A Kosher Hot Dog – מטס לחיות / ארז שץ ויוני לב ארי

פרנסיסקו לינדור בפנים, ג'ורג' ספרינגר בחוץ, והכסף מתחיל להיגמר. סטיב כהן, הבעלים החדש של המטס, קיבל מספר החלטות מעניינות בשבועות האחרונים, החלטות שישפיעו רבות על עתיד המועדון בפרט והנשיונל ליג איסט בכלל.

צילום: fansided.com

בפרק מספר 16 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ניתחנו את תמונת המצב, מי יותר אופטימי ומי פחות, עם מבט קל קדימה. וגם: השבוע לפני, מורה נבוכים והרבה כבוד להאנק ארון שהלך לעולמו. תבלו

מעדיפים להימנע מיו-טיוב? היכנסו

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודה, כמה טייקים לקח "16 מלאו לפודקאסט"? 🙂
    .
    ב-25 מיליון לשנה אין סיכוי להביא 4 שחקנים סבירים במקום אלא 2 או 2-3 בינוניים..
    .
    שמח שדיברתם הרבה על המטס, מקווה שיהיו עוד כאלה בסגנון (אהמ.. יוני.. על היאנקיז)
    .
    גם אני חושב שספרינגר קיבל חוזה מוגזם לאור גילו אבל זה לא משהו חדש בליגה. המטס בהחלט יכלו לוותר עליו במחיר הזה

    1. תודה! האמת שתתפלא, זה הטייק היחיד הפעם, לרוב יוני קורע אותי מכדי שאוכל להמשיך ואז הוא נדבק ממני וצריך להתחיל מחדש ויש חומר לפספוסים בסוף.
      אני מסכים איתך שיש מה לדבר על עוד קבוצות אחרות, אתה מוזמן לדבר על הדודג'רס, אגב…
      אני חושב שספרינגר היה רק התירוץ פה, יש שתי מגמות בבייסבול, האחת להחתים כל שחקן מהדרג העליון שאפשר, והשניה להרכיב משחקנים מדרג שני ושלישי ורביעי קבוצה, והדיון היה מאחר ויש לנו את המקרה הזה ממש בלייב, ואפשר לנתח אותו, ברמת המקרו, וגם המיקרו (איזה שחקן מזיזים לאיפה, ומה יקרה לסטאר הנוכחי, וחוזים וכזה). אישית מאד נהניתי, ולא רק כי אני יכול לדבר על המטס יומיים.

      1. הדודג'רס בסטגנציה וזה מובן, אלא אם יגיע איזה ספלאש ניוז על באוור או משהו כזה. אומרים שהם ניסו להחתים את למהיו אבל אני לא קונה את זה. בכל מקרה מתי שיש לי משהו להגיד עליהם אני אומר..
        .
        המטס זה המקרה הכי מעניין כרגע ובהחלט חסרים להם יותר מדי חלקים אבל אי אפשר לקפוץ ישר לאליפות (כלומר, בבייסבול אפשר, אבל זה לא קורה רק מהחתמות בחורף כפי שאמרתם), כרגע אני חושב שהם עשו עבודה יפה.

  2. אם בא לכם הנה כמה רעיונות לדיון למשדרים הבאים
    .
    קבוצות שיכולות לעשות קפיצה בעונה הקרובה / להתרסק / התחזקו הכי הרבה (ווייט סוקס, פאדרס) – אולי בעצם חלק מזה כבר דיברתם במסגרת ההחתמות ושאין הרבה בשר
    .
    מורה נבוכים – מהלכים וחוקים נדירים יחסית שקורים במגרש – balk, infield fly rule, זה מה שעולה לי כרגע..
    .
    מי השחקן האהוב עליכם ביותר שלא משחק / שיחק בקבוצתכם?
    אצלי זה שוהיי אוטאני, בעיקר כי אני רוצה לראות שחקן שמצליח גם להגיש וגם לחבוט ברמה גבוהה או לפחות מנסה וזה מעניין, גם תמיד הייתי בעד השחקנים היפנים מסיבה כלשהי. הוא היה די טוב בשני הדברים האלו בעונה הראשונה שלו אבל כבר הספיק להיפצע פעמיים עם טומי ג'ון ומאז רק חבט, העונה הוא שוב אמור להגיש בנוסף ללחבוט.

    1. על הפאדרס באמת דיברנו קצת, אולי יש מקום להרחיב. לגבי ההצעה למורה נבוכים, באלק זה כבר running gag פרטי שלי, כל פעם אני "אז נדבר על באלק… לא, פעם אחרת". זה פשוט נושא שאו שאתה אומר "הזורק עשה פעולה לא חוקית בשעה שיש רצים על הבסיס שמקדמת אותם בבסיס אחד" וזהו, או שאתה נכנס למה זו הפעולה הלא חוקית ומשם מעטים חוזרים בשלום. לגבי ה IFR , זה דווקא רעיון מעולה, בדיוק מסוג הדברים שצופה שואל את עצמו מה לעזאזל קרה עכשיו, תודה.
      השחקן שאני הכי אוהב זו שאלה טובה, שבכלל אפשר לדוש בה מכיוונים רבים, בעיקר מה זה "שאני אוהב", רעיון!

        1. איינג'לס, 7, 200.
          כתבת מלא דברים, קשה להגיב על הכל (:
          נשמח לארח אותך, גם קבוצה שלא עשתה כלום זה נושא חשוב…
          אני לא מסוגל להסביר בולק, אולי החוק היחיד שאני פשוט לא מבין….

          1. הלחצת אותי לרגע שהוא כבר חתם עם הנחרצות הזו. אני מסכים עם עמיתי, אם כי אין לי מושג לגבי המחיר 🙂
            לגבי באלק, זה גם מסובך, וגם האמת, פשוט קשה להבין בלי לראות את זה מול העיניים, מה זה "הזורק לא יכול לזוז לכאן ולשם אחרי שהוא ביצע את התנועה הזו והזו" וגם צריך להבין מה ההבדל בין windup לset ומה בדיוק נחשב לתנועה, זה כ"כ הרבה ווג'רס למהלך שרואים אחת ל… נדמה לי שבכל המשחקים שראיתי בעונה הקודמת, מטס, פה ושם שאר הליגה, וכל הקוריאנים שראיתי היה באלק אחד, אז מה שנקרא, ROI נמוך 🙂

            1. ברור לכם שזה הצעה לא מחייבת.. אני מסכים שקשה להסביר משהו כזה שקורה במגרש בלי שהמאזין רואה את זה קודם או תוך כדי ובמקרה של balk זה מסובך בלי קשר

      1. שמע, בתחילה רציתי גם לרשום קאצ'ר אינפירנס אבל זה באמת לא מעניין.. דווקא balk לעומק כן כי בכלל לא ברור מתי זה כן ומתי זה לא, למשל כשעושים פיקאפ (גם בשבילי). היה את המקרה שקרשואו תפס את ההוא מהברייבס או טמפה כבר לא זוכר ברגע קריטי במשחק כי הוא הוריד את הרגל מהגבעה או משהו ולא כזה הבנתי למה זה מה שקובע

  3. אגב, לא נבחר אף אחד חדש ל-HOF, ונראה שהיחיד מקבוצת הדחויים (בונדס, קלמנס, שילינג) שיהיה לו סיכוי בשנה הבאה והאחרונה שתיתכן להם הוא שילינג (ואני הייתי מכניס אותו גם אם טיפוס בלתי נסבל כי יש לו קייס מספיק טוב על המגרש והוא לא רמאי).
    גם עומאר ויזקל קיבל מכה קשה שלא יתאושש ממנה עקב ההאשמות נגדו על אלימות במשפחה ואילו שחקנים אחרים שלא היו להם הרבה סיכויים אבל נתנו קפיצה וכנראה ייכנסו תוך 3-4 שנים הם סקוט רולן, בילי ואגנר וטוד הלטון.

  4. שילינג עצמו כלל לא להישאר מועמד להצבעה הבאה
    .
    “I will not participate in the final year of voting. I am requesting to be removed from the ballot. I’ll defer to the veterans committee and men whose opinions actually matter and who are in a position to actually judge a player. I don’t think I’m a hall of famer as I’ve often stated but if former players think I am then I’ll accept that with honor.”
    .
    https://sports.yahoo.com/curt-schilling-requests-to-be-removed-from-hall-of-fame-ballot-after-falling-short-again-010044122.html

    1. הוא התחיל גאג בטוויטר של הרבה שחקנים בינוניים לשעבר שהצהירו שגם הם מסירים את המועמדות שלהם.
      אגב, זה לגמרי בשביל השואו, הרי לא באמת יסירו אותו (כי אין לו את הסמכות להסיר את עצמו), ובעצם מה שרצה להגיד זה שלא ישפטו אותו עם בונדס וקלמנס כדי לחזק את הקייס שלו:
      But I’m now somehow in a conversation with two men who cheated, and instead of being accountable they chose to destroy others lives to protect their lie. I will always have one thing they will forever chase. A legacy. Whatever mine is as a player it will be the truth, and one I earned for better or worse.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט