אירועי דיומא – 02.11.2020

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגת העל:

21:00 מכבי חיפה – מכבי תל-אביב (ספורט 5). הקרב בין האלופה לסגניתה ב-2 העונות האחרונות הוא הזדמנות מצוינת עבור חיפה לפתוח פער של 7 נקודות בשלב מאוד מוקדם של העונה, ואולי אפילו לאותת לתל-אביב שיתמקדו באירופה, כי השנה הליגה לא בשבילם. אצל 2 הקבוצות לא ברור באיזה הרכבים יעלו, והאם במערך של 4 או 5 שחקני הגנה, ונדמה שעבור שתיהן ההשלכות של הפסד יהיו בעייתיות – בחיפה בכר הובא בעיקר כדי לנצח במפגשים האלה ובתל-אביב יצטבר פער משמעותי בטבלה. לכן, אני אהמר על משחק הגנתי ומבוקר של שני הצדדים שיסתיים ללא שערים.

פרמייר-ליג – מחזור 7

19:30-פולהאם-ווסט ברומיץ' (ספורט 1). שתי קבוצות חלשות עם התקפה טובה שצריכות נקודות בשביל להשאר בליגה. משחק בין 2 קבוצות שעלו מהצ'מפיונשיפ וצפויות לרדת אליה חזרה בסיום העונה.

22:00-לידס יונייטד-לסטר סיטי (ספורט 1). משחק אדיר בין 2 קבוצות שאוהבות מאוד להחזיק בכדור וליזום מהלכים איתו, מה שמבטיח כדורגל ברמה גבוהה. במפורד בצד אחד, וארדי בצד שני, ברנדן רוג'רס ומרסלו ביילסה על הקווים ובתקווה 5 או 7 שערים.

כדורסל / חיים:

ליגת ווינר:

20:05 עירוני נהריה – הפועל גלבוע/גליל. לפני קצת פחות משובעיים גליל קלעו 103 נקודות על הראש של נהריה בליגה הבלקנית, ועכשיו עם פתיחת הליגה הם יקוו לשמור על הכושר ההתקפי המצוין, בעוד הנהריינים יקוו ליכולת כמו בצמד הניצחונות על מכבי חיפה. אמנם גליל טובה יותר, אבל נדמה לי שצפוי כאן קרב צמוד, ואולי אפילו הפתעה וניצחון של נהריה.

20:10 הפועל חיפה – בני הרצליה: שתי העולות החדשות נפגשו ביניהן גם בליגה הבלקנית, אז הרצליה רצו 30- 10 ברבע הראשון וסגרו עניין מהר, אבל מאז חיפה השתפרו, וגם ניצחו את הפועל תל-אביב, ככה שאני לא חושב שזה יהיה כל כך קיצוני. עם זאת, נדמה לי שעדיין הרצליה עדיפה וצריכה לנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. סוף סוף באים למשחק העונה כשהמאמן היותר טוב בצד הירוק.
    יהיה דו קרב מרתק במרכז השדה, נטע אבו פאני וכנראה רודריגז מול מה שיש למ. תל אביב.
    בנוסף טאלב חזר לארץ אחרי המון זמן, מקווה שהוא בכושר טוב.

    בע"ה היום נותנים בראש לתל אביב.

  2. השופטים ממשיכים לעשות שעות נוספות בשביל מכבי תל-אביב. הפעם זאת ערימת צהובים לא ברורה לשחקני מכבי חיפה ופנדל ברור שהשופט אפילו לא הולך לבדוק בואר. זה שהם עדיין לא מסוגלים לנצח אולי אומר משהו עליהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט