אירועי דיומא – 06.11.2020

כדורגל

ליגה אנגלית – מחזור 8 / רועי ויינברג:

19:30-ברייטון-ברנלי (ספורט 1). ברנלי עדיין ללא ניצחון בליגה ותנסה להשיג אותו מול ברייטון, שמשחקת בסגנון דומה לשנה שעברה ותגיע כנראה לתוצאה דומה במרכז הטבלה. הקבוצה של שון דייץ', אם לא תצליח להבקיע שערים, עלולה לרדת ליגה.

22:00-סאות'המפטון-ניוקאסל (ספורט 1). בשקט סאות'המפטון מטפסת במעלה הטבלה כשההתקפה משחקת היטב, ולא רק דני אינגס הפנטסטי. לניוקאסל יש חלוץ דומיננטי משלה, קאלום ווילסון, במשחק צמוד על הנייר בין 2 קבוצות מצפון מזרח אנגליה.

בונדסליגה – מחזור 7 / רועי ויינברג:

21:30-ורדר ברמן-קלן (ספורט 4). ברמן עם 9 נקודות מ-6 משחקים, קלן עם 2 בלבד. זה הופך את ורדר ברמן כמובן לפייבוריטית בזמן שקלן נאבקת, פעם נוספת, כנגד הירידה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 16:

קטע 15 של אתמול, הארוך במירוץ, היה אחד שרוב הרוכבים היו שמחים לוותר עליו. 231 ק"מ של קור, גשמים ורוחות חזקות אימללו את הרוכבים במיוחד. קבוצת הבריחה שנוצרה הייתה אמורה להיות על הנייר עדיפה בקטע מהסוג הזה, אך רוחות הפנים החזקות נראו כגוזרות את גורלה. כך זה נראה עד כ-30 ק"מ לסיום, אז החליט האיטלקי מאטיה קטניאו מקוויק סטפ לצאת לנג"ש לכיוון הקו. זה נראה מבטיח מאד בהתחלה, כשהפער של האיטלקי מחבורת הבורחים ומהדבוקה נראה גדול מספיק. אלא שהדבוקה בראשות קבוצת בורה, שעבדה קשה עבור ניצחון במיאוץ סיום של פסקל אקרמן, הצליחה לשבור לאיטלקי את הלב כ-4 ק"מ לסיום. במיאוץ הסיום, היה זה דווקא יאספר פיליפסן שהצליח לגבור על המתחרים, כשהוא מותיר את אקרמן מאוכזב במקום השני. יאניק סטיימלה מקוויק סטפ השלים את הפודיום. לבלגי הצעיר מקבוצת האמירויות זהו ניצחון ראשון בגראנד טור, והוא עשוי להיות האחרון במדי קבוצתו, היות והוא עובר לקבוצת אלפסין-פניקס (של מתיו ואן דר פול) בעונה הבאה. קבוצת ה-GC הגיעה יחד, ולפיכך שוב אין לנו שינוי בתמונת ההובלה, עם רוגליץ' בראש, ואחריו קאראפאז (39+), קארתי (47+), מרטין (1:42+), מאס (3:23+), פולס (6:15+), גרוסשארטנר (7:14+), ואלוורדה (8:39+), ולאסוב (8:48+) ודה לה קרוז (9:23+).

קטע 16 הוא השלישי והאחרון בסדרה הרצופה של קטעי מעבר. הפעם הדבוקה תדרים לאיזור סלמנקה, בדרך למדריד בסיום המירוץ. הפעם נקבל קטע הרבה יותר קצר מאשר השניים הקודמים, עם מספר טיפוסים בינוניים (שוב, לא ברור הדירוג כאן), וירידה לקראת הסוף. עוד קטע מובהק עבור קבוצת בריחה. חבורת ה-GC ודאי תנסה לשמור את מירב האנרגיות עבור הקטע המכריע של מחר. שידור ביורוספורט ב-15:35.

אליפות ישראל בנג"ש

היום תתקיים ברמת הגולן אליפות ישראל בנג"ש בכל הקטגוריות. המסלול ייערך לאורך כביש 98, ויכלול את העלייה התלולה לתל א סאקי. אצל הנשים (שיתחילו לזנק ב-10:40) המסלול הוא של 25 ק"מ על 267 מ' טיפוס מצטבר. כאן נוכל למצוא את אלופת ישראל, עומר שפירא, ואת אלופת ישראל בעבר, מרים בר און. אצל הגברים (יזנקו ב-11:10) המסלול הוא 30 ק"מ על 342 מ'. כאן נוכל למצוא את אלוף הארץ בנג"ש, גיא ניב, אלוף הארץ בכביש, גיא שגיב, וגם את עידו גולדשטיין (אחיהם הצעיר של רועי ועומר).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. המארגנים עשו בשכל אתמול וזיהו את הסכנה בסיום המאתגר יחד עם הגשם ולקחו את הזמנים לGC שלושה ק"מ לסיום.

  2. בנוסף לעומר גולדשטיין שבוואלטה מי שלא תוכל להגן על תוארה היא רותם גפינוביץ' המתחילה היום מירוץ בספרד (ה'מקבילה' לוואלטה).

  3. רועי, פאקו ועידו, תודה רבה.
    בשורה משמחת הגיעה הבוקר מפארק הירקון. מארו טפרי שיפר את שיאו הישראלי בריצה לעשרה ק"מ בכביש ב-15 שניות. חניכו של דן סלפטר, שהשתתף באליפות העולם בחצי מרתון לפני מספר שבועות (וגם לא היה רחוק שם משיפור שיאו האישי), קבע 28:18 במירוץ מועט משתתפים, שבו נטלו חלק רק רצים בכירים. השיא הלאומי ב-10,000 מטר (באצטדיון), אגב, הוא 28:09 ושייך להיימרו עלמיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט