A Kosher Hot Dog, הטבלה אולי משקרת / ארז שץ ויוני לב ארי

בייסבול! כיף כשמנצחים, כשלא, מתחילים לראות את כל המסביב, וככה נפרט כמה מסביב שמפריעים לנו. מצב הרוח משתפר לקראת יום ג׳קי רובינסון, אירועי ״השבוע לפני״ ועוד נו היטר כהלכתו שחגגנו השבוע. בסיקור הליגה, הדודג׳רס דורסים, היאנקיז מהססים, והפיצרים עסוקים בלזרוק חול אחד על השני. תבלו.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    הדודג'רס שוב מקרטעים בהתקפה (כרגע 4 משחקים ברציפות עם 2, 2, 3, 1 ריצות) אבל רוב הזמן מנצחים בזכות פיצ'ינג ופילדינג מדהימים, מעל כולם חוליו אוריאס עם פתיחת עונה מדהימה ואפילו ג'נסן נראה כמו השאט-דאון קלוזר שהיה פעם מזמן עם קאטר על 97 ותזוזה כמעט בלתי ניתנת לחבטה (ועדיין כמעט נתן את ההום-ראן המשווה בניצחון 1-0 בסיאטל). מקווה שזה סימן טוב כי מתישהו המחבטים יתעוררו והליינאפ יחזור להרכב מלא.
    .
    אני לא ממש עוקב אחר שאר הליגה (חוץ מאירועים נקודתיים ומיוחדים שקורים) אבל באמת לא מבין מה חשבו לעצמם ביאנקיז שהם מעמידים רוטציה כזאת לאחר מס' עונות בהן הקבוצה הייתה מאוד קרובה לוורלד סירייס אבל לא הגיעה לשם, וראו שגם עם גריט קול זה לא מספיק (ועוד טאנאקה כבר עזב).
    .
    סתם שמתי לב – כמה קבוצות שמפתיעות לטובה עד עכשיו הן הרד סוקס, רויאלס והפייראטס (ובכלל אין קבוצות "פח" או שכולן מתעלות על עצמן חוץ מאולי קולורדו) ואילו מהצד השני כל הקבוצות שבתחתית הבית שלהן (חוץ מה-NL West) מפתיעות לרעה לגמרי – היאנקיז, טווינס, אסטרוס, נאטס והקארדינלס.
    .
    עד עכשיו אחלה פתיחת עונה ומלא אירועים וסיפורים מעניינים, בניגוד לעונה שעברה שהייתה די משעממת ממה שאני זוכר.

  2. אין מה לעשות, בשביל לנצח חייבים את שלושת החלקים, התקפה, הגנה, פיצ׳ינג. לדודג׳רס מה לעשות יש משלושתם ברמה אולי הטובה בליגה ולכן גם שהמחבטים נודמים, ההגנה והפיצ׳ינג מחזיקים את הקבוצה בטופ. הרבה מהקבוצות מגלות שאם השמיכה קצרה מדי, התוצאות בהתאם. המטס למשל עדיין לא מצליחים לירות בשלושת החזיתות באופן יציב, לפעמים הפיצ׳ינג קורס, לפעמים ההיטינג ולאחרונה הפילדינג התפרק, ולכן הם עדין מעל ה500, אבל לא בהרבה. וזה מה שיוני דיבר עליו, חייבים את שלושת החלקים, אי אפשר לנצח מהתקפה בלבד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט