דירוג הופס ובאזר-ביטר (4): מקומות 70-61 / אורי בן-עמי

אורי אוהד ס"א לפני צבא.

*

70.קריס לברט (ברוקלין נטס) – 6.37

סטטיסטיקה: 18.7 נקודות, 4.2 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים, 1.2 חטיפות עבור הברוקלין נטס.
המספר הנוסף: בארבעת המשחקים בפלייאוף האחרון, קאריס מסר 9.5 אסיטים בממוצע למשחק (כמו שאפשר לראות, זינוק של 5.1 אסיסטים לעומת הממוצע העונתי)!

הנטס שמחים מאוד שלברט אצלם, ושאר הקונטנדריות מתות שינחת אצלהן איכשהו. הסקורינג חסר הפשרות שלו עזר לברוקלין מאוד בעונה שבה קיירי שיחק רק 20 משחקים, קווין דוראנט לא שיחק בכלל, ולמעשה לאברט בן ה-26 היה צריך להוביל את הקבוצה בעונתו הרביעית שבליגה. הוא חזר מפציעה ב-4 לינואר לאחר שהחסיר 24 משחקים, ונכנס לחמישייה חודש לאחר מכן. הוא שיחק מדהים עד שהליגה נעצרה בגלל מגפת הקורונה, והעמיד ממוצעים של 24 נקודות ב-44.7% מהשדה ו-41.3% מהשלוש, 4.8 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ו-1.7 חטיפות מאז שהחל לעלות על הפרקט כחלק מההרכב הפותח ועד הפגרה שנעצרה ביולי. גם בבועה עצמה הוא הרשים מאוד, כשבפלייאוף הראה שיפור בכל נתון סטטיסטי (חוץ מאחוזי שדה שהתאזנו עם עלייה באחוזים מהשלוש).

העובדה שלברוקלין יש שחקן שיכול לשים את הכדור בסל ולעזור לאחרים לעשות את זה ברמה גבוהה מאוד והוא אפילו לא השחקן השני הכי טוב בקבוצה מעודדת מאוד עבורם, על אחת כמה וכמה כאשר השחקן הראה שיש על מי לסמוך גם כשהפלייאוף מגיע. בעונה הבאה הוא ידורג גבוה יותר.

69.ראז'ון רונדו (אטלנטה הוקס) – 6.41

סטטיסטיקה: 7.1 נקודות, 3 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 0.8 חטיפות עבור הלוס אנג׳לס לייקרס.
המספר הנוסף: רונדו קלע מהשלוש בפלייאוף האחרון ב40%, אחרי שקלע למשך כל העונה הסדירה ב32.8%.

תופעת פלייאוף רונדו לא חדשה, אחרי שעשה את זה גם בפלייאוף הקודם שלו. והקודם. וגם בקודם, ובזה שלפניו, ובקודם לו. למעשה, רונדו קלע למשך כל הקריירה בפלייאוף מהשלוש ב44.4% לעומת 31.6% בעונות הסדירות. משוגע.

אחרי שרונדו זכה בטבעת השנייה שלו כחלק מהצוות המסייע של השחקן שאותו השמיץ לאורך תקופתו בבוסטון, הוא ממשיך את מסע הנדודים שלו ברחבי הליגה והעונה נוחת באטלנטה הצעירה והמרעננת. רונדו ייטיב להוסיף לשם בעיקר הגנה טובה שהנצים משוועים לה עם הסגל הקיים, וכמובן את הניסיון שהוא סוחב איתו ואת חכמת המשחק שאפיינה אותו בכל שנותיו בליגה. סביר מאוד שזו אחת מהתחנות האחרונות במסעו של ראז׳ון, ויכול מאוד להיות שגם בזו הוא יגיע לפלייאוף. נקווה לראות שם את הקפיצה המדהימה ברמה עוד פעם אחת לפחות לפני שהמסך נסגר עליו.

68.טיילר הירו (מיאמי היט) – 6.41

סטטיסטיקה בעונה הסדירה: 13.5 נקודות, 4.1 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים, 0.6 חטיפות עבור מיאמי היט.

המספר הנוסף: כאן יש שלושה, כי שלושתם מדהימים.
37 – מספר הנקודות שקלע נגד בוסטון במשחק 4 בסדרה בגמר המזרח, הכי הרבה ע״י רוקי במשחק פלייאוף.
48 – מספר השלשות שקלע בפלייאוף האחרון, הכי הרבה ע״י רוקי בהיסטוריה של הפלייאוף.
335 – מספר הנקודות שקלע כל הפלייאוף, מקום רביעי בין כל הרוקיז בהיסטוריה ומקום ראשון בין כל הרוקיז המחליפים (השיאן הקודם היה מאנו ג׳ינובילי עם 226 נקודות ב-2003).

הירו, כחלק ממיאמי שהפכה למאמי של הליגה בריצת הפוסטסיזן האחרונה, שבה את ליבם של אוהדים ברחבי כל העולם עם התעוזה והאלגנטיות לצד יכולות הכדורסל המרשימות שהראה למשך כל העונה הסדירה ולאורך הפלייאוף, לכל אורכו ועומקו, עד שהסתכל ללברון ג׳יימס בלבן של העיניים ועיקם את השפתיים אחרי שקלע זריקה מכרעת במשחק 3. עכשיו אוהדי מיאמי מתפללים שלא יעבור בטרייד עבור ג׳יימס הארדן והירו צפוי להישאר גבוה ברשימה הזו לעוד הרבה זמן, והגבהים אליהם יגיע כנראה רחוקים מהמקום הזה. הילד מיוחד.

67.ג'רמי גרנט (דטרויט פיסטונס) – 6.41

סטטיסטיקה: 12 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים, 0.7 חטיפות עבור הדנבר נאגטס.
המספר הנוסף: כאשר הוא שמר על לברון ג׳יימס בגמר המערב, הוא החזיק אותו על 46.9% מהשדה ו-14.3% מהשלוש. גראנט שמר עליו יותר מרבע מהפוזשנים בהם ג׳יימס היה על המגרש.

גראנט היה חלק חשוב מאוד ברוטציה של דנבר בעונה האחרונה, קבוצה שהפתיעה את כולם כשהגיעה לגמר המערב על חשבון הקליפרס (והרבה בזכותו). הוא לקח את הרגליים שלו ועבר מזרחה, לדטרויט. הוא יקבל שם כ-20 מיליון דולר לעונה, והתפקיד שלו בקבוצה יהיה גדול יותר מזה שהיה לו בדנבר. הוא שומר מעולה ושחקן עם קליעה, אך עם זאת מוגבל ביכולת ליצור לעצמו הזדמנויות זריקה. אני חושב שהמעבר שלו לפיסטונס יעשה לו רק רע, אבל היי, הוא יקבל את הכסף שלו והוא עוד בן 26 כשמתחילה העונה. יש לו עוד הרבה לאן להשתפר, והוא מסקרן מאוד.

66.דניס שרודר (לוס אנג'לס לייקרס) – 6.41

סטטיסטיקה: 18.9 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 0.7 חטיפות עבור אוקלהומה סיטי ת׳אנדר.
המספר הנוסף: 38.5% מהשלוש – האחוז הגבוה ביותר של שרודר בקריירה העונה, בהפרש גדול (35.1% בעונתו השנייה) עם 5 ניסיונות, שיא קריירה נוסף.

הרכז הגרמני שסיים שני בהצבעות לשחקן השישי של העונה הצהיר שהוא לא מתכוון להמשיך לשבת על הספסל אחרי שעבר בטרייד ללוס אנג׳לס לייקרס, ובצדק. שרודר הראה שיפור גדול בקליעה במשך שתי העונות האחרונות וכן גם בהגנה שהייתה בעייתית מאוד אצלו וגררה ביקורות על המשחק שלו.

שרודר שחקן שיכול לנהל משחק ברמה גבוהה, ויכול להוביל כדור ביעילות, דבר שראינו שעוזר מאוד ללברון בלייקרס כשהיה לו את רונדו כמוביל כדור משני לידו. עם שרודר כרכז הפותח נפתחות ללייקרס יותר אפשרויות התקפיות מאשר בעונה שעברה, וזה בהחלט חיזוק מצוין לאלופה שפותחת את העונה עם שני המובילים לתואר השחקן השישי בעונה האחרונה. שרודר ינסה לעזור ללברון ודייויס להשיג את הטבעת השנייה ברצף שלהם והראשונה שלו. דניס נמצא בעונת חוזה, ואני בטוח שהוא ינצל את ההזדמנות להראות לכל הליגה מה הוא שווה.

65.רוברט קובינגטון (פורטלנד טרייל בלייזרס) – 6.41

רוברט קובינגטון וג'רמי גרנט שיחקו ביחד בקבוצה שניצחה 10 משחקים ב-2016

סטטיסטיקה: 12.4 נקודות, 6.6 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים, 1.6 חטיפות עבור מינסוטה טימברוולבס ויוסטון רוקטס.
המספר הנוסף: 72% – החלק היחסי מהזמן שבו שיחק בעמדת הסנטר מתוך 726 דקות ביוסטון, לפי בסקטבול רפרנס.

להציב שחקן ששיחק 69% מהדקות שלו על הפרקט בעמדת הסמול פורוורד כסנטר היה מהלך… חדשני מצד הרוקטס. אז נכון, קובינגטון פיזי מאוד וכהוכחה לכך אפשר להסתכל על ממוצע הריבאונד שלו שעלה מ-6 במינסוטה -ל8 ביוסטון (כשהוא שומר על סנטרים), אבל זה לא מיצה את השחקן שאמור להיות אחד משחקני השלשות וההגנה הטובים בליגה, שהם כל כך נדירים.

קובינגטון מגן מצוין גם בזכות הפיזיות שלו, ועד העונה קלע ב36% מהשלוש לעומת 33.5% באחרונה. הוא לא קלעי שלוש אדיר, אבל 36% זה מספיק יעיל וביחד עם ההגנה שלו הוא נכס לכל מקום שינחת בו. יוסטון בעיניי עשו לו עוול כשהציבו אותו בעמדת הסנטר. הוא זרק שם 0.1 שלשות יותר מאשר במינסוטה, אבל ההסתגלות למשחק שונה ממה שהיה רגיל אליו הורידה לו את האחוזים מהטווח הזה ל31.5% אצל הרוקטס. בפלייאוף הוא לגמרי השתקם וקלע ב50% על 5.7 זריקות, ובעונה הבאה כשישחק בפורטלנד טרייל בלייזרס אני בטוח שסטוטס ידע להשתמש בו בצורה יעילה יותר.

64.בוגדן בוגדנוביץ' (אטלנטה הוקס) – 6.45

סטטיסטיקה: 15.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים, חטיפה.
המספר הנוסף: 87.7- מספר השעות שבהן הוא היה שחקן הבאקס לפי הטוויטר.

בוגדן סיפק לנו ללא ספק את הסיפור ההזוי של הפגרה, עם סקנדל והתנהלות המביכה של מילווקי באקס. אבל לא על זה באנו לדבר כאן, אלא על כדורסל- המשחק הזה שצריך לקלוע בו כדור לתוך חישוק. ובזה? בוגדן מצטיין. כשחקן בסקרמנטו של 2020 קשה להגיע ליותר מדי הזדמנויות, אבל בוגדן יכול לשים כדור בסל בכל מצב. שחקן חריף עם תנועות חדות, אחד שהבעיה העיקרית שלו היא בהגנה. עוד שחקן שאטלנטה מתחזקת בו כדי להוסיף לארסנל ההתקפי הרחב שלה, וכזה שהוא איום מכל נקודה על המגרש- הגנות יהיו חייבות לתת לו את תשומת הלב המספקת כדי לא להיכוות.

63.מיילס טרנר (אינדיאנה פייסרס) – 6.45

סטטיסטיקה: 12.1 נקודות, 6.6 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים, 0.7 חטיפות למשחק.
המספר הנוסף: 2.1 חסימות למשחק, המקום החמישי לעונת 19/20.

טרנר הוא סנטר מודרני קלאסי. קליעה סבירה ומעלה לשלוש, בטח ביחס לגבוה (הוא לקח 1.4 יותר זריקות מאשר בעונת 18/19- העלאת ווליום היא תמיד כיוון טוב), מובילי וטוב בהגנת חילופים. הוא היה העונה ציר מרכזי מאוד בהגנה המצוינת של אינדיאנה, חוסם בחסד ומשחק קבוצתי מעולה. אני לא רואה אותו מתפתח לשחקן הרבה יותר טוב ממה שהוא עכשיו, אבל אני כן רואה אותו משחק תפקיד חשוב בקונטנדרית בקרוב מאוד. הרבה קבוצות יכולות להשתמש ביכולות הורסטיליות שלו כסנטר הגנתי שיכול לרווח את המשחק. מעניין לאן יגיע בסופו של דבר, העונה באינדיאנה אני צופה לו עונה טובה לפחות כמו שתי האחרונות.

62.קלי אוברה (גולדן סטייט ווריורס) – 6.47

סטטיסטיקה: 18.7 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים, 1.3 חטיפות.
המספר הנוסף: 18- המקום שלו ברשימת המובילים בדקות משחק בממוצע (34.5).

נראה שקלי אוברה מצא את המקום שלו בפיניקס העונה. הוא הראה יכולות קליעה משופרות, עם שיפור ביכולת הכללית ליצור זריקות ולקלוע אותן, כשהוא קפץ כמה דרגות בהגנה במקביל. בעונה הבאה, הוא ישחק פתאום בפרנצ׳ייז עם שאיפות- הגולדן סטייט ווריירס. הקבוצה שלו ספגה פגיעה קשה עם ההודעה על היעדרותו של קליי ת׳ומפסון לכל העונה הקרובה, מה שהוביל לטרייד שהביא אותו לגולדן, אבל לקלי אוברה זה יכול רק להועיל. הוא בילה הרבה זמן על הפרקט בעונה האחרונה, ועם הקפיצה ברמה הוא אמור להמשיך לקבל קרדיט גם בביתו החדש. קלי אוברה עוד יכול להתגלות בעונה הקרובה כשחקן שגולדן סטייט בטעות הביאו כבק אפ לקליי ת׳ומפסון, כשגם הקליעה שלו נראית בתהליך של עבודה בשנים האחרונות. הוא יכול להתפוצץ בקרוב מאוד.

61.ג'ון וול (יוסטון רוקטס) – 6.5

סטטיסטיקה: 20.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 8.7 אסיסטים, 1.5 חטיפות (מעונת 18/19 בה שיחק 32 משחקים).
המספר הנוסף: 719 – מספר הימים מאז שיחק במשחק עונה סדירה.

קשה להסתכל על שחקן שלא שיחק כדורסל מקצועני כמעט שנתיים ולהעריך כמה טוב הוא יהיה בעונה הבאה, או כמה טוב הוא בליגה של היום ביחס לשחקנים שכן שיחקו. ג׳ון וול היה על סף הסופרסטאר לפני הפציעות שלו, ולגמרי אולסטאר גם אחרי הפציעה הרצינית הראשונה בעונת 17/18. אחרי השנייה שהגיעה ב18/19? אין לדעת, ובגלל זה הוא באיזור הזה. ג׳ון וול של לפני הפציעות הוא סקורר ענק למרות מגבלת קליעה מרחוק, פליימייקר ברמות הגבוהות ביותר שהליגה ראתה בשנים האחרונות, ומגן לא רע בכלל. אחרי הפציעות? נשאר רק לחכות ולראות.

קיבל נקודה מאחד המדרגים שלנו.

מקומות 71-100:

71.פי ג'יי טאקר.

72.מייק קונלי.

73.ג'ון קולינס.

74.לו וויליאמס.

75.דיאנג'לו ראסל.

76.ברוק לופז.

77.ג'ו האריס.

78.מונטרז הארל.

79.דאנקן רובינסון.

80.או ג'י אנונבי.

81.ג'וליוס רנדל.
82.מייקל פורטר ג'וניור.
83.קלינט קפלה.
84.סטיבן אדאמס.
85.לאורי מרקנן.
86.מרקוס מוריס.
87.ריקי רוביו.
88.ג'ארט אלן.
89.באדי הילד.
90.מארק גאסול.
91.נורמן פאוול.
92.ג'ו אינגלס.
93.פול מילסאפ.
94.ג'יי קראודר.
95.קנדריק נאן.
96.ברנדון קלארק.
97.אנדרה דראמונד.
98.קווין לאב.
99.אל הורפורד.
100.אריק בלדסו.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

    1. לגמרי, מסכים,
      אבל זה טבעי, יש בעשיריה הזו שחקן מצוין כמו לברט, ושחקן משלים כמו רונדו
      זה תמיד יהיה ככה בדירוגים כאלה, וזה בסדר גמור
      אגב, קאפלה משתי עשיריות אחורה היה יכול להשתלב גם פה וכנראה גם הילד ומרכוס מוריס
      אבל סהכ, רואים שיפור מעשיריה לעשיריה

  1. ברצינות? טיילר הירו, ג'רמי גראנט, ראז'ון רונדו ומיילס טרנר לפני קאריס לוורט???????? טוב בסוף השנה כשיזכה בשחקן המשתפר ויהיה השחקן השלישי הכי טוב בקבוצה אלופה זה יהיה שונה, אני מקווה

  2. קארוסו והיהלום החדש, טלאנט-הורטון טאקר, יסתדרו גם בלי המדרגים של הופס ויפרצו השנה על הפרקט. מצידי שידרגו אותם גם ב-1000

  3. כולם עפים על ג'רמי גרנט. אם כל הכבוד לשמירה על לברון, ולנקודות שהוא נתן ב3 המשחקים האחרונים מול הלייקרס,
    אפשר לראות שהוא היה מאוד לא יציב לאורך הפלייאוף ובמיוחד שזה מגיע לקליעה מ3.
    אבל, הוא חושב שהוא מתאים להוביל את דטרויט לבחירת לוטרי, אז מי אני שאתווכח.

  4. בס"ד
    תודה, ג'ון וול אכן חידה גדולה בגלל הפציעות.
    בקיצור ליוסטון יש רק כנראה, שחקן אחד בטופ 60, וגם הוא רוצה טרייד….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט