מחשבות כדורסל של חמישי / רועי ויינברג

ווסטברוק-וול: הצד של וושינגטון

הוויזארדס התחזקו. לא משנה איך מציגים את זה. הם מחליפים את איש סמית', איזייאה תומאס ושבאז נאפייר, הרכזים הפותחים בעונה האחרונה, בראסל ווסטברוק. גם אם מתייחסים לג'ון וול בגרסה הבריאה שלו מ-2018/19. ווסטברוק אמנם זכה ללא מעט ביקורת, אבל הוא מנצח: משיג ריבאונדים, מנהל משחק וקולע נקודות. השאלה היא איזה גרסה של ווסטברוק נראה.

השחקן מהמיקרו-בול של יוסטון כנראה לא יחזור. אין לוויזארדס את הקליעה שהייתה ליוסטון עם טאקר, קובינגטון וגורדון כשמלבד דיוויס ברטנס וביל כולם קלעים ממוצעים ומטה. וושינגטון קבוצת התקפה טובה ואחת שעושה הרבה פחות בידודים מהרוקטס. מעבר להפרדת דקות מתבקשת בין ווסטברוק וביל שתיתן לכל אחד מהם דקות כשחקן המוביל עם הכדור ביד, אולי הפעם יהיה ווסטברוק קצת אחר.

מייק פראדה, יקיר המערכת, העלה טור מעניין על ראסל. הוא הציע שם שווסטברוק יעבור לתפקיד דומה יותר לזה של דריימונד גרין, כשחקן שחותך פנימה ומסיים מהלכים. הוא לא יהיה קלע גדול בשלב הזה בקריירה ואולי לא צריך לזרוק שלשות, אבל הוויזארדס צריכים לנצל את היכולת שלו לסיים מהלכים בצבע. יותר חסימות שלו והרבה יותר תנועה תהפוך את ההתקפה של וושינגטון למסוכנת בהרבה. שימו לב למהלך הבא, שהופיע במקור אצל פראדה:

ההתקפה של הוויזארדס הייתה בעונה האחרונה במקום הרביעי במספר המיילים הממוצע שהם כיסו במשחק בהתקפה עם 9.9 למשחק, בזמן שיוסטון הייתה אחרונה עם 8.74. לנתון הזה אין משמעות גדולה במיוחד, אבל הוא מתחבר למה שהיה ניתן לראות במשחקים של שתי הקבוצות – וושינגטון משחקת בהתקפה שמבוססת על תנועה. אם ווסטברוק האקספלוסיבי יהיה מוכן לנוע בלי הכדור הם יכולים להיות מעולים.

הנוכחות של ה-MVP לשעבר יכולה לעזור גם לביל, שיוכל להתמודד עם הגנה פחות צפופה. הוא לא יקלע שוב 30 למשחק, אבל היכולת שלו בלי הכדור תשפר אותו ואת ההתקפה של הוויזארדס. וושינגטון צריכה להשאר הקבוצה של ביל, השחקן הטוב מביניהם כרגע, אבל הכניסה של ווסטברוק יכולה להיות מה שחסר לו ולוושינגטון בשביל לאיים על הפלייאוף. מהצד השני, הגישה שמחפשת קודם את הסל, בקבוצתו השלישית ב-3 עונות, יכולה להיות הגישה שתוביל לכך שהוא יאבד את מקומו בליגה.

וול-ווסטברוק: הצד של יוסטון

בנקודת הזמן הזאת ב-2017 קבוצה עם ג'ון וול ודמרקוס קאזינס הייתה הופכת לאחת המפחידות באן.בי.איי, במיוחד אם מוסיפים אליה את ג'יימס הארדן. מצד שני, אנחנו לא ב-2017. כל אחד מהם אחרי שתי פציעות קשות. הגרסה האחרונה של וול הייתה גארד אתלטי פחות ונטול קליעה, קאזינס לא היה השחקן המאיים מסקרמנטו או ניו אורלינס בגולדן סטייט.

אנחנו לא יודעים מה באמת נראה מהם. למרות שהם עברו פציעות קשות, וול בעונתו האחרונה (18/19, 32 משחקים) מסר 8.7 אסיסטים על 3.8 איבודים למשחק וקאזינס היה משמעותי מתחת לסל. שניהם מגיעים אחרי מנוחה ארוכה ויכולים להתברר כהימור מוצלח עבור יוסטון. לכן אני חושב שהרוקטס יחכו עם טרייד המשך על ג'יימס הארדן ויראו מה וול וקאזינס שווים בחודשים הראשונים של העונה, לפני המעבר.

יכול להיות שגם כריסטיאן ווד, על חוזה נוח של 13 מיליון דולר לשנה בהתחשב בתרומתו בדטרויט, יתברר כנכס טרייד טוב לקונטנדרית או קבוצה שרוצה להתחזק אם יראה עקביות. השילוב שלו לצד יוצרים כמו וול והארדן עשוי להעלות את המניות שלו. יוסטון יכולה להיות מספיק טובה בשביל להכנס השנה לפלייאוף גם אם קאזינס והחומה יהיו פחות טובים ממה שהם היו ב-2018/19. אם הם יהיו יותר קרובים לשיא שלהם זאת קבוצה טובה יותר ממה שהייתה בשנה שעברה, אבל לא סביר שזה יקרה.

הבחירה שהם השיגו ב-2023 מסקרנת. באותה שנה ווסטברוק וביל מסיימים חוזה (שניהם יכולים לצאת ממנו ב-2022). היא אמנם מוגנת לוטרי ונשארת תחת הגנה של טופ 12, 10 ו-8 משנה לשנה, אבל יכולה להתברר כבחירה גבוהה בעתיד שבו ליוסטון כבר אין בחירות דראפט. מהלך לא רע מבחינתם, אבל אני לא חושב שהוא יהיה האחרון.

החלל הריק

שחקנים שנמצאים בעמדות טובות לקראת העונה.

ברנדון קלארק (ממפיס). ג'ארן ג'קסון עלול לפספס את השבועות הראושנים של העונה ואולי קלארק יעלה במקומו בחמישייה. הוא עשה הרבה דברים נכונים בהתקפה בשנה שעברה לצד יד מהשלוש במשחק הפליי-אין בין ממפיס לפורטלנד והשילוב ההתקפי בינו ובין ג'ה מוראנט יכול להתברר כמסוכן מאוד. השילוב לצד יונאס ולאניוצ'אס נותן להם יתרון בריבאונד התקפה על רוב הקבוצות בליגה, בשאיפה העונה נראה את ההרכב שסוגר משחקים עם קלארק וטריפל ג'יי ביחד – שילוב בין קליעה, הגנה ויכולת יצירת נקודות בצבע. נוסף להתקדמות הטבעית של שחקנים בשנה השנייה נראה שהוא מוכן לצעד גדול קדימה.

דריק ג'ונס ג'וניור (פורטלנד). ג'ונס צפוי לפתוח לצד רוברט קובינגטון וקבוצה כמו פורטלנד יכולה להיות נהדרת. יש שני מוסרים נהדרים בחמישייה שיוכלו לנצל את האורך שלו והיכולת לחתוך פנימה לסל בשביל לתרום בהתקפה. בהגנה הוא משחק לצד שני שחקני הגנה יותר טובים ממנו. בעולם מושלם הבלייזרס היו נותנים לו לשמור על הפורוורד הכי פחות מסוכן של היריבה בתפקיד חופשי יותר שיכול לאפשר לו להחליף על גארדים או להשיג דפלקשנס. באופן כללי פורטלנד אמורה להצטיין באיבודים ליריבות – רוקו עם 3.4 הדיפות למשחק וג'ונס עם 2 ב-23 דקות. תוסיפו לזה את נורקיץ', חטיפה למשחק כסנטר, וקיבלתם קבוצה שיהיה קשה להחזיק מולה בכדור.

ברין פורבס (מילווקי). בעונה האחרונה פורבס היה קלע שלשות בקבוצה שזרקה פחות כמעט מכל אחת אחרת מחוץ לקשת והצליח לקלוע ב-38.8% עם 6 ניסיונות למשחק בספרס. השנה הוא מגיע לקבוצה שמחפשת קליעה מסביב ליאניס אנדטקומפו. הקליעה הזאת יכולה לתת לו מקום בחמישייה בעונה הסדירה על חשבון טורי קרייג ודונטה דיויצ'נזו כשחקן שמושך שומרים מיאניס, הולידיי ומידלטון. לא יפתיע אותי אם הוא יהיה הפותח החמישי, גם אם יוחלף ע"י קרייג ההגנתי יותר בפלייאוף.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
51 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
G-dog
G-dog
03/12/2020 12:24:37

הטרייד הזה הוא פשוט אסון לוושינגטון סליחה. מלבד העובדה שעכשיו אבדיה הולך לקבל פחות כדורים וגם מבטים פחות נוחים, מה יש לוושינגטון לחפש עם ווסטברוק באמת? הם לא התקרבו לאליפות יותר, ועכשיו יש להם שני שחקנים מעולים במצב טוב שבשביל שהקבוצה תנצח יותר יקבלו יותר את הכדור – וההתקדמות של כל השחקנים הצעירים תיפגע. שנה שעברה ווסטברוק הרשים אותי כי הוא שיחק עבור מאמן שאני מחזיק ממנו, וממנו הוא עובר למאמן הכי גרוע בליגה אחרי שבוילן עזב. לא מבין למה לרדוף אחרי מקומות 4-6 ויציאה במקסימום בסיבוב השני במקום להניח יסודות לעתיד.

Yp
Yp
03/12/2020 12:43:13
Reply to  G-dog

צהריים טובים .
בניגוד למה שנהוג לחשוב בישראל , האינטרס העיקרי של קבוצה הוא להצליח ולאו דווקא לטפח כשרונות צעירים ( בפרט ישראליים , כן ? ) . בדרך אגב , לא ידוע לי שבארצנו מתנהגים בצורה שונה , כדי להשביח שחקנים יש את פיני זהבי ושלמה שרף . לכל קבוצה יש מדד שונה להצלחה . במקרה של וושינגטון , אם ראס מוביל אותם למקומות 4-6 , הוא יקבל אזרחות כבוד והרבה כבוד משאר הליגה . ברוקס ממש לא המאמן הגרוע בליגה , וידוע כמאמן שמטפח שחקנים צעירים ומשפר אותם משמעותית . אם אבדיה יקירנו יגיע לשמץ מההישגים של השחקנים שברוקס וטרוי ויבר טיפחו אנחנו כולנו נזקף כתף .
אני חושב שווש. עשו עיסקה מעולה ולא יצטערו עליה . מבחינת יוסטון ממש לא מובן לי מה הם עושים , מה שבטוח שהם שוללים מאחד השחקנים הגדולים של העשורים האחרונים להיות חלק משמעותי מטוענת לכתר .

שחר אלוני
03/12/2020 13:14:37
Reply to  Yp

מסכים לגבי ווש, צעד טוב

רן הנרגן
רן הנרגן
03/12/2020 16:29:41

משווה ומוסיף שהמפתח להצלחה של וויזרדס נמצא ביכולת שלהם לשפר את משחק ההגנה. בשנה שעברה היתה להם התקפה מצויינת וחרה של הגנה. לא חושב שוסטברוק יפגע ביכולת ההתקפית. השאלה מה הוא יכול לתרון לשיפור משחק ההגנה. אם משווים את וסטברוק לגרין אז למרות החשיבות של גרין בהתקפה הרי שהוא המפתח למשחק ההגנה של ג"ס. דרך אגב. לוויזרדס יש שחקן בשם איזק בונגה. אל תתפלאו למצוא אותו לפני אבדיה בתור לדקות משחק

bobby
bobby
03/12/2020 13:25:52
Reply to  G-dog

עם החוזה הגרוע שניתן הן לוול והן לווסטברוק, זה לא באמת משנה מה הוויזארדס יעשו – הם צריכים להעביר 3 שנים בו הם ממלאים חוזה דרקוני ומנופח. אם היו רוצים להשיג שחקן טוב יותר מווסטברוק תמורת משכורת דומה, הם היו צריכים להיפרד מהרבה יותר מוול + בחירת סיבוב ראשון מוגנת בטירוף.
לפעמים משנה מקום משנה מזל – אולי דווקא ווסטברוק יפיח קצת חיים והתלהבות בבירה, והם יעפילו לפלייאוף. בכל מקרה עד ש-3 השנים האלה לא יעברו, אין להם ממש אפשרות אחרת (שוב, אלא אם הם מוכנים להיפרד מבחירות סיבוב 1 לא מוגנות ולא בטיח).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  G-dog

אל תשאל אבדיה היה מנגב כל הדרך לאליפות בלי ראס 😂😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בנוגע לוול וראסל, אין לי כח לנמק, אבל לא יצא מזה שום דבר משמעותי לאף אחת מהקבוצות…. ראסל יהיה מצוין בתור מנהיג הספסל מול המחליפים של הקבוצה השניה, אבל לא יותר מזה, והמחיר של 40 מיליון דולר לעונה זו עסקה מזוויעה, אבל כשהחלופה היא וול אז זה קצת פחות מזוויע מהחלופה.
.
בנוגע לפורבס – הוא יהיה מצוין. הוא שחקן חכם וצלף, אבל קטן פיזית, ולנוכח חוסר ההגנה של הספרס זה לא עבד. במילווקי הוא יצטרך לעשות בדיוק את מה שעשה בספרס – לצלוף, רק שהם יוכלו לחפות עליו בהגנה. לכן, לדעתי יצליח שם מאד, בטח בעונה הסדירה, כמו שכתבת.
.
תודה רועי.

Yp
Yp
03/12/2020 13:06:59

מיקי
לא מבין מה כתבת . ראס יהיה שחקן ספסל ופורבס יהיה מצוין ? אחד הדברים המוזרים שקרו לי לעת זיקנה שאני הפכתי לסניגור המובהק של ראסל ווסטברוק . הסיבה היא שלמרות כל הכעסים שיש לי עליו על הקדנציה שלו ב-OKC ובפרט היחס המחפיר שלו לדוראנט , זה לא מעוור אותי להפנים שהוא שחקן גדול בזכות עצמו , ובפרמטרים מסוימים אחד הגדולים בהיסטוריה . ווש החליפו יהלום של חצי קאראט ( שאולי בעצם עכשיו הוא רק פחם ) ביהלום חמישה קאראט . ראס מגיע לסביבה אופטימלית בשבילו , עם המאמן שהפך אותו נגד כל הציפיות לסופרסטאר , זה יהיה כתם ענק ברזומה שלו אם ווש. לא תעשה פלייאוף . אני בטוח לחלוטין שווש תעשה פלייאוף ואפילו ממקום יותר טוב מהשמיני . אנימבין שלאוהדים של קבוצה שעשתה פלייאוף ברצף מעל עשרים שנה זה לא משהו להתפאר בו , אבל בווש. יהיו מאושרים .
אגב , אחד היתרונות המעטים של הגיל המבוגר זה זכרון ארוך . אני זוכר ימים שאוהדי סן אנטוניו היו מאושרים מעצם ההגעה לפלייאוף . אחד הימים הטבים ביותר של מעט האוהדים שלהם שהכרתי היה ב-1987 כשגייסו את רובינסון בדראפט .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Yp

בצדק לא הבנת, כי לא נימקתי…
בגדול – ראסל הוא שחקן שאינו סופרסטאר שמקבל משכורת של סופרסטאר ומצפה ליחס של סופרסטאר. היחס עלות/תועלת שלו הוא מהגרועים בליגה, חוץ מ, כאמור, ג'ון וול…
ספציפית בנוגע לוושינגטון אתה צודק – התקרה שלו זה להגיע לפלייאוף, אבל התקרה הזו, כנראה, מתאימה להם. לא יודע מה הייתי עושה במקומם, אולי מעדיף להשקיע בצעירים, אבל לגיטימי לשאוף לפלייאוף. ועדיין, אני לא חושב שראסל הוא ההתאמה הטובה ביותר ליד ביל, ולכן, לדעתי, יהיה היגיון גם חברתי וגם מקצועי בלפצל את הדקות שלהם, ואני מניח שביל יקבל את הבכורה ומכאן שתרומתו העיקרית של ראסל תהיה עם הספסל. זה אגב לא מעט, כשמה שאתה רוצה זה להגיע לפלייאוף במזרח, ואני באמת חושב שזה יוסיף להם לא מעט נצחונות.
בנוגע לפורבס – ההפך מראסל – יש לו יחס עלות/תועלת מצוין – צלף, חכם, מנוסה, ספרסי בשכר מינימום זה סבבה לגמרי, בעיקר כשאתה מילווקי ויש לך את היכולת לחפות עליו בהגנה ולהעלות אותו מהספסל. ב-2019 האומלל שיחק אצלנו פוינט גארד כי דז'ונטה ודרק וייט נפצעו שניהם… במילווקי, טפו טפו טפו, זה לא יקרה לו, וכולם ירוויחו.

Jonathan
04/12/2020 6:00:35

מסכים שלא נראה מהטרייד הזה קונטנדרית שנולדה….
מה שכן. ווסטברוק בעיני כן סופרסטאר. הוא תמיד נותן את התחושה של בול-הוג קלאסי שיש בכל מגרש שכונתי בכל מקום בעולם, מהסוג שלא מבין למה הקבוצה שלו לא מנצחת למרות שהוא ניהל את העניינים ביד רמה… ועדיין. מקרה אוסקר רוברטסון… עוד 20 שנים ילדים יישמעו על הסטטיסטיקות ויינסו להבין מי היה השחקן הזה (גם על הביג או היו ביקורות דומות, אבל הוא סיים מוערך בראי ההיסטוריה, אולי מאז ראס היחס למפלצות סטטיסטיקה השתנה).
*
הוא גם איכשהו שיפור על ג'ון וול בדרך של וושינגטון לשום כלום ושומקום.
*
צריך להגיב לך על הטור מעורר המחשבה של החסימות. לא היה לי רגע אתמול.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

מבחינת וושינגטון, כאמור, אפשר להסכים שפלייאוף עדיף להם על כלום, גם אם אפשר גם להעדיף פיתוח צעירים כמו שהאשך כתב.
.
מבחינת ראסל – זה דיון שכנראה לא יגמר לעולם, אבל עבורי הוא אחד השחקנים המתסכלים בהיסטוריה. פער כזה בין הפוטנציאל של היכולת האישית, לבין ההישגים הקבוצתיים בפועל לא זכור לי.
.
"סיכמתי" את זה כאן:
.
https://hoops.co.il/?p=154190

Jonathan
04/12/2020 7:51:24

חחח… אני ממש לא בטוח שהם חזרו להיות קבוצת פלייאוף… אני לא אופתע אם הם ייכנסו אבל לא אהיה בהלם אם נראה אותם מסיימים במקום 10 שכזה.
*
הארדן, צ'מברליין, ביג או (האפס הגדול???, אפילו סטוקטון ומלון במידה מסויימת…
רשימה מכובדת. צריך לעשות פעם דיון רציני על מלכי סטטיסטיקות והישגיהם לאן…

אשך טמיר המקורי
04/12/2020 8:24:24
Reply to  Jonathan

מילווקי
בוסטון
טורונטו
מיאמי
אינדי
ברוקלין
פילי
7 קבוצות שצריך לקרות משהו קיצוני מאוד כדי שיעברו אחת מהן.
בנוסף אטלנטה שהראה שהתחזקו ואמורים להיכנס.
נראה שהפלייאוף סגור.
ווש מתחילה ממקום 9…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

את צ'מברליין וביג או לא ראיתי, אז אני לא יודע, אבל לדעתי אין שום דמיון בין סטוקטון, מלון, הארדן, (וגם ג'ורדן המוקדם), לבין ראסל. הם עשו כל מה שנדרש כדי לנצח, ופשוט לא הצליחו. ראסל, לטעמי, לא עשה התאמה משמעותית בשום שלב, בשום קבוצה ומול שום שחקן משמעותי אחר. זה בדיוק ההבדל. אם היה עושה, ועדיין לא היה זוכה, לא היו לי אליו שום טענות, כמו שאין לי כלפי סטוקטון ומלון.

Jonathan
04/12/2020 11:45:48

דיברתי על הסטטיסטיקות שהם השאירו אחריהם שדי מיותמות מאליפות…
*
סטוקטון ומאלון בעיני גם שונים באישיות ובגישה מראסל והארדן. זה לא אומר אבל שהשניים האחרים לא עושים. הם פשוט עושים את זה בצורה אחרת שהיא גם הרבה יותר מעצבנת.
יותר קל לחבב את סטקטון-מלון (אישית בשנים האחרונות הפיידה לי הנוסטלגיה בעיקר למלון) אבל נראה לי שגם שם הייתה איזושהי בעיה של חד מימדיות… חוסר עצירות של אסורטגיב בעונה הרגילה לעומת זה שככל שהפלייאוף היה מתקדם האפקטיביות שלו הייתה נשחקת. צריך לחשוב איך בודקים את הדבר הזה מתישהו באופן אמפירי… אולי אני סתם זורק השערות…
*
ובגדול דיברתי על סטטיסטיקות לעומת אליפויות. רוברטסון הוא לדעתי הדוגמא הכי קיצונית. בניגוד לווסטברוק שכבר הרבה זמן נמצא קבוע בפלייאוף, אצל רוברטסון המספרים הגדולים גם לא התבטאו בנצחונות בעונה הרגילה.

IDO
IDO
04/12/2020 22:05:16

ג'ונתן זה טענות די רדודות.
מאלון וסטקטון לא אלופים כי ג'ורדן.
ווסטברוק לא אלוף כי לברון.
..
יש רק מנצח אחד.

Jonathan
04/12/2020 22:54:14

להגיד "לא אלופים כי ג'ורדן/לברון" זה עמוק בעיניך?
וג'ורדן לא היה בהתחלה אלוף כי אייזיאה תומאס ובירד?
האם לדעתך מאמנים יושבים כרגע ומתכננים את העונה הבאה וההתאמות שהם ייצטרכו לעשות כדי לנסות לנצח משחקים והתוכנית שלהם היא "תראה, אנחנו לא נהיה אלופים כי לברון אז בואו נלך לזרוק קצת לסל"?

FAN
FAN
03/12/2020 13:04:30

ליגה משוגעת…
תודה רועי! רק לחשוב על וול ביל והארדן גרסת 2017 ביחד….המוח מתפוצץ
.
עכשיו אפשר להיפרד סופית מהוושינגטון הישנה. וול ביל וגם פורטר מוריס גורטט והשאר…הייתה אחלה קבוצה. חבל שלא השיגו יותר…
.
כנראה חדשות פחות טובות לאבדיה. אם חשבתי שעוד יש סיכוי שיזכה להוביל קצת כדור אז זה הצטמצם משמעותית….
ביל וראס הם שחקנים של 36 דק' כל משחק על המגרש. והתחשב בעובדה שראס בריא (בטח ובטח ביחס לוול) אז החזקה בכדור פחות תהיה..
מצד שני יש סיכוי (נראלי..): ) לפלייאוף, ואולי גם יותר מבטים פנויים לקלעי החדש הישראלי של הוויזארדס
.
לגבי "התפקיד החדש" שהצעתם לראס, אני לא בדיוק רואה את זה עובד….נראלי שצריך גם משחק עם הגב לסל בשביל זה, ואני לא חושב שווסטברוק יצליח בו..
לגבי המהלך שצרפת, זה מהמשחקים ששמו דאבל טים על הארדן כדי להוציא את הכדור מהיידים שלו, אז זה בטוח יעבוד ב5 על 5

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/12/2020 17:33:59
Reply to  FAN

על סמך מה שראיתי מאבדיה עד, לא יודע כמה הובלת כדור באמת חוזקה שלו. כלומר, הוא יכול לכדרר, אבל אני חושב שבשלב הזה של הקריירה זה מוריד לו את יכולת קריאת המשחק והתגובה, אם אתה מבין למה הניסוח הקלוקל שלי מתכוון

FAN
FAN
03/12/2020 13:05:08

*אז זה לא בטוח יעבוד ב5 על 5

שחר אלוני
03/12/2020 13:16:51

אם השילוב בין ראס לביל לא יעבוד, יש היתכנות לטרייד של ראס לברוקלין?

Jonathan
04/12/2020 7:10:15

מעניין… לפני יומיים חשבתי שאם השילוב בין וול להארדן לא יעבוד אז עוד נראה את אירווינג מוטרד ליוסטון (תמורת וול).
יום אחד הארדן יימצא את הרכז המושלם בשבילו…

Jonathan
04/12/2020 7:11:11
Reply to  Jonathan

או לפני ים? יומיים? מתי הודיעו על הטרייד? היה יום ממש ארוך אתמול.

עמיחי קטן
03/12/2020 13:18:19

אבדיה הסתדר עם ווילבקין אז הוא יסתדר גם עם ווסטברוק

עמיחי קטן
03/12/2020 13:23:25

מבחינת הקבוצות:
וושינגטון הצליחו להחזיר את עצמם למעמד של קבוצה רלוונטית וכזאת שלפחות מבחינת הכישרון על הנייר שווה פלייאוף ויותר.
יוסטון הרוויחו בחירה על ווסטברוק ויוכלו לשקם בנחת את וול ואולי להפוך אותו לנכס חיובי על חוזה גרוע אחר (לא חסרים)

bobby
bobby
03/12/2020 13:29:12

אין ספק שיוסטון עשו פה סוג של הימור מעניין –
איחדו בין קאזינס ו-וול, בתקווה שאולי כעבור עשור, השילוב מקאנטקי יעבוד גם ברוקטס. עם הארדן וראסל זה פחות עבד..
מה גם שבאמת לא ברור באיזה כושר הם יהיו.
כמו שרועי כתב – היכולת של השניים כנראה תקבע כמה מהר יבוצע טרייד על הארדן במהלך העונה..

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/12/2020 13:49:32

כל הדיבורים על וול הם פשוט בסימן שאלה כי אף אחד לא יודע איך הוא חוזר וכמה זמן בכלל הוא שורד בריא. אם התשובה לשאלת הבריאות היא שהוא נשאר בריא אז הוויזרדס הפסידו בטרייד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/12/2020 15:29:21

לא מסכים בכלל.
ווסטברוק אולי ממלא את הבוקס סקור יותר טוב אבל וול עדיף לקבוצה משני הצדדים (גם ביצירת מצבים ותפעול שאר הקבוצה וגם בהגנה) ומתפקד טוב יותר בפליאוף.

אור
אור
03/12/2020 15:43:02

הוא חוזר מאכילס לא? גם אם הוא בריא סביר שהוא יחזור ליכולת שלו מהעבר

אור
אור
03/12/2020 15:43:22
Reply to  אור

סביר שלא* יחזור

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/12/2020 16:10:48
Reply to  אור

אולי, אבל על פי מה שהוא אומר הוא שיחק פצוע כל הזמן הקודם הזה גם כן

A Ljos: Resurrection
03/12/2020 14:02:29

מנפלאות רדיט:
Houston is now stuck in between a wall and a harden

יואב
יואב
03/12/2020 14:06:34

לא אוהב את ווסטברוק בכלל
אבל איך אפשר להשוות
ווסטברוק הוא שחקן.
וול עדיין לא הראה שהוא מסוגל למשהו בנוסף לדם הרע שכנראה יש שם טרייד מצוין לוושנגטון
בסוף צריך להסתכל על האלטרנטיבה והם שחקו אותה בענק.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/12/2020 17:37:49

מכיוון שוול, ככל הנראה, ממש לא רצה לשחק בווש, כל טרייד שלא הביא להם קש ותבן זו כבר הצלחה. אני רק מתפלל שאבדיה הצעיר לא ייקח מראס עצות בענייני אופנה. גם בענייני כדורסל הייתי מקשיב לו כמה שפחות

אשך טמיר המקורי
03/12/2020 18:07:28

בנוסף, הייתי מייעץ לו להצטייד בקסדה ושכפ"ץ. ויפה שעה אחת קודם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יאללה אשכוס, תעשה לנו צבע אדום בגירסת וושינגטון – מורידים את הנשיא לבונקר מתחת לוייטהאוס כל משחק בית, אבדיה פורס כיפת ברזל במתחם האימונים, סוגרים את הסנאט….

IDO
IDO
04/12/2020 22:29:03

בלעת כדורים הבוקר???

רפיקי
03/12/2020 22:32:50

להתחזק זה לא מטרה בפניי עצמה.
אם זה לא נותן לך אליפות או נסיון פלייאוף או נכסים עתידיים.
איכשהו שתי הקבוצות הפסידו

עמיחי קטן
03/12/2020 22:39:33
Reply to  רפיקי

הגישה "הכל או כלום" לא נכונה כאן. עבור מועדון כמו וושינגטון גם הגעה לפלייאוף ואולי סיבוב שני יהיו חשובים לתדמית, לרלוונטיות וליחס מהקהל

מנחם לס
03/12/2020 23:32:36

וושינגטון הרוויחה בטרייד הזה. תודה רועי

golan
golan
04/12/2020 0:43:25

יוסטון עושים ניסויים : ווסטברוק + הארדן … מעניין.סופר סמול בול ? יאללה… עכשיו בוא ננסה וול+קאזינס+הארדן. לא ילך ? נטריד.
לא מאמין שיצליח אבל לפחות כל שנה הם מנסים דברים אחרים ומנסים להשתפר.
מבחינת ווש : גם להגיע לפלייאוף זאת התקדמות. אתה רוצה מסורת של ניצחונות.
וול כנראה לא ממש רצה להשאר,
מבחינתם הכל תלוי ביכולת של ראס להבין שבשביל להצליח עדיף לשחק לטובת הקבוצה. יש להם בסיס לא רע כמו שזה נראה.
ועכשיו מדברים עליהם וזה בכלל טוב לקבוצה. אז כבר הרוויחו.

אשך טמיר המקורי
04/12/2020 8:35:44
Reply to  golan

ראס? להבין? לא מסתדר תחבירית

Zvika Bar-Lev
04/12/2020 1:08:26

אני חושב שזה יתרון לווש. עם כל הכבוד לכל מי שהיה שם קודם, אף אחד מהם לא עשה פלייאוף. ווסטברוק שחקן שהיה שם ושיחק לא מעט כולל משחקי התעלות ממש. זה דיל ברייקר. אני חושב שבזכות זה אבדיה ישחק בפלליאוף בעונתו הראשונה בNBA, כאשר כספי שיחק 9 שנים בליגה ולא ראה פלייאוף. נראה לי שאין על מה להתלונן פה.

רביד אראל
רביד אראל
04/12/2020 9:27:46
Reply to  Zvika Bar-Lev

הם הגיעו לסיבוב השני לפני שוול נפצע…

trusttheprocess
trusttheprocess
04/12/2020 3:03:50

גם לי יש תפקיד חדש לווסטברוק
הוא יכול להיות זה שמדבר במבטא אוסטרלי בפרסומת של outback, הסטייק שלהם זה אחד לאחד כמו הלבנות שווסטברוק זורק

ברוך רובין
ברוך רובין
04/12/2020 3:59:37

צחוק צחוק לנגר יש עוד 130 מליון מובטחים

ירון, החלום
ירון, החלום
13/12/2020 10:07:34

בסד
שלום.
לדעתי זה טרייד מאוזן, שיצא לפועל, כי 2 השחקנים לארצו לשחק בקבוצות שלהם. ככה פשוט.