אירועי דיומא – 28.03.2021 ישראל-סקוטלנד, סוויט 16 במכללות, סנוקר, אופניים, ו-NFL

מוקדמות המונדיאל/ צפריר אוזדובה

ישראל- סקוטלנד (21:45)

סקוטלנד הקשוחה מגיעה לארץ למשחק שחייבים לנצח. אחרי ההפסד לדנמרק אם לא ננצח את סקוטלנד אי אפשר אפילו לפנטז על העפלה למונדיאל. רוטשטיינר טען היום ״הבנו מה צריך לשפר״ ובאמת נקווה שישראל תיראה יותר טוב הערב. הסקוטים שבמשחק הראשון יצאו בתיקו שתיים מול אוסטריה מאוד לחוצים. הם מבינים שאיבוד נקודות היום וכל הטורניר יהפוך בשבילם למרדף. רוטשטיינר טוען שעדיין לא החליט אם לשנות את ההרכב אבל גם מכיוון שהיה קצת פצוע יש מצב שדאבור יפתח על הספסל ושון וויסמן שעובר תקופה טובה ב וואידוליד יפתח במקומו. אם יש סיבה לאופטימיות היא שבנובמבר האחרון סקוטלנד הגיעה לפה במסגרת טורניר ליגת האומות והפסידה לישראל 1-0 משער של סלומון.

גיאורגיה- ספרד (19:00)

אחרי התיקו המאכזב מול יוון שהפך את בית ב׳ לצפוף יותר והביקורת הנוקבת של התקשורת בספרד על הנבחרת (שיחקה לרוחב כמו קבוצת כדוריד) הנבחרת של אנריקה יוצאת למשחק נוח יותר מול גאורגיה שהפסידה לשבדיה 1-0 במחזור הראשון. ראמוס שנפצע מול יוון אמור להיעדר בספרד.

בולגריה- איטליה (21:45)

משחק מסקרן מבית ג׳ יפגיש את איטליה של מאנצ׳יני שנמצאת בכושר מדהים עם בולגריה של יאסן פטרוב. בעוד איטליה ניצחה את צפון אירלנד 2-0 במחזור הקודם די בקלות בולגריה הפסידה בבית 3-1 לשוויץ ונראה שרגעיה הגדולים מאחוריה. במפגש הקודם במוקדמות היורו ב 2015 איטליה ניצחה 1-0 באיטליה ובבלוגריה המפגש הסתיים בתיקו 2.

כדורסל מכללות / עידו גילרי

4 המשחקים האחרונים על הכרטיס לרבע הגנר.

איזור מערב:

21:10: (1) גונזגה – (5) קרייטון הבלוג'ייז היו רחוקים מלהרשים בשני המשחקים הראשונים שלהם וזו תהיהי הפתעה גדולה אם יצליחו לחלוף על פני החבורה של מארק פיו. עבור הבולדוגס זו תהיה הפעם הראשונה מזה זמן רב שיפגשו יריבה ראויה. הם יקוו לא לגלות שהם לא מוכנים לרגע הזה.

4:45: (6) סאות'רן קליפורניה – (7) אורגון סביר להניח שהיו מעטים ספורים שהאמינו שהמפגש הראשון בטורניר בין שתי קבוצות מאותו קונפרנס יהיה דווקא מהפאק12. אבל טירוף של מרץ' יש חוקים משלו. הטרוג'אנס ימשיכו להסתמך על אוון מובלי (ואחיו) שינסה להמשיך לשפר עמדות בדראפט. מצד שני לדאקס מאורגון יש צוות מנוסה של סניורים וג'וניורים שאולי לא יייבחר בדראפט אבל יכול לחלום על פיינל פור. כשהשתיים נפגשו מוקדם יותר העונה ידם של שחקני USC הייתה על העליונה.

איזור מזרח

0:00: (1) מישיגן – (4) פלורידה סטייט המפגש הזה יכול להיות שקול בהרבה ממה שהפרש הדירוג מרמז. חניכיו של ג'וואן הווארד מציגים את אחת ההתקפות היעילו תוהמאוזנות במכללות עם הסנטר הצעיר האנטר דיקינסון במרכזה וצוות קטלני של מידי שלשות סביבו. גם לסמינולס התקפה מאוזנת שיודעת לקלוע מבחוץ. האם זה יספיק להפתעה?

2:15: (2) אלבמה – (11) יו סי אל איי הקרימסון טייד בעונה מצויינת מבחינתם כבר הפסידו לקבוצה אחת מהפאק12 העונה (סטנפורד) ונינסו להימנע מהפסד נוסף כזה מול הברואינס שמגיעים במומנטום אדיר מפתיחת הטורניר אחרי שהגיעו אליו עם 4 הפסדיםן רצופים.

משחקי אתמול:

אזור מידווסט

(8) לויולה שיקגו 58 – (12) אורגון סטייט 65 הביברס ממשיכים לרכב על הגל כל הדרך לעלית אייט לראשונה מבחינתם מאז שהטורניר עבר למתכונת של 64 קבוצות. זו גם הפעם השניה בלבד בהיסטוריה שמדורגת 12 עולה לשמונה האחרונות. זה לקח מחצית שלמה עד ששתי הקבוצות נזכרו שהמטרה היא לשים את הכדור בסל. במחצית התוצאה עמדה על 16-24 לטובת אורגון סטייט. הראמנבלרס עוד ניסו להתקבמבק אבל שחקני אורגון סטייט דאגו לשמור אותם מספיק רחוק עד לסיום. איתן תומפסון שוב הוביל את הביברס עם 22 נקודות. בלויולה זה היה יום מאכזב לכל מי שאינו קמרון קרוטוויג. הסנטר סיים עם 14 נקודות 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

(2) יוסטון 62 – (11) סירקיוז 46 הקוגארס תפסו פיקוד מוקדם ולמרות שסירקיוז חזרו לרגע למשחק בחצי הראשון ההגנה של יוסטון חנקה אותם והם ברחו שוב בלי להותיר לאורנג'מן תקוות שוב. הקוגארס הגבילו את האורנג'מן ל-28% מהשדה כשגם הם לא הבריקו התקפית. קוונטין גריימס הוביל את כל הקלעים עם 14 נקודות.

איזור דרום

(1) ביילור 62 – (5) וילאנובה 51 מחצית שנייה מצויינת של הברס אפשרה להם להפוך פיגור 23-30 לניצחון יחסית קל בסיום. דביון מיצ'ל חיפה על יום חלש של ג'רד באטלר עם 14 נקודות ואדם פלגלר תרם 16 מהספסל. את הווילדקאטס הובילו ג'רמיין סמואלס עם 16 נקודות וג'סטין מור עם 15.

(3) ארקנסו 72 – (15) אורל רוברטס 70 הגולדן איגלס היו על סף סנסציה נוספת והעפלה ראשונ האי פעם של מדורגת 15 לרבע הגמר אבל הרייזורבאקס התקמבקו בחצי השני. בשיוויון 70-70 יצ דקה לסיום ארקנסו יצאו להתקפה אחרונה שבסופה דבונ טה דיוויס קלע את סל הניצחון 4 שניות לסיום. מקס אבמס ניסה שלשה מנצחת שהייתה שולחת את כולם לחגיגות היסטריות אבל לשווא – הכדור לא נכנס. ג'יילן טייט היה מצויין אצל הרייזורבקס עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים. דבונטה דיוויס שקלע את סל הניצחון רשם 16 נקודות עם 8 ריבאונדים והשניים חיפו על יום חלש של מוזס מודי שסיים ב4 מ-20 מהשדה ו-14 נקודות. עבור הסינדרלה מאורל רוברטס מקס אבמס צלף 25 שכמעט והספיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר גמר הסבב – הגמר

15:00, 21:00: ניל רוברטסון-רוני אוסליבן (שידור בלינק הזה)

חצי הגמר השני של אתמול, שהפגיש את רוני אוסליבן עם בארי הוקינס, היה מותח, דרמטי וקשוח, בניגוד מוחלט לקודמו. שני השחקנים התנהל בשוויון מוחלט עד לסשן הערב, שם היה זה "הנץ" הוקינס שפתח מבערים, והגיע עד לפריים אחד מניצחון. אלא שאז רוקט רוני התעורר (גם בזכות קיק אומלל של הוקינס), וניצח ארבעה פריימים ברציפות, כולל האחרון הדרמטי, על מנת לנצח באחד מהמשחקים הטובים שראינו.

הגמר היום, בין רוני אוסליבן לניל רוברטסון, יפגיש שניים מהשחקנים האיכותיים ביותר שיש לענף להציע. את אלוף העולם אוסליבן אין צורך להציג – מדובר כנראה בשחקן הגדול ביותר אי פעם, המצליח לשמור על איכות, ויש לומר גם עקביות, בגיל 45. בעונה זו הוא גם מגיע להישגים נאים, אם כי הצליח להפסיד בארבעה גמרים של טורנירים, לא סימן מעודד. האוסטרלי שממול גם הוא אלוף עולם, ואחד שנמצא בצמרת באופן קבוע. בטורניר זה הוא השמיד את שני השחקנים שמולו בקלות, עוד סימן לא מעודד לאלוף העולם. מה שבטוח זה שנקבל כאן משחק התקפי, פתוח ומהנה עד מאד.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של קטלוניה – קטע 7 ואחרון

קטע 6 של אתמול היה קטע גבעי מתגלגל עם סיום במישור. קבוצת הבריחה נתפסה בשלב מוקדם יחסית ע"י הדבוקה, שהצליחה גם להתגבר על מתקפות של רוכבים בודדים לקראת הסיום, מה שהביא למיאוץ המוני בסיום. כאן היה לנו פייבוריט ברור בדמותו של פטר סאגאן, שהצליח לגבור בקלות יחסית על כל מתחריו. דאריל אימפי מ-ISN וחואן מולאנו מהאמירויות השלימו את הפודיום. לקטע כצפוי לא היו השלכות על ה-GC, ולפיכך אדם ייטס עדיין מוביל, ואחריו פורט (45+), תומאס (49+), ואלוורדה וקלדרמן (1:03+), צ'אבז (1:04+), אלמיידה (1:07+), קארתי (1:20+), קוס (1:29+) וסיימון ייטס (1:32+).

קטע 7 הוא הקטע הנועל של המירוץ. הקטע מתחיל ומסתיים באופן מסורתי בברצלונה, כשהסיום כולל את שש ההקפות סביב המונז'ואיק, הלא הוא הר היהודים, ואחריו סיום במישור. מדובר בד"כ בקטע מהנה למדי, כשהטיפוס הקצר והתלול של ההר מהווה מצע להתקפות מרובות. קשה להמר מי יזכה כאן היום, היות ולא מדובר בקטע GC. אך די ברור שתמונת ה-GC אמורה להישאר בעינה, עם שלושת רוכבי אינאוס על הפודיום, כשאדם ייטס על המדרגה העליונה. שידור ביורוספורט ב-13:30.

מירוץ גנט-וובלחם

קלאסיקות האביב בבלגיה ממשיכות להיערם בקצב מסחרר, והיום נקבל שם את מירוץ גנט-וובלחם. המירוץ גם כאן כולל מספר טיפוסנים קצרים ותלולים, אך בניגוד לרוב הקלאסיקות במדינה, כולל סיום ארוך במישור. מכאן שהתסריט הצפוי למירוץ אמור להיות שונה ממה שראינו ביום שישי בהארלבקה, עם הניצחון של קאספר אסגרן, שהגיע אחרי "בית ספר" מרשים של קבוצת קוויק סטפ, וצפוי הפעם לכלול מיאוץ סיום בהשתתפותם של המאיצים הטהורים יותר. אין זה אומר שסיכויי הניצחון של הקבוצה הבלגית פחתו – להיפך, היא הפעם מביאה לכאן את המאיץ הטוב בענף כרגע, סם בנט. האירי יקבל מולו שורה ארוכה של מאיצים, כפסקל אקרמן, וואוט ואן ארט (הפעם ללא יריבו הגדול מתיו ואן דר פול), רקנו דמאר, מייקל מתיוס, מאדס פדרסן (זוכה השנה שעברה), אלכסנדר קריסטוף, ג'אקומו ניצולו, בראיין קוקאר ויאספר פיליפסן. גם מקומם של הקלאסיקנים לא ייעדר כאן, ומהם נקבל רוכבים כואן אוורמאט, נסן, סטויבן, לאמפר, שטיבאר, ז'ילבר, דגנקולב, דגנקולב, בטיול וטרפסטרה. קבוצת ISN תיוצג כאן ע"י ספ ואן מארק ואנדריי גרייפל. שידור ביורוספורט ב-15:20.

מנחם לס / NFL פוטבול

*הקוורטרבק זאק וילסון הפליא אתמול במבחן של 60 מסירות שהוא השלים 58 מהן ב-DEEP ROUTS, CROSSING ROUTS, SLANTS, CURLS, ו-WHEEL ROUTS, וכמעט בטוח הבטיח את בחירתו כמס' 2 אחרי טרוור לורנס, הקוורטרבק של קלמסון. הקבוצה שתיבחר בו תהיה הניו יורק ג'טס.

*סן פרנציסקו ניינרס עשו טרייד של בחירתם על מנת לרכוש את הבחירה ה-3 של מיאמי. זוהי עונה של קוורטרבקים מצויינים בדראפט, וברור שטרווד לורנס מקלמסון ייבחר ע"י ג'קסונוויל. הניו יורק ג'טס בוחרת שנייה ולאחר המבחן הנפלא של הקוורטרבק זאק וילסון, הוא יהיה כנראה הבחירה שלהם. אבל ישנם עוד שני קוורטרבקים מצויינים בדראפט – ג'סטין פילדס וטריי לאנס. ז"א שאפילו אם הג'טס בוחרת בוילסון, ישנם פילדס ולאנס, שכל אחד מהם יהיה כמעט בטוח קוורטרבק העתיד של הקבוצה הבוחרת בו, וזו בדיוק המטרה של הניינרס: לבחור בדראפט עוד חודש את קוורטרבק העתיד שלהם.

פוטבול מכללות / מנחם לס

מאמן המכללות האגדי האוארד שנלנברגר הלך לעולמו בגיל 87. הוא הוביל את אוניברסיטת מיאמי לאליפות המכללות ב-1983, אחת מחמשת האליפויות שלהם. אח"כ הוא הוביל את לואיוויל לפיאסטה בול ונצחון על אלבמה ב-1990. אני הכרתי אותו כשלימדתי כפרופסור אורח בפלורידה אטלנטיק יוניברסיטי כשהוא הגיע והתחיל תכנית פוטבול שתוך 6 שנים זכתה בשני נצחונות BOWL בק-טו-בק.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה לכולם!
    1. חייבים לנצח הערב את סקוטלנד בשביל לשמור על המוראל לפחות. השאלה היא מי יכול לייצר מצבים לחלוצים בהיעדרו של גולסה, השחקן היצירתי ביותר שעש לנבחרת הזו, לצד סולומון?
    פרץ יותר מדי עסוק בעניינים הגנתיים, מאלחמיד את טיבי בע"מ אין ציפיות גבוהות, נאתכו ימשיך לשעמם (עם הכבוד הראוי אליו, אחלה בן אדם עושה רושם), דסה רמה מעל כולם ויכול לספק מסירה או הגבהה לנגיחה של זהבי (אופצייה אחת לשער), וסולומון יכול במבצע אישי להוביל לפנדל או לשער.
    מכבר לשני התרחישים האלה מה (ומע) עוד יכול להוביל לשער ישראלי? אין לי מושג..

    2. פאקו, "את אלוף העולם אוסליבן אין צורך להציג – מדובר כנראה בשחקן הגדול ביותר אי פעם" – 'אולי'?? יש ספק בעניין?

    1. וזה מדבר על 'מאיפה יגיע השער (אם בכלל) יותר מכל דבר:
      ההרכב המלא – אופיר מרציאנו; אלי דסה, איתן טיבי, דור פרץ, עופרי ארד, סאן מנחם; נטע לביא, ביברס נאתכו, מנור סולומון; שון וייסמן, ערן זהבי.

    2. תודה ובהצלחה בנבחרת
      לינוי אשרם עם עוד מדלית זהב בתחרות בסופיה, מקווה שתביא זהב גם באולימפיאדה.

    3. הסקוטים הם נבחרת חוץ חלשה מאוד, בערך כמו ברמה של ישראל. בשני המשחקים שהם שיחקו פה מול אותו הרכב (כמעט) של הנבחרת, זה נגמר בניצחון יחסית דומיננטי שלנו. מאמין שהרצץ הזה ימשיך היום כדי שלווילי רוטנשטיינר יהיה סיבה להגיד שהשיטה שלו טובה כי השגנו 6 מ-9 בחלון הזה

  2. הדבר האחרון שהכדורגל פה צריך זה ניצחון על סקוטלנד, עוד עלולים להתחיל להאמין ולחשוב שהכדורגלן הישראלי היא באזור חיוג של ספורטאי מקצועני.
    הכדורגל פה ברמה כל כך נמוכה שרק השפלות חוזרות ונשנות ילמדו את הכדורגלן הישראלי טיפה צניעות ומשם אולי יהיה אפשר לצמוח.
    בנוגע לספרד, זו הייתה ונשארה הנבחרת עם הכדורגל הכי משעמם בהיסטוריה.

      1. אני דווקא מסכים שספרד משעממת בדו קרב רציני עם יוון על המשעממת ביותר. מראה איך ברצלונה הייתה נראית בלי הברק של מסי.
        נבחרת ישראל בכדורגל בניגוד לנבחרת בכדורסל תמיד נותנת לי את ההרגשה שזה לא חשוב כמו שחשוב לאוהדים לנצח. וקשה לי להתחבר לזה. ועדיין כל פעם כמו כולנו אני נופל בפח ומפתח ציפיות

        1. האמת? אני כבר מזמן לא מפתח ציפיות ואז לא נופל.
          להשוות את הנבחרת היום לזו שהיתה בשנות התשעים? וגם היא עם כל הסטארים לא הצליחה.

        1. כן.. מתחבר למאמר שכתבתי חא מזמן. אפילו בשיאה, רוב הזמן היא נראתה מערכת משומנת של פקידים אפורים ודייקנים.

  3. מאדס פדרסון לא יוכל להגן על תוארו בגנט וויבלחם אחרי שטרק סגפרדו ובורה נאלצו לפרוש בעקבות בדיקות קורונה חיוביות. שתי קבוצות מאד חזקות בחוץ מה שגנראה יפנה עוד יותר את השטח לזאבים אבל גם נותן הזדמנות לקבוצות כמו ISN.

  4. בינתיים בייק אקסצ'יינג עושים אמבוש לקוויק סטפ ומפצלים את הפלוטון ברוחות. מתיוס עם הרבה עזרה מקדימה בתוספת ון ארט, טרנטין, קונג\ סאתרלין וניזולו יכולים להוות אתגר. מה שכן בנט שם מקדימה אבל יהיה לו קשה לבד.

  5. הלילה יש גם שני משחקים מעניינים מארגנטינה.
    ריבר פלייט-ראסינג. ספורט 3. 00:25.
    ריבר פלייט מגיעה לאחר ניצחון חוץ מרשים 1:6 נגד גודוי קרוס כאשר רפאל סנטוס בורה מבקיע ארבעה שערים.
    יש לציין כי מרסלו גז'ארדו, מאמן ריבר, שזכה כמעט בכל גביע אפשרי לא זכה עדיין באליפות בארגנטינה.
    .
    אינדפנדיינטה-בוקה ג'וניורס. ספורט 3. 02:55.
    בוקה מגיעה לאחר הפסד ביתי לטאז'רס קורדובה 2:1. את שער הניצחון הבקיע הקולומביאני דייגו ואלוז'ס ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית השניה.
    את אינדפנדיינטה מאמן הותיק חוליו סזאר פאלסיוני, מאמן בוקה בעבר. הוא הסתכסך עם ריקלמה.
    .
    כזכור. בארגנטינה יש טורניר שמורכב משני בתים בני שלוש עשרה קבוצות כל אחת. לאחר שנים עשר מחזורים פלוס 'דרבים' (לדוגמה: ריבר בוקה. רוסריו-ניואלס וכו').
    ארבע הקבוצות הראשונות בכל בית עולות לשלב הבא ובמשחקים ביניהן תיקבע 'האלופה'.
    הן ריבר והן בוקה מצויות במקום השישי בלבד בבית שלהן.
    https://www.ole.com.ar/estadisticas/futbol/primera-division.html

    1. תודה רבה אמנון. נוסיף את חוליאן אלברז שהיה מדהים נגד גודי קרוז את הנס שאפשר לבוקה לחלץ תיקו נגד ריבר והעובדה שבסופר קאפ לפני שלושה שבועות ראסינג קיבלה חמישייה מריבר.
      חבל שמשחקי המוקדמות נדחו. התגעגעתי לאלביסלסטה

      1. ובנוסף על הנוסף צריך להזכיר כי בוקה היא אלופת שני הטורנירים האחרונים (ליגה שלמה ולא אפרטורה וקלאוסורה) ואלופת טורניר גביע דייגו ארמנדו מראדונה שקדם לטורניר הנוכחי.

  6. אמנם לא הוזכר אבל עוד רגע יערך בקטאר מרוץ מוטו גראן פריקס. האם האגדה ולנטינו רוסי שיוזנק רביעח יצליח לעמוד בפעם המאתיים על הפודיום? במוקדמות נופץ שיא המסלול על ידי ארבעת הראשונים כולל רוסי, מה שמבטיח מירוץ אדיר אנדרנלין ופטרול. https://www.motogp.com/en/news/2021/03/27/bagnaia-smashes-losail-lap-record-for-maiden-motogp-pole/364969

  7. הביאו נגר חסר מושג להיות מאמן נבחרת ישראל, משחק בהרכב הזוי מאוד.
    במקום לשחק עם 4-3-3 פותח עם הרכבים משונים ושונים.
    מה רע בהרכב מהצורה
    מנחם ארד/טיבי אלחמיד דסה
    לביא
    נאתכו/אבו פאני פרץ
    סולומון וייסמן זהבי (לפי דעתי עדיף זהבי במרכז וחזיזה/שחקן כנף נוסף).
    במקום לפתוח עם ההרכב הפגום שלו.

  8. תודה לכולם ניהול משחק קטסטרופלי של המאמן למשל עשה 2 חילופים בהפרש כמה דקות וכך לא נותר עם אופציה לחילופים נוספים
    ננסה להסביר מותר להחליף 5 שחקנים אך בתנאי שעושים שם ב 3 פעימות שונות לא כולל מחצית על מנת לא לעכב את המשחק הסקוטים עשו 5 חילופים והישראלים רק 3 …ובסוף שארד נפצע ישראל לא יכולה הייתה לבצע חילוף.

    חבל

  9. על כדורגל דובר
    נעבור לסוף שבוע בכדורסל
    נתחיל ביורקאפ
    וירטוס בולוניה ניצחה בחובנטוד 84-78 והשלימה 0-2 בסדרה לאחר 75-80 באיטליה במשחק הראשון
    עוד קבוצה שהעפילה לחצי הגמר היא קנריה שגברה על לבלואה הצרפתית 64-66 ביתי לאחר 84-74 בצרפת בתחילת השבוע

    2 סדרות יילכו למשחק מכריע

    קובאן ניצחה את קאזאן 74-86 לאחר שקזאן ניצחה בביתה 88-94
    המשחק המכריע ישוחק ביום רביעי ב 19.00

    הסדרה המעניינת ביותר היא בין מונאקו לבודצנוסט המונטנגרית במפגש הראשון בצרפת הפתיעו המונטנגרים 77-76
    מונאקו ניצחה במונטנגרו 74-64
    והמשחק המכריע ישוחק בצרפת ביום רביעי ב 19.00 (31/3)

  10. יורוליג השבוע
    מכבי הרסה לקובנה עם 88-81 בחוץ
    במאבקים הישירים ולנסיה ניצחה בביתה את מינכן 76-83
    בסקוניה הביסה את מילאנו 69-86
    יתר הקבוצות שהיו צריכיות את הניצחון השיגו אותו (למעט קובנה כאמור ועל כך שאפו למכבי )
    צסק"א -הכוכב 72-87
    אנדולו -פאו 65-85
    ריאל ניצחה בוילארבן 74-71
    זניט בחימקי 91-70
    פנרבחצה באולימפיקוס 76-71
    ברצלונה את אלבה 67-80

    כך נראית הטבלה
    1 ברצלונה 8-23
    2 צסק"א 10-20
    3 אנדולו 11-20
    4 מילאנו 12-19
    5 מינכן 12-19
    6 פנרבחצ'ה 12-19
    7 ריאל 13-18
    8 זניט 13-17
    ————–
    9 באסקוניה 14-17
    10 ולנסיה 14-17
    11קובנה 16-15
    12 אולימפיקוס 17-14
    13 מכבי 17-12
    14 ויאלרבן 18-12
    15 אלבה 20-11 \
    16 פאו 19-10
    17 הכוכב 22-9
    18 חימקי 27-3

    תמונת מצב לסיום
    1. איבדו סיכוי תיאורטי
    מוילארבן ועד חימקי הקבוצות איבדו כל סיכוי
    מכבי ואולימפיקוס יוכלו להגיע לכל היותר ל 17 ניצחונות ומכיוון שולנסיה ובסקוניה יתמודדו ביניהם ויגיעו ל 18 הרי שגם הם איבדו סיכוי

    2. עם סיכוי לפרוטקול בלבד
    קובנה מצידה איבדה סיכוי כמעט סופית מכיוון שולנסיה או בסקוניה יגיעו למינימום 18 ניצחונות
    קובנה גם במאזן שלילי מול ולנסיה ומול זניט וביתרון פנימי רק מול בסקוניה
    בקיצור גם אם תנצח את כל שלושת משחקיה סיכוייה להעפיל קלושים ביותר
    המשחקים שנותרו לה
    אלבה ב מינכן ח פאו ב

    3 מאבקי טופ 10

    1 ברצלונה ראשונת המעפילות תסיים בוודאות טופ 4 מה שאומר כרטיס לפיינל פור
    מכיוון שמחזיקה בניצחון כפול על צסק,א צריכה למעשה ניצחון בודד בכדי להבטיח את אליפות העונה הסדירה
    תוכל לעשות זאת כבר בשלישי הקרוב בתל אביב אח"כ תצא לפנרבחצה ולבסוף תארח את מינכן

    על יתר הקבוצות ננסה להרחיב בהמשך רק נספר את כל משחקי השבוע

    השבוע מחזור כפול
    במוקד מחזור 32
    ריאל -אנדולו
    זניט -צסק"א
    מינכן תארח את פנרבחצה
    יתר המשחקים
    מילאנו תצא לבלגרד
    בסקוניה תצא לאתונה מול פאו
    ברצלונה כאמור תתארח בתל אביב
    ולנסיה תארח את אולימפיקוס
    קובנה תנסה להאיחז בסיכוי הקלוש כשתארח את אלבה
    לפרוטקול בלבד
    חימקי -וילארבן

    בהמשך השבוע מחזור 33/34
    במוקד בסקוניה תארח את אנדולו
    פנרבחצ'ה תארח את ברצלונה
    יתר המשחקים
    מילאנו תצא לפאו
    מינכן תארח את קובנה
    זניט תארח את וילארבן
    ולנסה תצא לאלבה
    צסק"א תארח את חימקי
    ריאל תארח את אולימפיקוס
    לפרוטקול
    הכוכב -מכבי
    אם כבר מכבי היא תשחק לפרוטקול
    בימים א וג בשבוע הבא מול וילארבן ואז חימקי כאן בתל אביב בשני משחקי השלמה
    ואז ישוחק המחזור האחרון
    במחזור חם מאד
    במוקד
    הדרבי הספרדי ולנסיה -בסקוניה
    פנרבחצה-ריאל
    מילאנו -אנדולו
    ברצלונה -מינכן
    יתר המשחקים
    צסק"א -וילארבן
    זניט -מכבי
    לפרוטקול
    אלבה -הכוכב
    אולימפיקוס חימקי
    ואם לא יקרה משהו יוצר דופן גם קובנה -פאו

    לאחר מחזור הסיום ישוחקו שני משחקי השלמה
    בתחילה זניט -פאו ובהמשך פאו -צסק"א
    פאו תשחק לפרוטקול אך יריבותיה ישחקו משחק משמעותי מאד או לעלייה או למיקום

  11. מה מצב כל הטופ 10
    1. ברצלונה 8-23 כאמור ניצחון בודד והיא אלופת העונה הסדירה בכל מקרה תשחק בטופ 4

    2. צסק"א 10-20
    נמצאת גם ביתרון פנימי מול קבוצות 8-10 ככה שהסיכוי שלא תסיים טופ 8 אפסי עד לא קיים תארח השבוע את זניט ואם לא תפסיד יותר מ 18 כולל תהיה ביתרון פנימי עליה כשם שהיא ביתרון על ולנסיה ובאסקוניה .
    ניצחון והיא כמובן בשלב הבא ב 100 אחוז
    בגדול תארח עוד את חימקי וילארבן ופאו ולמעשה נשארו לה רק משחקי בית אם תנצח את כל המשחקים כצפוי הרי שתבטיח במינימום את המקום השני .

  12. 3 אנדולו 11-20 תלויה בעצמה למקום 3
    אך ביתרון שביר מול קבוצות 4-6
    נותרו לה 3 משחקי חוץ קשים מאד מול ריאל באסקוניה ומילאנו
    כאשר כל הפסד עשוי להשפיע על המאזן הפנימי וכל ניצחון יעשה להיפך
    אם למשל תנצח את ריאל תבטחיח את המקום השביעי לפחות שכן תפתח 3 הפרש על ריאל עם 2 משחקים בלבד לסיום וריאל כבר לא תגיע ל 21 ניצחונות .

    ( זניט תוכל להגיע ל 21 בגלל משחק חסר והיא ביתרון פנימי על אנדולו ).

    2 ניצחונות יבטיחו לאנדולו 22 ניצחונות
    ולפחות מקום 6

  13. 4-6 מילאנו פנרבחצ'ה ומינכן 12-19
    בכללי שלושת הקבוצות באותו המאזן ולכן בבית פנימי זו הטבלה היות ומילאנו מחזיקה ב 0-2 על מינכן וב 1-1 עם פנרבחצ'ה כאשר כל קבוצה ניצחה בחוץ ב 8 …אבל גם פנרבחצ'ה ניצחה את מינכן והיא תארח אותה מחזור הבא וכך בהינתן שתנצח …מינכן תצא מהבית המשולש ..כמובן שיכולות להיות עוד אין ספור וראציות לגבי בתים פנימיים

    מה נותר ?

    מילאנו הכוכב ח פאו ח אנדולו ב
    מחד שני משחקי חוץ מאידך מול אלו שהודחו מחד משחק קשה מאד מול אנדולו מאידך הוא בבית הצפי לפחות ל 2 משחקים שישימו אותה בעמדה טובה בטח לאור המשחקים הקשים של הקבוצות מאחוריה

    פנרבחצ'ה מינכן ח ברצלונה ב ריאל ב
    3 משחקים קשים מאד כולל 2 מול יריביות ישירות
    תקווה שברצלונה תנצח בתל אביב ותבטיח את אליפות העונה הסדירה.

    מינכן : פנרבחצ'ה ב קובנה ב ברצלונה ח
    אם תנצח את הטורקים תבטיח מעשית (ואולי תיאורטית ) את העלייה מול קובנה זה אמור להיות פשוט יותר ואז מול ברצלונה שכנראה תבטיח את אליפות העונה הסדירה זה עוד יכול להסתיים ב 3/3

  14. 7 ריאל עם 13-18
    מחד רחוקה משחק בודד מיתרון ביתיות מאידך רחוקה אותו משחק להיות מחוץ לשמיניה
    בפועל תהיה כנראה בשמינייה אבל ללא ביתיות
    גם בגלל מאבקים פנימיים בין הקבוצות המדורגות אחריהן
    נותר אנדולו ב אולימפיקוס ב פנרבחצ'ה ח
    המפגש הקרוב יקבע הרבה את הכיוון ניצחון יחד עם ניצחון צפוי על היוונים יוכל אולי לשלוח אותה למשחק הכרעה על הביתיות

    8 זניט 13-17
    לקבוצה משחק השלמה מול פאו לאחר מחזור הסיום שיוכל להבטיח לה את המקום בשמינייה
    מאזנה הפנימי מול ולנסיה ובסקוניה שמאוחריה הוא כזה
    מול בסקוניה היא ניצחה בחוץ 77-70 ונוצחה בבית 79-75 ככה שהיא ב 1-1 ו +3
    מול ולנסיה היא היא במינוס לאחר שניצחון חוץ 85-72 התהפך עם תבוסה ביתית של 91-62
    המשמעות היא שבבית עם ולנסיה היא בבעיה אך בבית רק עם בסקוניה ללא ולנסיה היא במצב טוב ויכולה לאפשר לעצמה הפסד אחד ועדיין להקדים את באסקוניה

    נותרו : רק משחקי בית מול צסק"א וילארבן מכבי ופאו ולכן אם תנצח תעפיל יכולה למעשה להפסיד כנראה רק לצסק"א ככה שצפויה להגיע ל 20 ניצחונות מה שיחייב את ולנסיה ובאסקוניה כנראה לנצח את כל יתר המשחקים

  15. 9-10 באסקוניה וולנסיה עם 14-17
    המצב מולם הוא שבסקוניה ניצחה אך צריכות להיפגש במחזור הסיום
    מצד שני טבלה פנימית מול זניט לא טובה לבסקוניה אך כן לולנסיה
    מצד שלישי יכולה להיות טבלה משולשת
    מצד רביעי זה לא ראלי שזה ייעשה עם זניט אלא עם קבוצה אחרת
    בקיצור הכל מסובך ולא ברור והם חיות ממשחק למשחק

    נותר

    בסקוניה : פאו ח' אנדולו ב ולנסיה ח'
    לבסקוניה משחקים קשים עוד טרם ולנסיה וייתכן שהפסד באנדולו יסתום את הגולל שלה עוד טרם השבוע המכריע

    ולנסיה אולימפיקוס ב אלבה ח' באסקוניה ב'
    ולנסיה יכולה וצריכה להשיג 2 ניצחונות השבוע ואז לקוות שבסקוניה תצא מהתמונה

  16. תחזית כללית
    ברצלונה תסיים ראשונה צסק"א אחריה
    לאחר מכן קרב אדיר
    מילאנו ומינכן יגיעו ל 21 ניצחונות ומירב הסיכויים שיזכו בביתיות
    אנדולו תגיע ל 20 אך ספק אם מעבר
    גם פנרבחצ'ה תגיע ל 20 אך ספק אם מעבר
    וייתכן מאד שהמפגש המכריע במחזור הסיום יהיה בכלל פנרבח'צה -ריאל

    בקיצור הטורקיות יהיו בטופ 8 כנראה בלי ביתיות

    למי לא מובטח 20 ניצחונות ?
    1 לריאל שתגיע כנראה ל 19
    ומכיוון שזניט צפויה לסיים עם 20
    הרי שריאל תלויה במידת מה בולנסיה שיכול ותגיע למחזור הסיום כאשר בסקוניה מחוץ לתמונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט