זה סימן שאתה צעיר: ממפיס גריזליס – פריוויו עונתי 2021 / עמיחי קטן

אחרי עונה נהדרת של הגרעין הצעיר של ממפיס שהובילה להישגים שעלו על כל תרחיש אופטימי, כולל זה שלי מהפריוויו של העונה שעברה, הגיעו הגריזליס מרחק נגיעה ופחות מזה אל הפלייאוף, כאשר פציעה של ג'ארן ג'קסון ג'וניור ויכולת פחות טובה בבועה הורידה אותם, בניגוד לתחזית של לפני הבועה, למקום ה-9 לקראת משחק הפליי-אין, אותו הם הפסידו 126- 122 לפורטלנד בדרמה גדולה ונטולת הגנות. ממפיס יקוו לתרחיש דנבר 2018 ולא לתרחיש סקרמנטו 2019.

הסגל של ממפיס מאוד צעיר, כאשר הגיל הממוצע הוא 24, ורק 3 שחקנים – גורג'י ג'נג, יונאס ולנצ'יונאס וקייל אנדרסון – הם מעל גיל 25. רוב השחקנים הבולטים בקבוצה הם צעירים מאוד, מה שעשוי להעיד על קו שיפור אפשרי שלהם מצד אחד, וכנראה גם על קבוצה צעירה ומלהיבה, אבל גם על טעויות של חוסר ניסיון שיגיעו כנראה גם העונה.
על הקבוצה הזאת, ואם נדייק, אז על כל אחד משחקניה הצעירים, כבר נכתב בעבר שיר, שהנה לפניכם גרסת ה-NBA שלו:

אם אתה שחקן אשר הגיע כאן לממפיס
אם בחרו אותך בדראפט או לא נבחרת
אם אתה רואה שכאן נבנה איזה בסיס
וגם אתה בעצמך חוזה חדש עוד לא בחרת

זה סימן שאתה צעיר…

אם על הפלייאוף איש לא מדבר עדיין
אם כל הזמן רק מדברים על פוטנציאל
אם עבירות לך שורקים גם אם בזמן תרים ידיים
ולא אכפת לך בפינה לעמוד בדרך כלל

זה סימן שאתה צעיר…

אם יש התרגשות גם בעונה הרגילה
אם לא נחים לא מוותרים על אף משחק
אם יש כאן פוטנציאל שאיש עדיין לא גילה
ואם את עצמך תראה בשאקטין אז גם תצחק

זה סימן שאתה צעיר…

וזאת הגרסה המקורית והישנה של השיר…

העונה שעברה:

מאזן בעונה שעברה: 34- 39 בעונה הסדירה (2- 6 מתוך זה בבועה) ו-0- 1 בפליי-אין נגד פורטלנד.

מאמן: טיילר ג'נקינס. עונה שנייה בקבוצה. המאזן שלו זהה למאזן בעונה שעברה.

העונה התחילה עם 6 ניצחונות מ-22 המשחקים הראשונים, וכולם היו מרוצים מהיכולת הטובה של מוראנט, אבל לבחירה השנייה בדראפט שעבר זה לא הספיק והוא הוביל את ממפיס ל-14 ניצחונות ב-20 המשחקים הבאים. לפגרת האולסטאר ממפיס הגיעו עם מאזן 28- 26 חיובי ויתרון של 4 משחקים על המקום ה-9 במערב לעומת פער של 4.5 משחקים ממקומות 6-7.

משם ממפיס יצאו למסע משחקי חוץ שהסתיים ב-4 הפסדים, ומיד אחריו הפסד מספר 5 ברציפות, ולמרות התאוששות אחרי זה, בזמן השבתת העונה הגריזליס היו ביתרון הרבה יותר קטן על המקום התשיעי במערב. המשחק הראשון בבועה נגד פורטלנד היה צמוד, ואחרי מחצית ראשונה רעה ממפיס הפכו ברבע השלישי, אבל ברגעי ההכרעה הבלייזרס השיגו את הניצחון שהכניס את ממפיס לבעיה. ממפיס הפסידו גם ב-5 מתוך 6 המשחקים הבאים, בין לבין ג'ארן ג'קסון גמר את העונה, והם גילו שפורטלנד עברו אותם בטבלה, אבל הם עדיין תלויים בעצמם, כאשר ניצחון על מילווקי יספיק למקום בפליי-אין.

במשחק נגד מילווקי הדובים התפוצצו, כאשר ולנצ'יונאס רשם טריפל-דאבל ראשון בקריירה של 26 נקודות, 19 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, מוראנט לא פגע בכלום וסיים עם 5/17 מהשדה, אבל תרם 12 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, טריפל-דאבל משלו, ודילון ברוקס קלע 31. המשחק הזה הסתיים בניצחון קל של ממפיס שמצאו את עצמם זקוקים ל-2 ניצחונות רצופים נגד פורטלנד, בעוד שלבלייזרס מספיק אחד. במשחק הפליי-אין נגד פורטלנד היה צמוד, ואחרי מחצית ראשונה רעה ממפיס הפכו ברבע השלישי, אבל ברגעי ההכרעה הבלייזרס השיגו את הניצחון ושלחו את צעירי ממפיס הביתה.

סתיו 2020:

הגיעו: דזמונד ביין (הבחירה ה-30), קסבייר טילמן (הבחירה ה-35), ג'אליל טריפ (רוקי שלא נבחר בדראפט), ג'ונטיי פורטר (לא נבחר בדראפט 2019).

עזבו: ג'וש ג'קסון (לדטרויט), אנטוני טוליבר.

בקצרה, אפשר לומר שממפיס לא עשו כלום בפגרה. לצרף שחקנים צעירים שאולי ממישהו מהם יצא שחקן שיוכל לתרום בעתיד זה תמיד נחמד, אבל השפעות משמעותיות על ההווה אין כרגע.

העונה הקרובה:

חמישייה מסתמנת: ג'ה מוראנט, דילון ברוקס, קייל אנדרסון, ברנדון קלארק (ג'ארן ג'קסון ג'וניור אחרי שיחזור מהפציעה), יונאס ולנצ'יונאס.

שחקנים בולטים בספסל: דיאנטוני מלטון, טיוס ג'ונס, גרייסון אלן, דזמונד ביין, ג'סטיס ווינסלואו, קסבייר טילמן, גורג'י ג'נג.

החמישייה:

על מוראנט נדבר בהמשך, אז נעבור ישר לגארד השני לידו, דילון ברוקס. ברוקס בסך הכל יחגוג 25 בינואר, ואחרי 2 פציעות בעונת 2019, בה הוא שיחק פחות משחקים מזאיון וויליאמסון ב-2020, שמע ברוקס שממפיס ופיניקס רבו על שירותיו ובא לעבודה. כבר בפברואר, ברוקס האריך חוזה לעוד 3 שנים במחיר נוח יחסית של 35 מיליון, מה שלא מנע ממנו לשמור על ממוצע נקודות עונתי של 16.2, אחרי 16.1 מתחילת העוה עד אז. מה שכן, הוא ביצע שיא קריירה של 3.8 עבירות למשחק ב-28.9 דקות, מה שממקם אותו בצמרת הגבוהה של הליגה.

קייל אנדרסון היה זה שקיבל את המקום בחמישייה אחרי הטרייד ששלח את קראודר, איגודלה וסולומון היל למיאמי, והוא ייאבק על המקום בחמישייה עם ג'סטיס ווינסלואו שהגיע באותו טרייד, כאשר אני נוטה לתת את המקום הזה לאנדרסון, בוודאי לאור העובדה שווינסלואו עדיין פצוע ולא יפתח את העונה. אם צריך לחפש תחום שבו אנדרסון מצטיין, אפשר לציין את האסיסטים, כאשר פר 36 דקות הוא מדורג 12 מבין מי שלא מוגדר כגארד. בכלל, מדובר בשחקן מאוד חכם, גם אם יכולות הכדורסל פחות טובות, והוא מפגין גם שיפור מסוים בקליעה לאחרונה.

על טריפל ג'יי נדבר בהמשך, וכעת נעבור למי שיתפוס כרגע את מקומו בחמישייה – ברנדון קלארק. הבחירה ה-21 בדראפט 2019 סומן מראש כשחק שמגיע יחסית מוכן לליגה, אבל גם על הציפיות האלה הוא התעלה, והיה הנציג השני של ממפיס בחמישיית הרוקיז. קלארק קלע 12.1 נקודות ב-61.8% מהשדה ו-64.2% אפקטיבי, האחוזים הגבוהים ביותר אי פעם עבור רוקי שגם לוקח שלשה לפחות בממוצע למשחק. במהלך הבועה קלארק נכנס למשבר שלשות וקלע רק 2 מתוך 12 ניסיונות, אבל אז הוא הוסיף 4/5 מחוץ לקשת במשחק הפליי-אין נגד פורטלנד.

יונאס ולנצ'יונאס הבין בעונה האחרונה שהשליטה בממפיס עוברת לגארדים, מצב שהוא רגיל אליו אחרי 6 עונות עם לאורי ודרוזן בטורונטו, ואחרי שהוא לקח 14.7 זריקות למשחק אחרי הטרייד עד סוף עונת 2019, בעונת 2020 הוא ירד ל-10.6, עדיין יותר מכל אחת מהעונות בטורונטו, אותן הוא קלע בשיאי קריירה של 58.5% מהשדה ו-60.6% אפקטיבי. סביר שכמות הדקות שלו קצת תעלה בתחילת העונה, לאור הפציעה של ג'ארן ג'קסון ג'וניור, ששיחק בתור סנטר בהרכבים נמוכים לאורך העונה, מה שיכול אולי לפגוע קצת ביעילות שלו.

המחליפים:

את הקו האחורי על הספסל יאיישו בעיקר דיאנטוני מלטון, טיוס ג'ונס וגרייסון אלן הצעירים.
ג'ונס הוא המחליף של מוראנט שידאג בעיקר לחלוקת המתנות לכולם, אחרי עונה שבה הוא רשם 8.3 אסיסטים פר 36 דקות, נתון ששם אותו בטופ 10 של הליגה, יחד עם יחס אסיסטים-איבודים מעולה של 5.2, מה ששם אותו ראשון בליגה מבין אלה ששיחקו 15 דקות למשחק, שנה שנייה ברציפות, מה שמעיד על כך שזה לא מקרי.

מבין אלו שהיו בתפקיד משמעותי בעונה שעברה בממפיס ויהיו גם בעונה הבאה, דיאנטוני מלטון דורג ראשון ברייטינג התקפי ושני ברייטינג הגנתי, מה שמראה שבדקות שלו על הפרקט ממפיס הצליחו לא רע לאורך העונה. ההגנה האישית שלו טובה, יחד עם קבלת החלטות טובה, אבל הוא יצטרך לשפר את הקליעה שלו כדי להפוך לשחקן משמעותי יותר. בין כה וכה, מדובר בשחקן מחליף שנתן אנרגיות משמעותיות מהספסל וכנראה ימשיך באותו כיוון.

גרייסון אלן נודע במכללות בעיקר כשחקן מלוכלך ברמה היסטורית, והסרטון בפסקה הבאה יציג כמה ממהלכיו בתחום. את עונת 2019 הוא בילה ביוטה ודווקא פתח לא רע, אבל נפצע ואיבד את מעמדו ברוטציה, ולמעט משחק 40 נקודות חסר משמעות ביום האחרון של העונה הסדירה לא ראינו ממנו הרבה. אלן עבר לממפיס בטרייד על קונלי, ושוב הסתבך בפציעות לאורך העונה, אבל הפעם הפוטנציאל החל להתממש בבועה, בה רשם אלן 13.6 נקודות עם 50.3% מהשדה, 48% לשלוש ו-90% מהקו. יהיה לו קשה לרשום מספרים כאלה לאורך עונה שלמה, אבל אפשר לצפות ממנו להיות הסקורר הבכיר מהספסל.

בעמדות הפורוורד אני מניח שאנחנו נראה בעיקר את ג'סטיס ווינסלואו, בהנחה שהוא יצליח לחזור מהפציעה הנוכחית, והסנטר המחליף הוא גורג'י ג'נג. חוץ מהם, יש לממפיס כמה רוקים מעניינים, אבל אליהם נתייחס בהמשך.
נתחיל עם ווינסלואו. שחקן שיכול להיות פוינט פורוורד, אבל אחוזי הקליעה לא מספיק טובים, כאשר רק ב-2019 הוא הגיע לראשונה ל-50% טרו שוטינג. הבעיה העיקרית של ווינסלואו היא 241 משחקים בקריירה ב-5 עונות, משהו כמו 60% מהמשחקים האפשריים, והפציעות הן אלו שמונעות ממנו להשתפר ולהפוך לשחקן טוב יותר. גם את העונה הזאת הוא לא יפתח בגלל פציעה, אבל הנוכחות שלו בהמשך תוכל להעמיק קצת את הרוטציה של ממפיס.

גורג'י ג'נג הגיע ממינסוטה סמוך לטרייד דדליין ומצא את מקומו בממפיס בתור המחליף של ולנצ'יונאס ל-15 עד 20 דקות למשחק, בדומה לרוב הקריירה שלו. העונה הקרובה תהיה האחרונה בחוזה הגדול של ג'נג, וייתכן שזה יגרום לו לשפר מעט את יכולתו, ואולי הוא יוכל להרוויח ככה עוד כמה דקות. במקרה שממפיס תחפש להתחזק כבר השנה, ג'נג והחוזה הנגמר שלו יוכלו להיות נכס מעניין לטרייד.

הרוקיז:

דזמון ביין נבחר בסוף הסיבוב הראשון והגיע לממפיס בטרייד ששלח את קאנטר מבוסטון לפורטלנד. מדובר בקלעי מהרמות הגבוהות ביותר, לפחות על פי האחוזים מהמכללות, ומוסר לא רע בכלל, כזה שיכול אולי אפילו לשחק בעמדה 1 בסיטואציות מסוימות, אם כי לא נראה לי שיש צורך כזה בממפיס כרגע. סביר שהוא יקבל דקות, למרות העומס היחסי בקו האחורי, אולי אפילו בהרכבים של 3 גארדים.

קסבייר טילמן, הבחירה ה-35 בדראפט, הוא פורוורד על גבול הסנטר שיתרום הגנה טובה, בעיקר באלמנטים הקבוצתיים, יכול לסיים טוב בפיק-אנ-רול ומוסר לא רע לעמדה. הקליעה שלו מבחוץ לא טובה והוא קולע באחוזים סבירים מהעונשין, אבל ממעט להגיע לשם. בסיטואציה הנוכחית הוא יקבל דקות, בעיקר בגלל הפציעה של טריפל ג'יי, ואני סבור שלפחות הגנתית הוא יוכל למלא את תפקידו.

ג'ונטיי פורטר הוא סנטר שיש לו את החבילה המלאה בהתקפה – יכולת להתמקם בפוסט ולסיים או למסור, קליעה טובה מבחוץ ויכולת לשחק בפיק-אנד-רול או פיק-אנד-פופ. הבעיה אצלו היא בהגנה, כאשר הוא מתקשה לשמור על גארדים אחרי חילוף או להתמודד עם פיק-אנד-רול, וכדאי גם לציין ריבוי איבודים. עוד עניין משמעותי זה נושא הפציעות, מכיוון שממפיס החתימו אותו כבר במרץ לחוזה עד סוף העונה, אבל הוא היה פצוע ולא שיחק בכלל. מבחינות רבות הוא מזכיר את מייקל פורטר ג'וניור, מה שלא מפתיע בכלל בהתחשב בעובדה שמדובר באחים.

שחקנים נוספים:

ג'אליל טריפ הוא שחקן כנף הגנתי שלא נבחר בדראפט האחרון ולא ברור כמה הזדמנויות הוא יקבל בעונה הקרובה. ג'ון קונצ'אר בילה את העונה שעברה בעיקר בג'י ליג, וקיבל חוזה ל-4 עונות, אבל ככל הנראה יקבל את הזמן להתפתח לאט עם יותר ג'י ליג מ-NBA בשלב הנוכחי. מרקו גודוריץ' הסרבי, על פי הדיווחים בדרך החוצה מהמועדון ומוזכר כבר כמועמד לכמה קבוצות יורוליג, ביניהן האקסיות פנרבחצ'ה והכוכב האדום, ריאל מדריד, וכמובן גם מכבי ת"א.

הכוכב:

אני אתחיל דווקא מג'ארן ג'קסון ג'וניור, הפאוור פורוורד שנבחר רביעי ב-2018. בטבלה הבאה אני אשווה בין הממוצעים שלו ב-2 העונות הראשונות, כך שיהיה אפשר למצוא את ההבדלים. את העונה הקרובה הוא לא יפתח בגלל הפציעה מהבועה בקיץ שעבר, אבל טוענים שהוא יחזור בשלב מוקדם יחסית של העונה.

JJJ20192020
משחקים5857
דקות26.128.5
נקודות13.817.4
ריבאונדים4.74.6
אסיסטים1.11.4
חטיפות0.90.7
חסימות1.41.6
איבודים1.71.7
עבירות3.84.1
אחוז אפקטיבי54.9%56.5%
אחוזי 335.9%39.4%
אחוז עונשין76.6%74.7%

למעשה, ההבדל העיקרי המשמעותי הוא 3.8 נקודות יותר למשחק, בעיקר כתוצאה מאחוזים טובים יותר מחוץ לקשת, למרות שנפח הזריקות שלו עלה מ-2.4 ניסיונות לשלוש למשחק ב-2019 ל-6.5 ניסיונות מבחוץ ב-2020. מעבר לזה הרבה מהנתונים נראים די דומה, ובראשם העובדה שג'קסון הוא עדיין מבצע העבירות מספר 1 בליגה, כשגם מספר 2 הוא חברו לקבוצה דילון ברוקס. לא מפתיע כשגרייסון אלן איתך בקבוצה, אבל כן טעון שיפור.

מוראנט בזמן שטריפל ג'יי פצוע

נעבור עכשיו לכוכב הגדול של ממפיס, ג'ה מוראנט. הסטטיסטיקות האישיות שלו נראו טוב מהרגע הראשון, וכבר במשחק השלישי בקרייאר הוא רשם חסימה על קיירי שכפתה הארכה ואסיסט לסל הניצחון של קראודר, אבל ממפיס הפסידו 12 מ-17 המשחקים הראשונים של מוראנט ועוד 4 מ-5 בהם הוא לא שיחק בגלל פציעה קלה, מה שהוביל את ממפיס למאזן 6- 16 שענה על הציפיות המוקדמות. נציין גם שבתקופה הזאת של העונה מוראנט קלע ב-41% מחוץ לקשת, אבל במדגם קטן מאוד, לעומת 31.4% בשאר העונה במדגם קצת יותר גדול.

הזכרנו כבר שממפיס ניצחו את 14 מ-20 המשחקים הבאים ו-22 מ-32 הבאים, ומוראנט הפך באותו שלב מהבטחה ושחקן שרושם סטטיסטיקות טובות ללא הישגים לזה שמוביל קבוצה לפלייאוף כנגד כל הסיכויים. אמנם בסופו של דבר ממפיס סיימו מחוץ לפלייאוף, אבל אם בקיץ שעבר דיברנו על קבוצה שספק האם ומתי היא תהיה שוב רלוונטי – עכשיו אנחנו מדברים על קבוצה שיכולה לעשות פלייאוף במערב לא פחות חזק.

בפריוויו לבועה עשיתי השוואה בין הממוצעים של מוראנט ובין כמה רכזים בולטים אחרים בעונת הרוקי שלהם. הפעם נוסיף להשוואה גם את נתוני השנה השנייה של כל אחד מאותם רכזים. מיד אחרי הטבלה שלהם, שתציג את 2 העונות הראשונות, תגיע טבלה נפרדת שתציג אך ורק את נתוניו של מוראנט בעונה שעברה.

שחקןנקודותאסיסטיםאיבודיםחטיפותאחוזי 3אחוז אפקטיביאחוז עונשין
כריס פול16.1 – 17.37.8 – 8.92.3 – 2.52.2 – 1.828.2% – 35%45.6% – 46.6%84.7% – 81.8%
דרק רוז16.8 – 20.86.3 – 62.5 – 2.80.8 – 0.722.2% – 26.7%48.2% – 49.5%78.8% – 76.6%
ראסל ווסטברוק15.3 – 16.15.3 – 83.3 – 3.31.3 – 1.327.1% – 22.1%41.4% – 42.8%81.5% – 78%
ריקי רוביו10.6 – 10.78.2 – 7.33.2 – 32.2 – 2.434% – 29.3%39.8% – 38.6%80.3% – 79.9%
סטף קרי17.5 – 18.65.9 – 5.83 – 3.11.9 – 1.543.7% – 44.2%53.5% – 55.1%88.5% – 93.4%
טריי יאנג19.1 – 29.68.1 – 9.33.8 – 4.80.9 – 1.132.4% – 36.1%48% – 51.9%82.9% – 86%
ממוצע15.9 – 18.96.9 – 7.63 – 3.31.4 – 1.431.3% – 32.2%46.1% – 47.4%82.8% – 82.6%
נקודותאסיסטיםאיבודיםחטיפותאחוזי 3אחוז אפקטיביאחוז עונשין
מוראנט 202017.87.33.30.933.5%50.9%77.6%

נקודת הפתיחה של מוראנט טובה יותר מרוב האחרים שהוזכרו כאן, גם בהיבט של הסטטיסטיקות האישיות, וגם בהיבט של ההישגים הקבוצתיים, כאשר דרק רוז הוא היחיד ברשימה שהגיע לפלייאוף כרוקי ומוראנט גם היה מאוד קרוב, כזכור. אם נוסיף גם את העונה השנייה, היחיד שהגיע לפלייאוף, חוץ מרוז שעשה זאת שוב, הוא ווסטברוק שהיה עם דוראנט בקבוצה, סימן פחות מעודד עבור ממפיס.

מוראנט כבר לא רוקי

בכל מקרה, ברוב מקרי העבר רכז שהתחיל ככה גם הגיע להרבה יותר בהמשך, כפי שיעיד הנתון שמתוך 10 רוקים קודמים שקלעו 17 עם 6 אסיסטים אנחנו נקבל את הרשימה המרשימה הבאה (לפי נקודות למשחק באותה עונה): אוסקר רוברטסון, אלן אייברסון, לוקה דונצ'יץ', טריי יאנג, דאמון סטודמאייר, דמיאן לילארד, מג'יק ג'ונסון, סטיב פרנסיס, ג'ה מוראנט ואייזאה תומאס (המקורי). רק לאחד מהרשימה מלבד מוראנט (סטודמאייר) אין הופעות אולסטאר, ו-3 מהם גם זכו ב-MVP במהלך הקריירה. יש למה לצפות גם במקרה של מוראנט.

התחזית:

תחזית אופטימית: מוראנט הופך לאולסטאר, טריפל ג'יי חוזר מהר וממשיך מאיפה שעצר, ברוקס קולע 18 למשחק באחוזים טובים, ברנדון קלארק מועמד לתואר השחקן השישי ואחד מהרוקיז, או יותר, הופך לשחקן רוטציה קבוע שמאפשר הרכבים מגוונים. ממפיס מגיעים לפליי-אין והפעם עוברים אותו, לפני שמגיעה סדרה צמודה בסיבוב הראשון. הפסד צמוד בסיבוב הראשון או פחות צמוד בסיבוב השני.

תחזית פסימית: מוראנט נתקע במקום, טריפל ג'יי נתקע בפציעות, ברוקס קולע 15 למשחק באחוזים רעים, האחוזים של קלארק הם תמונת ראי לעונה שעברה, הרוקיז מאכזבים וממפיס תקועים באמצע – בלי סגל מספיק טוב, רחוקים מהפלייאוף ובלי בחירת דראפט גבוהה.

ניסיון לטפס מעל קבוצות המערב האחרות

תחזית ריאלית: ממפיס נמצאים כרגע בשלב שפיתוח הצעירים יותר חשוב מההישגים הקבוצתיים, אבל העונה שעברה הוכיחה שהם לא יוותרו על זה. סביר להניח שכל מי שאינו מריו הזוניה הולך להשתפר בעונה הקרובה, מי יותר ומי פחות, והקבוצה תשתפר כתוצאה מכך. השיפור הזה אמור להספיק לפחות למקום בפליי-אין, וההימור שלי הוא שהפעם הם גם יצליחו לעבור אותו לפני ההפסד בסיבוב הראשון של הפלייאוף. בכל מקרה, העיקר כרגע הוא הפיתוח ובעונה אחרי צפו לפריצה הגדולה.

הצעירים גדלים ומשתפרים בלי דאגות

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. חתיכת פריוויו הרמת פה (ואיזה כואב הגיף האחרון).
    ג'ה יהיה מפלצת.
    הוא ושאר הצעירים שם קילרים אחד אחד. מישהו בוחר אותם בפינצטה, והמאמן כנראה דוחף להם פלפלים לתחת.
    קייל אנדרסון נותן להם ערך מוסף ענק, אני כ"כ מתגעגע אליו כשאני רואה אותו שם, יכל לעזור לנו בטירוף.
    יתמודדו עם עוד הרבה קבוצות על 2 המקומות האחרונים בפלייאוף.

    1. תודה.
      אני מאוד מאמין במוראנט והחמישייה שם נראית די טוב. הם יצטרכו קפיצת מדרגה של שחקן או 2 לפחות כדי להגיע לפלייאוף, ואני בהחלט מאמין באפשרות הזאת

  2. יופי של פריוויו חיים. ראיתי אותם פה ושם בעונה הקודמת, אחת הקבוצות הכיפיות לצפייה. שאפו להנהלה שם שלמרות היותם פרנצייז' זעיר ולא ממש מושך כוכבים בליגה ידעה לסחוט למקסימום את הלימון של גאסול את קונלי (ויש שיגידו שיותר מדי) והצליחה לאחר מכן מהר מאוד להיכנס לבנייה מחדש בתנועה ולא ליפול למרתפי הליגה (מעבר לג'ה הם גם בוחרים לא רע בכלל בעונות האחרונות …טריפל J , קלארק, ברוקס שנבחר אמצע סיבוב שני,
    לא אופתע לראות גם את טילמן שהזכרת נכנס לרשימה) . בקיצור ובניגוד להרגלי הולך על האופטימי שלך, כניסה לפלייאוף מהמקומות האחרונים והדחה מכובדת בסיבוב ראשון.

        1. תודה.
          גם מכריס וואלאס הייתי די מרוצה בסך הכל, למרות ההחתמה של פרסונס.
          ההנהלה הנוכחית בינתיים מתעלה על הציפיות, וכך גם המאמן.

  3. הקו האחורי שם סגור ל6 השנים הקרובות. אמור להפוך לקו אחורי עילית. אני מתלהב מדילון ברוקס כבר מהעונה שעברה, התרשמתי, הבחור עם כל החבילה וצופה לו שיפור מזהיר סטייל באטלר בקריירה. הוא הפך לאיש שלי.
    ג'ה הפך לשחקן מס 2 האהוב עליי בליגה אחרי טריי. שילוב של אייברסון, וויד וראס, היילייט מהלך ומאז וינסניטי תואם לכינוי "דה היומן היילייט". חומר של MVP עתידי. צריך לשפר קליעה קצת מבחוץ ואז הוא ישמיד.
    יש לו מהירות סלאש דיש פלאש דריבלינג וטראש מעולם אחר.
    המאמן שלהם השמנמניקו עושה רושם של תותח ומגיע לו כל הכבוד.
    בשאר הדברים הם טעוני שיפור. סלואו מו זה בלאי, לא אוהב אותו, טריפל גיי לדעתי לא ישתפר הרבה, JV זה סתם אבל מילא החמישייה בסדר הספסל על הפנים שם.
    מקווה שהם יתחילו לבנות יפה, אחת הקבוצות שאני סימנתי ביומן וקניתי כרטיס לעגלה

    1. אני איתך על מוראנט. נכנס מאוד גבוה אצלי. ברוקס יצטרך לשפר את היעילות שלו, וזה בהחלט אפשרי. חוץ מזה, צריך להתחיל לבנות ספסל, ויש שם הרבה צעירים שיכולים להתפתח, יחד עם טיוס ג'ונס הסולידי וגרייסון אלן המשתפר.

  4. ולשאלת הטריוויה היומית: מי מהבאים יקבל בעונה הבאה מהגריזליס יותר כסף מג'ה מוראנט כמו גם מג'ארן ג'קסון ג'וניור?
    דיון וויטרס
    גורגי ג'נג
    ג'סטיס ווינסלו
    דילון ברוקס
    יונאס ולנצ'יונאס
    דאנתוני מלטון
    קייל אנדרסון

      1. מלטון יקבל יותר משניהם העונה. וכן זה הזוי שהוא (ג'נג) מרוויח כמו שני הכוכבים האלה יחד אבל זו השנה האחרונה של המסיבה הזו.

            1. תודה
              אז איזה מקור כן אמין בנושאי חוזים?

            2. spotrac
              hoopshype

            3. הם גם לרוב יתנו רפרנס למקור.

            4. תודה.
              ככה זה בקבוצה ששני הכוכבים שלה על חוזי רוקי

  5. פריוויו ענק חיים. אני לא מחזיק מהם ולא מאמין שיעשו פלייאוף. נהנו מההפקר במערב בשנה שעברה ומהפציעות של ציון נורקיץ' ואיטון (?) ולא סתם התפרקו בבועה. הספסל חלש ואין שם ליד מוראנט כמעט כלום כולל טריפל J, אולי חוץ מקלארק שנתן עונה נהדרת. מוראנט מדהים אבל עד שיוכח אחרת הקליעה שלו מבחוץ עדיין חשודה.

    1. בבועה טריפל ג'יי היה פצוע, ככה שהטיעון הזה רלוונטי כאן באותה מידה.
      ממפיס עדיין בשלב של פיתוח הצעירים וגם מאזן רע עם שחקנים משתפרים יהיה תרחיש די חיובי.

      1. הוא חא כי הכוונה היא שהם נהנו בעונה הסדירה מכך שכמה קבוצות שהתחרו בהם ישירות על המקום השמיני שיחקו בסגל חסר ועדיין זה כמובן לא מוריד מההישג שלהם ואתה צודק שהם בכיוון חיובי

  6. Harden has pushed the Rockets to upgrade every offseason, saying he would want to be traded if they couldn't contend, sources said. And he had final say on things beyond just travel and practice schedules as well. He could call the shots on personnel moves, both on the roster and the coaching staff, a power he flexed to push for the firing of head coach Kevin McHale and departures of co-stars Dwight Howard and Chris Paul, sources said.

    פרטיטה עושה ערבובים😂😂
    מקהייל היה אחד האהבלים

    וכריס פול חי בסרט מזכיר לי את לאורי בשכונה שאומר לי לעשות תנועה בלי כדור 😂😂 ואני עומד על קו ה3 ומהנהנן לו
    One of Paul's biggest beefs, sources said, was that Harden basically opted not to participate in the Rockets' offense when the ball wasn't in his hands, sometimes barely stepping over half court while spectating when Paul had the ball. Harden quickly tired of Paul barking about his concerns, which included lobbying coach Mike D'Antoni to implement more structure and movement in an offensive system that revolved around Harden's isolations, sources said.

  7. אשך זה רק בשבילך
    Westbrook didn't tolerate tardiness. With the Rockets, scheduled departure times were treated as mere suggestions by Harden and others.

    "Nothing ever starts on time," a former Rockets staffer said. "The plane is always late. The bus is never on time. … It's just an organized AAU team."

    On one occasion in the Florida bubble, Harden waited to get his daily COVID-19 testing until just before the Rockets' film session was scheduled to start. When he wasn't on time, Westbrook barked, "Start the film! Start without him!" D'Antoni explained that they'd just have to start over when Harden arrived, which didn't do much to calm Westbrook.

    Whether Westbrook or Harden wanted out first isn't clear, but they no longer wanted to play together, a season after the Rockets mortgaged their draft future to make it happen.

  8. תודה חיים. אחלה פריוויו.
    קבוצה שהיה כיף לראות בעונה שעברה ומקווה שימשיכו בשיפור עם הניסיון
    ההימור שלי כמו שאתה אמרת – ייכנסו לפליאוף ואז תלוי את מי יקבלו בסיבוב הראשון….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט