הדודג'רס זכו באליפות ראשונה מזה 32 שנה / יוני לב ארי

תגידו מה שתגידו: עונה מקוצרת, חוקים מוזרים, בלי קהל, פלייאוף מורחב – בסופו של דבר השורה התחתונה היא העיקר – הלוס אנג'לס דודג'רס זכו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) באליפות השביעית בסך הכל והראשונה מאז 1988, לאחר ניצחון 1:3 במשחק השישי מול הטמפה ביי רייז, ו-2:4 בסדרה כולה.

הדודג'רס אלופים (צילום: entornointeligente.com)

הדודג'רס, שכבר שמונה שנים ברציפות מסיימים במקום הראשון בבית, הפסידו ב-2017 וב-2018 בוורלד סירייס, ליוסטון ולרד סוקס בהתאמה. אך לפנות בוקר הכחולים מ-LA הצליחו סוף סוף להוריד את הקוף מהגב, ולהעניק לאוהדים, שחלק גדול מהם חגג אליפות עוד הלייקרס לפני כשבועיים, עוד סיבה למסיבה בשנה מדכאת כמו זו.

זה דווקא החל בצורה שונה לגמרי, כשכוכב הפלייאוף של טמפה ביי, רנדי ארוזארנה, העלה את הרייז ל-0:1 עם הום ראן כבר באנינג הראשון. במקביל הסטארטר של אלופת האמריקן ליג, בלייק סנייל, שייט והוריד את שחקני הדודג'רס אחד אחרי השני.

צפו בתקציר המשחק

סנייל החל את האינינג השישי, כשהוא מרשה היט אחד, בלי הולכות, ופוסל תשעה בסטרייק אאוטס. Lights Out . אך אז, לאחר שפסל את איי.ג'יי פולוק, אוסטין בארנס עלה עם סינגל, ומשום מה, כשסנייל עם 73 פיצ'ים בלבד, זה היה הזמן מבחינתו של קווין קאש, לשלוף אותו מהמשחק. הרבה גבות הורמו, גפ של סנייל עצמו, שנראה מאוד מאוכזב כשירד.

ניק אנדרסון, שמקרטע כבר כמה משחקים, עלה, ומייד הרשה דאבל למוקי בטס. Wild Pitch של אנדרסון הביאה ל-1:1, ומייד אחר כך קורי סיגר השלים את המהפך. כדי לסגור סיפור, מי אם לא מוקי בטס קבע באינינג השמיני 1:2 עם ההום ראן השני שלו בסדרה, והסטארטר המצוין, חוליו אוריאס, שפתח את המשחק הרביעי לפני שלושה ימים, עלה לסגור עניין עם שני אינינגים ושליש נקיים – יש אליפות!

m-v-p (צילום: tudn.mx)

"זה היה קל"

אנריקה הרננדס, שזו היתה העונה השישית שלו במועדון, נשמע נרגש בסיום: "עברנו לא מעט בשנים האלה, כקבוצה, במיוחד אלה שנמצאים פה כמה שנים. והיו הרבה שהיו פה לפני ועברו הרבה יותר ממני". הרליבר אלכס ווד, שזרק שני אינינגים נקיים הוסיף: "היינו יותר טובים מכל קבוצה שעלתה מולנו, בכל יום מחדש, וזה היה קל. לא היה לנו אתגר אמיתי במהלך העונה, או בשני השלבים הראשונים של הפלייאוף".

קורי סיגר, שנבחר ל-MVP של הוורלד סירייס, ניסה לבטא את תחושותיו במעמד הענקת הפרס: "אלו הרגעים שאתה חושב עליהם כילד, אתה תוהה איך זה ירגיש, חולם לשמוע את זה, ולהגיע למעמד כזה עם הקבוצה שלך. ועם החבורה הזו – אין מיוחד מזה".

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. יששששששש
    .
    זהו, אליפות ראשונה אחרי כל כך הרבה זמן (בשבילי משהו כמו 15-20 שנה) לקבוצה כל כך טובה, לשחקנים כמו קרשואו, ג'סטין טרנר וכו' זה גם מרגש וגם משחרר את הלחץ שמצטבר עם האכזבות שנה אחר שנה.

  2. אגב, קטע הזוי – ג'סטין טרנר נמצא חיובי לקורונה באמצע המשחק והוצא ממנו (ומהאיצטדיון) באינינג השמיני! כך שרגע לפני הסוף הוא לא יכול היה לחגוג את האליפות עם החברים, ומדובר בסמל של המועדון כמעט כמו קרשואו.
    .
    זה היה החיובי הראשון ב-MLB אחרי חודשיים, ומי יודע כמה עוד שחקנים נדבקו או איזה פארסה משחק 7 היה יכול להיות.

      1. אתה צודק (טעיתי הוצא מהמגרש לבידוד ולא מהיצטדיון), וזה לא נראה טוב:
        The veteran infielder was not immediately with his teammates as they celebrated the franchise's first World Series title since 1988. But the 35-year-old did return to the field with his wife about an hour after the game and took photos with the World Series trophy. He got a hug from longtime teammate Clayton Kershaw and sat front and center next to manager Dave Roberts for a team photo, occasionally lowering a mask he otherwise wore throughout the celebration.

  3. ממה שעולה מהכתבה יוצא שראש נתן את המשחק לדודג'רס בהוצאת סמייל. לא אומר שהדודג'רס לא היו יכולים לנצח בסופו של דבר גם עם סמייל, אך נראה שהוצאת סנייל הקלה על הדודג'רס גורמה לרייז להיות פחות טובים.

  4. אני אשמח אם תוכל לכתוב פוסט או יותר במהלך הפגרה שיסבירו כל מיני מושגי יסוד בענף, החל מההבדלים בין סוגי הפיצ'רים השונים וכלה בנתונים סטטיסטיים כאלה ואחרים שמוזכרים תדירות.

    1. אני אגיד רק שבאותו רגע מבחינתי החלו חגיגות האליפות של הדודג׳רס למרות שכאילו אני הימרתי על הרייז. את שאר הקיתונות אני אשפוך בפודקאסט.

  5. כל מה שיש לי לומר על המשחק הזה שחזיתי בו מהפיץ' הראשון עד האחרון זה שבשנייה שהוא הסתיים, הטיווי ניסגר. סליחה, פחות משנייה. )אבל היה ברור – אפילו כשפיגרה 1-0 – שהדודג'רס קבוצה טובהנ ועמורקה הרבה יותר עם פיצ'רים סוגרים מהמעולים ביותר. אני עדיין לאה סולח להם על הבריחה מברוקלין

  6. סיום מושלם לעונה כזאת. אולי עכשיו, אחרי שהורידו את הקוף מהגב נתחיל לראות את שלטון הדוג'רס בליגה?
    .
    תודה רבה ליוני על הסיקור הנהדר של העונה הזאת, מחכה כבר לפודקאסט שלך ושל ארז!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט