אירועי דיומא – 22.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

גביע המדינה – סיבוב ח' :

19:45 בני סכנין – הפועל חדרה, 5 פלוס : שתי קבוצות תחתית בליגת העל נפגשות במשחק גביע מסקרן, ורק אזכיר שבתחילת פברואר, ב-1/2 הן נפגשו בליגה, גם כן בדוחא ואז המשחק נגמר ב2-0 לחדרה. סכנין במקום ה-13 מארחת את חדרה שבמקום ה-11 שרק נקודה אחת מפרידה ביניהן. סכנין מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, האחרונה מול ביתר ירושלים במשחק השלמה, ואילו חדרה מגיעה אחרי 1-0 חשוב על מכבי פתח תקווה. הימור – המשחק ילך להארכה בסופו תנצח סכנין.

20:00 אשדוד – רעננה, 5 לייב : אשדוד עושה עונה נהדרת עד כה תחת רן בן שמעון והיא במקום ה-3 בליגת העל, והיא פוגשת את רעננה שרק ירדה בעונה האחרונה ללאומית, אבל עד עכשיו מאוד מתקשה שם והיא רק במקום ה-11. אשדוד מגיעה אחרי הפסד 2-1 לקריית שמונה, ועם שני משחקים רצופים ללא ניצחון והיא יכולה לקטוע את הרצף הזה מול רעננה שדווקא חזרה לנצח במחזור האחרון 1-0 את אחי נצרת אחרי שלא ניצחה חמישה משחקים. הימור – אשדוד מנצחת ב-90 דקות.

20:30 הפועל תל אביב – הפועל אשקלון, 5 סטארס : עד לפני 3 שנים הפועל אשקלון הייתה חברה בליגת העל, ואם תזכרו טוב אז לפני 4 שנים הפועל תל אביב ירדה ללאומית והפועל אשקלון שרדה במקומה בליגת העל, אבל היום 4 שנים אחרי שזה קרה – הפועל תל אביב נאבקת על חייה בליגת העל, ואילו הפועל אשקלון נמצאת באמצע הטבלה בליגה א' ולא נראה שהיא קרובה לעלות בחזרה ללאומית. הפועל תל אביב שבמקום ה-12 בליגת העל ומגיעה למשחק הזה בתקופה מאוד טובה מבחינתה בה היא לא מפסידה כבר שישה משחקים רצופים, לעומת הפועל אשקלון שאומנם לא הפסידה שלושה משחקים רצוף בליגה א', אך סיימה את שני האחרונים בתיקו. הימור – הפועל תל אביב חייבת לעבור את אשקלון.

ליגה איטלקית/ צפריר אוזדובה

יובנטוס- קרוטונה (21:45)

משחק בית נוח ליובנטוס מול האחרונה בטבלה אחרי ההפסד המאכזב לפורטו באלופות. יובנטוס במקום החמישי אך עם משחק חסר, וניצחון יחזיר אותה למקום בליגת האלופות. רונאלדו ירצה לכבוש כי שער ישים אותו במקום הראשון במלכות השערים. אני לא רוצה לחשוב איזה רעידת אדמה תהיה ביובה אם לא יסיימו ברביעיה הראשונה. יחסרו : קואדרדו, בונוצ׳י, קילייני וארתור בגלל פציעות. וראביו עקב צהובים. מנגד לא תופתעו לשמוע שקרוטונה האחרונה עם 4 הפסדים רצופים.

ליגה אנגלית

ברייטון- קריסטל פאלאס (22:00)

קרב תחתית שבו ברייטון במקום ה 16 תארח את קריסטל פאלאס במקום ה 14. פאלאס תחסר את מלך שעריה וילפרד זאהה

ליגה ספרדית/ אבי נוביק

אוסוסונה – סביליה (22:00)

אוסוסונה שפתחה עונה שנייה בלה ליגה נמצאת במקום ה-13 (4 נק׳ מהקו האדום).
הקבוצה תמשיך להסתמך על בודמיר (6 שערים) וטורס (4 שערים ובישול) ותחסר מספר רב של שחקנים: גארסיה, קרוז, ג׳וני, רובן ורונקאליה.
מהצד השני תגיע סביליה אחרי ההפסד הביתי (והמפתיע) לדורטמונד באלופות שהגיע לאחר 9 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. סביליה שממוקמת במקום ה-4 תרצה להמשיך להיאבק עם הקבוצות ממדריד וברצלונה על מקומה בטופ 3 של הליגה כאשר היא במרחק נקודה מברצלונה ו-10 נק מאתלטיקו מדריד.
סביליה תרצה שאנסירי ימשיך בכושר ההבקעה המצוין שלו העונה (13 שערים) וכדי שזה יקרה ג׳ורדן (שער ו5 בישולים) ונאבאס (4 בישולים) יצטרכו לספק לו כדורים טובים.
לסבליה יחסרו אוקמפוס המוכשר והמגן אוקוניה.

לא קשור לכדורגל אבל מעניין, אוסוסונה מגיעה מהעיר פמפלונה בקהילה האוטונומית נווארה שבספרד, השפה הרישמית במחוז נווארה היא באסקית.

א"ק / מנחם לס

שתי בנות אטלנטה – וחברות בלב ונפש עד היום – וויומיה אייט ואדית מגווייר זכו בזהב ובכסף בריצת 100 מ' באולימפיאדת טוקיו ב-1964. מגווייר זכתה בזהב ב-200. עיריית אטלנטה הכריזה על מחר כ-'יום אלופות אולימפיאדות 1948-1972 מאטלנטה'. מסתבר ש-9 אלופות אולימפיות ב-24 השנים האלה הן מאטלנטה.

אופניים / עידו גילרי

הטור של איחוד האמירויות – קטע 2:

רוחות של עד 30 קמ"ש במדבר חוללו שמות בדבוקה אתמול בקטע הראשון. אצ'לונים של רוכיבם המנסים להסתתר אחד מאחרי השני היו מחזה נפוץ והפלוטון התפצל יותר מפעם אחת. בפעם המכרעת היו אלה קוויקסטפ ו-UAE שהצליחו להשאיר את מרבית הפלוטון מאחור. לצערה של הקבוצה הבלגית הם לא הצליחו להביא לקדמה את הספרינטר שלהם סאם בנט אבל עם חמישה מתוך 26 הרוכבים בחבורה המובילה (שכללה בהתחלה גם את אלוף ישראל עומר גולדשטיין) הם ציפו עדיין לקחת את הקטע. בסופו של דבר שאר הדבוקה ויתרה על המרדף מה שהופך את שאר ימי המירוץ למאבק על הדירוג הכללי בין טאדיי פוגצ'אר, אדם ייטס, ז'וואו אלמיידה ומתיו ון דר פול שגם הצילח להתגבר על הטקטיקה של קוויק-סטפ ו-UAE בסיום כדי לקחת את הקטע בספרינט ולאסוף גם את חולצת המוביל.

קטע 2 הוא הקטע נגד השעון של המירוץ. 13 קילומטר שטוחים לחלוטין אבל לא נטולי מרכיבים טכניים. קשה לראות כאן מישהו נותן מאבק לאלוף העולם והרוכב החזק ביותר נגד השעון כרגע – פיליפו גאנה. אם יקרה לו משהו יוצא דופן יש מספיק מי שאורב מאחור כולל הצמד של ISN אלכס דאוסט ומתיאס ברנדל. ון דר פול פוגאצ'אר ואלמיידה ינסו לגנוב שניות חשוב אחד מהשני ומאדם ייטס.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. תודה רבה ניר ,צפריר ,עידו ,מנחם וברוכים הבאים לאבי
    יום רגוע כמעט כרגיל בימי שני
    ובכל זאת יש עוד כמה דברים
    בזירה המקומית סל משחק השלמה ממחזור 14 מכבי תל אביב המוליכה תארח את נהריה נועלת הטבלה (21.00)
    יש גם השלמה למחזור 5 ביורוליג משחק מסקרן בין זניט למילאנו (19.00)
    אתמול כאמור היה יום גדול נסכם אותו בקצרה
    תחילה בברזיל אתמול התקיים שם משחק עונה של ממש מחזור לסיום בין השנייה ערב המחזור פלמנגו למוליכה אינטרנסיונל שלא זכתה באליפות מקומית כבר 42 שנה והייתה עושה זאת אם הייתה מנצחת והיא אכן הוליכה 1-0 בדקה 12 משער של אדנילסון בדקה 12
    בקבוצה שבה משחק גם גיררו הוותיק
    אבל פלמנגו משער של דה אארסקאטה הקשר הנפלא מאורגוואי הכוכב הגדול גביראל ברבוסה העלה את פלמנגו ל 1-2 תוצאה שנשמרה עד הסיום והעלתה את פלמנגו בשורותיה משחקים הוותיקים פיליפה לואיז ודייגו למקום הראשון מחזור לסיום .
    במחזור הסיום בין שישי לשבת תצא פלמנגו למשחק מול סאו פאולו ניצחון והיא אלופה
    אם תמעד תקווה אינטרנסיונל לנצל זאת כשתארח את קורינתיאס
    אגב סאו פאלו צריכה נקודות לטופ 4 ומקום אוטומטי בליברטדורס.
    אך אם תנצח היום לפנות בוקר בבוטפגו היא תסגור את הסיפור הזה

    עוד אתמול
    במשחקי העונה באוסטריה ויוון ניצחו המוליכות והאלופוץ זלצבורג ואולימפאיקוס את סגניתן ראפיד ואריס 2-4 ו 0-1 בהתאמה והתבססו בפסגה.
    בספרד ברצלונה מעדה באופן מתסכל מול קאדיז 1-1 אך מסי התנחם בשער 16 והוא בפסגה עם חברו סווארס

    באיטליה אינטר עשתה צעד גדול מאד לאליפות ראשונה מזה 11 שנה עם 3-0 בדרבי על מילאן
    אטאלנטה ניצחה את נאפולי 2-4 במאבק על טופ 4

    באנגליה סיטי כבר סופרת 18 ניצחונות ברצף !!! עם 1-0 בארסנל
    מ.יונייטד עם 1-3 על ניוקאסל ולסטר עם 2-1 בוילה עשו צעד משמעותי נוסף לליגת האלופות בניגוד לטוטנהאם שהתרחקה מכך עם הפסד 2-1 בווסטהאם

    בגרמניה דאבור כבש הופנהיים הביסה
    בצרפת ליל ניצחה ופ.ס.ז הפסידה במפתיע למונאקו 2-0 ביתי

    בהולנד איאקס מנצחת וגם איינדהובן את ויטסה במשחק בו זהבי בישל למול בישול של דאסה וגצה הכריע עם צמד בסיום

    במוקדמות הכדורסל ישראל הפסידה לספרד 78-73 אך סיימה ראשונה קמפיין מרשים
    גודס ובית הלחמי מעומדים להחליף את קטש עם עדיפות לראשון

    עוד מעט אשתדל להאריך במצב הליגות האירופאיות

    יום טוב

  2. לפני שנאריך במצב הליגות האירופאיות קצת על גביע המדינה
    היום 3 משחקים אחרונים בסיבוב
    כבר מחר הגרלת שמינית הגמר
    בהגרלה של מחר הבטיחו מקומם 7 קבוצות ליגת העל ( מכבי מחיפה , ת"א , פ"ת ,נתניה הפועל חיפה וכפ"ס ובית"ר ירושלים ).

    קבוצה 8 תהיה בוודאות לאור המפגש הישיר בין סכנין לחדרה ואם לא יהיו הפתעות גדולות
    יתמודדו קבוצות 9 ו 10 ( אשדוד והפועל תל אביב).

    5 קבוצות יצטרפו מהלאומית
    הפועל ירושלים ,עפולה , רמת גן ,כפר שלם וביתר תל אביב .

    ונציגה בודדה מליגה א' נורדיה ירושלים ( שהיא אגב נועלת הטבלה ).

    ישנם 15 וריצאיות שונות למפגשים בין 2 קבוצות שיהוו גמר מן העבר
    ( אגב גם בשלב הזה שוחקו וישוחקו 2 גמרים מן העבר במפגש בין מכבי תל אביב לב"ש אתמול ובמפגש היום בין הפועל תל אביב לאשקלון מליגה א שהוא שחזור של גמר 07 שהסתיים בזכיית הפועל תל אביב רק מהנקודה 4-5 לאחר 1-1 ב 120 דק).

    בשלב הבא ישנם אפשרויות לא מעטות לדרבי
    בירושלים ( 3 נציגות ) ובתל אביב ( כנ"ל בהינתן שהפועל תל אביב לא תמעד הערב).

    ישנו גם אפשרות לדרבי חיפאי

    נחזור לליגת העל אם לא תהיה הפתעה היום
    10/14 הקבוצות יעפילו לשלב הבא

    3 מהמודחות הודחו בקרב ישיר מול קבוצת ליגת העל אחרת ( ב"ש ,בני יהודה והמפסידה הערב בין סכנין לחדרה ).

    כאשר רק קבוצה אחת הודחה מול קבוצת ליגת נמוכה מדובר בק"ש שנוצחה אתמול 2-0 בידי ביתר תל אביב .

    מחר ננסה לסכם ולהוסיף בעניין זה.

  3. אני מתוסכל מהמשחק של רומא אתמול. משחק חוץ קשה נגד בנבנטו הקשוחה. רומא במצב שכל שלושת הבלמים הראשונים שלה פצועים. וגם הבלם המחליף הראשון (שהוא למעשה קשר בראיין כריסטנטה) פונסקה מחליט לשים את המגן השמאלי בלם ספינאצולה המצויין. ולשים מגן ימני באגף שמאל- ברונו פרס. רומא מחזיקה בכדור (74% במחצית) ולא מגיעה למצבים כי בנבנטו בבונקר שלא היה מבייש את החיזבאללה. עכשיו אני מסתכל כל המשחק פרס לא מסוגל לשחק עם רגל שמאל. אין שום התקפות מצד שמאל. וגם במערך של רומא יש רק שחקן אחד באגף ואני שואל את עצמי. פונסקה לא רואה את זה? התחלתי לדאוג ואז דקה 60 גליק הבלם הפולני של בנבנטו מורחק. ופונסקה עושה נכון מוציא קשר (ורטוט) והכניס חלוץ (דז׳קו) ועדיין לא חושבים על לתקןף מאגף שמאל ואז סוף סוף אני רואה את הבלם הברזילאי חואן חזוס מתחמם ואני חושב לעצמי. מצוין ! עכשיו הוא יכנס וספינאצולה יוכל לשחק באגף שמאל איפה שבאמת צריך אותו. ואז התברר לי שחזוס מחליף את פאציו, בלם אחר. המשחק נגמר ב 0-0 מאכזב ואני שואל את עצמי. איך מאמן שלקח אליפויות בסיטונות עם שחטר דונייצק. מאמן את רומא כבר שנתיים לא רואה את מה שכולם רואים? בכל אופן מאכזב כי המצב באיטליה מאוד צמוד ולא להעפיל לאירופה זה אסון כלכלי.

    1. אין לך מושג כמה אני אומר את זה על קונטה, זה נראה לפעמים שהמאמנים הגדולים האלה אין להם מושג, הם מקובעים ולא יכולים לצאת מהקופסא שלהם.
      אני אתן לך דוגמה על אינטר כי אני מכיר את העניין מקרוב : אריקסן הגיע בינואר 20 כי קונטה רצה אותו, אחרי כמה משחקים הוא גילה שהגנה הוא לא כל כך עושה ומאז הדרך לספסל הייתה מאוד מהירה. ביולי רצו להעביר אותו בחזרה לאנגליה או לכל מקום אחר אבל אף אחת לא קפצה על המציאה, ורצו רק להשאיל אותו, ובסופו של דבר קונטה נשאר איתו, ולאט לאט כאשר הספסל בקישור הלך והצטמצם עקב פציעות וחיסורים הוא נתן לו לשחק וראה שגם אם עושים פחות הגנה ממה שהוא רוצה, הוא עדיין מקבל שחקן חשוב, ומאז אריקסן נהיה שחקן די חשוב בקישור של הקבוצה, ותודה לאל שוידאל קצת פחות. אגב, באיזור יוני כאשר אריקסן שיחק בנבחרת דנמרק הוא התלונן בתקשורת על כך שרואים אריקסן אחר בנבחרת מאשר באינטר שם הוא מוכרח לשחק הגנתי.

      1. אני מאוד תופס מקונטה וכל הגישה שלו העונה מאוד איכזבה אותי. שקרינאר היה מועמד לעזיבה פרשיץ לא קיבל דק אפילו חאכימי לא פתח את העונה בהרכב. כאילו האגו/ אופי שלו העפילו על הרצון לנצח. ותוך כדי העונה. ומזלו שיש לו סגל רחב העניינים התחילו להסתדר. ופתאום שוב קונטה נראה גאון כדורגל. אבל ל פונסקה אין את הפריווילגיה של לוקאקו ומטרינז שגם אם הוא טועה הניצחונות יגיעו. מקווה שרומא תחזור למסלול הניצחונות ותהיה באירופה שנה הבאה. רצוי ליגת האלופות. גם פונסקה מתעקש על שחקנים שלפעמים אני לא מבין מה רואה בהם. ומתחיל לחשוד שיש העדפות לדוברי פורטוגזית/ ספרדית. בכל אופן אם לא נסיים את העונה בכבוד אולי אלגרי הגדול יגיע.

          1. סימן שאלה. יש כל מיני שמועות. שאלגרי סירב. שאלגרי אמר שרק אם הקבוצה מעפילה לליגת האלופות. אבל הוא כבר היה מועמד לפיטורים אחרי התבוסה בדרבי. בכלל רומא מקום ראשון ב 5 הליגות הבחירות נגד קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה. אבל נגד קבוצות מהחלק העליון מאזנה מביש

  4. ועכשיו למצב הליגות נתחיל במבחר מהליגות הקטנות והבינוניות נספר על הדברים המעניינים
    נתחיל בקטנות (בתגובה הבאה נדבר על הליגות הבינוניות )

    קטנות :
    בולגריה
    לאחר 18 מחזורים מוליכה ראזגורד עם 42 נק לפני צסק"א סופיה 39 ולוקמוטיב פלובודיב עם 37

    בלארוסיה :
    בליגה נסתיימה בנובמבר שם סליהורסק הקדימה בנקודה את באטה עם 59 למול 58
    לאחר שבאטה סיימה ב 0-0 במחזור הסיום במינסק בעוד סליהורסק ניצחה את פ.צ מינסק 2-4

    2 הקבוצות נותרו במאבקי הגביע בשלב רבע הגמר

    דנמרק :
    לאחר 17 מחזורים ברונדבי עם 37 לפני מייטלנד עם 36 וארהוס עם 32 ביום ראשון משחק העונה מייטלנד מארחת את ברונדבי

    סלובניה :
    מריבור במשבר מתמשך עם 4 משחקים ללא ניצחון והשבוע הפסידה לאחר 3 תוצאות תיקו בעוד אולימפה המוליכה סיימה רק בתיקו
    1 אולימפיה 42 2 מאריבור 40 3 מורה 37
    לאחר 22 מש.

    סרביה :
    הכוכב האדום ב +6 ומשחק חסר על פרטיזן של נאתכו

    פולין :
    אחרי 18 מש
    1 לגיה ורשה 36 2 פוגון שצ'צ'ין 35
    השבוע קרה מהפך לאחר שורשה ניצחה 2-5 ופוגון נוצחה 2-1

    צ'כיה
    סלביה פראג מוליכה בבטחה עם 52 נק לפני ספרטה פראג 44

    קפריסין :
    השבוע הסתיימה הליגה הסדירה שמתחלקת מכאן לבית עליון ותחתון בדומה לארץ
    1 אןמוניה ניקוסיה 56
    2. א.א.ל לימסול 55
    3 אפולון 54
    4 אנרתוסיס של מיכה עם 51

    המדהים הוא שאפועל ניקוסיה קבוצת הפאר אלופת רוב השנים האחרונות סיימה רק 7 ותשחק בבית התחתון

    קרואטיה
    בפסגה דינאמו זאגרב עם 48 כמו אוסייק אך עם משחק חסר

    רומניה
    לאחר 24 מש
    סטיווה וקלוז ראש בראש עם 51 נק קריובה עם 47
    סטיוואה התאוששה השבוע משני הפסדים רצופים

    1. איך אני אוהב את הליגות הסקנדינביות אין לך מושג 🙂
      ברונדבי מראה קצת סימני חזרה לגדולה שהייתה לה לפני עשור, ואני שמח על כך, למרות שמייטילנד קבוצה נהדרת.
      בסלובניה – אני לא אתפלא אם אראה את אולימפיה זוכה שוב באליפות.
      בקרואטיה – הפתעה ענקית לדעתי שאוסייק עם אותו מספר נקודות כמו דינאמו זאגרב ששולטת שם די הרבה שנים בליגה עם שחקנים צעירים מעולים.

  5. רוני אוסאליבן הפסיד בגמר הטורניר של וולש הפתוחה לאיזה גינגי פאנק שהגיע משום מקום. והעולם שותק??? סנסציה אמיתית ..איפה אנשי הסנוקר של האתר? שום תירוץ לא יתקבל מלבד:" הייתי עסוק.הלכתי לשחק סנוקר "

  6. ליגות בינוניות
    אוסטריה
    אתמול זלצבורג ניצחה את ראפיד 2-4 במשחק העונה והיא מוליכה עם 43 נק' לעומת 37
    לינץ שלישית עם 36
    השבוע הרבעית גראץ תארח את זלצבורג
    זלצבורג עם 8 ניצחונות רצופים בליגה

    דאקה מזלבצורג מוליך את טבלת מלך השערים עם 16 לפני קויטה חברו לקבוצה עם 14

    בחצי גמר הגביע יתמודדו וולפסברג החמישית מול לינץ
    גראץ תתמודד עם זלבצורג

    המשחקים ביום 02/03/2021

    סקוטלנד :
    השנה לאחר כמעט עשור מהפך בפסגה
    לאחר 30 מש ' לגלזגאו 82 לעומת 64 של סלטיק
    אודסון אווארד מוליך עם 15 שערים בראש הטבלה

    סלטיק והארטס יתמודדו בגמר הגביע

    שוויץ :
    האלופה יאנג בויז דוהרת לאליפות שלישית ברציפות עם 80 נק' 18 יותר מבאזל זאת לאחר 21 מש'
    פעם באזל הייתה האלופה הקבועה היום לא רק שיאנג בויז החליפה אותה אלא יצרה פער בלתי נתפס
    בויז עם 7 ניצחונות רצופים בכל המסגרות
    ז'אן פייר נסאמה עם 12 שערים מוליך את טבלת הכובשים לפני קברל מבזל עם 11
    אגב באזל מחזיקת הגביע הובסה 6-2 בידי ויטנטור מליגת המשנה והודחה גם ממנו.

    אוקראינה :
    קייב משמיטה נקודות לעומתה שחטאר מנצחת
    כרגע קייב 34 נק' לעומת 33 לשחטאר לאחר 15 מחזורים
    כזכור 2 הקבוצות עדיין במאבק הליגה האירופאית קייב יצאה עם 1-1 ביתי עם ברוז בעוד שחטאר ניצחה בארץ 2-0
    אף אחד עדיין לא הגיע למספר דו ספרתי של שערים

    רוסיה :

    הליגה חזרה הטבלה לאחר 19 מחזורים
    1 זניט 41 2 צסק"א 37 3 ספרטק 35

    דזיובה ואזמון צמד חלוצי זניט מוליכים את טבלת מלך השערים עם 11
    צסק"א ולוקמוטיב ברבע הגמר זניט כבר הודחה כמו קרדנודאר

    יוון :
    במשחק העונה גברה אולימפיקוס על אריס 0-1
    פאוק חלפה על אריס במקום השני אך הם רחוקות מאולימפיאקוס

    הטבלה לאחר 23 מחזורים
    1 אולימפיאקוס 58 2 פאוק 46 3 אריס 44 4 אא' 44 5 פאו 41
    יוסף אל עראבי מהמוליכה מוליך את טבלת הכובשים עם 17
    הוא גם כבש מול איינדהובן של זהבי השבוע הגומלין
    חברו קוסטאס פרטוניס מוליך את טבלת המבשלים עם 10

    חמשת הראשונות עדיין במאבקי הגביע הם ברבע גמר
    אולימפאיקוס ניצחה את אריס 1-2 הגומלין ב 2/3
    פאוק ואאק קרובות לחצי הגמר ופאו צריכה למחוק 2-1 בבית מול גיאנינה התשיעית

    טורקיה :
    אחת הליגות הצמודות ביותר
    1 גלא 54 נק'
    בשיקטש עם 51 אך משחק חסר פנרבחצה שהפסידה השבוע עם 51 נק'
    שימו לב לטרזונספור סגנית האלופה שחוזרת אטאט והיא עם 7 ניצחונות רצופים ו 48 נק'
    מי שמחוץ לתחרות היא איסטנבול האלופה המתרסקת עם 5 הפסדים רצופים היא עם 24 נק' מתחת לקו האדום בפיגור נקודה ובמאבק הישרדות.

    בשבוע הבא טרבזונספור מארחת את פנרבח'צה

    בטבלת מלך השערים
    ארון בפוננזה מהאטייספור (שישית) מוליך עם 18 שערים לפני אבובקאר ולארין מבשיקטש עם 12 שערים גזאל מבשיקטש מוליך את טבלת המבשלים עם 10

    בחצי גמר הגביע ישחקו
    16/3 אנטליספור -אלניאספור (תשיעית מול חמישית )
    17/3 בישקטש -איסטנבול (2 מול 18 )

    בלגיה
    לאחר 28 מש
    ברוז מוליכה עם 60 נק' ו 2 מש' חסרים לפני אנטוורפן עם 48
    4 הראשונות ישחקו בפליאוף מיוחד והמאבק בהמשך גדול
    3 גנק 43 4 אוסטנד 43 5 אנדרלכט 42
    6-10 עם 40 נק' בירשחוט ,ורכם ,לובן(חסר) ,מכלן וליאז עם 40 ועדיין במאבק
    שארלרואה עם 39 נק' ומשחק חסר גם במאבר

    פול אונאצ'ו מגנק מוביל את הכובשים עם 23 לפני תומאס אנרי מלובן עם 19 ובראונו מוארכם עם 16
    את המבשלים מוליך מרסייה מלובן עם 14 לפני הולצהאוזר מברישחוט עם 13

    בגביע ברוז הדיחה את המחזיקה היוצאת אנטוורפן
    ברבע הגמר בתחילת מרץ (שלישי ורביעי לחודש)
    יופן (14) -גנט (12)
    אנדרלכט (5) -סרקל ברוז(16)
    גנק (3) -מכלן (9)
    ס.ליאז (10) -קלאב ברוז (1)

    פורטוגל
    ספורטינג לסיבון רצה לאליפות ראשונה מאז 2000
    לאחר 20 מחזורים יש לה 54 נק'
    היא בריצה של 6 ניצחונות רצופים
    שנייה כרגע בראגה עם 43 נק' ו 4 ניצחונות ב 5 האחרונים
    פורטו רק שלישית עם 41 אך עם משחק חסר היום במאירטמו ניצחון יחזיר אותה למקום שני
    בנפיקה רק רביעית עם 39 לפני פאסוס עם 38
    בנפיקה במשבר מתמשך עם ניצחון אחד בלבד ב 7 האחרונים

    במוצאי שבת פורטו תארח את ספורטינג ליסבון

    ספורטינג זכתה בגביע הליגה לאחר 0-1 על בארגה בגמר
    בחצי גמר הגביע בשבוע הבא פורטו תארח את בראגה לאחר 1-1 במפגש הראשון
    המנצחת צפויה לפגוש בבנפיקה שניצחה באשטוריל מליגת המשנה 3-1

    בכל הקשור לאירופה אז באלופות פורטו ניצחה את יובה 1-2 לפני הגומלין
    בארופאית בראגה הפסידה בבית 2-0 לרומא והיא צפויה להיפרד מהמפעל .בנפיקה רק עם 1-1 ביתי מול ארסנל מגיעה בעמדה לא נוחה.

    פדרו גונשלווש מספורטינג מוליך את טבלת הכובשים עם 14 היחידי בדו ספרתי

    הולנד :

    נראה שאף אחת לא תעצור את הדהירה של איאקס
    עם 7 ניצחונות רצופים בליגה ו 10 בכל המסגרות
    איאקס מוליכה עם 56 ומשחק חסר
    שנייה אינדוהבן של זהבי עם 50 נק' לאחר 23 מש
    לפני אלקמר 46 אחריהם פיינורד וויטסה עם 42 נק'.

    בתחתית ווילהאם דן האג ואמן בדרכם הבטוחה לליגת המשנה

    גיורגוס גיאקומאקיס (מונלו) מוביל בבטחה את טבלת הכובשים עם 22 לפני מאלן מאידוהבן עם 14 ,ברחואס מפינורד עם 13 ודנילו עם טוונטה עם 12

    טאדיץ מאיאקס מוליך את טבלת הבשלנים עם 10

    בחצי גמר הגביע
    2/3 ויטסה (של דסה 5) מול ונלו (14)
    3/3 הירנביין (10) -איאקס 1.

    באירופה אינדהובן צריכה לצאת מבור לא קטן לאחר הפסד 4-2 באולימפיאקוס
    איאקס לעומתה השיגה ניצחון חוץ גדול בליל המוליכה הצרפתית 2-1 לאחר שפיגרה עד דקה 87.

  7. גאנה כצפוי לא משאיר סיכוי לאף אחד אחר וזוכה בקטע השני באמירויות. פוגצ'אר ואלמיידה מרוויחים כחצי דקה על ייטס כשהסלובני עובר לחולצת המוביל האדומה. אבל הסיפור הגדול של היום היה כמו בשידור חוזר לשנה שעברה כשקבוצת אלפצ'ין יחד עם ון דר פול המוביל נאלצה לנטוש את הטור עקב תוצאה חיובית לקורונה לאחד מחברי הצוות.

  8. לפני שתייחס לליגות הגדולות
    נדבר על חמשת ליגות המשנה וליגת המשנה שלנו בארץ

    ליגת המשנה הישראלית
    לאחר 22 מש
    1 הפועל ירושלים עם 41 ומשחק חסר
    2 נוף הגליל עם 40
    אחריהם ביתר תל אביב ואיכסל עם 36
    בתחתית
    13 אחי נצרת 23
    14-16 כפר קאסם (חסר) הפועל פתח תקוה וכפר שלם עם 17 כ"א
    14 במבחנים 15-16 יורדים

    יניב מזרחי מרמה"ש ועדין שמש מירושלי םעם 12 שערים בראש טבלת הכובשים לפני סוויסה מאיכסל עם 11 וטוויזר מעכו 10

    צרפת
    2 הראשונות עולות 3 הבאות בפליאוף עם הליגה הבכירה

    אחרי 26 מש
    1 טרואה 52
    2 -3 קרלמון וטולוז עם 49
    4 גרנובל 48
    5 אוקזר 44
    באיו מקרלמון עם 15 לפני ביהאן מאוקזר עם 14

    גרמניה
    מאבק איתנים על 2 הכרטיסים הישירים ועל הכרטיס לפליאוף
    הטבלה לאחר 22 מחזורים
    1 המבורג 42
    2 בוכום 42
    3 קיל 42
    4 גרויטר פירט39
    אך 2 האחרונות יתמודדו היום במשחק השלמה תיקו וקיל בפסגה
    המומנטום כזה
    המבורג עם 3 משחקים ללא ניצחון
    בוכום הפסידה השבת
    קיל עם 3 ניצחונות רצופים (וגם ברבע גמר גביע)
    פירט עם 7 משחקים ללא הפסד

    סימון טרודה מהמבורג דוהר למלכות השערים עם 19 7 יותר מהבא אחריו

    איטליה משנה
    2 הראשונות עולות
    מקומות 3-8 מאבק על כרטיס נוסף בפליאוף
    16-17 בפליאוף נגד הירידה
    18-20 יורדות
    אחרי 24 משחקים
    1 אמפולי 45 נק'
    2 מונצה 42
    3-4 ונציה וסלרטינה עם 41
    5-6 צ'יטאדלה וקייבו 39
    7 לצ'ה 38
    8 ספאל 37

    אמפולי המוליכה ברצף של 4 תוצאות תיקו
    ונציה הרביעית עם 4 ניצחונות ברצף

    ספרד משנה
    2 הראשונות עולות אוטומטית
    3-6 פליאוף
    19-22 יורדות
    הטבלה לאחר 26 מש
    1 מיורקה 54
    2 אספניול 52
    3-4 אלמריה ולגאנס 49
    5 גיחון 46
    6 ריו 41
    מאלגה רק 11 עם 34
    טנריפה 14 עם 33
    סארגוסה שהייתה ]פסע מעלייה אשתקד רק 18 עם 25 וחסר

    אנגליה משנית
    2 הראשונות עולות
    3-6 פליאוף
    22-24 יורדות
    הנה המצב לאחר 31 מחזורים
    1 נוריץ 64 (3 ניצחונות רצופים )
    2 ברטנפורד 57 (3 הפסדים רצופים )
    3 ווטפורד 57
    4 סוונסי 56 אך 2 משחקים חסרים
    5 רדינג 51
    6 ברונמות 49
    7 קארדיף עם 46 נק אך עם 5 ניצחונות רצופים

    בקיצור נראה כמאבק משולש על הכרטיס הנוסף לנוריץ
    גם בתחתית נראה שיש עוד מאבק עז למעט נעלת הטבלה וויקומב עם 20 נק' מרחק 11 נק' ומשחק חסר מחוף מבטחים
    שפילד וונסדיי לפני אחרונה כי ירדו לה 6 נק'
    אך היא 3 בלבד מחוף מבטחים

    איוון טוני מברטנפורד מוליך את טבלת הכובשים עם 24 לפני ארמסטורנג מבלקבורן (12) עם 19 ז'ואואו מרדינג עם 16 ופוקי מנוריץ עם 15
    טוני הוא גם אחד מארבעה עם 9 בישולים בראש טבלת הבשלנים

  9. נעבור לליגה הצרפתית
    אתמול במחזור ה 26 מונאקו ניצחה 2-0 בפ.ס.ז
    לפני כן ליון מנצחת בברסט 3-2
    וליל בלוריין 4-1
    כך נראית צמרת הטבלה לאחר 26 מחזורים
    נדגיש כי 2 הראשונות בליגת האלופות ישירות בבתים שלישית רק במוקדמות רביעית מובטחת בליגה האירופאית וחמישית במוקדמות האירופאית
    18 במבחנים
    19-20 יורדות ליגה

    צמרת הטבלה
    1 ליל 58
    2 ליון 55
    3 פ.ס.ז 54
    4 מונאקו 52
    הם הרבה מעל היתר שכן חמישית לאנס עם 40 נק
    ליל עם 8 ניצחונות ותיקו בתשעת המחזורים האחרונים
    ליון עם 6 ניצחונות והפסד ב 7 האחרונים
    מונאקו גם 8 ניצחונות ותיקו ו 11 משחקים ללא הפסד בליגה
    ולפתע פ.ס.ז עם 2 הפסדים בחמש משחקים האחרונים פגיעה
    בייחוד שהיא עדיין באירופה בניגוד למונאקו וליון וכנראה שגם ליל בדרכה להחזיר ציוד לאחר ההפסד 2-1 לאיאקס
    וזה הופך את הליגה לצמודה בהרבה מהמצופה +הפתיחה ההססנית של פ.ס.ז ששיחקה להזכיר את גמר האלופות ביום פתיחת הליגה והחלה עם 2 הפסדים ברצף
    בתחתית
    16 ניס 29
    17 נאנט 23
    18 (מבחנים) לוריין 23 וחסר
    19 נים 21
    20 דיזון 15 כולל 6 הפסדים ברצף ו 9 ללא ניצחון

    בשבת ליון תשחק במארסיי
    בהמשך מרץ מונאקו -ליל (14/3)
    21/3 ליון -פ.ס.ז

    באפריל
    4/4 פ.ס.ז תארח את ליל
    ב 25/4 ליון תארח את ליל

    במאי
    2/5 מונאקו תארח את ליון

    אשר על כן ישנם לא מעט משחקים בין רביעיית הגדולות משחקים שכנראה יכריעו את גורל האליפות

    כל רביעיית הגדולות נמצאת גם במאבקי הגביע לפני שלב רבע הגמר

    טבלת מלך השערים
    אמבפה בראש עם 16 שערים לפני דפיי מליון עם 14 בן יאדר ממונאקו עם 13 אחריהם דיה מריימס ופולאנד חלוצה הנהדר של מונאקו עם 12

    די מריה ובמבה מליל מוליכים את טבלת הבישולים עם 8

  10. גרמניה
    לאחר 22 מחזורים נראה שמינכן פגיעה לפתע תיקו והפסד השבוע בפרנקפורט 2-1 והפער יורד רק ל 2 הפרש ביחס ללייפציג ערב משחקה של מינכן בלאציו
    מינכן כזכור גם הודחה מהגביע היה נדמה שהתאוששה בזכייתה באליפות עולם לקבוצות אך לפתע המירוץ נפתח

    כזכור 4 הראשונות בליגת האלופות
    5 בליגה האירופאית
    6 במוקדמות האירופאית
    16 מבחנים
    17-18 יורדות

    לאחר 22 מחזורים כך נראית צמרת הטבלה
    1 מינכן 49
    2 לייפציג 47 ( 4 ניצחונות רצופים)
    3. וולפסבורג 42 ( 16/18 נק אחרונות )
    4 פרנקפורט 42 ( 5 ניצחונות רצופים 11 מש ללא הפסד )
    5 לברקוזן 37
    6 דורטמונד 36
    מנשנגלדבך רק שמינית עם 33
    בתחתית נראה שנגזר גורלה של שאלקה היתר במאבק גדול
    כך היא נראית
    12-13 ברמן ואאגסוברג עם 23 נק'
    14 קלן 21
    15-16 קלן והרטה 18 (16 מבחנים )
    17 מיינץ 17
    18 שאלקה 9

    השבוע לייפציג תארח את משנגלדבך
    במרץ
    6/3 מינכן -דורטמנד
    14/3 לייפציג -פרנקפורט
    באפריל
    3/4 דורטמנד -פרנקפורט
    ובמשחק המרכזי לייפציג מארחת את מינכן במחזור ה 27
    10/4 פרנקפורט -וולפסבורג
    17/4 וולפסבורג -מינכן
    24/4 וולפסבורג -דורטמנד

    במאי
    8/5 דורטמנד תארח את לייפציג (באותו המחזור מינכן -מנשנגלדבך )
    15/5 לייפציג -וולפסבורג
    העונה תסתיים ב 22/5 (דוטרמנד -לברקוזן )

    בגביע מינכן כזכור הודחה
    ברבע הגמר
    2/3 רגסנברג (ליגה נמוכה) -ברמן
    מנשנגלדבך -דורטמנד
    3/3 אסן -קיל (קיל פייבוריטית ברורה לחצי הגמר מליגת המשנה)
    לייפציג -וולפסבורג

    בקיצור המנצחות במפגשים גלדבך -דורטמנד ולייפציג -וולפסבורג יהיו הפיבוריטיות להנפת הגביע

    אירופה
    לייפציג בדרכה הביתה לאחר הפסד 2-0 יתי לליברפול
    לעומתה דורטמנד קרובה לרבע הגמר עם 3-2 בסביליה
    השבוע תשחק מינכן בלאציו וגלדבך תארח את הקבוצה החמה ביבשת את הסיטי
    באירופאית לברקוזן תנסה למחוקאת ההפסד בשוויץ 4-3 מול יאנג בויז
    הופנהיים של דאבור סיימה ב 3-3 במולדה ותקווה להופיע בהגרלת שמינית הגמר

    מלך השערים
    1 לבנדובסקי 26 מוליך בגאון את נעל הזהב של אירופה
    2. סילבה מפרנקפורט עם 18
    3 הולאנד מדורטמנד עם 17
    4 וחהורסט מוולפסבורג עם 14
    5 קרמאריץ עם הופנהיים עם 13

    בבישולים
    קאמיש וומולר ממינכן מטליכים עם 10
    קומאן ממינכן והופמן מגלדבך עם 9
    סאנצ'ו וגיררו מדורטמנד יחד עם קוסטיץ וקמאדה מפרנקפורט עם 8 בישולים

  11. איטליה
    לאחר 23 מחזורים נראה שאנו לפני מהפך באיטליה \
    אינטר הביסה בדרבי את מילאן 3-0 והיא מוליכה
    גם המאבק על האלופות ( 4 הראשונות)
    ואירופה בכלל (5 ישיר 6 מוקדמות ) לוהט
    בתחתית 18-20 יורדות
    הנה הטבלה לאחר 23 מחזורים
    1. אינטר 53 ( 4 ניצחונות רצופים)
    2 מילאן 49 ( 2 הפסדים רצופים )
    3. רומא 44
    4 אטאלנטה 43 (אחרי 2-4 ביתי ומרשים השבוע על נאפולי )
    5 לאציו 43 (6/7 ניצחונות במחזורים האחרונים )
    6 יובה 42 ( 2 משחקים חסרים כולל היום מול קורטונה )
    7 נאפולי 40 (משחק חסר )

    בתחתית
    17 טורינו 20
    18 (יורד ) קליארי 15
    19 פארמה 14
    20קורטונה 12 (חסר )

    הנה מה צפוי בהמשך
    בראשון הבא רומא תארח את מילאן

    במרץ
    6/3 יובה -לאציו
    8/3 אינטר -אטאלנטה
    14/3 מילאן -נאפולי
    21/3 רומא -נאפולי
    אפריל
    3/4 טורינו -יובה
    18/4 אטאלנטה -יובה
    18/4 נאפולי -אינטר
    21/4 נאפולי -לאציו ורומא -אטאלנטה
    25/4 לאציו -מילאן
    מאי
    9/5 יובה -מילאן
    12/5 אינטר -רומא
    16/5 רומא -לאציו ויובה -אינטר
    23/5 (מחזור סיום ) אטאלנטה -מילאן

    בגביע יובה ואטאלנטה ישחקו בגמר הגביע ביום 19/5

    אירופה
    יובה הפסידה בפורטו 2-1 אך שער החוץ נותן לה סיכוי גדול
    השבוע אטאלנטה תארח את ריאל מדריד ולאציו את מינכן
    באירופאית רומא ניצחה בבראגה 2-0 והיא קרובה לשלב הבא מילאן עם 2-2 בבלגרד (הכוכב) קרובה להגרלת שמינית הגמר בעוד נאפולי בבור גדול בפיגור 2-0 בגרנדה

    מלך השערים
    לוקקו של אינטר מתייצב בראש עם 17
    שני רונאלדו 16 אך 2 משחקים פחות
    3 זלאטן עם 14 כמו אימבוולה מלאציו ומיוראל מאטאלנטה

    בבישולים
    מחטירהן מרומא וצ'להנולו ממילאן עם 8 ביושלים בראש.

  12. ספרד
    ספרד הייתה נראית מעומדת בלעדית לאליפות
    אבל דווקא לבנטה הקטנה הרסה לה תחילה 1-1 בלבנטה במשחק השלמה מתחילת העונה ובהמשך בליגה בשבת עם הפסד ביתי 2-0
    ריאל עם 4 ניצחונות רצופים חזרה לעניינים בעוד ברצלונה השמיטה בשלומיאליות ניצחון מול קאדיז החלשה שהרס 7 ניצחונות רצופים
    טופ 4 נראה סגור עם סביליה הרביעית
    נזכיר שמקומות 5 (בתים) ו 6 (מוקדמות ) בליגה האירופאית
    7 תלוי זוכה בגביע
    בתחתית 18-20 יורדות

    הטבלה לאחר 24 משחקים
    1. אתלטיקו 55 (חסר)
    2 ריאל 52
    3 ברצלונה 47 (חסר)
    4 סביליה 45 ( 2 חסרים אחד היום כאמור באוסאסונה )
    5 סוסיאדד עם 41 אך 2 עודפים ביחס לסביליה
    6 ויאריאל 37 אחת יותר מבטיס

    בתחתית
    13-14 אוסאסונה (חסר) וקאדיז 25
    15 חטאפה 24
    16 אלאבס 22
    17-19 אייבר ,אלצ'ה (2 חסרים) וויאדוליד (של ויסמן ) 21
    20 הואסקה 19

    המחזור הקרוב מעניין מאד 3 מפגשי טופ 6
    במוקד סביליה -ברצלונה
    בראשון אתלטיקו תצא לויאריאל
    בשני ביום 1/3 ריאל תארח את סוסיאדד

    בהמשך מרץ
    7/3 אתלטיקו תארח את ריאל למשחק העונה כנראה
    21/3 סוסיאדד -ברצלונה
    באפריל
    4/4 סביליה -אתלטיקו
    11/4 ריאל -ברצלונה
    25/4 ויאריאל -ברצלונה
    28/4 סוסיאדד -סביליה

    מאי
    9/5 ריאל -סביליה
    9/5 ברצלונה -אתלטיקו
    12/5 אתלטיקו -סוסיאדד
    16/5 ויאריאל -סביליה
    23/5 מחזור סיום במוקד ריאל מדריד -ויאריאל

    בגביע
    בחצי הגמר
    3/3 גומלין ברצלונה תנסה למחוק את 2-0 בסביליה
    4/3 למחרת לבנטה תארח את בילבאו
    באפריל ישוחק גמר גביע 2020 בילבאו -סוסיאדד ושבועיים לאחר מכן גמר 2021
    אירופה
    ברצלונה הודחה מעשית לאחר הפסד 4-1 ביתי מול פריז
    סביליה גם במצב רע עם הפסד ביתי 3-2 לדורטמונד
    השבוע ריאל נוסעת לאטאלנטה ואתלטיקו מתארחת בצ'לסי
    באירופאית ויאריאל ניצחה בזלצבורג 2-0 גרנדה ביתרון קורץ 0-2 על נאפולי
    סוסיאדד תיפרד מהמפעל לאחר 4-0 הפסד ליונייטד בבית (בטורינו )

    מלך השערים
    סוארס ומסי עם 16 שערים
    3 מורנו מויאריאל 14
    4 אן ניסרי מסביליה 13
    5-6 איסאק סוסיאדד ובנזמה ריאל 12

    בבישולים מוליך יורנטה מאתלטיקו עם 7

  13. אנגליה
    סיטי משייטת בכל המפעלים עם 18 ניצחונות ברצף ויחס 6-47
    כולל 13 ניצחונות ליגה רצופים ויחס 3-32 !!
    היא רצה לכל התארים באנגליה ונראה לי שהיא הפיבוריטית המוחלטת לזכייה בליגת האלופות אפילו קצת לפני מינכן
    לעומתה מינכן מתרסקת ונראית מחוץ לטופ 8 אך לא בטוח שהיא לא תתאושש לפחות לא באלופות

    הטבלה
    4 הראשונות בליגת האלופות \חמישית באירופאית (6-7 תלוי זוכות גביע וגביע הליגה )

    18-20 יורדות

    צמרת לאחר 25 משחקים
    1 סיטי 59 (כאמור 13 ניצחונות ברצף)
    2-3 מ.יונייטד ולסטר 49
    4 ווסטהאם 45
    5 צ'לסי 43
    6 ליברפול 40 ( 4 הפסדים רצופים בלתי נתפס מה קורה שם )
    7 אברטון 40 (חסר)
    8 וילה 36 ( 2 חסרים )
    9 טוטנהאם 36 (חסר 4 הפסדים בחמשת האחרונים )
    10 ארסנל 34 (3/4 הפסדים אחרונים )

    בתחתית מצב 2 האחרונות אנוש
    15 ברנלי 28
    16 ברייטון 26 (חסר)
    17 ניוקאסל 25
    מתחת לקו האדום
    18 פולהאם 22 (8/12 אחרונים )
    19 ברומיץ 14 ( 6 משחקים ללא ניצחון )
    20 שפילד יונייטד 11 ( 3 הפסדים ברצף)

    השבוע
    סיטי מארחת את ווסטהאם
    לסטר -ארסנל וצ'לסי מארחת את יונייטד

    במרץ.
    4/3 ליברפול -צ'לסי
    7/3 סיטי -מ.יונייטד
    8/3 צ'לסי -אברטון
    13/3 מ.יונייטד -ווסטהאם
    14/3 ארסנל -טוטנהאם
    21/3 וילה -טוטנהאם
    אפריל
    3/4 ארסנל -ליברפול ולסטר -סיטי
    10/4 טוטנהאם -מ.יונייטד ליברפול -וילה ווסטהאם -לסטר
    17/4 אברטון -טוטנהאם ווילה -סיטי
    24/4 ווסטהאם -צ'לסי ואברטון -ארסנל

    מאי
    1/5 מ.יונייטד -ליברפול ואברטון -וילה
    8/5 סיטי -צ'לסי וילה -מ.יונייטד ווסטהאם -אברטון
    11/5 מ.יונייטד -לסטר
    12/5 צ'לסי -ארסנל
    15/5 צ'לסי -לסטר במקביל טוטנהאם -וילה
    23/5 מחזור סיום לסטר -טוטנהאם וילה -צ'לסי וסיטי -אברטון

    ביום 25/4 ישוחק גמר גביע הליגה בין סיטי לטוטנהאם

    בגביע הגענו לשלב רבע הגמר
    20/3 בורנמות -סאותהמפטון
    אברטון -סיטי
    21/3 צ'לסי -שפילד יונייטד
    לסטר -מ.יונייטד

    באירופה
    ליברפול עם כל הצרות בליגה עם 2-0 בלייפציג בדרכה לרבע הגמר
    השבוע תארח צ'לסי את אתלטיקו אולי במשחק המסקרן של האלופות
    סיטי תצא למנשנגלדבך
    באירופאית
    הקבוצות עושות חיל
    מ.יונייטד הביסה בטורינו את סוסיאדד 4-0 ותבוא הביתה בדרך לשמינית הגמר
    טוטנהאם ניצחה באוסטריה את וולפסברגר 4-1 וגם היא בדרכה להגרלה
    ארסנל הוציאה 1-1 בליסבון מול בנפיקה וביתרון בבית
    לסטר יצאה 0-0 בפראג מול סלביה פראג והגומלין אצלה בבית היא תקווה לא למעוד

    מלך השערים
    1 סלאח 17
    2 ברונו פרננדש 15 ( מ.יונייטד )
    3 קלברט לווין (אברטון) ,קיין וסון (טוטנהאם ) עם 13 שערים

    בישולים
    1 קיין 11
    2-4 דה בריינה קיין וגריליש (וילה) עם 10 בישולים כל אחד

  14. הערב לא היו הפתעות בגביע סכנין העולה השמינית מליגת העל לאחר שניצחה את חדרה
    אשדוד לא מעדה מול רעננה וכן לא הפועל תל אביב מול אשקלון
    ככה שיש 10 נציגות לליגת העל
    5 לליגת המשנה
    ונציגה בודדת לליגה א ביתר נורדיה

    למעשה כל קבוצות ליגת העל להוציא אשדוד זכו בעבר בגביע
    גם ירושלים הפועל רמת גן וביתר תל אביב לקחו גביע
    סה"כ 12 קבוצות

    בקיצור רק אשדוד עפולה כפר שלם ונורדיה לא הניפו גביע בעבר כאשר לנורדיה וכפר שלם זוהי הופעה ראשונה בהיסטוריה בשמינית הגמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט