A Kosher Hot Dog: California Dreaming

(צילום: gamblingsites.net)

התחושות שלנו בתום פרק מספר 16 היו, שצריך לתת לקהל היקר שלנו לנוח שבוע. אז לאחר פגרה קצרה, A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל חוזר, עם פרק מספר 17. הפעם העפנו מבט לראש ה-NL WEST, שם נוצרה מפלצת דו פרצופית, עם הפאדרס והדודג'רס הרחק מעל כל השאר. וכמובן, השבוע לפני ומורה נבוכים. מחכים לכם בפנים!

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה רבה חברים
    .
    באוור לא נתן לדודג'רס הנחה אז לא ממש הייתה התלבטות אני מניח (הוא גם גדל בקליפורניה למרות שזה כנראה לא כזה שיקול)
    .
    עד כמה שאני יודע ההצעה על 154 משחקים הייתה בתמורה לאותו שכר לשחקנים, הם דחו את ההצעה בגלל הפלייאוף המורחב (ואולי כי העונה נדחסה יותר כפי שאמרתם)
    לגבי ה-DH זה בסה"כ כלי במשא ומתן, השחקנים מסרבים כי הליגה מוכנה בתמורה לפלייאוף מורחב אך ללא הגדלת ההכנסה לשחקנים כתוצאה ממנו.
    זה בניגוד לשני החוקים האחרים שיישארו (רץ על בסיס שני באקסטרה אינינגס ודאבל הדרס של 7 אינינגס) שלשחקנים זה לא משנה
    .
    ג'סטין טרנר ניסה להשיג חוזה ארוך טווח אחרון בקריירה ונראה שאין קופצות על זה אז הוא ייאלץ להתפשר, אני לא חושב שהדודג'רס מחוץ למירוץ למרות ההחתמה של באוור. אם לא יוחתם מי שימלא את מקומו ב-3B זה אדווין ריוס הצעיר שלדעתי הוא אחלה שחקן שיכול לפרוץ אם יקבל את המפתחות.
    בנוסף הדודג'רס איבדו מהעומק המפורסם בליינאפ / הגנה עם עזיבתם של שני שחקנים המזוהים עם המועדון – קיקה הרננדז וג'וק פידרסון, שנפרדו עם סרטונים מרגשים, זו הזדמנות להודות להם ולאחל הצלחה בהמשך.
    .
    תיקון קטן, וויילד פיץ' זה לא Error אז כן נחשב נגד הזורק ב-ERA.
    .
    מסכים עם הניתוח שלכם עמדה מול עמדה, אבל לפאדרס יש רעב ודם צעיר ואני חושב שהם (לפחות בעונה הסדירה) יגיעו מאוד קרוב אם לא יסיימו לפני הדודג'רס
    .
    החור היחיד בדודג'רס שזעק לשמיים בפלייאוף זה מגיש פותח נוסף, היו יותר מדי (שניים בסדרה של 7) משחקים של בולפן עם גונסולין ודסטין מיי בהם הדודג'רס הסתבכו והפסידו כמעט את כולם ואת זה ההחתמה של באוור תפתור כי לך תסמוך על אפס פציעות או דייויד פרייס 🙂

  2. תודה אור,
    צודק, התחלף לי בהסבר, ווילד פיץ' הוא earned ואילו passed ball הוא unearned. נתקן במשדר הבא.
    לגבי באוור, העניין היה שההצעה מהמטס היתה גבוהה יותר לשלוש שנים, ואילו לשנתיים נמוכה יותר, הדודג'רס הציעו 40 ו45, והמטס הציעו 40 ו35. כך לצורך העניין לשנה הראשונה ההצעה שווה, לשנה השניה יתרון לדודג'רס ולשלישית יתרון למטס. מכאן שבגדול ההחלטה של באוור מלמדת שהוא מתכנן לחתוך אחרי שנתיים. מעבר לזה הוא בהחלט כן מעוניין בקבוצה שהיא קונטנדר השנה והדודג'רס הם עדיין the team to beat.
    לגבי הסיפור של הDH והעונה, כל הסעיפים הם ברמה של משא ומתן, אתם רוצים DH, תנו פלייאוף, אתם רוצים פלייאוף, תנו עונה רגילה וכו וכו. מבחינת השחקנים עדיפה להם עונה רגילה, DH ופלייאוף מורחב (יותר קבוצות יותר כסף לשחקנים) אז למה להתווכח? כי הכל פה בדיונים ובכלל כל זה הכנה לCBA שיפתח בסוף העונה הזו. אני מאמין שכשדברים ייסגרו נוכל לסכם את העניין יותר בהרחבה. ממה שהבנתי הליגה טוענת שמאחר ויש ספרינג טריינינג מלא, אין צורך בDH כי זורקים יוכלו להתאמן על חבטה ובעיקר ריצה על הבסיסים שתמנע פציעות של זורק שיסובב איזה קרסול, ובעונה הקודמת בגלל שלא היה חודש אימונים אז זורקים לא התאמנו על זה. כך או כך זה כנראה ייכנס אם לא העונה בעונה הבאה, לשמחתו או צערו של כל אחד לפי איך שהוא רואה את המשחק.
    לגבי הסיכום שלך, זו גם ההרגשה שלי שהפאדרס במגמה מאד חזקה לרוץ קדימה, וראינו את השינויים אצלהם מ2019 ל2020 וככה שאם המגמה תמשך, 2021 יכולה להיות עונה מאוד דומיננטית שלהם. מצד אחד בייסבול הוא תמיד משחק שגדול מסכום חלקיו, אבל מצד שני כשיש לך חוליה חלשה זה צף במהלך 162 משחקים, אז יהיה מעניין לראות מה יתפוס. האם הכוח של הפאדרס יחפה על הבעיות שלהם בהגנה, או שזה יהיה עקב אכילס שלהם. אותי גם מעניין איך כל אחד רואה דברים. לאוהד המטס ההליכה של באוור לדודג'רס היתה ברמהה של "טוב, הלכה העונה" כאילו הסגל של המטס בקאנטים, שזה ההפך ממה שקרה אחרי ההחתמה של לינדור שבקווינס כבר פתחו שמפניות. מהצד נראה שדודג'רס מטס יהיו הדו קרב של העונה, אבל אז אתה מסתכל על הברייבס ונזכר שזה שעשית את כל הכותרות באוף סיזן זה יופי, אבל הברייבס היו כבר עם רגל אחת בוורלד סירייס עם הסגל שיש להם. אוהדי דודג'רס בוודאי מקטרים שהקבוצה שלהם לא "עשתה כלום" עד להחתמה של באוור, אבל מצד שני הכלום הזה הביא להם אליפות… אני מאמין שנחזור לדברים האלה במהלך העונה שוב.

    1. תודה ארז, המטס הציעו 30-40-40 אז כן של הדודג'רס הצעה לשנתיים עדיפה, שזו הנקודה שהוא לא עשה איזה ויתור בשביל לבחור בהם. לטענתו היו לו עוד סיבות שקשורות לגישה שלו למשחק (בעד הדודג'רס, לא נגד המטס).
      לגבי הפלייאוף המורחב זה בבירור משהו שהשחקנים לא מסכימים לו, גם לא בתמורה ל-DH שהם כן רוצים. לא ממש הבנתי למה, אבל משהו כמו לא מספיק הכנסות מפלייאוף כזה יגיע אליהם לפי ההצעה של הליגה. בקיצור אין לשחקנים סיבה אמיתית לוותר פה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט