אירועי דיומא – 21.11.2020: סיטי נגד טוטנהאם, אתלטיקו נגד ברצלונה

כדורגל / רועי ויינברג

פרמייר-ליג – מחזור 9:

14:30-ניוקאסל-צ'לסי (ספורט 1). צ'לסי נראית נהדר בהגנה ובהתקפה כשאדוארד מנדי והאקים זייש מסתמנים כהחתמות העונה. היום ניוקאסל, קבוצת מרכז טבלה שמסתמכת על קאלום ווילסון בחוד, תנסה להפתיע אותם. הבלוז פייבוריטים.

17:00-אסטון וילה-ברייטון (ספורט 1). וילה תרצה להמשיך את המומנטום החיובי מתחילת העונה כשגריליש, ווטקינס ובארקלי יפגשו את קו ההגנה הבינוני של ברייטון.

19:30-המלצת צפייה: טוטנהאם-מנצ'סטר סיטי (ספורט 1). שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצבים הפוכים – טוטנהאם משחקת כדורגל התקפי ומרתק בזמן שסיטי לא מצליחה לכבוש שערים. התרנגולים פייבוריטים עם השילוב בין הארי קיין וסון, סיטי ירצו לחזור לנצח. יהיה להם קשה כשסטרלינג ואגוארו בספק.

22:00-מנצ'סטר יונייטד-ווסט ברומיץ' (ספורט 1). יונייטד נגד קבוצת ההגנה החלשה בליגה, כל תוצאה מלבד 3 נקודות תהיה אכזבה.

לה ליגה – מחזור 9

17:15-ריאל מדריד-ויאריאל (ONE). ההגנה של ריאל פצועה במיוחד, מה שהופך את המשחק הזה למוקש מול ויאריאל שהוציאה 18 נקודות מ-9 משחקים.

22:00-אתלטיקו מדריד-ברצלונה (ONE). סוארז וקוסטה בספק, אבל אתלטיקו מגיעה כפייבוריטית נגד הגרסה החיוורת של ברצלונה שבמקום השמיני עם 11 נקודות ושני משחקים חסרים. ניצחון כאן יכול לשנות את המומנטום של קומאן ואולי גם את העתיד של מסי.

בונדסליגה – מחזור 8

16:30-ורדר ברמן-באיירן מינכן (ספורט 4). ברמן במקום התשיעי וספגה פחות שערים מבאיירן עד עכשיו העונה – 9 לעומת 11. מהצד השני, באיירן כבשה פי 3 יותר (27 לעומת 9).

19:30-איינטרכט פרנקפורט-לייפציג (ספורט 4). לייפציג תנסה להמשיך את המומנטום נגד פרנקפורט שנמצאת, פעם נוספת, במרכז הטבלה.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר "גמר הסבב" בלונדון – שלב חצי הגמר

אמש הגיע לסיומו שלב הבתים של הטורניר עם תום משחקי בית מספר שתיים. במשחק המוקדם, שהיה המשמעותי בין השניים כיוון שעל הכף עמדה העליה לשלב ארבעת האחרונים, ניצח נובאק דג'וקוביץ' בשתי מערכות את אלכסנדר זברב ושמר בכך על הסיכוי לזכות בתואר השישי שלו בטורניר זה. דניאיל מדבדייב שמר על המאזן הבלתי מנוצח בטורניר, כשניצח במשחק המאוחר את דייגו שוורצמן, גם כן בשתי מערכות. ארבעת המדורגים הראשונים בעולם, העפילו, אם כך, לחצי הגמר.

16:00: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-דומיניק תים (אוסטריה) – המשחק האחרון בין השניים, שכל אחד מהם הניף תואר גרנד סלאם אחד העונה, התקיים בגמר אליפות אוסטרליה והיה אחד הצמודים והאיכותיים העונה. תים היה במרחק של מערכה אחת מזכייה בטורניר, כשהוביל 2-1, אך המדורג מספר אחת בעולם הצליח להיחלץ מהמצב הזה, כפי שעשה לא מעט פעמים במהלך הקריירה המפוארת שלו, ולהניף את תואר המייג'ור השבעה עשר שלו. שני הטניסאים, אם כך, שיחקו היטב העונה ומציגים יכולת טובה מאוד גם בטורניר הנוכחי ונראה כי צפוי משחק צמוד למדי. שניהם נפגשו אחת עשרה פעמים בעבר ושבעה משחקים הסתיימו לטובת הסרבי. עם זאת, האוסטרי בן ה-27 ניצח בארבעה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם.

22:00: רפאל נדאל (ספרד)-דניאיל מדבדייב (רוסיה) – גם המפגש האחרון ביניהם התקיים בגמר טורניר גרנד סלאם והיה דרמטי למדי. נדאל הוביל כבר בשתי מערכות על יריבו הרוסי בגמר אליפות ארה"ב ב-2019. האחרון, שערך את הופעת הבכורה שלו אז בגמר מייג'ור, הצליח להשוות את המשחק, אך המדורג מספר 2 בעולם ניצח במערכה המכרעת והניף את הסלאם ה-19 שלו דאז. הסיום המוצלח של עונת 2019 הקנה למדבדייב מקום בין שמונת המדורגים הראשונים בעולם והוא לקח חלק לראשונה בטורניר "גמר הסבב" בלונדון. הופעתו הראשונה היתה מעט פחות מוצלחת והוא הפסיד בכל שלושת משחקיו בשלב הבתים. הפעם, לעומת זאת, המדורג רביעי בעולם, ניצח בכל שלושת משחקיו בבית המוקדם (כולל את דג'וקוביץ') מבלי לאבד מערכה. מדבדייב השתמש ביעילות בהגשתו החזקה והמדויקת (ממרום 198 הס"מ שלו), מה שהתבטא באחוזים גבוהים למדי בהגשה הראשונה ובאיבוד אחד בלבד של משחקון הגשה שלו. יריבו של מדבדייב, שיסיים את העונה במקום השני והוסיף למאזנו את הסלאם העשרים שלו לא מכבר, ינסה להעפיל לגמר השלישי שלו בטורניר זה, לאחר שסיים כסגן אלוף לפני עשר שנים וב-2013.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות צפון אירלנד הפתוחה – חצי הגמר

14:00: אלי קארטר-רוני אוסליבן (יורוספורט 2)
21:00: ג'אד טראמפ-דייויד גרייס (יורוספורט)

אתמול ברבע הגמר ראינו כמה משחקים שונים למדי. ג'אד טראמפ לא התקשה כלל כצפוי מול סקוט דונלדסון. גם רוקט רוני אוסליבן הצליח להתגבר על פתייחה טובה של דינג ז'ונווי, ולגבור על הסיני בחמישה פריימים רצופים. "קפטן" אלי קארטר ממשיך להפגין יכולת טובה בטורניר, והיה עדיף אתמול על קורט מאפלין, למרות שהמשחק בין השניים היה כבר יותר צמוד. מי שממשיך לספק לנו את ההפתעות בטורניר הזה הוא דייויד גרייס. המדורג 67 בעולם גבר אתמול על עוד פייבוריט בדמותו של יאן בינגטאו, ואף עשה זאת די בקלות.

היום ייערך שלב חצי הגמר של הטורניר (בפורמט הטוב מ-11), עם שני פייבוריטים ברורים על הנייר. חצי הגמר הראשון של היום יפגיש את רוני אוסליבן מול אלי קארטר. רוקט רוני פייבוריט פחות או יותר מול כל יריב, ודאי מול הקפטן שגילה יכולת לא מרשימה בשנים האחרונות. המפגש בין השניים הוא פיקנטי למדי, לאור העובדה שמדובר במפגש הראשון מאז זה שבו הקפטן הדיח את רוקט רוני מאליפות העולם לפני שנתיים. המשחק השני יפגיש את ג'אד טראמפ מול הסינדרלה של הטורניר, דייויד גרייס. גרייס בן ה-35 כבר קטל לא מעט פייבוריטים בדרך לכאן, אך אלוף העולם הקודם, המגלה כושר מצויין בטורניר, צפוי להיות משוכה אחת גבוהה מדי עבורו.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות ישראל במירוצי כביש

היום ייערכו באיזור בית גוברין אליפויות הארץ במירוצי כביש. האליפויות יכללו את מירוצי העילית לנשים ולגברים, וכן את מירוצי הקאדטים, הג'וניורס וה-U23. הפורמט יהיה של מירוץ הקפות, כשכל הקפה היא של 24.5 ק"מ, עם גובה טיפוס מצטבר של כ-300 מטרים. המירוצים יוזנקו באיזור השעה שבע בבוקר. מירוץ הגברים יכלול 6 הקפות, קרי 147 ק"מ על 1800 מ' של טיפוס מצטבר. מטבע הדברים, המתחרים הראשיים כאן יהיו ארבעת חברי ISN, שאתמול נודע שהוחתמו כולם בקבוצה לשנה הבאה – גיא שגיב, גיא ניב, עומר גולדשטיין ואיתמר איינהורן (אם כי בארץ הם מתחרים בקבוצות מקומיות אחרות כ"א). אצל הנשים המירוץ יכלול 4 הקפות – 98 ק"מ על 1200 מ' של טיפוס מצטבר. גם כאן התחרות צפוייה להיות בעיקר בין שתי הרוכבות הבינלאומיות שלנו – אלופת הארץ בשלוש השנים האחרונות, עומר שפירא ומולה רותם גפינוביץ'. נאחל לכולם בהצלחה, ובעיקר שישמרו על הבריאות בתנאים הקשים הצפויים באיזור בזמן התחרות.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה

    מבחינתי 3 משחקים,באיירן, מנצסטר (5 אחה"ץ) ובסוף ריאל. כל המשחקים מתנקזים לאותו הזמן…

  2. עומר גולדשטיין ועומר שפירא ממשיכים את הכושר הטוב מהסבב אל אליפות ישראל וילבשו את חולצת האלוף בשנה הקרובה.

    1. בשנה שעברה גיא שגיב הצליח לא להגיע עם גולדשטיין לקו. הפעם כשזה קרה, גולדשטיין לא השאיר לאף אחד סיכוי. ניב ואיינהורן הבינו את זה לפני כן וניסו לברוח קודם, אבל נתפסו.

  3. תודה רבה חברים.
    יום ספורט ענק!!!
    מבחינת סדר העדיפויות האישי:
    דרבי חיפאי
    בארסה במטרופוליטאנו
    נדאל – מדבדב
    יונייטד
    סיטי – טוטנהאם
    ריאל – ויאריאל (משחק אנדרייטד כשהצוללת הצהובה נראית מצוין)
    נולה – תים
    .
    הבעיה שב-22:00 יונייטד, בארסה ורפא מתחילים במקביל.
    .
    בקיצור – הטלוויזיה, האייפד והמחשב הולכים לעבוד היום קשה.

      1. ששששששששששששששששששששששש
        זיו, אל תגלה
        אבל נראה שהמשחק באמת בעשר בערב למרות שבחלק מהמקומות כתוב 5 (ספורט 5 למשל היה כתוב הבוקר 5 בצהרים) ואפילו יש מקום אחד בו כתוב גם חמש בצהרים וגם עשר בערב. כנראה ש5 באנגליה זה 10 פה….

  4. עוד אירוע ספורט ראוי מאד לצפייה הוא היום הראשון בגמר ליגת השחייה העולמית בבודפשט.
    שידור ישיר בערוץ ספורט 4. שעה 15.00.

  5. בינתיים ריאל עם 1:0 מהיר בוויה. גול זריז מאד של מריאנו בנגיחה בדקה 4 אבל ויאריאל משחקים טוב יותר וריאל רוב הזמן מתגוננים…
    באליאנץ ארנה החלה לפני דקה המחצית השניה כשהמנכנאים מנסים להשוות את התוצאה אבל ברמן שיחקו טוב בחמי הראשון בהגנה ועקצו את באיירן.

    1. הפולני ממש מתוסכל כי המצבים שלו פשוט לא נכנסים, פכם זו הקורה,פעם הסטת כדור בחלקיק שניה אבל כשלוחצים ככה בדרך כלל משיגים גם גול.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          רק הבקיעו וכבר חילוף משולש? הבווארים הכניסו עכשיו את סרג' סנה ומקסים…

  6. הזר נראה מאד תקוע בריאל, הוא לא מממש את הפוטנציאל שראינו בפריימר ליג בליגה הספרדית. זה פשוט לא זה…

  7. כל הכבוד לברמן שהוציאו תיקו 1 במינכן ואפילו היו קרוביםלניצחון עם הצלה מעולה של נוייר שהדף שער בטוח ב 1 מול 1.
    הראה מדוע הוא עדיין השוער הכי טוב בעולם בשנה האחרונה.
    ההגנה שלברמן היתה מעולה וניצלה את העובדה שיהושוע מושבת ויושב בחוץ. בלי קיימיך זו לא אותה הבאיירן וניווט שלו מאד חסר.
    אחרי שהתרגלנו לרביעיות ושישיות קיבלנו תיקו 1….

  8. ריאל חייבת חלוץ סקורר ענק טופ 5 השנה כי אין לה שום דבר כשכארים אפילו לא על הספסל.
    ההתקפה הכי אנמית בשנים האחרונות….
    ילה לפולטרינו, יודע שיותר קל לקנות שופטים מחלוץ של 100 מליון אבל צריך להשקיע!!!!

  9. בתום דרמה גדולה, שארכה כמעט שלוש שעות, דומיניק תים ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ועלה בפעם השנייה ברציפות למשחק על התואר בטורניר "גמר הסבב" בלונדון.

    הישג מעולה גם לפיטר פאלצ'יק, שזכה באליפות אירופה שנערכה בפראג בקטגוריית המשקל עד 100 ק"ג.

    1. השוער של ברומיץ תפש שם יום מהסרטים. רק בפנדל הצליחו להכניע אותו וגם זה רק בבעיטה השנייה….
      העיקר זה 3 נקודות ושעבני עם כרטיס צהוב. רק הוכיח לי מה שכבר ידעתי, הוא יהיה פלקאו ב'….

  10. הכבוד היום מגיע לאדם אחד )ומאמן) פיטר פאלצ'יק.
    ראיתי את כל הקרבות שלו היום. הוא לא היה מבריק בשום קרב אבל היה נחוש והגישה שלו הייתה מצוינת.
    מגיע לו כל הכבוד.

  11. שוד לאור הלילה במנצ'סטר – פנדל ברור (שנשרק!!) לווסט ברומיץ' נפסל לאחר צפייה בVAR.
    צוות השידור של BT והצופים האובייקטיבים נגעלו.
    בושה וחרפה

    1. סליחה אבל מה שהיה היום במשחק בין היונייטד לווסט ברומיץ' הוא על גבול הפלילי.
      מוציא את החשק מלראות ספורט

  12. איזה ניצחון ענק של תים על נובאק
    5-7 בראשונה
    מפסיד 7-6 בשנייה לאחר 12-10 בש"ש
    מגיעים לש"ש במערכה האחרונה נובאק מוביל 4-0 אך תים הופך ל 6-4 נובאק עוד מוריד נקודה אך תים סוגר 7-5
    5-7 7-6 6-7 מדהים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט