מחשבות כדורסל של שלישי / רועי ויינברג

בוסטון, יש לנו בעיה

הסלטיקס, אחרי פתיחת עונה נהדרת של 8 ניצחונות מ-11 משחקים, ניצחו 3 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם כולל הפסדים לדטרויט ולוושינגטון, במשחק שהיה יכול להסתיים גם ב-20 נקודות הפרש. בואו ננסה להבין איפה הבעיות של הסלטיקס, ומה הם צריכים לעשות בהמשך.

חלק מהבעיה היא החזרה של קמבה ווקר אחרי פציעות ממושכות. ווקר עדיין לא השחקן שהיה לפני הפציעה ויכול להיות שהוא לא יחזור בכלל לגבהים משרלוט והעונה הראשונה, למרות שבמשחקים האחרונים בהם שיחק נגד הוויזארדס והראפטורס הוא נראה טוב יותר. ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום פספסו משחקים ומרקוס סמארט לא שיחק ב-8 האחרונים. הייתה לבוסטון פגרה יחסית קצרה אחרי גמר המזרח בעונה הקודמת וזה חלק מרכזי מהסיפור, אבל לא כולו.

ההתקפה שלהם חלשה, והחזרה של סמארט לא תעזור כאן בצורה משמעותית. בראון וטייטום קולעים באחוזים טובים, אבל ביום רע של אחד מהם וכשווקר עדיין לא 100% קשה לבוסטון להשיג נקודות. הם לא השיגו יוצר משמעותי במקום גורדון היווארד ואפשרויות אחרות כמו משחק עם שני רכזים יכולות ליצור בעיות מיס-מאץ' קשות בהגנה. ההתקפה העומדת שלהם מהחלשות בליגה לכל אורך העונה, והם לא עושים מספיק התקפות מעבר בשביל לאזן את זה. הפער בין טייטום ובראון לשאר השחקנים בסגל, כרגע כולל קמבה, עצום.

הבעיה במשחק העומד מורגשת בקלאץ'. גם בשנה שעברה, עם גורדון היווארד ב-60% יכולת בפלייאוף, ראינו את בוסטון מאבדת יתרונות גדולים נגד מיאמי בגמר האזורי. השנה היו להם 17 משחקים צמודים, יותר מכל אחת אחרת בליגה. מאז שווקר חזר הם עם 2 ניצחונות ו-8 הפסדים בכאלה, לעומת 5 ו-2 הפסדים לפניו.

זאת הבעיה הגדולה של הסלטיקס, שכבר עלתה להם פעם אחת בגמר האן.בי.איי. יש לבוסטון חריגת טרייד גדולה ושחקנים צעירים שלא מקבלים דקות (רומאו לנגפורד, ארון נייסמית', קארסן אדוארדס) ויכולים להיות משמעותיים בטרייד. יכול להיות שזה הפתרון שיצור לסלטיקס חמישייה שמשיגה נקודות וסוגרת משחקים, אבל די ברור שצריך שינוי. גם אחד מבפנים עם הימור על פריצ'ארד לצד קמבה או אפילו סמול-בול עם גרנט וויליאמס וג'ייסון טייטום כשני הגבוהים, נגד יריבות נמוכות, יכול להתברר כפתרון לבעיה שלהם.

זאיון וויליאמסון מוביל כדור

ניו אורלינס משתפרת. הקבוצה של סטן ואן גנדי ניצחה ב-5 מ-10 המשחקים האחרונים שלה אחרי 6 מ-16 הראשונים, כשהקבוצה מצליחה להגיע למצבי זריקה טובים יותר. זה מתחיל בזאיון וויליאמסון. שחקן השנה השנייה קולע ב-63.5% נהדר מהשדה בתקופה הזאת, אבל זה לא כל הסיפור – הוא מסר כמות משולשת של אסיסטים בעשרת משחקיו האחרונים לעומת כל המשחקים ששיחק קודם לכך העונה.

הפליקנס משתמשים בו אחרת. הם מנצלים את המסה של וויליאמסון והיכולת שלו להוביל את הכדור כשחקן עם הכדור בפיק-נ'-רול, כששחקנים אחרים (מסטיבן אדאמס ועד ג'יי ג'יי רדיק) חוסמים לו. במקרים מסויימים זה נגמר בסל:

במקרים אחרים בזריקה פתוחה:

לא סביר שבול ובלדסו ימשיכו לקלוע באחוזים גבוהים בדומה לרצף הזה ועדיין יש כאן בעיות קשות של הגנה (אצל זאיון) וקליעה (כל השחקנים חוץ מברנדון אינגרם), אבל התפקיד של זאיון כמוביל כדור הוא צעד משמעותי בכיוון הנכון, גם יהיו עוד ימים שבהם הוא עם 9 אסיסטים פוטנציאליים ו-3 אסיסטים כמו ההפסד האחרון לדטרויט ומספר האסיסטים בפועל ירד, כי האחוזים ירדו.

למרות זאת, כל עוד הפליקנס מצליחם לסדר לוויליאמסון מצבים נוחים בפוסט, וכל עוד הוא יכול לסדר שלשות חופשיות, אין סיבה שההתקפה שלהם לא תהיה טובה. עכשיו הם צריכים להשיג שחקנים שיקלעו את השלשות האלה בכל ערב.

טריידים דמיוניים

ריקי רוביו לשיקגו, תומאש סאטורנסקי וכריסטינו פליסיו למינסוטה. הבולס מקבלים מנהל משחק שיכול להיות המבוגר האחראי בדקות ההכרעה ולהשאיר את ההתקפה רלוונטית בדקות בלי זאק לאבין. מינסוטה חוסכת 7.5 מיליון דולר מתחת לתקרת השכר ומקבלת את סאטורנסקי, בשנים הקודמות שחקן שיכול לשחק בלי הכדור ואולי לשחק לצד דיאנג'לו ראסל וטאונס.

לארי נאנס ג'וניור בטורונטו, ארון ביינס, סטנלי ג'ונסון ובחירת סיבוב ראשון בקליבלנד. נאנס בגיל 28 ואחרי עונת קריירה, מבוגר יותר משאר הקאבלירס. הם מקבלים כאן בחירת סיבוב ראשון (מוגנת לוטרי) מטורונטו ואת סטנלי ג'ונסון, פוטנציאל שאף פעם לא פרץ וכנראה גם לא יפרוץ. הראפטורס מקבלים שחקן הגנה מעולה ומגוון שיכול להשתלב נהדר בחמישייה לצד סיאקם. השנה הוא הראה גם קליעה משלוש ויכול להפוך אותם לאחת הקבוצות המסוכנות בפלייאוף הקרוב.

גיורגי ז'נג בשרלוט, קודי זלר בממפיס. לא טרייד שישנה את מאזן הכוחות בליגה, אבל ההורנטס יכולים להרוויח כאן הגנה והגריזליס מקבלים עוד שחקן שיכול לשים נקודות על הלוח מהספסל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. לבוסטון יש 3 אולסטארים. זה אוטומטית צריך להיות קונטנדר קל.
    אם יש להם בעיה בהתקפה הבעיה זה המאמן בלבד.
    השחקנים האלה אמורים להספיק נגד כל קבוצה.
    מה יש לנטס חוץ מהביג 3? גם ערימת גופות כמו לבוסטון.
    לנגפורד נייסמית אדוארדס זה להשלמת השכר בלבד בטרייד שום דבר בהם לא משמעותי.
    איינג רוצה שחקן טוב? צריך לרוקן אותו מכל בחירות הדראפט שלו קודם כל ואחכ משחקנים כמו סמארט.

          1. איזייה תומאס כיכב לפני סטיבנס גם. אז טייטום ובראון היו יותר צעירים. שם סטיבנס הגיע לשיא שלו בעצם.
            לא שונה מהמטיף אצל הלוחמים שהפך את קרי וקליי לשם דבר אבל לא יכל להביא את הרמה הבאה.
            אני חושב שהוא מנהל משחק מאד חלש. הקבוצות שלו באופן אוטומטי פותחות בפיגור (השנה ראיתי פחות ובמה שראיתי גם שם היה ככה אז לא יודע אבל שנים עברו בעיקר).
            קמבה לא פוגע מהספוטים אבל גם טוביאס לא פגע אצל בראון ואצל ריברס כן, כנראה הקארמה של המאמן או משהו.
            גם לא נראה ששחקנים מתאבדים בשבילו.
            בחייאת במזרח עם קמבה בראון וטייטום המינימום זה לדרוס. אז או שטייטום בראון וקמבה לא טובים כמו שתופסים מהם או שהמאמן בעיה. אני עם אופציה 2

            1. שמעון, מסביב לטייטום בראון וקמבה אין שם אף שחקן שמסוגל לשים את הכדור בטבעת ביציבות. אין קלעים ואין גבוהים נורמליים, וככה בדיוק מפסידים לוושינגטון ודטרויט. דבר נוסף שחסר שם זה ניסיון. שני ווטרנים סטייל איגי, רוז, קראודר וכאלה היו מאוד עוזרים שם ומורידים את הלחץ מטייטום ובראון. הם גם חייבים לזרוק את תומפסון ולנסות להחזיר במקומו את ביינס מהראפס

            2. ביינס נראה גופה גמורה בראפס ופצוע תמידי ולא ילד. לא הייתי נוגע בו. טוב כמחליף לכמה דק.
              יש להם 3 אולסטארים מה עוד אתה רוצה שהם יביאו? אין להם אפשרות להחתים אף אחד רציני בלי טריידים.
              במזרח מה שיש להם די אמור להספיק
              למה מה יש לבאקס חוץ מיאניס מידלטון והולידיי? כמו בוסטון בערך.
              מה יש לנטס חוץ מהביג 3?
              הם בעיקר צריכים ספסל. החמישייה שלהם טובה מאד.
              הספסל זה נס ציונה. כל הספסל שלהם לא שייכים בכלל לרמה של הליגה הזאת. כולם.
              לאיינג יש המון בחירות למי הוא שומר אותם לטאוני טונס?
              לא חסרים שחקנים שיועברו תמורת בחירות דראפט.
              אהרון גורדון כל הספסל של יוסטון שהצעתי טרנס רוס כל מיני כאלה יועברו אליהם בקלות תמורת בחירות דראפט.
              איינג פשוט מחכה לבילי קינג רק שמסביבו קבוצות מתחזקות והוא דורך במקום.
              מסטיבנס לא הייתי נפטר ככ מהר לא בגלל שהוא טוב אלא כי רוב הליגה רפי הבנה ויהיה בעיה למצוא תחליף הולם.
              נרס יכול להיות מעולה להם אם יסכים.

        1. גם עם רונדו הוא לא הסתדר, כשרונדו עוד היה השחקן הכי טוב של בוסטון וסיפק טריפלים ובעיקר דאבלים של נקודות ואסיסטים…
          רונדו עזב מהר מאד!

  2. תודה על המחשבות.
    משהו בשיטה של הסלטיקס ממש חורק…
    *
    קצת בהמשך למה שמנחם רשם על השילוב בין קיירי להארדן – גם קמבה הוא נמוך שכנראה ייפרח יותר כשוטינג גארד. בשני המשחקים האחרונים שלהם שראיתי הוא עשה בעיקר החלטות גרועות כשנתנו לו להוביל את הכדור.
    הסלטיקס צריכים מישהו שיירכז טוב והם צריכים גם גבוה אתלטי שיוכל לרוץ עם טייטום ובראון. אז מעניין אם בעוד כמה הפסדים של פילדלפיה יהיה אפשר לדבר על ריענון גם שם – ועל קמבה+תייס תמורת בן סימונס…
    *
    אולי צפיתי ביותר מידי משחקים של בוסטון ושל פילדלפיה לאחרונה אז אני עסוק בלחשוב על איך אפשר קצת לשנו תאת הקבוצות האלו. עשו לי דכאון. קבוצות המזרח עם השעות המוקדמות הנוחות שלהן…

      1. תגיד לי שמעון. קצת בלי קשר:
        אני מבין שקבוצה לא מחליפים וזה… אבל איך אתה שאוהב (כמוני) שחקנים שצולפים ונותנים חדירות מלהיבות, ורוב הזמן מסרב להבדיל בין נגריית בוטיק לאיקאה – מצליח להמשיך לעקוב אחרי פילדלפיה?

            1. תגיד עידו, לא נמאס לך להציב מראה לכולם?… אתה מבלבל אותם בעובדות…
              בכל מקרה, לדעתי הוא התכוון לסוג גארד שבקטן משחק כדורסל מדהים כמו אייברסון, וויד (וויד גם בגדול) וכדומה

            2. גם וויד לא היה צלף. שחקן גדול, אבל ההגדרה לא מתאימה כאן

            3. איפה כתבתי צלף?

            4. אמרתי שהוא אוהב צלפים מחד, דוגמת קרי, ושחקני היילייט מאידך, דוגמת אייברסון, וויד ומוראנט, אפילו שהם לא היו צלפים.
              זה הכל

            5. אתה אחלה, שמעון כתב צלף. יכול להסכים עם מה שאתה כותב

            6. מלך הקרוסאובר זה טים הארדוויי. אלן אייברסון היה סתם יותר טוב בכמעט כל דבר אחר.

            7. איפה קרוס של טימי ואיפה של אייברסון.
              אייברסון היה רמה בפני עצמה בזה

            8. הקרוסאובר של הארדוויי היה משהו ייחודי. מאחר והוא גם גמד חזק אז זה נראה כמו מישהו שטוען רוגטקה ויורה במהירות… אני משאיר את הכתר אצלו. מבלי לגרוע מאייברסון.
              לקח לי שנים להתחיל לחבב את אייברסון אגב. כל הקטע של העבריין תמיד עצבן אותי. אבל לדעתי הוא אחד מהשחקנים שהכי השפיעו על איך שהמשחק משוחק כיום.

          1. תכלס גם סביב אייברסון היו בעיקר נגרים. בהתאם למסורת של הרבה קבוצות מהתקופה (אף פעם לא חשבתי שזה חריג שהם הגיעו לגמר כי היו די הרבה קבוצות בערך כאלו).
            מבין את הראש אבל. גם את זה שקבוצה לא מחליפים ולפעמים מה שנשאר זה רק לבגוד עם הארדן…

            1. הממ…לא
              קח תהנה
              https://youtu.be/OjawlXmbq_M

              טימי לא שם. וכן אייברסון היה גנגסטר אבל כדורסל הוא ידע.
              היה הכי מלהיב אבר והשחקן מס 1 האהוב עליי. כל סגנון המשחק שלי כמו שלו היום כבר אני פחות מרקיד כי אין לי כוח וזה מעייף בדכ רק אם מעצבנים אותי אבל שהייתי ילד הייתי מרקיד בלי הכרה.
              אהבתי אותו ואת סטיבי פרנסיס😂

            2. לא לגבי מה?
              ברור שטימי לא יהיה במיקס של מהלכים של אייברסון.

    1. בוסטון עשו מספר טעויות גדולות בניהול הרוסטר בשנים האחרונות – החל מהוויתור על טרייד על קוואי, הוויתור על הורפורד ומוריס, ההחתמה של קמבה, והוויתור על הייווארד. כל אחת מהן בפני עצמה סבירה, אבל ההצטברות שלהן פשוט החלישה מאד את הרוסטר למרות הקפיצה של טייטום ובראון.
      .
      הצעירים שלהם צעירים מדי והם צריכים ללכת על כוכב שלישי, כנראה עבור קמבה, צעירים ובחירות, אחרת טייטום ובראון יתחילו לחפש מקומות אחרים.
      .
      איזה כוכב? לא יודע, אולי מיילס טרנר, אולי להחזיר את הורפורד, אולי קווין לאב, אולי מישהו שנמצא על המדף ואנחנו לא יודעים (מקולום? פול ג'ורג'?).
      .
      המפתחות להצלחה, כרגע, נמצאים אצל איינג' (ופחות אצל המאמן או השחקנים).

      1. חושב שבעמדות של "שחקני כנף" הם מכוסים. אז מישהו כמו פול ג'ורג' או כל שוטינג גארד/סמול אחר נראה לי פחות רלוונטי. זה גם מה שהניע את גורדון הייוורד לעזוב להבנתי.
        מה שכן ראיתי מהמשחקים שלהם זה שגארדים כמו פול במשחק מול פניקס וגם ביל וראס די האכילו אותם מרורים. מישהו רשם שבאיזשהו שלב במשחק מול ווש' לווסטברוק היו יותר אסיסטים מלכל הסלטיקס. לא בדקתי – אבל יכול להאמין.
        נגיד כשמארקוס סמארט יחזור – אז הוא מגן מצוין. אבל בעיני הם עדיין צריכים פליימייקר לפני הכל. או להבין איך לסדר את ההתקפה בלי אחד כזה.

            1. חשבתי שכך תגיד..
              😉
              .
              לחילופין, אני יכול להציע לך להישאר עם ה"רו", אבל להחליף את ה"נדו" ב"ביו". יש עסקה?

            2. ברור. בלי לחשוב פעמיים.

  3. אחלה מחשבות רועי, אבל אני חייב להתנצח קצת. אחרת פשוט לא בא לי טוב הקפה של הבוקר. כזה אני, איש מדון וריב, בעיקר כשמבקרים את אהובת ליבי.

    לגבי הסלטיקס. מדובר בקבוצה צעירה מאוד, ופצועה מאוד, בתקופה רעה (יש גם כאלה), כשגם כששחקנים כמו קמבה כבר מתייצבים הם רחוקים מאוד מלהיות בכושר. לקחת החלטות הרות גורל בקונטקסט הזה זה פשוט דבילי, מה גם שיש עוד חריגת טרייד שעוד לא ברור איך תתממש. תנו להם לרוץ, בלי לחץ. יהיה בסדר, אני לא דואג.
    לנגפורד לא מקבל דקות בעיקר כי הוא פצוע מתחילת העונה, את נייסמית' לא שולחים כל כך מהר, ועבור קרסן לא תקבל כלום – הוא לא ממש שייך לליגה.

    לגבי הפליקנס, הגזמת קצת. אני לא רואה שיפור עצום, ועוד שני אסיסטים מזאיון למשחק לא עושים ממנו מנהל משחק ובטח לא משנים קבוצה. מדובר בשחקן שהשיא העונתי שלו כרגע זה 7 אסיסטים, כן?

    1. זאיון לא לברון ואפילו לא יאניס (בכל הקשור לניהול משחק כמובן). כן נותנים לו להתחיל מהלכים ולא רק לסיים אותם וזה כיוון טוב, גם אם עדיין work in progress. כל דבר שיהפוך את ההתקפה המשעממת שלהם לקצת פחות צפויה יותר טוב.
      .
      מבחינת בוסטון – אני חושב שהם יצאו מהתקופה הזאת (וגם בטוח שראית אותם יותר ממני) ולא צריך עכשיו להמר על כל העתיד של הפרנצ'ייז, אבל כן לנצל את החריגה. כל הליגה מניחה שהם יעשו איתה משהו, לא יודע אם זה לטובת הסלטיקס או לא. אבל יפתיע אותי אם לא יהיה טרייד, ומקווה שזה יהיה על שחקן שיכול לשים נקודות על הלוח ולשחק גם בפלייאוף – לא בהכרח דראמונד

      1. לגבי זאיון – מסכים.
        לגבי הסלטיקס, גם כאן אני די מסכים איתך. לא הייתי נפרד כל כך מהר מלנגפורד ונייסמית' כי עוד לא ידוע מה הם יתנו בליגה (לשניהם יש תקרה גבוהה ורצפה מאוד נמוכה) וגם לא יקבלו עליהם יותר מידי בשלב הזה. יש חריגה שצריך לעבוד איתה. אני מניח/מקווה שאיינג' ידע מה לעשות איתה.

    2. אתה יותר מידי אופטימי כמו הגראווטר שלך. בלי טרייד גדול של שחקן חזק לא תראו אליפות בקרוב.
      האופציה הכי טובה ללכת ליוסטון לקחת את גורדון האוס מקלמור וטאקר על בחירות דראפט ואחכ להחתים את אוסטין ריברס שישוחרר מהניקס ואתם מסודרים אש.
      טאקר ומקלמור מסיימים חוזה העונה אז כל אחד מהם יקבל בחירת סיב 2.
      גורדון והאוס אין ליוסטון צורך בהם לבנייה מחדש לכן 2 בחירות סיב 1 יעשו את העבודה.
      ובגלל שככוח כולל מחזקים את איינג עוד 2 בחירות סיב 2 יעשו את העבודה.
      2 בחירות סיב 1 של 2027 ו25 ו4 בחירות סיב 2 הכי טובות שלהם יעשו את העבודה.
      או שימשיכו לחכות לחתלתול הבעיה שיש לו עוד ימבה זמן לחוזה

      1. שמעון, ברור שאם יש שחקן סוג א' על המדף אז יהיה סבבא בטאבה וסבבין וטראבין. אבל בוא, אין כזה כרגע, ולשחק בנדמה לי זה כיף אבל לא ממש עוזר. אתה די מציע שנשדוד את ליוסטון את התחתונים (טאקר עבור סיבוב שני? גורדון בעל בחירת סיבוב 1 נמוכה? ריברס בעד כלום?), מבחינתי בכיף, אבל לצערנו הם לא לגמרי מטומטמים ואין שום סיכוי שזה יקרה.

            1. למה? מה שווה בחירה 50 בערך?
              .
              נגיד שזה מה שהציעו ליוסטון בתחילת העונה, עדיף להם להריץ אותו עד הדדליין כמו שהם עושים ולהתפלל להצעה טובה יותר, מקסימום ישאירו אותו לריצה שהם מנסים לעשות או ימכרו בדדליין באותו מחיר

            2. מסכים איתך שמעון, רשמתי לאברי למה הוא עדיין שם בתרחיש כזה

            3. למה בחירה 50 אור? יש לבוסטון בחירות סיב 2 גבוהות במיוחד מכמה קבוצות פח

              מה עם מקלמור? הוא יותר טוב מכל הספסל של בוסטון

            4. אני לא בקיא בבחירות שלהם ובמקלמור חח רשמתי בערך לפי הבחירה שלהם

            5. אור, בדיוק, מה שווה בחירה 50? יוסטון סוג של מנסים להעמיד קבוצה תחרותית, למה להפטר משחקן רוטציה חשוב בשביל בחירה 50? זה כמו לתת אותו בחינם. למה שהם יעשו את זה?

            6. שמעון, שוב, אין ויכוח שבעבור בחירת סיבוב שני אני לוקח גם את טאקר וגם את מקלמור. אבל אין לי שום צל של ספק שיוסטון לא יסכימו לזה. למה להם.

            7. איזה קבוצה תחרותית יוסטון מעמידים שמת לב למיקום שלהם? הם מנסים רק לנפח ערך טרייד לשחקנים.
              וגם אם נזרום איתך שהם מנסים להתחרות ולנצח מישהו בבוסטון צריך להרים טלפון אליהם ולהבהיר להם כמה הם רפי הבנה ומה יעזור להם לנצח העונה.
              אוק התעקשו על גלינארי עזר להם?
              טאקר ומקלמור סביר להניח לא ימשיכו שם. מה יעזור החצי עונה הזאת? זה או חינם או בחירת סיב 2?
              מה ההחלטה הנכונה לדעתך?
              חוץ מזה אברי ירון החלום אוהד יוסטון הסכים לטרייד הזה וגם רזיאל.

            8. אברי, אנחנו מסכימים. לא הבנתי נכון את התגובה המקורית שלך

  4. בוסטון:
    1. בכללי לטעמי וולקר לא שווה ולא באמת שחקן מביא את הסחורה.
    2. במארט מאוד חסר, בלי הבולדוג ההגנתי הזה, חסר לקבוצה מוטיבציה ונחישות על המגרש.
    3. ואחרי כל זה, נראה לי שאם לא היו מפסידים את שני ההפסדים האחרונים, נגד דטרויט ונגד וושניגטון, שזה ממש קבוצות חלשות, והתבוסה לניקס בבית לפני כשבועיים, יכול להיות שלא היינו מדברים עליהם בכלל. היו הפסדים בחוץ לפניקס, יוטה, סקרמנטו (ולמחרת ניצחון על הקליפרס, בחוץ!), פיליX2 וס"א – זה לא כזה מפתיע. והפסד ממש צמוד בבית על נקודה אחת לליקרס. כל אלו תוצאות סבירות.

  5. אינג' לא ממהר לשום מקום, הוא יודע שכל עוד לברון משחק יהיה קשה לקחת אליפות. טייטום ובראון בני 23 והם העתיד של הליגה לעשור הקרוב זה למה קוואי לא בא בתמורה לאחד מהם. טייס לא מוערך מספיק, ההבנה שלו של השיטה החסימות התנועה והקליעה (מי שלא מאמין שיבדוק מספרים) הופכת אותו ל pf מהטובים בליגה. לגבי הסוה השני שתמיד פצוע, בשנים האחרונות לוקח לסנטרים צעירים הרבה זמן להסתגל ואינג' מאוד סבלני איתו. עמדת הרכז של קמבה בעיתית אבל טייטום העלה הילוך באסיסטים מאז שסמארט בחוץ והוא הופך לשחקן על. הייתי ממליץ לכל אוהדי בוסטון להנות ולהרגע האליפות תגיע

  6. תודה רועי. בקשר לסלטיקס בוודאי נמאס לכם לשמוע: חייבים מאמן אחר. בראד סטיבנס היה יכול להיות

    גדול

    בהאוקס או בקינגס. הוא צריך קבוצת של צעירים בלי כוכבי-על. טריי יאנג הוא כוכב=-על אבל ילד באופי. תחת בראד הוא יגיע לרמות גבוהות ביותר

  7. בס"ד
    תודה רבה.
    בהחלט חסר להם עוד כח אש, ועומק.
    אני מאמין שהם ישתפרו עם סמארט, ועם החזרה של קמבה לעניינים..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט