אירועי דיומא – 21.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

גביע המדינה – סיבוב ח' :

19:30 ביתר תל אביב בת ים – קריית שמונה, 5 סטארס : ביתר תל אביב בת ים מהמקום ה-3 בליגה הלאומית פוגשת את קריית שמונה שנמצאת במקום ה-7 בליגת העל. ביתר תל אביב בת ים שמתפקדת גם על תקן קבוצת בת של מכבי תל אביב נמצאת כבר שלושה משחקים ללא הפסד והיא מגיעה אחרי ניצחון 2-0 בליגה על רמת השרון, ואילו ק"ש אומנם מגיעה אחרי ניצחון של 2-1 על אשדוד, אך לרשותה אין רצף משחקים ללא הפסד. הימור – קריית שמונה מאוד תתקשה מול הקבוצה הנמרצת של נוסבאום והמשחק ילך להארכה בו קריית שמונה תפסיד.

20:00 הפועל עכו – ביתר ירושלים, 5 לייב : עכו, אולי הקבוצה המוזרה ביותר בליגה הלאומית ותכף אסביר מדוע, פוגשת את ביתר ירושלים פוסט קורונה ופוסט השיח ח'אליפה. עכו במקום ה-9 בלאומית והיא עם רצפים קצת מוזרים : גם רצף של 3 משחקי תיקו 0-0 רצופים, 11 משחקים רצופים ללא הפסד(ניצחה רק 3), בחמשת המשחקים האחרונים היא לא ספגה ולו שער אחד(גם לא כבשה הרבה, רק 2 וגם זה במשחק אחד), וב-11 המשחקים האחרונים שלה היא ספגה גול אחד בלבד. את ביתר ירושלים שעושה עונה הזויה אנו נמצא במקום ה-9 בליגת העל ואפשר לומר שהסיכויים שלהם לסיים בפליאוף העליון די נמוכים עם כל מחזור שעובר, והם מגיעים אחרי תיקו 0-0 מול סכנין שהיה משחק השלמה שלהם. הימור – עכו תעשה צרות לביתר אך לבסוף הירושלמים יעלו.

20:45 הפועל באר שבע – מכבי תל אביב, ספורט 5 : הפועל באר שבע התחדשה השבוע עם מאמן חדש בדמות רוני לוי, וכמו שזה נראה כרגע הוא יצפה במשחק הזה מהיציע בלבד כי הוא אינו הכין את הקבוצה למשחק אלה אליניב ברדה. באר שבע במקום ה-4 בטבלה ומכבי במקום ה-2, זה אומנם נשמע קרוב אך מפרידות ביניהן 14 נקודות, וצריך לזכור שמכבי תל אביב מגיעה אחרי הפסד בחמישי האחרון 2-0 לשחטייאר דונייצק ומשחק הגומלין שלהם באוקראינה יהיה בחמישי הקרוב, לכן לא בטוח איזה הרכב נראה היום במכבי תל אביב, וגם אם ישחקו המחליפים הם עדיין קבוצה איכותית מאוד, ולכן אני אהמר על ניצחון קטנטן של מכבי תל אביב, שתהיה חייבת להימנע מהארכה.

סריה א / צפריר אוזדובה

מילאן- אינטר (16:00)

הדרבי הגדול של מילאנו. אחד הדרבים המסקרנים בעולם. ולראשונה מזה הרבה שנים. הדרבי בין הראשונה לשניה בטבלה! והתוצאה עלולה להכריע את זהות האלופה. בסיבוב הקודם מילאן ניצחה 2-1 אך בגביע אינטר ניצחה 2-1 ובכושר טוב יותר לאחרונה. הרשימה במחזור הקודם בניצחון על לאציו לעומת מילאן שהפסידה לספציה ושיחקה ב בלגראד במסגרת הליגה האירופית באמצע השבוע וסיימה בתיקו. מילאן תחסר את מנדזוקיץ׳ ובראהים דיאס ואינטר את סנסי ווידאל.

אטאלנטה- נאפולי (19:00)

משחק מרתק על המקום לליגת האלופות בין השישית לשביעית בטבלה כשלשניהם אותו מספר נקודות. בגביע הם נפגשו לפני שבועיים ויד אטאלנטה הייתה על העליונה והיא הדיחה את הנפוליטנים. בכלל נאפולי מראה חוסר יציבות נוראי העונה. מצד אחד מנצחת את יובנטוס ואז מפסידה לגנואה. אטאלנטה מגיעה למשחק אחרי שתי ניצחונות רצופים וסגל כמעט מלא מלבד האנס האטבור ההולנדי האם נראה רוטציה אצל גאספריני. לעומת זאת נאפולי מגיעה אחרי הפסד באמצע השבוע ל גרנדה 2-0 ועם מכת פציעות נוראית תחסר את מרטנס, פוליטנו, לוזאנו, אוספינה, פטאניה, מנולאס, והיסאיי.

בנבנטו- רומא (21:45)

רומא יוצאת למשחק חוץ בבנבנטו הישר מהמקום השלישי ואחרי ניצחון חוץ נפלא על בראגה בליגה האירופית. אבל למדנו כבר שבאיטליה אין משחקים קלים. אז מי יפתח מחר בחוד דז׳קו הבוסני או מאיוראל הספרדי? זאת נדע מחר. שניהם כבשו נגד בראגה. ובהגנה רומא סובלת ממכת פציעות קשה ופונסקה שוקל לפתוח עם פדריקו פאציו הארגנטינאי לראשונה העונה. הפצועים: איבנז, כריסטנטה, קומבולה, סמולינג, סאנטון.

עידכון מרגש מארגנטינה-

ריבר פלייט חנכה את איצטדיונה האגדי המונומנטל בבואנוס איירס במשחק ליגה נגד רוסאריו סנטרל. אחרי שיפוץ וחידוש (שהיה ממש הכרחי)

ריבר פלייט 3 – רוסאריו סנטרל-0

ניצחון גדול במשחק הבית הראשון של העונה. משערים של בורה הקולומביאני (37) מונטיאל המגן הימני המצוין שכבר הגיע לנבחרת כבש בפנדל (דק 57) וניקולס דה לה קרוז האורוגוואי חתם ב דק ה 64.

לה ליגה/ אבי נוביק

ברצלונה- קאדיס (15:00)

ברצלונה במקום ה-3 תארח את קאדיס ממעמקי המקום ה-15 (3 נק׳ מהקו האדום).
ברצלונה תרצה לנצל את המעידה של אתלטיקו ולצמצם את הפער מהמקום הראשון ל-6 נק׳ בלבד (אחרי שהיה 10 נק׳ ומשחק חסר לאתלטיקו לפני שבועיים), המומנטום הכללי של ברצלונה לא חיובי (ההפסדים לפריז וסביליה) אבל בליגה היא רושמת 7 ניצחונות רצופים
מסי חזר לכושר ההבקעות שלו בליגה עם 15 שערים (ו-3 בישולים) וירצה להמשיך במומנטום.
בגזרת הפצועים ייעדרו פאטי, אראוחו ורוברטו

האורחת קאדיס תרצה לברוח מהתחתית והנקודות במשחק לא פחות מקריטיות למאבק ההישרדות המטורף שיש כרגע בליגה (8 קבוצות נמצאות 4 נק׳ מהקו האדום)
בגזרת הפצועים ייעדרו פרננדז, אקטפו וקווזאדה
בנוסף ייעדר בגלל צהובים קאלה הבלם

המספר הנוסף: במידה ומסי ישחק (והוא ישחק) הוא יעבור את צ׳אבי עם מספר ההופעות הרב ביותר של ברצלונה בליגה – 506 הופעות.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – גמר הגברים

10:30 (יורוספורט): נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-דניאיל מדבדייב (רוסיה) – 13 שנה מאז שניצח את ג'ו וילפרד צונגה הצרפתי בגמר אליפות אוסטרליה והניף את תואר הגרנד סלאם הראשון בקריירה, ינסה המדורג מספר אחת בעולם לזכות בפעם התשיעית בטורניר במלבורן, שהפך לביתו הספורטיבי השני, ותואר מייג'ור 18 בסך הכול. מן העבר השני של הרשת יעמוד דניאיל מדבדייב, המדורג מספר 4 בעולם, שישאף להביא לתום "בצורת הזכיות" בגרנד סלאמים בת 15 השנים של טניסאי ארצו הגברים (מראט סאפין הוא האחרון שעשה זאת). הגעתו לגמר, כשלעצמה, של הרוסי בן ה-25, מעידה אמנם יותר מכל על כושרו. בנוסף, רצף נצחונותיו, שהחל בנובמבר עם זכייתו בטורניר "גמר הסבב" בלונדון ונמשך עם תרומתו לנבחרת ארצו לניצחון בטורניר הקבוצתי בלונדון ערב אליפות אוסטרליה, מחזק את הטענה אודות חוזקו. יהיה זה המפגש השמיני בין שני השחקנים, כשהסרבי ניצח בארבעה מהם. המשחק האחרון ביניהם התקיים בשלב הבתים של טורניר "גמר הסבב" בחודש נובמבר והרוסי הגבוה, 198 ס"מ, ניצח במשחק, בדרך, כאמור, להנפת הגביע מספר ימים אחר כך.

אופניים / עידו גילרי

הטור של איחוד האמירויות – קטע 1:

עונת הרכיבה נפתחה לפני מספר שבועות וכבר מספר מירוצי דרג שני מאחורינו. אתמול במירוץ הררי בצרפת רשמה קבוצת ISN הישראלית ניצחון מרשים כשהרכש החדש מייקל וודס הקנדי מנצח בקטע השני ונוטל את ההובלה המירוץ. הוורלד טור עצמו יוצא לדרך השנה במזרח התיכון כשהמירוצים באוסטרליה בוטלו.

גם השנה הטור של האמירויות שייתפרס על פני שבעה קטעים ייתן הזדמנות גם למאיצים וגם למטפסים. זו תהיה גם הזדמנות למספר לא מבוטל של רוכבים לחמם מנועים. בגזרת הדירוג הכללי נראה כאן את טדיי פוגצ'אר הצעיר הסלובני המוכשר של קבוצת הבית לצד אדם ייטס שעבר לאינאוס כמו גם הותיקים וולורדה את ניבאלי ואחד כריס פרום שנראה לראשונה במדים של ISN לצד חולצת האלוף הישראלי שנושא השנה עומר גולדשטיין המוכשר.

הקטע הראשון הוא גן עדן שטוח עבור הספרינטרים בפלוטון שייתפרס על 176 ק"מ. השמות הבולטים כאן הם סם בנט מקוויקסטפ, פרננדו גביריה של UAE, אליה ויויאני מקופידיס, פסקל אקרמן מבורה, קיילב יואן מלוטו-סודאל, ג'יאקומו ניזולו מקווקבקה ויספר פיליפסן מאלפצ'ין.

בייסבול / מנחם לס

ה-MLB NETWORK בחר את "100 שחקני הבייסבול הטובים ביותר". 2 שחקני אטלנטה ברייבס בעשירייה הראשונה! (בסוגריים הרנקינג שלהם בעונה שעברה*)


1) Mike Trout, OF, Angels (2020 rank: 1)

2) Mookie Betts, OF, Dodgers (2020 rank: 4)

3) Jacob deGrom, SP, Mets (2020 rank: 8)

4) Freddie Freeman, 1B, Braves (2020 rank: 15)

5) Juan Soto, OF, Nationals (2020 rank: 10)

6) Fernando Tatis Jr., SS, Padres (2020 rank: 32)

7) Ronald Acuña Jr., OF, Braves (2020 rank: 10)

8) Anthony Rendon, 3B, Angels (2020 rank: 6)

9) Christian Yelich, OF, Brewers (2020 rank: 2)

10) Cody Bellinger, OF, Dodgers (2020 rank: 3)

כדורסל נבחרת ארה"ב / מנחם לס

"נבחרת ארה"ב – רובה ככולה שחקני G LEAGUE ניצחה היום את מקסיקו 75-96 וסיימה את משחקי המבחן PAN-AMERICAN ב-0-6 ועלתה למשחקים האולימפיים.

סנוקר – אליפות ווילס הפתוחה – משחק הגמר /אסף צרפתי

15:0021:00  – ג'ורדן בראון – רוני אוסליבן
אחרי שלב רבע גמר מרתק וצמוד הגיע אתמול שלב חצי הגמר שסיפק שני משחקים במעמד צד אחד בלבד.הפתעת הטורניר, הצפון אירי המדורג 81 בעולם, ג'ורדן בראון פתח את משחק חצי הגמר הראשון שלו בקריירה מול סטיבן מגוויר עם ברייק של 135 נקודות. היה זה סימן ברור לכך שבראון אינו חש מאוים מיריבו או מגודל המעמד. מכאן ואילך בראון לא הוריד את רגלו מהדוושה לרגע, תסכל את יריבו המנוסה והעדיף על הנייר עד לניצחון קליל ומשכנע 6-1. מגוויר שוב לא מצליח להתעלות במעמדים גדולים וירגיש מאוכזב מאוד כיוון שהייתה לו הזדמנות אדירה להעפיל לגמר אחרי ההדחה של סלבי. בראון,  שאינו ילד (33) בוודאי בעננים וינסה לעשות את הבלתי אפשרי פעם נוספת.

חצי הגמר השני סיפר לנו תוצאה דומה. הרוקט, רוני אוסליבן, הראה מעט סימני חלודה בתחילת ההתמודדות עם חברו הוותיק והמקומי מארק וויליאמס. אוסליבן כאמור לא שיחק ברבע הגמר כיוון שיריבו קרטר פרש עקב מחלה (לקרטר שלום). יחד עם זאת אוסליבן הצליח לעלות ליתרון 3-1 לפני ההפסקה והיה היחיד שחזר ממנה, הריסוק היה מהיר ואופייני לאוסליבן שניצח 6-1 בסיום. הרוקט, אחרי הפסד של שני פריימים בלבד בכל הטורניר, מוצא עצמו בגמר דירוג נוסף ה –  56 שלו !!
מכאן, שיש לנו פייבוריט מובהק היום בגמר שייערך בפורמט הטוב מ 17 בשני סשנים. הסיכוי היחיד של בראון להפתיע הוא לתפוס את רוני לא מוכן בסשן הראשון ולייצר יתרון של פריים או שניים שאולי וילחיצו את אוסליבן. יהיה מעניין מאוד ומומלץ לעקוב אחר השידור ביורוספורט
צפייה מהנה. 

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. תודה רבה .
    יום ליגות בהחלט מעניין .
    עוד נציין
    בכדורסל ישראל הבטיחה מקום ראשון בשלב המוקדמות אך תנסה להשיג מאזן מושלם מול ספרד ב 18.30 במה שכנראה יהיה משחקו האחרון של קטש בנבחרת.

    משחקים נוספים ביבשת היום
    אנגליה מחזור 25 4 משחקים מעניינים
    14.00 וסטהאם -טוטנהאם
    16.00 וילה -לסטר
    18.30 ארסנל -סיטי
    21.00 מ.יונייטד -ניוקאסל

    צרפת 7 מש במחזור 26
    במוקד 22.00 פ.ס.ז -מונאקו
    קודם לכן ב 18.00 המוליכה ערב המחזור ליל תצא ללוריין

    הולנד מחזור 23 5 מש
    17.45 דרבי הליגיונרים איינדהובן -ויטסה וזהבי /דסה

    אוסטריה מחזור 18
    18.00 קרב המובילות זלצבורג (40 נק) לראפיד וינה (37)

    גם ביוון ב 19.30 מחזור 23
    קרב המובילות אוליאמפיקוס -אריס רק שהפער 14 למארחת

    1. +100
      אני היום עם זלעטי, אסתפק ב 1:0 קטן שיחזיר את מילאן לראש הטבלה אבל הראש אומר תיקו 0, משחק טקקיטיס.

  2. תודה רבה לכולם על התרומה.
    איזה יום הולך להיות לנו היום, וכמובן בראש – הדרבי דלה מדונינה, רק הבאסה שתקעו אותו בשעה 16:00, אשתדל לראות אותו במהלך העבודה ובדרך הביתה לצערי.

        1. וכן, הניצחון של ריבר באמת היה יפה, אבל צריך לזכור שמדובר ברוסאריו, לא אחת מאריות הליגה, והם היום גם בעשרה שחקנים מעל חצי שעה, המבחן האמיתי של ריבר יהיה בסופר קופה עוד שבועיים מול ראסינג.

        1. לא הספקתי הבוקר אז צריך להכין מהר סלט גדול לפני שריקת הפתיחה. את הבירות גמרתי אתמול בהפסד של באיירן.

  3. הרוחות נושובות היום במדבר מה שאומר שאינאוס ישר מכניסים את היד לילקוט הטריקים שלהם ומפצלים את הפלוטון לאצ'לונים. מוביסטאר ויומבו נלכדו מאחור אבל אחרי שכיוון הרוח השתנה מעט העניינים נרגעו לבינתיים.

    1. כן לא מעט. למשל המירוצים של ולנסיה ומורסיה ועוד יבוטלו אחרים בהמשך. גם בקולומביםה ועומאן בוטלו המירוצים אבל הוורלד טור – " עומד על תילו"

  4. מדבדב לא היה מספיק מפוקס במערכה השניה (שבירת המחבט), אבל הוא שחקן ממש חכם.
    כנראה שזה לא יספיק לו מול נולה היום, אבל הרוסי המצויין ניצח בשלושת המשחקים האחרונים ביניהם

  5. ייטס פוגצ'אר וגם ון דר פול בקבוצה הראשנה המדוללת. כריס פרום לא שם אבל עומר גודלשטיין כן והוא מצליח להגיע שני אחרי אלמיידה בספרינט.

  6. קצת מוזר הפיצול הזה כשייטס אמנם מקדימה אבל בלי אף עזרה מהקבוצה וקוויקסטפ עם 5 מתוך ה-7 שלהם אבל בלי סאם בנט…

    1. ומדהים כמה נולה חסר פופולאריות (כלומר לא באמת מדהים…), מדבדב היה בנחיתות מול ציציפאס ועדיין זכה עכשיו לעידוד רציני

  7. לא אוהב אותו הוא כמובן שחקן גדול אך נהנה מכך שברוב הקריירה היה ביתרון משמעותי של גיל ו/או פציעות על פני 2 הקודקודים האחרים במשולש נאדל והגדול מכולם פדרר .

    1. ההפרש בגיל בינו לבין רפא, הוא שנה. פדרר זה כבר סיפור אחר.
      לא צריך להקטין את ההישגים שלו.
      עדיין חושב שלא היה ולא יהיה כמו פדרר

  8. זה היה באויר כבר קילומטרים אבל עדיין מבאס – עומר גולדשטיין לא מצליח לעמוד בקצב ונושר מהקבוצה המובילה.

  9. ההתקפות בין המובילים מתחילות וקוויקסטפ עושים את מה שהם יודעים הכי טוב – מנצלים את המספרים. קטניו מצליח לפתוח פער קטן 5ק"מ לסיום עכשיו זה על קופידיס ו-UAE לסגור את זה עבור ויויאני וגביריה.

  10. המאבק על הדרוג הכללי נסגר היום לרוב הקבוצות כשזה יהיה בין פוגאצ'ר, ייטס, ואלמיידה. אולי גם לון דר פול יהיה מה להגיד בנושא.

  11. יום מרתק גם בצרפת מסתיים בעוד אכזבה ל-ISN.
    אמבוש מרשים של FDJ לשאר הפלוטון מייצר בריחה שגם מאמציו הגדולים של דן מרטין בהרים לא הצליחו לסגור. מי שניצל זאת היטב הייה דווקא ג'יאנלוקה ברמבילה שמקדים בסוף את כולם ולוקח את הקטע. מייקל וודס למרות מאמציו האדירים מסיים רק שני ב-GC 5 שניות אחרי ברמבילה.

  12. טוב עדכון ביניים
    ברצלונה בועטת באומנות בדלי היא חוטפת דקה 87 בפנדל מטופש ושומטת 2 נק במשחק חד צדדי ביותר ו 1-1 עם קאדיז מסי כבש והשתווה לסווארס עם 16 שערי ליגה .

    באיטליה אינטר מוליכה כרגע 3-0 על מילאן במשחק העונה .

    עוד עדכון מברזיל היום משחק עונה אמיתי בשעה 21.00
    פלמנגו סגנית המוליכה 68 תארח את אינטרנסיונל המוליכה עם 69 נק .
    ניצחון של האורחת ויש לה אליפות ראשונה מזה 42 שנה ( מאז לקחה פעמיים ליברטדורס ואף אליפות עולם קבוצות אבל לא אליפות ברזיל ).

    ניצחון של פלמנגו והיא עולה לראש הטבלה מחזור לסיום .
    אגב 2 מחזורים לסיום 4 שחקנים שונים עם 17 שערים בראש טבלת הכובשים
    ( טיאגו גלארדו מאינטרנסיונל ,נבס מסאו פאולו , מריניו מסנטוס ו סוריו מבוטאפגו ).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט