אירועי דיומא – 20.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

גביע המדינה – סיבוב ח' :

17:15 בני יהודה – הפועל חיפה, 5 לייב : בני יהודה של יוסי אבוקסיס פוגשת את הפועל חיפה של חיים סילבס שאולי כבר מתנדנד. בני יהודה כרגע סוגרת את הטבלה עם 3 נקודות פער מהקו האדום אך לרשותה גם שני משחקים חסרים, אך מה שבטוח הוא שהם כנראה ילחמו עד הרגע האחרון, לעומת זאת הפועל חיפה שעד לפני רגע נלחמה על הכרטיס לפליאוף העליון ככל הנראה סיימה את האפשרות להשיג את הכרטיס הנכסף בגלל 3 משחקים ללא ניצחון. בני יהודה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול הפועל תל אביב, ואילו הפועל חיפה מגיעה אחרי 2-2 מול הפועל באר שבע, ואני רק אזכיר שב-1/2 הן נפגשו בליגה ואז הפועל חיפה ניצחה בחוץ. הימור – יוסי אבוקסיס נוהג להצליח בגביע ואני מאמין שגם הפעם הוא יעשה זאת ויעבור את הפועל חיפה.

20:30 מכבי חיפה – הפועל אום אל פאחם, 5 לייב : מכבי חיפה אומנם מובילה את הטבלה אך מכבי תל אביב רודפת אחריה וגם יש לה את רוקאביצה ושרי שנתגלו כחולי קורונה והם יהיו חסרים לקבוצה בשבועיים הקרובים וברק בכר יצטרך למצוא פתרון לכך, אבל נראה שדוניו ו-וילדסחוט יתפסו את מקומם, ורק להזכיר שמכבי חיפה מגיעה אחרי ניצחון 3-0 על ביתר ירושלים במחזור האחרון. אום אל פאחם נמצאת לעומת זאת במקום ה-11 בליגה הלאומית ועם 4 תוצאות תיקו רצופות, כאשר האחרונה מול הפועל ירושלים המוליכה. הימור – מכבי חיפה לא אמורה להתקשות יותר מידיי, והיא תהיה חייבת לנצח תוך 90 דקות כדי לא לגרור את שחקניה לעוד 30 דקות מיותרות של הארכה.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

פרמייר ליג

ליברפול- אברטון (19:30)

הדרבי של ליברפול לא היה כזה מסקרן כבר הרבה שנים. אומנם ליברפול הרשימה בליגת האלופות עם ניצחון 2-0 על לייפציג. אך לפני זה הייתה עם שלושה הפסדים רצופים וגם אברטון שבעונה טובה הייתה עם 2. בטבלה ליברפול 6 עם 40 נק ואברטון 7 עם 37 נק.

סריה א

לאציו- סמפדוריה (16:00)

משחק ליגה חשוב ללאציו לפני המפגש עם באיירן באלופות. עד ההפסד לאינטר במחזור האחרון לאציו הייתה עם 7 ניצחונות רצופים. ונמצאת 2 נק מתחת ליובנטוס ולמקום שמוביל לליגת האלופות. יעדרו משורותיה סטרקושה השוער אצ׳רבי הבלם ולזארי המגן. ל סמפ קבוצתו של קלאודיו ראניירי האגדי שנמצאת במקום ה 10 יהיה סגל מלא.

לה ליגה

אתלטיקו מדריד- לבאנטה (17:15)

אחרי ששני הקבוצות נפגשו השבוע למפגש השלמה ואשר הסתיים בתיקו אתלטיקו חייבת לנצח כדי לשמור על פער ולהגיע למפגש עם צ׳לסי באלופות במומנטום חיובי. משורותיה יעדרו טריפייר, למר, קארסקו. בלבאנטה הקשוחה מהמקום ה 11 יעדר רוג׳ר מרטי שהוא סגן מלך השערים שלה (9) וגונזלו מלרו.

וואידוליד- ריאל מדריד (22:00)

משחק חוץ נוח לריאל לפני המפגש מול אטאלנטה באלופות. וואידוליד קבוצתו של שון וויסמן מתחת לקו האדום ותתפלל לנס כדי לעצור את הבלאנקוס שמשורותיה יעדרו ראמוס, רודריגו וואלוורדה, בנזמה, קרבחל, מרסלו, ומיליטאו. ממש חצי קבוצה.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – גמר הנשים

10:30 (יורוספורט): נאומי אוסקה (יפן) – ג'ניפר בריידי (ארה"ב) – למעשה, כפי שציין ינון יבור לפני מספר ימים, זהו גמר אמריקאי לכל דבר. אמנם אוסקה נולדה ביפן, אך מתגוררת מגיל צעיר בארה"ב ושם למדה את רזי הענף. שתי הספורטאיות, שמשחקות טניס אגרסיבי והתקפי למדי, נפגשו גם לפני כחצי שנה בחצי גמר אליפות ארה"ב, ונציגת יפן, שמדורגת שלישית בעולם, נדרשה למערכה מכרעת בדרך לעליה לגמר וזכיה בתואר בהמשך. אוסקה תופיע בגמר המייג'ור הרביעי שלה. בכל שלוש הפעמים הקודמות, באוסטרליה ופעמיים בארה"ב, היא גם זכתה בתואר. יריבתה, ג'ניפר בריידי בת ה-25, שמדורגת במקום ה-24 בעולם, תשחק בגמר הגרנד סלאם הראשון שלה ויהיה מעניין לראות כיצד תתמודד במצב זה, כשתשחק מול טניסאית מעט צעירה ממנה (23), אך בעלת נסיון רב יותר במעמדים אלה.

סנוקר – אליפות ווילס הפתוחה – חצי הגמר/ אסף צרפתי

שלב רבע הגמר שנערך אתמול הביא לנו משחקים מרתקים, וצמודים (כולם הגיעו לפריים מכריע) הפתעה גדולה אחת ומשחק שלא התקיים.המשחק הראשון בין סטיבן מגוויר והאלוף המכהן שון מרפי היה משחק ברמה גבוהה מאוד, התקפי, מרתק, עם ברייקים גבוהים ושינויי הובלה. כצפוי, המשחק הגיע לפריים מכריע בו הצליח מגוויר לנצח בבניית ברייק מדהים של סנצ'ורי והעפלה לחצי הגמר.
יריבו בחצי הגמר הוא הפתעת הטורניר ג'ורדן בראון. בראון התמודד מול שלוש פעמים אלוף העולם מארק סלבי. המשחק החל בשליטה מוחלטת של בראון שעלה ליתרון 3-1. סלבי כמו סלבי חזר בקרב חפירות מתודי למשחק וכפה פריים מכריע שהגיע להכרעה בכדור השחור האחרון אותו סלבי החטיא ואפשר לבראון לחגוג הישג שיא והעפלה ראשונה לחצי גמר של תחרות דירוג.
רבע הגמר השלישי והמצופה בין הרוקט, רוני אוסליבן, לקפטן אלי קרטר לא התקיים לאחר שהאחרון פרש מהתחרות עקב סיבה רפואית. כך, מוצא עצמו אוסליבן שהפסיד רק פריים בודד אחד בכל התחרות טרי ורענן לקראת מפגשו עם מארק וויליאמס. וויליאמס פתח בסערה את משחקו מול תום פורד החביב, הוביל בבטחה 3-0 ונראה היה בדרך לניצחון קליל. אלא שפורד חצב דרכו חזרה למשחק כפה פריים מכריע ואף היה בעמדה מצויינת לזכות בו , אלא שהוא איבד שליטה על הכדור הלבן בזמן קריטי ואפשר לוויליאמס חזרה לשולחן אותה הוולשי ניצל עד תום.
משחקי היום – פורמט הטוב מ 11
15:00 ג'ורדן בראון – סטיבן מגווירכאמור, יש לנו פה קרב בין הפתעה מרעישה לבין שחקן וותיק ואיכותי יותר (מגוויר) שאף זכה בתחרות בעבר. אופתע מאוד אם בראון יצליח לנצח גם את המשחק הזה אך אי אפשר לזלזל באף שחקן שמגיע למעמדים אלו.
21:00 מארק וויליאמס – רוני אוסליבן (המלצת צפייה)

קרב מרתק בין שניים מוותיקי הענף, שני אלופי עולם המלאים בתארים וניסיון שהם גם חברים די טובים.שני השחקנים ידועים בסגנון התקפי כך שצפוי לנו משחק מהנה מאוד לצפייה. הרוקט הוא אלוף העולם המכהן שנראה פשוט מושלם בתחרות עד כה. אך וויליאמס יריב עיקש שלא יחשוש מאוסליבן וגם יהנה מ"יתרון ביתיות". מעניין לראות איך אוסליבן יתחיל את המשחק לאחר שלא שיחק אתמול כלל והאם הדבר ישפיע על הקצב שלו. קשה להמר אך במצב הנוכחי רוני נראה טוב יותר, בכל מקרה צפוי משחק מצויין ומומלץ.
שידורים ביורוספורט 1 ו – 2 

צפייה מהנה

לפוסט הזה יש 28 תגובות

    1. רזי הייתי ביום שלישי אחהצ בחוף זיקים, כהמלצתך..
      מלבד דייגים בודדים וכמה תמהונים (כמוני) החוף היה שומם.
      הלכלוך, הנוכחות הצבאית המאיימת בדרום והחומה שמפרידה בין החוף לעזה, בנוסף לארובות המעשנות מצפון שכמו סוגרות בתנועה מתמדת על המרחב המינימלי שעדיין נשאר לחוף הזה, כל אלו מעציבים עד מאוד.
      ולחשוב שבילדותי הייתי רץ ורץ ורץ ורץ שם, עד בלי די.

      1. היו זמנים. אני הייתי מטייל של בשנות התשעים מחפש נחשים בחולות זיקים.
        אתה יודע שמי שמתפעל שם את החוף היום מטעם המועצה המקומית בחור נחמד מאד בשם יאסר הוא במקור מעזה?
        אדם חביב ביותר, כל פעם שאני שם אנחנו יושבים ומשוחחים. היה לי חבר מעזה אחמד מסוף שנות השבעים-תחילת השמונים, עבד באוניברסיטה ועוד מכר אחר סעיד מחאן יונס הרבה לפני האינתיפאדות. החיים פעם היו הרבה יותר פשוטים והאנשים בעזה לא רצו להרוג אותי ואותך.
        מי שרץ היום על החוף בזיקים זה אנשים מהקיבוץ וחיילים ששומרים על כושר.

        1. אני מקווה שיתנו לו לנוח עד שנגיע לפלייאוף. שישחק בחצי הילוך. הוא יודע את העבודה. והוא האקס פקטור בפלייאוף אין הרבה קבוצות שיכולות להתמודד עם הנתונים שלו. כמובן שאם הוא לא בריא אנחנו בצרות. מה שמדאיג אותי שאין מנהל משחק מחליף ללברון והקבוצה תלויה בו בצורה מכאיבה. אין הרגשה שאם ישב בחוץ משחק אנחנו מסוגלים לנצח. אני דווקא הייתי נותן לו מנוחה יזומה להרגיל את השחקנים להתעלות. הוא שיחק הרבה דק העונה. בכל מקרה המשחק הלילה בין הקליפרס לג׳אז הזכיר לי כמה הפלייאוף מוכרע עי הכוכבים. אגב אותו בעיה יש לנטס. האם דוראנט יהיה בריא?

          1. אתם צריכים רק להגיע לפליאוף כשלברון ודייויס בריאים, המיקום לא משנה.
            אם אתם בריאים מול הנטס בריאים, יהיה לכם קשה מאד לשחזר את שנה שעברה.
            אוטוטו ברוקלין יהיו מקום ראשון במזרח, זה היה צפוי.

    1. טדי ריינר החליט בסופו של דבר לא להגיע למרות שנרשם (נקניק)
      בגזרת הישראלים אין הפתעות – ששון, קוכמן והחבר'ה הצעירים מודחים מוקדם, ופלצ'יק ממשיך להיות אור בודד במשקלים שמעל 81 ק"ג.

    1. תודה רבה צפריר, אתה מוזמן לנסות צפייה בסנוקר אני מבטיח לך שתאבד סבלנות תוך דקות, בטח אם תשב לבדך.
      אולי בהזדמנות ניסע יחד לאליפות העולם בשפילד, יש אווירה טובה, כל הפאבים מלאים, מהמרים על כל דבר שזז, גשם אנגלי טוב.
      חוויה.

  1. לדעתי היכולת של הג'ודוקאים הישראלים מביכה, למעט נקודות אור כמו פלצ'יק ב-100.
    מביך כי פעם אחר פעם רבים מהם מודחים בסיבובים ראשונים, ולא פעם אחרי גומיננטיות מוחלטת של יריביהם, שלא אחת מדורגים נמוך.

    זה נכון שיש מפעם לפעם הבלחות של הצלחה אבל בתקופה האחרונה (שוב, למעט פלצ'יק ומוקי), יש מלל רב מדי ביחס לתוצאות בשטח

      1. והנה, פאלצ'יק הנפלא עולה לגמר.
        מה שמיוחד בו הוא העקביות, הדומיננטיות בקרבות, והגיוון.
        כרגע הוא מבחינתי הספורטאי הישראלי הבולט בתחומו בעולם.

  2. ההשקעה המאסיבית כבר משתלמת ל-ISN כשהעונה הצעירה מביאה הישג יפה בדמות ניצחון של מייקל וודס בקטע השני בטור דו וור (או הטור דה אלפס). וודס מקדים את השמות הגדולי בסיום עצבני של 250 מטר בשיפוע 12%. מחר מתחילה העונה של הוורלד טור במדבר של איחוד האמירויות.

  3. טוב סיכום יום מעניין ביותר .
    מינכן מפסידה בפרנקפורט
    אתלטיקו מפסידה בלבנטה והליגה נפתחת מחדש.
    אברטון מנצחת באנפילד את ליברפול שמתרחקת מליגת האלופות
    בגביע שלנו דרמות אבל בסוף הפועל חיפה מדיחה מהנקודה את בני יהודה ומחזיק 2 הגביעים האחרונים אבוקסיס .
    מכבי חיפה מנצחת דקה 90 את אום אל פאחם .
    בג'ודו פלציק לוקח מדליית כסף .
    שמתווסף לארד של טוהר בוטבול ( עד 73 ק"ג).

    דווקא הנשים הצליחו יותר עם זהב של תמנע נלסון לוי עד 57 ק"ג והכסף של גילי כהן עד 52 ק"ג.

  4. מוקד ראשון 4 משחקי גביע במוקד ב"ש מחזיקת הגביע מול מכבי תל אביב ב 20.45
    בכדורסל ישראל הבטיחה מקום ראשון בשלב המוקדמות אך תנסה להשיג מאזן מושלם מול ספרד ב 18.30 במה שכנראה יהיה משחקו האחרון של קטש בנבחרת.

    בכדורגל האירופאי
    ספרד 4 מש' במחזור 24
    במוקד ב 15.00 ברצלונה תנסה לנצל את איבוד הנקודות של אתלטיקו ולנצח את קאדיז ולהוריד לכדי 6 הפרש את הפער בפסגה

    איטליה המשך מחזור 23 4 משחקים
    במוקד ב 16.00 הדרבי הגדול של מילאנו בין מילאן לאינטר שנייה מול ראשונה לקרב גדול
    גם ב 19.00 משחק מעניין וקרב על ליגת האלופות בין אטאלנטה לנאפולי

    אנגליה מחזור 25 4 משחקים מעניינים
    14.00 וסטהאם -טוטנהאם
    16.00 וילה -לסטר
    18.30 ארסנל -סיטי
    21.00 מ.יונייטד -ניוקאסל

    צרפת 7 מש במחזור 26
    במוקד 22.00 פ.ס.ז -מונאקו
    קודם לכן ב 18.00 המוליכה ערב המחזור ליל תצא ללוריין

    הולנד מחזור 23 5 מש
    17.45 דרבי הליגיונרים איינדהובן -ויטסה וזהבי /דסה

    אוסטריה מחזור 18
    18.00 קרב המובילות זלצבורג (40 נק) לראפיד וינה (37)

    גם ביוון ב 19.30 מחזור 23
    קרב המובילות אוליאמפיקוס -אריס רק שהפער 14 למארחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט