A Kosher Hot Dog – גמר חתימה מעולה / ארז שץ ויוני לב ארי

די.ג'יי למהיו ( צילום: SILive)

השבוע האחרון הביא איתו מספר החתמות של פרי אייג'נטס במייג'ור ליג בייסבול, ופתאום נראה ששוק השחקנים החופשיים מתחיל לזוז. A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, מציג את פרק מספר 15, ובו ננתח את המהלכים האחרונים בשוק, וכמובן, נפנק בפינות הקבועות. תבלו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. האינקיז שיחקו אותה עם ההחתמה מחדש של למהיו, קיבל פחות ממה שחשבתי. איך זה הגיוני שספרינגר יקבל 10 מיליון לעונה יותר על-פני אותן 6 שנים?

  2. זה משהו שניסינו קצת לגעת בו, זה לא אך ורק עניין של ספרינגר קיבל 150 אז אני רוצה גם. מה הסטטוס של השחקן, מה התפקיד שלו, מה הנתונים שלו, איפה הוא חותם, מה הוא הולך לעשות בתקופה הזו, מה החשיבות שלו למועדון, מה האספירציות של המועדון ושל השחקן. נגיד למשל שעוד שנתיים הבלו ג׳ייז הולכים מדחי לדחי, וספרינגר דורש טרייד, מסתכלות כל הקבוצות על התג מחיר ואומרות ״בכסף הזה לא.״ מצד שני, לחתום ביאנקיז שווה לפעמים יותר ממה שרשום על החוזה. יש לך חשיפה ענקית באמריקה ובעולם, זה אומר חסויות, זה אומר מרצ׳נדייז, זה אומר עסקים שאתה יכול לפתוח בניו יורק, זה אומר שאולי וויתרת על 10 מליון לעונה אבל כיסית את זה ועוד יצאת מורווח, בעוד שספרינגר תקוע בקנדה. והשכר הזה הוא לעונה הסדירה, שחקנים מקבלים יותר על השתתפות בפוסט סיזן וכמובן בונוסים על העפלה לוורלד סירייז, ובוא נודה על האמת, יש יותר סיכוי לקבל את זה ביאנקיז. אז נכון שיש גבול, ספרינגר לא הסכים לוותר על 30 מליון בשביל לחתום במטס, ככה שזה כנראה יותר ממה שהוא מעריך שהמעבר לניו יורק יתן לו, אבל אם למיהו צריך היה להחליט בין הצעות אולי מפתות יותר לבין להשאר ביאנקיז, וההפרש לא היה של עשרות מליונים, נראה לי שזו החלטה נבונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט