A Kosher Hot Dog: לא יאמן? / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: Pinterest

אז מה יותר חשוב לקבוצת בייסבול, מנג'ר איכותי, או ג'נרל מנג'ר תותח? שאלת מיליון הדולר הזו עלתה לדיון השבוע ב-A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, בפרק מספר 28. עוד דיברנו בפודקאסט על: השיאים שריקי הנדרסון ונולאן ראיין שברו באותו היום, המספרים המשוגעים של ג'ייקוב דגראם, ומה זה לעזאזל Ground Rule? תבלו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    קרמר חזר אתמול (עשו מין מרווח לעוד רליבר במקומו לכמה ימים) וחטף מהיאנקיז 10 היטס ו-6 ראנס ב-4.1 אינינגס, פתיחה רעה לעונה ולא יודע כמה החבל שלו קצר כבר
    .
    פידרסון הופצע – גדול 🙂 אגב היה לי ברור שהוא לא לרמה של הקבוצה, עם כל הצער שבדבר
    .
    הדודג'רס על הפנים, פצועים, לא חובטים ואין בולפן, אבל עדיין בסה"כ של העונה עם 66% אז בסדר, קורה.
    .
    דה גרום מפחיד, אין מה להגיד
    .
    כמובן שאני אוהב את הפינה של עלילות באוור בעיר הגדולה, גם אם לא היה בדודג'רס. אפשר להגיד שהוא האישיות הגדולה במשחק כיום וכשטאטיס (שגם יכול לענות להגדרה הזו) עושה לו דברים כאלה – חגיגה.

    1. כן, אולי שווה להתעמק במושג של האלטרנייט סייט יותר בפרק הבא, זה נוצר במטרה שקבוצות יוכלו לשחק עם הסגל בקטע של לשים את הפיצ׳ר הפותח שמה, ואז להביא עוד שחקן ספסל או זורק לבולפן ולעמוד במגבלות השחקנים שהם יכולים להחזיק. אז זה לא ברמה של הורד למיינורס, אלא יותר הוזז ליום יומיים לטובת שחקן אחר. המטס עשו את אותו דבר עם ג׳ואי לוקייזי. הפואנטה היא שזה אמנם לא ברמה של הורד כפי שציינתי, אבל עדיין אתה לא עושה את זה למספר 1,2,3 שלך, אלא למספר 5. וזה המצב שלו כרגע.
      לגבי פידרסון, שמחתי שהוא משחק קבוע בקאבס, אבל מה לעשות, המקום שלו בדודג׳רס הוא המקום הנכון שלו בקבוצה, פשוט ההנחה של כולם היתה ששחקן ספסל בדודג׳רס הוא שחקן הרכב בכל מקום אחר, מסתבר שלא.
      באוור פשוט מספק את הסחורה כל שבוע. על המגרש, מחוץ למגרש, האיש תענוג.
      ודהגרום, כפי שכבר ציינתי, הוא לא ״מספק את הסחורה״ הוא ה-סחורה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט