אירועי דיומא 13.02.2021

עמוס באירועים- כדורגל ישראלי, אירופאי, טניס.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא דיומא-3.png

כדורגל ישראלי / ניר מועלם :

ליגת העל – מחזור 21 :

15:00 הפועל חיפה – הפועל באר שבע, ספורט 1 : אחרי ההפסד בדרבי והמהומות בסיום, הפועל חיפה יודעת שהיא נלחמת על הכרטיס לפליאוף העליון והיום בקרב ישיר מול יריבה על אחד הכרטיסים ואם היא לא תנצח היום היא יכולה ככל הנראה להתכונן לקראת הפליאוף התחתון וזה בעיקר כי המצב שלה בטבלה לא טוב והיא כרגע רחוקה אומנם 3 נקודות מנתניה שבמקום ה-6 איך מסביבה יש עוד 2 קבוצות : ק"ש וביתר ירושלים שלהן 3 משחקים חסרים והן יכולות לפתוח עליה פער של מקסימום 8 נקודות, ובשלב כזה של העונה זה יכול להיות קריטי, מנגד באר שבע התחזקה לקראת סיום החלון עם חאתם אל חמיד שחוזר לקבוצה ועוד שחקן זר שאומרים שהוא המחליף של ג'וזוואה אבל נחכה ונראה אם זה נכון. הפועל חיפה מגיעה אחרי הפסד 2-0 בדרבי וגם ב"ש מגיעה אחרי הפסד, ולא סתם הפסד אלה 3-0 לאשדוד בטרנר. הימור – הפועל חיפה תתאושש לאחר הדרבי ותנצח את המשחק.

18:45 אשדוד – סכנין, ספורט 3 : אשדוד בזכות התוצאות של שאר קבוצות הצמרת וגם שני הניצחונות הרצופים שלה, הצליחה להתברג במקום ה-3 עם פער של 4 נקודות מהרביעית באר שבע ועם 4 נקודות הפרש, ואם היא תמשיך כך היא תוכל להגיע לליגה האירופית השניה בעונה הבאה, ומנגד בני סכנין כבר עם 3 הפסדים רצופים כאשר במשחק האחרון יושב הראש של הקבוצה אבו יונס צעק על המאמן – ניסו אביטן שהוא צריך להתבייש בעצמו, שהוא לא מאמן ושהוא צריך להתפטר, מאז עברו כמה ימים וניסו אביטן עדיין מאמן את הקבוצה, אבל תחשבו איך הוא נראה בעיני השחקנים שלו כרגע, ולכן כל זה מוביל אותי להמר על ניצחון של אשדוד היום, מה שיוביל גם כנראה לסיום דרכו של ניסו אביטן, ורחמים על המאמן שיבוא במקומו.

19:50 הפועל כפר סבא – מכבי תל אביב, ספורט 1 :כפר סבא במקום ה-10 הצליחה לנצח במחזור האחרון 1-0 את סכנין בדוחא, והיא רחוקה 4 נקודות מהקו האדום וכל נקודה שהיא תאסוף בדרך יכולה להשאיר אותה בסופו של דבר בליגה, ומנגד מכבי תל אביב ממשיכה לרדוף את אחרי הירוקים מהכרמל והם רשמו במחזור האחרון ניצחון ליגה חמישי ברציפות עם 3-1 על הפועל חדרה. הימור – מכבי תל אביב תנצח את המשחק ותעלה זמנית למקום הראשון.

כדורגל אירופאי/ צפריר אוזדובה

לה ליגה

ברצלונה- אלאבס (22:00)

אוי איזה עצוב היה לראות את בארסה נגד סיביליה השבוע. חסרת אונים. משלימה עם חוסר היכולת וההפסד. אומנם זה המשחק הראשון מתוך שניים אך קשה להישאר אופטימי לנוכח היכולת (למרות שהיו כמה מצבים שהיו יכולים לשנות את כל המשחק.) בכל אופן זה המשחק האחרון לפני שמינית גמר ליגת האלופות שבו בארסה תפגוש את פריז. מכת הפציעות בבארסה מחריפה ולפיקה קוטניו ופאטי יצטרפו דסט ברייטוויט פיאניץ ארואחו וסרג'י רוברטו.. בארסה במקום השלישי מרחק 8 נק' מהמקום הראשון ואלאבס הקטנה מקום 16 תשמח להוציא נקודה נגד בארסה הגדולה.

גרנאדה- אתלטיקו מדריד (15:00)

המוליכה יוצאת למשחק חוץ אצל גרנאדה הקשוחה (מקום 8) ולא אופתע אם היא תאבד נקודות. מצד שני יש לה את לואיס סוארז הנפלא בעונה חלומית…

אפשר לעצור אותו העונה?

סריה א'

נאפולי- יובנטוס (19:00)

תמיד מרתק המשחק בין שני הקבוצות האלה. המשחק מהסיבוב הראשון עדיין לא שוחק וזה מפגש הליגה הראשון ביניהן העונה. נאפולי הודחה השבוע מהגביע ע"י אטאלנטה מה שמאפיין את החוסר יציבות שלה העונה. ועם זאת היא ניצחה את יובנטוס בגמר הגביע בעונה שעברה אז לא לזלזל בה. מנגד יובנטוס בתקופה טובה עם 4 ניצחונות מתוך 5 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. וניצחון ישים אותה במרחק 4 נק' ממילאן. (כרגע היא עם משחק חסר). משורותיה יעדרו דיבלה, ארתור, ו ראמזי.

ספציה- מילאן (21:45)

איזה עונה מרגשת יש למילאן בינתיים לא יאמן שסטפנו פיולי מאמנה היה אמור כבר לשבת בלשכת האבטלה. בכל אופן הקרב העונה צמוד ומשחק חוץ בספציה הוא אף פעם לא קל. אך היא תבוא מעודדת מהניצחון המרשים על קרוטונה במחזור הקודם. מנגד ספציה (מקום 16) גם כן תבוא מעודדת מהניצחון על סאסואלו במחזור הקודם.

צרפת ליגה ראשונה

פסז'- ניס (18:00)

חזרה גנרלית אחרונה לפסז' לפני בארסה והיא חייבת ניצחון כי היא במרחק 3 נק' מהמוליכה המפתיעה ליל. מכת הפציעות בפריז החריפה השבוע שהתברר שניימאר יעדר כחודש גם די מאריה פצוע ווארטי בספק. כך שהקבוצה של פוצ'טינו תאלץ לשחק ללא כמה שחקני מפתח.

פרמייר ליג

מנצ׳סטר סיטי – טוטנהאם (19:30)

המחזור ה- 24 בליגה האנגלית מחזיר לזירה את קרב המאמנים הגדול בין פפ למוריניו שאף פעם לא מאכזב. (גירסת ההווה לפרגסון נגד וונגר?)

אחרי פתיחת עונה מצויינת של טוטנהאם שלרגע נדמה שסינדרום העונה השנייה של מוריניו חוזר לעבוד טוטנהאם התדרדרה עד למקום ה-8, התלות בהארי קיין גדולה והפציעה שלו פגעה אנושות בקבוצה. לטוטנהאם ומוריניו אין מקום להפסד נוסף אחרי 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, הפסד במשחק היום ומקום שמוביל לליגת האלופות מתחיל להיות לא ריאלי

ומהצד השני בזירה סיטי ופפ יגיעו לאחר 15 ניצחונות רצופים (תקראו שוב כדי להבין את אורך הרצף), רצף הניצחונות הארוך ביותר של פפ כמאמן בקרירה (נזכיר שהוא אימן את ברצלונה בתקופות היסטוריות). ניצחון היום ישמור על מרחק ביטחון מצוין ממקום השני (ומשחק חסר)

יחסי הכוחות כמובן לטובת סיטי אבל המפגשים בין פפ למוריניו הוכיחו לנו בעבר שאסור להניח כלום מראש

מבחינת חיסורים בטוטנהאם יחסרו בוודאות רגילון וסלסו בעקבות פציעות, בנוסף אורייה ובייל בספק למשחק.
מהצד של סיטי יחסרו בוודאות דה ברויינה והאקה, בספק למשחק דיאס הבלם המוכשר פרננדיניו ואגוארו.

לסטר- ליברפול (14:30)

לסטר (מקום 3 43 נק') מארחת את ליברפול (מקום 4 40 נק') במשחק צמרת סופר חשוב לשני הקבוצות. ברנדון רוג'רס מאמן לסטר ישמח לנצח את קבוצתו לשעבר שנראית צל של ליברפול של העונה שעברה ובחמשת המשחקים האחרונים היא עם 3 הפסדים ורק שני ניצחונות.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – המשך הסיבוב השלישי

הסיבוב השלישי של הטורניר יגיע היום לסיומו ויושלמו כל העולים לשמינית הגמר. שני הפינאליסטים של השנה השנה שעברה, נובאק דג'וקוביץ' ודומיניק תים, נזקקו לחמש מערכות כדי לגבור על יריביהם המצוינים. האוסטרי, שמדורג שלישי בעולם, נקלע לפיגור שתי מערכות מול ניק קיריוס, שעשה שימוש יעיל בחבטות ההגשה החזקות שלו ונהנה מ"רוח גבית" מהקהל המקומי. עם זאת, תים, שמצב זה אינו זר לו (ע"ע גמר אליפות ארה"ב מול אלכסנדר זברב) הצליח לחזור ולנצח בשלוש המערכות הבאות ובמשחק כולו. המדורג מספר אחת בעולם הוביל כבר בשתי מערכות מול טיילור פריץ ונראה שינצח במהרה, אולם האמריקאי הצעיר והגבוהה הצליח להשוות את המשחק ולכפות מערכה חמישית, בה הסרבי ניצח. עבור אסלאן קראצב הרוסי, ממוצא דגסטני, הטורניר במלבורן הוא הגרנד סלאם הראשון שאליו העפיל מהמוקדמית. אתמול הוא המשיך להציג טניס מעולה, שכלל הרבה חבטות הגשה חזקות ומשחק התקפי עם ווינרים רבים, כשניצח בשלוש מערכות את דייגו שוורצמן הארגנטינאי והעפיל לראשונה בקריירה לשלב 16 האחרונים של טורניר גרנד סלאם.

בין שחקניות הצמרת שהעפילו לשמינית הגמר ניתן למצוא את סרינה וויליאמס, סימונה האלפ, נאומי אוסאקה וארינה סבאלנקה.

גברים

דניאיל מדבדייב (רוסיה)-פיליפ קראיינוביץ' (סרביה)
רפאל נדאל (ספרד)-קמרון נורי (בריטניה)

אנדריי רובליוב (רוסיה)-פלסיאנו לופז (ספרד) – הספרדי בן ה-39 הוא השחקן המבוגר ביותר בטורניר היחידים והעפלתו לשלב השלישי היא הישג מעולה ללא קשר לתוצאה מול הרוסי המוכשר. אלכס דה מינואור (אוסטרליה)-פאביו פוניני (איטליה)
סטפנוס ציציפאס (יוון)-מיכאל יימר (שבדיה)
קארן חצ'אנוב (רוסיה)-מתאו ברטיני (איטליה)
קספר רוד (נורבגיה)-ראדו אלבוט (מולדובה)
לויד האריס (דרא"פ)-מקנזי מקדונלד (ארה"ב)

נשים

קארולינה פלישקובה (צ'כיה)-קארולינה מוכובה (צ'כיה)
בלינדה בנצ'יץ'(שוויץ)-אליז מרטנס (בלגיה)
אנט קונטבייט (אסטוניה)-שלבי רוג'רס (ארה"ב)
אלינה סביטולינה (אוקראינה)-יוליה פוטינצבה (קזחסטן)
קאיה קאנפי (אסטוניה)-דונה וקיץ' (קרואטיה)
אשלי בארטי (אוסטרליה)-יקטרינה אלכסנדרובה (רוסיה)
ג'סיקה פגולה (ארה"ב)-קריסטינה מלדנוביץ' (צרפת)
ג'ניפר בריידי (ארה"ב)-קאיה יובאן (סלובניה)

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה לדיומאים
    נראה לסטר ליברפול, מכבי תל אביב-כ"ס ומילאן.
    לגבי המשחק של תל אביב היום. ניצחון עשוי להפעיל לחץ גדול על מכבי חיפה ואולי לגרום לה לאבד עוד נקודות.
    למכבי בכל מקרה אסור לפשל היום….

  2. תרשה לי לחלוק עליך צפריר. לואיס סוארז הוא לא נפלא, מדובר בערס טיפש, רמאי, בכיין ועלוב. סוארז הוא ההוכחה החד משמעית שכדורגל זה ענף הספורט הקבוצתי הנחות ביותר, ענף ספורט שתקוע בערך 50 שנה אחורה. רק בכדורגל זבלון טהור כמו סוארז יכול לנהל קריירה די מצליחה (אמנם בספרד, אבל בכל זאת).

      1. זו הנקודה שלי בדיוק, אם יצור מבחיל כזה, אנטי ספורטאי שעשה הכל בקריירה שלו כדי לרמות ולשחק באופן הכי דוחה שיש, הוא חלוץ מוביל בעל שם עולמי זה אומר כמה שהכדורגל זה ענף נחות

        1. כדורגל זה ״הספורט של העם.״ שכל ילד עני יכול לשים שני אבנים בצד ולבעוט בינהם כדור. בדרום אמריקה (קצת כמו כדורסל באמריקה אבל יותר) זה ממש דרך לצאת מהעוני או להיחשב מצליחן (כמו הייטק פה?) בכל אופן סוארז קצת ערס אבל בתרבות של היום זה מצטייר כאחד שרוצה לנצח. מבחינת כדורגלן הוא חכם עם תנועה ללא כדור בעיטה טובה והמון אנרגיה. בדרום אמריקה הוא פשוט vivo שזה ממולח. אז בוא נפרגן לבחור שכבש העונה כבר 17 שערים ונראה כאילו הגיל לא משפיעה עליו.

          1. גם מראדונה רצה לנצח ולכן שיקר ורימה בכל דקה שהייתה לו הזדמנות, רק בעולם המעוות של הלטינים העניים והלא מפותחים זה בסדר.
            גם אלן שירר למשל רצה לנצח בכל משחק, הוא עשה את זה בקלאסה, באופן הוגן ובוגר ולא כמו תינוק. לכן, הוא לא רואה את סוארז ממטר מבחינת כדורגל ואישיות

            1. דייגו מייצג את העני שמנסה לנצח בעולם העשירים. ושיר היה שחקן נפלא אבל פרש לפני 20 שנה! תתגבר על זה בנאדם!

            2. צפריר איך אתה מציע לי להתגבר על הפרישה של שירר ובאותה מציאות בדיוק אתה עדיין חי ונושם את קובי בכל רגע נתון, לפחות שירר חי עדיין ולא התרסק לתוך הר…
              דייגו מייצג את החברה הלטינית הענייה והלא מפותחת שפשע ורמאות זה מה ששולט בה, כל השאר זה ניסיום לעשות מכל זה משהו מורא רומנטי והירואי, זה לא.
              רמאי נוכל ומסומם הוא בדיוק זה, רמאי נוכל ומסומם

        2. צריך לשים בצד את האישיות שלו כבן אדם ואת השחקן שהוא בצד השני, וזה בדיוק כמו לומר שאתה אוהב זמר אבל שאתה אומר את זה אתה מתכוון שאתה אוהב את הקול והמוזיקה שלו ולא את האישיות שלו.

  3. אם יום אחד יהיה אתר פורנו שירצה למכור מנויים לשנה שלמה, הוא יהיה חייב לקרוא לזה 'ציצי פאס', על שם סטפנוס הגדול

  4. תודה לכולם ושבת שלום. כתבתי מהטלפון, ולכן כתיבת המשחקים אינה מסודרת. אין לי מחשב זמין, לכן אנסה לתקן מהטלפון בהמשך.

    עדכון – לא מצליח לסדר את המשחקים דרך הטלפון. העריכה עצמה נראית טובה, אבל בפועל הכל מבולגן.

  5. הלילה בשעה אחת עשרה תתקיים בבוסטון תחרות אתלטיקה גדולה באולם בהשתתפות כמה מהאתלטים האמריקאים (ולא רק) הטובים ביותר.
    השידור כאן:
    https://youtu.be/06cV_j6-KTc
    הסקירה כאן:
    https://www.worldathletics.org/competitions/world-athletics-indoor-tour/news/new-balance-grand-prix-norman-lyles-miller-mc

כתיבת תגובה

סגירת תפריט