A Kosher Hot Dog: קונים ובוכים / ארז שץ ויוני לב ארי

ספרינגר איז א בלו ג'יי (צילום: wsanews.com)

הגשמים לא שברו אותנו, הרוחות לא עצרו אותנו, גם השבוע נפגשנו באולפן המאולתר שלנו ביפו, על מנת להקליט את פרק מספר ח"י של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל. לצורך הגיוון הוספנו פינה חביבה בסיום התכנית, אך עוד לפני כן דיסקסנו על הצפוי בבית המזרחי של האמריקן ליג, וכמובן, הצלחנו להכניס את ולנטיין דיי גם לפה.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה על האזכור 🙂
    .
    אחלה סקירה, אני מהמר כמו יוני (כאשר טורונטו גם ב-WC)
    .
    נאחל בהצלחה לדין קרמר שינסה לתת עונה מלאה כפיצ'ר פותח ולבסס את מעמדו בקבוצה ובליגה
    .
    משהו מצחיק – שימו לב לסיכויי האוריולס לפלייאוף (והעובדה שהחשבון הרשמי של הליגה צייץ את זה)
    https://sports.yahoo.com/mlb-tweets-out-playoff-odds-0-percent-orioles-pirates-rockies-000503530.html
    .
    בשעה טובה ג'סטין טרנר חתם בדודג'רס על חוזה שכולו ניצחון בשבילו – 34 מיליון לשנתיים, והדודג'רס אומרים אם כבר עברנו את כל תקרות המס האפשריות אז יאללה שיקבל מה שהוא רוצה
    .
    הלילה טאטיס ג'וניור חתם על חוזה ענק בפאדרס – 340 מיליון ל-14 שנים, וואלה מגיע לו

    1. דבר ראשון, מה שמגיע מגיע!
      לגבי ה0%, נראה לי שהליגה קישרה לזה בקטע של "תראו איזה קטע". האתר הרשמי של הMLB מנסה מאוד להיות אתר חדשות רציני, הם אולי לא קוטלים אף אחד, אבל אם האריולס קיבלו 0.0% סיכוי לעלות לפלייאוף, אז זה מה שהם יפרסמו. לשמחתם של פאנגראפס את הכובע הזה הם לא יצטרכו לאכול.
      לגבי החוזים האלה שנזרקים, מגיע זו מילה קצת הזויה. מאחר ואלה הסכומים הנהוגים בליגה ומאחר וטאטיס ג'וניור אמור להיות שחקן שהולך לעשות סכומים כאלה, אז החוזה בסדר גמור, בהתחשב בכך שאם הוא אכן יעמוד בציפיות שהוא יצר הוא יהיה שווה תוך 5 שנים הרבה הרבה יותר מ25 מליון לעונה.

      1. בוא נגיד ככה, באופן יחסי לטראוט בטס ומצ'אדו מגיע לו ואפילו יותר זול מהם וכנראה התמורה תהיה עדיפה, לעומת החוזה של ברייס הארפר שהיה אסון בזמן אמת

      1. בכל מה שאני רואה הוא מופיע כחלק מהרוטציה הקבועה. נכון שמי שקובע זה המנג'רים, אבל ככל הנראה הוא בסגל הסופי. הוא גם מדורג כמס' 3-4 שלהם

    1. בדיוק דנים על זה, דוק. תרשה לי להסתייג מההגדרה "מטורף", מאחר ותן לנו שנה שנתיים והמטורף הזה עוד ייחשב לפאדרס כגניבת העשור. כבר ככה הוא מקבל 5 מליון פחות לעונה ממוקי בטס שחתום עד גיל 40 בדודג'רס. טאטיס חתום עד גיל 36, אבל ככה זה הולך להיות, הסטארים הולכים לקבל חוזים של לפחות עשור עם 20+ מליון דולר לעונה וצפונה כדי למנוע מהם לחתוך, וכל השאר ינדדו שנה פה שנתיים שם כדי לקבל סכומים דומים.

    1. צחוקים, כמובן, אבל חכה חכה. אמרנו שבטס חתום עד גיל 40? מה יקרה עם עוד שבע שמונה שנה הוא הולך להפצע טפו טפו טפו ולחזור רבע מוקי ברמה שהקבוצה לא יכולה אותו בסגל, אבל הוא עדיין תופס להם צ'אנק היסטרי מהשכר והם משלמים עליו luxury tax? במצב כזה הולך להיות לדודג'רס גם יום מוקי בטס כל שנה למשך 20 שנה כי אף אחד לא יקח להם אותו בטרייד. אז נכון שפה אנחנו מדברים (היפותטית, תיאורטית ובאמת שימשיך להפגיז עד גיל 40 הבטס, באמת שחקן ענק), על מישהו עם קבלות ובונילה היה לו אולי קבלת שבת לעשות ממנה טיארה, אבל הרעיון אותו רעיון. אני לא בא לקחת מגודל הפדיחה ההיא, אבל אני שומע הרבה דיבורים על זה שחוזי העתק האלה שנשפכים פה, וזה רק הולך להתגבר יביאו למצב שבו פריסות כאלה יהפכו להיות נחלתן של הרבה קבוצות.

    1. תאזין לפודקאסט ותדע!
      הם פחות התחזקו העונה ממה שמצופה מהם, אבל זה עדיין היאנקיז. הם עדיין הteam to beat בAL EAST.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט