הטרייד של הארדן לברוקלין של דוראנט וקיירי, ניתוח ראשוני/שחר אלוני

הטרייד של הארדן לברוקלין של דוראנט וקיירי, ניתוח ראשוני/שחר אלוני

הרוחות סוערות כבר מספר ימים בליגה בעקבות הטרייד הגדול שבונה סופר-טים בברוקלין, וזה הזמן להציג כמה סימני קריאה וסימני שאלה משמעותיים לגביו. אז קודם כל פרטי הטרייד, מתוך "חם מהתנור" של רועי לפני שלושה ימים:

ברוקלין מקבלת את: ג'יימס הארדן.

אינדיאנה מקבלת את: כריס לברט ובחירת סיבוב שני.

קליבלנד מקבלת את: ג'ארט אלן, טאורן פרינס.

יוסטון מקבלת את: ויקטור אולדיפו, דאנטה אקסום, רודניוס קורצוס, 3 בחירות סיבוב ראשון (2022, 2024, 2026) מברוקלין ואפשרות להחליף 4 בחירות סיבוב ראשון עם הנטס (2021, 2023, 2025, 2027). בחירת סיבוב ראשון ממילווקי (2022).

בפוסט אתמקד בברוקלין וההשלכות לגביה, ואולי גם סיכויי האליפות שלה בעקבות הטרייד.
ברוקלין נטס, עוד לפני הטרייד היתה קבוצה חידתית. בתחילת העונה (לפני פחות מחודש כזכור) איש לא ידע איך דוראנט יחזור לאחר שנה וחצי בחוץ ושיקום האכילס, ואיך יראה השילוב של קיירי איתו ועם דינווידי ולבארט בצוות המסייע כשמעליהם המאמן הטרי סטיב נאש.

נתחיל בכמה סימני שאלה שנעלמו ויכולים לשמש עוגנים לדיון:
1) דוראנט חזר מצוין. הוא נראה שוב כמו אחד הסקוררים הטובים בהסטוריה מכל הטווחים, כאשר קשה לדמיין שחקן שיכול לשמור אותו באחד על אחד מלבד בודדים כמו יאניס.
2) הנטס לפני הטרייד היו קבוצה לא יציבה במיוחד עם משחקים טובים לצד משחקים חלשים יחסית ומאזן לא משכנע לקונטנדרית של 7-6 בלוח משחקים קל למדי (שמייצג כניסה לפלייאוף במזרח ללא יתרון ביתיות, מהמדגם הקטן הזה).
3) קיירי בזמן הקצר שעבר הספיק להודיע שהמאמן לא מקובל עליו, לבקש פסק זמן באמצע משחק על דעת עצמו ובלי לדבר עם המאמן במהלכו, ואחר כך להעלם בנסיבות מוזרות לקבוצה למשך שבוע בלי להגיד מה עובר עליו ומתי הוא מתכוון לחזור, תוך הפרה של תקנות הקורונה של הליגה.
4) הנטס לאורך השבועות שעברו הראו הגנה לא משכנעת, שמאפשרת ליריבות, גם לא מאריות הליגה, לקלוע והרבה. לעומת זאת ההתקפה שלהם היתה משכנעת מאד.

וכעת לטרייד עצמו:
ברוקלין קיבלה את הארדן, אחד השחקנים החזקים בליגה, מלך הסלים כמה פעמים,ו MVP בעבר, ותמורתו העבירה את לבארט, אלן, פרינס, 4 בחירות דראפט ו 5 זכויות עתידיות להחלפת בחירות דראפט. כל זאת לאחר ששחקנה החשוב דינווידי נפצע לכל העונה.
לברוקלין יש כרגע את אחת ההתקפות הטובות בהסטוריה עם 3 שחקני אחד על אחד מהטובים ביותר בליגה, כאשר הארדן הוא גם מנהל משחק טוב. לצידם עולים בחמישיה הסנטר המקשיש ג'ורדן (חבר קרוב של דוראנט וקיירי) וצלף השלשות האריס. מעבר לכך הקבוצה נותרה כמעט בלי ספסל ותצטרך לעשות עסקאות משלימות על שחקנים זולים משוק הבייאאוטס או מחוץ לליגה, או אולי בטרייד על דינווידי הפצוע. יש להניח שטריידים משלימים כאלה יגיעו בהמשך כי אי אפשר למשוך עונה פלוס פלייאוף עם סגל כל כך חסר.

סימני שאלה ותחזית לפלייאוף:
כרגע בברוקלין רמת אי הודאות היא גדולה מאד:
1)האם שלושת הכוכבים יסתדרו אחד עם השני כאשר הסטטיסטיקה האישית של חלקם או כולם עומדת לרדת בעקבות השילוב?
2)האם קיירי ארווינג מסכים למקומו החדש כצלע שלישית בקבוצה כשהארדן מנהל משחק?
3)האם אפשר ליצור תלכיד קבוצתי במהירות כאשר סמכות המאמן בסימן שאלה והסגל עדיין לא התגבש?
4)מה עושים עם ההגנה? הארדן ובמיוחד קיירי והאריס הם מגינים חלשים, דוראנט לא יוכל לשמור על גבוהים דומיננטיים לאחר שיקום מקרע באכילס, ג'ורדן אינו מספק את הסחורה בינתיים בהגנה . מה הפתרונות לכך?
5) מעבר לכל זאת ישנו הקטע המנטאלי בפלייאוף, הארדן הוא שחקן מעולה אך נראה שבסדרה קובעת בפלייאוף רמתו יורדת, זאת החל מ 2012 וכלה ברבעים הקובעים בשתי הסדרות עם גולדן, ואפילו אשתקד מול הלייקרס. האם אפשר לזכות במהירות באליפות אם הארדן יראה בגמר המזרח כמו שפול ג'ורג' נראה מול דנבר?

סטיב נאש מאמן הנטס


ברוקלין ויתרה על חלק גדול מהסגל המסייע ועל הרבה בחירות דראפט כדי לגבש את השלישיה ההתקפית המעולה שלה, אבל חלון ההזדמנויות הוא קצר. האליפות צריכה להגיע השנה או בשנה הבאה או מקסימום תוך שנתיים, האם זה ריאלי?
לעניות דעתי קבוצה עם כל כך הרבה סימני שאלה היא לא פייבוריטית לאליפות ובניחוש פרוע גם לא לגמר הכללי העונה. יש משמעות גם לתלכיד, למאמן, לכימיה הקבוצתית ולחוסן המנטאלי, כדי שזה יראה יותר טוב מאשר הקליפרס ב 2020. וזה לפני שדיברנו על פציעות חלילה. קיירי החמיץ 3 מ 6 הפלייאופים האחרונים בשל פציעות.

הצעות לשיפור:
1) טריידים משלימים, הקבוצה צריכה בדחיפות 2-3 מומחי הגנה, בדגש על גבוהים, אפשר אולי להשיג שחקנים מתאימים בטרייד על דינווידי הפצוע, שבכל מקרה פחות מתאים לסגל הנוכחי.
2) הצעה מרחיקת לכת – טרייד על קיירי תמורת הרבה שחקנים משלימים מתאימים ובחירות דראפט, כנראה לא ריאלי בשל התנגדות דוראנט
3) סדר בקבוצה שמגיע מההנהלה ובונה היררכיה נורמלית שבראשה עומד המאמן (קיירי ודוראנט הם לא מאמנים).

נאחל לברוקלין בהצלחה במשחק הקרוב מול הבאקס, וכמובן בהמשך העונה ובפלייאוף, מה שבטוח יהיה מאד מעניין, בבכורה העירונית מול הניקס הם כבר זכו.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. טרייד על קיירי יכול להיות רק אם לא יזכו השנה ודוראנט יתן אוקיי על זה. השנה לא יהיה עליו שום טרייד.
    רגע דוראנט לא נחנק בסדרות קובעות? מול ההיט מול הלוחמים? עד שעבר ללוחמים לסופר טים וכל העול ירד.
    לברון לא נחנק מול הספרס והמאבס? עד שניצח את דוראנט הנחנק?
    אז הארדן גם נחנק ועכשיו הגיע לסופר טים נראה אם יחנק.
    הטרייד שיהיה זה דינווידי והאריס

    1. הארדן מתרגש מדי בסדרות קובעות, זה קרה כבר 4 פעמים, כולל בסופר טים באוק'
      לברון זה היה פעם אחת מול דלאס וזהו
      דוראנט היה בסדר גמור בסדרות המכריעות ששיחק גם אז
      *
      האריס הוא קלעי שלשות חשוב בקבוצה, טרייד עליו יהיה מחיר גבוה לתת. דינווידי טוב לטרייד, כמובן שעם פציעה הערך שלו ירד

  2. בסד
    תודה רבה.
    מסכים איתך לגבי סימני השאלה.
    אבל יוכלו להביא שחקנים חופשיים באמצע העונה?
    יוכל לעזור להם

  3. מסתמן גמר מזרח ענקי של נטס-מלווקי.
    קיירי-הארדן-דוראנט על הנייר הרבה יותר מוכשרים
    מיאניס-מידלטון-הולידיי אבל חוסר האגו של השלושה האחרונים בנוסף להגנה העדיפה שלהם והמנהיגות של הולידיי מאזנת את הכוחות.

        1. כי הבאקס שתורה מסיני מאפשריםמשלשות ומצופפים את הצבע כהגנה…. יאניס וכאלה. אבל יאניס לא יכול בהגנה לעצור לא את דוראנט קיירי או הארדן.
          אתה נשאר עם הולידיי דה ויצנזו ומידלטון לעצור את הביג 3….בהצלחה עםמזה
          יאניס יקלע עליהם 50 אבל זהו ובטח גם יביאו מישהו נורמלי וישלחו אותו לקו והחוסר קליעה שלו…
          אני חושב שלפילי בוסטון והיט יש מאצאפ הרבה יותר טוב מולם

  4. תודה שחר. אחלה מחשבות. אם אני מרקס אני מעיף את קיירי תמורת 2-3 שחקנים טובים + בחירות. הוא בעייתי ולא יציב ויחד עם KD והזקן יש שם יותר מדי אגו. זרוק אותו לפיסטונס תמורת גראנט ורוז ++ או לקאבס/בולס/שארלוט/נ״א תמורת כמה צעירים מוכשרים וככה יש גם עתיד וגם הווה. הייתי משאיר את דינווינדי, הוא מתאים בול ליד הזקן ומכוון לאליפות בשנה הבאה

    1. היי דור, תודה
      כן, תכל'ס טרייד על קיירי תמורת סידור הסגל והעתיד זה טוב, מסכים איתך, אבל לא יודע אם דוראנט יאשר

  5. בקצרה – יש פה קבוצה היסטורית שעומדת להיות שושלת, כשרק פציעה של דוראנט (חמסה חמסה עיגולים) יכולה לשנות זאת.
    בפחות קצרה – לא ברורים לי הניתוחים כאן ושלל הניתוחים באתרי ה-nba השונים. זה נראה שכמה תובנות בסיסיות טרם חלחלו באופן מפתיע, להלן חלקן –
    1. דוראנט הוא שחקן הסטורי, ומכונת ההתקפה הכי גדולה בהיסטוריה של הנבא ובפער – ובאופן לא מפתיע למי שעוקב אחריו, הוא הצליח להשתפר בהפסקת האכילס, וקליעת ה-3 שלו שהייתה טובה מאוד נהפכה למעולה.
    2. יש כאן מקבץ שחקנים הסטורי, שבחרxבחר לשחק ביחד – בחיאט דינקום, נראה לכם שהארדן לא יודע מיזה קרי אירווינג? מדובר פה בשלושה שחקנים לא הכי יציבים אבל מבינים דבר או שניים בכדורסל ומבינים שהם עומדים לשנות קצת את משחקם ולעשות התאמות כדי להצליח.
    3. זה ממש לא הסגל הסופי של הברוקלין נטס – לא מבין מספיק בחוקי הטריידים ובשוק הבייאאוט, אבל ברור שיגיעו שלושה-ארבעה שחקני הגנה ו/או וטרנים "ערסים". באתרים השונים הזכירו שמות כמו נראלס נואל (מתאים בול), גייארסמית מיודענו, ארסן איליוסבה ועוד. חלקם יסייעו בהגנה חלקם יהיו ווטרנים חיוביים כמו דיוויד ווסט בזמנו בגולדן סטייט והכל יהיה בסדר.
    כדי להתחבר לכתוב לעיל, אשתף אתכם במה שחבר שמבין יותר ממני בהופס כתב לי. תדמיינו 5 דקות אחרונות במשחק הגמר מול ברוקלין, כשהלייקרס צריכים לעצור את ברוקלין. הם לא יכולים לדעת מי מוביל כדור ומי בסוף יזרוק כשכל קומבינציה יותר גרועה מהשנייה.
    לסיכום, הדבר היחיד שיכול להרוס זו פציעה מדכאת של דוראנט שבאופן אישי אני לא סומך מספיק על הרגליים שלו (מקווה שאני טועה).

      1. תודה, ברוכים הנמצאים. חזרתי כבר ביום רביעי ב"חם מהתנור" דל רועי בעקבות הקריאה שלך, למרות שבינינו הסתדרת מצוין בהחזקת הגחלת של דוראנט.
        ראיתי שגם ייחלת לחזרתו של ווסטברוק ואני באופן מוזר וקצת סדיסטי מבין למה אתה מתכוון. חשבתי שאולי עוד שנה יעשו לו בייאאוט ויביאו אותו לעלות מהספסל אבל זה לא יקרה לדעתי, כי דוראנט זוכר לו את עניין הקאפקייק וכדי להגיע לברוקלין צריך שדוראנט ירצה אותך.

        1. אהלן
          זה שבכל זאת יש מי שקורא מה שאני כותב ממש משמח .
          זה שחזרת , עוד יותר משמח . אם תוכל לשלוח קישור לתגובה שלך שפספסתי אשמח .

          1. מצרף, קצת מוגזמת באורכה…

            קריאתך נענתה 🙂

            אמנם, השוואות בין קרי ודוראנט היו מגוחכות בעיניי (ולדעתי, ככל שיעבור הזמן ייראו מגוחכות לכולם). ואי קבלתו של דוראנט ע"י "בייס" האוהדים מהמפרץ היה תמוה בעיניי (והם יצטערו על כך שנים קדימה).

            אבל הסיבה שנעדרתי איננה אוהדי גולדן באתר, כי אם פציעתו של דוראנט. בלעדיו לא ראיתי את אפילו את הפיינלס, בעוד שאיתו אני קם לראות משחק של ברוקלין מול אוקלהומה… הוא בשבילי מעין מגנט בדיוק כמו ג'ורדן לפני 20+ שנים…

            בכל מקרה, גם אני העדפתי שדוראנט ייקח את ברוקלין לאליפות בלי הארדן (ולדעתי הוא היה עושה את זה), אבל גם עם הארדן זה יקרה כשיש "תעודת ביטוח" נדרשת לאור הפציעות האפשריות בגוף, בראש ובנפש של החברה מברוקלין.

            ובוא לא ניתן לחזות החנונית והשקטה של דוראנט להטעות. הרבה פעמים הוא לא נראה ה"אלפא דוג" על המגרש וזז הצידה ומסתפק ב-16 זריקות למשחק. אבל מאחורי הקלעים הוא לא פרייאר ואגומניאק די גדול.

            אחרי שראה שבמפרץ הוא לא יקבל את מה שהוא רצה, הצליח לבנות סופר טים לפנתיאון בברוקלין והרוויח:
            1. להיות נומרו אונו של האוהדים – מה שכאמור לא הלך לו במפרץ. במקרה של ברוקלין ברור שהוא המרכז וסביבו נבנית הקבוצה. אני זוכר שהארדן התבטא שהוא רוצה שדוראנט יבוא ליוסטון, וזה שהוא מגיע לברוקלין מלמד הרבה על יחסי הכוחות הצפויים.
            2. להוביל ב"נומרטור של האליפויות" – לדעתי האישית והלא מקצועית, דוראנט התבאס מזה שכל זכייה שלו באליפות נספרת גם לקרי, ככה שהוא לא יכול לעקוף אותו. עכשיו יש לו צ'אנס לעקוף את קרי (ואת לברון), מבלי שאירווינג והארדן יעקפו אותו. אני יודע שזה נשמע ילדותי, אבל סך הכל מדובר בילדים מגודלים…

            ולסיום, לא יודע כמה אהיה פעיל כאן, אבל לבטח אמשיך להישען ולהינות מהכתבות ומהאתר המעולה הזה, ליגה אחרת מכל מה שיש בסביבה

            1. מאחל לדוראנט הצלחה, הוא שחקן נהדר, אבל בוא נראה איך שומר על הרגל, איך סגל האימון בונה את הקבוצה, גם להתחרות בשנה הבאה על האליפות זה טוב, קשה לקחת ישר.
              חבל שלא נשאר בגולדן, כל הסאגה עם גרין שם היתה מיותרת

    1. שלום לך,
      מסכים שיש כאן משהו מיוחד, אבל לזכות באליפות זה לא פשוט.
      גם אוק 2012 לא זכו ולהם היה תלכיד, מאמן עם סמכות סבירה, הגנה עם איבקה, צוות מסייע, ניסיון משותף סביר ועוד.
      גם הלייקרס עם שאק קובי מאלון ופייטון היו בלתי עצירים לכאורה אבל לא זכו באליפות, ושם היה צוות מסייע יותר טוב.
      מסכים שיהיו עוד שינויים, כי כרגע זה לא מאוזן, אתמול הם היו שקולים לאורלנדו בלי אייזיק פורנייה ופולץ (ניצחו בדוחק כשדוראנט עם 42 והארדן עם טריפל של 34).
      בגמר האזורי הארדן לא יקלע 34, וצריך עומק וסגל וצוות וקיירי בריא ועוד כמה דברים, המזרח יהיה יחסית מאתגר השנה.
      בוא נראה קודם איך קיירי מתנהל אחרי חזרתו בשבועות הקרובים ואת מי הם מביאים ואיך נראים על המגרש, אליפות זה לא פשוט, גם לא גמר כללי, אבל הכל יכול להיות

    2. מבין (ו-Yp, תקן אותי אם אני טועה שאני כולל גם אותך), אל תיעלבו אבל האופטימיות שלכם חסרת תקנה. לא רוצה למחזר את הדיון אז רק אחזור על כך שזה שאמרו כמה אנשים שדוראנט יפריע לווריורס (או דייויס ללייקרס) זה לא טיעון כי א' – יופי שהם אמרו, כנראה שהם לא חשבו בצורה הגיונית / לא מבינים מספיק / המיעוט שבמיעוט + ב' – זה רחוק מלהיות אותו דבר. יש פה הרבה תמרורי אזהרה ואלופה יש רק אחת, אז בואו נחכה עם ה"שושלת".

      1. אהלן אור
        הנה הוכחה ניצחת שמעט מאד אנשים באמת קוראים מה שאני כותב .
        שלשום , באופן חריג , כתבתי תחזית מפורטת של הסיכויים לפי דעתי , אז אני אחזר עליה שוב :
        לפני הטרייד :
        לייקרס 100% , השדה 0%
        אחרי הטרייד :
        לייקרס 99.8% , השדה 0.2%
        אני לא אכתב יותר העונה תגובות על הנטס . אם הבריאות תאפשר לי , אכתב על הנטס בסיום הפלייאוף .
        אני כן ארשה לעצמי מדי פעם להגיב על כל דבר אחר שקשור לכדורסל .
        כמו כן , אנסה לסיים את הסדרה על חלוצי ה-mma .

        1. בתגובה לאיזה מאמר זה היה שהערכת זאת?
          צריך לשקלל בסיכויים גם פציעות חלילה וכד'
          לגולדן היה סיכוי ב 18' יותר גבוה לדעתי משמעותית מהלייקרס, ולא זכו

          1. אהלן שחר
            זה היה באיזשהוא ויכוח עם גיא , לא זוכר מה היה המאמר . אני הצגתי שם את דעותי לגבי הטרייד הזה , דעות שאני כותב באופן עקבי כבר חודשים וזה שכנע אותי שאף אחד באמת לא קורא את זה .

            1. אני קורא, אבל לא בכל פוסט אני מצליח לעקוב אחרי כל התגובות אז בטח אני מפספס הרבה

            2. בהחלט ובהחלט קוראים. יש רבים שלא מגיבים בכלל, וגם המגיבים לא מגיבים לכל תגובה, אבל זה לא אומר שלא קוראים, ולראיה התגובה של מבין קטן-בינוני. אין סיבה להפסיק להגיב בכלל, ובוודאי שיש ערך לתובנות על ברוקלין ודוראנט שהם אחד הדברים הכי מעניינים העונה.

            3. קוראים, קוראים.
              אבל לא מגיבים הרבה, ובכל מקרה שוכחים הכל תוך 5 דקות
              🙂

        2. תודה על התיקונים ועל ה-MMA
          .
          מציע לך לא לקחת ויכוחים אינטרנטיים עד כדי פגיעה בבריאות.. מה גם שלא ראיתי קללות או דברים אישיים במטרה לפגוע

  6. לדעתי זה טרייד מצוין עבור הנטס, אם אתה יכול להשיג שחקן היסטורי כמו הארדן אתה צריך ללכת על זה כמו שהטריידים של טורונטו על קוואי ושל הלייקרס על דייויס הוכיחו. גם אם קיירי ימשיך עם השטויות, השילוב של דוראנט והארדן מספיק טוב להגיע לגמר, ואם הלייקרס מאיזו סיבה לא יגיעו לשם אז לנטס יש גם סיכוי טוב לאליפות. עוד נקודה שחשוב לזכור היא שלברט בחוץ מחשש לסרטן. לא ברור עדיין אם בנטס ידעו על זה, אבל מסתבר שבלי הטרייד הם היו עדיין בסגל חסר.

    אני לא חושב שלנטס תהיה בעיה להשיג ווטרנים למלא את עמדות 4 ו-5 מקבוצות שהולכות לבנייה מחדש. נניח טרייד של דינווידי על ת'דאוס יאנג משיקגו או מישהו ממצבת הסנטרים של דטרויט יהיה משתלם לשתי הצדדים ובהחלט מעריך שיגיע

    1. מסכים שהיו צריכים ללכת על זה ברגע שזה היה אפשרי. יש להם עוד הרבה עבודה לעשות, וגם אם יקחו אליפות אחת בשלוש עונות זה סבבה, וגם זה יהיה לא פשוט לדעתי

  7. תודה רבה מעניין.
    מהמעט שנראה אתמול זה לא הרגיש שהצוות המסייע כזה משפיע לדוראנט והארדן, גופות יספיקו.

    יש להם פשוט כח אש בלתי נגמר, עם קיירי בכלל. מדובר בשחקנים יעילים בטירוף, שיתעללו בכל מחליף שלא יהיה מולם. זה יאלץ קבוצות לשנות את התבנית, ולהשאיר יותר כוכבים מולם. (היחידים שעמוקים זה הלייקרס, שיש להם 4 שחקנים טובים, שאפשר שכל רגע יהיו 2 מהם על המגרש).

    קיצר נחיה ונראה, אבל לדעתי ההתקפה שלהם תרמוס את המזרח, מול הקבוצות מLA יהיה מסקרן.
    (ויש כנראה 2 שחקנים שיכולים להסתכל בעיניים של לברון בסדרה, קאווי ודוראנט, זה מוריד יתרון אחד של LA).

    1. אתמול זה באמת מוקדם עוד לדעת, אבל אורלנדו היו חצי קבוצה, בלי פורניה אייזיק ופולץ, ובבק טו בק אחרי שהובסו על ידי בוסטון, ומול הנטס הם היו שקולים לגמרי. לא היה מי שישים הגנה מול ווצ'ביץ' טרנס רוס וקול אנתוני, והיה צריך משחק מעולה של דוראנט והארדן כדי לנצח

  8. מצוין, תודה.
    אין ספק שהנטס היו חייבים ללכת על הטרייד הזה.
    עכשיו להעיף את קיירי תמורת עיבוי הספסל וההגנה . . .
    ימים יגידו אם יש כאן שושלת או לא.

  9. הצעתי לשמעון לפני יומיים, טרייד קיירי לפילי תמורת סימונס+ת'ייבול+2 בחירות סיבוב ראשון.
    לדעתי וין-וין, ברוקלין מקבלת גבוה ושני מגינים טובים, ומחזירה לעצמה קצת בחירות.
    פילי מקבלת שדרוג עצום והתקפת 1-2 פאנץ' עם קיירי ואמביד.
    קיירי לא הופך לאלפרד ומקבל קבוצה משלו.
    דוראנט מאשר אחרי שקיירי הוכיח שלא ניתן לסמוך עליו.
    זה גם עובר.

    1. בהנחה שקיירי זורם עם זה, למרות שלא נראה לי שהוא זורם, אני חושב שזה טרייד טוב, אבל המחיר מופקע – בלי טייבול, ובלי אחת מהבחירות. סימונס פלוס בחירה אחת נשמע לי מחיר סביר, וגם אז בהחלט יתכן שפילי יתחרטו על זה.

      1. אני סירבתי לטרייד של סימונס ראש בראש עם קיירי. מקסי יהיה אש לא צריך את קיירי.
        קיירי יהרוס לאמביד ולא ישתלב. מסרב לטרייד.
        מה גם שסימונס יחזק את הנטס שהיא היריבה שלי כי הוא מה שהם צריכים, נגר שעושה הגנה ברמה גבוהה.
        נייט גדול

    2. טרייד מעניין אשך, וגם התגובות
      לנטס זה טוב, עושה רושם שקיירי הוא כאב ראש, וגם מקצועית לא צריך 3 כוכבי אחד על אחד כשהוא גם לא עושה הגנה, סימונס ותייבול או בחירה זה נראה לי טוב לנטס, כי סימונס במינימום נותן הגנה ומשחק קרוב לסל בהתקפה ושקט תעשייתי.
      לפילי זה מצד אחד טוב לתת את סימונס, שבמקום אחר יתרום יותר ואצלם לא מצדיק מקס, אבל קיירי יכול לחרב להם, הוא לא יקבל מרות שם מאף אחד, אין אפילו את דוראנט איתו. וכנכס לטרייד יש מצב שסימונס עדיף עליו גם

    3. טריד על קיירי יהיה טוב לקבוצת תחתית שרוצה למשוך קהל ונותנת כמה גבוהים הגנתיים ובחירות דראפט שיהיו שוות הרבה, משהו כמו הניקס של לפני שנה או אולי דטרויט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט