A Kosher Hot Dog, מתחילים מההתחלה / ארז שץ ויוני לב ארי

ליגת הבייסבול יצאה לדרך, בהרכב מלא (כמעט) ובמחבטים שלופים. יוני החליט לא לוותר על היאנקיז, וארז החליט לוותר על הפורמט ולבוא לא מוכן, אבל יצא סיקור מהנה של הסיפורים המובילים מהשבוע הראשון, שידורי הMLB.tv ומה שהם מגדירים ״פלאשבק״, וגם הפלאשבק שלנו לאירועי השבוע לפני, ומה בדיוק קרה שבלינג׳ר פגש את טרנר?

מעדיפים להאזין/להוריד את הפרק?

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    אחלה פתיחת עונה, וגם היו כבר 2-3 ימים עם משחקים מוקדמים שהצלחתי לראות חלק
    .
    תיקון קטן, הדודג'רס דווקא הפסידו את אותו משחק פתיחה עם האירוע המוזר של ההום-ראן-בעצם-סינגל (כאשר קרשואו מקבל על הראש) אבל מאז ניצחו 5 רצוף עד לשבירת שמירה של ג'נסן והפסד בדרך למאזן 5-2, האמת שאני כבר מקווה שימשיך ככה בשביל שיהיה ברור שכבר די, הוא לא ברמה של קלוזר ואסור שהוא יישאר בתפקיד עד הפלייאוף. בינתיים באוור, ביולר, אוריאס ומיי עם משחקים נהדרים הובילו לנצחונות למרות התקפה מקרטעת.
    .
    לא משנה מה יקרה, האסטרוז ניצלו ממחאות הרבה יותר קשות בזכות עונת הקורונה ללא קהל שהייתה, מקווה שהאוהדים ימשיכו לעצבן אותם כמה שאפשר.
    .
    מי שפתח את העונה מצוין זה "האיש שלי" שוהיי אוטאני, עם משחק בו חבט להומר והגיש כמה פעמים מעל 100 מייל לשעה, בסוף הוא קצת איבד שליטה על הסטרייקזון אבל מה שהוא עושה זה מדהים ורק שיישאר בריא. (ועכשיו באמת הגעתי לחלק שאתם מדברים בדיוק על זה ואמרתם כל מה שרשמתי :))
    .
    לא שזה כזה משנה לי (וזה לא הכסף שלי ואין תקרת שכר) אבל לא חושבים שהחוזה ללינדור קצת מוגזם יחסית לשחקנים אחרים עם חוזים קרובים לזה? (חוץ מברייס הארפר שהיה ברור התחלה שהחוזה שלו מנופח מעבר לכל פרופורציה)

    1. המטס הביאו אותו כדי להשאר, מסתבר, האיש רצה איקס, הם היו מוכנים לתת וואי, נפגשו באמצע. מוגזם זה שאלה שאי אפשר לענות עליה. אם ההבאה של לינדור תעשה מוקי בטס למטס, אז הוא שווה גם כפול. אם הוא ייפצע, לא ישתלב, לא יתפקד לא פה לא שם, גם חצי מזה זה לא שווה. החוזה של ברייס הארפר אולי מנופח, אבל זה מה שהאיש דרש, ולפיליס היה חשוב שהוא יהיה שם. אנחנו הולכים לשוק של מוכרים בלבד, הרבה החתמות לעונה, והפרנצ'ייז פליירס הולכים לחתום להרבה שנים בהרבה מאות מליונים.
      השאלה היותר מעניינת מטס וויז היא מה הלאה. קונפורטו פרי אייג'נט בסוף העונה, דהגרום מגיע לאופט=אאוט שלו בעונה הבאה. האם הבוס יסכים להוציא בשבילם סכומים כאלה? קונפורטו לא סחורה ששווה 350 מליון, אבל מה יקרה אם הוא יבקש השוואת תנאים? דה גרום שווה במינימום מה שבאוור וגריט קול מקבלים, שזה 35-40 מליון דולר לעונה, וברמה שלו, אולי אפילו יותר כי הוא בן 32, אז החוזה הבא יהיה האחרון שלו ברמה הזו. המטס יצטרכו להוציא הרבה מאוד כסף בשביל לשמור על השלד שיש להם כרגע, ואני באמת תוהה האם ההחתמה של לינדור תשפיע על הדרישות של שחקנים במטס בהתאם.

      1. בגדול אני מסכים, אבל מוקי בטס זו גם דוגמה למה חוזים רעים אחרים (ג'יי די מרטינז) ורצון להישאר מתחת לרף מס מסוים (בוסטון) יכולים לגרום (עזיבה של שחקן טופ 3 בליגה).

        1. אני אומר שלינדור הוא בראש ובראשונה הצהרת כוונות. סטיב כהן רוצה אליפות, הוא רוצה להפוך את המטס לקבוצה ווינרית שהיא חברה קבועה בפלייאוף ורואה את הוורלד סירייס לא פעם בעשור אלא באופן קבוע ובשביל זה להביא את לינדור ולשים עליו תג מחיר כזה שמבטיח שהוא אצלך לתמיד זה הצהרת כוונות מאוד חזקה. גם אם זה עלה לו 50-60 מליון יותר משהוא רצה, אבל זה ישכנע כל מני באוור וספרינגר למינהם בפגרה הבאה לבוא למטס, גם זה שווה.

  2. רק דיברתי וכבר בודקים אם יש משהו חשוד בכדורים שהגיש באוור
    https://sports.yahoo.com/los-angeles-dodgers-trevor-bauer-suspicious-baseballs-sent-mlb-oakland-athletics-substances-014021651.html
    .
    והמטס מנצחים עם walk-off HBP, קצת התאמץ שהכדור יפגע בו במקום ההפך אבל ככה זה תמיד, אני לא ראיתי מקרה שלא נתנו HBP גם אם החובט נשען קדימה.

      1. סתם אני זורק, שחקן השבוע ומגיש השבוע, דירוג עוצמה, פרופיל על כוכב מסוים (מגיש – במה הוא מצטיין שלא מצליחים לחבוט עליו, מה החסרונות שלו, משחקים גדולים ורקורד פלייאוף, מה עשה בקריירה, כנ"ל עם חובט רק במה הוא מצטיין / פחות זה מול איזה סוג הגשות ומיקום בסטרייקזון)

      2. אם לא כוכב נוכחי אפשר גם למשל סקירת קריירה על שחקני עבר עם שמות שכולם מכירים פחות או יותר (בונדס, דימאג'יו, קוב), ורעיון לפינה של שיאים הזויים (הכי הרבה HBP בקריירה – חובט שקיבל ופיצ'ר שזרק), לספר על כל מיני הגשות מוזרות (למרות שזה קשה להעביר בשידור) או דברים / "רמאויות" שהיו עושים פעם (לירוק על הכדור, pine tar), סתם אני זורק זה לא בטוח ימלא פינה שבועית, אנליטיקס שמשתמשים הרבה יותר בשנים האחרונות (RPM)

    1. בזמנו ברנדון נימו קצת נסחף עם הלסחוט את ההיט ביי פיצ' ואחרי שפעמיים לא קיבל הפסיק לדחוף מרפקים, גם זה לא יכול להיות HBP אם זה בסטרייק זון.

      1. זה נכון אבל הייתי אומר שזה היה סטרייק. בכל מקרה לא מפריע לי כאמור גם אם זה היה נגד הדודג'רס (במשחק עונה רגילה כמובן)

        1. אני בכלל טוען שזה לא הזריקה עם הבאזר שניצחה את המשחק אלא המאה זריקות שלפניה (כי בתוצאה של 90-70 לרעתך, גם קליעה מחצי מגרש לא תנצח כלום), אז השופט טעה. היו לו גם טעויות פה ושם במהלך המשחק, אף אחד לא זוכר אותם. סה"כ שיפוטית הוא היה בסדר גמור כיאה לשופט בכיר, היה מבאס אם זה היה לרעתנו, לשמחתי זה היה לטובתנו. לדעתי גם אם קונפורטו היה פוסל, אלונזו היה סוגר עניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט