אירועי דיומא – 30.10.2020

כדורגל / רועי ויינברג

פרמייר-ליג – מחזור 7

22:00-וולבס-קריסטל פאלאס (ספורט 1). וולבס נראית כמו קבוצה של שחקן אחד, ראול חימנז כמובן, עד עכשיו. היא בכושר יותר טוב מפאלאס והשחקן האחד שלה (וילפריד זאהה) ולכן פייבוריטית במשחק הזה.

בונדסליגה – מחזור 6

21:30-שאלקה 04-שטוטגרט (ספורט 4). שטוטגרט פייבוריטית בזמן ששאלקה עדיין בלי ניצחון ובפתיחת עונה מסויטת שיכולה להגמר בליגה השנייה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הוואלטה א אספניה – קטע 10:

קטע 9 השטוח של אתמול נראה במבט הראשון כבעל תסריט צפוי לחלוטין. קבוצת הבריחה נתפסה כ-20 ק"מ לסיום, וכל הדבוקה התכוננה למיאוץ סיום. זה אכן הגיע, והתוצאה שלו נדמתה להיות זהה לזאת שבקטע השטוח הקודם של המירוץ – זו שבה סם בנט מניף את ידיו כאות לניצחון. אלא שבהתבוננות מחדש בצילומים מהקטע, מארגני המירוץ ראו שהאירי דחף בעזרת כתפו את אמיל ליפינס מטרק סגפרדו, והחליטו לפסול את הזכייה שלו. לפיכך הקטע ניתן לגרמני פסקל אקרמן, שהגיע אחריו, כשגרבן תייסן ומקס קאנטר האלמונים למדי משלימים את הפודיום. למאיץ הגרמני זהו הקטע הראשון בו הוא זוכה בוואלטה, אחרי שני נצחונות בקטעי ג'ירו (ובלא מעט מירוצים אחרים). הקטע לא שינה את תמונת ההובלה במירוץ, ולפיכך ריצ'רד קאראפאז עדיין מוביל בו לפני רוגליץ' (13+), מרטין (28+), קארתי (44+), מאס (1:54+), גרוסשארטנר וצ'אבז (3:28+), ואלוורדה (3:35+), סולר (3:40+) ופולס (3:47+).

קטע 10 ייקח את החבורה לאורך החוף היפה של קנטרבריה. זהו קטע מרובה טיפוסים קצרים ותלולים למדי, כולל השפיץ בסיום. נראה על הנייר כקטע מושלם עבור קבוצת בריחה: חבורת ה-GC תשמח לחסוך אנרגיות עבור שני קטעי הטיפוס האכזריים שלאחר מכן, והסיום לא מתאים למאיצים הטהורים. אלא שהמסלול לאורך החוף עשוי להביא עימו רוחות צד, שעשויות לטרוף לחלוטין את הקלפים, בצורה של פיצול הדבוקה. ראינו כבר איך בוואלטה הקודמת רוגליץ' כמעט הפסיד את כל המירוץ על קטע דומה, לאחר שנתקע בצד הלא נכון של הפיצול. יכול מאד להיות שנראה תסריט דומה גם היום. שידור ביורוספורט ב-15:35.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה.
    אז מסתבר שארקמן כן עשה את העבודה.
    😉
    הסיום מתאים למרטין. לא מאמין שאפשר ליצור פער, אבל אם הוא יגיע עם הדבוקה הראשונה (נניח במקרה של פיצול, כי אחרת באמת הסיכוי של בריחה גבוה יותר), אז יש לו סיכוי לקזז דרך הבונוס.

    1. אכן עשה את העבודה. ראיתי את ההכתפות האלה בזמן אמת וחשבתי שיעברו עליהן בשקט, אבל נראה שמקפידים עכשיו יותר מאשר בעבר.
      יכול בהחלט להתאים למרטין, אבל היתרון שלו הוא בשיפועים הגבוהים יותר.

  2. לא צפיתי ממש בלי הגרמנית אבל הרבה פעמים קבוצה כמו שטוטגרט שנמצאת עם הגב לקיר מוצאת את הדרך לנצח כשהכל כבר נראה אבוד.
    בקיצור, ואם זה באמת משחק 'בית' של שאלקה כמו שמשתמע מהכותרת – יש סיכוי טוב שתנצח.

  3. תודה לכולם .
    רועי הזכרת את ראול חימנז .
    הוא שחקן שחקן
    נשגב מבינתי איך הוא נשאר בוולבס ולא עבר לגדולה כלשהי ביבשת.

      1. כן לזה התייחסתי למעלה. היום זה יותר "balant" לעומת אז כי היה כאן פער של כמה שניות ואז התאונה די נגרמה באשמתו של רוגליץ' שעקף בצד הקצר של הסיבוב ואחד הרוכבים נתקע בו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט