אירועי דיומא – 04.11.2020

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגת האלופות – מחזור 3:

בית ה':

22:00-צ'לסי-רן. צ'לסי פתחה נהדר עם ניצחון ותיקו מול סביליה ותנסה להמשיך את המומנטום נגד רן. שימו לב לאדוארד מנדי בשער שספג רק במשחק אחד עד עכשיו, שינוי גדול מקפה שהיה לפניו.

22:00-קרסונדאר-סביליה. סביליה צפויה לעלות לשלב הבא (ולא לזכות בליגה האירופית השנה כפועל יוצא), אבל בשביל זה צריך לנצח בקרסונדאר. הם בכושר טוב וצפויים לנצח כאן.

בית ו':

19:55-זניט-לאציו (ספורט 5+). לאציו בכושר טוב באלופות ומגמגמת בליגה, אבל לא צפויה להתקשות נגד זניט שהפסידה את שני משחקיה.

22:00-קלאב ברוז'-דורטמונד. כל אחת מהן הפסידה ללאציו, מה שהופך את המשחק הזה לקרב מוקדם על המקום השני. דורטמונד כמובן פייבוריטית כשהם משחקים נהדר בבונדסליגה.

בית ז':

22:00-ברצלונה-דינמו קייב (ספורט 5). ברצלונה משחקת טוב בליגת האלופות ויחסית חלש בליגה, אבל לא אמורה להתקשות נגד קייב. גם הפעם השאלה היא האם מסי יבקיע שער שדה.

22:00-פרנצוורוש-יובנטוס (ספורט 5+). רונלדו חזר ואיתו יובנטוס קבוצת התקפה מסוכנת בהרבה. נגד אלופת הונגריה שספגה חמישייה מהקטלונים

בית ח':

19:55-איסטנבול בשקשיר-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 5). יונייטד אמנם מקרטעת בליגה אבל לא אמורה להתקשות נגד הקבוצה החלשה של הבית.

22:00-ר.ב. לייפציג-פריס סאן ז'רמן (5 סטארס). המשחק הטוב של הערב. שתיהן הפסידו ליונייטד וזה משחק שיכול להיות חשוב לעלייה. פ.ס.ז', שניצחה בחצי גמר ליגת האלופות בין הקבוצות, פייבוריטית כמובן. ההגנה של לייפציג יכולה להוביל לתוצאה מפתיעה שתסבך את הבית המעניין ביותר במפעל.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 14:

קטע 13 היה קטע הנג"ש של המירוץ, עם העלייה התלולה בשני הק"מ האחרונים. בכל הקשור למנצח בקטע, הפתעה גדולה לא הייתה לנו – פרימוז רוגליץ'. עדיין, לא הכל הלך כצפוי בקטע. רוגליץ' דווקא לא הרשים במיוחד בחלק השטוח של הקטע, כשפיגר רוב הזמן אחר יו קארתי. אלא שאת שני הק"מ בטיפוס הוא סיים בזמן טוב מכולם, שהביא אותו לניצחון בקטע הרביעי שלו במירוץ. בעשותו זאת, הוא שבר את ליבו של וויל בארטה האמריקאי, כשהצליח להקדימו בשנייה. נלסון אוליברה הפורטוגלי השלים את הפודיום. קארתי כאמור הפתיע עם נג"ש מצויין, כשהגיע רביעי 25 שניות אחרי רוגליץ'. גם לריצ'רד קאראפאז הייתה הופעה טובה מהצפוי, עם מקום שביעי ו-49 שניות מאחורי רוגליץ'. זמן טוב מהצפוי נתן גם דן מרטין (1:17 דקות), בעוד שהנריק מאס איכזב מאד (1:43 דקות). לפיכך רוגליץ' חזר להוביל במירוץ, לפני קאראפאז (39+), קארתי (47+), מרטין (1:42+), מאס (3:23+), פולס (6:15+), גרוסשארטנר (7:14+), ואלוורדה (8:39+), ולאסוב (8:48+) ודה לה קרוז (9:23+).

קטע 14 הוא הראשון בסדרה של שלושה קטעי מעבר, המיועדים פחות לחברי ה-GC. זהו קטע גבעי מתגלגל באיזור גאליסיה, הראשון שאנחנו רואים עם מעל ל-200 ק"מ, ושפיץ של ק"מ בשיפוע 6.5% בסופו. נראה כמו קטע מובהק עבור קבוצת בריחה. השפיץ בסוף, יחד עם העובדה ששני הקטעים הבאים מיועדים אף פחות ל-GC, עשויים להביא לכך שחברי ה-GC (בפרט שוב רוגליץ') יחליטו בכל זאת להשתעשע עם הקטע. שידור ביורוספורט ב-15:35.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. זה מצחיק כי כמו שרוגליץ "ניצח" על האנגלרו, אתנמול קארפאז (וקארתי) "ניצח" בנג"ש. מה שממשיך לנשאיר את המירוץ הזה צמוד.
    מעניין לראות שבלי הגווארדיה שהגיע מהטור היינו מקבלים מירוץ שלך תדע מי היה לוקח.

    1. זה באמת באמת של רוגליץ' להפסיד עכשיו. הקטע של שבת הרבה יותר מתאים לו מהאנגלירו (נגיד).
      ובלי החבר'ה האלה היינו נשארים עם התמודדות בין פולס, דה לה קרוז ונייבה בערך.

  2. יונייטד אמנם מקרטעת בליגה?
    זה בלשון המעטה. פתיחת עונה שזורקת את היונייטד מחוץ למאבק האליפות.
    פתיחה עלובה, חוסר רצון של מספר שחקנים שפשוט מקלקלים את הכימיה, וקאבבניק שלא שווה גרוש….

        1. אדינזון קבאני הקבבניק.
          הכימיה לא טובה כי מתעקשים על קובבה אחד בול מנדריל לאביל בוגבהבה, אותו החכם שאיים לפרוש מהנפחרת הלאומית של צורפאת. כל כך הרבה כישרון ניתן לאדם כל כך טיפש…
          אף פעם לא יגיע לרמה של זיזו.

            1. *לבורנט..
              פוצ'טינו יושב עכשיו בבית מול הטלוויזיה.

            2. כן, והיונייטד שוב הפסידו
              אחד מהיתרונות זה כשאתה אוהד קבוצה בכמה מדינות (באנגליה, גרמניה, ספרד ואיטליה) ואז אם אחת מפשלת השאר עושות את העבודה ומשמחות אותך. היונייטד צריכה מהפיכה והדרך לשם היא בלמכור את פו-פו-פוגבה… שילך לתת חודש וחצי טובים בפס"ז שכולם יגידו וואו ואז עוד חצי שנה של אנטי כדורגל ורעל בחדר ההלבשה. היונייטד צריכים למכור ומהר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט