אירועי דיומא – 31.10.2020

כדורגל

פרמייר-ליג – מחזור 7 / רועי ויינברג

14:30-שפילד יונייטד-מנצ'סטר סיטי (ספורט 1). משחק לא פשוט לסיטי נגד שפילד שחייבת נקודות ונראית רחוקה מהקבוצה שהיא הייתה בעונה שעברה. סיטי מגמגמת בליגה, במיוחד נגד קבוצות שמסתגרות היטב, ואנחנו מדברים כאן על קבוצה שעלתה ליתרון באנפילד. למרות זאת, שפילד אותה הקבוצה שכבשה 3 שערים ב-6 משחקים בזמן שסיטי כבשה 3 משלה בליגת האלופות.

17:00-ברנלי-צ'לסי (ספורט 1). הציפיות בתחילת העונה היו סביב ההתקפה של צ'לסי אבל במשחקים האחרונים ההגנה נותנת את הטון עם 4 שערים נקיים ב-4 המשחקים של מנדי בשער. ברנלי סבלה מפציעות שהובילו לתחילת עונה רעה אבל מדובר בקבוצת הגנה טובה בהרכב מלא שיכולה לעשות צרות ללמפארד.

19:30-ליברפול-ווסטהאם (ספורט 1). החבורה של יורגן קלופ חסרת בלמים, ולא בדרך הטובה. הפציעות של פאביניו, ואן דייק ואולי גם של מאטיפ יהיו חיסרון נגד מיכאיל אנטוניו המעולה. ווסטהאם הוציאה נקודות מסיטי וטוטנהאם ויכולה להשיג נקודות או אפילו ניצחון נדיר לקבוצת חוץ באנפילד במשחק מועד לפורענות עבור האלופה.

בונדסליגה – מחזור 6

16:30-ארמניה-בורוסיה דורטמונד (ספורט 3). דורטמונד ספגה רק שני שערים העונה בזמן שהאלנד ושות' נראים טוב בהתקפה, כל דבר חוץ מ-3 נקודות יהיה הפתעה עצומה.

16:30-קלן-באיירן מינכן (ספורט 4). באיירן לא הייתה בשיאה נגד לוקמוטיב, אבל הייתה בשיא הזה בכל משחק אחר העונה חוץ מההפסד המפתיע להופנהיים. קלן, 2 נקודות מ-5 משחקי ליגה, לא תהיה יריב קשה.

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה:

גראנד פרי אמיליה רומאנה – מקצה הדירוג:

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר במסלול באימולה. שידור בספורט 5 ב-14:55.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 11:

קטע 10 של אתמול, לאורך החוף של קנטרבריה, היה קצת לא צפוי מבחינת מהלך העניינים וגם אולי מבחינת התוצאה הסופית. הקטע הגבעי בעל הסיום המשופע היה מתאים יותר לקבוצת בריחה. אחת כזו, שכללה ארבעה רוכבים, אכן נוצרה, אך הוחזקה ברצועה קצרה ע"י הדבוקה, ולבסוף נתפסה כ-17 ק"מ לסיום. לאחר כמה התקפות עקרות של מספר רוכבים (כמו זו של רמי קבאניה הצרפתי) לפני השיפוע של 1.5 ק"מ בסיום, חבורת ה-GC לקחה את העניינים לידיים על הטיפוס הנ"ל. הצרפתי גיום מרטאן פתח פער מבטיח על הטיפוס, כשהמוביל קאראפאז יצא בעקבותיו. אלא שבעת שקאראפאז דעך, מי שפרץ קדימה היה פרימוז רוגליץ'. הסלובני שוב ייצר סיומת עוצמתית במיוחד בדרך אל הקו, שלא נענתה ע"י אף אחד מיריביו, בדרך לקטע השלישי שלו במירוץ זה. גרוסשארטנר ובג'יולי השלימו את הפודיום בזמן זהה (כמו גם לדן מרטין), בעוד ששאר החברים ב-GC, כקאראפאז, מאס, קארתי וצ'אבז, הגיעו 3 שניות אח"כ. שניות הבונוס של רוגליץ', יחד עם פער הזמנים הקטן שפתח על קאראפאז, הביאו לכך שהסלובני החזיר לעצמו את החולצה האדומה בזמן זהה לאקוודורי. לפיכך קיבלנו בתמונת ההובלה את רוגליץ' בראש, כשאחריו קאראפאז (זמן זהה), מרטין (25+), קארתי (51+), מאס (1:54+), גרוסשארטנר (3:19+), צ'אבז (3:28+), ואלוורדה (3:35+), פולס (3:47+) וסולר (3:52+).

*המלצת צפייה* קטע 11 הוא הראשון מבין שני קטעי טיפוס מהגיהנום באיזור אסטוריאס. קטע היום דוחס ארבעה טיפוסים מדרגה 1 אל תוך 170 ק"מ, כשהשלושה האחרונים אכזריים למדי. בשני הטיפוסים הלפני אחרונים נקבל שיפועים משני הצדדים של האיזור הדו ספרתי. הטיפוס האחרון לאיזור האגמים היפהפיים בשמורת סומיידו הוא ארוך מאד (19 ק"מ) ובעל ממוצע שיפועים נמוך יותר, אך הממוצע כאן משקר, וחלקו השני של הטיפוס גובל אף הוא בשיפועים דו ספרתיים. תענוג גדול. ברור שיהיה לנו כאן מאבק לחיים ולמוות בתוך ה-GC. קטעי הטיפוס במירוץ מתחילים לאזול, וקטעי היום ומחר צפויים להיות מכריעים למדי. במוקד כמובן יעמוד המאבק בין רוגליץ' לקאראפאז. הסלובני נראה עד כה הרבה יותר טוב, מלבד בתקרית מעיל הגשם בפורמיגל, שבעטייה נאלץ להיפרד מההובלה למספר קטעים. היום, במה שנראה כמו דרגה חדשה בקושי של הטיפוסים במירוץ הזה, נראה אם הסלובני ישים היום חותמת על הדומיננטיות הזאת, או שלאקוודורי יהיה מענה ראוי, כמו במאבק ביניהם בג'ירו של השנה שעברה. ליתרון המובנה של יומבו ויסמה של רוגליץ' צפוי גם היום להיות משקל רב. שידור ביורוספורט ב-13:15.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. תודה.
    לא ברור לי למה הטיפוס השני (והראשון מבין הקשים) מדורג 1. נראה לי 2 מתאים יותר.
    אם הקטע הזה היה עוד ק"מ מעל פני הים, הייתי מהמר על קראפאז, אבל בגבהים האלה ובכושר הנוכחי אני הולך על רוגליץ'.

  2. תודה רבה לכולם.
    יום כדורגל משובח היום כולל החזרה של הכדורגל הישראלי 🙂

    לגבי הפורמולה 1 – בדרך כלל הנהגים מקבלים על המסלול שלושה אימונים, מקצה דירוג ואז המירוץ עצמו, אך הפעם גם מדובר במסלול יחסית חדש בסבב, וגם הנהגים מקבלים לעשות רק מקצה אימון אחד במקום שלושה, ולכן יהיה מעניין לראות גם את מקצה הדירוג וגם את המירוץ.

  3. תומאס עם הראשון של באיירן בפנדל. השוער שקפץ נכון לטיל, לא הספיק.
    הפולני לא משחק, גם לא על הספסל.

  4. רציתי לחזות בסיום משחק מרתק בין קלמסון ובוסטון קולג' אבל הזקנה אמרה: "מצטערת. עלי לראות את הסוף של ליברפול נגד ווסטהאם (היה 1-1 אבל היא קפצה משמחה כשליברפול קבעה 1-2 (לדעתי ניבדל!)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט