אירועי דיומא – 19.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

היום מתחילים משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה בכדורגל.

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

גביע המדינה – סיבוב ח' : כל המשחקים משודרים בערוץ הקיבוץ החל משעה 13:00 ב-5 לייב.

13:00 מכבי נתניה – בקעת הירדן, 5 סטארס : מכבי נתניה שנמצאת במקום ה-5 בליגת העל תארח בביתה את הפועל בקעת הירדן שנמצאת במקום ה-3 בליגה א' דרום בית ב'. מכבי נתניה מגיעה אחרי ניצחון מרשים במחזור האחרון 4-1 על קריית שמונה, ואילו בקעת הירדן רק חזרה מפגרה שהייתה בליגה א' והספיקה לשחק שני משחקים אותם סיימה בתיקו ואת האחרון הפסידה בבית למרמורק 3-1. הימור – נתניה ככל הנראה תיתן מנוחה לכמה שחקנים מרכזיים אך עדיין זו לא אמורה להיות משימה קשה מידיי עבור היהלומים שגם נמצאים בכושר טוב יותר.

14:00 הפועל ירושלים – הפועל ראשון לציון, 5 גולד : קרב מעניין על טהרת הליגה הלאומית כאשר המוליכה הפועל ירושלים תארח את הפועל ראשון לציון שבמקום ה-7, כאשר 10 נקודות מפרידות ביניהן. הפועל ירושלים נעצרה במחזור האחרון עם 0-0 מול אום אל פאחם, אחרי 4 ניצחונות רצופים, ואילו הפועל ראשון מגיעה אחרי הפסד ביתי 1-0 לעפולה. הימור – אני אומנם אוהד של ראשון, אבל הפועל ירושלים בטדי אמורה לעבור לשלב הבא.

14:00 סקציה נס ציונה – מכבי פתח תקווה : מפגש מעניין בין המתחלפות של העונה האחרונה כאשר סקציה נס ציונה ירדה ללאומית ומי שהחליפה אותה הייתה פתח תקווה. משהו נוסף שדומה ביניהן הוא ששתיהן נמצאות במקום השישי בטבלה, כל אחת בליגה שלה. סקציה מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על הפועל פתח תקווה( היריבה העירונית של מכבי), ואילו מכבי פתח תקווה נמצאת בתקופה לא כל כך טובה ולא כל כך יציבה, והיא מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר שניהם היו לקבוצות תחתית בדמותן של הפועל תל אביב והפועל חדרה. הימור – הלוזונים רואים בגביע תואר מאוד חשוב ולכן אני מאמין שהם יעלו בהרכב החזק שלהם ואני לא רואה סיבה שהם לא יעשו את זה ויעברו לשלב הבא.

14:00 הפועל עפולה – נוף הגליל : הפעול עפולה במקום ה-10 בליגה הלאומית והיא מארחת את נוף הגליל שעד לפני שני מחזורים עוד הוליכה את הטבלה אך ירדה למקום ה-2. עפולה מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על ראשון בחוץ, וגם נוף הגליל מגיעה אחרי ניצחון חוץ של 1-0, אך על הפועל רמת גן. הימור – המשחק ילך להארכה לדעתי ושם כל תוצאה היא אפשרית.

14:00 הפועל רמת גן – בני לוד : הפועל רמת גן בתקופה נוראית עם שלושה הפסדי ליגה רצופים והמאמן עופר טסלפפה פוטר השבוע מהקבוצה, אך היא עדיין נמצאת במקום ה-8 בליגה הלאומית עם מרחק יחסית סביר מהמקום השני. בני לוד לעומתה שרק העונה ירדה לליגה א' נמצאת בליגה א' דרום בית א' במקום האחרון עם 4 נקודות מ-7 משחקים. הימור – רמת גן צריכה לנצח את המשחק ומאמין שתעשה את זה.

14:00 כפר קאסם – הפועל כפר סבא : כפר קאסם מתחתית הלאומית ( מקום 14 מתוך 16 ) שכל מה שמפריד בינה לבין המקום האחרון הוא הפרש שערים בלבד, תארח בלוד את כפר סבא שנמצאת בחלק התחתון של ליגת העל ( מקום 10 ). כפר קאסם מגיעה אחרי שני תוצאות תיקו, וכפר סבא לעומתה מגיעה אחרי הפסד 1-0 להפועל תל אביב. הימור – כפר סבא אמורה לעבור את המשחק הזה בשלום.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

סרייה א׳

קליארי- טורינו (21:45)

קרב תחתית לוהט בין שני קבוצות שמבחינת שחקנים אמורות היו להיות במיקום גבוה יותר. קליארי שתארח בסרדיניה עם 15 נק לעומת טורינו עם 17 במקומות 17 ו 18 בליגה. קליארי תסתמך על החוד של סימאונה, פדרו, ונאניגולן תנסה לעקוף את טורינו בטבלה. מה שמצחיק שבחמשת המשחקים האחרונים טורינו לא הפסידה אבל גם לא ניצחה והיא עם 5 תוצאות תיקו. ניצחון שלה יכול להוציא אותה מהסכנה הממשית שהיא נמצאת בה.

פיורנטינה- ספציה (19:30)

הויולה יארחו בפירנצה את ספציה המפתיעה. פיורנטינה במקום ה 16 מפחדת לאבד נקודות ולהסתבך בתחתית. מנגד ספציה שניצחה העונה גם את מילאן וגם את רומא תוך הצגת כדורגל התקפי תנסה להמשיך במומנטום החיובי.

פרמייר ליג

וולבס- לידס (22:00)

מקום 11 (לידס) נגד מקום 12 (וולבס) במשחק שקשה לצפות את תוצאתו. לידס העונה מפגינה חוסר יציבות ולצד הצגות כדורגל יש לה גם הפסדים לא ברורים. קבוצתו של מרסלו ביילסה האגדי כבשה העונה 40 שערים שזה כמו צ׳לסי למשל שבמקום הרביעי אך ספגה 42 שזה הכי הרבה בליגה חוץ מווסט ברומיץ.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – חצי הגמר השני של הגברים

10:30 (יורוספורט, שעון ישראל): דניאיל מדבדייב (רוסיה)-סטפנוס ציציפאס (יוון) – שני המנצחים האחרונים של טורניר "גמר הסבב" ייפגשו הבוקר על הזכות לשחק בגמר הטורניר מול האלוף המכהן וזוכה 17 הגרנד-סלאמים, נובאק דג'וקוביץ'. גם ההגעה לשלבים המתקדמים במייג'ורס אינה זרה עבורם. מדבדייב שיחק בגמר אליפות ארה"ב ב-2019 ובחצי הגמר של אותו הטורניר כעבור שנה. ציציפאס הגיע לחצי הגמר באליפות אוסטרליה לפני שנתיים ולאותו השלב ברולאן גארוס האחרון. למאזן המפגשים בין שני הטניסאים אין חשיבות מיוחדת. הרוסי, שמדורג רביעי בעולם, אמנם ניצח את היווני בן ה-22, שמדורג שישי, בחמישה מתוך ששת משחקיהם, אך ציציפאס החזיק במאזן שלילי דומה מול רפאל נדאל, שמולו חזר מפיגור שתי מערכות לניצחון ברבע הגמר. שני הטניסאים מצטיינים בחבטות ההגשה שלהם ובתנועתם על המגרש (למרות גובהם). ציציפאס שחקן התקפי יותר, שחובט ביד אחת בגב-ידו. יריבו מצטיין במשחק ההגנה שלו, אך יודע היטב לעבור מהגנה להתקפה בחבטותיו המעט בלתי שגרתיות.

סנוקר – אליפות ווילס הפתוחה – רבע גמר/ אסף צרפתי


אתמול נערכו בקצב רצחני שני הסיבובים השלישי והרביעי ונותרנו עם שמונה שחקנים בלבד.כצפוי, הפורמט בשלבים אלו (הטוב מ7) וסמיכות המשחקים הובילו לכך שלא מעט שחקנים בכירים הודחו. הראשי שבהם הוא המדורג מס'1 בעולם ג'אד טראמפ שנכנע למשחק מצויין של האיראני חוסיין ואפאיי שלאחר מכן הודח על ידי מארק ווילאמס.
שלב רבע הגמר שישוחק במלואו (בפורמט בטוב מ 11) היום מביא לנו כמה מפגשים מעניינים 

14:00 שון מרפי – סטיבן מגוויר קרב בין אירי לסקוטי על אדמת ווילס, מרפי הוא אלוף הטורניר ונראה נהדר, מקגוויר גבר על פאנג שהדיח את דינג, צפוי משחק צמוד והתקפי, אני מאמין שמרפי יצליח להעפיל
14:00 מארק סלבי – ג'ורדן בראון 
אלוף העולם לשעבר מול הפתעת הטורניר עד כה. תהיה זו הפתעה מרעישה אם בראון (המדורג 90 בעולם) שלא זכה עדיין לשחק מול יריב מהצמרת העולמית יצליח להדיח את סלבי המנוסה והעדיף.
16:00 רוני אוסליבן – אלי קרטרהרוקט במצב רוח מרומם, הפסיד רק פריים כולל אחד בכל ארבעת משחקיו בטורניר עד כה. רוני נראה מפוקס וחד מאוד ובמצב כזה קשה מאוד לפקפק בסיכוייו לזכות בתואר
אלא שאלי קרטר הוא בדיוק השחקן החצוף והמנוסה שאינו פוחד מרוני. היריבות בין השניים אינה סוד, הם אינם חברים טובים ומשחק אחד ביניהם זכור במיוחד  – אליפות העולם  בשנת 2018 אז לא רק שקרטר הצליח להדיח את רוני אלא גם ממש להרגיז אותו.
21:00 מארק וויליאמס – תום פורד סשן הערב יזמן לנו משחק נוסף בו יש פייבוריט מובהק – מדובר באלוף עולם נוסף, וויליאמס, שגם משחק על אדמת ארצו וצפוי להתקדם לחצי הגמר. תום פורד שמולו הוא שחקן וותיק שמשחק בסגנון התקפי ומהנה שהצליח להדיח את הכוח העולה ג'ק ליסובסקי בסיבוב הקודם. עדיין, תהיה זו הפתעה או פורד ישיג את הישג השיא שלו דווקא כאן אך בסנוקר הכל אפשרי.
שידורים ביורוספורט צפייה מהנה. 

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רבה לניר אלכס צפריר ואסף .
    אתמול נערך סיבוב 1/16 באירופאית עם לא פחות מ 59 שערים .
    לצערנו מכבי תל אביב ששיחקה לא רע נוצחה 2-0 בידי שחטאר ואם לא יקרה משהו יוצא דופן היא תיפרד מהמפעל בשבוע הבא ואז נשתדל לסכם את סיכום העונה של הישראליות .

    הליגיונרים עשו חיל באופן אישי לפחות אתמול

    דווקא סולומון שהגיע עם שחטאר לכאן לא כבש או בישל אך היה היחידי שניצח

    יתר הליגיונרים שלנו באירופאית

    מונס דאבור כבש צמד והוביל את הופינהיים ליתרון
    2-0 אך לאחר מכן הוא גם פספס מהנקודה וגם מולדה הנורווגית השוותה במשחק שנגמר 3-3 .
    בכל מקרה הופנהיים ודאבור פייבוריטים לגומלין
    דאבור אגב עלה למקום השלישי בכל הזמנים בדירוג כובשי הליגה האירופאית אחרי פאלקו ואגוארו מה שעושה אותו לכובש "האירופאי" הגדול בכל הזמנים
    הוא אגב מדורג שביעי עם נכלול גם את גביע אופ"א לליגה האירופאית .
    ובכל הקשור לאירופאית הוא מרוחק 6 שערים מפלקאו .
    לדאבור 28 שערים במפעל בעוד פלקאו 34.

    זהבי כבש צמד מרשים כמו דאבור גם הוא עשה זאת במחצית הראשונה אך קבוצתו הפסידה באתונה 4-2 לאולימפיקוס והיא בבור לא קטן לקראת הגומלין .

    זהבי אגב במאבק צמוד עם דאבור על תואר הכובש הישראלי הכי גדול במפעלים האירופאים למינם .

    גם ליאור רפאלוב נתן הצגה לא קטנה אתמול עם שער ( מהנקודה) וצמד בישולים אך קבוצתו אנטוורפן הפסידה בבית 4-3 לגלזגאו הסקוטית והיא במצב לא פשוט לקראת הגומלין .

    עוד 3-4 התרחש בשוויץ שם יאנג בויז הוליכה במחצית 0-3 על לברקוזן אך האחרונה השוותה ל 3-3 לפני שיאנג בויז יצאה בכל זאת עם יתרון קטן לגרמניה .

    נעבור למועמדות הבכירות

    מ.יונייטד ניטרלה משוכה קשה מאד על הנייר שהביסה במשחק המרכזי "בחוץ" ( טורינו) את ריאל סוסיאדד הנהדרת עם 4-0 מהדהד .

    מילאן סגנית המוליכה האיטלקית חטפה בדקות הסיום ובכל זאת 2-2 בבלגרד מול הכוכב זו תוצאה טובה לקראת הגומלין .

    טוטנהאם הביסה באוסטריה את וולפסברגר עם 4-1 שאפילו בייל כובש את אחד השערים .

    ויאריאל ניצחה 2-0 באוסטריה את זלצבורג .
    רומא צלחה את המשוכה בבראגה עם 2-0 קליל

    ארסנל השיגה 1-1 בליסבון מול בנפיקה

    לסטר סיימה ב 0-0 בחוץ אצל סלביה

    הפתעה לא קטנה התרחשה בגראנדה שם הקבוצה המקומית ניצחה 0-2 והיא ביתרון משמעותי לקראת המשכו של מסע הקסם .

    יתר התוצאות
    דינאמו זאגרב אלופת קרואטיה ניצחה 3-2 ברוסיה את קרסנודאר המקומית
    קלאב ברוז האלופה והמוליכה הבלגית הוציאה 1-1 בקייב מול המוליכה האוקראינית .

    על משחקי סוף השבוע נגיב בנפרד .

  2. ג'ודו גרנד סלאם תל אביב שכחתי לעדכן ושעדכנתי עשיתי זאת ביומא של אתמול
    מוקי לצערנו עף כבר בסיבוב הראשון באיפון מהר באסה
    האיאני בשלב הבא

  3. נורדיה מליגה א מנצחת את טירה מליגה א אלא שטירה מוליכת המחוז שלה ונורדיה נועלת הטבלה במחוזה אך לגביע חוקים משלו ונורדיה בשמינית הגמר לאחר 9-10 מהנקודה עם 34 בעיטות בסה"כ טירה הוליכה 2-1 בפנדלים לאחר שנורדיה בעטה בעיטה 3 והיא רק 2 ונורדיה יצאה גם מזה

  4. אשר להיום נציין שיש קרב תחתית גדול מאד באיטליה בין קליארי לטורינו
    המארחת 18 עם 15 נק' טורינו מקום 17 עם 17 נק.
    טורינו עם 5 תוצאות תיקו ברצף.
    נציין גם כדורסל
    נבחרת ישראל שכבר היו ליורו באסקט תשחק היום ב 18.30 מול רומניה בבועה
    עוד בבית הישראלי 21.30 פולין -ספרד

    ביורוליג המשך מחזור 25
    19.00 צסק"א -פאו
    19.45 פנרבחצ'ה -אלבה
    21.45 הכוכב -זניט
    וילארבן -מינכן
    22.00 ולנסיה -ריאל

  5. הג'ודו זה השידור האטרקטיבי ביותר בימים האחה, על אף השידור והפרשנות החובבנית (ואני מחמיא) של הצמד נבו את זאבי (מביך. לעיתים קרובות מה שהם אומרים הוא הפטך מנה שקורה על המזרן. לרוב אני צופה ישירות ביוטיוב אבל משום מה הפעם אין שידורים ביוטיוב אז אני שומע את הצמד חמד הזה).
    מחר פאלצ'יק יכול להראות, שוב, למה הוא כל כך נהדר.
    מששון אין ציפיות גבוהות. לי.

  6. אדבר כבר על מחר
    בארץ המשך השלב בגביע המדינה
    17.15 בני יהודה מול הפועל חיפה בקרב מליגת העל בין 2 קבוצות שזכו בגביע בשנים האחרונות
    20.30 מכבי חיפה -אום אל פאחם כמובן שהמארחת פייבוריטית מוחלטת אך האורחת הדיחה בשנה שעברה את האלופה שהייתה גם מוליכת הטבלה מכבי תל אביב

    סל מחזור 18
    20.30 מכבי תל אביב -הרצליה
    מכבי המוכה והחבולה מאירופה תנסה להתאושש לפחות בזירה המקומית שהיא כנראה הזירה הרלוונטית היחידה שלה העונה.

    גרנד סלאם תל אביב
    יום אחרון בהשתתפות פיטר פליצק ואורי ששון

    כדורגל אירופאי
    ספרד 4 משחקים
    במוקד 17.15 אתלטיקו מדריד -לבנטה
    במשחק בסיטואציה נדירה שאיני זוכר כמותה שכן הם שיחקו השבוע במסגרת הליגה במשחק דחוי ממחזור 2 שהסתיים ב 1-1 והנה משחק שני תוך 3 ימים בליגה אתלטיקו ביתרון 6 וחסר תנסה להחזיר תא הפער ל 9 ולו לכמה שעות.

    לפני כן אל'צה מול אייבר בקרב תחתית
    אחרי כן ולנסיה מול סלטה
    22.00 ויאדוליד של וויסמן מול ריאל מדריד המארחת חייבת נקודות בתחתית מול ריאל שמנסה איכשהו לחזור למאבק האליפות.

    איטליה מחזור 23 3 מש
    16.00 לאציו -סמפדוריה
    המארחת שביעית אך 2 נק' ממקום 4 ערב משחקה מול מינכן בשמינית גמר האלופות

    19.00 גנואה -ורונה
    21.45 סוסואלו -בולוניה

    אנגליה מחזור 25 עם 4 מש
    14.30 סאותהמפטון -צ'לסי
    האורחת שהייתה על הפנים עם 4 ניצחונות רצופים עם טוכל המאמן החדש כבר רביעית ערב מפגש שמינית הגמר מול אתלטיקו

    17.00 ברנלי -ברומיץ

    19.30 ליברפול -אברטון
    האלופה (היוצאת) מעודדת מהניצחון בלייפציג והיא שישית 2 נק' מתחת המקום הרביעי ו 3 מעל אברטון יריבתה העירונית שלה גם משחק חסר במאבק על ליגת האלופות

    22.00 פולהאם -שפילד יונייטד
    2 קבוצות מתחת לקו האדום אך בעוד המארחת רק 6 משם האורחת בפיגור 14

    הליגה הגרמנית 5 משחקים במסגרת מחזור 22
    16.30 4 מש
    מנשנגלדבך -מיינץ המארחת לפני הסיטי באלופות מול הלפני האחרונה

    פריבורג -אוניון ברלין

    פרנקפורט -מינכן .המשחק המרכזי בין השלישית עם 4 ניצחונות רצופים למינכן ששמטה נקודות בליגה אחרי 4 ניצחונות רצופים
    זהו גם הקרב בין 2 הכובשים הטובים בליגה סילבה עם 18 הסגן של לבנדובסקי עם 25
    אך לא בטוח שסילבה ישחק עקב פציעה

    מינכן לפני לאציו באלופות

    קלן -שטוטגרט

    19.30
    שאלקה -דורטמנד
    נועלת הטבלה בסכנת ירידה כמעט ודאית מול דורטמנד החמישית מעודדת מהניצחון 3-2 בסביליה בשמינית גמר האלופות ועם צמד ובישול של האולנד

  7. סיכום אחרון 1/16 הגביע
    עפולה מדיחה את נוף הגליל מהנקודה לאחר 1-1 ב 120 דק ו 3-4 בנקודה
    נורדיה מדיחה את טירה בקרב של ליגה א עם 9-10 בנקודה לאחר 0-0
    הפועל ירושלים מנצחת בהארכה את הפועל ראשון 0-1
    מכבי פתח תקוה עוברת את נס ציונה מהלאומית רק בהארכה עם 1-0
    הפועל רמת גן מוחקת פיגור עם 1-4 על בני לוד בהארכה
    כפ,ס מנצחת בכפר קאסם 2-0
    נתניה מנצחת 0-2 את בקעת הירדן
    המשחק של אדומים בכפר שלם נדחה לראשון עקב מזג האוויר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט