אירועי דיומא – 29.03.2021: רבע הגמר בטורניר המכללות, תיקו מאכזב לישראל, כדורגל נבחרת ארה"ב, ומונדיאל בקטאר.

מוקדמות המונדיאל/ צפריר אוזדובה

ישראל- סקוטלנד 1-1

תיקו מאכזב לישראל ביחוד בגלל מחצית ראשונה מצויינת נגד הסקוטים. הנבחרת החזיקה 61% בכדור הגיעה למצבים ולבסוף כבשה מרגלי דור פרץ בדקה ה 44המצוין שבעט טיל מחוץ לרחבה שנכנס ישר בחיבורים. עם פתיחת המחצית השניה המאמן הסקוטי סטיב קלארק החליף את ג׳ק הנדרי הבלם בראיין כריסטי הקשר ועברו לשחק 4-3-3 (אחרי שפתחו 3-4-2-1) והסקוטים החלו לשלוט. כבר בדקה ה 56 צ׳ה אדאמס פרץ השאיר לראיין פרייזר שהיה לו הרבה לכוון ובעט לפינה השמאלית של מרציאנו 1-1. לאחר השער ניסינו אבל לא הצלחנו להגיע למומנטום ולשליטה של המחצית הראשונה והחילופים של רוטשטיינר היו קבועים וצפויים תפקיד על תפקיד כאילו אם ננצח אחלה ואם לא אלו סקוטלנד. בכל אופן לפחות אנחנו מקבלים את האמת בפנים ולא מפתחים ציפיות אחרי ניצחון מקרי. ומי שיגיד שהוא לא מאוכזב משקר. איך אפשר לא להתאכזב ממשהו שלנו האוהדים כל כך חשוב?

כדורסל מכללות / עידו גילרי

2 המשחקים הראשונים על הכרטיס לפיינל פור.

2:15: (2) יוסטון – (12) אורגון סטייט גמר איזור המידווסט יפגיש בין הקוגרס מיוסטון שלא מתכוונים לוותר על הצ'אנס הראשון שלהם לפיינל פור מאז עידן האקים ודרקסלר. הם יקוו לשים קץ לריצה הלא מובנת של אורגון סטייט כי באמת יש גבול לכל תעלול. הביברס מצידם ינסו להיות המדורגת 12 הראשונה אי פעם בפיינל פור. בפאן האישי שימו עין על קוונטין גריימס ביוסטון מול אית'ן תומפסון באורגון סטייט.

5:00: (1) ביילור – (3) ארקנסו זו לא הפתעה לראות את שתי הקבוצות המצוינות האלה מתמודדות על הכרטיס של איזור הדרום לפיינל פור. ביילור היו חזקים כל העונה ושלטו בביג 12 עם 2 הפסדים בלבד (לשתי קבוצות מדורגות). הרייזורבקס סיימו מאד חזק את העונה ולא היו רחוקים מלהיות מדורגת שנייה. למרות זאת הם התקשו מול הסינדרלה מאורל רוברטס בסיבוב הקודם. למוזס מודי וחבריו מצפה אתגר לא פשוט אם ירצו לעבור גם את ג'רד באטלר, דביון מיצ'ל וחבריהם מביילור.

משחקי אתמול:

איזור מערב

(1) גונזגה 83 – (5) קרייטון 65 הזאגס ממשיכים לטייל בדרכם לפיינל פור כשהבלוג'ייז לא היוו אתגר עבורם. אחרי שליטה במחצית הראשונה הם ברחו לפער בלתי סגיר בתחילת השנייה. דרו טימי קלע 22 נקודות ב10 מ-14 מהשדה ואנדרו נמבהארד רשם 17 נקודות ו-8 אסיסטים עבור הבולדוגס שדייקו ב-60% מהשדה. את קרייטון הוביל מרכוס זגרובסקי עם 19 נקודות.

(6) סאות'רן קליפורניה 82 – (7) אורגון 68 כנראה שהדרך היחידה להדיח קבוצה מהPAC12 בטורניר הזה היא לשים אותה מול קבוצה אחרת מאותו קונפרנס. הדרבי הסתיים בדיוק כמו בעונה הסדירה בניצחונם של הטרוג'נס. גם כאן היה משחק די חד צדדי מאמצע המחצית הראשונה כששחקני USC צולפים 10 מ-17 שלשות. אייזאה ווייט קלע 22 למנצחים וטאג' אידי רשם 20. בצד המפסיד לא עזרו 28 נקודות של יוג'ין אומרואי ו-21 של כריס דוארטה.

איזור מזרח

(1) מישיגן 76 – (4) פלורידה סטייט 58 המשחק היה צמוד בערך שש דקות ואז הסמינולס לא קלעו סל 4 דקות ואופס זה נגמר. ההגנה של מישיגן לא נתנה להם לחשוב יותר על ניצחון. ברנדון ג'ונס והנטר דיקינסון הובילו תצוגה מאוזנת של חניכיו של ג'וואן הווארד. פרנץ ווגנר הוסיף 13 נקודות עם 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים

(2) אלבמה 78 – (11) יו סי אל איי 88 המשחק המרתק של הלילה התחילה בשליטה של הברואינס שסגרו את המחצית ביתרון נבטיח של 11 נקודות אבל אלבמה חזרה בתנופה למחצית השנייה והשוותה ב-11 רצופות בפתיחתה. בשוויון 60-60 שלוש דקות לסיום הקבוצות עברו לתחרות החטאות עונשין עד שדיוויד סינגלטון דווקא דייק בשתיים כדי לתת לUCLA יתרון 3 4 שניות לסיום לפני שאלכס ריס השווה על הבאזר ושלח את הקבוצות להארכה.

בחמש דקות הנוספות נפתח סכר הקליעה של הברואינס כשהן קולעים 23 נקודות אחרי 65 ב-40 הדקות הקודמות. הקרימסון טייד ילכו הבייתה מאוכזבים כשהם חושבים על 14 מתוך 25 זריקות עונשין שהם בזבזו.

כל החמישיה של UCLA סיימו בספרות כפולות כשחאקז וברנארד מובילים עם 17 נקודות כל אחד. סינגלטון תרם 15 מהספסל. אצל אלבמה ג'בון קווינרלי נתן יופי של משחק מהספסל עם 20 נקודת כשג'ון פטי מסיים קריירת מכללות יפה עם 16.

כדורגל נבחרת ארה"ב / מנחם לס

*משחק עלייה לאולימפיאדה: הונדוראס 2 – ארה"ב 1: שגיאה אומללה שך שוער נבחרת ארה"ב לשחקנים עד גיל 24 עלתה לארה"ב כרטיס לאולימפיאדה.

*משחק ידידותי בבלפסט, צפון אירלנד: צפון אירלנד 1 – ארה"ב 2: נבחרת ארה"ב, שרוב שחקניה משחקים בפרימייר ליג האנגלית, בליגה הגרמנית, והליגה האיטלקית, הפליאה במשחקה כשהציגה שליטה מחלטת על המארחת צפון אירלנד. אני, שראיתי את רוב, אם לא כל משחקי ארה"ב בטיווי, מוכן להצהיר שזאת נבחרת ארה"ב הטובה ביותר שראיתי אי-פעם!

המונדיאל בקטאר / מנחם לס

דו"ח FIFA על המונדיאל בקטאר:

*קטאר השקיעה מיליארדים על גבי מיליארדים, ושמונת האיצטדיונים שהבטיחה יהיו מוכנים בזמן. בנוסף לאיצטדיונים, על קטאר לבנות מערך מסילות ברזל ורכבות מהירות לאיצטדיונים, מלונות ליד האיצטדיונים, מסעדות מפוארות, ועוד ועוד. הכל כנראה יישאר שומם בסיום המונדיאל.

*בגלל הקורונה אין כל יידע בינתיים על מספר התיירים שיגיע לקטאר לתקופת המונדיאל כשהחום יהיה בעיצומו.

*בינתיים קטאר היא הקבוצה היחידה שהבטיחה השתתפותה במונדיאל בגין היותר הקבוצה הביתית.

*38 מהעובדים הזרים שהודו, סרי-לנקה, פקיסטן, נפאל, ובנגלדש ניפטרו באשמת מארגני הנ=מונדיאל של קטאר, והוועדה המארגנת נמצאת עתה בתהליך תשלומים בסך מיליונים למשפחות עובדים שעבדו בתנאים תת-אנושיים. בעקבות הטיפול האיום ובעובדים הזרים, קטאר חייבת היתה למלא חוקי ותנאי עבודה שפיפ"א קבעה עבורם, או שהמונדיאל היה מתבטל.

*הפיפ"א מתקשה למלא את הציפיות לתשלומים בסך 5.6 מיליארדים מהטיווי. חברות הטלוויזיה לא ישלמו פרוטה אחת לפיפ"א אלא אם-כן הפרסומות למשחקי המונדיאל השונים יימכרו.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. עצם זה שהמונדיאל בקטאר זה שחיתות אחת גדולה. ומעבר לזה זה המונדיאל הראשון שישוחק בחורף! בגלל החום בקטאר בקיץ שמגיע ל 50 מעלות הוחלט להעביר את הטורניר לחורף שם כלומר יעצרו את כל הליגות באמצע העונה בשביל הטורניר. בהתחלה הקאטרים הציעו שכל האיצטדיונים שנבנים יהיו סגורים וממוזגים אבל ההצעה נפלה.

    1. אני בכלל לא הייתי מסכים ללכת אם השרותים לא היו מצופים מזהב טהור.
      מה אני אפלח ואביא הביתה למזכרת? דשא?

  2. אני לא מאוכזב כי אני לא מצפה. ביום שיבינו בכדורגל הישראלי שהנחת העבודה היא לא שנבחרת ישראל מועמדת לעלייה אלא מועמדת למקום הרביעי בבית ויפעלו בהתאם אפשר יהיה להתחיל לדבר על התקדמות. ההתנהלות של הנבחרת היא הפוך מאיך שתיארת, צפריר, שבלוניות ושגרתיות זה לוקסוס של קבוצת צמרת, לא קבוצת תחתית. נבחרת ספרד יכולה לשחק שבלוני ולא לנסות להוציא שפנים כי גם בהילוך שני הם עדיין נבחרת ספרד. השאלה היא מה היעד של הנבחרת. ולא במובן של ״היעד שלנו להגיע לכל טורניר״ שזה כמו שאני אגיד שהיעד שלי הוא לעשות מליארד דולר. לא שאני עושה משהו בשביל זה, אבל זה היעד. לא, מה באמת היעד. להציג מקסימום שחקנים שיוכלו למצוא בית בקבוצות באירופה ובכך לקדם את המשחק זה יעד. לתת במה לשחקנים צעירים זה יעד. לבנות שיטה שאפשר יהיה לשחק מהנערים והלאה זה יעד (שאגב עומד בניגוד ליעדים הקודמים שם השחקנים באים על חשבון השיטה ופה להפך). אחרי שמגדירים יעד, צריך להגדיר את הדרכים להשגתו. וזה אומר שיפסיקו בנוער לשחק על נצחון ויתחילו להבין שהם מגדלים שחקנים ומקנים להם יסודות. בקיצור, צריך שהכדורגל הישראלי יפסיק להיות ישראלי ויתחיל להיות כדורגל, ואז אפשר יהיה לדבר על הישגים במפעלים כמו מוקדמות המונדיאל.

    1. ארז אהבתי את מה שאמרת ומסכים איתך לגבי המטרות וקידום שחקנים. אולי גם צריך להביא מאמן עם מנטליות יותר "ישראלית" כלומר מישהו ארגנטינאי או ברזליאי כי משמעת טאקטית אירופאית אין פה ורוטשטיינר כבר איכזב בקמפיין הקודם היה אמור לעזוב וניצחון אחד על סקוטלנד השאיר אותו. אני לא מסכים איתך שאפשר לעבוד עם כל הנבחרות על אותו מערך וכן חושב שהמערך צריך להיות על פי חומר השחקנים כי נבחרת זה לא מועדון. במועדון כדורגל זה רעיון גדול, בנבחרת נפגשים פחות ולפעמים מגיעים לנבחרת בגיל מאוחר בלי לעבור את הנוער שם ולכן יהיה פחות אפקטיבי. והדבר השני שאני לא מסכים איתך עליו הוא העובדה שזה לא מאכזב. נתחיל בזה שכל משחק שמפסידים מאכזב בטוח שמשחקים בבית נגד נבחרת בינונית. ויש לנו שחקנים מהליגות הבכירות שמרוויחים הרבה כסף ויש לנו קהל שאוהב את הנבחרת ומאמין בה אז איך אפשר לא להתאכזב? אבל ההתאחדות והנבחרת באמת גורמים להנמיך ציפיות כי אין שם באמת אנשי כדורגל אלא אנשי עסקים.

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחח ארז, זה לא יקרה כי בכדורגל אנחנו לבנטינים קטנים ותו לא.
      כשהשחקנים יקחו את המקצוע ברצינות אז נדבר. רוצה לראות רצינות? רונאלדו, לובנדובסקי וברונו פרננדש. שחקן ישראלי לא משקיע שליש מהזמן שאלו משקיעים באימון של האספקטים של המשחק, להוציא את זהבי כמובן….

  3. אפשר להחליף כל מילה שלישית בדו״ח על המונדיאל במילה ״כסף״. הקטארים שמים כסף כדי שהכסף יכסה את הבניה והתשתיות יבנו בכסף שלא אכפת להם לזרוק כי יש להם כסף והמשפחה של הפועלים שמתו כי הקבלנים מנסים לעשות כסף תקבל הרבה כסף שלא יתבעו אותנו וכמובן שכל המי ומי בפיפא קיבל כסף כדי להתעלם מכל מה שקרה.

  4. תודה לכולם אשר
    לנבחרת ישנה מחלה גדולה שאומרת שהנבחרת מפחדת להוביל כי אז היא בורחת אחורה כל הזמנים
    זוהי מחלה חשוכת מרפא ומחלה כרונית

    אשר לניהול המשחק אז
    ניהול משחק קטסטרופלי של המאמן למשל עשה 2 חילופים בהפרש כמה דקות וכך לא נותר עם אופציה לחילופים נוספים
    ננסה להסביר מותר להחליף 5 שחקנים אך בתנאי שעושים שם ב 3 פעימות שונות לא כולל מחצית על מנת לא לעכב את המשחק הסקוטים עשו 5 חילופים והישראלים רק 3 …ובסוף שארד נפצע ישראל לא יכולה הייתה לבצע חילוף.

    חבל

  5. נדבר קצת על כדורסל אירופאי

    יורקאפ
    וירטוס בולוניה ניצחה בחובנטוד 84-78 והשלימה 0-2 בסדרה לאחר 75-80 באיטליה במשחק הראשון
    עוד קבוצה שהעפילה לחצי הגמר היא קנריה שגברה על לבלואה הצרפתית 64-66 ביתי לאחר 84-74 בצרפת בתחילת השבוע

    2 סדרות יילכו למשחק מכריע

    קובאן ניצחה את קאזאן 74-86 לאחר שקזאן ניצחה בביתה 88-94
    המשחק המכריע ישוחק ביום רביעי ב 19.00

    הסדרה המעניינת ביותר היא בין מונאקו לבודצנוסט המונטנגרית במפגש הראשון בצרפת הפתיעו המונטנגרים 77-76
    מונאקו ניצחה במונטנגרו 74-64
    והמשחק המכריע ישוחק בצרפת ביום רביעי ב 19.00 (31/3)

  6. יורוליג (1)
    מה היה השבוע +טבלה
    מכבי הרסה לקובנה עם 88-81 בחוץ
    במאבקים הישירים ולנסיה ניצחה בביתה את מינכן 76-83
    בסקוניה הביסה את מילאנו 69-86
    יתר הקבוצות שהיו צריכיות את הניצחון השיגו אותו (למעט קובנה כאמור ועל כך שאפו למכבי )
    צסק"א -הכוכב 72-87
    אנדולו -פאו 65-85
    ריאל ניצחה בוילארבן 74-71
    זניט בחימקי 91-70
    פנרבחצה באולימפיקוס 76-71
    ברצלונה את אלבה 67-80

    כך נראית הטבלה
    1 ברצלונה 8-23
    2 צסק"א 10-20
    3 אנדולו 11-20
    4 מילאנו 12-19
    5 מינכן 12-19
    6 פנרבחצ'ה 12-19
    7 ריאל 13-18
    8 זניט 13-17
    ————–
    9 באסקוניה 14-17
    10 ולנסיה 14-17
    11קובנה 16-15
    12 אולימפיקוס 17-14
    13 מכבי 17-12
    14 ויאלרבן 18-12
    15 אלבה 20-11 \
    16 פאו 19-10
    17 הכוכב 22-9
    18 חימקי 27-3

  7. יורוליג (2) מי אלו שאיבדו סיכוי תיאורטי
    1. איבדו סיכוי תיאורטי
    מוילארבן ועד חימקי הקבוצות איבדו כל סיכוי
    מכבי ואולימפיקוס יוכלו להגיע לכל היותר ל 17 ניצחונות ומכיוון שולנסיה ובסקוניה יתמודדו ביניהם ויגיעו ל 18 הרי שגם הם איבדו סיכוי

  8. יורוליג (3)
    עם סיכוי לפרוטקול בלבד
    קובנה מצידה איבדה סיכוי כמעט סופית (בהפסד הביתי למכבי כאמור )
    מכיוון שולנסיה או בסקוניה יגיעו למינימום 18 ניצחונות
    קובנה גם במאזן שלילי מול ולנסיה ומול זניט וביתרון פנימי רק מול בסקוניה
    בקיצור גם אם תנצח את כל שלושת משחקיה סיכוייה להעפיל קלושים ביותר
    המשחקים שנותרו לה
    אלבה ב מינכן ח פאו ב

  9. יורוליג ( 4)
    כל המשחקים שנותרו עד סיום העונה (31 במספר )
    השבוע מחזור כפול
    במוקד מחזור 32
    ריאל -אנדולו
    זניט -צסק"א
    מינכן תארח את פנרבחצה
    יתר המשחקים
    מילאנו תצא לבלגרד
    בסקוניה תצא לאתונה מול פאו
    ברצלונה כאמור תתארח בתל אביב
    ולנסיה תארח את אולימפיקוס
    קובנה תנסה להאיחז בסיכוי הקלוש כשתארח את אלבה
    לפרוטקול בלבד
    חימקי -וילארבן

    בהמשך השבוע מחזור 33/34
    במוקד בסקוניה תארח את אנדולו
    פנרבחצ'ה תארח את ברצלונה
    יתר המשחקים
    מילאנו תצא לפאו
    מינכן תארח את קובנה
    זניט תארח את וילארבן
    ולנסה תצא לאלבה
    צסק"א תארח את חימקי
    ריאל תארח את אולימפיקוס
    לפרוטקול
    הכוכב -מכבי
    אם כבר מכבי היא תשחק לפרוטקול
    בימים א וג בשבוע הבא מול וילארבן ואז חימקי כאן בתל אביב בשני משחקי השלמה
    ואז ישוחק המחזור האחרון

    במחזור חם מאד
    במוקד
    הדרבי הספרדי ולנסיה -בסקוניה
    פנרבחצה-ריאל
    מילאנו -אנדולו
    ברצלונה -מינכן
    יתר המשחקים
    צסק"א -וילארבן
    זניט -מכבי
    לפרוטקול
    אלבה -הכוכב
    אולימפיקוס חימקי
    ואם לא יקרה משהו יוצר דופן גם קובנה -פאו

    לאחר מחזור הסיום ישוחקו שני משחקי השלמה
    בתחילה זניט -פאו ובהמשך פאו -צסק"א
    פאו תשחק לפרוטקול אך יריבותיה ישחקו משחק משמעותי מאד או לעלייה או למיקום

    נסמן את המשחקים החשובים ביותר עד סיום העונה
    מחזור 32
    ריאל -אנדולו (משחק שבו המפסידה עוד עלולה להסתבך עם הכרטיס לפליאוף והמנצחת יכולה לדבר על יתרון ביתיות )

    מינכן -פנרבחצ'ה (כרגע סמוכות בטבלה במאבק על ביתיות מינכן במאזנים פנימיים נחותים אך משחקים נוחים לאחר המחזור הטורקים בדיוק להיפך והפסד שלהם והטופ 8 בסכנה מוחשית )

    מחזור 33

    בסקוניה -אנדולו (להערכתי הבסקים חייבים ניצחון בכדי להישאר בתמונת המאבק אך הטורקים יכולים להסתבך קשות בהפסד)

    מחזור 34
    אולי באסקוניה -ולנסיה (תלוי במשחק הקודם של בסקוניה )

    במוקד
    פנרבחצ'ה -ריאל (בקיצור ייתכן מאד שזה המשחק שיכריע מי מהם תודח בעונה הסדירה תסריט שלא היה הגיוני כלל לפני שריקת הפתיחה לעונה )

  10. יורוליג (5 ) המאבק על הבכורה
    1 ברצלונה ( 8-23)
    ראשונת המעפילות תסיים בוודאות טופ 4 מה שאומר כרטיס לפיינל פור
    מכיוון שמחזיקה בניצחון כפול על צסק,א צריכה למעשה ניצחון בודד בכדי להבטיח את אליפות העונה הסדירה
    תוכל לעשות זאת כבר בשלישי הקרוב בתל אביב אח"כ תצא לפנרבחצה ולבסוף תארח את מינכן

    2. צסק"א (10-20)
    צסק"א 10-20
    נמצאת גם ביתרון פנימי מול קבוצות 8-10 ככה שהסיכוי שלא תסיים טופ 8 אפסי עד לא קיים תארח השבוע את זניט ואם לא תפסיד יותר מ 18 כולל תהיה ביתרון פנימי עליה כשם שהיא ביתרון על ולנסיה ובאסקוניה .
    ניצחון והיא כמובן בשלב הבא ב 100 אחוז
    בגדול תארח עוד את חימקי וילארבן ופאו ולמעשה נשארו לה רק משחקי בית אם תנצח את כל המשחקים כצפוי הרי שתבטיח במינימום את המקום השני .

  11. יורוליג (6) המאבק על הביתיות בהצלבה (וכן המאבק להבטחת המקום בשמינייה ולא להסתבך )

    3 אנדולו 11-20 תלויה בעצמה למקום 3
    אך ביתרון שביר מול קבוצות 4-6
    נותרו לה 3 משחקי חוץ קשים מאד מול ריאל באסקוניה ומילאנו
    כאשר כל הפסד עשוי להשפיע על המאזן הפנימי וכל ניצחון יעשה להיפך
    אם למשל תנצח את ריאל תבטחיח את המקום השביעי לפחות שכן תפתח 3 הפרש על ריאל עם 2 משחקים בלבד לסיום וריאל כבר לא תגיע ל 21 ניצחונות .

    ( זניט תוכל להגיע ל 21 בגלל משחק חסר והיא ביתרון פנימי על אנדולו ).

    2 ניצחונות יבטיחו לאנדולו 22 ניצחונות
    ולפחות מקום 6

    4-6 מילאנו פנרבחצ'ה ומינכן 12-19
    בכללי שלושת הקבוצות באותו המאזן ולכן בבית פנימי זו הטבלה היות ומילאנו מחזיקה ב 0-2 על מינכן וב 1-1 עם פנרבחצ'ה כאשר כל קבוצה ניצחה בחוץ ב 8 …אבל גם פנרבחצ'ה ניצחה את מינכן והיא תארח אותה מחזור הבא וכך בהינתן שתנצח …מינכן תצא מהבית המשולש ..כמובן שיכולות להיות עוד אין ספור וראציות לגבי בתים פנימיים

    מה נותר ?

    מילאנו הכוכב ח פאו ח אנדולו ב
    מחד שני משחקי חוץ מאידך מול אלו שהודחו מחד משחק קשה מאד מול אנדולו מאידך הוא בבית הצפי לפחות ל 2 משחקים שישימו אותה בעמדה טובה בטח לאור המשחקים הקשים של הקבוצות מאחוריה

    פנרבחצ'ה מינכן ח ברצלונה ב ריאל ב
    3 משחקים קשים מאד כולל 2 מול יריביות ישירות
    תקווה שברצלונה תנצח בתל אביב ותבטיח את אליפות העונה הסדירה.

    מינכן : פנרבחצ'ה ב קובנה ב ברצלונה ח
    אם תנצח את הטורקים תבטיח מעשית (ואולי תיאורטית ) את העלייה מול קובנה זה אמור להיות פשוט יותר ואז מול ברצלונה שכנראה תבטיח את אליפות העונה הסדירה זה עוד יכול להסתיים ב 3/3

  12. יורוליג (7) המאבק על הכרטיסים האחרונים לפליאוף

    7 ריאל עם 13-18
    מחד רחוקה משחק בודד מיתרון ביתיות מאידך רחוקה אותו משחק להיות מחוץ לשמיניה
    בפועל תהיה כנראה בשמינייה אבל ללא ביתיות
    גם בגלל מאבקים פנימיים בין הקבוצות המדורגות אחריהן
    נותר אנדולו ב אולימפיקוס ב פנרבחצ'ה ח
    המפגש הקרוב יקבע הרבה את הכיוון ניצחון יחד עם ניצחון צפוי על היוונים יוכל אולי לשלוח אותה למשחק הכרעה על הביתיות

    8 זניט 13-17
    לקבוצה משחק השלמה מול פאו לאחר מחזור הסיום שיוכל להבטיח לה את המקום בשמינייה
    מאזנה הפנימי מול ולנסיה ובסקוניה שמאוחריה הוא כזה
    מול בסקוניה היא ניצחה בחוץ 77-70 ונוצחה בבית 79-75 ככה שהיא ב 1-1 ו +3
    מול ולנסיה היא היא במינוס לאחר שניצחון חוץ 85-72 התהפך עם תבוסה ביתית של 91-62
    המשמעות היא שבבית עם ולנסיה היא בבעיה אך בבית רק עם בסקוניה ללא ולנסיה היא במצב טוב ויכולה לאפשר לעצמה הפסד אחד ועדיין להקדים את באסקוניה

    נותרו : רק משחקי בית מול צסק"א וילארבן מכבי ופאו ולכן אם תנצח תעפיל יכולה למעשה להפסיד כנראה רק לצסק"א ככה שצפויה להגיע ל 20 ניצחונות מה שיחייב את ולנסיה ובאסקוניה כנראה לנצח את כל יתר המשחקים

    9-10 באסקוניה וולנסיה עם 14-17
    המצב מולם הוא שבסקוניה ניצחה אך צריכות להיפגש במחזור הסיום
    מצד שני טבלה פנימית מול זניט לא טובה לבסקוניה אך כן לולנסיה
    מצד שלישי יכולה להיות טבלה משולשת
    מצד רביעי זה לא ראלי שזה ייעשה עם זניט אלא עם קבוצה אחרת
    בקיצור הכל מסובך ולא ברור והם חיות ממשחק למשחק

    נותר

    בסקוניה : פאו ח' אנדולו ב ולנסיה ח'
    לבסקוניה משחקים קשים עוד טרם ולנסיה וייתכן שהפסד באנדולו יסתום את הגולל שלה עוד טרם השבוע המכריע

    ולנסיה אולימפיקוס ב אלבה ח' באסקוניה ב'
    ולנסיה יכולה וצריכה להשיג 2 ניצחונות השבוע ואז לקוות שבסקוניה תצא מהתמונה

  13. יורוליג (8 ואחרון להיום )
    תחזית כללית
    ברצלונה תסיים ראשונה צסק"א אחריה
    לאחר מכן קרב אדיר
    מילאנו ומינכן יגיעו ל 21 ניצחונות ומירב הסיכויים שיזכו בביתיות
    אנדולו תגיע ל 20 אך ספק אם מעבר
    גם פנרבחצ'ה תגיע ל 20 אך ספק אם מעבר
    וייתכן מאד שהמפגש המכריע במחזור הסיום יהיה בכלל פנרבח'צה -ריאל

    בקיצור הטורקיות יהיו בטופ 8 כנראה בלי ביתיות

    למי לא מובטח 20 ניצחונות ?
    1 לריאל שתגיע כנראה ל 19
    ומכיוון שזניט צפויה לסיים עם 20
    הרי שריאל תלויה במידת מה בולנסיה שיכול ותגיע למחזור הסיום כאשר בסקוניה מחוץ לתמונה

  14. עוד היום יום כדורסל מקומי 4 משחקים מ 3 מחזורים שונים

    21.10 במסגרת המחזור ה 18 הפועל ירושלים ( 6-12) הפועל תל אביב (13-4 )
    ירושלים מקום 3 רוצה לשפר עמדות הפועל תל אביב מקום 11 כאשר 12-13 יורדות

    19.10 מחזור 20 ראשון -הפועל חיפה
    ראשון מקום 9 עם 10-8 במאבק על כניסה לפליאוף מול הפועל חיפה השישית עם 7-10

    מחזור 22
    19.20 גליל -נס ציונה
    גליל רביעית עם 6-11 נס ציונה שמינית עם 9-8

    19.30 מכבי חיפה -בני הרצליה
    קרב תחתית בין חיפה נועלת הטבלה עם 16-3 להרצליה העשירית במאזן 12-7

    בבלקנית
    18.30 חולון -אקדמיק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט