אירועי דיומא – 20.11.2020

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר "גמר הסבב" – תום שלב הבתים

הערב ינעל שלב הבתים של הטורניר ויקבעו כל העולים לחצאי הגמר, שיתקיימו בשבת. דומיניק תים, שכבר הבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים בטורניר, הפסיד בשתי מערכות לאנדריי רובליוב. הרוסי בן ה-23, שהעפיל לראשונה לטורניר זה, אמנם לא עלה לחצי הגמר, אך סיים את העונה עם ניצחון על המדורג מס' שלוש בעולם ולא מן הנמנע כי בעתיד הוא יתקדם רבות מבחינת הופעותיו בטורנירי הגרנד סלאם והמאסטרס וכתוצאה מכך גם בדירוג. המשחק השני אמש הכריע את זהות השחקן השני שהעפיל לחצי הגמר מבית מס' 1. רפאל נדאל ניצח במשחק צמוד, שהגיע למערכה מכרעת, את האלוף היוצא של הטורניר, סטפנוס ציציפאס, ועלה לחצי הגמר מהמקום השני.

16:00: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-אלכסנדר זברב (גרמניה) – המנצח במשחק יעלה לחצי הגמר ויריבו יסיים את העונה. אלוף הטורניר חמש פעמים עמד בפני מצב דומה לפני שנה כששיחק מול פדרר. אז הוא נוצח בידי השווייצרי והיום ישמח להתפתחויות שונות.

22:00: דניאיל מדבדייב (רוסיה)-דייגו שוורצמן (ארגנטינה) – מדבדייב ניצח בשני משחקיו הראשונים והבטיח את מקומו בחצי הגמר. שוורצמן, שמשחק לראשונה בטורניר, לא יעפיל לשלב הבא, אך ינסה לסיים עונה מעולה מבחינתו עם ניצחון על המדורג רביעי בעולם.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות צפון אירלנד הפתוחה – רבע הגמר

14:00: ג'אד טראמפ-סקוט דונלדסון (יורוספורט)
16:00: אלי קארטר-קורט מאפלין (יורוספורט)
21:00: דייויד גרייס-יאן בינגטאו
21:00: רוני אוסליבן-דינג ז'ונווי (יורוספורט)

שני הסיבובים שנערכו אתמול המשיכו לספק לנו כמה קרבות טובים וגם כמה הפתעות בדמות פייבוריטים מודחים. כך ראינו את מייקל הולט גובר על קיירן ווילסון, רק כדי להיות מודח אח"כ ע"י דייויד גרייס האלמוני למדי. גם מארק אלן, הזוכה באלוף האלופים האחרון, נכנע לסקוט דונלדסון הסקוטי, שהמשיך אח"כ לרבע הגמר לאחר שגבר על נופון סנגקהאם התאילנדי. פייבוריטים אחרים שכן עלו הם אלוף העולם, רוני אוסליבן, שהצליח שוב לגבור על התאילנדי תפצ'איה אן נו, אם כי לא בקלות כפי שהיה באליפות העולם. ג'אד טראמפ שרד מותחן מול לוקה ברסל, ובסיבוב הבא עבר כבר בקלות את מרטין גולד. עוד קרב איכותי על הנייר בין ג'ון היגינס לדינג ז'ונווי הסתיים בנוק אאוט לטובתו של הסיני.
היום ייערך שלב רבע הגמר בפורמט הטוב מ-9. ג'אד טראמפ, המראה יכולת טובה בטורניר, צפוי להיות פייבוריט מול סקוט דונלדסון המוכר הרבה פחות. גם יאן בינגטאו הצעיר אמור להיות חזק יותר מדייויד גרייס, הסינדרלה של השלב. ל"קפטן" אלי קארטר הוותיק צפוייה משימה קשה מאד מול קורט מאפלין, הנורבגי-בריטי שכיכב באליפות העולם האחרונה. המשחק המעניין מכולם יפגיש את רוני אוסליבן מול דינג ז'ונווי. הסיני, המראה יכולת טובה מאד בטורניר, ינסה לנקום ברוקט רוני על ההדחה באליפות העולם האחרונה, בדרך לזכייה של האחרון באותה האליפות.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט