אירועי דיומא – 14.02.2021

כדורגל ישראלי, כדורגל עולמי- לראשונה כדורגל ארגנטינאי ופתיחת שמינית הגמר באליפות אוסטרליה.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל ישראלי / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 21 :

19:00 הפועל חדרה – מכבי פתח תקווה, 5 לייב : חדרה מתחת לקו האדום עם נקודה פחות מסכנין אבל עם משחק אחד יותר(אחרי היום), ואילו פתח תקווה שכבר הייתה במקום השלישי ירדה קצת עד למקום החמישי והיא כרגע רחוקה 4 נקודות מהמקום השביעי שם נמצאת קריית שמונה, אבל גם חשוב לשים לב שלפתח תקווה יש 2 משחקים חסרים. חדרה מגיעה אחרי הפסד 3-1 למבי תל אביב ואילו מכבי פתח תקווה אחרי הפסד ביתי מפתיע 2-0 להפועל תל אביב. הימור – חדרה תפתיע את פתח תקווה ותנצח.

כדורגל עולמי/ צפריר אוזדובה

חדשות מארגנטינה- הליגה בארגנטינה חוזרת השבוע אחרי הרבה מאוד זמן (הסגר הארוך בעולם) ולראשונה בהיסטוריה (ולא ברור למה) הליגה תתחלק לשני בתים בני 13 קבוצות והעולות מכל בית ישחקו בבית עליון. אני חוב שכל שנה משנים את צורת הליגה שם וכבר שום דבר לא יפתיע אותי.
ואחרי שבוקה החזירה לארגנטינה את מרכוס רוחו בן ה 30 ממנצ׳סטר יונייטד ריבר מנסה להחזיר את החלוץ המצוין ומלך השערים של הליגה לשעבר סבסטיאן דריוסי שמשחק כיום בזניט סנט פטרסבורג. הרוסים מבקשים שני מיליון דולר לעונת השאלה.

סריה א׳

רומא- אודינזה (13:30)

הרומאים יארחו את אודינזה ממרכז הטבלה (מקום 11) וינסו לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד ליובנטוס במחזור הקודם. הייתה ברומא אכזבה מההפסד כי למרות ששיחקו טוב יותר מיובנטוס שוב הפסידה מול קבוצה בכירה והמאזן שלה מול 6 הראשונות הוא עגום. לסגל יחזר פדרו ואל שארווי יצטרף לראשונה. סמולינג ימשיך להיעדר. עוד ברומא השבוע השחקנים התאגדו וביקשו שאדין דז׳קו יקבל את סרט הקפטן בחזרה אך נענו בשלילה. אצל אודינזה יעדר רוברטו פריירה הארגנטינאי.

אינטר- לאציו (21:45)

קרב צמרת קשה לאינטר שתפגוש את לאציו שבכושר מדהים ולמרות פתיחת עונה מהוססת כבר עם 6 ניצחונות רצופים ובמקביל לפני שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. אז אינטר שהודחה השבוע מהגביע ולפני כן מליגת האלופות חייבת לנצח כי זה התואר היחיד שהיא עוד נאבקת עליו. ושבוע הבא הדרבי אז היא צריכה קצת מומנטום חיובי. כי מילאן לא מראה סימני האטה.

לה ליגה

ריאל מדריד – ולנסיה (17:15)

לאחר שתי ניצחונות רצופים (3 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים) הקבוצה ממדריד תרצה לשמור על המקום השני ועל המרחק מיריבתה העירונית. הקבוצה של זידאן מעודדת לאחר הניצחון המרשים על חטאפה ותנסה להמשיך את המומנטום.
רשימת הפצועים של מדריד תמשיך להיות ארוכה ותכלול את מרסלו, רודריגו, וואלוורדה, ראמוס, האזרד, מילטאו ואורדיוסלה.

מהצד השני וולנסיה הלא יציבה, במקום ה12, תנסה לא להישאב למאבקי תחתית (4 נק׳ מהקו האדום). עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים, וולנסיה ישמחו לכל נקודה בטח מול הענק הלבן ממדריד. לוולנסיה יחסרו סילסן, מנגלה, צ׳רישב, גייאמון ודיאחבי.

במפגשים הישירים המצב די מאוזן 2 ניצחונות לכל צד ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים כאשר בנובמבר האחרון וולנסיה הביסה 4-1

פרמייר ליג

ווסט ברומיץ- מנצ׳סטר יונייטד (16:00)

מנצ'סטר יונייטד יוצאת למשחק החוץ עם טעם קצת חמוץ אחרי המעידה בתוספת הזמן נגד אברטון ואובדן 2 נקודות חשובות במירוץ המתיש אחרי סיטי וחייבת לתת הצגה נגד הקבוצה מתחתית הטבלה (מקום 19) , כזאת שתחזיר לה את הביטחון והאמונה שאליפות זאת עדיין שאיפה לגיטימית. השדים יחסרו את פול פוגבה.

ארסנל – לידס יונייטד (18:00)

משחק מרכז טבלה הכי מעניין שיש בין שני קבוצות שאתה לא יודע מה תקבל מהן.

לידס במקום ה-10 עם יחס שערים 0 ו-32 נק׳
ארסנל במקום ה-11 עם יחס שערים +4 ו-31 נק׳

שתי הקבוצות לא יציבות ארסנל של אראה עם ניצחון אחד מחמשת המשחקים האחרונים ולידס של מרסלו ביילסה הנפלא עם 3 ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים (לא מצליחים לנצח יותר מפעמים ברצף)

במפגשים ישירים היתרון הוא של האדומים מלונדון 3 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים

ארסנל תחסר את טירני ופארטיי
ללידס רשימת חוסרים גדולה יותר, היא תחסר בוודאות את רודריגו, קוך, הרננדז, יורנטה ופורשאו. בנוסף פיליפס ובארארדי בספק למשחק.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – שמינית הגמר

הטורניר הגיע לשבוע השני, כלומר לשלב 16 האחרונים. היום ומחר (שני) יתקיימו משחקי שמינית הגמר. בעקבות הסגר שהוטל על מדינת ויקטוריה שבאוסטרליה, המשחקים ייערכו ללא קהל, למעט הצוותים המקצועיים של הטניסאים.

גברים
דומיניק תים (אוסטריה)-גריגור דימיטרוב (בולגריה) – סגן אלוף הטורניר משנה שעברה אמנם פייבוריט, אבל דימיטרוב, שהגיע בעבר לחצי גמר האליפות, משחק היטב במלבורן השנה והוא טניסאי מאוד התקפי ומסוכן, כשנמצא בכושר טוב.
פליקס אוג'ה אליאסים (קנדה)-אסלן קראצב (רוסיה) –
הרוסי בן ה-27, שמדורג 114 בעולם, הוא השחקן המפתיע של האליפות עד עתה. הטורניר הנוכחי, אליו העפיל דרך המוקדמות, הוא הגרנד סלאם הראשון שבו הוא משחק בהגרלה הראשית (יתרה מכך, עד הגיעו אליו הוא ניצח רק שלושה משחקים בסבב ה-ATP). משחקו מתאפיין במכות פתיחה חזקות ומדויקות ובסגנון התקפי, שמעניק לו "וינרים" רבים. יריבו הוא אחד הכשרונות הגדולים בסבב ויחד עם יאניק סינר האיטלקי, הוא אחד משני הבכירים מבין ילידי המילניום הנוכחי.
נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-מילוש ראוניץ' (קנדה) –
שני השחקנים נפגשו גם לפני שנה ברבע הגמר. בדיוק כמו בעשרת משחקיהם הנוספים (שבהם זוכה 17 הגרנד סלאמים איבד רק שתי מערכות לקנדי המצוין, בעל חבטות ההגשה העוצמתיות), גם אז המדורג מספר אחת בעולם ניצח במשחק בדרכו לזכיה בתואר.
אלכסנדר זברב (גרמניה)-דושאן לאיוביץ' (סרביה)
– הגרמני, שהגיע לחצי הגמר באליפות בשנה שעברה, יינסה לפסוע צעד נוסף כדי להשתוות, לכל הפחות, להישגו מלפני שנה.

נשים
גרביניה מוגורוזה (ספרד)-נאומי אוסאקה (יפן) – שתי הטניסאיות חולקות חמישה תארי גרנד סלאם – שלושה, כולל טורניר זה לפני שנתיים, ליפנית, ושניים לספרדיה ילידת ונצואלה, שהגיעה גם לגמר במלבורן לפני שנה ונוצחה על ידי סופיה קנין.
ארינה סבלנקה (בלארוס)-סרינה וויליאמס (ארה"ב) – אחת מטובות הטניסאיות בהיסטוריה, שמחפשת תואר מייג'ור מספר 24, תפגוש את אחת השחקניות בעלות הכושר הטוב ביותר לאחרונה, ששבוע לפני האליפות החזיקה ברצף של 15 נצחונות רצופים בסבב הנשים.
איגה שוויונטק (פולין)-סימונה האלפ (רומניה) – על הנייר לפחות, מדובר ב"שובר קופות" רציני. סגנית אלופת הטורניר לפני שלוש שנים ומי שמחזיקה בשני תארי גרנד סלאם, תפגוש את האלופה המכהנת של הרולאן גארוס. מעבר לרשימת הישגיהן, מדובר בשתי שחקניות שלא מוותרות על אף כדור במגרש.
סו-ווי סייה (טאייוון)-מרקטה וונדרושובה (צ'כיה) – ילידת האי פורמוזה בת ה-35 המשיכה בהופעותיה הקסומות ב"יבשת הירוקה", לאחר שגברה על הצ'כית הצעירה, סגנית אלופת הרולאן גארוס ב-2019, ועלתה לרבע הגמר.

לפוסט הזה יש 41 תגובות

    1. היי, בוקר טוב.
      דיברנו לגבי ההפסדים של באיירן מינכן עונת 12/13 (תחת ניצוחו של יופ היינקס בדווקא, פפ גווארדיולה שהחליף אותו בתחילת עונת 13/14, איבד את תואר הסופר קאפ לדורטמונד 4:2), אז הנה הקישור שמתייחס לשיאים שהקבוצה שברה בליגה (שיא נקודות, רק הפסד אחד),https://en.m.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_FC_Bayern_Munich_season, פה בויקיפדיה, יש לך את כל השיאים למטה. הפסד אחד בליגה ועוד שניים בצ'מפיונס (לבאטה בוריסוב ולארסנל בבית).
      לגבי ברצלונה 09, הקבוצה הזאת גנבה את החצי מול צ'לסי, כך שיש כתם ענק על התואר החשוב הזה של זכיה באלופות ובלי התואר הזה, אף אחד לא היה מדבר עליהם.

      1. מסכים לגמרי על עניין הגניבה הזו מול צלסי.
        יופ היינקס באמת ברשימה של 5 המאמנים הגדולים מבחינתי אבל חבל שלא לקח את הנבחרת במונדיאלים אותו העניין עם פרגי. שניהם בשיאם יכלו אולי להביא את הנבחרות להישגים טובים יותר, לדעתי.
        לגבי לברון, אני לא הייטר שלו למרות שיש שאומרים שכן (ג.א'), אני כן אמביוולנטי לגביו, מאד אמביוולנטי (כולל עניין התאגיד שהוא רק מקבל הזהרה אבל מעבר לזה אף אחד לא נוגע בו) בגלל שאני חושב שהשחקן הכי טוב באן בי איי ב 14 השנים האחרונות לא צריך להשתמש בכאלה שיטות של פלופינג. זה לא מוסיף לו כבוד ובטח שלא ללגסי שלו. שיתמקד בלשחק ישר ויהיו לו הרבה פחות הייטרים.

        1. היי תפסיקו לקרוא לזה גניבה. הרי ריאל קיבלה עזרה מהשופטים נגד באיירן שנתיים רצוף. ולמה לעזאזל אף אחד לא מזכיר את העובדה שלרומא הגיע שני פנדלים!!! נגד ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות 2017 וליברפול זכתה באותה שנה. אין סוף לגניבות/טעויות ובדכ זה קורה לטובת הגדולות. אז פעם לרעתך פעם לטובתך. אבל תמיד לצד הגדולות. לפחות עם הלייקרס אני מרוויח מזה (:

          1. לא מתבכיינים על השיפוט (למרות שבא… השוד של ברצלונה אז מול צ'לסי, זה משהו היסטורי… לא רואים משהו שקרוב לזה.. תצוגת שיפוט מחרידה כשחקני בארסה מנצלים אותה), שמים כוכבית על "ששת" התארים שקניתם אז באופ"א, ולכן אין לכם קייס להתמודד מול קבוצה שניצחה על אמת את כל המשחקים

        2. נו נו… כנראה אנחנו חלוקים לגבי המושג "הייטר". אתה יכול להעריך את הדמות/מושג, אבל אם אתה מטריל נגדה, אתה הייטר, בקטנה, אבל הייטר.
          לגבי לברון, הוא שחקן ענק, אבל עם אישיות לא משהו (מישהו אמר דושבאג?…), פלופר מדרגה ראשונה, אבל אי אפשר כל משחק לצעוק; שיקצה, משחק מכור, תוקף, מרפקים, לפלופ וכיוצא בזה ולטעון בתוקף שזה לא הייטריות. מותר לשנוא שחקן ולהתבונן בו במשקפיים של הייטר, רק להיות מודע לזה, ולא לדחוף את הדושבאגיות שלו למשחק.
          נ.ב. הוא עושה את כל הנ"ל, רק לא צריך להגזים…

          1. פיני, יש לי הערכה ליכולת שלו כשחקן הרבה פחות לאספקטים אחרים באישיות שלו. והכי פחות לפלופינג שלו. גם הליגה לא אוהבת את זה וכנראה ששלחו לו מזכר על הפלופינג האחרון, ראיתי היום השכם בבוקר. אותי מרגיז שלא קנסו אותו על ההתחזות הברורה הזו. זה ממש לא לעניין ששחקן כל כך טוב צריך להשתמש בכאלה שיטות, אני רואה שגם מבחינתך זה לא לגמרי לגיטימי לעשות פלופינג ולנסות לרמות את השופטים. אני קורא לו שיקסה לא שיקצה וזה כמובן בצחוק ולא מתוך שנאה. רוב ההייטרים נהיו כאלה כשעזב את קליבלנד בפעם הראשונה ועשה את זה בצורה לא יפה, גם הוא הודה בכך אחרי כן. אני אף פעם לא הבעתי דעה נחרצת נגד המהלך הלא יפה הזה. ג"א מוזמן לחפש. כניסה עם מרפק קיימת אצל כל שחקן. הדחיפה הזו. אצל לברון שורקים לדעתי פחות מאשר אצל אחרים.

            1. מסכים.
              שו ג"א?

            2. גילארי

            3. גילרי אידו? חחח
              מזכיר את בית"ר של ז'בו… ברית יוסף תרומפלדור…

            4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              לא לזה התכוונתי אבל שלך הרבה יותר מצחיק, אז מהיום זו הכוונה….

      2. לגבי הכתם לא מסכים תמיד יימצאו בדיעבד טיעונים לכאן ולכאן באותה מידה אפשר לומר על מינכן ששיחקה נוקאאוט משחק בודד ולא גומלין וכי הליגה הגרמנית הייתה ערוכה הכי נכון לחזרה לשגרה

        1. זה לא כתם, זו בהחלט אלופת הקורונה, אבל היא לא שדדה אף אחד.
          די, נו.. אני לא מאמין שאוהדי ברצלונה מתכחשים לזה שהייתה שם תצוגת שיפוט פשוט מחפירה ושקופה

  1. תודה רבה לכולם ובעיקר לצפריר היקר, אם כי אני לא חושב שיש מישהו חוץ ממך ויהודה ארם שעוקב אחרי הליגה הארגנטינית

  2. מי שלא ראה את התגובות של אוהדי ליברפול אתמול בהטוויטר, לא ראה אוהדי נצחונות מימיו. מהיבבות שהם העלו שמה אפשר היה לחשוב שברצלונה הפסידה להפועל שעריים 15:0.

  3. הכנסתי את חדרה מול פתח תקווה להיום.
    תודה רבה לכולם.
    מעניין לראות את הליגה הארגנטינאית היום, קצת מוזר שמרקוס רוחו חזר לארגנטינה בגיל יחסית צעיר, אבל קניה מאוד טובה של בוקה.

  4. תודה רבה לכולם. אסלן קראצב חזר מפיגור שתי מערכות מול פליקס אוז'ה-אליאסים הקנדי והעפיל לרבע הגמר. פרט מעניין לגבי הרוסי בן ה-27, שקראתי בכתבה של איתמר קציר מ"הארץ" הוא שהטניסאי חי כשמונה שנים בארץ עד שהגיע לגיל 12. אחר כך חזר לרוסיה כי חשב, עם משפחתו, ששם יוכל להתקדם משמעותית יותר בענף הספורט בו הוא משחק.

  5. תודה רבה לכולם
    עוד היום
    בכדורסל בארץ
    18.00 מכבי -חולון רק שלושה ימים אחרי חצי הגמר שידובר בהיסטוריה עת מכבי חזרה מבור של מינוס 17 פחות מ 7 דק' לסיום וניצחה ייפגשו הקבוצות במשחק ליגה כאשר מכבי עם 2-10 וחוללון עם 5-8

    ב 20.00 הרצליה עם 9-4 תארח את חיפה 11-2 בקרב תחתית כאשר האחרונה שחררה את דונטה סמית להבנתי

    כמה הוספות והערות כדורגל

    איטליה :
    אינטר הפסידה אתמול במפתיע בספציה
    גם יובה הפסידה בנאפולי ככה שאינטר תעפיל לפסגה אם תנצח את לאציו אך לאציו בכושר מעולה שכולל 6 ניצחונות ברצף ויחס 3-13 כולל
    0-3 על רומא ו 3-1 חוץ באטאלנטה

    עוד היום אטאלנטה יוצאת לקליארי (16.00) כאשר היא רחוקה רק 3 נק' ממקום 4 המוביל לאלופות בעוד המארחת מתחת לקו האדום ככה שמדובר במשחק משמעותי
    סמפדוריה תארח את פיורנטינה מהתחתית (16.00)
    וקורטונה נועלת הטבלה תארח את סוסואלו (19.00 )

    בספרד
    אתמול אתלטיקו ניצחה משחק קשה בגראנדה והחזירה את היתרון ל 8 ומשחק חסר על פני ריאל שתשחק היום
    אך הבשורה באה מברצלונה במשחק הכי טוב שלה ובעיקר של מסי העונה היא הביסה 1-5 את אלאבס
    ואני יודע שאני בדעת מיעוט אך להערכתי ברצלונה תעבור את פ.ס.ז נטולת ניימאר מסי בשיאו ואם קומאן יצליח עוד קצת לייצב את ההגנה זו קבוצה שיכולה להפתיע באלופות (הליגה תלויה באתלטיקו )
    עכ"פ צמד מרשים למסי ולטרינקאו המרשים
    וברצלונה כבר 7 ניצחונות רצופים בליגה השתוותה לריאל במקום השני

    עוד היום חטאפה -סוסיאדד האחרונה ערב משחקה (בטורינו ) מול מ.יונייטד (15.00)

    לבנטה -אוסאסונה (19.30) המארחת עשירית הוציאה 1-1 בבילבאו בחצי גמר הראשון בגביע והיא בעמדה קורצת לגמר

    ויאריאל -בטיס (22.00) החמישית מול השביעית אך המארחת החמישית רחוקה 9 נקודות מסביליה הרביעית ולמעשה זהו קרב על הליגה האירופאית

    אנגליה :
    ראשית נציין שסיטי לא עוצרת עם 0-3 על טוטנהאם היא סגרה מבחינתי לפחות את סיפור האליפות היא עם 14 ניצחונות ברצף בכל המסגרות ויחס 4-37 !!! ופער 8 בפסגה כאשר היא גם ברבע גמר הגביע ובגמר גביע הליגה ומבחינתי טריפל כמו לפני שנתיים הוא הצפי .
    עוד אתמול לסטר ניצחה בליברפול 3-1 וחלפה על מ.יונייטד במקום השני

    ב 21.00 אברטון -פולהאם
    אני מתעכב על המשחק הזה בכדי שנראה 2 חזיתות בטבלה
    בתחתית שלישיית היורדות נראית בטוחה
    כרגע לאחר 23 מחזורים (מתוך 38 )
    18 פולהאם 15 נק' (ומשחק חסר אותו תשלים היום )
    19 ברומיץ 12
    20 שפילד יונייטד 11
    הפער מחוף מבטחים גדול מאד
    כאשר ניוקאסל במקום ה 17 עם 25 נק' יותר ככה שפולהאם חייבת נקודות ומהר

    אברטון המארחת מצידה מדורגת במירוץ צמוד אחר לליגת האלופות

    כך נראית הצמרת

    1. סיטי 53 נק מ 23 מש כאמור בדרך לאליפות

    גם מקום 2-3 בפער משמעותי מהיתר
    2. לסטר 46 מ 24 מש
    3 מ.יונייטד 45 מ 23

    ומכאן ואילך מתחיל מאבק רציני כרגע על הכרטיס הרביעי
    ליברפול 1.67
    צ'לסי 1.70
    ווסטהאם 1.70
    ואברטון 1.76 זאת אומרת אמיתית היא כרגע הרביעית והיא תרצה לאחוז במקום הזה

    צרפת
    אתמול פ.ס.ז וליון ניצחו ועלו לפסגה
    ליון מוליכה אבל היום ליל תחזור לשם אם תנצח את ברסט (18.00)
    מונאקו תארח את לוריין ב 14.00 וניצחון ישאיר אותה חזק בעניינים
    עוד משחק מעניים ב 22.00 בורדו -מארסיי

    גרמניה
    במאבק על ליגת האלופות

    19.00 וולפסבורג (3 ) מארחת את מנשנגלדבך ( 7)
    קודם לכן פרנקפורט החמישית תארח את קלן (14)
    מינכן אלופת העולם הטרייה תשחק רק מחר מול בלפילד

    4 כרגע ליברפול 40 (24 מש)

    5 צ'לסי 39 ( 23 )

    6 ווסטהאם 39 ( 23 )

    7 אברטון עם 37 נק אבל רק 21 מש

    אם הייתי מדרג את מקומות 4-7 לפי נק' למשחק כך זה היה נראה

          1. שתיהן משחקות בסאן סירו.
            אני עדיין לא מאמין שמילן הפסידה. ראיתי את המשחק והיו בו חלקים בהם הספציה ממש שלטה במגרש.
            מילאן צריכים להתבייש ששיחקו כל כך גרוע, כולל זלעטן.

  6. ספציה לא פראיירים. הדיחו את רומא מהגביע. מאמנם איטליינו הוא מאמן מצוין שיגיע למועדון גדול. באיטליה הרבה משחקי חוץ הם מוקש. אם לאציו תעצור את אינטר אז יצאתם בזול מהנפילה היום. אגב רומא הרשימה היום נגד אודינזה…

  7. סרינה ויליאמס הצליחה לנצח בשיניים את Aryna Sabalenka מבלרוס בקרב אדיר. היפאנית-אמריקאית ניצלה משני מץ'-פוינטס והצליחה לעבור.ץ הדמה לי שהן משחקות אחת נגד השנייה מחר.

  8. תודה על ה'דיומא' ובפרט לצפריר שהזכיר את תחילת ה'ליגה' הארגנטינאית'.
    שני המשחקים שישודרו מארגנטינה הם:
    בוקה-חימנסיה לה פלטה (הקבוצה שדייגו מראדונה אימן). ספורט 1 00:15
    אסטודיאנסט-ריבר פלייט. ספורט 1 02:15.
    למעשה זו לא ליגה אלא מעין טורניר שבו יש שני בתים. בכל בית שלש עשרה קבוצות.
    עקב המצב הכלכלי התקציבים של הקבוצות נמוכים וכתוצאה מכך יש הזדמנויות לצעירים רבים להוכיח את עצמם. כל זאת לצד ותיקים שחזרו או שממשיכים.
    משחקים מחזור משחקים אחד. לאחר מכן עולות קבוצות מכל בית לשלב השני ומשחקות ביניהן על האליפות.
    בנוסף אין ירידות ליגה.
    למעשה זה 'קרקס' ולא התנהלות הגיונית. אבל כל מי שעוקב אחר המתרחש שם יודע שזה המצב.
    בכל מקרה, התשוקה לכדורגל לא פחתה כלל וכלל וצפויים משחקים מרתקים.
    אז אמנם המשחקים לא משודרים בזמני צפייה נוחים אבל אפשר להקליט ולהנות גם מיהודה ארם המעולה.

    1. ראיתי מקודם נתון שהצהובים קלעו 37/40 מהשדה (שתי החטאות לשלוש ועוד אחת לשתיים). זה 92.5% מהשדה. לא נתפש. היו להם אחוזים רעים בהרבה מהעונשין… (סביבות השבעים וחמישה אחוזים)

  9. פספסתי את גמרי הגביע
    אז נציין באיחור ברצלונה מחזיקת גביע ספרד ומילאנו מחזיקת גביע איטליה
    נספר בקצרה
    איטליה שבוע הגביע 8 הראשונות בליגה שיחקו בגביע
    רבע גמר (בסוגריים הדירוג בליגה)
    מילאנו (1) -אמליה (8) 52-80

    ונציה (2) -וירטוס (4) 82-89

    ברינדיזי (3 ) -טרייסטה (7) 81-93

    פזארו (6) -סאסרי (5) 110-115 (בהארכה)

    חצי הגמר :
    מילאנו (1) -ונציה (2 ) 65-86
    פזארו (6) -ברינדיזי (3) 69-74

    גמר
    מילאנו (1) -פזארו (6) 59-87

    בקיצור מילאנו לוקחת את הגביע באופן מרשים עם הפרש מצטבר של 87 ב 3 משחקים 29 למשחק
    ערב הגעתה של מכבי תל אביב למשחק קריטי ביורוליג

    ספרד רבע גמר
    טנריפה (4) -ברוגוס (6) 76-87
    ריאל (1) -ולנסיה (5) 74-85
    באסקוניה (3) -חובנטוד (7) 87-96
    ברצלונה (2) -מאלגה (8) 94-103

    חצי גמר :
    ריאל (1) -טנריפה (4) 79-85
    ברצלונה (2) -באסקוניה (3) 68-77

    גמר הקלאסיקו
    ברצלונה (2) -ריאל (1) 73-88

כתיבת תגובה

סגירת תפריט