הערב: עונת הבייסבול יוצאת לדרך

60 משחקים, אצטדיונים ללא קהל, עונה שהחלה בסוף יולי. את עונת 2020 במייג'ור ליג בייסבול, כמו בכל תחום אחר בעולם, עדיף לשים בצד. אז לאחר "סוג של הפסקה" של עונה אחת, ה-MLB חוזרת אלינו הערב (ה') במלוא הכח, כשהניו יורק יאנקיז יארחו את טורונטו בלו ג'ייז למשחק פתיחת העונה (20:05, ישיר בספורט 5).

הכל כבר מוכן (צילום: aprensalara.com.ve)

הפעם השאיפה היא כן להשלים את כל 162 המשחקים, אם כי רוב שחקני הקבוצות עדיין לא התחסנו, והפסקות במהלך העונה בהחלט עלולות להפריע. החוקים לגבי כמות הקהל המותרת במגרשים משתנה בין מדינה למדינה. רוב האצטדיונים יוכלו להכיל סביב ה-10,000 אוהדים, אך יש מקרי קיצון. לדוגמה, הריינג'רס יאפשרו לכל 40,518 הכיסאות להתמלא, לעומת הבלו ג'ייז, שמארחים בפלוריה, שם תתאפשר כניסה ל-1,500 צופים בלבד. עוד מקרים יוצאי דופן הם קולורדו (21,363 צופים, שהם 42.6 אחוזי תפוסה), ובוסטון (4,500 בלבד, שהם 12 אחוזים).

אז כאמור, העונה תצא לדרך במשחק בין היאנקיז לבלו ג'ייז, כשהפיץ' הראשון ייזרק ב-20:05. אך מעבר למשחק הזה, כל 30 הקבוצות ישחקו הערב בשעות משתנות. במוקד המשחקים, האלופים, הלוס אנג'לס דודג'רס, יתארחו בקולורדו אצל הרוקיז (11:10).

יחגגו שוב? הדודג'רס (צילום: Los Angeles Sentinel)

היריבים של הדודג'רס לראש הבית המערבי בנשיונל ליג, סן דייגו פאדרס, יארחו באותה השעה את אריזונה. במזרח צפוי קרב מסקרן בין ג'ייקוב דגראם והניו יורק מטס למקס שרזר והוושינגטון נאשיונלס (02:09 לפנות בוקר). המשחק שינעל את הלילה ייצא לדרך ב-05:10 בבוקר, כשהמארינרס יארחו בסיאטל את סן פרנסיסקו ג'איינטס.

רשימת המשחקים המלאה:

ניו יורק יאנקיז – טורונטו בלו ג'ייז (20:05 שעון ישראל)

דטרויט טייגרס – קליבלנד אינדיאנס (20:10)

בוסטון רד סוקס – בולטימור אוריולס (21:10)

מילווקי ברוורס – מינסוטה טווינס (21:10)

שיקגו קאבס – פיטסבורג פיירטס (21:20)

פילדלפיה פיליס – אטלנטה ברייבס (22:05)

סן דייגו פאדרס – אריזונה דיימונדבאקס (23:10)

קולורדו רוקיז – לוס אנג'לס דודג'רס (23:10)

סינסינטי רדס – סיינט לואיס קארדינלס (23:10)

מיאמי מארלינס – טמפה ביי רייז (23:10)

קנזס סיטי רויאלס – טקסס ריינג'רס (23:10)

וושינגטון נשיונלס – ניו יורק מטס (02:09)

לוס אנג'לס איינג'לס – שיקגו ווייט סוקס (02:09)

אוקלנד את'לטיקס – יוסטון אסטרוז (05:07)

סיאטל מארינרס – סן פרנסיסקו ג'איינטס (05:10)

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. וואי וואי וואי. מהבוקר אני לא יכול להתרכז בכלום. מאוד מתרגש, כמו כל שנה. החוברות והעפרונות מוכנים, נראה אם נצליח לשרוד את הלילה או נראה מחר על הבוקר.
    מה שכן, יפה שמשדרים בערוץ 5, חשבתי שפס בייסבול מישראל.
    מאוד מוזר בעיני שהליגה מאפשרת ככה לאוהדים להכנס לפי הסטייט, זה יכול לגרום, תיאורטית לקבוצות להדבק ואז להעביר את הנגיף לקבוצות אחרות. בתור התחלה הנאשיונלס הודיעו על איזה 4-5 שנמצאו חיוביים, מה שנקרא, התחלנו.

  2. יאללה דודג'רס תשיגו את הריפיט!! (עם האוכל בא התיאבון..) ועוד בשעה מעולה
    .
    ארז ויוני, לפי הפודקאסט האחרון אני מבין שאתם רוצים דווקא לפתוח עם הפסד 😉

    1. אני עדין בודק את העניין הזה, אבל לצורך הדיון, אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר באופנינג דיי הם לפי הסדר: מטס, מארינרס, אוריולס, יאנקיז וקאבס. משמע ייתכן שעדיף הפסד…

        1. טוב, הסתכלתי על העשור האחרון ולא מצאתי שום דבר מעניין לחבר מי שהגיע לוורלד סירייז לבין נצחון/הפסד בפתיחה. לגבי יותר מזה, כבר לא היה לי כוח 🙂 בסופו של דבר הדרך להגיע לפלייאוף היא כמו תמיד, להתחיל הכי מהר שלך ואז לאט לאט להגביר. אני אומר גם בהצלחה לכולם חוץ מלברייבס של הדוק. מי יתן וההפסדים שתחטפו מהמטס יהיו היחידים בעונה שלכם ונפגש בפלייאוף. לצגומצ.

  3. בקשה קטנה, יש מצב להעלות את הפוסטים של הפודקאסט יחד עם הסרטון ביוטיוב? כי אני מקשיב יחסית מהר כשזה עולה ועד שהפוסט עולה אני צריך להקשיב שוב בשביל להגיב..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט