עונת ה-MLB נפתחה, הדודג'רס והיאנקיז הפסידו, קאבררה חגג/ יוני לב ארי

שוב היא כאן ושוב הכל, כמו מהתחלה. עונת 2021 במייג'ור ליג בייסבול יצאה אמש (ה') לדרך, כשלפחות על פי התכנית המקורית כל 30 הקבוצות היו אמורות לחת חלק ביום החגיגי הזה. אך תכניות לחוד ומציאות לחוד: המשחק בין בולטימור לבוסטון נדחה בשל מזג אויר, וזה של המטס והנשיונלס לא התקיים בשל התפרצות קורונה בקבוצה מוושינגטון.

מיגל קאבררה (צילום: analitica.com)

את היום החגיגי הזה פתחו היאנקיז והבלו ג'ייז בניו יורק, עם משחק סופר דרמטי. טורונטו הוליכה 0:1, היאנקיז הפכו ל-1:2, הבלו ג'ייז השוו והמשחק נכנס לאקסטרה אינינגס, שם טורונטו עלתה ל-2:3 והצליחה לשמור עליו עד לסיום.

אלופת האמריקן ליג, טמפה ביי רייז, פתחה את העונה עם ניצחון מתוק, 0:1 גדול קטן על מיאמי בדרבי של פלורידה. טיילר גלסנואו הרשים עם שישה אינינגים, היט אחד ואפס ריצות כמובן. אוסטין מדואוס הכריע את המשחק עם הום ראן באינינג השמיני.

אוהדים ביאנקי סטדיום (צילום: listindiario.com)

האלופים מלוס אנג'לס, הדודג'רס, הפסידו בקולורדו לרוקיז 8:5, כשקלייטון קרשואו פותח חלש עם 5.2 אינינגים של שש ריצות. היריבה של LA על הפסגה בבית המערבי של הנשיונל ליג, סן דייגו, ניצחה 7:8 את אריזונה, למרות שש ריצות של הדי-באקס באינינג החמישי. על תצוגת התכלית של הערב חתום הצמד של סיינט לואיס, פול גולדשמיט ונולאן ארנאדו: 6 מ-10, ארבע ריצות, כשגולדשמיט עם שני דאבלס. הקארדס ניצחו בסינסינטי 6:11, אחרי 0:6 באינינג הראשון.

אטלנטה, עוד קבוצה ששואפת ללכת עד הסוף, פתחה עם הפסד בפילדלפיה 3:2, למרות חמישה אינינגים טובים של מקס פאריד. המשחק הוכרע באינינג העשירי, כשג'ין סיגורה הביא הביתה את ברייס הארפר עם סינגל.

אוהדים מקבלים את פני יוסטון (צילום: au.news.yahoo.com)

חוסה לך ברח

שנה וחצי אחרי סקנדל גניבות הסימנים, האסטרוז פגשו לראשונה קהל, כשהם התארחו באוקלנד. בהצגת השחקנים בפתיחת המשחק נשמעו לא מעט שריקות בוז, במיוחד כשחוסה אלטובה עלה. את המשחק עצמו ניצחו האסטרוז 1:8, בזכות משחק מצוין של אלכס ברגמן ומייקל ברנטלי.

על ההום ראן הראשון של העונה חתום, מי אם לא, מיגל קאבררה קשישה, שהעיף 2 ראן הום ראן בניצחון של הטייגרס 2:3 על קליבלנד, במשחק שנערך תוך כדי שלג. על הקאמבק של היום חתומים המילווקי ברוורס, שמצאו את עצמם בפיגור 5:2 באינינג התשיעי, וניצחו 5:6 בעשירי. כריסטיאן ייליץ' וטרוויס שואו חתומים על השיוויון בתשיעי, ארסיה הביא את לורנזו קיין הביתה בעשירי והשלים את הקאמבק.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. טוב, תודה לנאשיונלס שפתרו לי את בעיית שעות השינה וויתרו על המשחק, אחרי החוזה של לינדור, אפשר להבין אותם, לא רצו לפדח את שרזר על המשחק הראשון, חבל רק על דהגרום, שכמובן שיזרוק במשחק הפתיחה של המטס, אבל זה לא יהיה אופנינג דיי.
    ראיתי את הברייבס-פיליס, מקס פריד לא היה בתצוגה טובה. זרק 95 פיצ׳ים, נתן 5 היטס, 2 ראנס, 2 ווקס, 8 k, וכדור אחד שפגע לריאלמוטו ברגל, בחמישה אינינגס, והיתה הרגשה שהוא יוחלף ברביעי, אבל זה לא רק המספרים, אלא הבלגן, היתה הרגשה שהוא לא שולט במשחק אלא המשחק שולט בו, ואם לא גרגוריוס והפיצ׳ר נולה, ייתכן והתצוגה היתה אפילו גרועה יותר. מהצד השני, אקוניה איפס כוונות לעונה, כל אט-באט בום, וארון נולה הזכיר לכולם למה הוא האייס של הפיליס במשך 6 ו2/3 אינינגס ואז הזכיר לכולם למה עדיין לא סופרים אותו בשליש האחרון…
    שני דברים טובים אבל היו, שזה הקהל שחזר למגרשים והחזיר קצת אווירה של בייסבול אחרי העונה הדי עקרה שהיתה לנו, וגם לראות שוב פיצ׳רים חובטים זה הבייסבול האמיתי. כמה שדיברנו על DH בשתי הליגות (וכמה שזה יפתור למטס בעיה שיש להם), לא יעזור, זה הבייסבול.

  2. גם פתיחת העונה אתמול תיכנס לספרים כמו הרבה פתיחות יום ראשון שיוני הזכיר בפוסט האחר. קודי בלינג'ר חובט כדור מעבר לגדר וזה לא הומראן…מיגואל קבררה חובט כדור מעבר לגדר וחייב להתחלק לעבר הבסיס השני. זאת היתה פתיחת עונה נורמלית לחלוטין – – – ל-20 דקות, לא יותר. אחרי זה הכל התהפך. טרוף שאפילו בבייסבול היה יום מיוחד. יכולתי למלא 5 עמודים עם כל הטרופים של אתמול.
    וולקאס בייסבול!!!

  3. הליגה הודיעה שכל הסדרה מול הנאשיונלס בוטלה, המטס יתחילו את העונה רק בשני מול הפיליס, הנאשיונלס, מי ישורנו. הולך להיות מעניין, ולא במובן החיובי.

  4. תודה רבה, מקווה לסיקורים קבועים ומפורטים ככל הניתן כי מדור הבייסבול שאתם מפתחים כאן נהדר ומושך קוראים. תודה רבה שוב!!מעריך מאוד את ההשקעה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט