A Kosher Hot Dog: כאן גרים בכיף / ארז שץ ויוני לב ארי

בעוד שבועיים ויום בדיוק תצא לדרך עונת 2021 במייג'ור ליג בייסבול, עונה לה כל אוהד נורמלי כל כך מחכה, במיוחד לאחר העונה הסופר מקוצרת של 2020. אז בפרק ה-22 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, המשכנו בהכנות לקראת העונה הממשמשת ובאה.

צילום: spicylegs.com

הפעם התרכזנו בבית המרכזי של הנשיונל ליג, שם הסיינט לואיס קארדינלס אמורים לשייט למקום הראשון, כשעיקר המאבק יהיה על המקום השני, בין המילווקי ברוורס, הסינסינטי רדס והשיקגו קאבס. הפיטסבורג פיירטס? בעיקר ימתינו בצד. וכמובן, הפינות הקבועות, השבוע לפני, מורה נבוכים, והכה את השדר.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. מחמאות על התמונה ועל קאצ'ר 22
    .
    RA דיקי אגדה 🙂
    .
    איך מישהו רשם – גם אם המטס יזכו באליפות, ייתכן שה-At bat של ה-22 הגשות יהיה הרגע הכי זכור שלהם העונה
    .
    השיפט זה חלק מהמשחק וההגנה יכולה לעמוד על המגרש איך שבא לה. ממש שונא את הכיוון שהנהלת הליגה הולכת אליו בנושא
    .
    מעריך אתכם על ההתמדה עם הבית פח הזה…

    1. מסכים, בגדול אני נגד התערבות של הליגה בכל מה שהוא לא חלק מהמשחק. בכל מקרה, החוק דנן כרגע בניסוי באחת המיינור ליגס, כלומר יהיה בניסוי באחת המיינור ליגס לכשיתחילו לשחק שמה, רביעי למאי והלאה.

    2. לגמרי איתכם בעניין השיפטס. בכל ענף אחר ההתקפות/ הגנות התפתחו למול השינויים ששמו מולם, רק כאן לא.
      ממשיכים ללמד את החובטים לחבוט באותה צורה ובאף רמה (מיינורס, קולג'ים, בייסבול בינ"ל) לא יצרו פיתרון שאמור להתמודד עם השיטה. אז כן, קיבלנו משחק יותר הגנתי – שכמו שציינתם בפרק, מביא איתו גם יותר הומראנים – שפחות נעים לצפייה והפתרונות שמציעים הם מלאכותיים.
      .
      ומשהו פחות קשור, אפשר הסבר על הצפייה בגונן?..

  2. אגב משהו מזעזע ששמעתי בעניין ארנאדו – הרוקיז הם אלה שהכניסו את סעיף ה-opt out לחוזה הגדול שלו כדי בסופו של יום להיפטר ממנו מבלי לצאת ה"רעים" בסיפור ולחזור להיות קבוצה זולה ורעה

    1. לא הבנתי למה אתה מתכוון. הרוקיז הכניסו בכוונה סעיף שאיפשר לארנאדו לצאת מהחוזה בתקווה שיעשה את זה? נשמע לא מזעזע אלא חלמאי. הרי מי שמכניס סעיפים כאלה זה השחקן, לא המועדון. למשל, כדי שארנאדו יוותר על הno-trade שיש לו בחוזה הקארדינלס היו צריכים להבטיח לו opt-out בעצמם בסוף העונה הזו והעונה הבאה. למה שמועדון יתן לשחקן את זה בלי שיבקש? בכלל הסיפור של החוזה של ארנאדו לפני שנתיים לא היה ברור בכלל, הרוקיז נשמעו כאילו הם עושים טובה למישהו שהם מואילים להחתים את השחקן הכי טוב שהיה להם כבר שנים על חוזה לכל הקריירה, אבל אחרי זה היה נראה שעסקים כרגיל, וכנראה שלא.

        1. כן, שווה לראות מההתחלה, ולו רק בשביל ההיילייטס של ארנאדו. לא רק חובט ענק. מסתבר שיש משהו בדבריך, אני באמת זכרתי שהם נתנו לו את החוזה הזה ועשו פרצוף של ״לא היתה לנו ברירה״ אבל נראה שבגובה של דנבר, החמצן הדליל באמת פוגע בקבלת ההחלטות. ארנאדו לגמרי רצה להשאר רוקי, והיה צריך לשכנע אותו לוותר על הנו-טרייד. בקיצור, מועדון פח. תודה, יוסיף לערימת הקיתונות שאני גם ככה הולך לשפוך עליהם במשדר הקרוב

            1. לא ציינו, אני באמת יותר עפתי על היכולת שלו כחובט, יוני ציין שהוא בסיס שלישי מהטובים שיש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט