא תופס עם כפפה ענקית, כי בקריקט אין כפפות בהגדרה (רק לוויקט קיפר, הקצ׳ר שלהם מותר). עכשיו לך תסביר לאלה שזה לא אותו דבר ולך תסביר לאמריקנים שזה לא בקטע של זלזול אלא שהבריטים מכירים עולם אחר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט