הקליפרס נ' הסלטיקס, הנטס נ' הרפטורס וגם הפריק, דני וציון ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הקליפרס נ' הסלטיקס, הנטס נ' הרפטורס וגם הפריק, דני וציון ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אינדיאנה פייסרס (10-12) – ניו אורלינס פלקינס (12-8):

הזמן של ניו אורלינס הולך ונגמר ועושה רושם שהם יודעים את זה.

הפליקנס משחקים באינטנסיביות גדולה יותר באחרונה וניצחו 3 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם, כולל נצחון מרשים על הסאנס עם 28 של ציון ו23 של אינגרם.

קשה שלא לתהות מה השתבש שם והביא את הקבוצה למאזן שלילי ולשולי הפלייאוף במערב, בעונה לא מאוד חזקה של הקונפרנס הזה. חמישיה של ציון, אינגרם, סטיבן אדאמס המצוין, לונזו בול ובלדסואו הייתה אמורה לעשות הרבה יותר ממה שהפלקינס עושים, אבל העובדה שבול לא מתרומם משאירה להם בעיה קשה בהובלת הכדור, והירידה התלולה בכושרו של ג'יי ג'יי רדיקמשאירה אותם עם ספסל שלעיתים אינו מספיק כדי להתמודד על פני 48 דקות.

אינדיאנה לעומת זאת נראתה בדרכה הבטוחה לעונה טובה על אף הפרידה מאולדיפו על פציעותיו, אבל ב-4 המשחקים האחרונים הפייסרס ספגו 3 הפסדים כשההגנה שלהם קורסת לחלוטין וסופגת 119 מפילי ו-130 ממילווקי.

זה המשחק השני בין שתי הקבוצות השנה כאשר במשחק הראשון אינדיאנה בזכות אחוזי קליעה עדיפים התגברה על היתרון של ניו אורלינס בריבאונד כדי לנצח בהארכה במשחק הטוב ביותר של אולדיפו השנה.

גם הלילה אפשר לצפות למשחק צמוד באינדיאנה כששתי הקבוצות מנסות לבנות סוג של מומנטום לפני שהעונה בורחת.

הימור: פליקנס ב-5

2:00 אורלנדו מג'יק (14-8) – שיקאגו בולס (12-8):

אורלנדו פתחה את העונה לא רע, אבל ארבעה הפסדים רצופים הביאו אותה למקום שבו שיקאגו נמצאת, ועם כל הפציעות מהן סבלה העונה העושה רושם שאורלנדו נמצאת בדרכה הבטוחה אל הלוטרי ממנו תנסה לבנות עתיד טוב יותר

בצד השני שיקאגו לא ממש יכולה להשתמש בפציעות כתירוץ, ואםהיו תקוות מסביב לבנייה מחדש של שיקאגו עם זאק לווין, קובי וייט ויתר החברים, הרי שנראה כעת שההתאמה בקו האחורי של שיקאגו לא מספיק טוב, ומארקנן הוא לא בדיוק פורזינגס בשיאו, מה שמשאיר את שיקאגו בבינוניות מתסכלת.

הלילה הקרב צפוי להבליט בצד האחד את ווצ'ביץ' שיחד עם פורנייה הוא התורם היחיד המשמעותי של המג'ק שנותר עומד אחרי הפציעות של גורדון ופולץ, בעוד התלות של שיקאגו בהובלת הכדור והקליעה של לווין הולכת ונהיית ברורה יותר ככל שהעונה מתקדמת.

הימור: שיקאגו ב-4

2:30 ברוקלין נטס (9-14) – טורונטו רפטורס (12-9):

הקרקס הנודד של ברוקלין מגיע למשחק מול הקנדים מטורונטו, ביל סימונס בפודקאסט שלו תיאר את החוויה של הצפיה בברוקלין מצוין כשאמר שהוא מצפה לשנות את דעתו לגבי סיכוייה של הקבוצה הזאת לאתגר את הלייקרס או את מי שלא תצא מהמערב לפחות עוד 100 פעם עד הפלייאוף.

כן, בערב אחד קיירי יכול להראות כמו השחקן שהיה בקליבלנד ולקלוע 30 בשטף של המשחק, ובמשחק אחר, או אפילו באותו משחק, ההגנה של ברוקלין נראית כאילו היא אפילו לא מנסה וחוטפת 140 נקודות מוושינגטון.

לדעתי צופה פני עתיד ברוקלין חייבת לעשות עוד מהלך אחד על ההגנה, המהלך החברתי של להביא את דיאנדרה ג'ורדן שלא מסוגל לשמור על אף סנטר נייד בליגה (צופה פני דיוויס), ובוודאי לא תורם בהתקפה, בלי שום מהלך נגדי עלול להיות הרסני לסיכויים של הפרויקט השאפתני הזה.

בצד השני טורונטו הולכת לאיבוד, ורק בזכות שני נצחונות על אורלנדו בשני המשחקים האחרונים המאזן שלה נראה איכשהו סביר. ון וליט נותן כמה הופעות שמצדיקות את המשכורת שלו, אבל המחשבה שטורונטו יכולה להשאר רלבנטית אחרי עידן קוואי נשענה על המחשבה שפסקאל סיאקאם יהפוך להיות סופרסטאר ובינתיים זה לא ממש קורה, בעוד לאורי לא נהיה צעיר יותר, טורונטו תצטרך להתחיל לחשוב בקרוב לאן היא רוצה לקחת את עצמה קדימה.

הימור: ברוקלין ב-15

2:30 קליבלנד קאבלירס (12-10) – מילווקי באקס (8-13):

הקאבס הם המרענן הרשמי של הליגה?! הקאבס?!!

אז מסתבר שהקורונה מייצרת תופעות לוואי מוזרות מאוד, וביניהן יכולת לא רעה של הקבוצה מקליבלנד שנשענת על הקו האחורי הצעיר והדינמי שלה ובעיקר על קולין סקסטון שקולע באחוזים מפתיעים העונה ויחד עם העוצמה של אנדרה דראמונד מתחת לסל קליבלנד מצליחה להעניש קבוצות חזקות בהרבה ממנה כמו ברוקלין שספגה את נחת זרועה.

עם זאת יתכן והקאבס מתחילים לחזור לקרקע המציאות, עם 3 הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים בהם ההתקפה שלהם פשוט נתקעה מול ניו יורק, מיניסוטה והקליפרס וכאןגם בולטת הבעיה של הקבוצה הזאת. למעט גרלנד וסקסטון אין לה ממש כלים נוספים. אלן הוא שחקן נחמד מאוד ולא מין הנמנע שהוא צריך לפתוח במקום דראמונד, ואני מחבב את פרינס אבל כלים התקפיים מזהירים, או שחקנים שיכולים לייצר לעצמם הם לא.

בצד השני קשה שלא לתהות לגבי הבאקס האם הם פשוט משייטים בעונה הסדירה בידיעה שהמיקום לא כל כך חשוב להם העונה, או שבאמת אי ההגעה של בוגדנוביץ', הבלגאן בקיץ וההשתלבות הפושרת של הולידיי מצביעה על כך שהבאקס עדיין לא עשו מספיק כדי להקיף את יאניס בקבוצה שיכולה לסייע לו להגיע לפחות עד הגמר.

הבאקס התחילו סוג של מומנטום כשהנחילו תבוסות לפורטלנד ואינדיאנה במשחקים בהם קלעו 130 נקודות או יותר, במשחקים האלה היא קיבלה רומה משמעותית משחקנים כמו ברין פורבס ובובי פורטיס, אבל תרשו לי להגיד את מה שאמרתי מספר פעמים העונה – למילווקי יש בעיית עומק, וכשהעסק יהפוך לרציני ברין פורבס לא יוכל לקלוע 20 נקודות בערב מהספסל ולמעט יאניס ומידלטון אני לא ממש בטוח שיש עוד מישהו בבאקס שיוכל לעשות סל כשהם ממש יצטרכו אחד.

הימור: מילווקי ב-12

3:00 שארלוט הורנטס (12-10) – יוטה ג'אז (5-17):

עוד מרענן רשמי ומפתיע מאוד הוא השארלוט הורנטס, עם גורדון היוורד שמצליח להישאר בריא (טפו חמסה) ומצוין, הוא מוריד מעט מהתהיות על החוזה שקיבל בקיץ, ויחד עם וושינגטון וגרהאם הוא מוביל את ההורנטס למאזן שקרוב למאוזן, ול-3 נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם כולל על מילווקי ומיאמי.

אבל הלילה ההורנטס יפגשו את הקבוצה שהיא אולי במומנטום הכי חזק בליגה. הג'אז ניצחו תשעה מעשרת המשחקים האחרונים שלהם כשהרצף הנהדר שלהם נעצר מול יוקיץ' ודנבר באמצע השבוע. מאז הג'אז הסקיפו להתאושש עם ניצחון על דטרויט (אין כמו דטרויט בשביל התאוששות) עם 32 של מיטשל שנראה פחות כמו הסופרסטאר האקספלוסיבי שהוא היה בפלייאוף, כאשר הוא מחלק את הזריקות והתרומה עם קונלי מה שגורם להתקפה של הג'אז להיראות הרבה יותר מאוזנת.

ואם תשאלו אותי החמישיה של הג'אז היא לא השאלה, זאת חמישיה שיכולה להסתכל לכל חמישיה בליגה בלבן של העיניים, לשמור על כל חמישיה, ולהתקיף כל הגנה, השאלה נוגעת לספסל ושם אם אינגלס וקלארקסון יצליחו לשמור על כושר קליעה, ופייבורס ישאר בריא באמת שהשמיים הם הגבול עבור הג'אז, ולפחות אני לא אפול מהכסא אם נראה אותם בגמר המערב.

הימור: יוטה ב-12

3:00 מיאמי היט (14-7) – וושינגטון וויזארדס (13-5):

אם דיברנו מקודם על קבוצות שצריכות להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי הרי שההיט צריכה להיות במקום הראשון ברשימה לקבלת ארגז של שעונים מעוררים.

ההיט הפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם ו-3 מתוך ה-10 כולל הפסד לוושינגטון בראשון מבין שני משחקי הגב אל גב שלהם מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. זה משחק שהפגיש בין אחת ההתקפות החלשות בליגה, זאת של ההיט שקולעת 106.5 למשחק, וההגנה החלשה ביותר, זאת של הוויזארדס שסופגת 121.1

זה גם יהיה דרבי ה-COVID בין שתי הקבוצות שסבלו אולי יותר מכל קבוצה אחרת מהנגיף ומפציעות באופן כללי.

בצד החדשות הטובות של ההיט אדביו ממשיך להראות מצוין, בצד החדשות הרעות הרו, נאן ובאטלר קולעים מחריד מחוץ לקשת, הספייסינג של הקבוצה נראה לא בכיוון, ועל כן אין להתפלא שההתקפה שלהם נראית כמו שהיא נראית.

בצד של הוויזארדס אין חדשות חיוביות, רק דכדוך. מסכן דני.

הימור: מיאמי ב-5

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-9) – מיניסוטה טימברוולבס (16-5):

הפציעה של טאונס חיסלה את העונה של מיניסוטה ואין לה אלא לחכות לעונה הבאה,בינתיים אין ממש ברירה אלא לשחק ובעיקר להפסיד, והרבה. הוולבס סופרים 8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים שלהם ו-4 ב-5 האחרונים כשהם מסדרים לכל קבוצה הזדמנות להתאושש ולבנות מומנטום.

הת'אנדר כבר התאוששו משני הפסדים רצופים עם נצחון נאה על יוסטון כשהם מפגינים הגנה כמיטב המסורת שלהם בשנים האחרונות וסופגים רק 87 מיוסטון ו-97 מפיניקס 4 משחקים קודם לכן. זה שיפור ניכר לעומת 114 נקודות שהם סופגים בממוצע לערב וזה גם מפתח עבורם. לראשונה מזה שנים אין להם כלי התקפי מהעלית של הליגה, ואם הם רוצים להוציא משהו מהעונה הזאת הם יצטרכו להתמקד בהגנה ולקוות שגילג'ס אלכסנדר יסחוב אותם.

הימור: אוקלהומה ב-12

4:00 פיניקס סאנס (9-11) – דטרויט פיסטונס (16-5):

אחרי ההתלהבות הראשונית נראה שמשהו לא ממש דופק בפיניקס הסאנס כבר עשו 3 נצחונות רצופים שהחזירו אותם למאזן חיובי, רק כדי לספוג הפסד מאוד מאכזב שלא נאמר תבוסה לניו אורלינס.

כריס פול נראה נהדר, באמת מדהים לראות מה הפוינט גוד עושה בגילו, כשהוא משחק 33 דקות לערב קולע 16 ומוסיף 8.5 אסיסטים למשחק, אבל אני ממשיך להיות קצת סקפטי לגבי השאלה כמה רחוק אתה יכול להגיע עם הציוות של בוקר ואיטון בתור השחקנים המובילים שלך.

הלילה הצמד לא אמור לעמוד למבחן רציני כשהם פוגשים את אחת הקבוצות העלובות בליגה. הפיסטונס אומנם ניצחו 2 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם כולל נצחונות דיי הזויים על פילי ועל הלייקרס החזקות, אבל נראה שזאת הייתה חריגה סטטיסטית מהסוג שקורה לפעמים בליגה.למעט גרנט באמת שאין לקבוצה הזאת הרבה מה למכור.

הימור: פיניקס ב-20

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (6-17) – בוסטון סלטיקס (9-11):

כל כך התלהבנו מהיכולת של טייטום ובראון שנדמה שקצת לא שמנו לב שבוסטון בעצם מדשדשת. 3 הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם מקרבים אותם למאזן של 50-50 הרבה פחות מהציפיות המוקדמות מהקבוצה של בראד סטיבנס.

ודומה שהסיבה נעוצה בשחקנים שאינם עונים לשמות הללו. לבוסטון ממשיכה להיות בעיית קו קדמי, כשר לא ברור איך נכון לנהל רוטציה שכוללת את וויליאמס השלישי, טיס ותומפסון. טריסטן מראה ניצוצות מימיו בקליבלנד, אבל זה עדיין ממש ממש לא זה.

ואם בקו הקדמי יש בלגאן בקו האחורי פשוט יש מעט. יסלחו לי מעריצי אטלנטה לשעבר, אבל אני לא ממש קונה את טיג כשחקן חמישיה לקבוצת פלייאוף בשלב הזה של הקריירה שלו, כך שדומה שבוסטון צריכה עוד מהלך אחד או שניים כדי להתקרב למתן של מילווקי, ברוקלין ופילי.

אצל הקליפרס לעומת זאת הכל מצוין תודה, 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ויכולת התקפית משובחת מזכירים למה כל כך התלהבנו מהקבוצה הזאת בעונה שעברה, לפני הקריסה המדהימה שלה בפלייאוף, אבל הקריסה הזאת עלולה לקרות שוב העונה, במשחק הכי קרוב לאווירת פלייאוף שראינו לאחרונה הקליפרס היו בצד המפסיד של משחק נהדר מול ברוקלין, כשקוואי לא עושה סל שדה ב-3:17 הדקות האחרונות, יהיה מעניין לראות עד כמה שדי העבר ירדפו את הקליפרס גם העונה.

הימור: הקליפרס ב-12

לפוסט הזה יש 198 תגובות

  1. המשחק בין נטס לראפס זה מפגש של מה קורה כאשר קבוצה בלי התקפה פוגשת קבוצה בלי הגנה. יהיה מעניין. מהמר על הביג 3. חשוב ששחקני הקבוצה יהיה שמחים ודיאנדרה שומר אותם שמחים, אלו בדיוק הדברים שלא רואים בסטט 🙂

    אינדי ינגבו את ציון. אם אני נ"א אני עושה בלוקבאסטר טרייד על ציון, הערך שלו בשמיים וזה הזמן לפני שהבלון יתפוצץ. אפשר לקבל עליו כוכבים

    בולס ינצחו בצמודה

    הבאקס ירמסו את הקאבס

    יוטה יגררו למשחק צמוד בשארלוט וינצחו בשיניים מתחת ל-3 נק

    ראס חוזר אז ההיט ינגבו קל, הברק לא יכה פעמיים

    אוק ישחטו את מיני

    הסאנס ינגבו את גרמי גראנט 15 ומעלה

    הקליפרס יכו ברזיאל במשחק צמוד 4 ומטה-רזיאל נתראה ב-5.15

        1. ראס שחקן זוועה אבל חבר לקבוצה 10/10 לפי מה שמי ששיחק איתו אומר.
          עזבו מיגרש, ברמה האנושית הוא בחור לעניין.

  2. ההשג הכי גדול של סטיב קר השנה? לשכנע את קלי אוברה שאם הוא ימסור כדור וינוע לעמדה טובה יש סיכוי רב שהכדור יחזור אליו. היעד הבא? להטמיע את התובנה הזו במשחק של גימס ויזמן. עד כה גם אוברה וגם גימס הם חור שחור ההבדל שאחד משחק כבר חמש שנים בנבא ושיחק גם בקולג ואף אחד לא לימד אותו אחרת. השני, אפרוח בן יומי שמעולם לא שיחק כדורסל במסגרת שיש מה מהלכים כאלו..
    .
    לפני הדרפט כתבתי שלמלו הוא השחק הכי טוב שיצא מהדראפט. כעט כשמסתמן שלמלו יהיה שחקן גדול עולה השאלה אם ג"ס לא טעו. נראה לי שלא. לוויסמן יש סיכוי טוב להתפתח לרמה של אדוארדס ואולי אפילו יותר מזה. יש לו תנועה. יש לו קליעה. יש לו גובה. יהיה לו גוף של אמביד ויאניס עוד שלש שנים. יש לו ראש. הוא לומד. יש לו מורה – גרין ויש לו דמויות כמו קרי וקלי בחדר ההלבשה ובמגרש.

    1. לוויסמן יש סיכוי טוב להתפתח לרמה של אדוארדס ואולי אפילו יותר מזה.

      זה אחד המשפטיים ההזויים ששמעתי התכוונת לאנתוני אדוארדס? 😂😂😂
      וויסמן כבר עכשיו טוב ממנו. אדוארדס קלינגון אש בקבוצה נורמלית היה קולע 4 נק או לא רואה מגרש.
      וויסמן פחות מככב כי קר לא משחק עליו הוא במושן אופנס מנסה להכריח את השחקנים.

      1. תבלבלתי. אנטוני דיוויס כמובן.
        .
        ויסמן בסקרמנטו היה נראה כנראה כמו בגלי. אצל קר הוא יתפתח. אצל קר אתה חייב לנוע, לקבל כדור, להחזיר כדור עד שמישהו מרגיש שהוא בעמדה טובה. איך אתה יודע שאתה בעמדה טובה אמיתית? לזה צריך אינטליגנית משחק.

    2. וויסמן מזכיר לי את אייטון רק אם היה לשני קצת בי***, מצטערת על הבוטות.
      הפוטנציאל שלו זה טופ 5-7 סנטרים בליגה לדעתי, בחירה מצויינת של גולדן.
      .
      אדוארדס ממינסוטה זה וויגינס 2.0 (שילוב של מערכת גרועה עם שחקן שצריך שיטה שתמצא את הפוטנציאל, כי יש.)

  3. פריוויו משובח לשבת, תודה רבה דור.
    .
    "ומארקנן הוא לא בדיוק פורזינגס בשיאו" זו אחת הביקורות הקולעות והמנומסות ביותר אי פעם על שחקן כדורסל… מבריק!
    .
    כל מילה על בוסטון, הייתי שמח לדעת מה איינג' ניסה לארגן בקיץ ולמה זה לא הסתדר. לדעתי הסיכוי שהרוסטר הנוכחי הוא הרוסטר שאיינג' רצה שואף לאפס, ובצדק.

    1. בוסטון – בוא, לא בדיוק עונה טיפוסית. היו משחקים ששיחקנו עם חצי קבוצה, וגם טייטום וקמבה היו די הרבה בחוץ. לא ממש הוגן לשפוט קבוצות במצבים כאלו.

      לגבי טיג, שיבחתי אותו אחרי הנצחון על אורלנדו לפני איזה חודש אבל מאז הוא מנגר קשות. להגנתו יאמר שהביאו אותו כמחליף וככזה צריך לשפוט אותו.

      1. בנוגע לבוסטון באופן כללי, אתה צודק במאה אחוז – יש נסיבות מקלות, וגם מוקדם מדי לשפוט.
        .
        בנוגע לאיינג' – קשה לי להאמין שהוא רצה לממש את כל מיליון בחירות הדראפט שהיו לו בקיץ, להערכתי לא הצליח לבצע טריידים שרצה עליהן, אולי עוד יעשה בהמשך השנה. לא זוכר בדיוק מי בא ומי הלך בקיץ, אבל בגדול גורדון הייווארד הלך וטיטי הגיע, וזו החלשה של הרוסטר. לא מאמין שאיינג' רצה להיות במצב הזה. נקווה שיצליח לממש את חריגת הטרייד העצומה שלו, אולי על איזה ווצביץ' או קולינס כזה?

        1. אין ספק שהעזיבה של הייוורד החלישה אותנו. גם העזיבה של הורפורד בזמנו החלישה אותנו אבל לאור החוזה שפילי הציעו לו היה די ברור שצריך לוותר עליו. אני מחזיק מהייוורד אבל אני לא בטוח שחוזה כזה היינו צריכים להשוות. וכמו שאמרת, גם נאלץ לחכות ולראות מה קורה עם החריגה המפלצתית שאיינג' השיג עבורו.

          1. לא לא, מה פתאום להשוות.
            יש לכם פורוורדים (מבחינתי בראון הוא 2/3) מהקרם דה לקרם של הליגה וגם קמבה הוא אחלה.
            הבעייה היא ספסל וסנטר.
            הכי מעניין אותי מה יצא מהחריגה, היא מטורפת.
            עם ניצול נכון העונה של בוסטון (או הקיץ) עוד יכולים להשתנות ממש.

          1. מפתה… אבל אני אוהב את ג'יילן יותר מידי. לא, לא לוקח. ג'יילן וטייטום אנ-טאצ'בל.
            איינג' להבדיל, היה לוקח כי אין לו סנטימנטים אפילו לאמא שלו (ובדיוק בגלל זה הוא מנג'ר אדיר). איינג' כנראה היה מחליף את אדאמס בניקל + הארט או רדיק, ומפשיט מהפליקנס גם איזה בחירה עתידית על הדרך, אבל בגדול, כן, הוא היה עושה את הטרייד.

            1. אתה לא מאלה שחושבים/חוששים שאיינג' קצת פאסיבי בשנים האחרונות? שבוסטון מדשדשת לא רק השנה, וזה בגלל הרוסטר לא פחות בגלל הניהול של סטיבנס?
              אני באמת שואל לדעתך, פחות מביע דעה. זו פשוט טענה ששמעתי לא פעם

            2. אתה צודק.
              ג'יילן ובראון זה שילוב משמים לדעתי (ודווקא בוסטון אני רואה לא מעט) – אסור לגעת בהם.
              הם גם מאוד צעירים יחסית,יש זמן לבנות מסביבם.

            3. ג'יילן ובראון שילוב מנצח 🙂

      2. אברי, כמעט כל הקבוצות ככה בגלל קורונה ופציעות….
        הבעייה הגדולה היא קמבה. הוא לא שחקן שמגיע במאני טיים, לפחות לא הראה את זה, לא בפליאוף האחרון ולא מתחילת השנה, וכן אני יודע שחזר אבל…. כולם ציפו ליותר ובמיוחד כששומרים עליו בצמר גפן. הבעיה היא שאין קופצים.

    1. אם אני פליקנס תן לי עכשיו בתנאי שהוא חותם אצלי 5 שנים.
      אם אני פליקנס אני גם מטריד את ציון על ביל אבדיה ואיש סמית ומתיוס.

      חמישייה סמית אינגראהם אבדיה אוברה אדמס. יגיעו להרבה יותר ממה שיגיעו עם ציון.

      אם אני גולדן פחחחחח מה לי וללונזו. מחתים את אוברה עכשיו ל5 שנים רגע לפני שהוא בורח לי ואני נשאר שוב בלי אפשרות להחליף שחקנים.

      אני יודע שבגולדן חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת אבל זה לא נכון.
      אוברה שחקן מעולה ויחזור לעצמו.

      1. אני לא רוצה לומר שהוא שחקן טיפש. אבל הוא מפגין אינטלגנצית משחק נמוכה. יכול להיות שעוד כמה שבועות זה ישתפר אבל נכון לעכשו אין לו עתיד בג"ס. זה לא משתלב בשיטה של קר ובעיקר לא עם קרי גרין וקלי.

  4. דור כותב שמי היה מאמין על קליבלנד ושרלוט, וזו חברים, אכן האות שלה אני מחכה כבר כמה שבועות – הקיו שלי לבוא, לתת מבט זחוח בכולכם, ולצעוק: 'אמרתי לכם!'. אולי רק שמעון זוכר (הוא צחק על תחזית שלי בזמנו) אבל הכרזתי כאן על שרלוט וקליבלנד כקבוצות שצריך לשים על הליג פאס השנה. אם הייתי יודע איך למצוא תגובות בארכיון אז הייתי עושה את זה, כי הדבר היחידי שיותר כיף לעשות מלומר 'אמרתי לכם' זה לעשות את זה עם לינקים למקור. גם ההוקס, אגב, די מגשימים את התחזית שלי שניתנה כשכולכם הכתרתם אותם ככוכבת עונת הטריידים. קבוצה של טוב מינוס, לא יותר.

    אני צופה שתוך דקה וחצי גילרי יקפוץ עם לינקים לשטויות אחרות שאמרתי ולא התגשמו, אבל תנו לי דקה של כיף בסגנון 'אמרתי לכם'. זה לא קורה הרבה, ובבית לא מרשים לי.

        1. הא, צדיקים מלאכתם נעשית על ידי אחרים. עשית לי את השבת. ועכשיו תזכיר לי איך הכתרתי את טיג כהחתמה מעולה, מישהו צריך להוריד אותי לקרקע.

            1. ופה אני לא משוכנע שטעיתי.

            2. לא טעית בהחלט הוא טוב מוונמייקר.
              רכז סקורר מחליף טוב זה איש סמית.
              פעם לפני שנים ירדתי עליו שהוא לא בענף מאז הוא נהיה תותח עוד אחד שחייב לי את הקריירה שלו…

    1. הרסת את זה עם תגובה 15.1.1.1 😂😂
      אבל לזכותך יאמר שניגבת בהחלט
      הפחים שלי עוד לא נוצצים.
      מה הכוונה בוסטון היו עם חצי קבוצה כל הליגה ככה.
      ההוקס אגב הם הקבוצה מס 2 בליגה שסבלה כנראה מהכי הרבה ההיעדרויות ואני לא בוכה.
      כל הליגה באותו מצב חוץ מלייקרס קליפרס ובאקס שטרם חוו פציעות.

  5. תןדה דור, הפריוויואים שלך מצחיקים אותי ובאמת שזאת המחמאה הכי גדולה שאני יכולה לתת (כמובן שגם מקצועיים, אבל למי אכפת נו, ציניות מצחיקה זה החיים שלי).

  6. תודה דור, יופי שלקדימון כרגיל.
    מישהו יודע מב נסגר עם קווין לאב? היה פעם שחקן כזה לא רע.
    הוא פרש לגימלאות או נפטר בקוביד?

  7. פריוויו מעולה, דור, תודה רבה.
    לצערי כנראה שאתה צודק לגבי הסלטיקס, חושב שנגעת בכמה נק' משמעותיות

  8. קצת החמרת עם בוסטון. טיג עלה חמישייה במשחק האחרון כי קמבה, סמארט ופייטון פריצ'רד לא שיחקו. טיג הוא אופצייה רביעית. בכלל, בוסטון השנה סובלת מפציעות.

  9. כל הדיבורים על ווסטברוק מיותרים. הבן אדם גורם נזק בלתי הפיך לקבוצה שלו. קשה לראות את זה, ויותר קשה להבין איך הוא מקבל קרדיט מהמאמן. זה אבסורד. יש לו משחק טוב אחד כל 10 משחקים בערך, וב9 האחרים הנוכחות שלו על הפרקט הופכת את הוויזארדס מקבוצה חלשה לקבוצה איומה, כזאת שסופגת 40 נק' ברבע הראשון מול מיאמי. (אגב, אדביו עם 11 מ'11 מהעונשין ברבע הראשון, שיא אישי עבורו לקליעות עונשין ברבע אחד. בנוסף, הוא שיפר את אחוזי העונשין שלו העונה מ72% ל86%. מרשים)

  10. השיפוט במשחק של ההיט הוויזארדס הוא ברמה של מביך, לשני הצדדים. אינספור שריקות שלא היו ולא נבראו.
    צוות השופטים מורכב משתי שופטות ושופט אחד.
    הבעתי דעתי בעבר על חוסר ההתמה של השופטות למשחקים בנ.ב.א. וזכיתי למטר נאצות, כאילו שאסור להביע דיעה.
    בכל אופן, הpc המגוחך הזה שהוביל לתהליך הטמעת שופטות במשחקים נוחל כשלון חרוץ אבל אין פרשן או שדרן אמיצים דיים לומר זאת בקול. (צודקים, אם יעשו כן יסקלו אותם באבנים)

  11. ה nba בדיחה
    מודיעים שדוראנט לא משחק בגלל קורונה טרייסינג אבל אז כן נותנים לו לשחק כי אמרו שהבן שחשבו שיש לו קורונה יצא נגטיב ועכשיו באמצע המשחק הוציאו אותו כי עוד פעם יש בעיה

  12. וושינגטון, כולל כל השחקנים וצוות האימון, מבזים את עצמם ואת המקצוע.
    71-43 להיט במחצית הראשונה.
    1. בראדלי ביל עם 0 מ-12 מהשדה ב20 דק' איומות ונוראות (למה הוא על המגרש???)
    2. אבדיה, כרגיל, עם מדד הפלוס מינוס הטוב בחמישייה (מינוס 7 ב8 דק', לעומת מינוס 17 של הבא אחריו..)
    3. ווסטברוק המזעזע (מנחם, שחרר את ההערכה כלפיו. הוא מתחת לכל ביקורת העונה, אל תהיה מקובע) עם 4 איבודים בחצי, אחד פחות מלהיט כולה.
    4. וויזארדס עם ההגנה הגרועה בליגה. ההיט עם 54% מהשדה לעומת 31% של הוויזרדס (ו-17% מהשלוש).
    הייתי מפטר את המאמן והצוות שלו, נפטר מווסטברוק וביל, ובונה שם הכל מחדש.

      1. אל תשווה בין הקבוצות, זה לא אותה רמה.
        ושרלוט שיחקו מצויין והשאירו את החמישייה של יוטה עד השנייה האחרונה – אל תתן לתוצאה לבלבל אותך, היה משחק יחסית.
        ולילד יש גיים. חד משמעית יש גיים.
        הוא רקד הלילה.

  13. סטיבנס מקבל טכנית ראשונה ומתפלא….
    ככה זה כשמזלזלים בו, הוא הרוויח את זה ביושר עם האפתיות שלו.

  14. תומפסון זה נגר שהחליף נגר אחר וגם ההגנה שלו לא הרבה יותר טובה מזו של הטורקי…
    היחידי שאיכשהוא נותן שם משהו זה טייטום אבל לא לדאוג הבוט יוציא אותו בקרוב.
    בוסטון עם בראון אולי נותנת קצת פייט. בלי בראון זה כנראה יהיה בלואואאוט. מזוכיסט נהייתי.

  15. המדדה בינתיים בקצב של 20 נקודות מהקו. אולי גם טייטום צריך ללמוד ש איף יו קאנט ביט דם גויין דם…..

    1. ברור
      קמבה לא קם בבוקר הזה
      שיחזור לשון, הוא טוב מול קבוצות בלי הגנה, איזאייה לפחות עשה את זה גם מול הגנות לוחצות. הייתי צריך להבין את זה כבר כששיחק עם קמבה בראון וסמארט בנבחרת ארה"ב תחת פופוביץ. קמבה כוכב של קבוצות קטנות. אין לו את היכולת ללכת עד הסוף בקונטיינדרית. אפילו לא בקבוצת פליאוף. אם אני איינג' הייתי מחפש להשיג עליו כמה שיותר ושיעוף לדטרוייט כזו או שיקאגו או משהו בסגנון.

      1. והכי מצחיק שאחרי משחק לא טוב הוא בא בטענות לעצמו ואמר אני צריך להשתפר. במשחק אחרי כן אין שום שיפור. העיקר דיבורים כמו חול.

        1. כל כך קלאסי מבחינתו לבזבז את הזמן בשטויות בהתקפה האחרונה של הסלטיקס ברבע. אני לוקח את פריצארד עליו ומחליף אותו במארקנן אחד, טוב, קצת נסחפתי פה.

            1. אני כבר שמתי חבל על הקורה בסלון………………
              🙂
              בבאייירן ומילאן אנוחם ואולי גם במנצסטר יונייטד.

  16. אדוארדס סוף סוף בא לשחק, עם שלשות רצופות, מיד הקליפרס בפסק זמן. טיירון לו עם נסיון וטבעת אחת יודע מתי להגיב. חטף שתי שלשות רצוף ומיד לוקח פסק זמן, לא מחכה. מעניין שטייטום בכלל לא סופר את אדוארדס אז כשהוא לא על המגרש אדוארדס הרבה יותר טוב כי מוסרים לו. אחד מהתפקידים של מאמנים זה לפשר בין שחקנים שלא מסתדרים וזה בולט כשהם לא משחקים ביחד.

    1. התכוונתי שזה בולט כשהם כן משחקים ביחד וטייטום לא מוסר לאדוארדס אפילו כשזה מתבקש…
      הוא יעדיף למסור לסמי שבמצב פחות טוב מאשר לאדוארדס שפנוי לידו.

    1. תביא לאמלו בשבילו ואני לוקח בשני ידיים.
      קמבה זה שחקן לקבוצות קטנטנות בלי שאיפות. שם יתן 30 כל ערב ויפזר המון חיוכים. אחת הנפילות של איינג'.
      ואני אומר את זה מאז הפליאוף הראשון שלו בסלטיקס. הוא פשוט לא לרמה הזו!
      אבל החיוך…. כן כן עם חיוך לא הולכים למכולת.

        1. קיבלת, העירק שהחיוך הזה יעוף מהעיניים, העדפתי את החיוך הממזרי של איזאייה. לא היתה הגנה אבל היה הרבה יותר קו והיו שלשות ממצבים לא קלים שלא לדבר על הקלים. במשחק כזה בלי בראון קמבה היה צריך לשים 30!

  17. סטיבוט אוברייטד כמו הפייסרס. הפייסרס ניצחו השנה רק נמושות בינתיים חוץ מאיזה 2 משחקים ועוד 2 משחקים עם סלי נצחון של ברוגדון. קבוצה סופר בינונית לא שונה בכלום מהקבוצה של שנים עברו. סיב 1 והביתה

        1. אין לי מושג למה הוא בוחר לעשות כל כך הרבה ISO, ולמה הוא לוקח פול אפס משלוש (אחוז נורא)
          (אותן 3 נקודות בסיומו של המשפט שכתבתי נועדו לצבוע את המשפט בגוון אירוני/ביקורתי שמסכים עם מה שכתבת)

  18. מה נשאר, להתנחם בגיימס בראון?
    זה עולם של גברים
    This is a man's world
    This is a man's world
    But it would be nothing, nothing
    Without a woman or a girl

    You see, man made the cars
    To take us over the road
    Man made the train
    To carry the heavy load
    Man made the electrolight
    To take us out of the dark
    Man made the boat for the water
    Like Noah made The Ark

    This is a man's, man's, man's world
    But it would be nothing, nothing
    Without a woman or a girl

    Man thinks about a little bit of baby girls and of baby boys
    Man make them happy
    'Cause man make them toys
    And after man make everything
    Everything he can
    You know that man makes money
    To buy from other man

    This is a man's world
    But it would be nothing, nothing
    Not one little thing
    Without a woman or a girl

    He's lost in the wilderness
    He's lost in bitterness

  19. סופסוף החיוך הכניס משהו בתרגיל שכל הזמן עושים לו והוא שוב ושוב מפשל…. גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר.

  20. יופי
    פסק זמן של סטיבנס וחצי שני מצויין שלו עד כה. תצוגת אימון טובה אז כשמגיע צריך לפרגן. הוא יודע שצריך תרגיל עכשיו שיתן צאנס להעברת היתרון לסלטיקס. יצליח או לא זה מתבקש.

    1. הילד הזה משהו מיוחד.
      בינתיים סטיבנס עם עבודה מצויינת ברבע השלישי והשחקנים עובדים מצוין. רק שהקליפרס לא יתעוררו פתאום.

  21. הקליפרס נראים פשוט לא מאומנים. לא יודע כמה מזה בכלל השינויים בסגל, בגלל האיזו של קוואי או בגלל טיירון לו (גם בפלייאוף בשנה שעברה לא נראו מאומנים), אבל זה ממש "בזבוז" של רוסטר מצוין. יכול להיות שעדיף היה לקוואי להישאר בספרס או בטורונטו, ההישגים שלו במועדונים עם שיטת משחק ברורה ומאמן חזק, לפי שעה, טובים יותר מאשר בקליפרס עתירת הכוכבים.

  22. שיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
    עם כל הריבאונד התקפה ולא עושים סל?
    טיג זריקה חשוכה, נגריית בית עובד

  23. סוף סוף הלחם והחמאה של קמבה נכנסים לו. קליעות מסימה הוא צריך לשים ב 70% כי הוא פנוי לגמרי. כשהוא לא מכניס אותם זה פשע.
    אותו תרגיל שהיה הלחם של הסלטיקס בשביל אייברי בראדלי עובד מצויין פה עם קמבה בדקות האחרונות. תנועה עם כדור דרך שתי חסימות והוא פנוי לגמרי לזריקה. אם זה לא נכנס, זה פשע.

  24. מקווה בשביל קוואי שלא יפיק מהמשחק הזה את הלקח הלא נכון "בפעם הבאה הזריקות האלה יכנסו" אלא את הלקח הנכון – "צריך לעבוד על תרגילים ומשחק קבוצתי", אחרת זה יקרה לו עוד הרבה פעמים, ובעיקר ברמות הגבוהות של הפלייאוף.
    .
    להפסיד לבוסטון בלי בראון וסמארט זה לא לעניין לקונטנדרית, גם בלי פול ג'ורג'.

  25. שחקן המשחק מבחינתי זה לא טייטום ולא קמבה אלא אדוארדס שסוף סוף נותן משחק טוב באמת בשנה וחצי שהוא בסלטיקס. אולי עוד יצא ממנו משהו.
    אחוזים טובים, מלחמה. אולי זה בגלל שאחרי שנה וחצי הוא שוב עם הראסטות.
    סטיבנס בחצי השני הראה לי שלא הכל שחור ושהוא יודע מידי פעם לנהל את העסק כמו שצריך.

  26. אתמול לוקה קיבל 9 דאבל טים מגולדן רק פעם אחת זה נגמר בסל של המאבס.
    היום קאווי חוסל בדאבל טחם בקלאץ אחרי שסטיבנס התעורר לפני כן הוא נתן לו ספוטים חופשי.
    מזל שיש מאמנים רפי הבנה בחיגה אחרת הכוכבים היו נחתכים ב10 נק ומעלה בממוצעים שלהם והיו מפסידים הרבה יותר משחקים.
    על שידצה זה הגנה אסורה בעוד השיקצה עושה דאבל טים על כל כוכב בליגה באופן אוטומטי 😂😂

    1. במחי תגובה אחת אתה מסביר (ולא מצליח להבין) את הפואנטה.
      דאבל טים עבד, עובד, ויעבוד. כאשר הוא מבוצע נכונה, ומול הרכבים שמתקשים לגרום ליריבה לשלם מחיר.

        1. לטעמי, מה שכתבתי ברור.
          .
          דאבל טים, עשו, עושים, יעשו. עד לרגע בו הוא מפסיק להואיל.
          .
          עכשיו זה ברור?
          .
          (לכל מקרה, פירוש: מול לברון עושים הרבה פחות בגלל המחיר. היכולת שלו להעניש דאבל טים היא כמעט חסרת תקדים)

          1. עדיף לעשות עליו פאול מדאבל טים מאשר לתת לו את האסיסט לשלשה פנויה. אולי הוא יפספס אחת מהקו….

          2. זה מה שרוצים שתחשוב מתי עשו עליו דאבל טים שהוא העניש אני מדבר על קבוצה נורמלית.
            אם הייתי מאמן הוא היה שחקן של 15 נק בניגורים והייתי גם מטטרש עליו.
            הוא מפונק מעולם לא ראה לחץ ודאבל טים רק חבורת מתפרסים שנכנסים בו עם פיזיות הוא בוכה כמו ילדה קטנה.
            רגיל לקבל שטיח אדום מכל הליגה.

            1. ברור…
              כל מאמני הליגה, כל שחקני הליגה, כולם טיפשים.רקשמעון חכם…

  27. את הקליפרס יהיה קל להכניע בפלייאוף. מאמן חכם מדאבל את קאווי כל הערב נראה את גורגי או באטום וזובאץ מנצחים סדרות. ..
    אני ככל שעובר הזמן רואה כמה קרלייל פספס להדיח את הקליפרס עונה שעברה הוא נתן לקאווי ספוטים ברמה ביזיונית ללא התנגדות

    1. זה לא קשור ליכולת של קאוויי מול דאבל טים. זה קשור להרכב סביבו.
      במדי טורונטו שיחק לצדו לאורי, מה שהפך את המחיר של דאבל על קאוויי ליקר יותר. לקליפר חסר מנהל משחק שיודע לנצל את ההזדמנויות שנוצרות מדאבל על קאוויי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט