אירועי דיומא – 05.11.2020

יורוליג / חיים:

19:00 זניט (2- 0) – אולימפיאקוס (3-3). זניט חוזרים לשחק אחרי שהיו הראשונים להיעדר כתוצאה מהקורונה, ומכיוון שההפסדים הטכניים שניתנו להם בוטלו, הם למעשה עומדים בראש הטבלה עם מאזן מושלם. אולימפיאקוס מגיעים אחרי 2 הפסדים רצופים, האחרון שבהם נגד אנאדולו, ויקוו להתאושש מול היריבה שלא ממש בכושר. אני אהמר על משחק צמוד והגנתי ובסופו ניצחון יווני קטן.

20:00 אלבה ברלין (1- 3) – ברצלונה (5- 1). קרב קצוות בין קבוצת תחתית שגם העונה נמצאת בתחתית ובין קבוצת צמרת שגם העונה נמצאת בצמרת. אחרי שמירוטיץ' חזר והצטיין בשבוע שעבר יהיה קשה לאלבה להפתיע, אבל ראינו גם שברצלונה לפעמים נעלמים לפרקים, והיריבות יכולות לנצל את זה. אני אהמר על ניצחון קל של ברצלונה בסביבות ה-15 הפרש.

21:30 באסקוניה (2-2) – וילרבאן (0- 3). וילרבאן היא הקבוצה היחידה ללא ניצחון עד כה העונה, כאשר אחרי 2 משחקים צמודים גם הם נכנסו להשבתה ממנה יצאו בשבוע שעבר. גם לבאסקוניה יש כמה משחקים חסרים, מה שמאפשר להם ללמוד את הטבלה טוב יותר לפני שהם משחקים בעצמם. בקיצור, באסקוניה טובים יותר ואמורים לנצח, אבל אני משער שיהיה צמוד יחסית.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 15:

קטע 14 היה הראשון בסדרת קטעי המעבר בצפון ספרד. הגם שלא הייתה לו השפעה על ה-GC, הוא היה מהנה למדי. כיאה לקטע כזה, נוצרה בו קבוצת בריחה איכותית מאד, עם שמות כסולר, וולנס, וודס, ואן בארלה ושטיבאר. הדבוקה רוב הקטע לא נתנה חבל ארוך מדי לבריחה, וניסתה לתפוס אותה, קודם בהובלת אסטנה, ואח"כ בהובלת קבוצת טוטאל הצרפתית. אלא שזה נגמר פחות או יותר 20 ק"מ לסיום, שם היה ברור שהדבוקה התייאשה. בערך בנקודה זו הבריחה התפצלה לשתי קבוצות, עם שטיבאר, וולנס וסולר מלפנים, כשוודס, ואן בארלה וארנסמן מאחור. זה היה נראה בכיס של השלישייה הקדמית בתחילה, אך השלישייה האחורית הצליחה בנחישות להדביק אותה. כאן ראינו שוב מראה מוכר לחובבי הענף – פריצה עוצמתית של וולנס לקו הסיום. היחיד שהצליח להיצמד אליו היה וודס, אך זה נגמר לבסוף בניצחון של וולנס. לקלאסיקן הבלגי זהו הקטע השני במירוץ, שמצטרף להישגים רבים על החגורה העמוסה שלו. חבורת ה-GC הגיעה יחדיו כ-4 דקות לאחר מכן. לפיכך אין לנו שינוי בתמונת ההובלה, עם רוגליץ' בראש, ואחריו קאראפאז (39+), קארתי (47+), מרטין (1:42+), מאס (3:23+), פולס (6:15+), גרוסשארטנר (7:14+), ואלוורדה (8:39+), ולאסוב (8:48+) ודה לה קרוז (9:23+).

קטע 15 הוא השני בסדרת קטעי המעבר בצפון ספרד. הקטע הארוך במירוץ (231 ק"מ) הוא קטע גבעי מתגלגל בעל טיפוסים ברמה בינונית נמוכה, וסיום שטוח לאחר ירידה. עוד קטע מובהק אף יותר מאשר אתמול עבור קבוצת בריחה, כשהפעם לא סביר שאף נראה רדיפה של הדבוקה. שידור ביורוספורט ב-15:35.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. לא הבנתי את הסיומים אחרי פניות בוואלטה הזאת. היה קצת יותר מרחק מהפנייה יחסית אתמול, אבל מצד שני היה אפשר לקחת בחשבון סיום של ספרינט היום.

      1. כן
        רואה עכשיו מילאן מול לייל, הצרפתים מובילים 1:0.
        גם וויאריל מול מכבי תל אביב, הספרדים מובילים 0:1 וסביר שינצחו.

  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק. מילן סופגת 3 גולים וזלעטי יושב על הספסל. המצלמה עליו במקום על המגרש. המשחק בכלל לא מעניין אותו, הוא מתעסק באצבעות שלו, מכניס אצבע לפה.
    מה הוא עושה בחוץ? גם הוא לא מבין למה לא להיות במגרש?

  3. מכבי משחקים עם 3 בלמים ולכן רק 0:1 לספרדים.
    גלזר פיספס עכשיו גול מרחוק כשהכדור לא התלבש לו ועףמחוץ למסגרת. חבל.

  4. לגבי איינדהובן וההפסד לסלוניקי, זהבי עם 1 אבל פאוק עם 4.
    מריו גצה זה פלופ רציני נכון להיום….
    איך אומר הגאון? גופה?

  5. דאבור עושה לעצמו שם באירופה ואםהעונה הזו תמשיך לשבור שיאים מבחינתו במפעל האירופי,אני מניח שבשנה הבאה הגרמנים ימכרו אותו ברווח גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט