מחשבות כדורסל של שני / רועי ויינברג

בלייק גריפין בברוקלין

הנטס החתימו את בלייק גריפין, אחד השחקנים הבולטים בשנים האחרונות בליגה אבל גם מי שהיה שחקן החמישייה הגרוע באן.בי.איי ב-20 משחקים עצובים השנה בדטרויט. מצד אחד הכישרון שם והוא היה אחד השחקנים הטובים בליגה לפני הפציעה הראשונה (ב-2018/19), מצד שני הוא לא הטביע מאז ה-12 לדצמבר, 2019.

ראינו העונה שיש לגריפין, גם בלי האתלטיות, יכולת מסירה לא רעה בכלל עם 3.9 אסיסטים על 1.6 איבודים. אני מאמין שנראה אותו עולה מהספסל ואולי משחק בדקות בהן ג'יימס הארדן נח, כדי לתת לברוקלין מוסר טוב בכל רגע על המגרש. זאת התרומה הגדולה ביותר שלו בטווח הקרוב. הוא קלע ב-44.2% בזריקות פתוחות לגמרי מהשלוש (2.1 למשחק), נתון טוב. האחוז הרע שלו מחוץ לקשת מושפע מזה שבדטרויט הוא הגיע למצבי זריקה קשים יותר, משהו שלא יקרה בברוקלין בה הוא השחקן הרביעי, החמישי או השישי בטיבו, תלוי כמה אתם מעריכים את ג'ו האריס וברוס בראון.

אלה צריכות להיות הציפיות מגריפין בשלב הזה בקריירה. לא סביר שהוא יהיה המפלצת שעושה נקודות מפיק-נ'-רול בצבע, בהתחשב בכך שהוא בקושי הגיע לטבעת בשנתיים האחרונות. השאלה הגדולה היא בהגנה. אני לא חושב שנראה דקות שלו ושל דיאנדרה ג'ורדן ביחד. בקליפרס זה עבד לא רע בכלל, אבל שניהם כבדים ויהיו שחקנים שהיריבות יחפשו בסדרת פלייאוף. כל מצ'-אפ של בלייק מול יאניס, אמביד או לברון/דיוויס הוא יתרון גדול ליריבה.

לכן לא בטוח שגריפין יהיה חלק משמעותי מהרוטציה גם בפלייאוף בהתחשב בחולשה ההגנתית, אבל בחוזה מינימום הוא חיזוק טוב ושחקן שישפיע לטובה בעונה הסדירה כשהנטס ישמרו על הבריאות של דוראנט ואירווינג לפלייאוף. יוצר איכותי מהספסל ושחקן שבתיאוריה יכול להיות איום טוב בזריקות טובות מהשלוש, משהו שהוא צפוי לעשות בתדירות גבוהה יותר בברוקלין מאשר בדטרויט החלשה, אבל לא אול-סטאר או השחקן שקפץ מעל מכונית.

ההגנה של סן אנטוניו

יצא לנו לדבר על ההתקפה המוצלחת של הספרס, הודות להתקדמות של דיונטה מארי ולעונה הנפלאה של דמאר דרוזן, אבל צריך לדבר גם על ההגנה. אחרי עשורים של הגנה מוצלחת בשנתיים האחרונות הספרס נפלו למקום ה-24 (2019/20) וה-20 בדירוג ההגנתי, השנה הם במקום התשיעי עם אותו סגל, פחות או יותר. מה השתנה?

קודם כל, יאקוב פלטל עבר לחמישייה. סן אנטוניו פתחה איתו כסנטר בבועה, בהתחשב בהעדרו של למרקוס אולדריג', והוא עבר שוב לחמישייה כשאולדריג' נפצע. הוא נשאר שם אחרי החזרה של למרקוס וישאר שם, למרות 31.9% מזעזע מהעונשין. זה קורה בזכות ההגנה. מאז עבר לחמישייה פלטל מגן על 17.4 זריקות למשחק, מקום רביעי בליגה (גובר, לופז וטרנר לפניו). הזריקות נכנסות ב-41.1% נמוך מאוד, במיוחד בהתחשב בכך שרובן, 9.6, מגיעות בטווח של עד 2 מטר מהסל.

הספרס עם 7 ניצחונות מ-11 המשחקים האלה. כשפלטל על המגרש, לכל אורך העונה, קולעים נגדם 103.5 נקודות ל-100 מהלכים. הנתון הזה יותר גבוה מהנתון הטוב בליגה של קבוצה כלשהי. בזמן שפלטל על הספסל קולעים מולם 113 נקודות, מה שהיה מכניס אותם למקום ה-24. הנוכחות שלו מאפשרת לספרס לתת ליריבות הרבה זריקות בטבעת, אבל הן נכנסות באחוז נמוך.

ההשפעה של פלטל עצומה, אבל הוא לא כל הסיפור. כקבוצה סן אנטוניו עושה מעט מאוד עבירות, כשרק אורלנדו עושה פחות עבירות ממנה. אין כאן טקטיקה פורצת דרך או משהו חריג לטובה כמו כפיית איבודים, אלא פשוט שחקני הגנה אישית טובים עם נוכחות של שחקן משמעותי בצבע. הגנת המעבר שלהם השתפרה בצורה משמעותית בין העונה הקודמת לנוכחית ומשתפרת תוך כדי תנועה, שילוב בין שחקנים מהירים וארוכים (מארי, לוני ווקר וקלדון ג'ונסון) ואימון טוב. מאמן לא רע בכלל, גרג פופוביץ'.

חמישיות הגנה

מנחם ושמעון בחרו את פרסי העונה שלהם, חיים עשה את דירוג הרוקיז. אני אבחר את חמישיות ההגנה שלי, אם העונה נגמרת היום.

חמישייה ראשונה:

גארד – בן סימונס (פילדלפיה). ממשיך את ההגנה הנפלאה מהשנה שעברה, בין אם בצבע בעת הצורך או מחוצה לו. סימונס זריז מאוד בהתייחס לשחקנים בגודל שלו, והשילוב הזה מאפשר לו להיות מסוכן מאוד גם בהגנת 1 על 1 וגם לכפות איבודים על היריבות.

גארד – שיי גילגיוס אלכסנדר (אוקלהומה). ההגנה של הת'אנדר במקום העשירי בליגה וזה מתחיל בזכות אלכסנדר, ששומר על יותר זריקות מכל שחקן אחר בקבוצה. גארדים לא עושים את זה. הוא עושה את זה כשהוא שומר על מוביל הכדור המרכזי של היריבה ומוביל את ההתקפה של הת'אנדר.

פורוורד – מייקל ברידג'ס (פניקס). שומר על שחקני ההתקפה הטובים בליגה ערב אחרי ערב ואולי שחקן ההגנה האישית הטוב ביותר אצל הסאנס שמראים שיפור עצום בצד הזה של המגרש. הוא עושה כמות מזערית של עבירות, 1.6 ב-32 דקות, נתון מרשים עוד יותר בהתחשב בשחקנים עליהם שומר. אחד משני הנציגים של הסאנס.

פורוורד – באם אדביו (מיאמי). למרות כל הקורונה והפציעות השונות ההגנה של מיאמי הצליחה להשאר סבירה גם בלי באטלר, כשהיא טובה מאוד שהוא משחק. זה מתחיל מאדביו ששומר על שחקנים מכל הגדלים ועושה עבודה טובה גם כשצריך סיוע הגנתי. אם הבוחרים יחשיבו אותו כפאוור פורוורד הוא יכול להכנס כאן.

סנטר – רודי גובר (יוטה). שחקן ההגנה של העונה אצלי. אחת מקבוצות ההגנה הטובות באן.בי.איי והכל מתחיל מהצרפתי ששומר על יותר זריקות מכל שחקן אחר באן.בי.איי. עונה פשוט מופלאה שלו, שמדיחה את מיילס טרנר (בעונה הגנתית טובה) לחמישייה השנייה.

חמישייה שנייה:

גארד – כריס פול (פניקס). נבחר במשך שנים לחמישיית ההגנה הראשונה ורואים את השיפור ההגנתי שיש השנה בפניקס ושנה שעברה באוקלהומה. בגובה 1.80 מ' ובגיל 35 פול מצליח להתמודד עם שחקנים יותר גדולים ממנו והופך את הסאנס לקבוצת הגנה הרבה יותר טובה. יש רק 5 שחקנים (פיפן, קארים, גארנט, קובי ודאנקן) שנבחרו לחמישיית הגנה כלשהי 10 פעמים ומעלה. CP3 יצטרף אליהם.

גארד – מייק קונלי (יוטה). אני לא בטוח אם הוא נכנס בהנחה שג'ימי באטלר, מרקוס סמארט וג'רו הולידיי משחקים יותר משחקים, אבל כרגע מעל הגארדים האחרים, אצלי לפחות. ההגנה של יוטה משמעותית טובה יותר כשקונלי משחק וזה מתחיל מהגנה אישית טובה מאוד, מה שנותן לו יתרון בהשוואה לגארדים.

פורוורד – יאניס אנטדקומפו (מילווקי). הבאקס לא קבוצת ההגנה ששלטה בליגה בשנה שעברה, אבל שחקן ההגנה היוצא של העונה עדיין עושה עבודה טובה מאוד, גם אם פחות דומיננטי מ-2019/20 בצל הדעיכה של ברוק לופז.

פורוורד – דריימונד גרין (גולדן סטייט). השפעה עצומה לטובה על ההגנה של הווריורס שמפתיעה לטובה וזה כשהם התמודדו עם הרבה פציעות בחלק הקדמי. יכול למצוא את עצמו גם בחמישייה הראשונה בסיום העונה, התלבטתי מאוד בקשר אליו.

סנטר – מיילס טרנר (אינדיאנה). סובל מזה שיש הגבלה לסנטר אחד בחמישייה הראשונה, אבל שני רק לגובר ומחזיק את ההגנה של הפייסרס. 3.4 חסימות למשחק בקבוצה שדעכה אחרי פתיחת עונה רעה, אבל עדיין בתמונת המקום הרביעי וזה לא מעט בזכותו, כי ההתקפה שלהם רעה.

באותו נושא: אמביד היה נכנס בלי ההגבלה של הסנטרים. לא סגור כמה יש לה מקום בזמן שיש גם 4 גארדים, כי סנטר משמעותי הרבה יותר בהגנה. ג'ימי באטלר, מרקוס סמארט ואנטוני דיוויס היו נכנסים אם היו משחקים יותר משחקים (22, 17 ו-23 בהתאמה), מאמין שיבחרו בסופו של דבר וסיכוי טוב שגם לחמישיית ההגנה הראשונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. אם נשארה עוד מעט יכולת בגריפין, הנטס עשו עסקה לא רעה בכלל. מצד שני, מעניין כמה היה חסר להם עוד פרימדונה על הספסל.
    תודה רבה על הטור

  2. תודה רועי. מצוין כרגיל. גריפין השנה זו אשכרה גופה מהלכת, אבל אולי הוא נראה ככ רע בגלל הסיטואציה בדטרויט שאין לו בשביל מה לשחק ואני מניח שגם לחזרה מהפציעה יש השפעה. בכל מקרה לנטס זה win-win.
    בחירות נכונות ברובן לחמישיית ההגנות. ההשפעה של גובר ובטח טרנר נמוכה יותר ממה שנראה. יותר קל לחנות בצבע ולחכות שיבואו אליך בסוף הניתור מאשר לשמור על ההארדנים והמוראנטים של הליגה. ההגנה האישית של שניהם מאוד בינונית (אמביד הרג אותם בקלות) והנתון של הגנה על זריקות זה בולשיט (איך בכלל סופרים את זה). משום מה התקבע שלסנטרים חוסמים יש מועמדות אוטומטית ל DOY, אני חושב שההשפעה של שחקנים כמו סמארט, בברלי בשיאו וסימונס (כשילמד לא לאכול כל הטעיה שזורקים לו) הרבה יותר גדולה

    1. סופרים את זה דרך השחקן שהכי קרוב לניסיון הזריקה. זה דיון מאוד מעניין: אם ההגנה האישית או הקבוצתית חשובות יותר. בעונה הסדירה כמכלול אני חושב שזאת דווקא ההגנה הקבוצתית, ולכן גם יש יתרון לסנטרים, כי יש מעט שחקנים שבאמת ינצחו אותך לבד (10-15 וחלקם משחקים באותן קבוצות). בפוסט סיזן הסיפור שונה

      1. עם כמויות השלשות שזורקים היום והנטל של רוב הסנטרים בהגנת חילופים לא בטוח בכלל שאתה צודק. לא סתם בפלייאוף סנטרים מסופסלים (כולל גובר)

        1. גם היום קבוצה לא יכולה לזרוק שלשות בלבד בלי לחדור לסל, ולכן אתה עדיין צריך גבוה ברחבה (כמובן שעדיף שיהיה נייד)

  3. רועי אתה צריך לצפות יותר במשחקים, אין מצב שהולידיי כריס פול או קונלי בחמישיית ההגנה, גם לא יודע איך נתת and מקום שכחת את המגן הטוב בליגה דיוויס.גם ההגנה של פילי היא הרבה בזכות אמביד המפלצת שטוב מטרנר. בכללי פרט לסימונס בגארדים אין שום גארד שבחרת שאפילו מתקרב לחמישיית ההגנה

    גם באוקלוהמה לו דואט שחקן ההגנה הטוב בפער ממש לא ג’וליוס אלכנסדר.

  4. תודה רבה רועי, אחלה מחשבות.
    .
    עסקה מצוינת לברוקלין, גריפין יעשה הכל בשביל טבעת, ואם זה לא יכלול שטויות, הוא בהחלט יתרום להם, בוודאי אם יהיו פציעות, ויהיו.
    .
    כל מילה על הספרס, רוב השחקנים שומרים טוב, והמכונה עובדת.

  5. אם נשאר משהו בברכיים של בלייק אז זאת החתמה מעולה לנטס …אני מאמין שהוא יכול לתת 20 דקות למשחק ובפלייאוף להתעלות במשחק אחד או שניים מכריעים , יש לו נסיון , יש לו קליעה ..
    אין כאן שום סיכון לקבוצה זה WIN-WIN בכל מקרה.

    בקשר לרודי גובר , אותי מעניין מה הוא עושה במשחקים מול אמביד או ג'וקיץ…
    אמביד מתחת הסל לא סופר אותו….הג'וקר מוציא אותו החוצה ומבטל אותו ואת יכולת העזרה של גובר בהגנה.

        1. מעולם לא הייתה לו כזו. הוא תמיד קבר אותה באחוזים רעים.
          אם נשאר משהו ממשחק הפוסט שלו הנטס ירוויחו.

            1. נכון מאד. זה שזהו זורק משם הרבה לא אומר שיש לו קליעה טובה משם. כמו שראס זורק הרבה מיד ריינג'ים כאלה וממש עדיף שלא (בלייק עוד יותר גרוע)

            2. אחוזי קריירה שלו מהמיד ריינג' הארוך הזה שאתה מדבר עליו הם מתחת ל-38%.

            3. עונה אחת?

            4. רציתי לתת לו לראות שאפילו בשיאו איפה שהפיקו את הסרטון הזה הוא סה"כ הגיע ל40%.

            5. אבל יש סרטון עם המון סלים…

            6. איך אומרים בברוקלין?
              😂😂😅😆

  6. אני לא אהיה מופתע אם גריפין יקבל מוטיבציה,עו יכול להפוך לX פקטור לנטס.
    קיבל מינימום,איזה טמעים דטרויט ששיחררו אותו ביוקר,ועוד יותר טמעים ניו אורלינס שהחתימו את הארכיטקט שסידר את השוד
    "השמנדריק"

  7. אני חושב שגריפין יעשה מלו לייט שזה מספיק לנטס. בדטרויט לא היה לו כוח או אינטרנס, מה היה עוזר להם מאמץ שלו?
    פה הוא בניו יורק, הבחורות חזרו השמחה תחזור ועם זה יחזור המיד ריינג והדאנקים מידי פעם

  8. עוד סקורר לייט ללא הגנה לנטס, הוא תוספת בסדר גמור במינימים, יקלע בחמישיה השניה, אבל עדיין צריך שם 2-3 שחקני הגנה טובים עם דגש על גבוהים

  9. הנטס ללא ספק הופכים להיות הפייבוריטים במזרח כל עוד הם נשארים בקו הבריאות.

    בלייק גריפין כבר לא מתעופף כמו פעם אבל בטוח יותר איכותי מדאנדרה בגיל העמידה ושאר שחקני הרולס בנטס.
    איאפשר למצוא שחקן כלכך איכותי במחיר הזה.

  10. תודה רועי על מחשבות מענייניות.
    עסקה טובה מאוד לנטס כי אין בה סיכון, רק סיכוי.
    הפתעת אותי עם גילג'יוס אלכסנדר, ממה שראיתי בכלל לא חשבתי שהוא שומר טוב.

  11. האם אלכסנדר יותר טוב מלו דורט בהגנה? אני לא משוכנע ואני חושב שזה ילך לדורט בסוף (עשה ללילארד את המוות בין היתר). חוץ מהסיוג הזה אני די מסכים עם הכל, בטח גם קוואי ישתחל פנימה בגלל השם הגדול. משחק הפיק אנד רול של הנטס עומד לקפוץ מדרגה, קיירי והארדן מובילים כדור כשדוראנט וגריפין חוסמים מאפשרים המון מהלכים טובים, כולל מסירות מהפוסט של השניים האחרונים. שלא נדבר על האופציה שדוראנט מוביל כדור והארדן או אירווינג חוסמים לו.

  12. נהדר, תודה רבה רועי.
    בלייק לא יעשה שינוי משמעותי בנטס, אבל שחקן כמוהו בחוזה נמוך זה סיטואציה שאין מה להפסיד בה עבור הקבוצה, שיחוק שלהם.
    הייתי מעלה את דריימונד לחמישיית ההגנה הראשונה העונה, השינוי ההגנתי שהחזרה שלו גרמה הוא מדהים ומראה כמה הוא חשוב עבורם, עוגן הגנתי ומגן קבוצתי מהטובים בליגה.

    1. הי רותם 🙂
      אני מסכים שדריימונד נותן עונת הגנה טובה. אך בדירוג צריך להיזהר מלהעריך שחקן על פי כמה קבוצתו לוקה כשהוא חסר. הווריורס חסרים גבוהים הגנטיים טובים כבר כמה שנים. מה שדריימונד עושה השנה לא מגיע לרמה של מה אמביד, סימונס ויאניס עושים השנה וזה כאשר האחרונים מעמסים עליהם הרבה יותר נטל התקפי.

  13. לגבי גריפין זו החתמה חמודה שיש בה סיכון נמוך. הם צריכים גבוהים יותר משמעותיים או שהסדרה מול הסיקסרס תהיה לא נעימה. כדורסל פלייאוף זו חיה אחרת והסיקסרס השנה בנויים עבור זה
    .
    לגבי חמישיות ההגנה אני יותר נסמך על מבחן העין
    החמישייה הראשונה שלי בהתחשב בעמדות: לו דורט, ג'ימי באטלר, בן סימונס, יאניס ואמביד. יאניס השנה נותן הגננה טובה שהיא עדיין רמה מעל רוב הליגה. אני לא מאמין שצריך להשוות שחקן להופעות קודמות שלו.

    חמישיה שנייה שלי היא: טי ג'יי מקונל, ת'ייבול, קוואי, בם אדביו ואנטוני דיוויס

    שווים אזכור:
    גובר – בהגנת דרופ דאון הוא נומרו אונו בליגה. בהגנה אישית על סנטרים חזקים ובהגנת חילופים הוא עדיין מהווה בעיה
    דריימונד (לא יציב השנה בהגנה אך כשהוא טוב הוא מדהים)
    נרלנס נואל – נותן הגנה אדירה השנה בניקס
    ג'בון קרטר – המגן הפרימטר הטוב במחזורו במכללות לדעתי הוא כיום בין השומרים הטובים בליגה. הוא חור בהתקפה כך שהוא מקבל דקות מועטות.
    רויס אוניל – כשהוא בפוקוס הגנתי הוא סיוט ליריבה. יש מעט שחקנים כמוהו בליגה שבאמת יכולים לשמור 1-4

    1. אני רק אתייחס לרישא של דבריך (הסיפא היא יותר טעם אישי, ולפני שעידו מתנפל עלי, תזה, פילוסופיה, או תפישה, הן לא טעם אישי, גם אם הן מבוססות עליו), על קבוצות מבוססות עונה סדירה ועל קבוצות שבנויות לפלייאוף.
      מדברים הרבה על כוח האש המדהים של ברוקלין (ובהחלט יש להם) ועל התקפה שתנצח את כל ההגנות. אבל בכדורסל (וכמו בעוד הרבה מענפי הספורט) זה לא עובד ככה.
      התקפה טובה, הרבה פעמים מתחילה מהגנה טובה בפוזשן הקודם. הארדן הוא אולי שחקן העונה הסדירה הטוב בליגה, עם כמה שאני לא מתחבר אליו (ויש ככ הרבה סיבות, טובות ורעות), מדובר בשחקן התקפה משובח, יוצר נהדר, שיודע להוביל קבוצה, אבל בפלייאוף… זה כבר סיפור אחר. השביקות שלו במשחקים חשובים ומכריעים, מוכרות. אפילו הקאמבק הגדול של יוסטון מול הקליפרס במשחק 6 בפלייאוף 15' הייתה כשהמזוקן על הספסל. כך גם מול ג"ס בהיעדרות של פול, ובעונה העוקבת כששניהם לא מצליחים לנצל את הפציעה של דוראנט. והארדן הוא שחקן הגנה קבוצתי רע (דווקא באישי כשומר בידודים, הוא בסדר). אירווינג שחקן קלאץ' נהדר, אבל שומר עם העיניים במקרה הטוב. על קווין דוראנט, שהוא כמובן שחקן פלייאוף אדיר (אם כי, גם הוא לא עושה את הקפיצות של מייקל נניח, בפוסט סיזן) השתרשה הדעה לאחרונה שהוא מגן על, אבל הוא לא. הוא שומר טוב והשתלב מצויין בהגנה הנהדרת של הלוחמים, אבל הוא ממש לא השחקן שיחזיק את ההגנה לבד, הוא לא אנתוני דייויס. הקבוצה הזו מסוגלת לספוג מהוויזארדס 150 נקודות. אני גם לא רואה מי בדיוק יהדק את ההגנה שם בפלייאוף.
      כמו שאמרת, פילדלפיה לעומתם, קבוצה מאוזנת בהרבה, שבנויה יותר נכון לפלייאוף, עם הגנת פרימטר אולי הכי טובה בליגה, ועם מועמד מוביל לMVP כמו אמביד, שהוא במקרה, גם מיס מאצ' מהלך כמעט לכל קבוצה בליגה. זה לא אומר שאין לה חולשות וחסרונות אחרים, אבל אני חושב שבפלייאוף, היא נבנתה כך שאז היתרונות יבואו יותר לידי ביטוי. גם מיאמי, טורונטו (למרות החסרונות הכבדים בצבע, התעוררות של ביינס, וזו קבוצה מסוכנת מאוד) ואפילו מילווקי המושמצת שחווה ירידה בכושר ההגנתי (לטעמי זה המפתח שלהם העונה וזה יקבע לאן הגריק פריק וחבריו יגיעו ולא ההתקפה החד מימדית כמו בעונות שקדמו) של ברוק לופז וקשיי התאקלמות הגנתיים של ג'רו הולידיי, מתאימות יותר לפלייאוף הקשוח.
      בלייק גריפין הוא לא שחקן הגנה טוב. הוא יוכל אולי לשמש כסנטר מחליף בסמול בול, כשהוא מנצל את יכולת המסירה הלא רעה שלו ויכול לקלוע מבטים חופשיים. קצת בדומה לתפקיד של מארק גאסול בלייקרס (ולפני כן בראפטורס), אבל רק קצת. אני יודע שמאוד אוהבים לזלזל בתרומה של גאסול, אבל מדובר בסנטר הגנתי וחכם, שמרווח את המשחק ומסוגל לעצור סנטרים חזקים. אין חולק שגאסול "נח" העונה ממש ובאמת הקבוצה לא ככ זקוקה לו (אגב, שמועות על גישושים אחרי דראמונד מצד הלייקרס), אבל בפלייאוף, בהרכבים מסויימים, תהיה לו השפעה רצינית ממה שחושבים (לדעתי). גריפין לעומת זאת, אם נשאר לו מעט ממשחק הפוסט, הוא יוכל להועיל (יש ווישפול של שימון, שאוטוטו גריפין חוזר לתת 25 נקודות, עם הטבעות וכל הדברים הטובים. שיהיה…), אם הוא בא כעוד פורוורד שמחפש את הכדור לזרוק, יהיו לו פחות מצבי קליעה מבדטרויט. בקיצור… לדעתי גריפין היה מתאים יותר בלייקרס, מיאמי וכדומה.

    2. תגובה יפה ג׳ון. לגבי החמישיות שהזכרת, דורט אכן מגן נהדר, מזכיר לי מאוד את סמארט בפיזיות ובאנרגיה. בגלל ש okc כרגע פחות תחרותית אז הקייס שלו לחמישייה כרגע חלש. אני מאמין שהוא יהיה שם בעתיד. מקונל (שאני מאוד אוהב) מביא המון אנרגיה וחטיפות אבל ההגנה האישית שלו נוראית וכל שחקן שמקבל אותו לוקח אותו לסל. אגב, זה בעיקר בגלל הגודל שלו, הוא נותן הכל בהגנה. באטלר מגן מדהים אבל קצת ירד השנה, אולי פשוט עוד לא נכנס לקצב, והוא גם עושה פחות האסל מבעבר. מאטיס תייבול שומר-על אבל צעיר ובטח לא ברמה עדיין של אחת מהחמישיות. הוא גם מקבל המון שריקות ״צעירות״ מהשופטים. גם זה יעבור. אני מאוד מחזיק מברידגס מהסאנס (למה לעזאזל היה דחוף לבראנד לעשות עליו טרייד דאון על זהאיר סמית׳ רק אלוהים יודע) ומהאנטר מההוקס. שניהם מאוד ורסטילים ופיזיים וכבר עכשיו שומרים מצוינים. גם kcp מהלייקרס שומר טוב, האריס מהנאגטס (כשהוא לא פצוע) וקראודר.

  14. בס"ד
    תודה רבה.
    הבחירות שלך מעניינות, וכמו שכתבת קצת קשות, בגלל שחלק מהשחקנים החסירו משחקים.
    אבל זה בעייתי לא להכניס אף אחד מהלייקרס, רט הגנתי אולי הכי טוב בליגה.
    שב'ר דורשים מיידית להכניס את השיקצה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט