תפלה, אבל לפניך / ארז שץ ויוני לב ארי

למי אין אמונה תפלה שקשורה לקבוצה האהודה עליו? למי אין חולצת מזל, תחתוני מזל, או דברים שהוא עושה (או לא) באופן קבוע בימים של משחק? A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, בפרק מספר 12, ובו נחקור את האמונות התפלות במייג'ור ליג בייסבול. מתחייבים: יש פה סיפורים שלא שמעתם עליהם. תבלו.

וונדל, מכוכבי הפרק, מדלג מעל הבייס ליין (צילום: sportscasting.com)

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    אגיב ברשותכם על החדשות האחרונות מהליגה – הפאדרס לא משחקים משחקים והולכים ראש בראש מול הדודג'רס (ואטלנטה). ראיתי דיון על מי תיקח יותר אליפויות דויזיה ב-5 השנים הקרובות ו-וואלה, זה יהיה 3-2 לכאן או לכאן. גם לאליפות הם מועמדים רציניים לדעתי, השנה זה גבולי אבל הם רק הולכים להתחזק בשנים הקרובות.

      1. לדעתי השנה הפאדרס יתנו פייט חזק למעלה, אבל מרבה כוכבים לא תמיד מרבה הצלחה. מה שכן הפאדרס בהחלט הפכו להיות force to reckon with, וזה דווקא לא רע בעיני, עוד כובע בשביל הפרשנים לאכול תמיד טוב.

        1. דבר שני, אם אני בראד פיט, אני מתחיל לשקול לעשות את הסרט מאניבול 2 על הרייז. לשלוח את האייס שלך תמורת prospects? לא להאמין. ואני מוכן להתערב שהיד של ניאנדר לא רעדה כשהוא חתם על המהלך. פסיכים שמה ברייז, אבל כמו אוקלנד של בילי בין הם אכן punching above their weight, ונכון שלא היתה להם הרבה ברירה, השכר של סנל חנק להם את התקציב אפס שהם מתנהלים איתו, ובכל זאת, פאקינג טריידיינג פור פרוספקטס. יש לי כמה שוורים שהיו רוצים להחליף אשכים עם הפרונט אופיס שלהם.

            1. יתרסקו כל הדרך לפלייאוף.

          1. הרייז לא יכולים להישאר באזור סנט פיטרסבורג, זה פשוט לא אפשרי כלכלית. אז כן, יש מצבים בהם הם יהיו בפלייאוף, ואפילו בגמר, אבל זה לא מודל שיכול להחזיק לאורך זמן.
            כנראה שאזור פלורידה מתאים יותר לספרינג טריינינג וליגות רוקי…

            1. אין ספק שהם לא מאושרים מהמקום והמצב שלהם, וזה לא שהם יכולים to strongarm את העיר לתת להם אצטדיון חדש, בינתיים מי שעושה פה את האבו עלי זה העיר עליהם. נדמה לי שלא רק שאין להם קהל, גם הם הקבוצה היחידה שאין לה יחס ישר בין כמות הצופים לרקורד. מצד שני, יש הרבה כסף בלהגיע לפלייאוף, ולא סתם הקבוצות דרשו פלייאוף מורחב השנה, והרייז ששיחקו בכל השלבים עשו סטיפה יפה מהסיפור. בכל מקרה הם תקועים שמה לעונות הקרובות.

        2. ברגע שהם החתימו את מצ'אדו זה היה ברור שהם לא יסתפקו בזה, מה שכן הטרייד על סנל מעולה להם (ומטריד אותי). דארוויש באמת לא ברור כמה הוא טוב

    1. אם כבר, את הסיפור על הפרפקט של דייוויד קון לקחתי מספר שנקרא The Baseball codes, שאמנם מתעסק בעיקר בunwritten rules, אבל הקדיש פרק לנושא מה לא עושים בנו היטר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט