אירועי דיומא – 18.02.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל ישראלי, כדורגל מהליגה האירופית וחצאי הגמר באליפות אוסטרליה בטניס. בייסבול. סנוקר

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

ליגת העל – משחקי השלמה :

19:00 קריית שמונה – אשדוד, 5 לייב : משחק השלמה מהמחזור ה-14 כאשר ק"ש במקום ה-7 עם 4 נקודות פער מפתח תקווה שמעליה, ואילו אשדוד במקום ה-3, כאשר ניצחון היום יעניק לה שקט נפשי וכמעט יבטיח לה סופית את הפליאוף העליון.ק"ש מגיעה אחרי הפסד 4-1 לנתניה בבית, ואילו אשדוד אחרי תיקו 0-0 מאכזב מול סכנין. הימור – אני בכלל לא בטוח שיהיה משחק אחרי ההצפות והגשמים שהיו בצפון אתמול והיום, כי כולנו זוכרים שהניקוז במגרש הצפוני לא כל כך טוב, וגם אם יהיה משחק יהיה מאוד קשה לשתי הקבוצות לנהל אותו, לכן אהמר על תיקו.

20:00 בני סכנין – ביתר ירושלים, ספורט 3 : משחק השלמה מהמחזור ה-10 כאשר סכנין מתחת לקו האדום במקום ה-13, והיא רחוקה נקודה אחת מהקו האדום, ואם היא רוצה לסיים את המשחק מעל הקו האדום היא חייבת לנצח(תיקו ישאיר אותה מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים), ואילו ביתר ירושלים במקום ה-9 עם שלושה משחקים חסרים(כולל היום), ואם ברצונה עדיין להשיג את הכרטיס לפליאוף העליון היא חייבת לנצח היום בדוחא. סכנין מגיעה אחרי תיקו מאופס מול אשדוד, וביתר אחרי הפסד 3-0 למכבי חיפה. הימור – ניצחון חוץ של ביתר.

הליגה האירופית 32 האחרונות/ צפריר אוזדובה

מכבי תל אביב- שחטאר דונייצק (22:00)

בלומפילד יארח את המשחק המסקרן בין מכבי לקבוצת הפאר האוקראינית שבשורותיה משחק מנור סולומון הישראלי המצוין. למרות הצלחתו של דוניס באירופה הוא פוטר עקב הכשלונות בליגה ומחליפו פאטריק ואן לוון ההולנדי הוציא את הקבוצה לדרך חדשה והיא כבר עם 6 ניצחונות רצופים בליגה. האם זה אומר שיש סיכוי להפתיע מול שחטאר קבוצה עם מסורת אירופאית שמשחקת על קבע בליגת האלופות? נותר רק לקוות. הם לא בכושר מדהים העונה ונמצאים רק במקום השני באוקראינה אז יאללה מכבי! הכישרון הגדול יונתן כהן יעדר מהמשחק.

נוותר על החגיגות שלו

בראגה- רומא (19:55)

מקום שלישי בפורטוגל מול מקום שלישי באיטליה. משחק חוץ קשה לרומאים מול קבוצה קשוחה שמשחקת עם אותו מערך של שלושה בלמים וגם אוהבת להחזיק בכדור. העונה של רומא מתאפיינת בניצחונות על הקטנות והפסדים לגדולות אז באמת שאין לי תחזית. רק תקווה. ברומא יחסר הבלם האנגלי כריס סמולינג ובבראגה יחסרו שחקני ההגנה קארמו ומורה.

ריאל סוסיאדד- מנצ'סטר יונייטד (19:55)

שתי בקבוצות שבשלב מסוים הוליכו את הטבלה בליגה שלהן. ההבדל הוא שאחת היא באסקי יחסית קטן ואחת היא המועדון הכי גדול באנגליה ב 30 שנה האחרונות. כך שרמת הציפיות היא תמיד בשמיים ואין סיכוי שהדחה תעבור בשתיקה כי האליפות כבר לא נראית באופק למרות המקום השני. באמת קשה לדעת מה נקבל מהשדים האדומים במשחק החוץ הזה ולפי חמשת המשחקים האחרונים שניהן ניצחו רק פעמיים. פוגבה ימשיך להיעדר.

עוד משחקים בולטים-

וולפסברגר- טוטנהאם (19:55)

הכוכב האדום בלגראד- מילאן (19:55)

המוליכה הסרבית נגד השנייה באיטליה

ליל- אייאקס (22:00)

מוליכת צרפת נגד מוליכת הולנד

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – חצאי גמר הנשים וחצי גמר גברים

05:00: סרינה וויליאמס (ארה"ב)-נאומי אוסאקה (יפן) – על פניו, המנצחת במשחק הזה תהיה גם המועמדת לזכיה בטורניר, לאור הישגיהן הדלים, יותר, יחסית כמובן, של המתמודדות בחצי הגמר השני. עם זאת, מדובר בספורט, קל וחומר כשעסקינן בסבב הנשים שמעט יציב פחות ממקבילו הגברי, לכן לא בהכרח יהיה מדויק לכנות משחק זה כ"גמר האמיתי" של הטורניר. יהיה זה המפגש החמישי בין שתי אלופות העבר בטורניר במלבורן. זכור מכולם הוא כמובן משחק הגמר באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2018, כשאוסאקה, בת ה-21 דאז, גברה על אחת מטובות הספורטאיות בהיסטוריה בדרך לזכיה בגרנד סלאם הראשון בקריירה, שמאז נוספו לו שניים נוספים.
מיד אח"כ: קארולינה מוכובה (צ'כיה)-ג'ניפר בריידי (ארה"ב) – אחת משתי הטניסאיות הללו, שקרובות זו לזו הן בדירוג והן בגיל (אמצע העשירייה השלישית ואמצע העשור השלישי לחייהן, בהתאמה), תעלה לראשונה בקריירה לגמר טורניר גרנד סלאם. מוכובה גברה בדרך לחצי הגמר, בין היתר, על שתי טניסאיות מהעשירייה הראשונה, קארולינה פלישקובה, בת ארצה, ועל אשלי בארטי האוסטרלית בחצי הגמר. הצ'כית התמירה (1.80) נחלצה גם לא אחת מפיגורים די גדולים במערכות בדרך לנצחונותיה בשלביו השונים של הטורניר.

10:30: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-אסלן קראצב (רוסיה) – כל אחת משמונה הופעותיו של המדורג מספר 1 בעולם בחצי הגמר במלבורן הסתיימה עם עליה לגמר וזכיה בתואר. מעולם הוא לא פגש, במשחקיו הרבים בחצאי הגמר במייג'ורס, מדורג נמוך כל כך (114) כמו קראצב הרוסי. מעטים יחלקו על היותו של הסרבי כמועמד לניצחון. יתרה מכך, בשני משחקיו האחרונים הוא התמודד בהצלחה מול חובטים עוצמתיים מאוד בדומה לקראצב, בדמותם של טיילור פריץ ואלכסנדר זברב, מה שעשוי לחזק את בטחונו העצמי הגבוה ממילא. ולמרות הכל, כל מה שכתבתי לעיל (כמו רוב דבריי באופן כללי, אם להיות כן) הוא חסר ערך לחלוטין לנוכח הטורניר הפנטסטי של הרוסי בן ה-27, שנדרש לעבור שלושה סיבובי מוקדמות כדי להעפיל אליו. קראצב, שחי בילדותו ובנערותו בישראל, הצליח לגבור על מדורגים גבוהים ממנו משמעותית כמו דייגו שוורצמן, פליקס אוג'ה אליאסים וגריגור דימיטרוב, תוך שהוא מציג טניס אגרסיבי והתקפי ביותר. קשה לפספס שמדובר בבחור אתלטי מאוד, חזק ובעל עוצמות יוצאות מן הכלל במכת הפתיחה שלו ובחבטותיו בגב ובכף ידו. סגנון המשחק של נובאק, בניגוד לרוסי, הוא הגנתי יותר, והוא ינסה, כפי הנראה, להתיש אותו מהקו האחורי. לנו נותר ליהנות מן ההתמודדות ואולי לחזות בתוצאה יוצאת דופן, שספורים האנשים, אם לכתוב בזהירות, אשר חזו אותה ערב פתיחת הטורניר.

בייסבול / מנחם לס

*הסן דייגו פדרס החתימו את השורט-סטופ של ה-23 פרננדו טאטיס – הדומיניקני בן ה-23 על חוזה מטורף ל-14 שנים בסך $340 מיליון דולארים.

*טים טיבו, הסופר-דופר קוורטרבק של אונ' פלורידה שהביא לאוניברסיטה אליפות מכללות וזוכה 'פרס הייזמן' לשחקן המכללות מס' 1, ושניסה NFL ולא הצליח, ניסה בייסבול ב-2016, משחק שכיכב בו בתיכון. הוא שיחק בקבוצת המינור ליג של המטס, וסיים קריירה של 287 משחקים בממוצע חלש של 223. היום הוא הודיע שהוא פורש מהמשחק וש"לא התחרטתי אף פעם על החלטתי לשחק בייסבול. זה היה תמיד המשחק האהוב עלי בג'וניור היי ובתיכון, ויש לי רק דברים טובים לומר על ליגת הבייסבול בכל מהרמות". הוא משמש כאנליסט של ESPN במשחקי הפוטבול שלה. הוא כה פופולרי שאני לא דואג לעתיד שלו.

סנוקר – אליפות ווילס הפתוחה/ אסף צרפתי

אתמול נערך הסיבוב השני של האליפות ובאופן די חריג לא נרשמו הדחות מפתיעות של שחקנים בכירים, השם המוכר היחיד שלא ממשיך לשלב הבא הוא דינג הסיני שהודח בידי בן ארצו פאנג. היום הוא יום מרחץ הדמים הספורטיבי של התחרות שכן ישוחקו בו הסיבובים השלישי והרביעי ברצף, בתחרויות קצרות מסוג זו בדרך כלל נרשמות הפתעות רבות בשלבים אלו.
הסיבוב השלישי ייחל בשעה 12 ונוכל לראות בו את כל בכירי הענף – אוסליבן, טראמפ, ווילסון, סלבי, מארק אלן, היגינס, מארק וויליאמס והאלוף המכהן שון מרפי. בסשן הערב ייערך הסיבוב הרביעי ובסיומו תתבהר תמונת רבע הגמר שייערך מחר. 
שידורים ביורוספורט 1 – 2 לאורך היום ועדכונים לפי הצורך בתגובות צפייה מהנה. 

יורוליג / חיים:

19:00 חימקי מוסקבה – באסקוניה:

חימקי מזמן איבדה עניין בעונה הזאת, בעוד באסקוניה זקוקה לניצחונות כדי להישאר במאבק, כאשר גם למכבי ניצחון של באסקוניה אמור להועיל בגלל הניצחון הכפול של מכבי עליהם. סביר שכך גם יהיה.

19:30 אנאדולו אפס – אולימפיאקוס:

הטורקים התחילו רע את העונה וכעת בתהליך שיפור, ואצל היוונים המצב די הפוך. משחק שיכול ללכת לכל כיוון, אבל נדמה לי שאנאדולו עדיפים במעט.

22:00 ברצלונה – ז'לגיריס:

ברצלונה רוצים לשמור על המקום בפסגת הטבלה, ומול כל הצרות אצל היריבות המרכזיות, הם מרגישים שהשנה זו ההזדמנות שלהם. ז'לגיריס מצליחים להרשים את כולם ללא שאראס, אבל הם מועמדים מרכזיים ליפול מהצמרת בקרוב אם לא יעלו הילוך. ברצלונה עדיפה, אבל הכל יכול להיות כאן.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. עוד היום
    יורוליג
    אני מניח שעוד יעלה בנפרד
    רק נאמר
    19.00 חימקי -באסקוניה
    22.00 ברצלונה -קובנה שאראס נגד האקסית
    בין לבין
    19.30 אנדולו -אולימפיקוס
    21.45 מילאנו -מכבי
    2 המשחקים קריטיים לקבוצות החוץ כאשר רק ניצחון יכול להחזיר אותם וגם זה באולי גדול למאבקי טופ 8 .
    הפסד וזה כבר נראה רחוק מדי .

  2. אשר לליגה האירופאית .
    אז נציין שזה מפעל מעניין מכמה בחינות
    1. זה יכול לאפשר לאלופה להגיע לליגת האלופות

    2. זה בעצם טורניר הגמר של הליגות הקטנות והבינוניות ( למעט 5-6 הליגות הגדולות אין לקבוצות אלו כבר שנתיים נציגה בשמינית האלופות ).

    ואת השלב הזה אני אוהב במיוחד שכן בניגוד למסטיק בשמינית גמר האלופות שלב שמתפרס על 36 יום בין המפגש הראשון למפגש הגומלין האחרון בשלב עם 3 שבועות הפרש בכל התמודדות בפני עצמה .
    כאן יש משחק עוד שבוע גומלין ואז הגרלת שמינית בקיצור חשים יותר את ההתמודדות.
    ומכיוון שכבר עבר זמן משלב הבתים ננסה לפרט יותר

    יש כאמור שני סשנים היום
    הראשון מתחיל ב 19.55
    והשני ב 22.00

    אני אנסה להכניס תגובה לכל מפגש נתחיל במפגשי 19.55

    1.בראגה – רומא .
    המארחת מדורגת 3 בליגה הפורטוגלית עם נקודה בלבד מתחת לפורטו הקבוצה גם העפילה לגמר גביע הליגה והפסידה והיא נמצאת בחצי גמר הגביע המקומי עם 1-1 עם פורטו במפגש הראשון
    היא סיימה שנייה בבית 7 לאחר לסטר ולפני זאריה ואאק.
    מאזן 4 1 1 ויחס 10-14
    בעברה הגיע לגמר הטורניר שם נוצחה בידי פורטו
    1-0 בגמר כל פורטוגלי ב2011 .אלי אוחנה שיחק שם בעבר והשאיר את הקבוצה בליגה.
    הקבוצה גם בכושר נהדר של 13/15 נק אחרונות בליגה ורצף של 7 מש ללא הפסד.
    רומא .
    כרגע שלישית באיטליה מרוחקת 7 הפרש ביחס לאינטר המובילה אך מובילה ב 1 ו 3 על יובה ונאפולי להם משחק חסר ביחס אליה .
    היא סיימה ראשונה בבית 1
    לפני יאנג בויז קלוז וצסקא סופיה
    מאזנה 4 1 1 ויחס 5-13

    בעברה שיחקה בגמר המפעל ב 1991 אז נוצחה 2-1 בגמר כל איטלקי מול אינטר לאחר הפסד 2-0 וניצחון של 0-1.
    הקבוצה גם שיחקה בגמר האלופות של 84 אך נוצחה בידי ליברפול בדו קרב מהנקודה הלבנה.

    לקבוצה גם תואר אירופאי גביע ערי הירידים של 1961 שהוא הגרסה הקדומה קדומה של הליגה האירופאית .
    לאחר 2-4 בגמר הכפול על ברמינגהאם האנגלית לאחר 2-2 באנגליה ו 0-2 ביתי .

    הקשר הישראלי .
    ברומא משחק גם הבחור הצעיר עם האזרחות הישראלית ששיחק אשתקד במכבי חיפה .

    תחזית להתמודדות יהיה צמוד לכאורה רומא פייבוריטית אך לאור משימות הליגה שלה איני בטוח שהיא תעלה בהרכב החזק .
    ולכן נדמה לי שדווקא בראגה תעפיל .

  3. תודה רבה לכולם. נאומי אוסאקה וג'ניפר בריידי עלו לגמר הנשים באוסטרליה, שיתקיים ביום שבת. עבור האחרונה, שגברה על קרולינה מוכובה הצ'כית, יהיה זה גמר הגרנד סלאם הראשון בקריירה. יריבתה הצפויה ניצחה בשתי מערכות את סרינה וויליאמס.

    דג'וקוביץ' ניצח במערכה הראשונה את אסלן קראצב וכרגע מוביל בשנייה עם שבירה לזכותו.

    1. אבל בסך הכל נותן פייט לא רע. מדובר בחצי גמר גראנד סלאם, מול השחקן הכי טוב היום על משטחים קשים (סוחב פציעה)

    1. קראתי שאמו נולדה לאב יהודי אבל אם אמה רוסיה נוצריה אז כנראה קראצב לא מחשיב את עצמו יהודי. כבוד גדול להגיע חלחצי הגמר אבל ג'וקוביץ פשוט טו גוד

  4. פישול גדול שלי …לא לדווחח על גרנד סלאם תל אביב בג'ודו
    טורניר מרמת הסלאם הוא היוקרתי ביותר שיש בג'ודו במסגרת טורנירים רגילים שאינם אליפות עולם או אולימפיאדה.
    יש להבנתי רק 4 תחוריות גרנד סלאם ואחת מהם מתקיימת היום בתל אביב
    התחרות שודרגה מהעבר אז הייתה במסגרת גרנד פרי
    התחרות נערכת היום ותיערך גם מחר ומחרתיים
    היום נערכים בגברים
    1במשקל עד 60 ק"ג
    2. במשקל עד 66 ק"ג
    ובנשים
    1 עד 48
    2 עד 52
    3 עד 57

    לתחרות נרשמו לא פחות מ 26 גברים ו 11 נשים מישראל
    כמובן המוקד בימים הבאים עם שגיא מוקי פלייצק ואחרים אבל היום הנשים גנבו את ההצגה

    נתחיל בגברים
    משקל עד 60 ק"ג
    3 גברים הודחו במשקל עד 60 ק"ג בסיבוב 1
    אדם חזן נעם לייבה וים וולצ'ק
    מי שהצליח קצת יותר הוא מתן קוקלייב שהעפיל עד לרבע גמר כאשר בסיבוב הראשון הוא גובר על תומר גולומב שעבר לייצג את פולין
    מה שמוכיח שיש לנו גם יצוא ישראלי
    לאחר ניצחון על טורקי הוא הפסיד לרוסי ובבית התנחומים הודח בידי קזחי

    עד 66 ק"ג
    אייל זוניס ואיילון ברששת הודחו בסיבוב השני לאחר הפסדים ליריבים מרומניה וקזחסטן
    עמית בובוביץ הפתיע את אלוף אירופה 2020 ספרוב הקזחי אך אז נוצח בידי מינקו מבלאורסיה .
    הצפייה הגדולה הייתה מברוך שמאלוב
    שהחל היטב עלה ישירות לסיבוב שני שם גבר על לימה מברזיל ואז על סיאני ההודי אך בהמשך נוצח בידי צופאנוב הרוסי והפסיד בבית התנחומים ליריב אוזבקי

    נשים
    עד 48 ק"ג
    תמר מלכה הודחה בסיבוב הראשון
    שירה ראשוני ניצחה סיבוב ראשון אירית אך נוצחה בידי סרבית בסיבוב השני.

    הסיפור הגדול בא במשקלים הבאים
    עד 57 ק"ג
    תמנע נלסון לוי העפילה לגמר שייערך מאוחר יותר
    היא העפילה ישירות לסיבוב 2 ואז גברה על יריבות מטורקיה ואז על קייזר הסלובנית אלופת גרנד פרי תל אביב
    בהמשך היא עברה גם את ליפרטליאני מגורגיאה ובגמר היא תפגוש את קיסיק מצרפת מדליסטית הארד מאליפות אירופה 2020

    אבל הסיפור הכי גדול היה במשקל עד 52 ק"ג
    שם התמודדו על הכרטיס גילי כהן שהתחרתה בטורניר האולימפי בריו וגפן פירמו
    למעשה גפן פרימו כבר זכתה בכרטיס האולימפי אך דחיית האולימפיאדה בגלל הקורונה פתחה את הקרב מחדש ושם גפן פרימו איבדה את היתרון והיום היא הודחה כבר בסיבוב הראשון בידי צ'לסי גיילס הבריטית
    גילי כהן במקביל גברה על יריבות מגיאוריגיה והולנד וידעה שאם תנצח את ז'נטו הצרפתייה ברבע הגמר היא באולימפיאדה כהן עמדה בלחץ וניצחה ואז גם ניצחה בחצי הגמר את הספרדיה לופס שריף
    אגב בגמר היא תפגוש במי שלמעשה העניקה לה חלק גדול בכרטיס האולימפי אותה גיילס שהדיחה את גפן פרימו בסיבוב הראשון

    כואב מאד בשביל פרימו אבל משמח בשביל גילי כהן
    ככה זה כשרק נציגה אחת עולה מכל משקל
    אך אלמלא הקורונה דווקא פרימו הייתה בטוקיו ומעניין האם תתגבר על כך ותמשיך את הקריירה שלה

  5. נחזור לליגה האירופאית
    19.55 דינמו קייב -קלאב ברוז .
    קייב מוליכת הליגה האןקראינית בפער 3 משחטאר השנייה
    יריבתה ברוז היא האלופה והמוליכה הברורה של הליגה הבלגית .
    בפער 13 על אנטוורפן השנייה
    2 הקבוצות גם ברבע גמר הגביע המקומי
    ושתיהן הגיעו לכאן לאחר שהחלו בליגת האלופות .
    קייב סיימה שלישית בבית 7 אחרי יובה וברסה ולפני פנצווארוש
    מאזנה 1 1 4 ויחס 13-4
    ברוז הצליחה קצת יותר כשסיימה 3 בבית 6 לאחר דורטמונד ולאציו ולפני זניט במאזן 2 2 2 ויחס 8-8

    בעוד שקייב חזרה לשחק השבוע
    ברוז נמצאת בכושר נהדר עם 10 ניצחונות ברצף בכל המסגרות ויחס של 8-30 בתקופה האמורה .

    ברוז שיחקה בגמר הטורניר ב1976 ונוצחה בידי ליברפול לאחר הפסד 3-2 באנפילד ו 1-1 ביתי ברוז גם שיחקה והפסידה בגמר אלופות 78 לאותה ליברפול .
    קייב זכתה פעמיים בגביע המחזיקות אך ללא גמר בגביע הזה .

    בכל הקשור לקשר הישראלי קייב הדיחה את מכבי תל אביב במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות
    בברוז שיחקו וזכו בתארים רוני רוזנטל וליאור רפאלוב .

    תחזית גם בגלל הפגרה הארוכה ברוז עדיפה אם כי לא בהרבה 60/40 .

  6. מחוסר זמן נדבר על יתר המשחקים באירופאית בקצרה
    משחקי 19.55 הנותרים
    הכוכב האדום -מילאן
    מדובר במפגש היחידי בין 2 אלופות היבשת בעבר …אגב גם בליגת האלופות יש רק קרב 2 אלופות בודד שהיה אתמול בין יובה לפורטו
    הכוכב מוליכה בגאון את הליגה שלה כאשר מילאן נושלה מהפסגה במחזור האחרון והיא ערב הדרבי הגדול מול אינטר המוליכה ככה שצפויה לעלות בהרכב שני היום מה שמשחק לטובת הכוכב.
    תחזית כוללת 55-45 מילאן

    קרסנודאר -דינאמו זאגרב.
    המארחת חזרה השבוע לליגה הרוסית שם היא בשולי הצמרת בעוד האורחת ניצחה את משחק העונה ומוליכה ב 3 בראש הטבלה
    קרסנודאר קבוצה חזרה והיא בעיני פייבוריטית באחוזים 30-70 לרוסים

    אולימפיקוס -איינדהובן
    המארחת האלופה והמוליכה היוונית שהשבוע נחלה את הפסד הבכורה שלה בליגה מול פאו ועדיין היא מוליכה בהפרש ניכר
    האורחת קבוצתו של ערן זהבי מדורגת 2 בהולנד אך במרחק משמעותי מאיאיקס המוליכה היא גם הודחה מהגביע המקומי ככה שהמפעל הזה הוא צ'אנס אולי אחרון לתואר העונה

    ריאל סוסיאדד -מ.יונייטד

    המארחת עדיין צריכה לשחק את גמר גביע 2020 בספרד והיא טופ 6 השנה בספרד אך רחוקה מאד מהטופ 4
    ככה שהסיכוי להגיע לליגת האלופות רק דרך האירופאית
    בעוד האורחת שנייה באנגליה אך במרחק 10 הפרש מהסיטי .יונייטד כזכור הודחה מליגת האלופות בידי לייפציג בבית של פ.ס.ז
    ואם היא רוצה תואר זה כאן או בגביע האנגלי אשתקד יונייטד הודחה בחצי גמר המפעל
    המשחק ישוחק אגב בטורינו ועוד פיקנטריה היא שדויד סילבה היריב העירוני שהיה בסיטי ייפגוש שוב ביונייטד .
    באחוזים דווקא המרחק מהסיטי עוזר ליונייטד להתמקד באירופאית ולדעתי 65/35 לטובת היונייטד

    סלביה פראג- לסטר
    המארחת האלופה והאלופה הצ'כית בעוד לסטר בשלישייה המובילה באנגליה
    באחוזים 80/20 ללסטר.

    וולפסברגר -טוטנהאם
    המארחת הקבוצה שבה וויסמן עשה חיל מול טוטנהאם המרשימה עם סון וקיין באחוזים 95/5 לטוטנהאם

    יאנג בויז -לברקוזן
    יאנג בויז אלופת שוויץ בשנים האחרונות מוליכה בבטחה האורחת מחזיקת הגביע במפעל ב 1988 והיא פייבוריטית
    ב 60/40

  7. משחקי 22.00
    מכבי -שחטאר
    נציין ששחטאר זכתה במפעל בעבר
    עוד נציין שלמעט אייל ברקוביץ מול הפועל תל אביב נדמה לי שזו פעם ראשונה שישראלי משחק נגד קבוצה ישראלית בגביע אירופה
    בגלל ששחטאר חוזרת מפגרה זה לא לגמרי אבוד
    70/30 שחטאר

    אנטוורפן -גלזגאו
    המארחת שנייה בבלגיה מול המוליכה הברורה בסקוטלנד קבוצת גלזגאו המעוטרת
    אנטוורפן המארחת קבוצתו של רפאלוב הגיעה לגמר מחזיקות 93 והפסידה
    גלזגאו בדרכה חזרה לקחת אליפות סקוטלנד לראשונה מאז 2011
    היא מחזיקת גביע המחזיקות 1972
    45/55 אנטוורפן

    בנפיקה -ארסנל
    בנפיקה אלופת היבשת בעברה אך 2 הקבוצות עם עונות גרועות מאד בנפיקה רביעית בביתה וארסנל רק 10 באנגליה
    50/50 ובכל זאת ארסנל

    גרנדה -נאפולי
    המארחת כמדומני בהופעת בכורה במפעל נאפולי זכתה בגביע הזה ב 1989
    גרנדה 8 בספרד נאפולי 5 באיטליה השאלה כמה נאפולי תשקיע שיש לה קרבות ליגה על טופ 4
    עדיין 60/40 נאפולי

    ליל -איאקס
    קרב המוליכות של צרפת והולנד אך האורחת מובילה בפער גדול יותר מה שיאפשר לה התמקדות יותר שקטה במפעל
    היא גם יותר מנוסה וזכתה בגביע זה ב 1991 וכן בגביע המחזיקות וכמובן 4 פעמים באלופות
    60/40 איאקס

    מולדה -הופנהיים
    הגרמנים פייבוריטים מובהקים בטח שהנוורווגים היו בפגרה
    להזכיר דאבור שאוהב את המפעל הזה משחק בהופנהיים
    95/5 הופנהיים

    זלצבורג -ויאריאל
    המארחת מוליכת הליגה האוסטרית עשתה חצי גמר לפני מספר שנים
    וגמר ב 1994 (תחת השם קאזינו זלצבורג)
    האורחת לא עשתה גמר אך כן חצי גמר במפעל ואף באלופות
    משחק מסקרן ללא ספק
    עדיין הספרדים פייבוריטים גם אם קלים
    60/40 לויאריאל

  8. עדכון מאליפות ווילס בסנוקר, הסתיים הסיבוב השלישי שכצפוי גבה כמה קורבנות מבכירי הענף
    טראמפ, המדורג ראשון בעולם הפסיד לאיראני חוסיין ואפאי
    גם היגינס, ווילסון הפסידו למדורגים נמוך מהם
    בעוד פחות משעה יתחיל הסיבוב הרביעי, המשחק המרכזי יהיה סלבי ליאן בינגטאו
    אוסליבן, מארק אלן, מארק ווילאמס ומרפי עדיין התחרות ונראים טוב ושימו לב לליסובסקי שבתקופה טובה וישחק מול טום פורד

  9. כמובן שהיום ומחר גרנד סלאם תל אביב בג'ודו ננסה להעריך בהמשך
    היום שגיא מוקי אלוף העולם נכנס למעגל התחרויות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט