זה עניין לאומי / ארז שץ ויוני לב ארי

בשבועות האחרונים ניתחנו ב-A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, את שלושת הבתים באמריקן ליג. השבוע, בפרק מספר 21, עברנו לנשיונל ליג, בבית המזרחי, הדיוויז'ן החזק בליגה. המטס והברייבס אמורות לרוץ ראש בראש, הפיליס והנשיונלס יציקו, והמארלינס? כנראה ישובו למקומם הטבעי.

עוד בפודקאסט: פינת "השבוע לפני", שם למדנו על ג'יימס "קול פאפה" בל, פינת "מורה נבוכים", שם השכלנו בנושא ה-Infield Fly Rule, וכמובן, הפינה החדשה – שאלה בהפתעה, פלוס פספוסים בסוף. חמישי שמח לכולם (:

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. לגבי ה-NL East, אין לי כל כך מה להרחיב הפעם, הייתי הולך שוב על אטלנטה כי בכל זאת הם הורידו לי כמה שנים מהחיים והיו קרובים לאליפות.
    .
    לא הייתי קורא לזה הבית החזק בליגה כי רק הדודג'רס והפאדרס יותר חזקות מכולן, אולי המעניין ביותר.
    .
    נ.ב – הרגתם אותי עם סיקסטו סאנצ'ז 🙂

    1. כן, הכוונה לבית שבו יש פחות פערי יכולת, באותה מידה שהימרנו על ברייבס, מטס, נאשיונלס, יכול להגמר מטס, פיליס, מארלינס… זה הכוונה בית חזק. הבית של הדודג'רס לא בית חזק, בגלל הבית ובגלל הדודג'רס, כי נוצר פער איכותי די מסיבי בין מקום ראשון לשלישי.
      מפה גם בא "בית החיים" לציין בית שבו אולי הפערים לא כאלה גדולים, פשוט כולם מעפנות…

        1. סטיב כהן אמר אליפות תוך 3-5, אז צריך להתכונן בהתאם.
          וברצינות, אין לי תגובה. אם היו אומרים לנו שזה תרגיל בחשיבה יוצרת מציאות שהונדס במכללה לפסיכולוגיית הספורט בברקלי, והאנליטיקס היו מראים שתרגילים כאלה משפרים את הOPS+ ב7.2% כולנו היינו חותמים על עצומות שהקבוצה שלנו תעשה גם כן חגיגוס כזה.

  2. לגבי הדיון שתפתח על שחקנים שלא מצליחים קבוצתית, הכל כמובן תלוי בהקשר.
    * דומינקס ווילקינס היה ענק למרות ששיחק באטלנטה שלא הגיע לכלום (עד כדי כך שכדי לזכות באליפות פשוט עבר לשחק ביוון), והמקום שלו בהיכל התהילה לא היה מוטל בספק.
    * על אותו עיקרון אפשר לדבר על העמדה של השחקן, וככל שיש יותר שחקנים על המגרש (11 בכדורגל ופוטבול, 15 בראגבי) אני נוטה לחשוב שההצלחה הקבוצתית פחות רלוונטית.
    לכן, אני מסכים עם האמירה לגבי טראוט, הוא יהיה בהיכל התהילה בכל מקרה (במידה כמובן ולא יתגלה כלום), ההצלחה הקבוצתית של המועדון הבינוני שלו פחות רלוונטית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט