המורמונים באים: פריוויו 2020/21, יוטה ג'אז / לילי

מאזן: 28-44 (קצב של 50 ניצחונות מ-82 משחקים), המקום השישי במערב. 4:3 מול דנבר בסיבוב הראשון.

מאמן: קווין סניידר המצויין ימשיך לאמן את יוטה זאת העונה ה7 ברציפות, נאחל לו בהצלחה 🙂

היה היה

אחרי קיץ פעיל מאוד בצורה לא אופיינית עם ההגעה של בוגי, בויאן בוגדנוביץ', בשוק החופשי וקונלי בטרייד, יוטה התחילה את העונה שעברה עם ציפיות גבוהות ותחושה של סוס שחור במערב הרצחני.

את העונה יוטה פתחה בצורה מגומגמת מאוד כאשר ההגנה שהייתה עד אז גאוות הקבוצה חווה צניחה רצינית (ירידה מדיפנסיב רייטינג של 105.3 והמקום 2 בליגה ב-18-19 ל-109.3 והמקום ה-13 בליגה בעונה האחרונה), כאשר מצד שני השינויים בסגל לא הביאו את השיפור הרצוי בהתקפה (עליה מאופנסיב רייטינג של 110.3 והמקום ה-14 ב-18/19 ל-111.8 והמקום ה-9 ב-19-20 – נחמד אבל לא מספיק).

הבעיות העיקריות היו חוסר השתלבות של קונלי בעונתו הראשונה מחוץ לממפיס בחמישיה, נוסף לספסל לא מתפקד בעליל כאשר נקודות האור העיקריות היו השיפור של רויס אוניל והיכולות של בוגדנוביץ' (עונת קריירה של 20.2 נק' עם 41.4% מהשלוש ב-7 נסיונות לערב והתאמה מושלמת לתפקיד שניבאו לו).

באמצע העונה ביוטה עושים מהלך שלכאורה נראה פשוט – טרייד על קלרקסון עם הניקס – אך בפועל הטרייד מסתבר כבינגו כשתפקיד השחקן השישי בקבוצה נראה תפור עליו ויוטה יוצאת לרצף של 14-1 ונראה שסוף סוף משהו מתחיל להתחבר.

הנראה נעלם, ומשם עד סוף העונה יוטה חוזרת לחוסר היציבות שאיפיינה אותה בתחילתה, כאשר השיא מגיעה עם גובר שמחליט שהוא מצחיק (הוא לא), מזלזל בסכנות הקורונה במרץ, נוגע ברמקולים של מסיבת העיתונאים ואז מתגלה כחיובי, כנראה מדביק גם את מיטשל ויוצר תגובת שרשרת שגורמת להשבתה של הליגה. אירוניה במיטבה.

הסיפור הזה גם יוצר גם מתיחות מתוקשרת בינו לבין מיטשל ואחרי בועה של 'הכל רק לא יוסטון' יוטה מסיימת את העונה במאזן של 44-28 (קצת מאכזב) וזכייה במפגש מהמקום השישי נגד דנבר המצוינת.

בלי בוגי הפצוע יוטה לא יכלה לדנבר, ועל אף שכבר הובילה 3-1 כשמיטשל נותן תצוגות 'לילארדיות', בסוף דנבר האיכותית יותר המשיכה על חודו של סל ויוטה הודחה בסיבוב הראשון שנה שניה ברציפות, כאשר לקיץ\ סתיו האחרון יוטה מגיעה עם המון סימני שאלה מסביב לעתיד הקבוצה וליכולת של הסגל הקיים להגיע רחוק בפלייאוף.

הסתיו השקט

מעבר להחלפת הבעלים המפתיעה, הסתיו של יוטה היה שקט מאוד ללא מהלכים גדולים כאשר ההחתמות המשמעותיות היחידות הן של דריק פייבורס שחזר הביתה מגלות של שנה בפליקנס על חוזה סביר (30 ל 3) והשארתו של קלרקסון ל4 העונות הבאות, בחוזה שלטעמי הוא בסדר גמור ביחס למה שהולך בשוק היום (52 ל 4).

מצאו בית חדש: דריק פייבורס (שחקן חופשי מהפליקנס), שאקיל האריסון (שחקן חופשי משיקגו), אודוקה אזוביוקה (בחירה 27), אלייז'ה הוגס (בחירה 39), פורסט טרנט (רוקי שלא נבחר מפלורידה), טרבון בלואיט (מקבוצת הג'י ליג של יוטה).

נשלחו לחפש דירה: עימנואל מודיאיי (חופשי), טוני ברדלי (פילדלפיה), אד דיוויס (מינסוטה) ניגל וויליאמס-גוס (חופשי), רייג'ון טאקר (נבחן בקליפרס ושוחרר). 

אולם: ויויט סמארט ארנה המכיל 18,306 מושבים ואפילו עומד לארח כ1500 אוהדים למשחק כבר מתחילת העונה.

חמישייה משוערת: מייק קונלי, דונובן מיטשל, בויאן בוגדנוביץ', רויס אוניל, רודי גובר.

ספסל: ג'ורדן קלרקסון, ג'ו אינגלס, ג'ורג' ניאנג, דריק פייבורס, מאי אוני, שאקיל האריסון, ג'וואן מורגן, טרנט פורסט, אודוקה אזוביוקה, אלייז'ה הוגס (יתכנו שינויים).

מה שיהיה

עתידו של גובר: השאלה הגדולה ביותר סביב העונה הזאת היא העתיד של גובר בקבוצה.

השמועות אומרות שגובר סירב ממש לאחרונה על חוזה מקס 'רגיל' (28% מהתקרה) ודורש את הסופר מקס (35%), כאשר בסוף העונה הוא הופך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ שהיה צפוי להיות עמוס, אבל מסתמן שרוב הכוכבים כבר תפוסים ולכן יש סיכוי טוב שתהיה מי שתשלם לו.

הפסד של שחקן בקליבר של גובר ללא תמורה זה לא משהו שיוטה יכולה להרשות לעצמה, בעיקר כשהחוזה מקס' של מיטשל נכנס לתוקף בשנה הבאה ויקשה על הקבוצה להביא שחקנים בשוק החופשי – ככה שאם לא תהיה הסכמה כלכלית של שני הצדדים יש סיכוי טוב שגובר לא יסיים את העונה ביוטה (בנוסף – טיב היחסים שלו עם מיטשל לא ברור ויכולות להיות בעיות גם במישור הזה, בעיקר אם דברים לא יסתדרו על המגרש).

ממשקפי האוהדת שלי אגיד שאני מאוד אוהבת את מה שגובר נותן על הפרקט, מדובר במגן עילית שמנצח לא מעט משחקים בזכות העבודה המצויינת שלו בצד היבש אבל גם התקפית הוא מצויין.

גובר הוא אחד משחקני הפיק&רול הטובים בליגה, מסיים מצויין ליד הטבעת (ובעונה האחרונה השתפר מאוד בסיומת שלו אחרי כדרור אחד או יותר) ובנוסף אחד החוסמים (בהתקפה) הטובים שיש. לא מעט מההתקפה של יוטה בנויה סביבו.

אני אדגיש שלדעתי הוא לא שווה סופר מקס (יש אולי 10 שחקנים בליגה שהייתי נותנת להם סופר מקס) אבל את המקס אני בהחלט חושבת שמגיע לו ויותר מאשמח אם יצליחו לשכנע אותו לחתום ולהישאר בקבוצה.

מהצד של יוטה מסמנים לגובר שהם מוכנים לכל תרחיש כאשר החזירו את פייבורס על חוזה סביר והביאו עם הבחירה ה-27 את אודוקה אזוביוקה בדראפט – שחקן צעיר (2.13 בן 21) שעוד יכול להתפתח לסנטר הגנתי מצויין בפני עצמו.

פייבורס והספסל: עונה שעברה עד להגעה של קלרקסון הספסל של יוטה היה קטסטרופה ולא סיפק את הסחורה בכלל, מה שהוביל ללא מעט הפסדים במהלך העונה הסדירה, כאשר גם אחרי חוץ מקלרקסון בעצמו ואינגלס לפעמים לא היו הרבה נקודות אור.

ההגעה של פייבורס לדעתי מאוד לא מוערכת מהבחינה הזאת, כאשר בניגוד לסבב הקודם שלו בקבוצה – הפעם הוא כמעט ולא אמור לראות מגרש לצד גובר אלא במקרים מאוד ספציפיים (למשל מול הלייקרס עם דייוויס והראל, או מילווקי עם לופז ויאניס) ואת רוב הזמן שלו הוא יבלה עם החמישייה השנייה כשגובר נח (מה שגם יאפשר לגובר יותר מנוחות במהלך העונה בלי פגיעה אנושה בטור הניצחונות).

פייבורס מביא איתו שני דברים עיקריים – הראשון הוא יכולת הגנתית טובה. 

ההגנה של יוטה בנויה על סנטר דומיננטי שנמצא בצבע ועונה שעברה עם טוני ברדלי או אד דיוויס כמחליפים זה היה פשוט מביך.

פייבורס לעומת זאת יותר מכשיר לנהל את ההגנה כשגובר נח, בנוסף לזה שהוא וורסטילי יותר מגובר ויכול לשמור סביר עד טוב על הפרימטר ובכך אפקטיבי גם מול הרכבי סמול בול\ סנטרים שקולעים מבחוץ (למשל יוקיץ\ טאונס וכו') לעומת גובר שמתקשה מולם.

הדבר השני שהוא מביא איתו זה את יכולת הפיק&רול שלו כאשר השילוב בעבר עם אינגלס היה פשוט מצויין בנוסף להיכרות עם המערכת ככה שזמן ההסתגלות אמור להיות קצר מהרגיל.

ביחד עם קלקסון וג'ורג' ניאנג הם מרכיבים רביעיית מחליפים בכירים סבירה בהחלט שעם משקפי ווישפול אפילו יכולה להיות טובה.

שווה לשים עין – מאי אוני מקבל לא מעט קרדיט מסניידר במשחקי ההכנה ומחזיר עם הגנה פנטסטית (בעיקר במשחק הראשון כששמר על בוקר), אם יצליח להיות יציב בזריקות שלו לשלוש הוא עוד יכול להשתחל לרוטציה.

כמה נקודות לפני התחזיות:

1. קצב וזריקות לשלוש: את העונה שעברה יוטה סיימה במקום הראשון בליגה באחוזים מ3 (38%) אבל זרקה 'רק' 35 זריקות למשחק (10 בליגה).

לקראת העונה סניידר כבר יצא בהצהרות שיוטה עומדת לשחק מהר יותר ולזרוק יותר מרחוק ובמשחקי ההכנה כבר ראינו את המגמה מתחילה – בשלושת משחקי ההכנה שהיו לה, יוטה זרקה בממוצע 44! זריקות ל3 אותן קלעה ב-40.2%.

קשה לי להאמין שהווליום והאחוזים האלה ישארו, אבל גם 40 זריקות למשחק ב-37-8% יעשו חיים קשים מאוד לכל מי שתעמוד ממול.

2. המשכיות: אחת הנקודות שפחות מדברים עליהן בליגת האינסטנט הזאת שנקראת NBA היא המשכיות של קבוצות.

יוטה רצה כבר שנה שנייה עם כמעט אותו הסגל (פייבורס הוא השינוי היחידי ב-9 שחקנים הבכירים והוא שיחק 7 עונות בקבוצה), לא מדובר ביתרון גדול אבל אם יוטה תדע לנצל את החיבור שכבר יש – בעיקר בתחילת העונה בזמן שקבוצות מתחברות – היא תוכל לתפוס יתרון שיכול להיות משמעותי מאוד בקרבות הפלייאוף של המערב.

אקס פאקטור: אישית אני כבר לא מצפה להרבה מקונלי, אבל אני לא יכולה שלא לרשום עליו כמה שורות – אחרי עונה סדירה מאוד מאכזבת, הוא נתן תצוגה טובה בבועה (ובפלייאוף) עם עליה בכמעט כל נתון סטטיסטי ומשחק שמזכיר את התקופות בממפיס.

אם באמת זה הקונלי שנראה השנה, מדובר בחיזוק רציני מאוד מבפנים שיכול להפוך את הקו האחורי של מיטשל וקונלי לאחד מהאיכותיים בליגה ולהעלות את התקרה של הקבוצה לא במעט.

תחזיות:

הטוב: הכל מתחבר ביוטה מהשניה הראשונה, זה נראה שפייבורס מעולם לא עזב, בוגי זורק 10 שלשות לערב ב42%, קונלי חוזר לימים היפים בממפיס ומיטשל נותן עונה של מועמד לאמ.וי.פי עם שורה סטטיסטית של 28\ 6\ 6 ותצוגות קלאץ מהפנטות.

גובר מסכים לוותר על הסופר מקס ולהישאר במחיר סביר יותר ויוטה דורסת את המערב בדרך למקום השני וסוויפ ג'נטלמני על פיניקס בסיבוב הראשון, בסיבוב השני יוטה נתקלת בדנבר לשיחזור הסדרה מהעונה שעברה ואחרי 7 משחקים מתישים הפעם יוטה עולה שלב ו'זוכה' במפגש מול הלייקרס בגמר המערב. שם כבר יוטה לא מצליחה לעמוד בקצב של לברון את דיוויס ומפסידה אחרי תצוגה הרואית במשחק 6 שנגמר על חודו של סל.

הרע: השמועות על ריב בין גובר למיטשל מתבררות כנכונות דבר אותו רואים על המגרש, קונלי ואינגלס לוקחים עוד צעד אחורה ביכולת, קלרקסון מסתבר כחור שחור חסר תקנה ופייבורס נראה לא מחובר.

יוטה מסיימת במקום ה-8, שורדת פליי אין קשה מול הפליקנס וזוכה בכבוד להפסיד בסוויפ ג'נטלמני לדנבר שסיימו ראשונים.

המכוער: יוטה פותחת טוב את העונה אבל נראה שחסר לה עדיין משהו בשביל להשתוות לגדולים של הליגה עם חוסר יציבות מרגיז מול קבוצות חזקות.

הקבוצה לא מצליחה להגיע להסכמות עם גובר דבר שנגמר בטרייד (מוזמנים לדון בתגובות על מי) ומסיימת במקום ה5 במערב למפגש מעניין עם פורטלנד.

אהיה כנה – עם גובר לדעתי יוטה יכולה לנצח ולעלות לסיבוב השני שם כנראה תפסיד לאחת הקבוצות מלוס אנג'לס או לדנבר.

לעומת זאת, בלעדיו? אין לי מושג מי מה או איך טרייד על גובר יראה, אז אניח שתהיה שוב הדחה מוקדמת בסיבוב הראשון רק שהפעם עם בסיס חדש ומעניין לשנה הבאה.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

      1. אתה בטוח?
        יוטה עם הסגל הזה פחות בוגי הביאה את דנבר למשחק 7, להגיד שאין סיכוי שנעבור סיבוב זאת הגזמה.
        חוץ מהלייקרס והקליפרס (אם יתחברו) לדעתי אין שום קבוצה שמשמעותית טובה מיוטה העונה.

  1. מי זו,
    תודה רבה כיף לקרוא.

    אני מודה שאני לא מתחבר לגובר, אני גם חושב שהוא לא מתאים כמו שחושבים לשחק ליד מיטצ'ל(שמצריך בעיקר ריווח לאחד על אחד המדהים שלו). אני הייתי מטריד אותו תמורת גבוה בסגנון אחר, אבל לא עולים לי יותר מידי כאלה.

    אולי קונלי יזכר לשחק, ואז הם יהיו יותר תחרותיים.
    בכל מקרה, כל עוד מיטצ'ל שם הם יהיו כיפים לצפייה, רק שיביאו לילד להתפרע.

    1. תודה, שמחה שנהינת.
      מסתבר שכנראה גובר יקבל את החוזה שרצה וישאר, לא בטוחה כמה אני שמחה מזה.
      לדור – כנראה כבר לא רלוונטי, אבל טרנר זה מצויין האמת רק השתי בחירות מיותרות לי – יוטה רוצה תחרותיות עכשיו.

  2. טוב לראות אותך גם מהצד הזה, תבואי כל שבוע.
    בעיה עם גובר היא כמה בכלל שווה טרייד שלו עבור יוטה. למיטב זכרוני, יש להם עד מחר להחליט על הסופרמקס כן או לא, וליאניס משום מה היה יותר קל לחתום על החוזה מאשר לגובר. אבל שחקן שרוצה חוזה גדול שקבוצת הבית שלו סירבה לתת, עם שנה אחת לסוף החוזה – כמה יוטה בכלל יכולים לקבל עליו בטרייד?

  3. לא יודע למה התכוונת בחוזה מקס "רגיל" של 28%. או שזה 28% או שזה מקסימום (30% במקרה של גובר). בכל מקרה נראה שהג'אז די החליטו לצאת מהשוק של 2021 עם החוזים לקלארקסון, פייבורס ואוניל.

  4. תודה רבה לילי, אחלה פריוויו, היה שווה לחכות 🙂
    .
    אני בהחלט יכול לראות את התרחיש האופטימי מתממש, לדעתי גם מיטשל וגם גובר יבואו כדי להראות שלקבוצה יש עתיד ושלגובר מגיע סופר מקס (לא מגיע, אבל הוא ירצה להוכיח וזה יועיל).
    .
    לדעתי קונלי יככב. אמנם חשבתי כך גם בשנה שעברה… אבל בכל זאת.
    .
    אשמח מאד לראות אותם מצליחים גם בסיבוב השני.
    .
    ושוב, המון תודה, תמשיכי לכתוב לנו.

    1. שמחה שנהינת.
      אני גם חושבת שגובר ומיטשל יגיעו מוכנים, לדעתי עומדים להפתיע לא מעט.
      הבעיה שלנו תהיה בעיקר אצל המחליפים בעמדות הווינג – ניאנג לא מביא כלום חוץ מקליעה ומורגן לדעתי לא בשל עדיין.
      מאי אוני הראה קצת ניצוצות אבל זה לא מספיק.

  5. תודה על פריוויו מעולה.
    גובר – לא מאמין שיקבל ממישהו מקס אחרי שכולם ראו את הבעיה שלו מול סמול בול (ד"ש מיוסטון) אבל זכותו לנסות.
    קונלי – מאמין שיתן סוף עונה חזק יותר מתחילת העונה..(לקראת הפלייאוף) לא הוא הבעיה …
    אשמח מאוד אם התרחיש הטוב יקרה אבל נראה שיהיה להם קשה לעבור את הגדולות (לוס אנג'לס*2, דנבר) ואפילו את פורטלנד.

  6. שאלה לנרגן. למה וויסמן לא משחק? מה קרה מחביאים את הכשרון שלו להתפוצץ בעונה הסדירה? 😂😂
    למאלו הזה אפילו אני לא חשבתי שככה ישבור קרשים טוב אולי בעונה הסדירה הוא יהיה רוקי העונה 😂😂😂😂 (איזה מנגרים יש בליגה אלוהים ישמור 😂😂😂)

    1. כאילו חיכו לפריוויו שלי בשביל לעשות לי דווקא חח
      האמת לא החלטתי עדיין אם לשמוח או להתבאס על החוזה הזה, צריכה עוד לחשוב על העניין..

  7. תודה, לילי, ברוכה הבאה. אחלה פריוויו!
    .
    אם יש לי כל שהיא ביקורת (ויש, ככה זה DNA ייקה…)
    זה שפוסט של אוהדת צריך להכיל הרבה יותר ווישפול ת'ינקינג, משהו בסגנון –
    התרחיש האפוטמי –
    גובר בעונת קריירה גורם לשב"רניקים לשנות את דעת… על מי אני עובד? שב"רניקים לא משנים דעה!
    גובר בעונת קריירה הופך את יוטה למפלצת הגנתית,
    ומיצ'ל ממשיך את הפלא שהציג בפלייאוף כל הדרך לתואר MVP.
    בגמר המערב הג'אז פוגשים את הסאנס (אופס, גלש לו ווישפול שלא שייך לפוסט)
    בגמר המערב הג'אז פוגשים את הלייקרס, שם מיצ'ל עושה "ווייד 06" וגובר מעלים את דייויס,
    .
    הכוונה ברורה.
    .
    השורה התחתונה?
    אולי, שצריך להתעלם מהניסיונות המגוחכים שלי להצחיק.
    ושיוטה, גם בסגל הנוכחי, עם גובר וללא טרייד, בהחלט מסוגלים להוסיף הילוך לארסנל שלהם. מה שמיצ'ל עשה בפלייאוף, באמת מזכיר את ווייד בתקופותיו הטובות. רק להזכיר (שוב), ווייד הוביל את ההיט לאליפות כאנדרדוג.
    האם זה יספיק לאליפות?
    כנראה שלא.
    אבל זה כדורסל. הכל יכול לקרות, בטוח בעונה כמו זו הקרובה (אף אחד לא יודע איך תראה העונה הקרובה).

  8. תודה תודה 🙂
    לקחתי דף מהספר שלכם – אנטי ניחוסים כמה שאפשר, מפחדת להיות אופטימית מידי.
    האמת? לדעתי יוטה היא הקבוצה עם הסגל שהכי בנוי למפגש עם הלייקרס.
    לא יודעת אם זה יספיק, אבל אנחנו היחידים במערב שיכולים לעלות עם חמישה הגנתית שיכולה להפריע ללברון-דיוויס-הראל.
    .
    לגבי ההשוואה לוויד – קונה אותה בלי למצמץ, אם מיטשל ישמור על הרמה מהפלייאוף בנוסף לבוגי ופייבורס אז באמת הכל אפשרי.
    אני נגיד לא רואה איפה דנבר עדיפים עלינו בכל כך הרבה כמו שכולם אומרים – לקחנו אותם למשחק 7 בלי הסקורר השני הכי טוב שלנו ופייבורס זה חיזוק מצויין מולם.

      1. תודה לילי על פריוויו משובח. מרענן לקרוא פה קול נשי.
        גובר נשאר ולוקח את הברינקס אתו. לדעתי סיבוב שני ריאלי לגמרי.

    1. הכי חשוב? להקפיד על מינון קבוע ומתמשך של אנטי-ניחוסונים…
      .
      בגלל שבאמת כולם שוכחים את מה שכרגע כתבת. יוטה היו מרחק כלום מלעבור את דנבר, וזה ללא קלע בולט שיוריד מעמסה ממיצ'ל.
      .
      אני בעדכם.
      סוגרים על גמר מערב בין הג'אז לסאנס?

      1. חותמת כל יום על גמר מערב כזה.
        בכללי פיניקס היא המס'2 שלי במערב מאז העונה שעברה – כיף מאוד לראות אתכם משחקים – המון מסירות ותנועה ללא כדור.
        עם כריס פול בכלל יהיה כיף.

  9. הסוס השחור של המערב ממשיך לדהור. היה חסר בוגדנוביץ בבועה בשביל לעבור את דנבר, מאמין שעם סגל מלא זו קבוצה מסוכנת, ועכשיו עם גובר לחמש השנים הבאות הגיע זמנו לפרוע שטרות מול דיוויס ושות. בהצלחה

  10. בס"ד שלום.
    תודה.
    אני גם מאמין שקונלי יהיה משמעותי יותר.
    הם בהחלט שווים מקום 5 אולי 4 במערב,
    אבל יש כמה סימני שאלה, איך ישחק גובר עם החוזה החדש,
    האם מיטשל יעלה עוד שלב, איך ישתלב העונה קונלי, ואיך הם יסתדרו ביניהם.
    והכי חשוב, איזו הגנה נראה מהם השנה.

    1. לדעתי מיטשל הוכיח שבפלייאוף הוא יכול לעלות שלב, בעונה הסדירה הוא צריך בעיקר להיות יציב ולהופיע למשחקים מול קבוצות גדולות ולהראות שהוא גם שחקן קלאץ.
      כל השאר מסכימה לגמרי.

  11. כשראיתי 'לילי' עיני אורו, ההתרגשות עלתה שחקים , ולא יכולתי להתרכז יותר בכתוב. המשיכי לכתוב. יש לך את זה.
    אטבל כשלחץ הדם חזר לנורמלי, כל מה שנותר לי לומר על הקבוצה הסימפטית הזאת שהיא תמיד מזכירה לי את אינדיאנה, כבר עשרות שנים: תמיד חסר גרוש ללירה.
    תמיד סימפטתי אותם ואני מקווה שיום אחד ימצאו את הגרוש.
    תודה לילי

    1. תודה, נהינתי מאוד מהכתיבה.
      לגבי חסר הגרוש ללירה – אני לצערי די מסכימה, לפחות יש לנו את מיטשל שפשוט חווית צפיה ונותן תקווה.

  12. תודה רבה, תמיד כיף לקרוא פריוויו של אוהדים!
    ברור שהחוזה של גובר משנה את התמונה, וזה גם יכול להצביע על המגמה של הבעלים החדשים, לפחות כהתחלה.
    הבעיה המרכזית שלי עם דונובן מיטשל (וקווין סניידר) זה שהוא לא מצליח לרתום את רודי, שעם ההכוונה הנכונה יכול להיות נכס יותר משמעותי. אולי לא 40 מיל' לשנה משמעותי, אבל עדיין…

  13. תודה על הפריוויו.
    אני מאוד אוהב לראות את דונובן מיטשל משחק.
    עם החוזה החדש של גובר – אני חושב שאם הם לא יצליחו לתת דחיפה מטורפת עד הסוף בעונה או שתיים הבאות אז הם יהיו תקועים עם סנטר יקר שמתחיל להזדקן ומשחק בצורה שהרבה קבוצות כבר לא משחקות בעמדה הזו. הבעיה לעונה הזו היא שיש את כל המחקרים האלה שמראים ששחקנים מתחילים להתאמץ יותר ככל שהם מתקרבים לסוף החוזה (כדי להעלות את הערך שלהם ולקבל חוזה טוב מחדש). מה שאומר שלגובר יש פחות מוטיבציה. שיהיה להם בהצלחה.

    1. תודה.
      דווקא לגבי ההזדקנות של גובר אני לא דואגת – בן 28 ויסיים חוזה בן 33.
      לא אמורה להיות ירידה תלולה ביכולת כי הוא לא מתבסס בכלל על אתלטיות וזריזות.

  14. תודה על פריוויו מצויין לילי.
    דונובן מיטשל מבחינתי הוא דוויין וויד של התקופה.
    חבל רק שרודי גובר הוא לא שאקיל אוניל על תקן סנצ'ו פנסה.

  15. קבוצה סופר סימפטית. יעשו פלייאוף במערב אבל סיבוב שני זה הגג שלהם. יש לפחות 5 קבוצות טובות מהן במערב.
    מיטשל צריך להתחפש לדווין וויד כדי ללכת רחוק יותר וגם חייבים את קונלי במוד ממפיס ושגובר יתחיל גם לשחק התקפה.

    1. תודה!
      לא מסכימה על 5 קבוצות שטובות ממנו, חוץ מהלייקרס והתקרה של הקליפרס אני לא רואה קבוצה נוספת שבברור טובה יותר מיוטה.

  16. תודה על פריוויו מצוין לקבוצה שאני (סוג של) אוהד שקט שלה.
    עצם ההחתמה על גובר מראה על זה שהחשיבות של ההמשכיות בהרכב הקבוצה נשמרת גם אחרי חילופי הבעלים.
    אני אוהב את גובר ומחזיק ממיצ'ל, ויחד עם קונלי שאולי חזר לעצמו, לפחות לשנה הקרובה שוב יש לנו קבוצה חזקה מאוד (למרות שהסגל לא מספיק עמוק). לא אופתע אם הם יגיעו אפילו לגמר המערב.
    במיוחד השנה שהנאחס הקבוע, יוסטון, כנראה יורד קצת מהרדאר (דנבר זה לא נחשב)

    1. תודה 🙂
      מסכימה ממש.
      אני אוהבת את זה שהקבוצה מאמינה בשחקנים שלה.
      זה כיף לאהוד קבוצה שלא מפרקת ומרכיבה כל שנתיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט