מחשבות כדורסל של רביעי / רועי ויינברג

אנדרה דראמונד בלייקרס

אחת ההחתמות המעניינות ביותר בשוק הביי-אאוט הייתה זאת של דראמונד, אחד הריבאונדרים הטובים ביותר בליגה בשנים האחרונות, בלייקרס. קשה לי לראות את הלייקרס נותנים לו הרבה דקות בפלייאוף: יש להם את מארק גאסול, שחקן הגנה טוב מדראמונד ששיחק לא מעט לצד לברון ודיוויס ומי שכנראה ישמור את היוקיצ'ים של הליגה. מול הקבוצות שמשחקות כדורסל מהיר יותר סביר שנראה בכלל את אנטוני דיוויס כסנטר ואסור לשכוח את מונטרז הארל.

ב-2 מ-4 הסדרות של הלייקרס בפלייאוף הקודם הסנטרים שיחקו תפקיד משני וזה יכול לקרות גם עכשיו, אם הם יפגשו למשל את דאלאס, הקליפרס, הג'אז והנטס. דראמונד התקשה מול יריבות שהוציאו אותו מהצבע בפלייאוף הקודם בו שיחק והוא לא נייד כמו הרכבים אחרים של הלייקרס, למשל זה עם קוזמה לצד דיוויס.

אז למה המהלך בכל זאת מעניין? כי הלייקרס הולכים על העונה הסדירה. בהתחשב בפציעות של דיוויס ולברון הם צריכים שחקנים דומיננטיים יותר ממארק גאסול, שמצליח איכשהו להיות האופציה השישית בהתקפה של חמישה. הריבאונד של דראמונד יכול לעזור ללייקרס, יחד עם ראיית המשחק שלו. הוא מוסר לא רע ושחקן עצום (2.08 מ', 127 ק"ג) שיכול לשמש כחוסם טוב לשרודר, קרוסו וטאקר, בין אם בהנד-אופס שלהם או בפיק-נ'-רול פשוט יותר.

היכולת שלו לקרוא מצבים מההיי-פוסט, כפי שכתב נקאייס דאנקן ב-basketballnews.com, יכולה לעשות חיים קשים ליריבות. לכן אולי כן נראה דקות שלו לצד דיוויס ולברון, עד שהיריבה תגיב עם סמול-בול: הם מספיק גדולים בשביל להקשות בהגנה ומספיק חכמים בשביל להיות איום בהתקפה, עם הכדור ובלעדיו. יש ללייקרס בעית קליעה ואחד הפתרונות הוא פשוט להיות יותר פיזי מהיריב שלך. אין כמעט קבוצה בליגה שיותר חזקה מהשילוב של לברון-דיוויס-דראמונד, אולי רק ניו אורלינס עם ג'יימס ג'ונסון, זאיון וויליאמסון וסטיבן אדאמס. זה אולי הפלוס הגדול ביותר שהוא מביא ליד שניהם, אבל כרגע הלייקרס משחקת בלי שני השחקנים הטובים ביותר שלה.

וכאן בדיוק נכנס דראמונד. הוא לא סקורר גדול, למרות 17.5 נקודות למשחק, והוא מאפשר להם לשחק עם 4 שחקנים בחוץ. הלייקרס קבוצת הגנה יותר טובה מכל קבוצה שהייתה לו בקריירה ויכולה לנצל, למשל, את יכולת החטיפה שלו. בהתקפה הוא צפוי לקחת תפקיד מרכזי עד ש-AD ולברון יחזרו ואולי זה יספיק בשביל להשאיר את הלייקרס עם ביתיות בסיבוב הראשון (יתרון של 1.5 משחקים כרגע). אם הוא באמת ירד לתפקיד של 10-15 דקות למשחק בפלייאוף זה יכול להספיק.

הגבוהים של ברוקלין

מה כל אחד מביא, או לא מביא לשולחן.

הבחירה השגרתית – דיאנדרה ג'ורדן. פותח בברוקלין, אבל לא מקבל דקות של שחקן חמישייה. מצד אחד חזק מספיק בשביל להתמודד עם אמביד ועדיין ריבאונדר טוב, מצד שני לא שחקן הגנה טוב במיוחד. ההגנה של הנטס טובה יותר כשהוא על הספסל וקשה לראות אותו משחק נגד קבוצות שמרווחות את המגרש. עשוי להיות הנפגע העיקרי מההגעה של אולדריג', ביג-מן נוסף עם ניידות מוגבלת אבל אחד שנותן הרבה יותר בהתקפה מ-4.5 זריקות למשחק.

החדש – למרקוס אולדריג'. מצד אחד מינוס בהגנה, מצד שני בדומה לדיאנדרה יחסית חזק ואפשרות לא פחות טובה מול האמבידים והדיוויסים של הליגה (זאת אולי הבעיה הגדולה ביותר של הנטס, אגב). הוא יכול להיות מסוכן גם בצבע מול שחקנים חלשים יותר או כאיום מהשלוש אחרי 36% סביר בסן אנטוניו, כשבברוקלין הוא יקבל מבטים טובים יותר כי הקבוצה טובה יותר. יכול לפתוח משחקים, גם אם לא לסגור אותם.

החדש (אבל קצת פחות) – בלייק גריפין. לא שיחק כסנטר במהלך הקריירה ויחסית סביר בדקות שלו בברוקלין, כשיכולת המסירה בולטת לטובה. כתבתי בעבר שהייתי רוצה לראות דקות שלו בנפרד מהארדן, מה שיתן לברוקלין פליימייקינג טוב במשך 48 דקות, וכסנטר בסמול-בול שמוקף בקלעים הוא יכול להיות מסוכן. הבעיה נשארה בהגנה כשהוא לא מספיק פיזי או נייד, בדומה לכל שחקן כאן חוץ מקלאקסטון. ברוקלין תהיה קבוצת התקפה מדהימה בכל סיטואציה כי יש לה את הארדן, דוראנט וקיירי אירווינג. לכן התרומה המרכזית של גריפין תהיה מול החמישיות השניות, כששניים משלושתם או כל השלושה נחים.

המבטיח – ניק קלאקסטון. 15 משחקים בלבד העונה, אבל מלא פוטנציאל. הוא מספיק מהיר בשביל להחליף על כל שחקן, משהו שאוהבים לעשות בברוקלין, וממעט לעשות עבירות. קלעו עליו ב-20% בבידודים, נתון מדהים, והוא עשה חיים קשים לכל שחקן הגנה. קלאקסטון בן ה-21 הראה ניצוצות גם בהתקפה וסגר לא מעט משחקים עבור הקבוצה של נאש. יכול להיות שנראה את הפריצה הגדולה שלו בפלייאוף הקרוב והוא בהחלט שחקן שצריך לקבל עוד הזדמנויות, למרות שלא בטוח שהוא מי שיעצור את הביג-מנים היריבים. הוא בכלל לא שיחק עד ה-23.2 וההגנה יכולה להרוויח לו מקום בחמישייה.

המנוסה – ג'ף גרין. בדומה לקלאקסטון יכול להחליף על הרבה שחקנים, אבל נדחק לשולי הרוטציה שברוקלין בריאים ובצדק מסוים. למרות זאת, היה נהדר בפלייאוף האחרון כסנטר בקבוצת סמול-בול וקולע ב-41% נהדר מהשלוש העונה. זה יכול להביא לו דקות כשהנטס ינסו לרווח את המגרש, אבל יש להם אפשרות יותר מסקרנת ממנו כשדוראנט משחק כסנטר.

הפאוור גארד – ברוס בראון. רק 1.93 מ' ולא "סנטר" בשום צורה, אבל משיג נקודות כפינישר בפיק-נ'-רול ויחסית אקספלוסיבי. יכול להיות מיס-מאץ' מול חלק מהיריבות כשחקן שגורם להגנות לחשוב וגימיק נחמד, אבל קשה לי לראות אותו משחק ליד הארדן, דוראנט, אירווינג וג'ו האריס בהרכב שיהיה בעייתי בהגנה.

אנחנו קונים את זה?

שני דברים שבולטים לאחרונה באן.בי.איי.

הקינגס משחקים טוב. מצד אחד ניצחו 7 מ-8 האחרונים, מצד שני היו להם יריבות קלות (קליבלנד פעמיים, אטלנטה, וושינגטון, גולדן סטייט בלי קרי וגם בוסטון, סן אנטוניו ופילדלפיה). יש שם שיפור בהתקפה והחמישייה של פוקס, הליברטון, הילד, בארנס והולמס עובדת מעולה, אבל אני לא בטוח שמול קבוצות חזקות יותר הם יחזיקו. תוסיפו לזה את הנטייה של הקינגס כל העונה לרצפים וקיבלנו קבוצה שמראה שיפור, אבל לא בטוח שהוא יספיק בשביל להכנס לתמונת הפליי-אין.

מילווקי מוכנה לפלייאוף. בניית הסגל של הבאקס טובה: מכל שחקני הרוטציה יאניס היחיד בלי קליעה מהשלוש, כמעט כולם שחקני הגנה טובים (חוץ מברין פורבס וג'ף טיג שהצטרף לאחרונה) ויש לא מעט כאלה עם ניסיון בפלייאוף. השילוב של טאקר נותן להם כלים בשביל להחליף וההחתמות של ריברס וטיג מחזקות את ניהול המשחק מהספסל. מבחינת סגל הם מספיק טובים והשקט היחסי, בזמן שהם מנצחים 13 משחקים מ-16, עוזר. גם כאן לוח המשחקים משפיע – הם הפסידו את רוב משחקיהם נגד קבוצות עם מאזן חיובי בניגוד ל-2 הראשונות במזרח או 3 הראשונות במערב, כשהרביעית לקחה אליפות שנה שעברה. סימניהשאלה עדיין שם, במיוחד בקשר לבודנהולזר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. תודה רועי. מעניין לקריאה.
    *
    כותב כאן קצת מתוך תחושה:
    לגבי ביג-מנים כמו אמביד. איכשהו הם לא נותנים תחושה של מי שיהפכו משחקים ויכריעו אותם. חסרה קצת "פליימייקריות" ויכולת להתחיל מהלך אחר מהלך כשהכל השתבש מול היריבה. מישהו צריך להביא להם את הכדור במקום שמתאים להם. זה אפילו מרגיש ככה גם לגבי יוקיץ' – אבל לידו יש את מוריי שעם כל חוסר היציבות יכול להתפוצץ במשחקים מאתגרים.
    אז אולי פחות חייבים לעצור אותו ויותר את הכדור שמגיע אליו?
    *
    דבר נוסף – הבולס של ג'ורדן, שלקחו את כל האליפויות בתקופת הסנטרים הגדולים – השתמשו בעדת סנטרים (בינוניים? מחליפים? ליגה ג?) כדי לשחוק את היואינגים והשאקילים של זמנם. אולי הרוטציה העמוקה של ברוקלין של סנטרים שלא באמת יכולים לעצור את אמביד משחק שלם, יכולים לשמור על רעננות ברוטציה מולו. בהנחה שהוא בכלל יירצה לשחק בפנים או שברוקלין תחליט לנסות לעצור אותו ולא לעקוף אותו מכל כיוון בהרכב נמוך…
    *
    כאמור, בעיקר תהיות שלי.

      1. כנראה שגם פרדו, קרטרייט, לונגלי ונשאר היו יותר מוכווני הגנה מכל מי שיש בנטס… אבל מבחינת שיטה זה לא משהו שלא נעשה.

        1. בועידה השתתפו גם וינינגטון, בריאן (הנעדר) ויליאמס ואפילו באחת העונות רוברט פריש.
          והאבחנה שלך נכונה לדעתי.

    1. גם גולדן סטייט 2015 עבדה עם עדת סנטרים בינוניים מינוס שכל אחד נתן משהו אחר (מוריס ספייטס, פייסטוס אזילי, אנדרסון ורז'או ודייויד לי אם אני לא טועה).
      לגבי עדת הגבוהים של ברוקלין- לדעתי, ההחתמה של למרקוס נועדה לאפשר משחק עם 5 שמהווים איום אמין מבחוץ בראייה לדעתי לגבי אמביד- האם יצליחו בסדרה להוציא אותו לשמור על שחקן חוץ, מה שהוא מתקשה בו וגם מעייף אותו. בזה, ביכולת השמירה על שחקני חוץ, אין שני לדייויס.

  2. תודה רועי. הקינגס לאחרונה מתחילים להראות מהפוטנציאל שיש שם. כמו שציינת סימן השאלה במילווקי הוא המאמן גם בעיניי, מאמן עונה רגילה נפלא אבל בפלייאוף שצריך לעתים לשנות ולשבור תבניות בודנהולזר מתקשה .

  3. אנדרה דראמונד יודע מה הוא עושה ולמה בחר בלייקרס. הוא יכול היה לקבל מלא דקות בהורנטס (וכנראה לעוף בסיבוב הראשון) או בבוסטון. בלייקרס יש לו אפשרות לזכות בטבעת כסנור פותח ולתת ריצת פלייאוף ארוכה. על הדרך גם להוכיח שהוא מסוכל להיות אפקטיבי במועמדת לתואר.
    .
    דארון פוקס עשה השנה קפיצת מדרגה. חבל רק שהסגל שלהם לא קפץ יחד איתו (וד"ש לבאגלי…). פוקס נראה שהוא מאוד התחזק בפלג הגוף העליון. אם בעבר הוא בעיקר הסתמך על המהירות הסילונית שלו, אז היום הוא מסוגל לספוג את המכה מהמגנים ולהמשיך את התנועה לסל.
    .
    הסכל השנה של מילווקי נראה מאוד עמוק ואיכותי. אולי הטוב ביותר שהיה סביב יאניס אי פעם. עכשיו זה תלוי בהופעות של יאניס בפלייאוף וליכולת ההתאמות והאלתור של בודנהולצר.

    1. דראמונד ימצב את עצמו כנגר בלייקרס. לדעתי זה לא יעשה טוב לחוזה הבא שלו (או להתקדמות שלו כשחקן) אבל הוא רוצה לשחק עם הגיבור ילדות שלו ולקחת אליפות אז זה מה יש.

      בינגו על פוקס ומלווקי, אבל אותי מה שמדאיג (אם הייתי אוהד של מלווקי לכל הפחות) זה האנמיות שיאניס נכנס אליה מדי פעם.

  4. אם היית רואה משחק/משחקים של הלייקרס העונה היית מבין שמארק גאסול הוא לא יותר מאכזבה קולוסאלית
    הלייקרס הייתה חייבת ביג מן נוסף
    הלייקרס מכוונת לאליפות, שום כיוון לשום עונה רגילה
    מתיחסים הרבה להראל אבל הרכב הגבוהים הכי יעיל של הלייקרס מול סמול-בול זה בגלל מוריס ודיוויס
    עם כל הכבוד ליריבות השונות אין קבוצה עם פתרון הגנתי גם ללברון וגם לדיוויס, היכולת של דיוויס לעשות סל על כל שומר מכל באלטה הביאה לליייקרס אליפות.
    מאחר והצפי הוא לשחק מול קבוצות כמו יוטה או דנבר ההחתמה של דראמונד מצויינת.
    בסדרה אפשרית מול הקליפרס הביג סייז של הלייקרס יכול להיות יתרון
    כרגע הלייקרס צריכה עוד גארד (KCP לא פוגע בטבעת כבר חודשיים)
    אברלי בראדלי יכולה להיות התוספת האחרונה בפזאל למרות שהלייקרס עוקבת אחריי אורלנדו ואוטו פורטר ג׳וניור
    אם הוא יגיע זה יהיה מגעיל ת׳שועלים אבל את מי זה מעניין כשרוצים אליפות

    1. ראיתי יחסית הרבה משחקים מלאים של הלייקרס העונה, היה אחלה. גאסול אכן מאכזב, לא סותר את מה שכתבתי כי אני עדיין חושב שהוא יקבל דקות בפלייאוף. סיכוי לא רע שאני טועה, ווגל אמר עכשיו שדראמונד יפתח (מה שיהפוך את גאסול בפועל לשלישי ברוטציה), אם זה יעבוד גם ליד AD ולברון אז יכול להיות שימשיך בפלייאוף. נחיה ונראה

      1. ווגל הוכיח שהוא מאמן לא מקובע בפליאוף הקודם
        כשהיה צורך הוא אפסן את הגבוהים בסדרה מול יוסטון וכשהיה צריך הוא נתן את הבמה להווארד על חשבון מגי שהיה הסנטר הפותח בשנה שעברה.
        בגלל שלברון יכול לשחק גם כגבוה יש ללייקרס גמישות מטורפת בקו הקדמי.
        הארל זה נחמד, הוא סקורר אבל בפלייאוף כמות הדקות שלו תרד
        מוריס היה הפתרון הכי יעיל כגבוה שגם שומר וגם קולע שלשות (הוא בקושי קולע … אבל היו לו משחקים שתפר 4-5 שלשות)
        עם כל הכבוד לגבוהים המפתח של הלייקרס תלוי ביכולת לקלוע 12 שלשות למשחק באחוז סביר

  5. אחלה מחשבות, תודה רבה רועי.
    מיי טו סנטס:
    א. מה שג'ונתן כתב למעלה – לדעתי זה הרבה עניין של טריות – כל מה שהנטס צריכים מלמרקוס, גריפין, קלקסטון וג'ורדן זה לעשות חיים קשים לאמביד/דייויס/יאניס למשך כמה דקות, ו/או לקלוע כמה נקודות, לפני שהם מוחלפים על ידי שחקן אחר מהרביעיה הזו. בדקה ה-43 של המשחק כשדייויס כבר מותש ולמרקוס טרי זה בהחלט יכול לעבוד. כנ"ל גאסול/דראמונד מול יוקיץ'/גובר.
    .
    ב. עומק לצורך התמודדות עם פציעות – הסיכוי שלא תהיה לנטס פציעה לשחקן מפתח כלשהו, בנקודת זמן כלשהי במהלך הפלייאוף, נראית לי נמוכה מאד. בסוף ישחק לא בהכרח מי שהכי מתאים להרכב כזה או אחר אלא זה שיהיה בריא, ואז כשהוא יפצע יעלה זה שהיה פצוע קודם לכן והספיק להחלים.

    1. מסכים בהחלט – גם עם נקודה א (שכמו שציינת כבר דוסקסה למעלה) וגם עם נקודה ב – הנטס בעצם הצליחו סוג של לבטח את עצמם ממקרה של פציעה של אחד מהשחקנים הגבוהים, בכך שהוסיפו לקלחת את גריפין ואולדריג׳.

      1. יכול להיות שהם בכלל יחליטו לשחק סמול-בול.
        הטריק הוא גיוון והתאמות ועכשיו יש להם גם אם זה לא נראה מושלם.
        לא מדבר על סמול-בול שמזכיר את פארסת המיקרו-בול של יוסטון בעונה שעברה.

      2. השיקול לחלוקת הדקות בהחלט יכול לתת לכולם כמה דקות. בעניין הפציעות – "שכחתי" לציין גם השעיות… דוראנט הסתבך עכשיו עם מייקל רפופורט… גריפין עלול להמשיך ולקדם את קריירת האיגרוף שלו… קיירי יעלם לעתים… לפחות למרקוס סולידי

  6. תודה רועי
    מסכים לגבי דראמונד, יהיה שחקן חשוב בחלק משמעותי מהמשחקים. למשל מול קליפרס או פניקס בפלייאוף אם וכאשר.
    הבאקס מסקרנים, האם הסתדרו מנטאלית ויתנו פייט בגמר אזורי ומעלה?

  7. לגבי הנטס, איכשהוא קדה לי להאמין שהרכב מאולתר ובסיכון לפציעה של כוכב בפלייאוף יקח אליפות, אבל נראה

  8. אין פה מה להסתבך רועי.
    ברגע שלברון חוזר כל מה שאנדרה יצתרך לעשות זה לשחק חזק ולהיות מוכן לדחוק
    את הכדורים שיגיעו לו מתחת סל.

    לברון כבר הפך גבוה מוגבל כמו טריסטאן לאלוף.
    אין שום סיבה ששחקן כזה לא יביא לפחות את התרומה שהייתה לדוויט הווארד בעונה הקודמת.

  9. תודה רועי אחלה מחשבות. אני חושב שדראמונד לא ייתן הרבה ללייקרס אם הם בריאים. הוא שחקן לא איכותי מדי – אין לו את הקליעה של גאסול ולא את הרוע החיובי של האווארד (הרג את יוקיץ בבועה). לדעתי תוספת מינורית. לא בדראמונד ינוחמו אוהדי הלייקרס.

            1. אגב בוב גונן, מישהו סיפר לי שארגנו לו מסיבת הפתעה עם כל הכוכבים שעברו אצלו לדורותיהם לפני איזה שנה שנתיים. היתה התרגשות גדולה. לאוהד כדורסל מצוי זה היה כנראה נראה כמו הרבה אנשים גבוהים (חוץ מבוב, כן?) שלא ממש הצליחו בענף, אבל לעכברי כדורסל מהעמק אני בטוח שזאת היתה פצצת נוסטלגיה.

            2. צריך להוסיף, הרבה אנשים גבוהים, מתבגרים, מתקרחים עם תחילת כרס.

            3. לא תאמין אבל התקשרו אלי בעניין, לא הייתי במסיבה אבל שלחתי ברכה מצולמת, הכינו לו סרט. איש מיוחד ללא ספק

  10. אנשים פה לא נותנים מספיק כבוד לדראמונד.
    מכל ההחתמות בטרייד דדליין רק ווצ'ביץ באופן ברור יותר טוב ממנו.
    כמה שחקנים מורידים 15ריבאונדים שמתוכם 4-5 בהתקפה למשך כמה עונות פלוס 15נקודות למשחק.
    נכון שזה בדטרויט החלשה אבל המסה, הגודל וההתמצאות שלו יכולה לקנות לו מקום ליד דיוויס ברוב הסדרות.
    אנשים שמשווים אותו להווארד של שנה שעברה ממש עושים לו עוול.
    הווארד כרגע שחקן של 10-15 דקות וצל של המפלצת שהייתה באורלנדו.
    קו קידמי של לברון,דיוויס ודראמונד תקצוץ כל קבוצה בריבאונד ובצבע.
    עמדות 3,4,5 בלייקרס הכי כבדות וגדולות בליגה בפער מפחיד, ומי שחושב שזה יהיה בעוכרם טועה ובגדול….

    1. אני די מסכים איתך, חוץ מווצ' זה השחקן הכי טוב בטרייד דדליין הזה.
      אבל, בלייקרס הוא יתופקד כנגר, וכזו גם תהיה התרומה שלו.

      1. ג'אבל מגי.
        בעונת 2019 הוא קלע 12 נק' למשחק (שיא קריירה) ב-62.5% אפקטיבי (הנתון השלישי בטיבו בקריירה).
        בעונה שעברה הצטרף דווייט האוורד לייקרס, והדקות התחלקו בין 2 הסנטרים.
        מגי קלע 6 נק' ב-64.2% אפקטיבי (הנתון השני בטיבו בקריירה) ודווייט קלע 7.5 נק' ב-73.5% אפקטיבי (נתון השיא בקריירה)
        .
        העונה מגי קלע 8 נק' למשחק ב-53.3% אפקטיבי.
        האוורד העונה קלע 6.7 נק' למשחק ב-57% אפקטיבי.
        .
        עכשיו צריכה להישאל השאלה –
        מה זה נגר?
        .
        איך שאני רואה את זה, הלייקרס יודעים להשתמש היטב בגובה נוסף לצד דייויס,
        גם בפלייאוף כאשר זה מתבקש.
        לדראמונד הנתונים הפיזיים לתת את מה שדווייט ומגי נתנו, ויותר מכך.
        גם בהתקפה, וגם בהגנה.
        .
        היה ויצליח ב-25 דקות בממוצע למשחק לנצל את ההזדמנויות שמשחק לצדם של דייויס ולברון יוצר,
        אני חושב שהוא ייתן בהתקפה תפוקת נק' + יעילות שלא נופלת מאלו שצמד הסנטרים נתנו בעונה שעברה, עם שיפור דרמטי ברב' ההתקפה של הקבוצה,
        ובהגנה הוא יעזור שוב להפוך את הצבע של הלייקרס לבלתי חדיר.
        .
        האם תרומה מזן זה הופכת אותו לנגר?

        כאמור,
        זו שאלה של הגדרה.
        אין ספק שלא יהיו לו כל אותן הזדמנויות של משחק בפוסט (משום מה הוא עושה את זה הרבה. ההצלחה שלו בפוסט, היא מהפחות מוצלחות בליגה),
        כך שהוא לא יהיה שחקן "יוצר".
        .
        אישית, אני לא רואה פחיתות כבוד בלהיות "מסיים".
        על אחת כמה וכמה כאשר מכניסים לחשבון חלקי משחק נוספים כמו הריבאונד בהגנה ובהתקפה,
        ואת הצד ההגנתי של המשחק.

        1. בול.
          *
          פעם חשבתי שהרבה אסיסטים מעידים על אינטלגנציית משחק.
          בואכה קליי תומפסון – מסיים גאון (פלוס הגנה) שמבין איפה למקם את עצמו כדי שהמגן יהיה קילומטר מאחור והכדור יישלח אליו בלי הפרעה לשלשה פנויה.
          כנראה שגם רג'י מילר היה צריך להדליק נורה אדומה לגבי השגיאה שלי. הרבה לפני.
          *
          אי אפשר כנראה להיות מסיים מצויין בלי פליימייקר טוב. הווריירס רצים עם סטף ודריימונד. אבל מישהו שיודע לתפוס את הכדור ולהפוך אותו לנקודות יעילות זה נכס. בין אם הוא סנטר או גארד.

          1. מסכים. שחקנים שיודעים איפה למקום את עצמם בשביל ליצור שלשות פנויות ולקלוע אותן מעקמים את כל ההתקפה של היריבה. גם דאנקן רובינסון, לפחות בעונה שעברה, היה כזה. אמנם פחות טוב

        2. מה זה 'נגרים' זו אכן שאלה מצויינת שאפשר (ורצוי) לכתוב עליה דוקטורט.
          אבל בכל הקשור למגי והווארד של השנה שעברה, דווקא כאן אני חושב שזה מקרה קלאסי של יודעים שזה זה כשרואים את זה.

  11. עשיתים מאנדריי דראמונד נגר/סנדלר …
    בטח לא הביאו אותו בשביל העונה הרגילה ..אתם רואים סרט שהוא תורם פחות מג'בייל מגי/דוויט הווארד או גאסול זצ"ל??
    זה מלך הריבאונד כמה שנים ברציפות !
    חיזוק משמעותי ביותר לליקרס , עם פרונט ליין של דראמונד+דיוויס+לברון רוב הקבוצות יתקשו …אם כבר מונטרז הוא שחקן לעונה רגילה , בפלייאוף כשמתחיל המשחק הפיסי הוא מתקשה כי הוא אנדרסייז.
    קבוצה כמו ברוקלין עם כל הרוסטר המשובח שלהם על הנייר , בעצם לא משחקת ולא מתורגלת בהרכב השחקנים הזה. אני לא רואה סרט שאם הם תוך עשרה משחקים לא מתחילים לתרגל את הסגל המלא הם לא נופלים בפלייאוף.
    העונה מתחילה להיגמר והם אחרי 45 משחקים לא מתורגלים בכלל עם השחקנים. אם מישהו חושב שפתאום כולם יתלבשו שבוע לפני הפלייאוף ואז זה נדבק תוך שבוע ,אז הוא טועה. הקבוצה צריכה להיות מגובשת עם כל הרכב השחקנים וזה פשוט לא קורה. דוראנט לא שיחק עונה שלמה וגם השנה הוא חצי מהזמן בחוץ וזה הכל חוץ ממעודד .

    1. נקודה חשובה ונכונה בנוגע לנטס. הם יצטרכו עד סוף העונה לתרגל לפחות 20 משחקים בסגל מלא, אחרת קשה לראות איך יסתדרו בפלייאוף.

  12. תודה רועי
    הנקודה בשני המקרים (לייקרס ונטס) היא גיוון. תנסה מולם סמול בול ? אז דייויס לברון והראל . תלך בגדול אז גאסול/דראמונד.
    בנטס זה בלייק / אולדריג' / קלארקסטון ואז המצ' אפ משחק לידיים שלהם כי להם יש את השחקנים שיסתדרו כשמהשחק המסודר לא עובד.

  13. בס"ד
    תודה רועי.
    דראמונד לךי דעתי ממש לא מוערך מספיק פה.
    הם צריכים ממנו הגנה וריאבונד, ושיקלע זריקות חופשיות.
    הוא לא צריך לקלוע 20 נק' במשחק, והוא יתאים במצבים מסוימים מצויין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט